Hvem ønskes som ny træner?

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af FlæskeFrank » 16. dec 2016, 17:02

Ham der Emil skrev:
Nitten skrev:Der er vel dem her som på forhånd har AaB kendskab hvis det skulle være en betingelse:
Kuhn
Jimmy
David
Hamrén
Backe
Kleber
Søren Frederiksen
Johny Mølby
Thomas Thomasberg
Brian Priske
Claus Steinlein !!!
- FlæskeFrank

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Jesper Schmidt » 16. dec 2016, 17:20

Ham der Emil skrev:
Nitten skrev:Der er vel dem her som på forhånd har AaB kendskab hvis det skulle være en betingelse:
Kuhn
Jimmy
David
Hamrén
Backe
Kleber
Søren Frederiksen
Johny Mølby
Thomas Thomasberg
Brian Priske
Der er nok af dem...

Steffen Højer
Peter Enevoldsen

- Anyways, jeg tror det bliver enten Kuhn eller Wieghorst. Det var næppe nogen tilfældighed at han pludselig var på stadion få dage inden Søndergaard fik sparket, og jeg tror bestemt at man har haft snakke med ham.

Lindvang
2. div
2. div
Indlæg: 218
Tilmeldt: 20. jan 2016, 19:48

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Lindvang » 16. dec 2016, 17:43

Pastorius skrev:Nogle gange, når jeg bliver lidt fuld, sætter jeg mig ned og råber FISSE!
Det gør BoT også - I bør mødes. Fulde.

Brugeravatar
RØDESVIN
Superliga
Superliga
Indlæg: 559
Tilmeldt: 7. feb 2006, 18:55
Geografisk sted: Vejgaard

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af RØDESVIN » 16. dec 2016, 20:06

Jimmy har lige været en tur i 9000 men tog godt nok tilbage for et par dage siden.

Brugeravatar
Rams
Landshold
Landshold
Indlæg: 965
Tilmeldt: 27. jul 2007, 09:33
Geografisk sted: Brønshøj

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Rams » 16. dec 2016, 20:56

Nitten skrev:Der er vel dem her som på forhånd har AaB kendskab hvis det skulle være en betingelse:
Kuhn
Jimmy
David
Hamrén
Backe
Kleber
Søren Frederiksen
Johny Mølby
Bo H, Johnny Mølby eller David. Jeg dypper hellere min honningindsmurte penis i en myretue.

Næh vi har brug for professionalisme og ny inspiration. Vi skal ha en u'læning. Synes dog Kleber kunne være en fin assistenttræner.
In verbis simus faciles

Brugeravatar
Dr.Jones
Landshold
Landshold
Indlæg: 833
Tilmeldt: 18. jul 2005, 15:22
Favoritspiller: Starting XI

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Dr.Jones » 16. dec 2016, 22:15

Hvis det passer med Hamrén, at han skulle være klar - ja, så håber jeg Gaarde og Lynge er på vej hinsides for at overtale ham!

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4412
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af le Cid » 16. dec 2016, 23:11

Dr.Jones skrev:Hvis det passer med Hamrén, at han skulle være klar - ja, så håber jeg Gaarde og Lynge er på vej hinsides for at overtale ham!
Hinsides? Det lyder markabert!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Pastorius » 17. dec 2016, 00:43

Lindvang skrev:
Pastorius skrev:Nogle gange, når jeg bliver lidt fuld, sætter jeg mig ned og råber FISSE!
Det gør BoT også - I bør mødes. Fulde.
Det er altid et godt udgangspunkt.
Med venlig Hilsen
--
Robert

9800
Superliga
Superliga
Indlæg: 721
Tilmeldt: 17. apr 2014, 11:23
Favoritspiller: Wurtz

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af 9800 » 17. dec 2016, 07:53

Nogen der kan fortælle hvad der står i Nordjyske artiklen "Spøjst tilløb til træner fyring"?

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Pastorius » 17. dec 2016, 10:10

9800 skrev:Nogen der kan fortælle hvad der står i Nordjyske artiklen "Spøjst tilløb til træner fyring"?
Mon ikke det er kommentarer omkring de garantier som Gaarde gav omkring Søndergaard i tiden inden.
Med venlig Hilsen
--
Robert

9800
Superliga
Superliga
Indlæg: 721
Tilmeldt: 17. apr 2014, 11:23
Favoritspiller: Wurtz

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af 9800 » 17. dec 2016, 10:31

Pastorius skrev:
9800 skrev:Nogen der kan fortælle hvad der står i Nordjyske artiklen "Spøjst tilløb til træner fyring"?
Mon ikke det er kommentarer omkring de garantier som Gaarde gav omkring Søndergaard i tiden inden.
Tak jeg kan selv gætte. Desuden er det vel mere normal procedure end det er spøjst?

dyhrmaN
Allstar
Allstar
Indlæg: 1563
Tilmeldt: 14. jul 2009, 12:14

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af dyhrmaN » 17. dec 2016, 11:26

jeg så noget nævnt et sted om, at Morten Olsen var i spil til AaB, men nu kan jeg ikke finde artiklen længere. Det har sikkert været ren spekulation, men alligevel lidt interessant.
Selvom han er oppe i årene har han unægteligt en fodboldviden bedre end de fleste.

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af NIN » 17. dec 2016, 11:43

dyhrmaN skrev:jeg så noget nævnt et sted om, at Morten Olsen var i spil til AaB, men nu kan jeg ikke finde artiklen længere. Det har sikkert været ren spekulation, men alligevel lidt interessant.
Selvom han er oppe i årene har han unægteligt en fodboldviden bedre end de fleste.
Flytter vi så træningen til Sjælland?
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af FlæskeFrank » 17. dec 2016, 11:49

Morten Olsen vil vel kun skype-træne med truppen.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Kokkefar » 17. dec 2016, 11:58

NIN skrev:
dyhrmaN skrev:jeg så noget nævnt et sted om, at Morten Olsen var i spil til AaB, men nu kan jeg ikke finde artiklen længere. Det har sikkert været ren spekulation, men alligevel lidt interessant.
Selvom han er oppe i årene har han unægteligt en fodboldviden bedre end de fleste.
Flytter vi så træningen til Sjælland?
Hvorend Rommedahl nu bor.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Pastorius » 17. dec 2016, 12:15

9800 skrev:
Pastorius skrev:
9800 skrev:Nogen der kan fortælle hvad der står i Nordjyske artiklen "Spøjst tilløb til træner fyring"?
Mon ikke det er kommentarer omkring de garantier som Gaarde gav omkring Søndergaard i tiden inden.
Tak jeg kan selv gætte. Desuden er det vel mere normal procedure end det er spøjst?
Enig, men der er ikke mange kliks eller solgte e-avsier i business as usual. Hvis der stod noget rigtig interessant i den artikel, så ville det blive diskuteret allerede.
Med venlig Hilsen
--
Robert

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af FlæskeFrank » 17. dec 2016, 12:46

I øvrigt underligt, at intet medie har taget fat i Kuhn og sagt, at AaB mangler en træner og du har jo en god historik i AaB.

Jeg tvivler stærkt på, at Kuhn blot siger "ingen kommentarer". Men ingen ved om Kuhn vil blive i udlandet eller holde ½ års pause. Ligesom Kuhn måske ikke finder AaB og cheftræner-pladsen rigtig interessant.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af Hanga » 17. dec 2016, 13:10

FlæskeFrank skrev:I øvrigt underligt, at intet medie har taget fat i Kuhn og sagt, at AaB mangler en træner og du har jo en god historik i AaB.

Jeg tvivler stærkt på, at Kuhn blot siger "ingen kommentarer". Men ingen ved om Kuhn vil blive i udlandet eller holde ½ års pause. Ligesom Kuhn måske ikke finder AaB og cheftræner-pladsen rigtig interessant.
JyllandsPosten har haft kontakt til ham, han er på ferie i Thailand, og har ingen kommentar.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

bongo1234
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 76
Tilmeldt: 28. jun 2016, 16:11
Geografisk sted: Syd/vest for Aalborg

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af bongo1234 » 17. dec 2016, 13:22

9800 skrev:Nogen der kan fortælle hvad der står i Nordjyske artiklen "Spøjst tilløb til træner fyring"?
Der står bla. at det er lidt spøjst, at Gaarde var ude efter Horsens-kampen og frede Søndergaard. At det kunne være bestyrelsen og ikke Gaarde der ønskede Søndergaard fyret nu.
Hvad der er endnu mere interessant i aktiklen er at der skrives, at Wieghorst er et godt bud på ny træner. Der skrives, at han har været på tribunen til flere af AaB's seneste kampe. Det til skriver Nordjyske, at Wieghorst angiveligt er meget tæt på nyt cheftrænerjob. Her skriver Nordjyske dog ikke om det er i AaB eller hvor det kunne være.

Brugeravatar
AaB 85 95 99 08
Landshold
Landshold
Indlæg: 892
Tilmeldt: 19. jul 2013, 09:06
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: København

Re: Hvem ønskes som ny træner?

Indlæg af AaB 85 95 99 08 » 17. dec 2016, 16:41

bongo1234 skrev:
9800 skrev:Nogen der kan fortælle hvad der står i Nordjyske artiklen "Spøjst tilløb til træner fyring"?
Der står bla. at det er lidt spøjst, at Gaarde var ude efter Horsens-kampen og frede Søndergaard. At det kunne være bestyrelsen og ikke Gaarde der ønskede Søndergaard fyret nu.
Hvad der er endnu mere interessant i aktiklen er at der skrives, at Wieghorst er et godt bud på ny træner. Der skrives, at han har været på tribunen til flere af AaB's seneste kampe. Det til skriver Nordjyske, at Wieghorst angiveligt er meget tæt på nyt cheftrænerjob. Her skriver Nordjyske dog ikke om det er i AaB eller hvor det kunne være.
Ja, jeg tror ikke, der er meget tvivl om, at fyringen er bestyrelsens beslutning. Gaarde har været helt blind for situationen - måske også besnakket af sin gode ven Søndergaard. Gad vide om bestyrelsen også evaluerer på den sportslige ledelse?
Fodbold skal ses med hjertet!

Besvar