Kamptråd: AaB - FC Randers, 12.05.2017

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - FC Randers, 12.05.2017

Indlæg af Pastorius » 10. maj 2017, 19:51

seamann skrev:
frederikshavneren skrev:Efter 4 gange Silkeborg, 3 gange Viborg FF og 3 gange Agf i foråret bliver det en befrielse at møde en anden modstander.

Det bliver næppe en køn kamp mellem to kriseramte hold som tilmed slider spillemæssigt.
Jeg tror at vi har en fair chance for at slå FC Randers ud, hvis det ikke lykkes så venter der en lang sommerferie og meget lang ventetid til næste hjemmekamp.
Hvor lang? Hvornår begynder den nye sæson? Og hvorfor spiller man ikke fodbold i DK når vejret er til det - det er helt gak, gak.
Måske kan nummer 9 og 10 spille om en ekstra Europacupplads, nu den nye strukturs styrker slår igennem, og de danske holde bliver så meget stærkere at det med sikkerhed udløser en ekstra billet? Så er der noget at spille om hele vejen ned, og som et ekstrakrydderi så bliver det ekstra træls at blive nummmer 8, når nu 9.pladsen måske kan komme i Europa, og der bliver i grundspilsafslutningen et vældigt taktisk spil om at undgå at komme i øverste halvdel, medmindre man er ret sikker på at blive mindst nummer 4.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Kamptråd: AaB - FC Randers, 12.05.2017

Indlæg af doukas » 11. maj 2017, 15:58

Til dem, som synes det er røvsygt, at vi slutter sæsonen af med de her 2 kampe imod usexede Rend Os, kan jeg anbefale at afspille denne for at opmuntre lidt.

http://www.dr.dk/sporten/fodbold/superl ... o-oejeblik

Er det virkelig ikke længere tid siden?
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5106
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Kamptråd: AaB - FC Randers, 12.05.2017

Indlæg af Jakobsen » 11. maj 2017, 16:14

Så er truppen ude til kampen mod de blå ponyer. Med dem vi har foretrækker jeg, at vi stiller sådan her



Fordi:
KP og Blåbjerg er her givet som breddespillere igen til næste år - Holger derimod skal ud. Derfor skal vi investere i deres udvikling.
Ahlmann giver sig selv. Eftersom klub selv indikerer Patrick ikke er løsningen så lader vi Mæhle spille, hvis der ikke er gået Spalvis i den.
VI skal fortsætte med at banke rust af hos Flores. Børstings løb er vigtige når vi er uden Würtz. MC og Risgård giver derudover sig selv.
Derudover vil jeg bare så gerne se Pohl og Sylvestr sammen. De ligner hinanden på nogle områder, men jeg tror på at de også kan komplementere hinanden. De er begge angribere der har brug for en makker der skaber plads og jeg har især fidus til Pohl kan dette.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

aaballday
1. div
1. div
Indlæg: 390
Tilmeldt: 19. jul 2016, 19:35

Re: Kamptråd: AaB - FC Randers, 12.05.2017

Indlæg af aaballday » 11. maj 2017, 20:17

AaB er favorit på Oddset :o
Tag lån i huset og smid hele lortet på hestene.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: AaB - FC Randers, 12.05.2017

Indlæg af Jesper Schmidt » 12. maj 2017, 00:31

Jakobsen skrev:Så er truppen ude til kampen mod de blå ponyer. Med dem vi har foretrækker jeg, at vi stiller sådan her



Fordi:
KP og Blåbjerg er her givet som breddespillere igen til næste år - Holger derimod skal ud. Derfor skal vi investere i deres udvikling.
Ahlmann giver sig selv. Eftersom klub selv indikerer Patrick ikke er løsningen så lader vi Mæhle spille, hvis der ikke er gået Spalvis i den.
VI skal fortsætte med at banke rust af hos Flores. Børstings løb er vigtige når vi er uden Würtz. MC og Risgård giver derudover sig selv.
Derudover vil jeg bare så gerne se Pohl og Sylvestr sammen. De ligner hinanden på nogle områder, men jeg tror på at de også kan komplementere hinanden. De er begge angribere der har brug for en makker der skaber plads og jeg har især fidus til Pohl kan dette.
Den kunne jeg godt være enig i, men vi spiller næppe med to angribere. Jeg tror vi stiller op sådan her:


Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5106
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Kamptråd: AaB - FC Randers, 12.05.2017

Indlæg af Jakobsen » 12. maj 2017, 00:51

Jesper Schmidt skrev:
Jakobsen skrev:Så er truppen ude til kampen mod de blå ponyer. Med dem vi har foretrækker jeg, at vi stiller sådan her



Fordi:
KP og Blåbjerg er her givet som breddespillere igen til næste år - Holger derimod skal ud. Derfor skal vi investere i deres udvikling.
Ahlmann giver sig selv. Eftersom klub selv indikerer Patrick ikke er løsningen så lader vi Mæhle spille, hvis der ikke er gået Spalvis i den.
VI skal fortsætte med at banke rust af hos Flores. Børstings løb er vigtige når vi er uden Würtz. MC og Risgård giver derudover sig selv.
Derudover vil jeg bare så gerne se Pohl og Sylvestr sammen. De ligner hinanden på nogle områder, men jeg tror på at de også kan komplementere hinanden. De er begge angribere der har brug for en makker der skaber plads og jeg har især fidus til Pohl kan dette.
Den kunne jeg godt være enig i, men vi spiller næppe med to angribere. Jeg tror vi stiller op sådan her:

Ja det kunne desværre sagtens være realistisk. Jeg forstår ikke ideen i Børsting som hængende angriber/offensiv midt når vi har reddet os. Det giver mening når vi kæmper for overlevelse og vi gerne vil gardere os offensivt, men nu hvor vi også skal se fremad synes jeg vi skal droppe projekt Børsting som angriber.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

aaballday
1. div
1. div
Indlæg: 390
Tilmeldt: 19. jul 2016, 19:35

Re: Kamptråd: AaB - FC Randers, 12.05.2017

Indlæg af aaballday » 12. maj 2017, 10:28

Start 11 iflg nordjyske:

Ahlmann-Pedersen-Blåbjerg-Mæhle
Børsting-Christensen-Risgård-Flores
Enevoldsen
Pohl

9800
Superliga
Superliga
Indlæg: 721
Tilmeldt: 17. apr 2014, 11:23
Favoritspiller: Wurtz

Re: Kamptråd: AaB - FC Randers, 12.05.2017

Indlæg af 9800 » 12. maj 2017, 12:33

aaballday skrev:Start 11 iflg nordjyske:

Ahlmann-Pedersen-Blåbjerg-Mæhle
Børsting-Christensen-Risgård-Flores
Enevoldsen
Pohl
MEGET bedre end sidste gang, det er ikke sikkert vi vinder, men i kan kalde mig Mads hvis ikke vi skaber flere chancer!

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kamptråd: AaB - FC Randers, 12.05.2017

Indlæg af frederikshavneren » 12. maj 2017, 12:46

seamann skrev:
frederikshavneren skrev:Efter 4 gange Silkeborg, 3 gange Viborg FF og 3 gange Agf i foråret bliver det en befrielse at møde en anden modstander.

Det bliver næppe en køn kamp mellem to kriseramte hold som tilmed slider spillemæssigt.
Jeg tror at vi har en fair chance for at slå FC Randers ud, hvis det ikke lykkes så venter der en lang sommerferie og meget lang ventetid til næste hjemmekamp.
Hvor lang? Hvornår begynder den nye sæson? Og hvorfor spiller man ikke fodbold i DK når vejret er til det - det er helt gak, gak.
Jeg har ikke fundet ud af hvornår den nye sæson starter, men det er nok medio/ultimo juli.

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4719
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Kamptråd: AaB - FC Randers, 12.05.2017

Indlæg af Maglau » 12. maj 2017, 12:51

aaballday skrev:Start 11 iflg nordjyske:

Ahlmann-Pedersen-Blåbjerg-Mæhle
Børsting-Christensen-Risgård-Flores
Enevoldsen
Pohl
Fem spillere med deres styrke i offensiven plus ahlmann og mæhle lyder positivt.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kamptråd: AaB - FC Randers, 12.05.2017

Indlæg af frederikshavneren » 12. maj 2017, 12:52

aaballday skrev:Start 11 iflg nordjyske:

Ahlmann-Pedersen-Blåbjerg-Mæhle
Børsting-Christensen-Risgård-Flores
Enevoldsen
Pohl
Fornuftigt hold. Jeg forventer en trods reaktion og nu hvor nedrykning er afværget frigør det forhåbentlig nogle ressourcer hos spillerne.
Gætter på at vi vinder 2-1

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4412
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Kamptråd: AaB - FC Randers, 12.05.2017

Indlæg af le Cid » 12. maj 2017, 16:20

frederikshavneren skrev:
seamann skrev:
frederikshavneren skrev:Efter 4 gange Silkeborg, 3 gange Viborg FF og 3 gange Agf i foråret bliver det en befrielse at møde en anden modstander.

Det bliver næppe en køn kamp mellem to kriseramte hold som tilmed slider spillemæssigt.
Jeg tror at vi har en fair chance for at slå FC Randers ud, hvis det ikke lykkes så venter der en lang sommerferie og meget lang ventetid til næste hjemmekamp.
Hvor lang? Hvornår begynder den nye sæson? Og hvorfor spiller man ikke fodbold i DK når vejret er til det - det er helt gak, gak.
Jeg har ikke fundet ud af hvornår den nye sæson starter, men det er nok medio/ultimo juli.
Eftersom der er slutrunde næste sommer, bliver det nok en relativt kort sommerpause - med mindre rend-os (som forventet) bliver endestationen for AaB...
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kamptråd: AaB - FC Randers, 12.05.2017

Indlæg af FlæskeFrank » 12. maj 2017, 17:23

Kunne være sjovt at opleve AaB score først.
- FlæskeFrank

Gamen

Re: Kamptråd: AaB - FC Randers, 12.05.2017

Indlæg af Gamen » 12. maj 2017, 17:58

Gennemlæste lige statistikken på superliga.dk...

Tankevækkende, at Oliver Abildgaard har brugt 400-noget minutter, til at fyre 11 skud af, men Magnus Christensen står noteret for sølle 4 skud på 1500 minutter. Risgård har i øvrigt affyret 35 skud på nogenlunde samme antal minutter.
Det er et af de områder, hvor vores midtbane ikke har leveret. Hvis ikke man tør skyde på mål, så scorer man heller ikke.

Og derfor: få så for helvede skudt på mål i dag!

Brugeravatar
AaB1978
Allstar
Allstar
Indlæg: 2338
Tilmeldt: 19. jul 2005, 13:40
Geografisk sted: Foran fjerneren

Re: Kamptråd: AaB - FC Randers, 12.05.2017

Indlæg af AaB1978 » 12. maj 2017, 19:04


Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Kamptråd: AaB - FC Randers, 12.05.2017

Indlæg af Forza » 12. maj 2017, 19:08

AaB1978 skrev:
Dejligt med Flores og Thellufsen på kanterne. Så kan vi forhåbentligt bringe en chance eller to i løbet af de 90 minutter.

Er glad for KP virker til at være blevet fast inventar i midterforsvaret. Han er den bedste vi har på den plads (uden at være prangende).
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Kamptråd: AaB - FC Randers, 12.05.2017

Indlæg af Kokkefar » 12. maj 2017, 19:12

Forza skrev:
AaB1978 skrev:
Dejligt med Flores og Thellufsen på kanterne. Så kan vi forhåbentligt bringe en chance eller to i løbet af de 90 minutter.

Er glad for KP virker til at være blevet fast inventar i midterforsvaret. Han er den bedste vi har på den plads (uden at være prangende).
Det er vel noget nær vores yngste start-ellver nogensinde.

Tyskeren
Allstar
Allstar
Indlæg: 1958
Tilmeldt: 18. jul 2005, 12:26

Re: Kamptråd: AaB - FC Randers, 12.05.2017

Indlæg af Tyskeren » 12. maj 2017, 19:13

Nogle der ved hvor Risgård er henne?

andreasaab89
Allstar
Allstar
Indlæg: 2670
Tilmeldt: 18. maj 2009, 17:08

Re: Kamptråd: AaB - FC Randers, 12.05.2017

Indlæg af andreasaab89 » 12. maj 2017, 19:22

Håber for Guds skyld det er Børsting på kant og theluffsen i angreb

Den omvendte konstellation har aldrig fungeret
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud

Brugeravatar
AaB 85 95 99 08
Landshold
Landshold
Indlæg: 892
Tilmeldt: 19. jul 2013, 09:06
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: København

Re: Kamptråd: AaB - FC Randers, 12.05.2017

Indlæg af AaB 85 95 99 08 » 12. maj 2017, 19:27

Kokkefar skrev:
Forza skrev:
AaB1978 skrev:
Dejligt med Flores og Thellufsen på kanterne. Så kan vi forhåbentligt bringe en chance eller to i løbet af de 90 minutter.

Er glad for KP virker til at være blevet fast inventar i midterforsvaret. Han er den bedste vi har på den plads (uden at være prangende).
Det er vel noget nær vores yngste start-ellver nogensinde.
Kig lige engang på den startopstilling bare et øjeblik. Hvad er der sket med de penge, vi har brugt på transfers de sidste 2-3 år. Det er jo fuldstændigt vanvittigt.
Fodbold skal ses med hjertet!

Besvar