Wieghorst ny træner

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3025
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: Wieghorst ny træner

Indlæg af Frygah » 17. aug 2018, 13:12

Martino skrev:
17. aug 2018, 12:57
FIDEL skrev:
17. aug 2018, 09:43
Martino skrev:
17. aug 2018, 00:11
FIDEL skrev:
16. aug 2018, 21:57
Pastorius skrev:
16. aug 2018, 21:48
FIDEL skrev:
16. aug 2018, 21:42
Det kan sgu også blive for velovervejet og kedeligt ligesom vores nuværende trænerteam.
Det behøver på ingen måde at være underholdende fra trænerbænken for min skyld. Bare de får spillet på banen til at fungere og repræsenterer AaB godt - uden at behøve klovne rundt. Jeg siger ikke at vores nuværende trænerteam nødvendigvis er det rigtige, men jeg vil til hver en tid foretrække dem fremfor Bo Henriksen og David Nielsen.
Nej det behøver det ikke, men selv vores assistent ligner en med et slemt tilfælde af ADD,og der er intet der viser mig, at trænerteamet viser vejen og motiverer spillerne.
Jeg kan nu rigtig godt lide Friis. Altid skarp når han bliver interviewet, og virker til at være vellidt internt.
Skarp når han bliver interviewet... Mener du det?!
Jep. Synes han er spot on på en underspillet nordjysk måde. Men hver sin smag. Der er folk som kan li’ David N eller Bo Henriksen typer...jeg er nok i den helt modsatte grøft.
Vil du sige du ikke kunne lide Kuhn som assistent? For han minder da mere om de 2 end om Friis, men sine aggressive råb og hvordan han lever sig ind i kampene.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Wieghorst ny træner

Indlæg af Martino » 17. aug 2018, 13:26

Frygah skrev:
17. aug 2018, 13:12
Martino skrev:
17. aug 2018, 12:57
FIDEL skrev:
17. aug 2018, 09:43
Martino skrev:
17. aug 2018, 00:11
FIDEL skrev:
16. aug 2018, 21:57
Pastorius skrev:
16. aug 2018, 21:48


Det behøver på ingen måde at være underholdende fra trænerbænken for min skyld. Bare de får spillet på banen til at fungere og repræsenterer AaB godt - uden at behøve klovne rundt. Jeg siger ikke at vores nuværende trænerteam nødvendigvis er det rigtige, men jeg vil til hver en tid foretrække dem fremfor Bo Henriksen og David Nielsen.
Nej det behøver det ikke, men selv vores assistent ligner en med et slemt tilfælde af ADD,og der er intet der viser mig, at trænerteamet viser vejen og motiverer spillerne.
Jeg kan nu rigtig godt lide Friis. Altid skarp når han bliver interviewet, og virker til at være vellidt internt.
Skarp når han bliver interviewet... Mener du det?!
Jep. Synes han er spot on på en underspillet nordjysk måde. Men hver sin smag. Der er folk som kan li’ David N eller Bo Henriksen typer...jeg er nok i den helt modsatte grøft.
Vil du sige du ikke kunne lide Kuhn som assistent? For han minder da mere om de 2 end om Friis, men sine aggressive råb og hvordan han lever sig ind i kampene.
Har intet imod Kuhn. Synes også han virker noget mere nuanceret end de to eksempler.
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Wieghorst ny træner

Indlæg af Funky » 17. aug 2018, 15:00

I den seneste udgave af Ripodsten udtrykker Gaardsøe ganske fin forståelse for, at Risgård ikke bruges centralt. Just sayin'...
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Wieghorst ny træner

Indlæg af Hanga » 17. aug 2018, 15:03

Funky skrev:
17. aug 2018, 15:00
I den seneste udgave af Ripodsten udtrykker Gaardsøe ganske fin forståelse for, at Risgård ikke bruges centralt. Just sayin'...
Og hvad er argumentet?
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Wieghorst ny træner

Indlæg af Funky » 17. aug 2018, 15:06

Hanga skrev:
17. aug 2018, 15:03
Funky skrev:
17. aug 2018, 15:00
I den seneste udgave af Ripodsten udtrykker Gaardsøe ganske fin forståelse for, at Risgård ikke bruges centralt. Just sayin'...
Og hvad er argumentet?
At Risgård ikke har kræfterne til at spille centralt. Han vil bruge for mange kræfter på defensiven til at være god offensivt.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Wieghorst ny træner

Indlæg af Funky » 17. aug 2018, 15:10

Risgård røber i øvrigt også, at der - som jeg hører det - ikke er hadstemning overfor Flores i truppen derude. Han lyder heller ikke som en mand der har voldsomt ondt i rüfen over den måde, AaB spiller bold på lige nu, det lyder nærmere som om han er lidt træt af en konstant støj om, at 'AaB ikke spiller som i '14'. Det er i det hele taget en udmærket udgave a Ripodsten:

https://nordjyske.dk/nyheder/AaB-profil ... aign=sport
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Wieghorst ny træner

Indlæg af Hanga » 17. aug 2018, 15:33

Funky skrev:
17. aug 2018, 15:06
Hanga skrev:
17. aug 2018, 15:03
Funky skrev:
17. aug 2018, 15:00
I den seneste udgave af Ripodsten udtrykker Gaardsøe ganske fin forståelse for, at Risgård ikke bruges centralt. Just sayin'...
Og hvad er argumentet?
At Risgård ikke har kræfterne til at spille centralt. Han vil bruge for mange kræfter på defensiven til at være god offensivt.
Okay, men nu er det jo ikke ligefrem fordi at de andre bidrager offensivt. Og mod Vendsyssel spillede han hele kampen og afgør det alligevel til sidst hvor han selv fører bolden frem fra egen halvdel og fortsætter sit løb fremad efter at have sluppet den. Lad det i det mindste komme an på en prøve.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2988
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Wieghorst ny træner

Indlæg af raekkeettre » 17. aug 2018, 16:46

Funky skrev:
17. aug 2018, 15:10
Risgård røber i øvrigt også, at der - som jeg hører det - ikke er hadstemning overfor Flores i truppen derude. Han lyder heller ikke som en mand der har voldsomt ondt i rüfen over den måde, AaB spiller bold på lige nu, det lyder nærmere som om han er lidt træt af en konstant støj om, at 'AaB ikke spiller som i '14'. Det er i det hele taget en udmærket udgave a Ripodsten:

https://nordjyske.dk/nyheder/AaB-profil ... aign=sport
Pisse godt, og ja - faktisk skulle det hav af negative personligheder her inde, som argumentere som om der kun findes en holdning til at alt er lort i AaB, og alle andre fans og professionelle personer omkring fodbold, ikke ved hvad der foregår og er dumme, lytte til den :)

Men ja, mega god podcast!!

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Wieghorst ny træner

Indlæg af NIN » 17. aug 2018, 16:53

raekkeettre skrev:
17. aug 2018, 16:46
Funky skrev:
17. aug 2018, 15:10
Risgård røber i øvrigt også, at der - som jeg hører det - ikke er hadstemning overfor Flores i truppen derude. Han lyder heller ikke som en mand der har voldsomt ondt i rüfen over den måde, AaB spiller bold på lige nu, det lyder nærmere som om han er lidt træt af en konstant støj om, at 'AaB ikke spiller som i '14'. Det er i det hele taget en udmærket udgave a Ripodsten:

https://nordjyske.dk/nyheder/AaB-profil ... aign=sport
Pisse godt, og ja - faktisk skulle det hav af negative personligheder her inde, som argumentere som om der kun findes en holdning til at alt er lort i AaB, og alle andre fans og professionelle personer omkring fodbold, ikke ved hvad der foregår og er dumme, lytte til den :)

Men ja, mega god podcast!!
Når noget er mega. Så er det virkelig godt.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Brugeravatar
AaB_DYRET
Drenge
Drenge
Indlæg: 32
Tilmeldt: 13. maj 2014, 22:29
Favoritspiller: Risgaard

Re: Wieghorst ny træner

Indlæg af AaB_DYRET » 18. aug 2018, 12:25

Funky skrev:
17. aug 2018, 15:10
Risgård røber i øvrigt også, at der - som jeg hører det - ikke er hadstemning overfor Flores i truppen derude. Han lyder heller ikke som en mand der har voldsomt ondt i rüfen over den måde, AaB spiller bold på lige nu, det lyder nærmere som om han er lidt træt af en konstant støj om, at 'AaB ikke spiller som i '14'. Det er i det hele taget en udmærket udgave a Ripodsten:

https://nordjyske.dk/nyheder/AaB-profil ... aign=sport
Hvis Risgaard tidligere blev holdt ude af holdet for at kritisere trænerens taktik, så ville det da være vanvittigt dumt at gøre det igen når man endelig er kommet på holdet igen.

Kongpohl
Junior
Junior
Indlæg: 56
Tilmeldt: 13. apr 2018, 21:04
Favoritspiller: Jannik Pohl

Re: Wieghorst ny træner

Indlæg af Kongpohl » 18. aug 2018, 12:30

AaB_DYRET skrev:
18. aug 2018, 12:25
Funky skrev:
17. aug 2018, 15:10
Risgård røber i øvrigt også, at der - som jeg hører det - ikke er hadstemning overfor Flores i truppen derude. Han lyder heller ikke som en mand der har voldsomt ondt i rüfen over den måde, AaB spiller bold på lige nu, det lyder nærmere som om han er lidt træt af en konstant støj om, at 'AaB ikke spiller som i '14'. Det er i det hele taget en udmærket udgave a Ripodsten:

https://nordjyske.dk/nyheder/AaB-profil ... aign=sport
Hvis Risgaard tidligere blev holdt ude af holdet for at kritisere trænerens taktik, så ville det da være vanvittigt dumt at gøre det igen når man endelig er kommet på holdet igen.
True dat.

Men som han selv og Gaarde selv udtaler er de bevidste om, at det ikke just er prangende fodbold der bliver spillet. Men for at citere ham:
"Jeg vil da hellere have 12 point efter 5 kampe, og være velvidende om at der er facetter i spillet vi skal blive bedre til, fremfor OB at have 1-2 point og spille flot fodbold".

Mon han forlænger med et halvår?

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Wieghorst ny træner

Indlæg af BassogogsVen » 18. aug 2018, 20:52

raekkeettre skrev:
17. aug 2018, 16:46
Funky skrev:
17. aug 2018, 15:10
Risgård røber i øvrigt også, at der - som jeg hører det - ikke er hadstemning overfor Flores i truppen derude. Han lyder heller ikke som en mand der har voldsomt ondt i rüfen over den måde, AaB spiller bold på lige nu, det lyder nærmere som om han er lidt træt af en konstant støj om, at 'AaB ikke spiller som i '14'. Det er i det hele taget en udmærket udgave a Ripodsten:

https://nordjyske.dk/nyheder/AaB-profil ... aign=sport
Pisse godt, og ja - faktisk skulle det hav af negative personligheder her inde, som argumentere som om der kun findes en holdning til at alt er lort i AaB, og alle andre fans og professionelle personer omkring fodbold, ikke ved hvad der foregår og er dumme, lytte til den :)

Men ja, mega god podcast!!
:aabfan:
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2837
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Wieghorst ny træner

Indlæg af Eksil » 20. aug 2018, 22:27

MW taler om AaBs DNA. Det er fyringsgrundlag. :thumbsdown:

Besvar