Kamptråd: FC Randers - AaB, 23.10.2017

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 23.10.2017

Indlæg af FlæskeFrank » 20. okt 2017, 21:35

BassogogsVen skrev:
FlæskeFrank skrev:
Halil skrev:Nej, det gør jeg ikke, da jeg har set en del kampe med Børsting.

Børsting sænker tempoet i boldomgangen, når han spiller. Dels pga. manglende overblik, dels pga. dårlig teknik, som gør han ofte skal bruge lidt ekstra tid på at få styr på bolden. Den kombination er ikke god, hvis man gerne vil spille med flere pasninger på et suppehold.
Når du nu er så klarsynet. Kan du så fortælle, hvorfor han alligevel spiller ? Og holder det tekniske vidunder Thellufsen på bænken.

Sidst jeg tjekkede var Wieghorst Superligatræner og du kun mandagstræner, så kunne der være nogle nuancer som var smuttet for dig ?
Er du seriøs i den der sammenligning? I så fald bygger du jo nærmest dit eget svar på spørgsmålet.
Jeg er bare træt af, at når nogen har set sig ond i sulet på en spiller, så er alt galt med ham. Spillerne kunne jo godt have nogle andre kvaliteter, som træneren ønskede at se på banen end de minus, som bliver hevet frem herinde.
- FlæskeFrank

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 23.10.2017

Indlæg af BassogogsVen » 21. okt 2017, 01:37

FlæskeFrank skrev:
BassogogsVen skrev:
FlæskeFrank skrev:
Halil skrev:Nej, det gør jeg ikke, da jeg har set en del kampe med Børsting.

Børsting sænker tempoet i boldomgangen, når han spiller. Dels pga. manglende overblik, dels pga. dårlig teknik, som gør han ofte skal bruge lidt ekstra tid på at få styr på bolden. Den kombination er ikke god, hvis man gerne vil spille med flere pasninger på et suppehold.
Når du nu er så klarsynet. Kan du så fortælle, hvorfor han alligevel spiller ? Og holder det tekniske vidunder Thellufsen på bænken.

Sidst jeg tjekkede var Wieghorst Superligatræner og du kun mandagstræner, så kunne der være nogle nuancer som var smuttet for dig ?
Er du seriøs i den der sammenligning? I så fald bygger du jo nærmest dit eget svar på spørgsmålet.
Jeg er bare træt af, at når nogen har set sig ond i sulet på en spiller, så er alt galt med ham. Spillerne kunne jo godt have nogle andre kvaliteter, som træneren ønskede at se på banen end de minus, som bliver hevet frem herinde.
Og jeg er træt af, at fordi nogle mener, at en spiller ikke er god nok eller har særdeles store mangler i sit spil eller spilforståelse, så har de set sig onde i sulet, bedriver hetz og voksenmobning samt taler nedladende. 1-1?

Men det falder nok tilbage på ambitioner for AaB. For nogle er det tilstrækkeligt at have et hold med spillere på Børsting/Blåbjerg-niveau (vi må jo ikke kritisere egen avl), mens andre mener, at en klub som AaB bør være lidt bedre besat på alle pladser.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1606
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 23.10.2017

Indlæg af Halil » 21. okt 2017, 10:19

FlæskeFrank:

Hva?

Var det hvad du ville have ud af dit indlæg?

At jeg synes at alt ved Børsting er dårligt?

Gode gavmilde Gud i himlen, satme et tåbeligt indlæg du så får sendt i min retning i givet fald.
Uden Synd Ingen Frelse

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 23.10.2017

Indlæg af FlæskeFrank » 21. okt 2017, 10:46

Halil skrev:FlæskeFrank:

Hva?

Var det hvad du ville have ud af dit indlæg?

At jeg synes at alt ved Børsting er dårligt?

Gode gavmilde Gud i himlen, satme et tåbeligt indlæg du så får sendt i min retning i givet fald.
Jeg vil blot have dig til at forklare, hvorfor han spiller, når han nu er så dårlig i dine øjne. Et er, at han er dårlig, men hvorfor sætter Wieghorst ham så på banen, så ofte ? (10 kampe og fire fra start). Så må det i din logik jo være, at Wieghorst er mindst ligeså tåbelig.

Det er fair nok, at du gerne vil have en anden type på banen, men nedgøre spillerens kvaliteter, når han så ofte spiller, klinger lidt ...
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1606
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 23.10.2017

Indlæg af Halil » 21. okt 2017, 11:02

Så skriv det på en ordentlig måde istedet for mandagstræner m.m., hvis du reelt vil have et svar.

Og du fattede åbenlyst ikke, at det var vedrørende Børstings offensive kvaliteter og meget specifikt, at Børsting er langsom i handling, at jeg skrev om.

Og du skal heller ikke sætte noget som helst lighedstegn mellem kritik af Børstings offensiven kvaliteter til Børsting er dårlig til Wieghorst er tåbelig. Det står for din egen regning og må begrundes i at du ikke gider læse, hvad jeg skriver.

Og dit sidste øfferi er meningsløst og direkte tåbeligt. Skal debatsiden stoppe med at diskutere diverse spilleres kvaliteter fordi de ofte spiller!!?

Stop dig selv.
Uden Synd Ingen Frelse

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 23.10.2017

Indlæg af FIDEL » 21. okt 2017, 11:26

FlæskeFrank skrev:
Halil skrev:FlæskeFrank:

Hva?

Var det hvad du ville have ud af dit indlæg?

At jeg synes at alt ved Børsting er dårligt?

Gode gavmilde Gud i himlen, satme et tåbeligt indlæg du så får sendt i min retning i givet fald.
Jeg vil blot have dig til at forklare, hvorfor han spiller, når han nu er så dårlig i dine øjne. Et er, at han er dårlig, men hvorfor sætter Wieghorst ham så på banen, så ofte ? (10 kampe og fire fra start). Så må det i din logik jo være, at Wieghorst er mindst ligeså tåbelig.

Det er fair nok, at du gerne vil have en anden type på banen, men nedgøre spillerens kvaliteter, når han så ofte spiller, klinger lidt ...
Det er meget enkelt. Børsting spiller fordi alternativerne ifølge wieghorst er ringe.Rolim er ikke i form, thelluf er for dårlig defensivt, og så bidrager Børsting med fysik, energi og presspil , hvilket kan aflaste andre spillere.
Men han bliver aldrig en offensiv styrke.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 23.10.2017

Indlæg af FlæskeFrank » 21. okt 2017, 11:55

FIDEL skrev:Det er meget enkelt. Børsting spiller fordi alternativerne ifølge wieghorst er ringe.Rolim er ikke i form, thelluf er for dårlig defensivt, og så bidrager Børsting med fysik, energi og presspil , hvilket kan aflaste andre spillere.
Men han bliver aldrig en offensiv styrke.
Det er netop min pointe. Børsting er bedre end alternativerne.

Og man kan godt ønske sig en ny spiller, men han er den bedste spiller vi har pt. til pladsen og ønsker man sig en anden, så må man over i transfertråden og ikke i kamptråden.
- FlæskeFrank

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 23.10.2017

Indlæg af BassogogsVen » 21. okt 2017, 12:53

FlæskeFrank skrev:
FIDEL skrev:Det er meget enkelt. Børsting spiller fordi alternativerne ifølge wieghorst er ringe.Rolim er ikke i form, thelluf er for dårlig defensivt, og så bidrager Børsting med fysik, energi og presspil , hvilket kan aflaste andre spillere.
Men han bliver aldrig en offensiv styrke.
Det er netop min pointe. Børsting er bedre end alternativerne.

Og man kan godt ønske sig en ny spiller, men han er den bedste spiller vi har pt. til pladsen og ønsker man sig en anden, så må man over i transfertråden og ikke i kamptråden.
Men det betyder jo ikke, at han er god, hvilket du synes at gøre ham til. Altså, det er jo to forskellige ting, vi diskuterer. Du snakker om, at han er god nok til AaB (som man gerne vil se AaB som fan), mens Halil, FIDEL og undertegnede, blandt andre, snakker om, at han ikke er god, men alternativerne er værre.

Du må bestemme dig for, hvilke af de to præmisser, du ønsker at debattere, for du kan ikke bare blande dem sammen efter behag.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 23.10.2017

Indlæg af FlæskeFrank » 21. okt 2017, 14:28

Det er en fin præmis, som I snakker ud fra, men når der skal luges ud i truppen, så må Rolim, Thellufsen og Meilinger stå højere på jeres liste end Børsting.

Vi kan alle se mangler hos Børsting, Personligt kan jeg godt se, hvorfor han spiller. Jeg kan også godt se, hvorfor han ikke er første mand på holdkortet.

Og jeg tror, at alle gerne så en bedre spiller på pladsen. Men det betyder jo ikke, at ham som vi har, er boldmongol.
- FlæskeFrank

Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2290
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 23.10.2017

Indlæg af Dalbjerg » 22. okt 2017, 13:49

Hobro godt i gang med at stikke af.. Imponerende sejr over FCN.. Hvis der var et lille naivt håb om top 6,ja så er der vist ingen tvivl om, at der skal 3 point til mod Randers.. Men man har svært ved at tro på det..

Iøvrigt skræmmende at FCK kun har scoret 3 point mere end AaB i denne sæson.. Godt nok en katastrofestart for FCK..

andreasaab89
Allstar
Allstar
Indlæg: 2670
Tilmeldt: 18. maj 2009, 17:08

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 23.10.2017

Indlæg af andreasaab89 » 22. okt 2017, 14:09

Rolim skulle efter sigende have været vildt god i vores 4-0 sejr i reserven ..

Mon MW tør bringe ham snart ?
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud

aaballday
1. div
1. div
Indlæg: 390
Tilmeldt: 19. jul 2016, 19:35

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 23.10.2017

Indlæg af aaballday » 22. okt 2017, 14:21

Nogen der har overværet træning?

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 23.10.2017

Indlæg af Martino » 22. okt 2017, 15:47

andreasaab89 skrev:Rolim skulle efter sigende have været vildt god i vores 4-0 sejr i reserven ..

Mon MW tør bringe ham snart ?
Ville elske at se ham fra start.
Jeg savner Winsnes

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 23.10.2017

Indlæg af FIDEL » 22. okt 2017, 16:53

Martino skrev:
andreasaab89 skrev:Rolim skulle efter sigende have været vildt god i vores 4-0 sejr i reserven ..

Mon MW tør bringe ham snart ?
Ville elske at se ham fra start.
Det kunne være super at se ham fra start, men i en svær udekamp, hvor vi mangler Ahlmann tror jeg ikke at han starter.
Rfc er uden Kadrii iøvrigt.
Jeg er mere optimistisk idag. Tror faktisk vi vinder! 3-2.
Safranko,pohl og Flores.

Brugeravatar
Super Hansen
2. div
2. div
Indlæg: 245
Tilmeldt: 11. jul 2005, 13:33
Favoritspiller: Jeppe Curth NR 10 Ener.... Røde Erik Bo..
Geografisk sted: Mariager

Re: RE: Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 23.10.2017

Indlæg af Super Hansen » 22. okt 2017, 17:21

FIDEL skrev:
Martino skrev:
andreasaab89 skrev:Rolim skulle efter sigende have været vildt god i vores 4-0 sejr i reserven ..

Mon MW tør bringe ham snart ?
Ville elske at se ham fra start.
Det kunne være super at se ham fra start, men i en svær udekamp, hvor vi mangler Ahlmann tror jeg ikke at han starter.
Rfc er uden Kadrii iøvrigt.
Jeg er mere optimistisk idag. Tror faktisk vi vinder! 3-2.
Safranko,pohl og Flores.
Det kan blive en kamp om mill. Er det ikke denne kamp her der udløser tv kr. Så 3 p. Er tvingende nødvendigt. !!

Sendt fra min SM-G903F med Tapatalk

andreasaab89
Allstar
Allstar
Indlæg: 2670
Tilmeldt: 18. maj 2009, 17:08

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 23.10.2017

Indlæg af andreasaab89 » 22. okt 2017, 18:20

Jo

Og vi kan ligge alt mellem 7 og 10 efter kampen imorgen.

Så mange mio i forskel tror jeg :)
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud

andreasaab89
Allstar
Allstar
Indlæg: 2670
Tilmeldt: 18. maj 2009, 17:08

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 23.10.2017

Indlæg af andreasaab89 » 22. okt 2017, 18:23

Men tror ikke det er noget spillerne tænker på

Hvem husker ikke vores sidste kamp for nogle år siden ude mod Sønderjyske

Mener vi dystede om 4-5 pladsen . Sønderjyske skulle minimum vinde med 3 mål for at overhale os

Mener vi tabte 5-0
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 23.10.2017

Indlæg af frederikshavneren » 22. okt 2017, 18:34

Truppen er udtaget:
https://aabsport.dk/nyheder/2017/oktobe ... jubilaeum/

Würtz er ikke med i truppen da han mangler kamptræning

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 23.10.2017

Indlæg af Hanga » 22. okt 2017, 18:40

frederikshavneren skrev:Truppen er udtaget:
https://aabsport.dk/nyheder/2017/oktobe ... jubilaeum/

Würtz er ikke med i truppen da han mangler kamptræning
Værd at bemærke at Meilinger igen er siet helt fra truppen. Vi må håbe at det bliver en vinter exit til ham, for han render jo nok ikke rundt til en løn som marginalspiller.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Gamen

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 23.10.2017

Indlæg af Gamen » 22. okt 2017, 19:42

Hanga skrev: Værd at bemærke at Meilinger igen er siet helt fra truppen. Vi må håbe at det bliver en vinter exit til ham, for han render jo nok ikke rundt til en løn som marginalspiller.
Nix, Meili er færdig og har været det længe. Passer overhovedet heller ikke ind i den måde vi gerne vil spille fodbold på.

Med FCK's overbevisende sejr mod AGF er en sejr i morgen efterhånden et must, hvis vi vil have mulighed for top 6. Ellers må vi nok dødsdømme den målsætning indenfor de næste 3-4 runder. Fælles for alle holdene (minus OB) foran os, er at de ingen problemer har med at score mål.
Næste runde har vi OB hjemme, som hidtil har spillet meget af den samme fodbold som os, og kun står noteret for et enkelt nederlag på udebane.

FCM, Brøndby, FC Nordsjælland og Hobro må vi i min optik glemme - de holder et langt højere niveau over tid, af den ene eller anden årsag. Så er der FCK, som nok trods alt bliver svære at hente 5 point på over tid pga. deres individuelle klasse.
Det efterlader én slutspilsplads, som vi må kæmpe om med de øvrige hold. Heraf er Lyngby, OB og Horsens formmæssigt over de sidste 6 kampe på, eller næsten på, samme niveau som det vi har ramt pointmæssigt de sidste 6 kampe, hvor vi har mødt 3 af ligaens ringeste udehold på hjemmebane.
Det bliver tæt.

Besvar