Kamptråd: AaB - Hobro IK, 14.08.2017

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - Hobro IK, 14.08.2017

Indlæg af Pastorius » 14. aug 2017, 22:39

AalBoyeBK skrev:Man fyrer selvfølgelig ikke Gaarde på nuværende tidspunkt, når der stadig er tid tilbage af transfervinduet og man i den grad mangler en angriber. Hvem skal så finde ham? Tror først udskiftningen sker til jul, hvis ikke spillet bliver bedre, hvilket også giver fin mening, da en ny mand alligevel ikke kan gøre nogen afgørende forskel før januar.

Wieghorst er nok under mere pres for en snarlig fyring. Jeg er generelt lidt betænkelig ved Kuhn som cheftræner, men i nuværende situation ser jeg ham som den optimale mand til at vende skuden, ift. at han før har vist sig som glimrende brandslukker. Er dog klar på at give Wieghorst et par kampe med en ny angriber inden Kuhn evt. hives ind
Vi har nu prøvet et par stykker som passer på profilen, men som har en elendig trackrecord. Jeg er også frisk på at prøve én som ikke passer på profilen, men som har fremragende resultater at vise frem. Kuhn har ganske sikkert mangler, hvilket er grunden til at han ikke allerede sidder som træner, men det må være muligt at strikke en konstruktion sammen, der kan kompensere for hans svage punkter.

Som tidligere nævnt er den våde drøm Hamrén som sportsdirektør og Kuhn som træner. Hvilket dreamteam!
Med venlig Hilsen
--
Robert

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: AaB - Hobro IK, 14.08.2017

Indlæg af Jesper Schmidt » 14. aug 2017, 22:39

løber med saks skrev:
Det kan man da håbe, og jeg ved også godt, at man ikke skyder til tops i et hierarki på en måned, men jeg synes, at det snart er dér, vi skuffer mest (også fordi mine forventninger til (angrebs)spillet ikke var store i forvejen). Jeg synes bare, vi ser symptomerne på et hold, der slet ikke er i symbiose, og det kunne foranledige een til at tænke, at Würtz og Risgaard både har tabt på banen og i omklæderen.
Enig. Jeg tror det er et stort problem, og jeg tror måske endda vi kan lægge Larsen og måske Ahlmann til den lille mellemregning - toppen af hierakiet og kulturbærere. Og nej det har ikke noget med om Larsen smilede, griner eller græd efter kampen at gøre.

I mine øjne er tiden kommet til at slå en eller anden form for streg i sandet, spørgsmålet er bare hvordan det kan gøres uden at tabe en masse på gulvet langsigtet, og iøvrigt også blive i ligaen.

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Kamptråd: AaB - Hobro IK, 14.08.2017

Indlæg af astonvilla » 14. aug 2017, 22:44

Alpa Chino skrev:Vi burde gå over til en 3-4-3, Ahlmann og Pallesen som wingbacker, og Sylvester på toppen.
Pallesen som wingback i en 3-4-3 er da alligevel det sjoveste. Han har luft til 17 minutters superligabold når han STÅR en alm back. Han er gennemført ringe i alle facetter.
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5024
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Kamptråd: AaB - Hobro IK, 14.08.2017

Indlæg af Kunji » 14. aug 2017, 22:49

Jeg tror egentlig på, at det vi har brug for er kontinuitet på trænerposten. Men med den her struktur, og den her sæsonstart, har vi ikke tid til kontinuitet på trænerposten, hvis ikke det er fordi, vi er 100% sikre på, at Wieghorst er manden. Og kan der næppe være mange, der tror.

Selvfølgelig skal vi ringe til Kuhn. Men det kommer ikke til at ske, så længe Gaarde er direktør. Gaarde kommer ikke til at gå ud og erkende, at han har fravalgt den rigtige mand 2 gange. Kuhn kommer kun ind, hvis Gaarde forsvinder. Og det er faktisk mit hovedargument for, at Gaardes position skal overvejes. Jeg savner energi og glæde omkring AaB, og Kuhn er manden, der kan bringe det tilbage.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Kamptråd: AaB - Hobro IK, 14.08.2017

Indlæg af doukas » 14. aug 2017, 22:50

astonvilla skrev:
Alpa Chino skrev:Vi burde gå over til en 3-4-3, Ahlmann og Pallesen som wingbacker, og Sylvester på toppen.
Pallesen som wingback i en 3-4-3 er da alligevel det sjoveste. Han har luft til 17 minutters superligabold når han STÅR en alm back. Han er gennemført ringe i alle facetter.
Nej da, sidste år var han en af de bedste højrebacks i ligaen og så meget ringere bliver man ikke af at skifte til AaB.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Kamptråd: AaB - Hobro IK, 14.08.2017

Indlæg af doukas » 14. aug 2017, 22:53

Kunji skrev:Jeg tror egentlig på, at det vi har brug for er kontinuitet på trænerposten. Men med den her struktur, og den her sæsonstart, har vi ikke tid til kontinuitet på trænerposten, hvis ikke det er fordi, vi er 100% sikre på, at Wieghorst er manden. Og kan der næppe være mange, der tror.

Selvfølgelig skal vi ringe til Kuhn. Men det kommer ikke til at ske, så længe Gaarde er direktør. Gaarde kommer ikke til at gå ud og erkende, at han har fravalgt den rigtige mand 2 gange. Kuhn kommer kun ind, hvis Gaarde forsvinder. Og det er faktisk mit hovedargument for, at Gaardes position skal overvejes. Jeg savner energi og glæde omkring AaB, og Kuhn er manden, der kan bringe det tilbage.
For så vidt enig, men Gaarde har nu simpelthen truffet så mange forkerte beslutninger og har opfyldt så få mål, at det alene er nok til at sige tak for denne gang.

Man tog en chance med en totalt uprøvet sportschef. Det lykkedes desværre ikke. Videre i teksten.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Pollack2
Allstar
Allstar
Indlæg: 1243
Tilmeldt: 26. jun 2008, 23:06

Re: Kamptråd: AaB - Hobro IK, 14.08.2017

Indlæg af Pollack2 » 14. aug 2017, 23:12

- Vi skal hurtigst muligt have en sejr, men vi ved godt, at der ikke er en let genvej til sejren, siger Gaarde.

Men hvad er planen på et hold, der slet ikke hænger sammen? Der er ingen ledelse, der går forrest, bortset fra en lang og fortsat række af indkøb af tvivlsomme spillere. Vi er ikke kun mentalt ramte, vi mangler reel og kompetent sportslig ledelse.

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/gaar ... alt-ramte/

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2475
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Kamptråd: AaB - Hobro IK, 14.08.2017

Indlæg af troelsh » 14. aug 2017, 23:12

doukas skrev:
Kunji skrev:Jeg tror egentlig på, at det vi har brug for er kontinuitet på trænerposten. Men med den her struktur, og den her sæsonstart, har vi ikke tid til kontinuitet på trænerposten, hvis ikke det er fordi, vi er 100% sikre på, at Wieghorst er manden. Og kan der næppe være mange, der tror.

Selvfølgelig skal vi ringe til Kuhn. Men det kommer ikke til at ske, så længe Gaarde er direktør. Gaarde kommer ikke til at gå ud og erkende, at han har fravalgt den rigtige mand 2 gange. Kuhn kommer kun ind, hvis Gaarde forsvinder. Og det er faktisk mit hovedargument for, at Gaardes position skal overvejes. Jeg savner energi og glæde omkring AaB, og Kuhn er manden, der kan bringe det tilbage.
For så vidt enig, men Gaarde har nu simpelthen truffet så mange forkerte beslutninger og har opfyldt så få mål, at det alene er nok til at sige tak for denne gang.

Man tog en chance med en totalt uprøvet sportschef. Det lykkedes desværre ikke. Videre i teksten.
Fuldstændig enig, jeg har ikke længere tiltro til Gaarde, han har fået meget lang snor, men han er simpelthen for dårlig til at hente de rigtige spillere og ansætte de rigtige folk til trænerbænken.

Okore super signing på papiret, med et flot CV ligesom Sylvestr, Sloth eller Helenius men alle spillere har bare ikke præsteret i utrolig lang tid, Okore kunne ikke engang bruges på FCKs andet hold, jeg ved godt der er en chance for han kan genfinde noget niveau, men der er sørme også en chance for han bliver en kæmpe og måske den største fejltransfer nogensinde i AaB, som jeg proklamerede allerede da der gik rygter om denne transfer.
En spiller som Alexander Ludwig der var bedste mand i Køge sidste år, og gør super i Horsens nu, jeg tror han havde været en langt bedre løsning, jeg ved godt det er verdens nemmeste ting at bruge den der hvad sagde jeg retorik, men jeg forstår bare ikke hvad vi skal med alle de spillere der har en formkurve der er så langt i bund at skalaen bliver sprunget .

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Kamptråd: AaB - Hobro IK, 14.08.2017

Indlæg af astonvilla » 14. aug 2017, 23:12

Kunji skrev:Jeg tror egentlig på, at det vi har brug for er kontinuitet på trænerposten. Men med den her struktur, og den her sæsonstart, har vi ikke tid til kontinuitet på trænerposten, hvis ikke det er fordi, vi er 100% sikre på, at Wieghorst er manden. Og kan der næppe være mange, der tror.

Selvfølgelig skal vi ringe til Kuhn. Men det kommer ikke til at ske, så længe Gaarde er direktør. Gaarde kommer ikke til at gå ud og erkende, at han har fravalgt den rigtige mand 2 gange. Kuhn kommer kun ind, hvis Gaarde forsvinder. Og det er faktisk mit hovedargument for, at Gaardes position skal overvejes. Jeg savner energi og glæde omkring AaB, og Kuhn er manden, der kan bringe det tilbage.
Men først spørge: kan vi finde en træner der kan gøre det bedre med det materiale som Gaarde har skabt sammen? Jeg tror det ikke.
Kan vi finde en bedre sportschef? Absolut!
Bienvenu Bassogog!

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kamptråd: AaB - Hobro IK, 14.08.2017

Indlæg af frederikshavneren » 14. aug 2017, 23:16

Krisen er total :@
Nedspillet på hjemmebane af oprykkerholdet Hobro så bliver det ikke meget værre. Det eneste positive ved kampen er at vi fik ét point, det tangerer tyveri ved højlys dag at vi fik noget med fra kampen.

Spillemæssigt synes jeg egentlig at vi startede fint dog uden at skabe chancer, efter ca. 20 minutter faldt vi fuldstændig sammen og spillede derefter en rædselsfuld kamp.
Spillet var dårligt og tilmed præsterede vi at skabe 0 chancer i åbent spil! Det var deja vu der bragte 'minder' tilbage fra foråret. Rask havde intet, som i absolut intet at lave i kampens sidste time hvilket siger alt om kampen.

Vi gav chance på chance væk i 2. halvleg og kan takke Hobros ineffektivitet for at vi ikke tabte, fra min synsvinkel på vest så det tilmed ud til at Hobro blev snydt for et
kæmpe straffespark i 2. halvleg (hands fra Pallesen).

Den eneste som kan være sin indsats bekendt er Lesniak som var stærkt spillende.

Uldahl
Allstar
Allstar
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 29. feb 2016, 06:46
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: Spanien

Re: Kamptråd: AaB - Hobro IK, 14.08.2017

Indlæg af Uldahl » 14. aug 2017, 23:16

Sagde før kampen: Det bedste man kunne håbe på det var 1 point. Vi spiller elendigt i alle kæder, og mangler i den grad kvalitet og lederskab. Nu når Wurtz og Risgård er trådt tilbage.

Vi var heldige med at få et point idag mod et godt spilende Hobro mandskab. Puha det er tungt at se dem komme til alle de chancer, uden vi skaber noget. Også på hjemmebane. :thumbsdown:

Okore skadet oven i hatten, håber ikke det er længer varende, så vi skal starte forfra med at spille ham i form. Det kan komme til at koste dyrt, med et i forvejen alt for tyndt forsvar. På trods af hvad Gaarde siger mangler vi kvalitet der nede. Også.

Som andre er inde på skal vi glemme alt om top 6. Det bliver en kamp om at undgå nedrykning, og det ændres ikke ved at nøjes med at hente en angriber. Der skal flere spillere til. :aabfan:

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: AaB - Hobro IK, 14.08.2017

Indlæg af Funky » 14. aug 2017, 23:17

Det er jo ikke ligefrem fordi Risgård leverer et glødende forsvar for sin træner her: http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/gaar ... alt-ramte/
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Kamptråd: AaB - Hobro IK, 14.08.2017

Indlæg af Hovedet » 14. aug 2017, 23:17

Forza skrev:
Hovedet skrev:
Alpa Chino skrev:
Forza skrev:I billederne lige efter ser man Nicolai Larsen stå og storgrine. Jeg ved godt jeg tit er efter hans spillemæssige mangler men jeg synes simpelthen ikke en eneste fra vores hold bør smile efter sådan en indsats. Og det er ligegyldigt om det er ham eller en anden.

I mine øjne er det mangel på dedikation til holdet!
Jeg er enig. Her er billedet.

http://imgur.com/a/E97BF
Manden takker for kampen til sine modstandere. Det er faktisk normalt, at man hilser pænt og høfligt med et lille smil.

Skulle han have gået og nikket flyveskaller på vej ud af banen?
Nu gik han rundt med et stort grinende smil. Hans klub har lige spillet uafgjort på hjemmebane mod en oprykker, spillet elendigt og har haft den dårligste sæsonstart nogensinde. Har man den mindste kærlighed til klubben burde man være frustreret.
Jeg tror faktisk, jeg kender forklaringen på det smil/grin efter at have set billedet nok engang. Han har lige talt med Minor fra Hobro, der jo notorisk er kendt som Superligaens største spasmager - altid god for en ramsaltet vittighed. Nikolaj Larsen er altså ikke den eneste spiller, der efter en dårlig kamp har måttet trække på smilebåndet af Minors vittigheder. Han er blot uheldig lige at blive foreviget i det pågældende moment :-)

Gamen

Re: Kamptråd: AaB - Hobro IK, 14.08.2017

Indlæg af Gamen » 14. aug 2017, 23:34

Hovedet skrev: Han har lige talt med Minor fra Hobro, der jo notorisk er kendt som Superligaens største spasmager - altid god for en ramsaltet vittighed. Nikolaj Larsen er altså ikke den eneste spiller, der efter en dårlig kamp har måttet trække på smilebåndet af Minors vittigheder. Han er blot uheldig lige at blive foreviget i det pågældende moment :-)
Interessant at være notorisk kendt som Superligaens største spasmager, når man har spillet 5 kampe i hele sin karriere.

Aner ikke hvad man skal lægge i det, men jeg gad godt banke døren ind til det omklædningsrum og give spillerne en verbal overhaling. Det er skandaløs ringe indstilling.

Kempes
1. div
1. div
Indlæg: 344
Tilmeldt: 30. maj 2011, 22:08

Re: Kamptråd: AaB - Hobro IK, 14.08.2017

Indlæg af Kempes » 15. aug 2017, 00:19

Pallesen små-humpede efter kampen med en ispose på låret. Kunne ligne at han var småskadet.

Hvis han har haft problemer med skader kan det jo forklare hvorfor han fysisk virker til at være ude af form.

Det undskylder ham ikke for at spille elendigt og - sammen med Okore - ikke kunne finde ud af at placere sig rigtigt i forsvaret eller ramme en medspiller på 3 meters afstand.

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Kamptråd: AaB - Hobro IK, 14.08.2017

Indlæg af Gaarde6 » 15. aug 2017, 05:30

birk skrev:Gaarde6 du skriver om hetz imod Pohl . Du har jo selv lavet hetz imod midterforsvaret og specielt KP .
Det er jo ikke min pointe!
Min pointe er at hver gang AaB taber får Pohl en sviner fordi han ikke scorer. Nogen gange med rette.
Men i en kamp som i går spiller ALLE elendigt!
Vi tillader Hobro 15 skud på mål! Hele holdet sejler.
Det er enten wieghorst eller Pohls skyld hver gang vi taber! Man er da nød til at se på det store billede.

Ja jeg synes ikke Kasper P hører hjemme på vores hold.
Men jeg har sgu aldrig peget fingre af ham efter en kamp, og givet ham skylden for noget som helst!
Der er massere som går galt i alle vores kampe! I nogen kampe scorer vi ikke. Men i går kunne jeg finde mange problemer som var større end de manglende mål. Alligevel skynder nogen mennesker at skyde på Pohl!?

Kasper P spiller fordi der ikke er noget alternativ! Det er min pointe! Gaarde og ledelsen skal finde tegnebogen frem og hente forstærkninger! Og det bliver Kasper P, Meilinger og Pohl som skal erstattes fra start elveren.

Indtil det sker står jeg selvfølgelig bag hele holdet når de spiller. Men vi er altså ikke bedre end det vi viser! Og det kan hverken Pohl, Kasper P eller Wieghorst gøre noget ved! Det kan ledelsen OG Gaarde

Remark
1. div
1. div
Indlæg: 397
Tilmeldt: 19. feb 2009, 11:35
Geografisk sted: Amager

Re: Kamptråd: AaB - Hobro IK, 14.08.2017

Indlæg af Remark » 15. aug 2017, 09:05

Jeg synes kampen viser med alt tydelighed, hvad vi mangler.

En angriber, der kan noget på egen hånd. Kirkevold var god, og han fik jo flyttet spillet langt frem for Hobro. Det evnede hverken Risgård eller Pohl. Derfor ryster vores forsvar også.

En spillende forsvarer. Kasper P er ok, men ikke en topspiller. Han er simpelthen ikke stærk eller hurtig nok i opspillet. Så hvis vi skal spille Villareal-inspireret stadigvæk, så må der ske noget her.

Men 1 heldigt point tæller jo også i Tombola-strukturen.

Remark
1. div
1. div
Indlæg: 397
Tilmeldt: 19. feb 2009, 11:35
Geografisk sted: Amager

Re: Kamptråd: AaB - Hobro IK, 14.08.2017

Indlæg af Remark » 15. aug 2017, 09:05

Jeg synes kampen viser med alt tydelighed, hvad vi mangler.

En angriber, der kan noget på egen hånd. Kirkevold var god, og han fik jo flyttet spillet langt frem for Hobro. Det evnede hverken Risgård eller Pohl. Derfor ryster vores forsvar også.

En spillende forsvarer. Kasper P er ok, men ikke en topspiller. Han er simpelthen ikke stærk eller hurtig nok i opspillet. Så hvis vi skal spille Villareal-inspireret stadigvæk, så må der ske noget her.

Men 1 heldigt point tæller jo også i Tombola-strukturen.

Bundgaard
1. div
1. div
Indlæg: 350
Tilmeldt: 27. mar 2008, 17:41
Geografisk sted: 9670

Re: Kamptråd: AaB - Hobro IK, 14.08.2017

Indlæg af Bundgaard » 15. aug 2017, 09:10

Måske at MW skulle ryste posen til næste gang og lade pølsen starte ude uha han var ringe og langsom og slet ikke den der backup sikkerhed som han plejer at være
AaB 4ever resten er Skod

GULDET ER VORES

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Kamptråd: AaB - Hobro IK, 14.08.2017

Indlæg af astonvilla » 15. aug 2017, 09:49

Først og fremmest - og jeg synes ikke det siges ofte nok: jeg er så ovenud imponeret over den hårde kerne af Jungs nede bag mål som laver flotte Tifo og skriger og skråler kampen igennem, på trods af alt det lort de (vi) har fået serveret de seneste par år. Kraft edme godt gået - og mange tak!

Dernæst, så synes jeg dette hold har så mange mangler, at der er svært at overskue hvor man skal starte og slutte. Der må lægges en plan. Jeg tror ikke Gaarde er den rette til at lægge denne plan. Jeg synes han skal skiftes ud.
MW kan vi ikke klandre. Jeg tror ikke på at der er en anden træner som kan gøre det bedre med dette hér materiale:

Pallesen: jeg fatter ikke hvorfor nogen har valgt/udset ham som løsningen på vores HB? Han er ustyrlig ringe. Han er tung og i notorisk dårlig form. Minder mest af alt om Pallister/Bruce's kampform når man så tipslørdag i gamle dage. Står og hiver efter vejret efter 8 minutter. Ligger 10 meter fra sin markering (som i første halvleg hvor en helt ufarlig situation blev til en kæmpe chance). Væk med ham tak! Når PK er klar skal han ind og tage den indtil videre - for PK er trods at langt bedre i alle facetter af spillet.

Meilinger: Bliver rost efter kampen. Det fatter jeg så ikke. Han var igen - igen meget ringe.

Og så står vi altså helt uden en højre side. Når man så kombinerer det med at vi reelt ikke har noget angreb, bliver vi altså meget nemme at spille i mod.

Kasper P. skal der også findes en afløser for. Han koster reelt målet, da han ophæver offside lige inden.

Og hvad sker der lige med Ahlmann?
Sylvestr? Jøsses mand!

Og man kan blive ved og ved og ved.

Eneste lyspunkt er at det kunne se ud til at Lesniak og Flores godt kan blive til noget - hvis vi ellers kan holde på dem.

Nej, der skal sadles HELT om. Nu. Ellers ender dette her i en sten sikker nedrykning!

Er Gaarde den rette til at stå for dette - absolut nej! Vi skal have en erfaren gut ind og klare dette.

MW? Tja, jeg synes ikke man skal være for hård ved ham. Han har jo nærmest intet at stille op med.
Bienvenu Bassogog!

Besvar