Vi skal sætte det hold som peger mest fremad. Derfor bør spillere som stensikkert ikke er her efter sommer udelades og det samme gælder dem som sandsynligvis er væk og gerne vil videre. Det udelukker i hvert fald Sloth og i mine øjne også Ene. Om en type som Meilinger skal spille må komme an på om man vil bruge ham. Er Flores klar bør vi investere meget spilletid i at se om projektet kan lykkesHolger bør ligeledes ikke spille da han skal videre. Jeg ville stille flg. perspektivhold.
Larsen på kassen giver sig selv da Lucic er ude
Mæhle og Ahlmann giver sig selv som AaB back
Børsting skal ned på den kant, hvor hans løb og energi bedre kan bruges. Det forsvinder desværre let når han er for tæt på mål.
Thellufsen skal bare have lov at spille en hel masse så vi kan få det prøvet af.
Würtz og Risgård bør i omdrejninger igen. Er der det mindste skadesmæssige med Würtz eller Risgård skåner vi vedkommende og stiller med MC.
Projekt Flores skal som sagt virkelig prøves af nu så vi får at se om det kan fungere. Jeg forestiller mig, at han og Thellufsen kan switche lidt.
Pohl vil jeg så gerne se slå igennem. Hans træfsikkerhed og beslutninger er ikke så godt endnu, men jeg synes stadig Pohl er en virkgelig spændende spiller og at han udfylder frontangriber-rollen (udover målscoring) bedre end Sylvestr. Pohl bør være 2-3 valg i næste sæson og få masser af spilletid.