Wieghorst ny træner

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Wieghorst ny træner

Indlæg af jonas386 » 15. maj 2017, 12:37

FlæskeFrank skrev:Viser forårets kampe ikke meget godt svagheden i DBU-spillestilen(eller hvad vi nu skal kalde den) ?
For noget tid siden, måske et år, udtalte Flemming Berg (mener jeg det var), at der ganske vist var mange gode ting i "den røde tråd", men at man ganske enkelt havde været for dårlige til at fokusere på de spillere der ikke er i boldbesiddelse. Det synes jeg også tydeligt man kan se når landsholdet spiller mod dårligere modstandere, der måske spiller mere kontrabaseret. Selvom man har rådighed over udmærkede pasning spillere, så kommer løbene bare ikke, og ofte ender det med at boldholderen står og varmer bolden og spiller den til siden eller bagud. Man holder ganske rigtigt på bolden, men det bliver ofte totalt tandløst, og hvis modstanderen har det fint med ikke at have bolden og stå dybt, så bliver det tit bare kønsløst boldflytteri.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Wieghorst ny træner

Indlæg af FlæskeFrank » 15. maj 2017, 15:44

jonas386 skrev:Det synes jeg også tydeligt man kan se når landsholdet spiller mod dårligere modstandere, der måske spiller mere kontrabaseret. Selvom man har rådighed over udmærkede pasning spillere, så kommer løbene bare ikke, og ofte ender det med at boldholderen står og varmer bolden og spiller den til siden eller bagud. Man holder ganske rigtigt på bolden, men det bliver ofte totalt tandløst, og hvis modstanderen har det fint med ikke at have bolden og stå dybt, så bliver det tit bare kønsløst boldflytteri.
Jeg synes også vi har set, at der er meget forskel på AaB bagud og AaB foran her i foråret. Det vil der altid være, men ekstra meget her i foråret.

Og derfor havde vi nok heller ikke været mere håbløse i medaljeslutspillet end nedrykningsspillet.
- FlæskeFrank

Gamen

Re: Wieghorst ny træner

Indlæg af Gamen » 15. maj 2017, 15:55

FlæskeFrank skrev:Viser forårets kampe ikke meget godt svagheden i DBU-spillestilen(eller hvad vi nu skal kalde den) ?

Når spillet ikke rigtig fungerer, så ser det meget rædderlig ud. Ingen chancer og kedelig spil.

Der vil en mere klassisk 4-4-2 trods alt give nogle chancer, næsten uanset spillernes kvalitet.

Men hvis træneren vil spille på den måde, så må han også finde og kræve de rigtige nøglespillere til holdet
Jeg synes ikke man kan tale om en svaghed i nogen bestemt spillestil, når det er materialet der fejler. Vi HAR ikke spillerne til at spille det fodbold vi gerne vil spille, og det må den sportslige ledelse stå på mål for.

Nitten
Superliga
Superliga
Indlæg: 748
Tilmeldt: 18. apr 2015, 20:07
Favoritspiller: Søren dissing
Geografisk sted: Nørresundby

Re: Wieghorst ny træner

Indlæg af Nitten » 28. maj 2017, 18:54

Hvad nu hvis !
At det havde været os der havde haft David Nielsen ?
Han har formået at få max ud af Lyngby så det skulle jo have været ham og ikke mw

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Wieghorst ny træner

Indlæg af NIN » 28. maj 2017, 18:58

Nitten skrev:Hvad nu hvis !
At det havde været os der havde haft David Nielsen ?
Han har formået at få max ud af Lyngby så det skulle jo have været ham og ikke mw
Eller hvad nu hvis OB havde haft mestertræneren Kent Nielsen.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2290
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: Wieghorst ny træner

Indlæg af Dalbjerg » 31. maj 2017, 13:34

Nitten skrev:Hvad nu hvis !
At det havde været os der havde haft David Nielsen ?
Han har formået at få max ud af Lyngby så det skulle jo have været ham og ikke mw
Kan sagtens være at han kan noget rent trænermæssigt.. Men jeg håber egentlig at han ikke er et emne i AaB, så længe at han ikke magter at have moral til at betale sin gæld..

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Wieghorst ny træner

Indlæg af NIN » 31. maj 2017, 13:50

Dalbjerg skrev:
Nitten skrev:Hvad nu hvis !
At det havde været os der havde haft David Nielsen ?
Han har formået at få max ud af Lyngby så det skulle jo have været ham og ikke mw
Kan sagtens være at han kan noget rent trænermæssigt.. Men jeg håber egentlig at han ikke er et emne i AaB, så længe at han ikke magter at have moral til at betale sin gæld..
Moral er som ofte hjemmestrikket og passer altid bedst naboen.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

9000AaB
Superliga
Superliga
Indlæg: 621
Tilmeldt: 30. dec 2013, 15:20
Favoritspiller: M. Lindstrøm

Re: Wieghorst ny træner

Indlæg af 9000AaB » 13. aug 2017, 22:05

Tænkte hvis vi taber imorgen har vi kun 2 point ud af 15 mulige og anden sidst.
Skal vi i top 6, er der hvad 63 point tilbage og vi skal have ca. 30-35 point for top 6 hvilket er meget svært at nå.

Så hvad gør AaB hvis vi ikke ender i top 6? Hvor lang snor tør vi give Morten Wieghorst... og hvem skal vi have ind istedet? Kuhn er stadig ledig -lidt endnu.

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3246
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Wieghorst ny træner

Indlæg af Brodernumsi » 13. aug 2017, 22:15

9000AaB skrev:Tænkte hvis vi taber imorgen har vi kun 2 point ud af 15 mulige og anden sidst.
Skal vi i top 6, er der hvad 63 point tilbage og vi skal have ca. 30-35 point for top 6 hvilket er meget svært at nå.

Så hvad gør AaB hvis vi ikke ender i top 6? Hvor lang snor tør vi give Morten Wieghorst... og hvem skal vi have ind istedet? Kuhn er stadig ledig -lidt endnu.
Nok mere 38-39 point for at nå top 6.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Wieghorst ny træner

Indlæg af Jakobsen » 13. aug 2017, 23:18

Brodernumsi skrev:
9000AaB skrev:Tænkte hvis vi taber imorgen har vi kun 2 point ud af 15 mulige og anden sidst.
Skal vi i top 6, er der hvad 63 point tilbage og vi skal have ca. 30-35 point for top 6 hvilket er meget svært at nå.

Så hvad gør AaB hvis vi ikke ender i top 6? Hvor lang snor tør vi give Morten Wieghorst... og hvem skal vi have ind istedet? Kuhn er stadig ledig -lidt endnu.
Nok mere 38-39 point for at nå top 6.
Nu er jeg ikke just medlem i Wieghorst fan klub, men omvendt har jeg heller ikke noget imod ham. Jeg er nok egentlig mest af alt "Wieghorst-neutral", men jeg synes ikke rigtigt det holder hvis man hælder Wieghorst ud. Der er altså bare mange pladser, hvor vi er svagere besat end de fleste andre top 6 kandidater og vores store navne er faldet i niveau. Wieghorst er selvfølgelig ansvarlig for at få det bedste ud af hans spillere, men der er altså grænser for hvad man kan opnå med det her materiale. Der er en grund til, at vores to seneste trænere begge er endt med at spille 4-4-1-1 og bruge en 8'er som hængende angriber og begge fokusere på omstillinger. I øvrigt to trænere som er meget forskellige i deres filosofi som er nået til næsten de samme konklustioner hvad angår formation og spillestil. Skal Wieghorst ud så skal Gaarde dælme samme vej for en stor del af vores problemer skyldes flere års laden stå til i transfervinduerne, hvor profil efter profil er smutte uden erstatning krydret med en hel masse random udlændinge man ikke har scoutet specielt godt. Det er derfor vi nu står med en rodebutik af en trup, hvor kvaliteten mangler på mange pladser.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Wieghorst ny træner

Indlæg af Martino » 13. aug 2017, 23:24

Hvis vi stadig roder rundt som sidst eller næstsidst efter Brøndbykampen, så mener jeg Wieghorst har fået den tid man kunne forvente. Jeg tror top 6 bliver vanskelig i år uanset.
Jeg savner Winsnes

Breezer
2. div
2. div
Indlæg: 199
Tilmeldt: 7. aug 2016, 23:37

Re: Wieghorst ny træner

Indlæg af Breezer » 13. aug 2017, 23:49

Det holder ikke at fyre Wieghorst. Vi sætter konstant os selv tilbage, ved at hente Søndergaard spillere ind, for så at fyre Lars. Så erstatter vi Søndergaards spillere, med spillere Wieghorst vil have, for så at fyre ham, sågar 5-7 kampe inde i sæsonen! Vi bliver nødt til at skabe noget kontinuitet, få et fast spilkoncept og få skabt noget kultur blandt nye lederfigurer i truppen.

Vi skal genopbygge et helt nyt hold, herunder erstatte Würtz og Risgård (både på og uden for banen). Det er et utroligt langt træk, der skal tages. Jeg husker ikke en lige så stor genopbygning vi har skulle igennem, siden jeg har fulgt klubben fra 2009 som bliver lige så udfordrende som det vi står overfor nu. Derfor er det vigtigt med kontinuitet på trænerposten, og tiltro til at han kan bygge et solidt fundament. Langt mere tiltro end hvad jeg ville have til at Kuhn kan bygge et solidt fundament.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Wieghorst ny træner

Indlæg af Martino » 14. aug 2017, 00:05

Breezer skrev:Det holder ikke at fyre Wieghorst. Vi sætter konstant os selv tilbage, ved at hente Søndergaard spillere ind, for så at fyre Lars. Så erstatter vi Søndergaards spillere, med spillere Wieghorst vil have, for så at fyre ham, sågar 5-7 kampe inde i sæsonen! Vi bliver nødt til at skabe noget kontinuitet, få et fast spilkoncept og få skabt noget kultur blandt nye lederfigurer i truppen.

Vi skal genopbygge et helt nyt hold, herunder erstatte Würtz og Risgård (både på og uden for banen). Det er et utroligt langt træk, der skal tages. Jeg husker ikke en lige så stor genopbygning vi har skulle igennem, siden jeg har fulgt klubben fra 2009 som bliver lige så udfordrende som det vi står overfor nu. Derfor er det vigtigt med kontinuitet på trænerposten, og tiltro til at han kan bygge et solidt fundament. Langt mere tiltro end hvad jeg ville have til at Kuhn kan bygge et solidt fundament.

Jeg håber da også projekt Wieghorst lykkes, men der er alligevel et eller andet ved ham, som gør at jeg indimellem kan have min tvivl. Han er dog meget passioneret og så virker han markant bedre til at udvikle unge spillere på træningsbanen end LS gjorde. Vi får se hvis vi også ligger i bunden efter Brøndby kampen, hvilken risiko tør man løbe i AaB osv.
Jeg savner Winsnes

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Wieghorst ny træner

Indlæg af frederikshavneren » 14. aug 2017, 00:16

Breezer skrev:Det holder ikke at fyre Wieghorst. Vi sætter konstant os selv tilbage, ved at hente Søndergaard spillere ind, for så at fyre Lars. Så erstatter vi Søndergaards spillere, med spillere Wieghorst vil have, for så at fyre ham, sågar 5-7 kampe inde i sæsonen! Vi bliver nødt til at skabe noget kontinuitet, få et fast spilkoncept og få skabt noget kultur blandt nye lederfigurer i truppen.

Vi skal genopbygge et helt nyt hold, herunder erstatte Würtz og Risgård (både på og uden for banen). Det er et utroligt langt træk, der skal tages. Jeg husker ikke en lige så stor genopbygning vi har skulle igennem, siden jeg har fulgt klubben fra 2009 som bliver lige så udfordrende som det vi står overfor nu. Derfor er det vigtigt med kontinuitet på trænerposten, og tiltro til at han kan bygge et solidt fundament. Langt mere tiltro end hvad jeg ville have til at Kuhn kan bygge et solidt fundament.
Jeg er meget enig.
Wieghorst står i en svær situation hvor han skal spille et nyt hold sammen, derudover har vi spillemæssige udfordringer og har i perioder spillet som vi gjorde i Søndergaard tiden. Det siger noget om krisen vi er i og om en dårligt sammensat trup som ikke har kvaliteten til at spille teknisk boldbesiddende bold hvilket i sidste ende er Gaardes ansvar.

Jeg var ikke glad for ansættelsen af Wieghorst men jeg synes ikke at en fyring er vejen frem. Det er Gaarde der har hovedansvaret for mange af de problemer vi står med og hvis der skal ske noget bør det nærmere være sportsdirektøren der skal overvejes.

Legum Magister
Landshold
Landshold
Indlæg: 806
Tilmeldt: 14. jul 2017, 22:40
Favoritspiller: Sir Stanley Matthews

Re: Wieghorst ny træner

Indlæg af Legum Magister » 14. aug 2017, 00:56

Breezer skrev:Det holder ikke at fyre Wieghorst. Vi sætter konstant os selv tilbage, ved at hente Søndergaard spillere ind, for så at fyre Lars. Så erstatter vi Søndergaards spillere, med spillere Wieghorst vil have, for så at fyre ham, sågar 5-7 kampe inde i sæsonen! Vi bliver nødt til at skabe noget kontinuitet, få et fast spilkoncept og få skabt noget kultur blandt nye lederfigurer i truppen.

Vi skal genopbygge et helt nyt hold, herunder erstatte Würtz og Risgård (både på og uden for banen). Det er et utroligt langt træk, der skal tages. Jeg husker ikke en lige så stor genopbygning vi har skulle igennem, siden jeg har fulgt klubben fra 2009 som bliver lige så udfordrende som det vi står overfor nu. Derfor er det vigtigt med kontinuitet på trænerposten, og tiltro til at han kan bygge et solidt fundament. Langt mere tiltro end hvad jeg ville have til at Kuhn kan bygge et solidt fundament.
Jeg er enig i, at kontinuitet er nødvendigt for, at AaB kan komme ud af det hul, som lang tids dårlig ledelse og manglende agtpågivenhed i forhold til generationsskifte har gravet. Det nytter ikke noget, at vi hele tiden skal starte fra nul, fordi klubben skifter træner midt i en genopbygningsfase. Og man bør huske på, at Kent Nielsen heller ikke var en succes fra dag ét, ting tager tid, og det kommer til at tage lang tid at komme ud af det morads vi befinder os i.

I de ca. 40 år jeg har fulgt AaB kan jeg ikke mindes, at klubben har været så udfordret i forhold til at få foretaget et generationsskifte, som det har været tilfældet siden 2014. Vi har de facto mistet alle lederne på holdet. Augo er pensioneret, KEP er i OB, Würtz og Risgaard er dels faldet i niveau og dels hyppigt ramt af skader. Vi har fået Okore og Lesniak ind, som jeg tror vil kunne blive ledere; men vi er stadig i underskud på den konto og vi må nok indse, at det som minimum vil kræve en sæson, hvis ikke mere at dels få udviklet spillere som MC, Thellufsen, Pohl, Ramkilde og Lyngø, og dels at få spillet holdet sammen. Vi er ikke FCK og kan ikke bare købe et nyt hold. Vi er nødt til at acceptere, at det tager tid at få udviklet vore egne spillere, som nødvendigvis må supplere de spillere, der hentes udefra. Når det så er sagt, så håber jeg inderligt, at der kommer en spiller mere udefra, som dels kan score mål, og dels har den rutine, der skal til for at være en leder, for Würtz og Risgaard holder næppe sæsonen ud.

Kempes
1. div
1. div
Indlæg: 344
Tilmeldt: 30. maj 2011, 22:08

Re: Wieghorst ny træner

Indlæg af Kempes » 14. aug 2017, 10:14

En træner der over 17 kampe i Superligaen kun har formået at hente 0,82 point pr kamp, bliver man nødt til at overveje at afskedige. Især når det er en ambitiøs klub som AaB.

Så kan man diskutere om truppen er god nok til top 6? Jeg er overbevist om at vi spiller for spiller er bedre stillet end i hvert fald 4 eller 5 superligaklubber. Vi har en del spillere som er tidligere landsholdsspillere både på A-landsholdet og U21. (men enig i at Gaarde åbenlyst har fejlet i forhold til de fleste indkøbte profiler de seneste vinduer)

Når man kun har vundet 1 kamp siden 26. februar, så handler det ikke om de individuelle færdigheder.

Det er fint at Wieghorst coacher de unge spillere indviduelt, men hvis han ikke kan sætte den rigtige taktik til kampene eller få HOLDET til at spille sammen, så ender det med at vi rykker ned.

Jeg håber da at bøtten vender i de kommende kampe, men ellers skal vi finde en ny træner i den kommende landsholdspause.

ps. At gå og håbe på en angriber, der ene mand skal komme og redde AaB, Wieghorst og Gaarde, synes jeg er lidt naivt, for hvad så hvis vedkommende får en skade?

9000AaB
Superliga
Superliga
Indlæg: 621
Tilmeldt: 30. dec 2013, 15:20
Favoritspiller: M. Lindstrøm

Re: Wieghorst ny træner

Indlæg af 9000AaB » 14. aug 2017, 10:19

Kempes skrev:En træner der over 17 kampe i Superligaen kun har formået at hente 0,82 point pr kamp, bliver man nødt til at overveje at afskedige. Især når det er en ambitiøs klub som AaB.

Så kan man diskutere om truppen er god nok til top 6? Jeg er overbevist om at vi spiller for spiller er bedre stillet end i hvert fald 4 eller 5 superligaklubber. Vi har en del spillere som er tidligere landsholdsspillere både på A-landsholdet og U21. (men enig i at Gaarde åbenlyst har fejlet i forhold til de fleste indkøbte profiler de seneste vinduer)

Når man kun har vundet 1 kamp siden 26. februar, så handler det ikke om de individuelle færdigheder.

Det er fint at Wieghorst coacher de unge spillere indviduelt, men hvis han ikke kan sætte den rigtige taktik til kampene eller få HOLDET til at spille sammen, så ender det med at vi rykker ned.

Jeg håber da at bøtten vender i de kommende kampe, men ellers skal vi finde en ny træner i den kommende landsholdspause.

ps. At gå og håbe på en angriber, der ene mand skal komme og redde AaB, Wieghorst og Gaarde, synes jeg er lidt naivt, for hvad så hvis vedkommende får en skade?

Jeg har altid været neutral omkring Wieghorst, men med det jeg har set, tror jeg desværre han er en langt bedre assistent end han er cheftræner.

Uldahl
Allstar
Allstar
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 29. feb 2016, 06:46
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: Spanien

Re: Wieghorst ny træner

Indlæg af Uldahl » 14. aug 2017, 10:36

Tror ikke på Wieghorst bliver fyrret, så skal Gaarde ud først.

2 trænere efter hans valg fejler begge, nægter at tro på han vil udstille sin egen uduelighed. Hvis Wieghorst skal fyres så skal bestyrelsen gøre det, det kan jeg ikke se komme til at ske.

Det er Gaarde der har fejlet, med hans elendige indkøb. :thumbsdown:

Gamen

Re: Wieghorst ny træner

Indlæg af Gamen » 14. aug 2017, 10:36

Breezer skrev: Vi skal genopbygge et helt nyt hold, herunder erstatte Würtz og Risgård (både på og uden for banen). Det er et utroligt langt træk, der skal tages. Jeg husker ikke en lige så stor genopbygning vi har skulle igennem, siden jeg har fulgt klubben fra 2009 som bliver lige så udfordrende som det vi står overfor nu. Derfor er det vigtigt med kontinuitet på trænerposten, og tiltro til at han kan bygge et solidt fundament. Langt mere tiltro end hvad jeg ville have til at Kuhn kan bygge et solidt fundament.
Der kunne man så passende kontre med, at den genopbygning skulle have været påbegyndt for lang tid siden. Vi er blevet sat tilbage igen og igen af dårlige beslutninger rent sportsligt, og må bruge hvert vindue på at rette op. Jeg tror desværre ikke det hjælper hverken trup eller træner, at ledelsen fortsat krampagtigt holder fast i en målsætning om top 6, mens resultater og spil sejler og har gjort det gennem en lang periode.

Vi har 1 sejr i de seneste 15 Superliga-kampe.
Vi har 1 sejr i de seneste 18 udekampe i Superligaen.


Jeg håber ikke der er nogen herinde, der bilder sig selv at det er et AaB-hold med pil op vi ser. Det er en klub i dyb, dyb sportslig krise, for hvem det handler om at sikre eksistensen i år.

Breezer
2. div
2. div
Indlæg: 199
Tilmeldt: 7. aug 2016, 23:37

Re: Wieghorst ny træner

Indlæg af Breezer » 14. aug 2017, 10:53

Gamen skrev:
Breezer skrev: Vi skal genopbygge et helt nyt hold, herunder erstatte Würtz og Risgård (både på og uden for banen). Det er et utroligt langt træk, der skal tages. Jeg husker ikke en lige så stor genopbygning vi har skulle igennem, siden jeg har fulgt klubben fra 2009 som bliver lige så udfordrende som det vi står overfor nu. Derfor er det vigtigt med kontinuitet på trænerposten, og tiltro til at han kan bygge et solidt fundament. Langt mere tiltro end hvad jeg ville have til at Kuhn kan bygge et solidt fundament.
Der kunne man så passende kontre med, at den genopbygning skulle have været påbegyndt for lang tid siden. Vi er blevet sat tilbage igen og igen af dårlige beslutninger rent sportsligt, og må bruge hvert vindue på at rette op. Jeg tror desværre ikke det hjælper hverken trup eller træner, at ledelsen fortsat krampagtigt holder fast i en målsætning om top 6, mens resultater og spil sejler og har gjort det gennem en lang periode.

Vi har 1 sejr i de seneste 15 Superliga-kampe.
Vi har 1 sejr i de seneste 18 udekampe i Superligaen.


Jeg håber ikke der er nogen herinde, der bilder sig selv at det er et AaB-hold med pil op vi ser. Det er en klub i dyb, dyb sportslig krise, for hvem det handler om at sikre eksistensen i år.
Jeg er helt enig. Vi har selv skabt det her tomrum, ved ikke at erstatte de bærende spillere. Det kan godt være at KEP kunne erstattes fodboldmæssigt 1:1 med Kasper P, men han fylder slet ikke nok verbalt eller som lederfigur. Der er en anden mentalitet blandt vores unge, end den de har i Nordsjælland. Jeg så i går at Mathias Jensen havde anførerbindet til sidst i kampen, og han har altså spillet Superliga i kortere tid en Børsting, Blåbjerg og Kasper P. Vi har ikke opfostret et talent, hvor man har en følelse af at de kan blive anfører for holdet. Derfor er vi nødt til at hente det ind udefra, og derfor bliver vi straffet lige nu for ikke at have gjort det tidligere.

Besvar