Kamptråd: AaB - FC Randers, 12.05.2017

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Kamptråd: AaB - FC Randers, 12.05.2017

Indlæg af frederikshavneren » 8. maj 2017, 21:30

Fredag aften kl. 20 starter jagten på europæisk deltagelse. Det bliver fint med en aftenkamp og endelig at møde et andet hold end Silkeborg, Viborg og Agf.

Spillemæssigt kan det kun gå fremad og nu hvor alle har travlt med at begrave os tror jeg godt at vi kan overraske mod et FC Randers mandskab som bestemt også har deres at slås med.

Larsen
Mæhle - KP - Holgersson - Ahlmann
Børsting - Würtz - Risgård - Flores
Pohl
Sylvestr

Würtz og Pohl må nok betragtes som tvivlsomme.

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3533
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Kamptråd: AaB - FC Randers, 12.05.2017

Indlæg af Hovedet » 8. maj 2017, 21:33

frederikshavneren skrev:Fredag aften kl. 20 starter jagten på europæisk deltagelse. Det bliver fint med en aftenkamp og endelig at møde et andet hold end Silkeborg, Viborg og Agf.

Spillemæssigt kan det kun gå fremad og nu hvor alle har travlt med at begrave os tror jeg godt at vi kan overraske mod et FC Randers mandskab som bestemt også har deres at slås med.

Larsen
Mæhle - KP - Holgersson - Ahlmann
Børsting - Würtz - Risgård - Flores
Pohl
Sylvestr

Würtz og Pohl må nok betragtes som tvivlsomme.
Håber sgu, Würtz bliver klar. I øvrigt besejrede vi på forunderlig vis faktisk Randers i begge vores indbyrdes opgør i grundspillet.

abbifar
Superliga
Superliga
Indlæg: 664
Tilmeldt: 17. sep 2008, 21:32
Favoritspiller: Alle der hedder Prica
Geografisk sted: 6933 Kibæk

Re: Kamptråd: AaB - FC Randers, 12.05.2017

Indlæg af abbifar » 8. maj 2017, 21:43

Würtz var i følge han selv klar til at spille noget tid i søndags, så tror bestemt at han er klar.
/Thomas
Proud fan of AaB since 1983

Nitten
Superliga
Superliga
Indlæg: 748
Tilmeldt: 18. apr 2015, 20:07
Favoritspiller: Søren dissing
Geografisk sted: Nørresundby

Re: Kamptråd: AaB - FC Randers, 12.05.2017

Indlæg af Nitten » 8. maj 2017, 22:00

Hovedet skrev:
frederikshavneren skrev:Fredag aften kl. 20 starter jagten på europæisk deltagelse. Det bliver fint med en aftenkamp og endelig at møde et andet hold end Silkeborg, Viborg og Agf.

Spillemæssigt kan det kun gå fremad og nu hvor alle har travlt med at begrave os tror jeg godt at vi kan overraske mod et FC Randers mandskab som bestemt også har deres at slås med.

Larsen
Mæhle - KP - Holgersson - Ahlmann
Børsting - Würtz - Risgård - Flores
Pohl
Sylvestr

Würtz og Pohl må nok betragtes som tvivlsomme.
Håber sgu, Würtz bliver klar. I øvrigt besejrede vi på forunderlig vis faktisk Randers i begge vores indbyrdes opgør i grundspillet.
Hvorfor kan det kun gå fremad ? Det er da gået jævnt nedad i et godt stykke tid og der er da ingen sikkerhed for at det fald er stoppet.

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4235
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Kamptråd: AaB - FC Randers, 12.05.2017

Indlæg af Klaus » 8. maj 2017, 23:42

Nitten skrev:
Hovedet skrev:
frederikshavneren skrev:Fredag aften kl. 20 starter jagten på europæisk deltagelse. Det bliver fint med en aftenkamp og endelig at møde et andet hold end Silkeborg, Viborg og Agf.

Spillemæssigt kan det kun gå fremad og nu hvor alle har travlt med at begrave os tror jeg godt at vi kan overraske mod et FC Randers mandskab som bestemt også har deres at slås med.

Larsen
Mæhle - KP - Holgersson - Ahlmann
Børsting - Würtz - Risgård - Flores
Pohl
Sylvestr

Würtz og Pohl må nok betragtes som tvivlsomme.
Håber sgu, Würtz bliver klar. I øvrigt besejrede vi på forunderlig vis faktisk Randers i begge vores indbyrdes opgør i grundspillet.
Hvorfor kan det kun gå fremad ? Det er da gået jævnt nedad i et godt stykke tid og der er da ingen sikkerhed for at det fald er stoppet.
Man kan vel sige det på den måde, at vi mod Silkeborg med lidt god vilje havde et forsøg, der næsten var inden for rammen, nemlig det bløde hovedstød i det 93. Minut. Såfremt vi gør det dårligere mod Randers, bliver det godt nok skidt. Ikke at jeg tror vi vinder sammenlagt, men kunne vi måske få et par skud indenfor rammen og måske endda et enkelt mål, vil det da være gigantiske fremskridt ;)

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Kamptråd: AaB - FC Randers, 12.05.2017

Indlæg af BoT » 9. maj 2017, 09:39

Jævnfør mit indlæg andetsteds i forummet her, vil jeg foreslå følgende opstilling:

Larsen,
KP, Holger, Blåbjerg
Børsting, Risgård, Würtz, Ahlmann,
Pohl, Sylvestr, Flores

seamann

Re: Kamptråd: AaB - FC Randers, 12.05.2017

Indlæg af seamann » 9. maj 2017, 09:52

BoT skrev:Jævnfør mit indlæg andetsteds i forummet her, vil jeg foreslå følgende opstilling:

Larsen,
KP, Holger, Blåbjerg
Børsting, Risgård, Würtz, Ahlmann,
Pohl, Sylvestr, Flores
Formentlig årets sidste hjemmekamp.

Jeg syntes ikke vi skal spille med 3 stoppere - de har vist ikke rigtigt shinet nogen af dem. Og så skal Ramkilde vel snart have chancen i front.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kamptråd: AaB - FC Randers, 12.05.2017

Indlæg af FlæskeFrank » 9. maj 2017, 13:57

Det står vel i kontrakten med de højere magter, at AaB skal spille mindst en god kamp i løbet af sæsonen. Så det skal vel snart være...
- FlæskeFrank

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3642
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Kamptråd: AaB - FC Randers, 12.05.2017

Indlæg af gravballe » 9. maj 2017, 13:59

FlæskeFrank skrev:Det står vel i kontrakten med de højere magter, at AaB skal spille mindst en god kamp i løbet af sæsonen. Så det skal vel snart være...
Fik vi ikke dem imod silkeborg?

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1629
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Kamptråd: AaB - FC Randers, 12.05.2017

Indlæg af Patmand » 9. maj 2017, 14:20

seamann skrev:
BoT skrev:Jævnfør mit indlæg andetsteds i forummet her, vil jeg foreslå følgende opstilling:

Larsen,
KP, Holger, Blåbjerg
Børsting, Risgård, Würtz, Ahlmann,
Pohl, Sylvestr, Flores
Formentlig årets sidste hjemmekamp.

Jeg syntes ikke vi skal spille med 3 stoppere - de har vist ikke rigtigt shinet nogen af dem. Og så skal Ramkilde vel snart have chancen i front.
Enig i at det ser lidt risky ud med tre middelmådige stoppere i startopstillingen. Men ellers er der vel bred enighed om at vi skal væk fra Villarreal mantraet.

Ramkilde? På basis af én enkelt reserveholdskamp?

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Kamptråd: AaB - FC Randers, 12.05.2017

Indlæg af MrBangDK » 9. maj 2017, 14:33

Dette bliver kampen, hvor trodsreaktionen kommer. Det bliver ikke kønt, men der bliver fightet og vi vinder!!
Ska' vi hak'?

Uldahl
Allstar
Allstar
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 29. feb 2016, 06:46
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: Spanien

Re: Kamptråd: AaB - FC Randers, 12.05.2017

Indlæg af Uldahl » 10. maj 2017, 01:15

MrBangDK skrev:Det bliver ikke kønt, men der bliver fightet og vi vinder!!
:thumbsup:
Tror også på sejr og vi går videre samlet set. Men render panden i mod en mur mod OB.

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Kamptråd: AaB - FC Randers, 12.05.2017

Indlæg af BoT » 10. maj 2017, 09:10

Jeg tror, det bliver en flot 0-0 kamp. Og så taber vi 3-0 i returen. Hep.

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3532
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Kamptråd: AaB - FC Randers, 12.05.2017

Indlæg af hje1980 » 10. maj 2017, 10:16

Uldahl skrev:
MrBangDK skrev:Det bliver ikke kønt, men der bliver fightet og vi vinder!!
:thumbsup:
Tror også på sejr og vi går videre samlet set. Men render panden i mod en mur mod OB.
Nu tager du vist sejrene på forskud... hvem siger OB slår Silkeborg.

seamann

Re: Kamptråd: AaB - FC Randers, 12.05.2017

Indlæg af seamann » 10. maj 2017, 10:36

Patmand skrev:
seamann skrev:
BoT skrev:Jævnfør mit indlæg andetsteds i forummet her, vil jeg foreslå følgende opstilling:

Larsen,
KP, Holger, Blåbjerg
Børsting, Risgård, Würtz, Ahlmann,
Pohl, Sylvestr, Flores
Formentlig årets sidste hjemmekamp.

Jeg syntes ikke vi skal spille med 3 stoppere - de har vist ikke rigtigt shinet nogen af dem. Og så skal Ramkilde vel snart have chancen i front.
Enig i at det ser lidt risky ud med tre middelmådige stoppere i startopstillingen. Men ellers er der vel bred enighed om at vi skal væk fra Villarreal mantraet.

Ramkilde? På basis af én enkelt reserveholdskamp?
Ramkilde på basis af de seneste 2 reserveholdskampe og en uskarp Sylvestr.

Mht Villarealmantraet hr jeg gfodt set at det åbenbart er blevet moderne at lave ny spillestil her på debatsiden. Som jeg ser det, har vi ikke spillet efter Villarealmantraet det sidste års tid - det forsvandt under Søndergaard og er ikke dukket op igen hos MW. Hvis man vil se det udfoldet for tiden er det hos OB, man skal kigge.
Jeg håber vi vender tilbage til spillestilen snart.

ps.
Gad vide hvad Vilaareal spiller nu om dage ?

Nitten
Superliga
Superliga
Indlæg: 748
Tilmeldt: 18. apr 2015, 20:07
Favoritspiller: Søren dissing
Geografisk sted: Nørresundby

Re: Kamptråd: AaB - FC Randers, 12.05.2017

Indlæg af Nitten » 10. maj 2017, 11:29

Det er gået helt galt siden vi gik væk fra Tina Turner til indløbet.
Så tilbage med hende og vi vinder sikkert ! :aabfan:

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kamptråd: AaB - FC Randers, 12.05.2017

Indlæg af frederikshavneren » 10. maj 2017, 17:52

Efter 4 gange Silkeborg, 3 gange Viborg FF og 3 gange Agf i foråret bliver det en befrielse at møde en anden modstander.

Det bliver næppe en køn kamp mellem to kriseramte hold som tilmed slider spillemæssigt.
Jeg tror at vi har en fair chance for at slå FC Randers ud, hvis det ikke lykkes så venter der en lang sommerferie og meget lang ventetid til næste hjemmekamp.

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Kamptråd: AaB - FC Randers, 12.05.2017

Indlæg af sulakvelidze » 10. maj 2017, 18:50

Spiller taberne af de to playoff-kampe om noget? Eller slutter sæsonen så bare? Ikke at jeg egentlig foretrækker det ene frem for det andet, hvilket i sig selv pisser mig af.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Kamptråd: AaB - FC Randers, 12.05.2017

Indlæg af MrBangDK » 10. maj 2017, 19:10

sulakvelidze skrev:Spiller taberne af de to playoff-kampe om noget? Eller slutter sæsonen så bare? Ikke at jeg egentlig foretrækker det ene frem for det andet, hvilket i sig selv pisser mig af.
Sæson slut !
Ska' vi hak'?

seamann

Re: Kamptråd: AaB - FC Randers, 12.05.2017

Indlæg af seamann » 10. maj 2017, 19:33

frederikshavneren skrev:Efter 4 gange Silkeborg, 3 gange Viborg FF og 3 gange Agf i foråret bliver det en befrielse at møde en anden modstander.

Det bliver næppe en køn kamp mellem to kriseramte hold som tilmed slider spillemæssigt.
Jeg tror at vi har en fair chance for at slå FC Randers ud, hvis det ikke lykkes så venter der en lang sommerferie og meget lang ventetid til næste hjemmekamp.
Hvor lang? Hvornår begynder den nye sæson? Og hvorfor spiller man ikke fodbold i DK når vejret er til det - det er helt gak, gak.

Besvar