Kamptråd: AaB - FC Randers, 25.11.2016

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3643
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Kamptråd: AaB - FC Randers, 25.11.2016

Indlæg af gravballe » 25. nov 2016, 10:09

Kristian skrev:Styr nu lige jer selv med den pinlige hetz mod Holgersson.

Hele holdet fejler big time, ikke kun svenskeren.
Men en skal jo være syndebuk.
Seriøst? Der er jo ikke en kamp uden han laver kæmpe fejl, selv imod NB lavede han jo 2 store fejl.. et gav straffe og et andet gav en friløber...

Imod fck, spillede han den gang på gang direkte i fødderne på en FCKér...

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Kamptråd: AaB - FC Randers, 25.11.2016

Indlæg af MrBangDK » 25. nov 2016, 10:17

Kan vi ikke diskutere kampen i stedet for Holgerson?

3-0 til AaB.. money right in the bank!! :money:
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - FC Randers, 25.11.2016

Indlæg af Pastorius » 25. nov 2016, 10:21

Jeg forstår heller ikke kritikken af Holgersen. Jeg er da enig i at han ikke har været god, men han kan jo ikke gøre for at han bliver valgt gang på gang.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Gamen

Re: Kamptråd: AaB - FC Randers, 25.11.2016

Indlæg af Gamen » 25. nov 2016, 11:01

Pastorius skrev:Jeg forstår heller ikke kritikken af Holgersen. Jeg er da enig i at han ikke har været god, men han kan jo ikke gøre for at han bliver valgt gang på gang.
Han kunne så til gengæld være mand nok til at erkende, at han har spillet under niveau men heller ikke det evner han.

http://nordjyske.dk/nyheder/holgersson- ... 7/112/1513

Jeg synes på ingen måde han har levet op til bare en brøkdel af det man burde kunne forvente, og det falder selvfølgelig mest af alt tilbage på Gaarde. Men formentlig spiller han udelukkende ovenpå alle de fejl, fordi vores alternativer er endnu ringere.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5106
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Kamptråd: AaB - FC Randers, 25.11.2016

Indlæg af Jakobsen » 25. nov 2016, 11:22

Gamen skrev:
Pastorius skrev:Jeg forstår heller ikke kritikken af Holgersen. Jeg er da enig i at han ikke har været god, men han kan jo ikke gøre for at han bliver valgt gang på gang.
Han kunne så til gengæld være mand nok til at erkende, at han har spillet under niveau men heller ikke det evner han.

http://nordjyske.dk/nyheder/holgersson- ... 7/112/1513

Jeg synes på ingen måde han har levet op til bare en brøkdel af det man burde kunne forvente, og det falder selvfølgelig mest af alt tilbage på Gaarde. Men formentlig spiller han udelukkende ovenpå alle de fejl, fordi vores alternativer er endnu ringere.
Og det siger ikke så lidt. Gaardes syltning af midterforvaret siden vi solgte Lasse er helt absurd. Vi er gået fra KEP, Lasse og Thelander til Holger, Kasper P, Blåbjerg og Rokkedal. Ingen af de fire nuværende stoppere ville være tæt på fast spilletid, hvis de tre førstnævnte var i truppen. Jeg tror netop, at manglen på kvalitet i felterne vil gøre udslaget i aften og det ikke vil blive til vores fordel. Randers har fem angribere med Superliganiveau de kan skifte mellem, hvis det ikke kører for de to startere. Vi har tre midterforsvarere som kun på en meget god dag har Superliganiveau. Vi står tilbage med en svensker der typemæssigt er fejlcastet og derudover ikke har Superliganiveau, en nødløsning fra Danmarksserietruppen og Blåbjerg der nærmer sig evighedstalentkategorien.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Kamptråd: AaB - FC Randers, 25.11.2016

Indlæg af BoT » 25. nov 2016, 11:43

Gamen skrev: Indtil videre har han været en stående joke, og det er jo ikke bare i FCK-kampen han har sejlet rundt. Hans evner med bolden er noget af det ringeste jeg har set i AaB siden de glade 90'ere, og han er så ubegribeligt langsom hvilket oftest ses i hans returløb.
Hey. Patrick Kristensen begynder altså snart at blive jaloux over din obsession med Holgersson.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Kamptråd: AaB - FC Randers, 25.11.2016

Indlæg af Kristian » 25. nov 2016, 11:45

gravballe skrev:
Kristian skrev:Styr nu lige jer selv med den pinlige hetz mod Holgersson.

Hele holdet fejler big time, ikke kun svenskeren.
Men en skal jo være syndebuk.
Seriøst? Der er jo ikke en kamp uden han laver kæmpe fejl, selv imod NB lavede han jo 2 store fejl.. et gav straffe og et andet gav en friløber...

Imod fck, spillede han den gang på gang direkte i fødderne på en FCKér...
Hvad med Kasper P...Mæhle...Wurtz ja alle på det hold har lavet fejl og laver fejl i øjeblikket. Holgersson er så den der bliver kørt hetz på.

Tag nu bare og støt op om klubben lige nu i stedet for at jagte spillerne, for det bliver de dælme ikke bedre af.
------------------
mvh Kristian

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar
Indlæg: 2161
Tilmeldt: 29. mar 2009, 12:00
Geografisk sted: København

Re: Kamptråd: AaB - FC Randers, 25.11.2016

Indlæg af Sauer » 25. nov 2016, 11:45

Gamen skrev:
Pastorius skrev:Jeg forstår heller ikke kritikken af Holgersen. Jeg er da enig i at han ikke har været god, men han kan jo ikke gøre for at han bliver valgt gang på gang.
Han kunne så til gengæld være mand nok til at erkende, at han har spillet under niveau men heller ikke det evner han.

http://nordjyske.dk/nyheder/holgersson- ... 7/112/1513

Jeg synes på ingen måde han har levet op til bare en brøkdel af det man burde kunne forvente, og det falder selvfølgelig mest af alt tilbage på Gaarde. Men formentlig spiller han udelukkende ovenpå alle de fejl, fordi vores alternativer er endnu ringere.
Måske det bare er hans niveau - så er der jo ikke noget at indrømme. Men ja, Gaarde når forhåbentlig erkendelsen af, at forsvaret kunne trænge til forstærkning.

Bambo
Junior
Junior
Indlæg: 60
Tilmeldt: 26. jun 2016, 17:22

Re: Kamptråd: AaB - FC Randers, 25.11.2016

Indlæg af Bambo » 25. nov 2016, 12:04

Jeg er helt enig med dig Jacobsen. Så synes jeg gennemgående at det er noget vrøvl Pastorius skriver gang på gang. Bang vil gerne diskutere aftenens kamp, hvilket er helt umuligt med en som tror på en 3-0 sejr. Jeg gider ikke på så lavt og umuligt niveau.

Gamen

Re: Kamptråd: AaB - FC Randers, 25.11.2016

Indlæg af Gamen » 25. nov 2016, 12:06

BoT skrev: Hey. Patrick Kristensen begynder altså snart at blive jaloux over din obsession med Holgersson.
Det kan jeg godt forstå. Det har han også tiden til at være, nu hvor han sidder og glaner på bænken under kampene :-)

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Kamptråd: AaB - FC Randers, 25.11.2016

Indlæg af BoT » 25. nov 2016, 12:33

Gamen skrev:
BoT skrev: Hey. Patrick Kristensen begynder altså snart at blive jaloux over din obsession med Holgersson.
Det kan jeg godt forstå. Det har han også tiden til at være, nu hvor han sidder og glaner på bænken under kampene :-)
Han sidder derude og skummer af raseri og jalousi. Det er han også typen til at gøre jo.

Gamen

Re: Kamptråd: AaB - FC Randers, 25.11.2016

Indlæg af Gamen » 25. nov 2016, 13:06

BoT skrev: Han sidder derude og skummer af raseri og jalousi. Det er han også typen til at gøre jo.
Ja, den manglende aggressivitet og vilje afspejler sig også på banen. Leverpostejspiller uden lige.

Nå, tilbage til kampen i aften - spændende at se hvordan Søndergaard stiller op. Han rystede posen godt og grundigt sidst uden speciel meget effekt.

Randers har kun forsømt at score i 1 ud af de seneste 8 udekampe i ligaen og har lavet 9 kasser mod os de sidste 6 kampe i Aalborg.

Mit bud: 1-1.

Bambo
Junior
Junior
Indlæg: 60
Tilmeldt: 26. jun 2016, 17:22

Re: Kamptråd: AaB - FC Randers, 25.11.2016

Indlæg af Bambo » 25. nov 2016, 13:09

Mit bud er 0-3

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Kamptråd: AaB - FC Randers, 25.11.2016

Indlæg af BoT » 25. nov 2016, 13:14

Gamen skrev:
BoT skrev: Han sidder derude og skummer af raseri og jalousi. Det er han også typen til at gøre jo.
Ja, den manglende aggressivitet og vilje afspejler sig også på banen. Leverpostejspiller uden lige.

Nå, tilbage til kampen i aften - spændende at se hvordan Søndergaard stiller op. Han rystede posen godt og grundigt sidst uden speciel meget effekt.

Randers har kun forsømt at score i 1 ud af de seneste 8 udekampe i ligaen og har lavet 9 kasser mod os de sidste 6 kampe i Aalborg.

Mit bud: 1-1.
Jeg ville gerne sælge den for 1-1 på forhånd. Kunne godt frygte en ny kamp, hvor vi kæmper fint, spiller fint - og taber 2-0.

Danni
Landshold
Landshold
Indlæg: 790
Tilmeldt: 8. maj 2007, 12:47
Favoritspiller: Nomvethe og Jimmy
Geografisk sted: Vejgaard

Re: Kamptråd: AaB - FC Randers, 25.11.2016

Indlæg af Danni » 25. nov 2016, 15:29

Nok er Holgersson ikke nogen Winsnes med bolden, men han gav os point da han scorede med få min. igen mod Horsens og han gav os point, da han scorede i overtiden i Farum. Den slags er også værd at tage med i ligningen. Han er også vores bedste mand på de defensive dødbolde, men jeg skal da indrømme, han ser lidt kejtet ud engang imellem. Jeg håber hele holdet løfter sig i aften. Det er ved at være sidste udkald, hvis vi skal nå det slutspil.
Længe leve arbejderklassen!

Schytte
Drenge
Drenge
Indlæg: 42
Tilmeldt: 20. aug 2016, 18:41

Re: Kamptråd: AaB - FC Randers, 25.11.2016

Indlæg af Schytte » 25. nov 2016, 15:41

Danni skrev:Nok er Holgersson ikke nogen Winsnes med bolden, men han gav os point da han scorede med få min. igen mod Horsens og han gav os point, da han scorede i overtiden i Farum. Den slags er også værd at tage med i ligningen. Han er også vores bedste mand på de defensive dødbolde, men jeg skal da indrømme, han ser lidt kejtet ud engang imellem. Jeg håber hele holdet løfter sig i aften. Det er ved at være sidste udkald, hvis vi skal nå det slutspil.
Så vil jeg nu hellere have en forsvarsspiller, der ikke koster så meget i den anden ende.

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - FC Randers, 25.11.2016

Indlæg af NIN » 25. nov 2016, 16:07

BoT skrev:
Gamen skrev:
BoT skrev: Han sidder derude og skummer af raseri og jalousi. Det er han også typen til at gøre jo.
Ja, den manglende aggressivitet og vilje afspejler sig også på banen. Leverpostejspiller uden lige.

Nå, tilbage til kampen i aften - spændende at se hvordan Søndergaard stiller op. Han rystede posen godt og grundigt sidst uden speciel meget effekt.

Randers har kun forsømt at score i 1 ud af de seneste 8 udekampe i ligaen og har lavet 9 kasser mod os de sidste 6 kampe i Aalborg.

Mit bud: 1-1.
Jeg ville gerne sælge den for 1-1 på forhånd. Kunne godt frygte en ny kamp, hvor vi kæmper fint, spiller fint - og taber 2-0.
Jeg kan godt acceptere et smalt nederlag, så længe vi efterfølgende for lovning på, at vi må op på hesten igen og arbejde endnu hårdere på træningsbanen.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kamptråd: AaB - FC Randers, 25.11.2016

Indlæg af frederikshavneren » 25. nov 2016, 16:54

Startopstilling med en del ændringer:

Larsen
Patrick - KP - Blåbjerg - Ahlmann
Meilinger - Würtz - Christensen - Børsting
Risgård
Bassogog


Reserver:

CC
Ene
Sloth
Pohl
Abildgaard
Mæhle
Bardhec

:aabfan:

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Kamptråd: AaB - FC Randers, 25.11.2016

Indlæg af alithebeast » 25. nov 2016, 16:56

NIN skrev:
BoT skrev:
Gamen skrev:
BoT skrev: Han sidder derude og skummer af raseri og jalousi. Det er han også typen til at gøre jo.
Ja, den manglende aggressivitet og vilje afspejler sig også på banen. Leverpostejspiller uden lige.

Nå, tilbage til kampen i aften - spændende at se hvordan Søndergaard stiller op. Han rystede posen godt og grundigt sidst uden speciel meget effekt.

Randers har kun forsømt at score i 1 ud af de seneste 8 udekampe i ligaen og har lavet 9 kasser mod os de sidste 6 kampe i Aalborg.

Mit bud: 1-1.
Jeg ville gerne sælge den for 1-1 på forhånd. Kunne godt frygte en ny kamp, hvor vi kæmper fint, spiller fint - og taber 2-0.
Jeg kan godt acceptere et smalt nederlag, så længe vi efterfølgende for lovning på, at vi må op på hesten igen og arbejde endnu hårdere på træningsbanen.
Det kan Lars Søndergård sikkert også overleve ned.
Hader København!

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: AaB - FC Randers, 25.11.2016

Indlæg af Funky » 25. nov 2016, 16:57

frederikshavneren skrev:Startopstilling med en del ændringer:

Larsen
Patrick - KP - Blåbjerg - Ahlmann
Meilinger - Würtz - Christensen - Børsting
Risgård
Bassogog
Ingen plads til Sloth, og Mæhle hevet ud på bænken igen. Det ligner en meget defensiv opstilling. Supermosleren på venstre kant, Patrick med erfaringen på højre back, Risgård skubbet frem bag en enlig angriber, så den unge Wurtz-afløser kan spille ved siden af læremesteren. Og nåja, Holger ud for Blåbjerg. Vi KAN vel faktisk ikke gøre mere for at styrke defensiven end dette.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Besvar