Kamptråd: AC Horsens - AaB, 09.12.2016

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 09.12.2016

Indlæg af Buzz Killington » 7. dec 2016, 22:34

634 skrev:
Pastorius skrev:
634 skrev:Den nemmeste sammensætning af holdet er genvalg af alle og Wurtz afløses af Ahlman.
Fordi sejr og rent mål skal man ikke ændre unødigt ved. Selvfølgelig kan en god fodboldspiller som Ahlman spille i midt-midt, og hvis ikke det fungerer kan han bytte plads med Risgaard.
Hvordan vil du spille Mæhle, PK og Alhmann?
(Jeg græder, hvis du vil havePK til at dække Würtz' plads ved siden af MC).
Ahlman erstatter Würtz, de 10 andre for genvalg fra opstillingen mod Lyngby.
Som i - Ahlmann spiller central midtbane? O.k.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 09.12.2016

Indlæg af Funky » 7. dec 2016, 22:39

Larsen
PK - KP - Blåbjerg - Ahlmann
Meilinger - MC - Risgård - Børsting
Flores
Basse

Eventuelt kan supermosleren bytte plads med Risgård, hvis man vil have mere moslepower ind centralt. Sloth kan måske spilles frem for Flores. Hvis Horsens viser sig ikke at ville noget som helst kan mosleren løbe frem i angrebet, og Flores/Sloth kan falde lidt ned på midtbanen.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4719
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 09.12.2016

Indlæg af Maglau » 8. dec 2016, 08:49

Funky skrev:Larsen
PK - KP - Blåbjerg - Ahlmann
Meilinger - MC - Risgård - Børsting
Flores
Basse

Eventuelt kan supermosleren bytte plads med Risgård, hvis man vil have mere moslepower ind centralt. Sloth kan måske spilles frem for Flores. Hvis Horsens viser sig ikke at ville noget som helst kan mosleren løbe frem i angrebet, og Flores/Sloth kan falde lidt ned på midtbanen.
Hvad er status på Flores - er han klar, men uanset tror jeg ikke han starter på banen
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 09.12.2016

Indlæg af Funky » 8. dec 2016, 09:49

Maglau skrev:
Funky skrev:Larsen
PK - KP - Blåbjerg - Ahlmann
Meilinger - MC - Risgård - Børsting
Flores
Basse

Eventuelt kan supermosleren bytte plads med Risgård, hvis man vil have mere moslepower ind centralt. Sloth kan måske spilles frem for Flores. Hvis Horsens viser sig ikke at ville noget som helst kan mosleren løbe frem i angrebet, og Flores/Sloth kan falde lidt ned på midtbanen.
Hvad er status på Flores - er han klar, men uanset tror jeg ikke han starter på banen
Man kunne måske også spille Abildgaard på midten, og så får Børsting frem ved siden af Basse.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 09.12.2016

Indlæg af frederikshavneren » 8. dec 2016, 17:48

Truppen er udtaget, Würtz har karantæne og Pohl er ude pga. sygdom http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2016 ... stime.aspx

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 09.12.2016

Indlæg af Jakobsen » 8. dec 2016, 18:11

Jeg tror den her opstilling er den realistiske;



Vi har haft succes med at krige den hjem de sidste par kampe og jeg tror ikke på man kan sadle succesfuldt om til den her ene kamp. Derudover skal det nok blive en krig, hvorfor det giver god mening at fortsætte. Det virker til Abildgaard har været Søndergaards foretrukne reserve de sidste par uger og jeg tror vi skubber Risgård ind så vi bibeholder noget substans centralt og så supplerer med Abildgaards fysik.

Personligt havde jeg nok foretrukket nedenstående, hvis Flores er fit.

Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 09.12.2016

Indlæg af Funky » 8. dec 2016, 18:14

Jakobsen skrev:Jeg tror den her opstilling er den realistiske;



Vi har haft succes med at krige den hjem de sidste par kampe og jeg tror ikke på man kan sadle succesfuldt om til den her ene kamp. Derudover skal det nok blive en krig, hvorfor det giver god mening at fortsætte. Det virker til Abildgaard har været Søndergaards foretrukne reserve de sidste par uger og jeg tror vi skubber Risgård ind så vi bibeholder noget substans centralt og så supplerer med Abildgaards fysik.

Personligt havde jeg nok foretrukket nedenstående, hvis Flores er fit.

Jeg er med på begge. Jeg tror også, dit bud på "mest realistiske startopstilling" er, ja, den mest realistiske :thumbsup:
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 09.12.2016

Indlæg af Jesper Schmidt » 8. dec 2016, 19:17

Funky skrev:
Jakobsen skrev:Jeg tror den her opstilling er den realistiske;



Vi har haft succes med at krige den hjem de sidste par kampe og jeg tror ikke på man kan sadle succesfuldt om til den her ene kamp. Derudover skal det nok blive en krig, hvorfor det giver god mening at fortsætte. Det virker til Abildgaard har været Søndergaards foretrukne reserve de sidste par uger og jeg tror vi skubber Risgård ind så vi bibeholder noget substans centralt og så supplerer med Abildgaards fysik.

Personligt havde jeg nok foretrukket nedenstående, hvis Flores er fit.

Jeg er med på begge. Jeg tror også, dit bud på "mest realistiske startopstilling" er, ja, den mest realistiske :thumbsup:
Jeg tror også den realistiske er ret tæt på at være realistisk. Dog kunne jeg godt forestille mig at Sloth får chancen på venstrekanten, mens Abildgaard starter på midten med MC, hvis Risgård ikke er klar.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 09.12.2016

Indlæg af Jakobsen » 8. dec 2016, 19:20

Jesper Schmidt skrev:
Funky skrev:
Jakobsen skrev:Jeg tror den her opstilling er den realistiske;



Vi har haft succes med at krige den hjem de sidste par kampe og jeg tror ikke på man kan sadle succesfuldt om til den her ene kamp. Derudover skal det nok blive en krig, hvorfor det giver god mening at fortsætte. Det virker til Abildgaard har været Søndergaards foretrukne reserve de sidste par uger og jeg tror vi skubber Risgård ind så vi bibeholder noget substans centralt og så supplerer med Abildgaards fysik.

Personligt havde jeg nok foretrukket nedenstående, hvis Flores er fit.

Jeg er med på begge. Jeg tror også, dit bud på "mest realistiske startopstilling" er, ja, den mest realistiske :thumbsup:
Jeg tror også den realistiske er ret tæt på at være realistisk. Dog kunne jeg godt forestille mig at Sloth får chancen på venstrekanten, mens Abildgaard starter på midten med MC, hvis Risgård ikke er klar.
Den er bestemt også realistisk. Jeg hælder til Abildgaard fordi jeg tror han er bedst egnet til at krige den hjem og vi møder en modstander der uden tvivl vil forsøge at genere os med deres fysik.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 09.12.2016

Indlæg af Jesper Schmidt » 8. dec 2016, 19:32

Jakobsen skrev: Den er bestemt også realistisk. Jeg hælder til Abildgaard fordi jeg tror han er bedst egnet til at krige den hjem og vi møder en modstander der uden tvivl vil forsøge at genere os med deres fysik.
Abildgaard kan sagtens også være en mulighed, og jeg hælder måske egentlig til at du nok kan have ret, for jeg synes det også har været ret tydeligt de seneste par kampe, at der er stor fokus på at have mange defensive headere på banen.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 09.12.2016

Indlæg af Funky » 8. dec 2016, 19:36

Jesper Schmidt skrev:
Jakobsen skrev: Den er bestemt også realistisk. Jeg hælder til Abildgaard fordi jeg tror han er bedst egnet til at krige den hjem og vi møder en modstander der uden tvivl vil forsøge at genere os med deres fysik.
Abildgaard kan sagtens også være en mulighed, og jeg hælder måske egentlig til at du nok kan have ret, for jeg synes det også har været ret tydeligt de seneste par kampe, at der er stor fokus på at have mange defensive headere på banen.
Vores defensiv taget i betragtning er det ikke nogen dum prioritering. Enhver angriber med nogenlunde sans for hovedspillet har en fest nede i AaB's forsvar.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Danni
Landshold
Landshold
Indlæg: 790
Tilmeldt: 8. maj 2007, 12:47
Favoritspiller: Nomvethe og Jimmy
Geografisk sted: Vejgaard

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 09.12.2016

Indlæg af Danni » 8. dec 2016, 20:27

Hvor er det fedt, man kan nå, at se Flores igen inden vinterpausen. Bare vent, han skal nok komme til at trylle for os.
Længe leve arbejderklassen!

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 09.12.2016

Indlæg af Martino » 8. dec 2016, 22:19

Danni skrev:Hvor er det fedt, man kan nå, at se Flores igen inden vinterpausen. Bare vent, han skal nok komme til at trylle for os.
Så lidt som han har trænet med har jeg svært ved at se ham få mange minutter, men håber at tage fejl. Havde faktisk håbet jeg kunne nå at runde AaB i formiddags, men blev forhindret så ved sgu ikke rigtig hvad man kan forvente med opstilling. Har en lille idé om at Abildgaard kommer i spil fra start, men jeg håber virkelig der er fundet plads til Sloth. Make or break...
Jeg savner Winsnes

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 09.12.2016

Indlæg af frederikshavneren » 8. dec 2016, 23:58

Jesper Schmidt skrev:
Jakobsen skrev: Den er bestemt også realistisk. Jeg hælder til Abildgaard fordi jeg tror han er bedst egnet til at krige den hjem og vi møder en modstander der uden tvivl vil forsøge at genere os med deres fysik.
Abildgaard kan sagtens også være en mulighed, og jeg hælder måske egentlig til at du nok kan have ret, for jeg synes det også har været ret tydeligt de seneste par kampe, at der er stor fokus på at have mange defensive headere på banen.
AC Horsens er gået helt i stå og ret beset er det selvfølgelig en kamp vi skal vinde, men nemt bliver det ingenlunde.

Banen i Horsens er eftersigende dårlig og lidt af en pløjemark hvilket favoriserer et ekstremt primitivt Horsens mandskab. Som altid skal vi minimere antallet af defensive dødbolde da vi igen møder en modstander som er os overlegen i luftspillet.

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3158
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 09.12.2016

Indlæg af Gnu » 9. dec 2016, 09:04

Hvis banen i Horsens fordrer primitivt spil er det da lige noget for AaB sådan som vi spiller i øjeblikket.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 09.12.2016

Indlæg af Pastorius » 9. dec 2016, 09:12

Gnu skrev:Hvis banen i Horsens fordrer primitivt spil er det da lige noget for AaB sådan som vi spiller i øjeblikket.
Enig i at AaB spiller primitivt for tiden, ikke enig i at de er gode til det.
Med venlig Hilsen
--
Robert

AaB-Jones
Allstar
Allstar
Indlæg: 1373
Tilmeldt: 7. jan 2006, 19:41

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 09.12.2016

Indlæg af AaB-Jones » 9. dec 2016, 10:11

Ifølge dagens Nordjyske stiller vi op således, hvis Risgård ikke bliver klar..


Det bliver en fest! Uanset resultatet så tænker jeg at dette line up er så langt fra, hvad AaB under PEA har prøvet at bygge op, så jeg ikke ser anden udvej end et trænerskifte!

At Søndergaard derudover mener, at efteråret vil være godkendt med en sejr, siger vist det hele....

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 09.12.2016

Indlæg af Pastorius » 9. dec 2016, 10:17

AaB-Jones skrev:Ifølge dagens Nordjyske stiller vi op således, hvis Risgård ikke bliver klar..


Det bliver en fest! Uanset resultatet så tænker jeg at dette line up er så langt fra, hvad AaB under PEA har prøvet at bygge op, så jeg ikke ser anden udvej end et trænerskifte!

At Søndergaard derudover mener, at efteråret vil være godkendt med en sejr, siger vist det hele....
Er der nogen udover Basso, der i den opstilling kunne siges at være over gennemsnit, hvis man snakker hurtige spillere.
(EDIT: ikke at det hjælper meget at bytte Holger med Risgaard).
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
jernskjorten
Allstar
Allstar
Indlæg: 1307
Tilmeldt: 7. feb 2009, 11:43
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 09.12.2016

Indlæg af jernskjorten » 9. dec 2016, 10:17

AaB-Jones skrev:Ifølge dagens Nordjyske stiller vi op således, hvis Risgård ikke bliver klar..


Det bliver en fest! Uanset resultatet så tænker jeg at dette line up er så langt fra, hvad AaB under PEA har prøvet at bygge op, så jeg ikke ser anden udvej end et trænerskifte!

At Søndergaard derudover mener, at efteråret vil være godkendt med en sejr, siger vist det hele....
Undskyld mit franske, men holy shit! Er det en eller anden form for prank på Sloth?

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 09.12.2016

Indlæg af Hanga » 9. dec 2016, 10:24

jernskjorten skrev: Undskyld mit franske, men holy shit! Er det en eller anden form for prank på Sloth?
Det ligner vel efterhånden et vinter "salg" af Sloth. Han må virkelig have trådt ved siden af siden han konsekvent bliver fravalgt.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Besvar