Kamptråd: AaB - FC Helsingør, 15.10.2017

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kamptråd: AaB - FC Helsingør, 15.10.2017

Indlæg af frederikshavneren » 4. okt 2017, 16:12

Gamen skrev:
Hovedet skrev: Nemlig. Og Helsingør blev jo på ingen måde udspillet af hverken AGF eller FCK. Det var mest grundet et par cirkusagtige fejl i forsvaret og totaludnyttelse af chancer fra FCK og AGF, at nederlagene blev unødvendigt store i forhold til det faktiske niveauforhold. Det skal vi ikke forvente en gentagelse af, og det her kan sagtens blive en ualmindelig bøvlet forestillet for AaB. Kampen skal først og fremmest vindes, og kan vi samtidig bygge lidt på det skrøbelige opsving, er jeg helt tilfreds.
Hvis man lukker 7 mål ind på 2 x første 45 min., så er man vist udspillet. AGF kunne jo snildt have scoret en 7-8 mål mod Helsingør med lidt mere skarphed. Jeg fastholder, at det er et forsvar vi bør kunne spille os lige igennem - to af AGF's mål kommer på forsvarsspil som man knap nok ser i 1. division.
Helsingør er blevet rippet for profiler (Rasmus Minor, Vito Mistrati, Pierre Larsen, Mads Aaquist og André Riel) og det betaler de i den grad prisen for.
Tilbage er et hold uden profiler og som har klare svagheder, niveaumæssigt ligner det et middelmådigt
1. divisionshold.

I øvrigt er der til kampen gratis stadion platte og øl/vand til sæsonkortholdere.

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3533
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Kamptråd: AaB - FC Helsingør, 15.10.2017

Indlæg af Hovedet » 4. okt 2017, 17:04

Gamen skrev:
Hovedet skrev: Nemlig. Og Helsingør blev jo på ingen måde udspillet af hverken AGF eller FCK. Det var mest grundet et par cirkusagtige fejl i forsvaret og totaludnyttelse af chancer fra FCK og AGF, at nederlagene blev unødvendigt store i forhold til det faktiske niveauforhold. Det skal vi ikke forvente en gentagelse af, og det her kan sagtens blive en ualmindelig bøvlet forestillet for AaB. Kampen skal først og fremmest vindes, og kan vi samtidig bygge lidt på det skrøbelige opsving, er jeg helt tilfreds.
Hvis man lukker 7 mål ind på 2 x første 45 min., så er man vist udspillet. AGF kunne jo snildt have scoret en 7-8 mål mod Helsingør med lidt mere skarphed. Jeg fastholder, at det er et forsvar vi bør kunne spille os lige igennem - to af AGF's mål kommer på forsvarsspil som man knap nok ser i 1. division.
Man kan slet ikke springe direkte fra konklusion "stort nederlag" til "udspillet". Vi tabte også 1-4 til både SønderjyskE og MidterjyskE uden på nogen at være udspillet - og da slet ikke mod førstnævnte. Fodbold er ofte et ret tilfældigt spil; engang imellem scorer modstanderen på alt, hvad de har for runden efter at brænde tre friløbere, og selvfølgelig er Helsingørs målmand ikke så ringe, at han regelmæssigt lader en ufarlig bold hoppe over sig, som var han en 3-årig retarderet uden øje/håndkoordination.

Men Helsingør vil ganske rigtigt lave flere personlige fejl end det gennemsnitlige Superligahold, fordi holdet er ringere end Superligaens gennemsnit, og det skal vi forsøge at lukrere på i kampen; jeg er dog enig i, at Helsingørs fokus formentlig vil ligge på at lukke af bagude efter de seneste to blamager på hjemmebane, og at vi derfor med stor sandsynlighed kommer til at spille mod en mur omkring straffesparksfeltet. Jeg tror i højere grad, at kampen kommer til at minde mere om vores opgør mod hedengangne FC Vestsjælland end tidligere tiders festforestillinger mod oprykkerhold i cementgryden på Aalborg Stadion.

Dog tror jeg, at vi vinder, og jeg skyder på 1-0 eller 2-0. Som andre nævner, er det vigtigste, at vi vinder denne kamp og understøtter den point- og spillemæssige fremgang, vi har set det sidste stykke tid. Hvis Helsingør klovner lige så meget rundt i det på individuelle plan og griber kampen i Aalborg an på samme måde som hjemme mod FCK og AGF, kan det godt ende i en storsejr til AaB, men det er højst tvivlsomt, om Helsingør igen løber ind i en åben kniv med vidtåbne øjne. Og AaB har simpelthen ikke for nærværende et hold, der ville kunne brodere sig til storsejr mod et defensivt orienteret hold.

Og herregud, vi har jo lige mødt et klart dårligere hold i form af 2. divisionsholdet Middelfart, og der var jo ingen, der udtrykte bekymring over, at vi kun vandt 2-0.

seamann

Re: Kamptråd: AaB - FC Helsingør, 15.10.2017

Indlæg af seamann » 4. okt 2017, 17:21

Hovedet skrev:
Gamen skrev:
Hovedet skrev: Nemlig. Og Helsingør blev jo på ingen måde udspillet af hverken AGF eller FCK. Det var mest grundet et par cirkusagtige fejl i forsvaret og totaludnyttelse af chancer fra FCK og AGF, at nederlagene blev unødvendigt store i forhold til det faktiske niveauforhold. Det skal vi ikke forvente en gentagelse af, og det her kan sagtens blive en ualmindelig bøvlet forestillet for AaB. Kampen skal først og fremmest vindes, og kan vi samtidig bygge lidt på det skrøbelige opsving, er jeg helt tilfreds.
Hvis man lukker 7 mål ind på 2 x første 45 min., så er man vist udspillet. AGF kunne jo snildt have scoret en 7-8 mål mod Helsingør med lidt mere skarphed. Jeg fastholder, at det er et forsvar vi bør kunne spille os lige igennem - to af AGF's mål kommer på forsvarsspil som man knap nok ser i 1. division.
Man kan slet ikke springe direkte fra konklusion "stort nederlag" til "udspillet". Vi tabte også 1-4 til både SønderjyskE og MidterjyskE uden på nogen at være udspillet - og da slet ikke mod førstnævnte. Fodbold er ofte et ret tilfældigt spil; engang imellem scorer modstanderen på alt, hvad de har for runden efter at brænde tre friløbere, og selvfølgelig er Helsingørs målmand ikke så ringe, at han regelmæssigt lader en ufarlig bold hoppe over sig, som var han en 3-årig retarderet uden øje/håndkoordination.

Men Helsingør vil ganske rigtigt lave flere personlige fejl end det gennemsnitlige Superligahold, fordi holdet er ringere end Superligaens gennemsnit, og det skal vi forsøge at lukrere på i kampen; jeg er dog enig i, at Helsingørs fokus formentlig vil ligge på at lukke af bagude efter de seneste to blamager på hjemmebane, og at vi derfor med stor sandsynlighed kommer til at spille mod en mur omkring straffesparksfeltet. Jeg tror i højere grad, at kampen kommer til at minde mere om vores opgør mod hedengangne FC Vestsjælland end tidligere tiders festforestillinger mod oprykkerhold i cementgryden på Aalborg Stadion.

Dog tror jeg, at vi vinder, og jeg skyder på 1-0 eller 2-0. Som andre nævner, er det vigtigste, at vi vinder denne kamp og understøtter den point- og spillemæssige fremgang, vi har set det sidste stykke tid. Hvis Helsingør klovner lige så meget rundt i det på individuelle plan og griber kampen i Aalborg an på samme måde som hjemme mod FCK og AGF, kan det godt ende i en storsejr til AaB, men det er højst tvivlsomt, om Helsingør igen løber ind i en åben kniv med vidtåbne øjne. Og AaB har simpelthen ikke for nærværende et hold, der ville kunne brodere sig til storsejr mod et defensivt orienteret hold.

Og herregud, vi har jo lige mødt et klart dårligere hold i form af 2. divisionsholdet Middelfart, og der var jo ingen, der udtrykte bekymring over, at vi kun vandt 2-0.
Nej, der var kun bekymring over at Børsting scorede 2 gange - det kan han jo slet ikke.

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Kamptråd: AaB - FC Helsingør, 15.10.2017

Indlæg af De Fem » 4. okt 2017, 17:25

Kristian60 skrev:
De Fem skrev:
BassogogsVen skrev:
BoT skrev:Selvfølgelig er det da en kæmpe-skuffelse og fiasko, hvis vi ikke vinder. Især i betragtning af den fremgang, som jeg synes, holdet har vist. Men jeg forventer på ingen måde en overlegen storsejr. 2-0 er rigeligt for mig.
Alt under en margin på 2 mål er jo en kæmpe skuffelse med det, der er set fra Helsingør de senere uger.

En ting er, at vi er blevet et ligegyldigt midterhold i fodbolddanmarks øjne, men vi behøver ikke selv at abonnere på det. Vi må gerne være lidt ærgerrige endnu.
Gør det nogen forskel hvad du og jeg forventer på kampens udfald`?
Stærk kommentar i en kamptråd - hvad er du på udkig på herinde, hvis det hele er ligemeget alligevel?
Det er super at diskutere kampen, men der er vel ingen grunden til at manden dikterer hvad andres holdninger bør være, med henvisning til udfaldet af kampen.

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Kamptråd: AaB - FC Helsingør, 15.10.2017

Indlæg af BassogogsVen » 5. okt 2017, 08:40

De Fem skrev:
Kristian60 skrev:
De Fem skrev:
BassogogsVen skrev:
BoT skrev:Selvfølgelig er det da en kæmpe-skuffelse og fiasko, hvis vi ikke vinder. Især i betragtning af den fremgang, som jeg synes, holdet har vist. Men jeg forventer på ingen måde en overlegen storsejr. 2-0 er rigeligt for mig.
Alt under en margin på 2 mål er jo en kæmpe skuffelse med det, der er set fra Helsingør de senere uger.

En ting er, at vi er blevet et ligegyldigt midterhold i fodbolddanmarks øjne, men vi behøver ikke selv at abonnere på det. Vi må gerne være lidt ærgerrige endnu.
Gør det nogen forskel hvad du og jeg forventer på kampens udfald`?
Stærk kommentar i en kamptråd - hvad er du på udkig på herinde, hvis det hele er ligemeget alligevel?
Det er super at diskutere kampen, men der er vel ingen grunden til at manden dikterer hvad andres holdninger bør være, med henvisning til udfaldet af kampen.
Du milde Skaber i himlen, man kunne ønske, at abstraktionsniveauet var højere nogle gange... Jeg beklager virkelig, at mit fravær af det underforståede "Jeg synes, at..." får det til at fremstå som diktat for dig.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Kamptråd: AaB - FC Helsingør, 15.10.2017

Indlæg af De Fem » 5. okt 2017, 09:30

BassogogsVen skrev: Du milde Skaber i himlen, man kunne ønske, at abstraktionsniveauet var højere nogle gange... Jeg beklager virkelig, at mit fravær af det underforståede "Jeg synes, at..." får det til at fremstå som diktat for dig.
Du er tilgivet.

9000AaB
Superliga
Superliga
Indlæg: 621
Tilmeldt: 30. dec 2013, 15:20
Favoritspiller: M. Lindstrøm

Re: Kamptråd: AaB - FC Helsingør, 15.10.2017

Indlæg af 9000AaB » 5. okt 2017, 10:10

BassogogsVen skrev:
De Fem skrev:
Kristian60 skrev:
De Fem skrev:
BassogogsVen skrev:
BoT skrev:Selvfølgelig er det da en kæmpe-skuffelse og fiasko, hvis vi ikke vinder. Især i betragtning af den fremgang, som jeg synes, holdet har vist. Men jeg forventer på ingen måde en overlegen storsejr. 2-0 er rigeligt for mig.
Alt under en margin på 2 mål er jo en kæmpe skuffelse med det, der er set fra Helsingør de senere uger.

En ting er, at vi er blevet et ligegyldigt midterhold i fodbolddanmarks øjne, men vi behøver ikke selv at abonnere på det. Vi må gerne være lidt ærgerrige endnu.
Gør det nogen forskel hvad du og jeg forventer på kampens udfald`?
Stærk kommentar i en kamptråd - hvad er du på udkig på herinde, hvis det hele er ligemeget alligevel?
Det er super at diskutere kampen, men der er vel ingen grunden til at manden dikterer hvad andres holdninger bør være, med henvisning til udfaldet af kampen.
Du milde Skaber i himlen, man kunne ønske, at abstraktionsniveauet var højere nogle gange... Jeg beklager virkelig, at mit fravær af det underforståede "Jeg synes, at..." får det til at fremstå som diktat for dig.

Drama queens

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Kamptråd: AaB - FC Helsingør, 15.10.2017

Indlæg af BassogogsVen » 5. okt 2017, 10:47

9000AaB skrev:
BassogogsVen skrev:
De Fem skrev:
Kristian60 skrev:
De Fem skrev:
BassogogsVen skrev:
Alt under en margin på 2 mål er jo en kæmpe skuffelse med det, der er set fra Helsingør de senere uger.

En ting er, at vi er blevet et ligegyldigt midterhold i fodbolddanmarks øjne, men vi behøver ikke selv at abonnere på det. Vi må gerne være lidt ærgerrige endnu.
Gør det nogen forskel hvad du og jeg forventer på kampens udfald`?
Stærk kommentar i en kamptråd - hvad er du på udkig på herinde, hvis det hele er ligemeget alligevel?
Det er super at diskutere kampen, men der er vel ingen grunden til at manden dikterer hvad andres holdninger bør være, med henvisning til udfaldet af kampen.
Du milde Skaber i himlen, man kunne ønske, at abstraktionsniveauet var højere nogle gange... Jeg beklager virkelig, at mit fravær af det underforståede "Jeg synes, at..." får det til at fremstå som diktat for dig.

Drama queens
Phantasie og Følelse hører ligesaavel til et ordentligt Menneske som Forstand.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Legum Magister
Landshold
Landshold
Indlæg: 806
Tilmeldt: 14. jul 2017, 22:40
Favoritspiller: Sir Stanley Matthews

Re: Kamptråd: AaB - FC Helsingør, 15.10.2017

Indlæg af Legum Magister » 5. okt 2017, 14:19

Selvfølgelig er det en kamp AaB SKAL vinde, og jeg er også enig med BassogogsVen i, at det bør blive en flermålssejr. Når det så er sagt, så kan jeg ikke undgå at sidde med den tanke, at det ville være typisk AaB, hvis Helsingør kommer bedst ud af landskampspausen. AaB har det med at sætte dårlige hold i gang, så 7-9-13 for at det ikke sker denne gang.

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3156
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Kamptråd: AaB - FC Helsingør, 15.10.2017

Indlæg af Gnu » 5. okt 2017, 14:43

Legum Magister skrev:Selvfølgelig er det en kamp AaB SKAL vinde, og jeg er også enig med BassogogsVen i, at det bør blive en flermålssejr. Når det så er sagt, så kan jeg ikke undgå at sidde med den tanke, at det ville være typisk AaB, hvis Helsingør kommer bedst ud af landskampspausen. AaB har det med at sætte dårlige hold i gang, så 7-9-13 for at det ikke sker denne gang.
Den der med at AaB har for vane at krise-hold igang, kunne jeg godt tænke mig at se belæg for. Jeg har nemlig hørt den rigtig mange gange, men jeg har også hørt den sang fra AGF-fans, Silkeborg-fans og Lyngby-fans.

Mon ikke det handler om, at man selvfølgelig husker de gange, det er sket for ens eget hold, mens man ikke i samme omfang bider mærke i det, når det sker for andre?
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Legum Magister
Landshold
Landshold
Indlæg: 806
Tilmeldt: 14. jul 2017, 22:40
Favoritspiller: Sir Stanley Matthews

Re: Kamptråd: AaB - FC Helsingør, 15.10.2017

Indlæg af Legum Magister » 5. okt 2017, 15:03

Gnu skrev:
Legum Magister skrev:Selvfølgelig er det en kamp AaB SKAL vinde, og jeg er også enig med BassogogsVen i, at det bør blive en flermålssejr. Når det så er sagt, så kan jeg ikke undgå at sidde med den tanke, at det ville være typisk AaB, hvis Helsingør kommer bedst ud af landskampspausen. AaB har det med at sætte dårlige hold i gang, så 7-9-13 for at det ikke sker denne gang.
Den der med at AaB har for vane at krise-hold igang, kunne jeg godt tænke mig at se belæg for. Jeg har nemlig hørt den rigtig mange gange, men jeg har også hørt den sang fra AGF-fans, Silkeborg-fans og Lyngby-fans.

Mon ikke det handler om, at man selvfølgelig husker de gange, det er sket for ens eget hold, mens man ikke i samme omfang bider mærke i det, når det sker for andre?
Det kan du uden tvivl have ret i, jeg husker i hvert fald med vredestårer i øjenkrogene de mange gange, hvor AaB har underpræsteret mod en formodet langt svagere modstander.

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3533
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Kamptråd: AaB - FC Helsingør, 15.10.2017

Indlæg af Hovedet » 5. okt 2017, 17:19

Legum Magister skrev:
Gnu skrev:
Legum Magister skrev:Selvfølgelig er det en kamp AaB SKAL vinde, og jeg er også enig med BassogogsVen i, at det bør blive en flermålssejr. Når det så er sagt, så kan jeg ikke undgå at sidde med den tanke, at det ville være typisk AaB, hvis Helsingør kommer bedst ud af landskampspausen. AaB har det med at sætte dårlige hold i gang, så 7-9-13 for at det ikke sker denne gang.
Den der med at AaB har for vane at krise-hold igang, kunne jeg godt tænke mig at se belæg for. Jeg har nemlig hørt den rigtig mange gange, men jeg har også hørt den sang fra AGF-fans, Silkeborg-fans og Lyngby-fans.

Mon ikke det handler om, at man selvfølgelig husker de gange, det er sket for ens eget hold, mens man ikke i samme omfang bider mærke i det, når det sker for andre?
Det kan du uden tvivl have ret i, jeg husker i hvert fald med vredestårer i øjenkrogene de mange gange, hvor AaB har underpræsteret mod en formodet langt svagere modstander.
Silkeborgfans må have siddet med nøjagtig samme følelse, da de lod sig besejre af AaB i september ... Jeg ved ikke, om AaB skulle være noget specialtilfælde på det punkt, og det er også ved at være meget længe siden, at vi har haft et hold, vi kunne forvente ville vinde en kamp. Det er dæleme længe siden, at AaB har været favoritter.

seamann

Re: Kamptråd: AaB - FC Helsingør, 15.10.2017

Indlæg af seamann » 5. okt 2017, 17:45

Hovedet skrev:
Legum Magister skrev:
Gnu skrev:
Legum Magister skrev:Selvfølgelig er det en kamp AaB SKAL vinde, og jeg er også enig med BassogogsVen i, at det bør blive en flermålssejr. Når det så er sagt, så kan jeg ikke undgå at sidde med den tanke, at det ville være typisk AaB, hvis Helsingør kommer bedst ud af landskampspausen. AaB har det med at sætte dårlige hold i gang, så 7-9-13 for at det ikke sker denne gang.
Den der med at AaB har for vane at krise-hold igang, kunne jeg godt tænke mig at se belæg for. Jeg har nemlig hørt den rigtig mange gange, men jeg har også hørt den sang fra AGF-fans, Silkeborg-fans og Lyngby-fans.

Mon ikke det handler om, at man selvfølgelig husker de gange, det er sket for ens eget hold, mens man ikke i samme omfang bider mærke i det, når det sker for andre?
Det kan du uden tvivl have ret i, jeg husker i hvert fald med vredestårer i øjenkrogene de mange gange, hvor AaB har underpræsteret mod en formodet langt svagere modstander.
Silkeborgfans må have siddet med nøjagtig samme følelse, da de lod sig besejre af AaB i september ... Jeg ved ikke, om AaB skulle være noget specialtilfælde på det punkt, og det er også ved at være meget længe siden, at vi har haft et hold, vi kunne forvente ville vinde en kamp. Det er dæleme længe siden, at AaB har været favoritter.
Iflg bookmakerne er AaB ofte favoritter. Der må være en del herinde, der har samlet en mindre formue op.

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3533
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Kamptråd: AaB - FC Helsingør, 15.10.2017

Indlæg af Hovedet » 5. okt 2017, 18:01

seamann skrev:
Hovedet skrev:
Legum Magister skrev:
Gnu skrev:
Legum Magister skrev:Selvfølgelig er det en kamp AaB SKAL vinde, og jeg er også enig med BassogogsVen i, at det bør blive en flermålssejr. Når det så er sagt, så kan jeg ikke undgå at sidde med den tanke, at det ville være typisk AaB, hvis Helsingør kommer bedst ud af landskampspausen. AaB har det med at sætte dårlige hold i gang, så 7-9-13 for at det ikke sker denne gang.
Den der med at AaB har for vane at krise-hold igang, kunne jeg godt tænke mig at se belæg for. Jeg har nemlig hørt den rigtig mange gange, men jeg har også hørt den sang fra AGF-fans, Silkeborg-fans og Lyngby-fans.

Mon ikke det handler om, at man selvfølgelig husker de gange, det er sket for ens eget hold, mens man ikke i samme omfang bider mærke i det, når det sker for andre?
Det kan du uden tvivl have ret i, jeg husker i hvert fald med vredestårer i øjenkrogene de mange gange, hvor AaB har underpræsteret mod en formodet langt svagere modstander.
Silkeborgfans må have siddet med nøjagtig samme følelse, da de lod sig besejre af AaB i september ... Jeg ved ikke, om AaB skulle være noget specialtilfælde på det punkt, og det er også ved at være meget længe siden, at vi har haft et hold, vi kunne forvente ville vinde en kamp. Det er dæleme længe siden, at AaB har været favoritter.
Iflg bookmakerne er AaB ofte favoritter. Der må være en del herinde, der har samlet en mindre formue op.[/quote

Ah, jeg mener sådan virkelige storfavoritter som i næste kamp mod Helsingør. Selvfølgelig var der på forhånd pæne chancer for sejre i hjemmekampene mod Silkeborg og Lyngby, men jeg sad godt ikke med en følelse af, at vi skulle køre hen over nogle af de hold. Vi har faktisk kun vundet 4 kampe siden februar 2017!

KJ
Superliga
Superliga
Indlæg: 644
Tilmeldt: 11. jul 2005, 11:47
Geografisk sted: 2100 København Ø

Re: Kamptråd: AaB - FC Helsingør, 15.10.2017

Indlæg af KJ » 14. okt 2017, 12:11

Højt humør til træningen i dag. Kasper Pedersen var med til opvarmningen men gik derefter indenfor med en fysioterapeut. Ser ud til opstilling bliver: Rinne, Pallesen, Okore, Blåbjerg, Ahlmann, Børsting, Lesniak, Kakeeto, Flores, Pohl og Safranko. Risgård trænede fuldt med men virkede meget rusten. Lansing var også lige ude og røre bolden lidt med en fysioterapeut.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kamptråd: AaB - FC Helsingør, 15.10.2017

Indlæg af frederikshavneren » 14. okt 2017, 13:56

KJ skrev:Højt humør til træningen i dag. Kasper Pedersen var med til opvarmningen men gik derefter indenfor med en fysioterapeut. Ser ud til opstilling bliver: Rinne, Pallesen, Okore, Blåbjerg, Ahlmann, Børsting, Lesniak, Kakeeto, Flores, Pohl og Safranko. Risgård trænede fuldt med men virkede meget rusten. Lansing var også lige ude og røre bolden lidt med en fysioterapeut.
Det er en kamp vi skal vinde og det er jeg ret sikker på at vi også gør. FC Helsingør spiller udmærket fodbold men har så store defensive mangler som vi simpelthen skal kunne udnytte.

Opstillingen er vel nogenlunde som ventet, der hvor holdet ser svagest ud er midtbanen. Det er ikke ligefrem kreativitet, dribleevner eller fart som kendetegner midtbanen.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kamptråd: AaB - FC Helsingør, 15.10.2017

Indlæg af frederikshavneren » 14. okt 2017, 16:57

Følgende trup inkl. Risgård er udtaget til kampen: https://aabsport.dk/nyheder/2017/oktobe ... r-i-traek/

Würtz skal spille reserveholdskamp mod FC Randers på mandag. Meilinger er ikke med i den foreløbige trup på 20 spillere til kampen, østrigeren ligner mere og mere en færdig spiller i AaB

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: AaB - FC Helsingør, 15.10.2017

Indlæg af Jesper Schmidt » 14. okt 2017, 17:20

frederikshavneren skrev:Meilinger er ikke med i den foreløbige trup på 20 spillere til kampen, østrigeren ligner mere og mere en færdig spiller i AaB
Selvfølgelig er han færdig, det har da været tydeligt længe. Han og Sylvestr er ude af døren så snart det er muligt, det er helt sikkert.

Fint nok at få Würtz stille og roligt i gang og i form, det her er ikke en kamp hvor han er "nødvendig".

Nitten
Superliga
Superliga
Indlæg: 748
Tilmeldt: 18. apr 2015, 20:07
Favoritspiller: Søren dissing
Geografisk sted: Nørresundby

Re: Kamptråd: AaB - FC Helsingør, 15.10.2017

Indlæg af Nitten » 15. okt 2017, 09:59

Spændende tiltag med en gratis stadionplatte og øl på sæsonkortet.
Jeg håber nogen har husket at informere boderne om det.

KJ
Superliga
Superliga
Indlæg: 644
Tilmeldt: 11. jul 2005, 11:47
Geografisk sted: 2100 København Ø

Re: Kamptråd: AaB - FC Helsingør, 15.10.2017

Indlæg af KJ » 15. okt 2017, 10:07

Det er teknisk set ikke sæsonkortet der skal fremvises for gratis platte og øl/vand, men derimod et værdibevis, som man har modtaget på mail. Men det kan jo kun blive kaos....

Besvar