Kamptråd: AGF - AaB, 24.04.2017

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 24.04.2017

Indlæg af alithebeast » 24. apr 2017, 20:40

GF kunne have spillet uden målmand og stadig have holdt nullet.
Hader København!

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 24.04.2017

Indlæg af Funky » 24. apr 2017, 20:40

NIN skrev:
Funky skrev:
gravballe skrev:Frygter allerede kampen imod Viborg
Det bliver giftigt, ja. Og nu er ydmygelsen jo en realitet. 3-0. Pinligt pinligt. Og nu kan vi ikke give Holger skylden. Åh nej.
Han er købt ind som en profil. Et samlingspunkt i forsvaret. En spillende general og nu er han skiftet ud. Så jo, det kan vi vel.
Ingen grund til at overdrive. Han kunne jo også være skadet. 3-0 målet er bare et resultat af, at vi ikke har et forsvar på et acceptabelt niveau.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 24.04.2017

Indlæg af frederikshavneren » 24. apr 2017, 20:41

Hanga skrev:Jowjow lad os lige få en afklapsning også.

Jeg gider ikke høre på noget undskyldende pis efter kampen, tingene skal siges som de er - det her er ikke acceptabelt uanset hvor ungt et hold man har!
Startopstillingen havde en gennemsnitsalder på lidt over 25 år hvilket ikke ligefrem er særlig ungt

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 24.04.2017

Indlæg af NIN » 24. apr 2017, 20:41

Funky skrev:
NIN skrev:
Funky skrev:
gravballe skrev:Frygter allerede kampen imod Viborg
Det bliver giftigt, ja. Og nu er ydmygelsen jo en realitet. 3-0. Pinligt pinligt. Og nu kan vi ikke give Holger skylden. Åh nej.
Han er købt ind som en profil. Et samlingspunkt i forsvaret. En spillende general og nu er han skiftet ud. Så jo, det kan vi vel.
Ingen grund til at overdrive. Han kunne jo også være skadet. 3-0 målet er bare et resultat af, at vi ikke har et forsvar på et acceptabelt niveau.
Skadet? Hvor?
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 24.04.2017

Indlæg af Funky » 24. apr 2017, 20:42

alithebeast skrev:GF kunne have spillet uden målmand og stadig have holdt nullet.
Fløjt dog den ulige kamp af.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 24.04.2017

Indlæg af Elscorpio » 24. apr 2017, 20:42

Gamen skrev:Det her er mindst lige så ringe som afklapsningen mod Horsens i vinters.

Hvad fanden er det for noget, altså? Det her hold er blevet splittet til atomer siden mesterskabet, og de erstatninger der er hentet har været pivhamrende ringe eller leveret under niveau.

Hvordan i alverden skal vi undgå at fejle komplet i forhold til den strategi der er lagt?
Vi kan stadig godt bytte plads med AGF og Viborg og selv blive sorteper i nedrykningsspillet.
Håber Gaarde er fortid til sommer, dybt ringe indkøb, ingen ordentlig kvalitet og linie på vores hold.

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4235
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 24.04.2017

Indlæg af Klaus » 24. apr 2017, 20:43

Vi kan sagtens rykke ned. Ingen - som i NUL - skud indenfor rammen. Og det er altså ikke kun i denne kamp. I de sidste to kampe skulle vi langt hen i 2. halvleg inden vi havde et skud indenfor rammen.

Så taber vi 4-0 MINDST og ødelægger målscoren. Det er saftsusme for ringe.......................... :@ :@ :@

Tyskeren
Allstar
Allstar
Indlæg: 1958
Tilmeldt: 18. jul 2005, 12:26

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 24.04.2017

Indlæg af Tyskeren » 24. apr 2017, 20:44

Fuldstændig klædt af i Aarhus.. Hele Nordjyllands hold må være Hobro i næste sæson! Tror vi taber resten og rykker ud - vent og se..

AabMaster
2. div
2. div
Indlæg: 129
Tilmeldt: 3. sep 2007, 12:09
Geografisk sted: Aalborg c

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 24.04.2017

Indlæg af AabMaster » 24. apr 2017, 20:47

Så kender man AaB igen. Personlige fejl og en boldomgang der er så ringe, at man må tage sig til hovedet. Vil ikke sige andet om vores forsvar end, at måske kan Holgerson få en plads på Ulsteds hold, hvis han altså strammer sig an.. Vi er som sædvanligt gode til at sætte bundholdene i gang. Monstro det er en del af det taktisk oplæg.
Intet har været så ødelæggende for fodbolden som da VAR blev indført.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 24.04.2017

Indlæg af Pastorius » 24. apr 2017, 20:47

Nå, hvis jeg var Gaarde så var der samtale med Wieghorst på kontoret i morgen:

1) Hvis du nogensinde spiller med Mæhle som kant igen så'e det u'
2) Hvis du tænker defensiv organisation før kreativt angrebsspil så'e det u'
3) Hvis du siger et kvæk mere, så'e det u'

Det var alt - så'e det u'
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4235
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 24.04.2017

Indlæg af Klaus » 24. apr 2017, 20:48

Salle17 skrev:Uhadadada Sommeren 17' bliver travlt for vores vedkommende, heldigvis har vi nogle penge at gøre godt med.
Ja. De sagde i fjerneren, at der var sat hele 5 millioner af til nye spillere. Samtidig vil man udbetale aktieudbytte på mellem 5 og 10 millioner. Hvordan fanden kan man mene det er i overensstemmelse med målet om altid at være i toppen af dansk fodbold. Det her kan simpelthen ikke være rigtigt. Er Kasper Sloth så dårlig han ikke kan komme på det her hold?????

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4235
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 24.04.2017

Indlæg af Klaus » 24. apr 2017, 20:48

Pastorius skrev:Nå, hvis jeg var Gaarde så var der samtale med Wieghorst på kontoret i morgen:

1) Hvis du nogensinde spiller med Mæhle som kant igen så'e det u'
2) Hvis du tænker defensiv organisation før kreativt angrebsspil så'e det u'
3) Hvis du siger et kvæk mere, så'e det u'

Det var alt - så'e det u'
Bingo

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 24.04.2017

Indlæg af Pastorius » 24. apr 2017, 20:48

Elscorpio skrev:
Gamen skrev:Det her er mindst lige så ringe som afklapsningen mod Horsens i vinters.

Hvad fanden er det for noget, altså? Det her hold er blevet splittet til atomer siden mesterskabet, og de erstatninger der er hentet har været pivhamrende ringe eller leveret under niveau.

Hvordan i alverden skal vi undgå at fejle komplet i forhold til den strategi der er lagt?
Vi kan stadig godt bytte plads med AGF og Viborg og selv blive sorteper i nedrykningsspillet.
Håber Gaarde er fortid til sommer, dybt ringe indkøb, ingen ordentlig kvalitet og linie på vores hold.
Hvem mener du skal afløse ham?

(Jeg går ud fra at Hamrén er uden for rækkevidde).

PS! Den første der siger Ole Nielsen får slag!
Med venlig Hilsen
--
Robert

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 24.04.2017

Indlæg af jonas386 » 24. apr 2017, 20:50

Jeg er sådan set fuldstændigt ligeglad med om vi vinder eller taber idag (ok, ikke helt rigtigt). Tilgengæld pisser det mig voldsomt af at selvom Wieghorst åbenlyst går efter at lukke af i defensiven, så er vi alligevel hamrendes usikre, og det eneste det egentlig betyder for vores spil, er bare at vi ikke producerer en skid chancer. Målene vælter jo ind uanset.
Hold kæft hvor er Wieghorst dog en skuffelse. Vis sgu da noget mod, og gå i det mindste at score nogle mål. Det er jo ikke første gang i hans korte tid i klubben, at han har solgt kampen allerede ved startfløjtet. Det er blevet straffet hver gang. Det er simpelthen uacceptabelt.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Nitten
Superliga
Superliga
Indlæg: 748
Tilmeldt: 18. apr 2015, 20:07
Favoritspiller: Søren dissing
Geografisk sted: Nørresundby

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 24.04.2017

Indlæg af Nitten » 24. apr 2017, 20:51

Den her er vist en af dem der skal glemmes hurtigst muligt.
Ingen målchancer overhovedet og så endda mod et hold der ellers har lukket mål ind i stort set alle deres kampe.
En svag indsats hele vejen rundt. Det må pege på oplægget og opstillingen så MW må bærer en stor del af ansvaret

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5024
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 24.04.2017

Indlæg af Kunji » 24. apr 2017, 20:51

Jeg forstår ikke den måde vi stiller op og spiller på. Jeg vil se vores bedste offensive spillere på banen (og nej, det er ikke noget vildt pt.), og jeg vil se pasninger langs jorden. Jeg vil have temposkift og hidsige overlaps fra backs!

4-3-3

Larsen
Mæhle - KP - Blåbjerg - Ahlmann
Würtz - MC
Risgård
Flores - Pohl - Thellufsen

Kom nu i gang, altså.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Brugeravatar
Califfen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2064
Tilmeldt: 17. maj 2007, 18:13
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 24.04.2017

Indlæg af Califfen » 24. apr 2017, 20:52

Grotesk dårlig kamp. Det værste er, at spillerne virker fuldstændigt ligeglade. Bonderøve!

KJ
Superliga
Superliga
Indlæg: 644
Tilmeldt: 11. jul 2005, 11:47
Geografisk sted: 2100 København Ø

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 24.04.2017

Indlæg af KJ » 24. apr 2017, 20:52

Det er fuldstændigt lige meget om det er en målmand, forsvarer, midtbane eller angriber. Vi skal bare have nogle nye spillere ind med kvalitet til sommer. Det her går jo ikke. Om det er Mæhle, Würtz, Thellufsen, Larsen eller Magnus, der ryger på bænken, rager mig. Kom med et eller andet nyt, der har bare en smule kvalitet. For helvede da. Men jeg vælger at tro på, at Gaarde ikke kan være lige så uheldig/dårlig i endnu et transfervindue.

Nå, vi skal jo se positivt på det, og vi har trods alt næppe lullet os selv i søvn med dagens kamp.

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 24.04.2017

Indlæg af Elscorpio » 24. apr 2017, 20:52

Pastorius skrev:
Elscorpio skrev:
Gamen skrev:Det her er mindst lige så ringe som afklapsningen mod Horsens i vinters.

Hvad fanden er det for noget, altså? Det her hold er blevet splittet til atomer siden mesterskabet, og de erstatninger der er hentet har været pivhamrende ringe eller leveret under niveau.

Hvordan i alverden skal vi undgå at fejle komplet i forhold til den strategi der er lagt?
Vi kan stadig godt bytte plads med AGF og Viborg og selv blive sorteper i nedrykningsspillet.
Håber Gaarde er fortid til sommer, dybt ringe indkøb, ingen ordentlig kvalitet og linie på vores hold.
Hvem mener du skal afløse ham?

(Jeg går ud fra at Hamrén er uden for rækkevidde).

PS! Den første der siger Ole Nielsen får slag!
Aner det ikke, bare det ikke er en tidligere spiller uden nogen som helst erfaring som sportschef. Det indavl der desværre plager AaB til tider er ikke altid lige godt.

Brugeravatar
Super Hansen
2. div
2. div
Indlæg: 245
Tilmeldt: 11. jul 2005, 13:33
Favoritspiller: Jeppe Curth NR 10 Ener.... Røde Erik Bo..
Geografisk sted: Mariager

Re: RE: Re: Kamptråd: AGF - AaB, 24.04.2017

Indlæg af Super Hansen » 24. apr 2017, 20:52

Pastorius skrev:
Elscorpio skrev:
Gamen skrev:Det her er mindst lige så ringe som afklapsningen mod Horsens i vinters.

Hvad fanden er det for noget, altså? Det her hold er blevet splittet til atomer siden mesterskabet, og de erstatninger der er hentet har været pivhamrende ringe eller leveret under niveau.

Hvordan i alverden skal vi undgå at fejle komplet i forhold til den strategi der er lagt?
Vi kan stadig godt bytte plads med AGF og Viborg og selv blive sorteper i nedrykningsspillet.
Håber Gaarde er fortid til sommer, dybt ringe indkøb, ingen ordentlig kvalitet og linie på vores hold.
Hvem mener du skal afløse ham?

(Jeg går ud fra at Hamrén er uden for rækkevidde).

PS! Den første der siger Ole Nielsen får slag!
Kunne se i optakten at Glen sad og snakkede med BS måske MW skulle prøve det inden kampen mod Viborg. Så la da vær....

Sendt fra min SM-G903F med Tapatalk

Besvar