Kamptråd: AaB - FC Randers, 25.11.2016

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Nitten
Superliga
Superliga
Indlæg: 748
Tilmeldt: 18. apr 2015, 20:07
Favoritspiller: Søren dissing
Geografisk sted: Nørresundby

Re: Kamptråd: AaB - FC Randers, 25.11.2016

Indlæg af Nitten » 21. nov 2016, 22:57

Lindvang skrev:
Buzz Killington skrev:
Nitten skrev:
Buzz Killington skrev:
Califfen skrev:
Lindvang skrev:
Ja, det vil jeg faktisk mene, at man kan på baggrund af 17 kampe. Det tror jeg også de fleste reelt fodboldkyndige vil mene.
Hold, der vinder mesterskaber, spiller som regel bedre end de andre set over et forløb af kampe.
Så du Leicester spille sidste år? ;)

Noget andet er, hvorfor reagerer AaB ikke på den her krise på en eller anden måde?? Udover, at Gaarde benægter, at der er krise og ligefrem påstår at spillet er godt. AaB er sindssygt utroværdige for tiden.
Coverbilledet på Facebook-siden er altid 3 spillere, der står og smiler, som om det hele bare kører på skinner. Det er simpelthen så latterligt amatøragtigt og nærmest provokerende. Ufattelig dårlig image-pleje.
Det er skidt. De skræmmer flere og flere fans væk, når de ikke forholder sig til virkeligheden.
Det forstaar jeg simpelthen ikke. Maaske er jeg bare ude af trit med almindelige mennesker og AaB-fans, men hvordan ville det hjaelpe at lederne af foretagnet giver efter for folks frygt paa den maade, og ligefrem bekraefter den ved f.eks. at snakke om krise, og skifte coverbillede paa facebook? (!) Ledelsens ypperste opgave paa kort sigt er at holde hovedet koldt, og soerge for at spillerne praesterer, f.eks. ved at tage presset af dem. Det kan de saa vaere gode eller daarlige til. Men uagtet, saa er deres opgave er ikke at nurse om fansene's foelelser i tide og utide. Hvis Gaarde fyrer LS, saa skal det f.eks. vaere fordi han mener andre kan udfoere arbejdet bedre, ikke fordi poeblen er kede af det.
Hvad med opturen i 2011. Var den ikke med til at redde os dengang. Det er vel ledelsens opgave at have en realistisk og korrekt opfattelse af den aktuelle tilstand og sørge for at handle efter det. Nu her skulle man måske snart igen erkende at vi er i deep shit og søge efter al den opbakning man kan få fra alle der elsker AaB. Det kræver så bare en ledelse der også gør noget og kommer med konstruktive forandringer af en eller anden art.
Nu kan det vaere jeg husker fejl, men gik opturen ud paa at raabe "aah nej, det hele gaar ad helvede til. Vi er paa roeven"?



Selvfoelgelig skal ledelsen have en realistisk opfattelse af tingene. Det er ikke det det handler om. Saa vidt jeg laeser Califfen, saa er det udelukkende kommunikationen han er skuffet over, ikke handlingerne. Jeg har ikke fantasi til at forestille mig at ledelsen ikke tager situationen alvorligt, selvom nedestaaende ikke pryder AaB's facebook vaeg:

Billede
Det er jeg faktisk glad for. For hvis AaB havde brugt mere end en halv mia. på et maleri af Edvard Munch, kunne det være, at nogen skulle indtage talerstolen ved næste generalforsamling.
Skriget fortæller da ellers meget rammende situationen.
Der er vist ikke nogen der har ment at der bare skal råbes åh jamen osv. Jeg opfattede indlægget som en kritik af at kommunikationen fra AaB ikke afspejler situationen. Det kan enten være fordi man ikke synes situationen er alvorlig, at man ikke har tænkt over kommunikationen eller at man bevidst forsøge at pynte.
Det kunne da være rart med en realistisk udmelding der indeholdt en eller anden form for handling som os fans kunne tro på
Det kunne såmænd bare være noget med at stå sammen eller vi træner ekstra hårdt. Bare noget der kunne giv lidt håb igen.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - FC Randers, 25.11.2016

Indlæg af Pastorius » 21. nov 2016, 23:50

Buzz Killington skrev: Det forstaar jeg simpelthen ikke. Maaske er jeg bare ude af trit med almindelige mennesker og AaB-fans, men hvordan ville det hjaelpe at lederne af foretagnet giver efter for folks frygt paa den maade, og ligefrem bekraefter den ved f.eks. at snakke om krise, og skifte coverbillede paa facebook? (!) Ledelsens ypperste opgave paa kort sigt er at holde hovedet koldt, og soerge for at spillerne praesterer, f.eks. ved at tage presset af dem. Det kan de saa vaere gode eller daarlige til. Men uagtet, saa er deres opgave er ikke at nurse om fansene's foelelser i tide og utide. Hvis Gaarde fyrer LS, saa skal det f.eks. vaere fordi han mener andre kan udfoere arbejdet bedre, ikke fordi poeblen er kede af det.
Vi er way beyond hvor det er har noget med at give efter for folkets pres. Gaarde har forlængst bevist at han kan stå imod det, og på trods af figuren have lige så meget regnbue-is i maven som Lynge kunne.

Han siger også det han skal sige, men hvis han ikke er i gang med en plan B og klar til at føre den ud i livet meget snart, så bliver projektørerne vendt mod ham.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Bambo
Junior
Junior
Indlæg: 60
Tilmeldt: 26. jun 2016, 17:22

Re: Kamptråd: AaB - FC Randers, 25.11.2016

Indlæg af Bambo » 23. nov 2016, 15:08

Jeg er lige blevet tilbudt en ståplads til kampen mod Randers for kr. 50,00 Jeg har lige talt med 9 andre om vi skulle sige ja tak. Der var ingen som gad, så det blev et nej tak.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - FC Randers, 25.11.2016

Indlæg af Pastorius » 23. nov 2016, 15:09

Bambo skrev:Jeg er lige blevet tilbudt en ståplads til kampen mod Randers for kr. 50,00 Jeg har lige talt med 9 andre om vi skulle sige ja tak. Der var ingen som gad, så det blev et nej tak.
Mon ikke også de mest regner med at det er fans som ville takke ja til sådan et tilbud?
Med venlig Hilsen
--
Robert

Bambo
Junior
Junior
Indlæg: 60
Tilmeldt: 26. jun 2016, 17:22

Re: Kamptråd: AaB - FC Randers, 25.11.2016

Indlæg af Bambo » 23. nov 2016, 15:16

Det tror jeg at du har helt ret i. Der er bare det problem at deres fans skare og tilsyneladende nu også sponsorer forsvinder stille og roligt. Det hele skyldes udelukkende selvvalgte problemer

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Kamptråd: AaB - FC Randers, 25.11.2016

Indlæg af MrBangDK » 23. nov 2016, 15:17

Bambo skrev:Det tror jeg at du har helt ret i. Der er bare det problem at deres fans skare og tilsyneladende nu også sponsorer forsvinder stille og roligt. Det hele skyldes udelukkende selvvalgte problemer
Kan du så ikke bare forsvinde her fra forummet? Du holder jo ikke med AaB, hvorfor så skrive herinde?
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Kamptråd: AaB - FC Randers, 25.11.2016

Indlæg af doukas » 23. nov 2016, 15:26

Bambo skrev:Jeg er lige blevet tilbudt en ståplads til kampen mod Randers for kr. 50,00 Jeg har lige talt med 9 andre om vi skulle sige ja tak. Der var ingen som gad, så det blev et nej tak.
Tilløk.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1989
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Kamptråd: AaB - FC Randers, 25.11.2016

Indlæg af 9520AaB » 23. nov 2016, 15:29

Midt i al elendigheden om at ingen kommer, så kommer jeg, og medbringer to ekstra, der normalt ikke er der


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4412
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Kamptråd: AaB - FC Randers, 25.11.2016

Indlæg af le Cid » 23. nov 2016, 16:15

9520AaB skrev:Midt i al elendigheden om at ingen kommer, så kommer jeg, og medbringer to ekstra, der normalt ikke er derBillede
Hvis de bliver bidt af det, kan de sikkert finde nogen, der sælger billige sæsonkort! :-P
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kamptråd: AaB - FC Randers, 25.11.2016

Indlæg af FlæskeFrank » 23. nov 2016, 16:26

Bambo skrev:Jeg er lige blevet tilbudt en ståplads til kampen mod Randers for kr. 50,00 Jeg har lige talt med 9 andre om vi skulle sige ja tak. Der var ingen som gad, så det blev et nej tak.
Altså hvis du havde tilbudt mig at gå til fodbold med dig, så havde jeg også sagt nej tak...
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Pete Burns
Drenge
Drenge
Indlæg: 27
Tilmeldt: 15. maj 2014, 16:11
Favoritspiller: Kasper Risgård

Re: Kamptråd: AaB - FC Randers, 25.11.2016

Indlæg af Pete Burns » 23. nov 2016, 16:31

Bambo skrev:Jeg er lige blevet tilbudt en ståplads til kampen mod Randers for kr. 50,00 Jeg har lige talt med 9 andre om vi skulle sige ja tak. Der var ingen som gad, så det blev et nej tak.
10 mennesker på en ståplads vil jeg sgu også takke nej til selv om en flad 50er er billigt nok når man er flere om at betale
I want surprises .... Bam! But i'm in too deep there's no getting out of it.

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4719
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Kamptråd: AaB - FC Randers, 25.11.2016

Indlæg af Maglau » 23. nov 2016, 16:51

Pete Burns skrev:
Bambo skrev:Jeg er lige blevet tilbudt en ståplads til kampen mod Randers for kr. 50,00 Jeg har lige talt med 9 andre om vi skulle sige ja tak. Der var ingen som gad, så det blev et nej tak.
10 mennesker på en ståplads vil jeg sgu også takke nej til selv om en flad 50er er billigt nok når man er flere om at betale
Mit bud er at vi inden dagen er omme har fået en ny debattør - de ni
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Bambo
Junior
Junior
Indlæg: 60
Tilmeldt: 26. jun 2016, 17:22

Re: Kamptråd: AaB - FC Randers, 25.11.2016

Indlæg af Bambo » 23. nov 2016, 17:06

Hej Frank !
Jeg går kun til fodbold med dem som ved noget om det.

Breezer
2. div
2. div
Indlæg: 199
Tilmeldt: 7. aug 2016, 23:37

Re: Kamptråd: AaB - FC Randers, 25.11.2016

Indlæg af Breezer » 23. nov 2016, 17:09

Pastorius skrev:
Bambo skrev:Jeg er lige blevet tilbudt en ståplads til kampen mod Randers for kr. 50,00 Jeg har lige talt med 9 andre om vi skulle sige ja tak. Der var ingen som gad, så det blev et nej tak.
Mon ikke også de mest regner med at det er fans som ville takke ja til sådan et tilbud?
http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2016 ... 50-kr.aspx

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kamptråd: AaB - FC Randers, 25.11.2016

Indlæg af frederikshavneren » 23. nov 2016, 17:24

Lindvang skrev:
frederikshavneren skrev:Spillemæssigt er vi mindst på niveau med randrusianerne
Billede

Okay...
Før tråden går helt op i hat og briller.

Tabellen afspejler ikke nødvendigvis holdenes spillemæssige niveau. Af det jeg har set af FC Randers i denne sæson så har randrusianerne absolut ikke imponeret, den store forskel på AaB og FC Randers er at randrusianerne er stærkere kørende i forsvar og angreb hvilket er mange point værd. Skræmmende nok så har Randers noget større bredde især i angrebet, de har nogle angrebsreserver som vi godt kunne bruge i vores nuværende situation.

Jeg er ret fortrøstningsfuld forud for kampen, Randers går i stå før eller senere og jeg kan sagtens se os vinde kampen hvis vi formår at luge ud i de defensive blundere.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - FC Randers, 25.11.2016

Indlæg af Pastorius » 23. nov 2016, 17:30

Breezer skrev:
Pastorius skrev:
Bambo skrev:Jeg er lige blevet tilbudt en ståplads til kampen mod Randers for kr. 50,00 Jeg har lige talt med 9 andre om vi skulle sige ja tak. Der var ingen som gad, så det blev et nej tak.
Mon ikke også de mest regner med at det er fans som ville takke ja til sådan et tilbud?
http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2016 ... 50-kr.aspx
Mon ikke også de mest regner med at det er fans som ville takke ja til sådan et tilbud?
Med venlig Hilsen
--
Robert

Lindvang
2. div
2. div
Indlæg: 218
Tilmeldt: 20. jan 2016, 19:48

Re: Kamptråd: AaB - FC Randers, 25.11.2016

Indlæg af Lindvang » 23. nov 2016, 19:44

frederikshavneren skrev:
Lindvang skrev:
frederikshavneren skrev:Spillemæssigt er vi mindst på niveau med randrusianerne
Billede

Okay...
Før tråden går helt op i hat og briller.

Tabellen afspejler ikke nødvendigvis holdenes spillemæssige niveau. Af det jeg har set af FC Randers i denne sæson så har randrusianerne absolut ikke imponeret, den store forskel på AaB og FC Randers er at randrusianerne er stærkere kørende i forsvar og angreb hvilket er mange point værd. Skræmmende nok så har Randers noget større bredde især i angrebet, de har nogle angrebsreserver som vi godt kunne bruge i vores nuværende situation.

Jeg er ret fortrøstningsfuld forud for kampen, Randers går i stå før eller senere og jeg kan sagtens se os vinde kampen hvis vi formår at luge ud i de defensive blundere.
Det er jo sådan noget Lars Søndergaard-logik: Spillet kører fint, vi spiller fint, vi er dejlige og flotte. Vi taber bare altid. Men NÆSTE kamp........!

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kamptråd: AaB - FC Randers, 25.11.2016

Indlæg af frederikshavneren » 23. nov 2016, 20:58

Lindvang skrev:
frederikshavneren skrev:
Lindvang skrev:
frederikshavneren skrev:Spillemæssigt er vi mindst på niveau med randrusianerne
Billede

Okay...
Før tråden går helt op i hat og briller.

Tabellen afspejler ikke nødvendigvis holdenes spillemæssige niveau. Af det jeg har set af FC Randers i denne sæson så har randrusianerne absolut ikke imponeret, den store forskel på AaB og FC Randers er at randrusianerne er stærkere kørende i forsvar og angreb hvilket er mange point værd. Skræmmende nok så har Randers noget større bredde især i angrebet, de har nogle angrebsreserver som vi godt kunne bruge i vores nuværende situation.

Jeg er ret fortrøstningsfuld forud for kampen, Randers går i stå før eller senere og jeg kan sagtens se os vinde kampen hvis vi formår at luge ud i de defensive blundere.
Det er jo sådan noget Lars Søndergaard-logik: Spillet kører fint, vi spiller fint, vi er dejlige og flotte. Vi taber bare altid. Men NÆSTE kamp........!
Jeg negligerer absolut ikke AaBs krise eller det dårlige spil, men i denne sæson har begge hold i store perioder spillet dårligt. Forskellen på holdene er at Randers vinder trods ringe spillemæssige præstationer, de har kvalitet i angrebet som gør at de ofte vinder selv når de spiller dårligt.

birk
Allstar
Allstar
Indlæg: 2453
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:52

Re: Kamptråd: AaB - FC Randers, 25.11.2016

Indlæg af birk » 23. nov 2016, 21:09

Ja så vinder AaB da ikke , da de ikke har noget kvalitet i angrebet . Randers er meget bedre end AaB her i efteråret , det kan alle da se

Breezer
2. div
2. div
Indlæg: 199
Tilmeldt: 7. aug 2016, 23:37

Re: Kamptråd: AaB - FC Randers, 25.11.2016

Indlæg af Breezer » 23. nov 2016, 21:30

Pastorius skrev:
Breezer skrev:
Pastorius skrev:
Bambo skrev:Jeg er lige blevet tilbudt en ståplads til kampen mod Randers for kr. 50,00 Jeg har lige talt med 9 andre om vi skulle sige ja tak. Der var ingen som gad, så det blev et nej tak.
Mon ikke også de mest regner med at det er fans som ville takke ja til sådan et tilbud?
http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2016 ... 50-kr.aspx
Mon ikke også de mest regner med at det er fans som ville takke ja til sådan et tilbud?
Det kunne i alt fald tyde på, at det ikke er et eksklusivt tilbud Bamboo og "de ni" har fået.

Besvar