Kamptråd: AaB - FC Randers, 12.05.2017

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
frederikshavneren
Allstar
Allstar
Favoritspiller: messi

Kamptråd: AaB - FC Randers, 12.05.2017

Indlægaf frederikshavneren » 8. maj 2017 21:30

Fredag aften kl. 20 starter jagten på europæisk deltagelse. Det bliver fint med en aftenkamp og endelig at møde et andet hold end Silkeborg, Viborg og Agf.

Spillemæssigt kan det kun gå fremad og nu hvor alle har travlt med at begrave os tror jeg godt at vi kan overraske mod et FC Randers mandskab som bestemt også har deres at slås med.

Larsen
Mæhle - KP - Holgersson - Ahlmann
Børsting - Würtz - Risgård - Flores
Pohl
Sylvestr

Würtz og Pohl må nok betragtes som tvivlsomme.

Hovedet
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Søren Thorst

Re: Kamptråd: AaB - FC Randers, 12.05.2017

Indlægaf Hovedet » 8. maj 2017 21:33

frederikshavneren skrev:Fredag aften kl. 20 starter jagten på europæisk deltagelse. Det bliver fint med en aftenkamp og endelig at møde et andet hold end Silkeborg, Viborg og Agf.

Spillemæssigt kan det kun gå fremad og nu hvor alle har travlt med at begrave os tror jeg godt at vi kan overraske mod et FC Randers mandskab som bestemt også har deres at slås med.

Larsen
Pohl
Sylvestr

Håber sgu, Würtz bliver klar. I øvrigt besejrede vi på forunderlig vis faktisk Randers i begge vores indbyrdes opgør i grundspillet.

abbifar
1. div
1. div
Favoritspiller: Würtz
Geografisk sted: 6933 Kibæk

Indlægaf abbifar » 8. maj 2017 21:43

Würtz var i følge han selv klar til at spille noget tid i søndags, så tror bestemt at han er klar.
/Thomas
Proud fan of AaB since 1983

Nitten
1. div
1. div
Favoritspiller: Søren dissing
Geografisk sted: Nørresundby

Indlægaf Nitten » 8. maj 2017 22:00

Hovedet skrev:
frederikshavneren skrev:Fredag aften kl. 20 starter jagten på europæisk deltagelse. Det bliver fint med en aftenkamp og endelig at møde et andet hold end Silkeborg, Viborg og Agf.

Larsen
Pohl
Sylvestr

Håber sgu, Würtz bliver klar. I øvrigt besejrede vi på forunderlig vis faktisk Randers i begge vores indbyrdes opgør i grundspillet.

Hvorfor kan det kun gå fremad ? Det er da gået jævnt nedad i et godt stykke tid og der er da ingen sikkerhed for at det fald er stoppet.

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Struer

Indlægaf Klaus » 8. maj 2017 23:42

Nitten skrev:
Hovedet skrev:

Larsen
Pohl
Sylvestr

Hvorfor kan det kun gå fremad ? Det er da gået jævnt nedad i et godt stykke tid og der er da ingen sikkerhed for at det fald er stoppet.

Man kan vel sige det på den måde, at vi mod Silkeborg med lidt god vilje havde et forsøg, der næsten var inden for rammen, nemlig det bløde hovedstød i det 93. Minut. Såfremt vi gør det dårligere mod Randers, bliver det godt nok skidt. Ikke at jeg tror vi vinder sammenlagt, men kunne vi måske få et par skud indenfor rammen og måske endda et enkelt mål, vil det da være gigantiske fremskridt ;)

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2000

Indlægaf BoT » 9. maj 2017 09:39

Jævnfør mit indlæg andetsteds i forummet her, vil jeg foreslå følgende opstilling:

Larsen,
KP, Holger, Blåbjerg
Børsting, Risgård, Würtz, Ahlmann,
Pohl, Sylvestr, Flores
BoT - Københavnersvin og negermusikantelsker.

Brugeravatar
seamann
Allstar
Allstar

Indlægaf seamann » 9. maj 2017 09:52

BoT skrev:Jævnfør mit indlæg andetsteds i forummet her, vil jeg foreslå følgende opstilling:

Larsen,
KP, Holger, Blåbjerg
Pohl, Sylvestr, Flores

Formentlig årets sidste hjemmekamp.

Jeg syntes ikke vi skal spille med 3 stoppere - de har vist ikke rigtigt shinet nogen af dem. Og så skal Ramkilde vel snart have chancen i front.
COPENHAGENIST - København skal altså ikke bare være verdens bedste by, men den bedste by for verden.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Middelfart

Indlægaf FlæskeFrank » 9. maj 2017 13:57

Det står vel i kontrakten med de højere magter, at AaB skal spille mindst en god kamp i løbet af sæsonen. Så det skal vel snart være...
- FlæskeFrank

gravballe
Landshold
Landshold

Indlægaf gravballe » 9. maj 2017 13:59

FlæskeFrank skrev:Det står vel i kontrakten med de højere magter, at AaB skal spille mindst en god kamp i løbet af sæsonen. Så det skal vel snart være...

Fik vi ikke dem imod silkeborg?

Patmand
Superliga
Superliga

Indlægaf Patmand » 9. maj 2017 14:20

seamann skrev:
BoT skrev:Jævnfør mit indlæg andetsteds i forummet her, vil jeg foreslå følgende opstilling:

Larsen,
KP, Holger, Blåbjerg
Pohl, Sylvestr, Flores

Jeg syntes ikke vi skal spille med 3 stoppere - de har vist ikke rigtigt shinet nogen af dem. Og så skal Ramkilde vel snart have chancen i front.

Enig i at det ser lidt risky ud med tre middelmådige stoppere i startopstillingen. Men ellers er der vel bred enighed om at vi skal væk fra Villarreal mantraet.

Ramkilde? På basis af én enkelt reserveholdskamp?

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Indlægaf MrBangDK » 9. maj 2017 14:33

Dette bliver kampen, hvor trodsreaktionen kommer. Det bliver ikke kønt, men der bliver fightet og vi vinder!!
Ska' vi hak'?

Uldahl
2. div
2. div
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: Spanien

Indlægaf Uldahl » 10. maj 2017 01:15

MrBangDK skrev:Det bliver ikke kønt, men der bliver fightet og vi vinder!!
:thumbsup:
Tror også på sejr og vi går videre samlet set. Men render panden i mod en mur mod OB.

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2000

Indlægaf BoT » 10. maj 2017 09:10

Jeg tror, det bliver en flot 0-0 kamp. Og så taber vi 3-0 i returen. Hep.
BoT - Københavnersvin og negermusikantelsker.

hje1980
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9230

Indlægaf hje1980 » 10. maj 2017 10:16

Uldahl skrev:
MrBangDK skrev:Det bliver ikke kønt, men der bliver fightet og vi vinder!!
:thumbsup:
Tror også på sejr og vi går videre samlet set. Men render panden i mod en mur mod OB.

Nu tager du vist sejrene på forskud... hvem siger OB slår Silkeborg.

Brugeravatar
seamann
Allstar
Allstar

Indlægaf seamann » 10. maj 2017 10:36

Patmand skrev:
seamann skrev:

Larsen,
KP, Holger, Blåbjerg
Pohl, Sylvestr, Flores

Enig i at det ser lidt risky ud med tre middelmådige stoppere i startopstillingen. Men ellers er der vel bred enighed om at vi skal væk fra Villarreal mantraet.

Ramkilde? På basis af én enkelt reserveholdskamp?

Ramkilde på basis af de seneste 2 reserveholdskampe og en uskarp Sylvestr.

Mht Villarealmantraet hr jeg gfodt set at det åbenbart er blevet moderne at lave ny spillestil her på debatsiden. Som jeg ser det, har vi ikke spillet efter Villarealmantraet det sidste års tid - det forsvandt under Søndergaard og er ikke dukket op igen hos MW. Hvis man vil se det udfoldet for tiden er det hos OB, man skal kigge.
Jeg håber vi vender tilbage til spillestilen snart.

ps.
Gad vide hvad Vilaareal spiller nu om dage ?
COPENHAGENIST - København skal altså ikke bare være verdens bedste by, men den bedste by for verden.

Nitten
1. div
1. div
Favoritspiller: Søren dissing
Geografisk sted: Nørresundby

Indlægaf Nitten » 10. maj 2017 11:29

Det er gået helt galt siden vi gik væk fra Tina Turner til indløbet.
Så tilbage med hende og vi vinder sikkert ! :aabfan:

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Favoritspiller: messi

Indlægaf frederikshavneren » 10. maj 2017 17:52

Efter 4 gange Silkeborg, 3 gange Viborg FF og 3 gange Agf i foråret bliver det en befrielse at møde en anden modstander.

Det bliver næppe en køn kamp mellem to kriseramte hold som tilmed slider spillemæssigt.
Jeg tror at vi har en fair chance for at slå FC Randers ud, hvis det ikke lykkes så venter der en lang sommerferie og meget lang ventetid til næste hjemmekamp.

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Indlægaf sulakvelidze » 10. maj 2017 18:50

Spiller taberne af de to playoff-kampe om noget? Eller slutter sæsonen så bare? Ikke at jeg egentlig foretrækker det ene frem for det andet, hvilket i sig selv pisser mig af.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Indlægaf MrBangDK » 10. maj 2017 19:10

sulakvelidze skrev:Spiller taberne af de to playoff-kampe om noget? Eller slutter sæsonen så bare? Ikke at jeg egentlig foretrækker det ene frem for det andet, hvilket i sig selv pisser mig af.

Sæson slut !
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
seamann
Allstar
Allstar

Indlægaf seamann » 10. maj 2017 19:33

frederikshavneren skrev:Efter 4 gange Silkeborg, 3 gange Viborg FF og 3 gange Agf i foråret bliver det en befrielse at møde en anden modstander.

Det bliver næppe en køn kamp mellem to kriseramte hold som tilmed slider spillemæssigt.
Jeg tror at vi har en fair chance for at slå FC Randers ud, hvis det ikke lykkes så venter der en lang sommerferie og meget lang ventetid til næste hjemmekamp.

Hvor lang? Hvornår begynder den nye sæson? Og hvorfor spiller man ikke fodbold i DK når vejret er til det - det er helt gak, gak.

Tilbage til "AaB"