Kamptråd: AaB - Sønderjyske, 02.10.2016

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - Sønderjyske, 02.10.2016

Indlæg af Pastorius » 2. okt 2016, 14:25

Coldhawk skrev:Straffesparket er grundet Kasper Ps manglende kynisme og teknik i forsvars situationen.

Iøvrigt ... er enig i at dommerstanden herhjemme er under standard.
Helt enig - dommeren gjorde det kun værre - men kampen tabte vi selv.
Med venlig Hilsen
--
Robert

birk
Allstar
Allstar
Indlæg: 2453
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:52

Re: Kamptråd: AaB - Sønderjyske, 02.10.2016

Indlæg af birk » 2. okt 2016, 14:26

Nogen skrev at OBs fans var tosset på deres debat side, men Mr Larsen, du tager alligevel stikket

Brugeravatar
kkoldsoe
2. div
2. div
Indlæg: 196
Tilmeldt: 23. jul 2006, 16:52
Favoritspiller: Wayne Rooney
Geografisk sted: Thisted
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - Sønderjyske, 02.10.2016

Indlæg af kkoldsoe » 2. okt 2016, 14:26

Krisen er allerede indtræffet !
Men dommeren var bestemt ikke med os i dag og har sjældent set så mange store fejldomme. Hvorfor sparkede Wurtz i øvrigt ikke det straffe ??, det plejer han da :'(

Remark
1. div
1. div
Indlæg: 398
Tilmeldt: 19. feb 2009, 11:35
Geografisk sted: Amager

Re: Kamptråd: AaB - Sønderjyske, 02.10.2016

Indlæg af Remark » 2. okt 2016, 14:27

Klar fremgang. Men krise. 4 nederlag i 5 kampe. Og så mod Lyngby, Silkeborg og Sønderjyske. Det er ikke godt.

At vi ikke scorer på straffe, er for ringe. Længere er den ikke.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9607
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kamptråd: AaB - Sønderjyske, 02.10.2016

Indlæg af Buzz Killington » 2. okt 2016, 14:27

Mr. Larsen skrev:Endnu engang tak Gaarde, tak fordi du smadrede det Lynge har brugt år på at bygge op, gør os venligst en tjeneste og pak dit lort og skrid af helvede til !
Du er jo irrationel
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2503
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Kamptråd: AaB - Sønderjyske, 02.10.2016

Indlæg af troelsh » 2. okt 2016, 14:27

Jeg elsker bare når årets dommer skal dømme AaB's kampe, det er som at have en ekstra modspiller på banen.

Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar
Indlæg: 1211
Tilmeldt: 6. nov 2007, 17:11
Favoritspiller: Risgård og Mini
Geografisk sted: Vodskov

Re: Kamptråd: AaB - Sønderjyske, 02.10.2016

Indlæg af Spanky » 2. okt 2016, 14:28

Man brækker sig jo over sådan en dommerindsats - ufatteligt så meget sådan et fjols kan ødelægge.

I lyset af vores seneste kamp synes jeg vi spillede en fin kamp. Vi mangler en ordentlig angriber som bare konstant holder sig inde i feltet. SE lod os have bolden meget, men det kan de også sagtens når vi ikke har nogen angriber at spille bolden ind til.

PS: Jeg ser frem til den dag vi kan have Ahlmann og Mæhle på de to backs.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13644
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: AaB - Sønderjyske, 02.10.2016

Indlæg af Funky » 2. okt 2016, 14:29

troelsh skrev:Jeg elsker bare når årets dommer skal dømme AaB's kampe, det er som at have en ekstra modspiller på banen.
Han skal midt i al elendigheden have ros for at holde hovedet koldt og ikke smække et rødt kort i fjæset på Risgård til allersidst. Trods alt.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4976
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - Sønderjyske, 02.10.2016

Indlæg af Mr. Larsen » 2. okt 2016, 14:30

Buzz Killington skrev:
Mr. Larsen skrev:Endnu engang tak Gaarde, tak fordi du smadrede det Lynge har brugt år på at bygge op, gør os venligst en tjeneste og pak dit lort og skrid af helvede til !
Du er jo irrationel
Nej, det kaldes frustreret over man fra ledelsen side intet gør for at forbedre situationen, Gaarde er jo helt væk, han tror man kan blive top 6 hold, med den flok amatører vi har til det forsvar.
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14709
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Kamptråd: AaB - Sønderjyske, 02.10.2016

Indlæg af Hanga » 2. okt 2016, 14:31

Mads Kristoffer Kristoffersen blev årets dommer 2016... Den lader vi lige stå lidt!

Hold kæft det er et tungt nederlag. Jeg synes vi spiller en god kamp og dominerer den det meste af tiden. Jovist, Tyskerne får nogle pæne chancer, men det var os der sad på det. Vi manglede det sidste kvalitet i offensiven og så selvfølgelig marginalerne. Det er svært ikke at føle, at dommeren har stor indflydelse på resultatet når vi bliver snydt for 2 straffe, og de får et tyndt et til sidst.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - Sønderjyske, 02.10.2016

Indlæg af Pastorius » 2. okt 2016, 14:33

Hanga skrev:Mads Kristoffer Kristoffersen blev årets dommer 2016... Den lader vi lige stå lidt!
Han havde 50% chance for den titel, da det blev afgjort at han var én af de to fuldtidsdommere i SL.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2724
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - Sønderjyske, 02.10.2016

Indlæg af NIN » 2. okt 2016, 14:35

Hanga skrev:Mads Kristoffer Kristoffersen blev årets dommer 2016... Den lader vi lige stå lidt!

Hold kæft det er et tungt nederlag. Jeg synes vi spiller en god kamp og dominerer den det meste af tiden. Jovist, Tyskerne får nogle pæne chancer, men det var os der sad på det. Vi manglede det sidste kvalitet i offensiven og så selvfølgelig marginalerne. Det er svært ikke at føle, at dommeren har stor indflydelse på resultatet når vi bliver snydt for 2 straffe, og de får et tyndt et til sidst.
Vi kan som alternativ også begynde at udvise noget kvalitet i begge ender af banen. Score, når vi får den største chance i fodbold, i en chance fattig kamp kort før tid og efterfølgende lade være med at lave idiotiske personlige fejl i forsvaret igen-igen og give modstanderen den samme.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14709
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Kamptråd: AaB - Sønderjyske, 02.10.2016

Indlæg af Hanga » 2. okt 2016, 14:38

NIN skrev: Vi kan som alternativ også begynde at udvise noget kvalitet i begge ender af banen. Score, når vi får den største chance i fodbold, i en chance fattig kamp kort før tid og efterfølgende lade være med at lave idiotiske personlige fejl i forsvaret igen-igen og give modstanderen den samme.
Enig. Vi har absolut også os selv at takke, for vi mangler kvalitet i offensiven og laver stadig kæmpefejl i forsvaret. Det ændrer dog ikke ved, at vi absolut ikke får en fair behandling af dommeren idag.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: AaB - Sønderjyske, 02.10.2016

Indlæg af Martino » 2. okt 2016, 14:41

Vi var klart bedste hold og synes egentlig LS havde sat holdet ok - jeg havde dog ikke valgt PK. Det var et lorteresultat. Mæhle igen min mom ligesom mod Viborg.
Jeg savner Winsnes

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Kamptråd: AaB - Sønderjyske, 02.10.2016

Indlæg af sulakvelidze » 2. okt 2016, 14:42

Mr. Larsen skrev:Endnu engang tak Gaarde, tak fordi du smadrede det Lynge har brugt år på at bygge op, gør os venligst en tjeneste og pak dit lort og skrid af helvede til !
Bare fordi din storesøster fylder 13 i dag, behøver du vel ikke også lyde som en hysterisk teenager?

Gaarde skal ikke sparkes ud eller gå. Men han skal forstærke holdet i næste transfervindue. Som han vist også har givet udtryk for, at han vil? Så må vi bare håbe, at han rammer bedre plet end i det seneste. Eller at det seneste bare er længe om at ramme plet.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13644
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: AaB - Sønderjyske, 02.10.2016

Indlæg af Funky » 2. okt 2016, 14:42

Hanga skrev:
NIN skrev: Vi kan som alternativ også begynde at udvise noget kvalitet i begge ender af banen. Score, når vi får den største chance i fodbold, i en chance fattig kamp kort før tid og efterfølgende lade være med at lave idiotiske personlige fejl i forsvaret igen-igen og give modstanderen den samme.
Enig. Vi har absolut også os selv at takke, for vi mangler kvalitet i offensiven og laver stadig kæmpefejl i forsvaret. Det ændrer dog ikke ved, at vi absolut ikke får en fair behandling af dommeren idag.
De to afsluttende fejl og SJ's kontrachancer til trods, så var det her alligevel en meget mere positiv indsats end sidst, og nogle angreb flød glimrende. Det er pissetræls at skulle sige "op på hesten igen" efter sådan en skuffende afslutning, men i det mindste ER det en hest at kravle op på. Efter sidste kamp var den jo forsvundet ud i horisonten.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2503
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Kamptråd: AaB - Sønderjyske, 02.10.2016

Indlæg af troelsh » 2. okt 2016, 14:48

Funky skrev:
Hanga skrev:
NIN skrev: Vi kan som alternativ også begynde at udvise noget kvalitet i begge ender af banen. Score, når vi får den største chance i fodbold, i en chance fattig kamp kort før tid og efterfølgende lade være med at lave idiotiske personlige fejl i forsvaret igen-igen og give modstanderen den samme.
Enig. Vi har absolut også os selv at takke, for vi mangler kvalitet i offensiven og laver stadig kæmpefejl i forsvaret. Det ændrer dog ikke ved, at vi absolut ikke får en fair behandling af dommeren idag.
De to afsluttende fejl og SJ's kontrachancer til trods, så var det her alligevel en meget mere positiv indsats end sidst, og nogle angreb flød glimrende. Det er pissetræls at skulle sige "op på hesten igen" efter sådan en skuffende afslutning, men i det mindste ER det en hest at kravle op på. Efter sidste kamp var den jo forsvundet ud i horisonten.
Godt skrevet.
Når skuffelsen har lagt sig, så er det i mindste tydeligt at der er noget at bygge videre på trods alt, modsat kampen mod Silkeborg hvor jeg havde svært ved at se en gameplan, det var der trods alt idag og vi skulle som minimum have haft et point, mod et Sønderjyske hold der som altid forsvarede lavt, og levede på omstillinger og standardsituationer.

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4976
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - Sønderjyske, 02.10.2016

Indlæg af Mr. Larsen » 2. okt 2016, 14:50

sulakvelidze skrev:
Mr. Larsen skrev:Endnu engang tak Gaarde, tak fordi du smadrede det Lynge har brugt år på at bygge op, gør os venligst en tjeneste og pak dit lort og skrid af helvede til !
Bare fordi din storesøster fylder 13 i dag, behøver du vel ikke også lyde som en hysterisk teenager?

Gaarde skal ikke sparkes ud eller gå. Men han skal forstærke holdet i næste transfervindue. Som han vist også har givet udtryk for, at han vil? Så må vi bare håbe, at han rammer bedre plet end i det seneste. Eller at det seneste bare er længe om at ramme plet.
Flot reply??

Mht Gaarde så udtalte han så sent som Onsdags til Nordjyske at han var tilfreds med holdet, og ikke mindst defensiven, så det vil undre mig meget hvis han nu udtrykker han vil det modsatte, men glæder mig hvis det er tilfældet.

Kilde : http://nordjyske.dk/nyheder/gaarde--jeg ... aign=sport

Viser det sig det ikke værer tilfældet så må han ud, vi kan ikke ha en Sportsdirektør der enten ikke magter at sætte en realistisk målsætning efter holdets faktiske evner eller forstærke dette så man kan opnå målene, og pt. som holdet er nu, så ender vi i nedrykningspillet i denne sæson top 6 totalt urealistisk med hold vi har for tiden.
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14709
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Kamptråd: AaB - Sønderjyske, 02.10.2016

Indlæg af Hanga » 2. okt 2016, 14:52

Pastorius skrev:
Hanga skrev:Mads Kristoffer Kristoffersen blev årets dommer 2016... Den lader vi lige stå lidt!
Han havde 50% chance for den titel, da det blev afgjort at han var én af de to fuldtidsdommere i SL.
I know, og det må være det endegyldige bevis for, at dommerne ikke pr. automatik bliver bedre af at blive fultidsprof.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Nitten
Superliga
Superliga
Indlæg: 749
Tilmeldt: 18. apr 2015, 20:07
Favoritspiller: Søren dissing
Geografisk sted: Nørresundby

Re: Kamptråd: AaB - Sønderjyske, 02.10.2016

Indlæg af Nitten » 2. okt 2016, 14:54

Martino skrev:Vi var klart bedste hold og synes egentlig LS havde sat holdet ok - jeg havde dog ikke valgt PK. Det var et lorteresultat. Mæhle igen min mom ligesom mod Viborg.
Arhh mæhle som mom ?
Bevares han gjorde det ok men har mange situationer hvor han vælge det sikre bagudrettede istedet for at fortsætte fremad. Desuden havde han en kæmpe afbrænder

Besvar