Kamptråd: FC Randers - AaB, 23.10.2017

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 23.10.2017

Indlæg af Forza » 23. okt 2017, 22:20

MrBangDK skrev:
Funky skrev:
FIDEL skrev:Jeg synes faktisk problemerne under Wieghorst er så store, at jeg hellere ser Riddersholm som træner! Det kommer ikke til at ske... I know.
Kuhn sker heller ikke. Det bliver jo nok en udlænding hvis vi skal have ny træner. Men alt er pt. Bedre end wieghorst.
Det kunne da blive en fest med Glenn. Men så skal han også have guld-tøjet på på stadion.
Må man godt kaste op nu?
Selv efter en kamp som den i dag vil jeg hellere ha Wieghorst i 10 år end disco Glen i en uge i AaB.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5093
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 23.10.2017

Indlæg af Jakobsen » 23. okt 2017, 22:22

Hold kæft hvor var det rystende ringe. Dårlìgst i 90 minutter mod ligaens ringeste hold og tilmed kommer vi med en krysteropstilling af rang. Hvorfor skal offensivspillerne altid ofres for en intetsigende boldflytter som Abildgaard? Så kommer man endelig foran og dropper udskiftningen af Rolim for en defensiv. Vi skulle da netop have en mand ind der kunne lave et par giftige kontraer når Randers skal åbne sig og i stedet agerer vi som Horsens. Hold kæft, hvor er det pinligt hvad enten det skyldes træneren er en kylling eller fordi holdet ikke er bedre. Nøj jeg græmmes og fortsætter det her må der have konsekvenser for ledelsen. 2016 var et skandaløst år i AaB og 2017 tegner sig ikke bedre.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1605
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 23.10.2017

Indlæg af Halil » 23. okt 2017, 22:22

Gode gavmilde Gud i himlen jeg blir så træt.

Træt helt ind i kernen.
Uden Synd Ingen Frelse

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 23.10.2017

Indlæg af Pastorius » 23. okt 2017, 22:23

troelsh skrev:
Gamen skrev:
Hanga skrev: Jeg var pisse træt af mig selv hele "sommeren", for jeg havde simpelthen svært ved at glæde mig over de mange transfers, som jeg længe havde skreget på. Jeg synes bare ikke at det lød som de rigtige spillere - jo, Rinne og Okore... og her er det kun førstnævnte der har overbevist.
Måske vi i hvert fald lige skulle have lidt mindre travlt med hvad andre klubber bruger af millioner på spillere, når vi ikke engang selv formår at forvalte egne penge specielt godt. Jeg havde forventet mig noget mere af et (i AaB-øjne) relativt stort beløb brugt på indgående transfers.
Rinne, Okore og Pallesen er forstærkninger så defensivt er vi forstærket, men offensivt er vi ikke en millimeter bedre, hvilket er foruroligende nok med tanker på hvor bovlamme vi også var sidste sæson.
Safranko ville ikke kunne tæmme en hjørnesofa for at bruge Tøftings udtryk.
Har vi glemt Lesniak?
Med venlig Hilsen
--
Robert

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 23.10.2017

Indlæg af Martino » 23. okt 2017, 22:25

Pastorius skrev:
troelsh skrev:
Gamen skrev:
Hanga skrev: Jeg var pisse træt af mig selv hele "sommeren", for jeg havde simpelthen svært ved at glæde mig over de mange transfers, som jeg længe havde skreget på. Jeg synes bare ikke at det lød som de rigtige spillere - jo, Rinne og Okore... og her er det kun førstnævnte der har overbevist.
Måske vi i hvert fald lige skulle have lidt mindre travlt med hvad andre klubber bruger af millioner på spillere, når vi ikke engang selv formår at forvalte egne penge specielt godt. Jeg havde forventet mig noget mere af et (i AaB-øjne) relativt stort beløb brugt på indgående transfers.
Rinne, Okore og Pallesen er forstærkninger så defensivt er vi forstærket, men offensivt er vi ikke en millimeter bedre, hvilket er foruroligende nok med tanker på hvor bovlamme vi også var sidste sæson.
Safranko ville ikke kunne tæmme en hjørnesofa for at bruge Tøftings udtryk.
Har vi glemt Lesniak?
Jeg glemte Lesniak. Ham er jeg stor fan af. Ikke lige hans bedste kamp idag, men det kan jo ske.
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4406
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 23.10.2017

Indlæg af doukas » 23. okt 2017, 22:28

Pastorius skrev:
doukas skrev:
Hvorfor det? Er der et særligt kodeks blandt sportsdirektører, der gør, at det er helt utænkeligt, at de fortæller, hvorfor de træffer visse beslutninger?

Gaarde udtalte omkring starten af 2017 i Mediano-podcasten, at det var AaBs spil, og ikke så meget resultaterne, der fik LS fyret. Det er det jeg forholder mig til.

Og hvis du stadigvæk synes, at Wieghorst bedste egenskab er, at han holder fast i det han tror på, så aner du ikke meget om fodbold.
Der er nogle helt almindelige spilleregler, hvis man står i spidsen for en virksomhed eller en del af én. Man taler så pænt om dem, som man nu kan forsvare.

Gaarde siger det politisk korrekte, og det bliver han ved med. Det er måske kedeligt, men det er også det eneste rigtige.
Det er nonsense. Det er jo ikke særligt politisk korrekt at melde ud, at LS's spillestil/spil var så utiltalende, at de ok resultater ikke kunne opveje det. Det er faktisk en ret alvorlig kritik. Især man tanke på, hvad der tilsyneladende accepteres i dag.

Hvis Gaarde havde sagt noget med "at vi ikke længere troede på projektet" eller "tiden var kommet til at prøve noget nyt" så var det en omgang politisk korrekt floskel ævl.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4235
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 23.10.2017

Indlæg af Klaus » 23. okt 2017, 22:35

Jeg synes noget af det mere bekymrende er den apati og ligegyldighed, der kommer snigende. Tilskuerne gider sgu ikke engang at skælde ud længere. Jo, en pibekoncert efter kampen, men ellers stemmer man med fødderne. AaB er sgu ved at blive ødelagt. Jeg var ikke Lars Søndergaard fan, men et eller andet sted er det utroligt, at han blev fyret for at lave bedre resultater med en betydeligt dårligere trup end den Wieghorst har til rådighed nu. Jeg stiller selvfølgelig også næste gang, men hånden på hjertet forstår jeg godt folk, der vælger at blive hjemme. Vores spillestil er simpelthen så kedelig, at det dræber ethvert engagement... Jeg er stadigvæk sur på vores assistenttræner, da han i dag efter 10 minutters spil sagde, at der var for meget indianerfodbold. De første 10 minutter var de eneste, der var bare lidt underholdende i dag. Men nej, det må man ikke. Så vi gik tilbage til at spille bagud og sidelæns....

andreasaab89
Allstar
Allstar
Indlæg: 2670
Tilmeldt: 18. maj 2009, 17:08

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 23.10.2017

Indlæg af andreasaab89 » 23. okt 2017, 22:40

Men hold da op jeg savner at man jagter 2-0 målet når man er foran

Det virker som om at ved 0-0 står MW og friis og Råber tilbage og sidelæns hele tiden.

Foran 1-0 råber de det ikke kun . Så skifter de alle offensive spillere ud .. vi er sq da den eneste klub udover AGF der konstant skal have 3-4 centrale midtbanespillere på banen ad gangen

Hvornår er typer som Risgaard og Abildgaard blevet angribere eller kantspillere ..

Stabiliserer det virkelig et hold at sætte en boldflytter ind på kanten istedet for en hurtig kreativ kontraspiller der vil kunne give 2-0 målet

Jeg ved godt gaarde osv har sagt at Rolim er et projekt efter jul . Men man kræver sq da al initiativ og lyst id af manden - når han spiller en fremragende reserveholdskamp. At han så bliver fravalgt til startopstillingen . Når han så endelig skal ind efter 80 minutter - bliver han bedt om at sætte sig ned igen fordi man hellere vil have central midtbanespiller nummer 4 på banen til at stå en kant . Er det virkelig sådan man motiverer og får spillere i gang

Udskiftningerne er jo også et signal . At når man er foran et det vigtigere at forsvare end at angribe

Bedst symboliseret ved Thelufssen 1-1 i en kontra med masser af plads. Istedet for at gå all in på at finte sin direkte modspiller kommer der en masse halve stopfodret før bolden spilles tilbage og tilbage indtil den igen ender ved Rinne

Jeg tror aldrig jeg har set en målmand med så mange berøringer som Rinne har idag
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 23.10.2017

Indlæg af Forza » 23. okt 2017, 22:44

Man kan ikke være i tvivl om hvorfor vi ikke har vundet på udebane endnu i denne sæson.

Wieghorst tilgang er åbenbart at 0-0 er resultatet vi altid skal gå efter. Skrækkeligt at se en traditionsklub som vores spille sådan en gang pindsvine bold. Især med rækkens bundprop. Trænerteamet fejlede big time i dag.

Det kan godt være at Kakeeto var slidt men hvis man ikke giver ham pladsen ved siden Lesniak så skal vi altså turde bringe Risgård som 8'er. MC og Lesniak er et forfærdeligt match på midten.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13607
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 23.10.2017

Indlæg af Funky » 23. okt 2017, 23:00

Forza skrev:Man kan ikke være i tvivl om hvorfor vi ikke har vundet på udebane endnu i denne sæson.

Wieghorst tilgang er åbenbart at 0-0 er resultatet vi altid skal gå efter. Skrækkeligt at se en traditionsklub som vores spille sådan en gang pindsvine bold. Især med rækkens bundprop. Trænerteamet fejlede big time i dag.

Det kan godt være at Kakeeto var slidt men hvis man ikke giver ham pladsen ved siden Lesniak så skal vi altså turde bringe Risgård som 8'er. MC og Lesniak er et forfærdeligt match på midten.
Men det var jo ikke pindsvinebold. Det var bare herrehammerringe bold, et komplet uacceptabelt niveau for tempo, tæmninger og pasninger. Det var så ringe, at det i mine øjne var nærmest umuligt at se, om man ville spille mere eller mindre offensivt.
Okay, superoffensivt ville man nok ikke spille, med MC på banen. Men alligevel.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

san
2. div
2. div
Indlæg: 247
Tilmeldt: 1. dec 2008, 16:42
Favoritspiller: Matovac

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 23.10.2017

Indlæg af san » 23. okt 2017, 23:01

[quote="andreasaab89"]
Udskiftningerne er jo også et signal . At når man er foran et det vigtigere at forsvare end at angribe

vi kommer foran 1-0 efter en ræddelig kamp (også af rendosi til de små heste elskere her inde !! )
Der er spillet 85 minutter er det nu man satser offensivt ?? næppe
Er man gammel hvis ens far, så sin første AaB kamp i 1933 som 14 årig :cool:

Brugeravatar
Meelsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2142
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:40
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Nordens Paris

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 23.10.2017

Indlæg af Meelsen » 23. okt 2017, 23:08

Nu så jeg for en gangs skyld en kamp på TV og sad nærmest med tårer i øjnene, over det som blev fremvist af trænere og spillere i dag. Jeg har fulgt AaB tæt siden 2002 og det her er uden tvivl det ringeste fodbold jeg har set praktiseret af et AaB-hold. Man har selvfølgelig en tendens til at romantisere fortiden. Der var altid snebelagte landskaber, landet over, juleaften. Solen stod højt hele juli måned. Alt det der. Jeg mener dog ved mine fulde fem at jeg aldrig har set det stå så grelt til på banen. Jeg gentager selvfølgelig hvad der allerede er sagt i tråden, men det her er alarmerende ud over alle grænser og kan desværre kun nikke genkendende til de følelser som Hanga og Klaus beskriver. Står på stadion igen søndag, men for satan det her gør ondt at se på.
Bliv medlem af Vesttribunen på Facebook: http://www.facebook.com/Vesttribunen - Fællesskab, udebaneture, merchandise og meget mere!

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 23.10.2017

Indlæg af BassogogsVen » 23. okt 2017, 23:14

Meelsen skrev:Nu så jeg for en gangs skyld en kamp på TV og sad nærmest med tårer i øjnene, over det som blev fremvist af trænere og spillere i dag. Jeg har fulgt AaB tæt siden 2002 og det her er uden tvivl det ringeste fodbold jeg har set praktiseret af et AaB-hold. Man har selvfølgelig en tendens til at romantisere fortiden. Der var altid snebelagte landskaber, landet over, juleaften. Solen stod højt hele juli måned. Alt det der. Jeg mener dog ved mine fulde fem at jeg aldrig har set det stå så grelt til på banen. Jeg gentager selvfølgelig hvad der allerede er sagt i tråden, men det her er alarmerende ud over alle grænser og kan desværre kun nikke genkendende til de følelser som Hanga og Klaus beskriver. Står på stadion igen søndag, men for satan det her gør ondt at se på.
Amen, brother!
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

AK48hamas
1. div
1. div
Indlæg: 489
Tilmeldt: 30. okt 2012, 12:13

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 23.10.2017

Indlæg af AK48hamas » 23. okt 2017, 23:20

Weighorst er saa bange for at tabe. Jeg har tidligere ment at holdet har haft brug for arbejdsro og det har retfaerdiggjort at Weighorst gik defensivt til vaerks og indskiftet 5 midtbane spillere efter 60min. Nu er vi snart i November og gas pedalen er naermest blevet revet ud af holdet. Intet tempo, ingen 1-2 kombinationer, altid den sikre loesning uden risiko. Er der en som har styr paa hvor mange kampe Magnus Christensen har spillet? Han har jo ikke rykket sig overhovedet fra sin foerste kamp.

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3642
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 23.10.2017

Indlæg af gravballe » 24. okt 2017, 00:11

Det var jo tydeligt for enhver at man tog til Randers (ligaens dårligeste hold, med 2 spillere ude) og gik efter en uafgjort... Det er under alt kritik... Vi har set gang på gang, hvordan spillet bliver lige så snart det er 2 6ér vi skal spille med på midtbanen..

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13607
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 23.10.2017

Indlæg af Funky » 24. okt 2017, 00:15

Jeg ser, at Nordjyske har Blåbjerg som bedste AaB'er. Det er da dybt go'nat. Det var med afstand Rinne. Hallåh, vågn lige op, Nordjyske.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 23.10.2017

Indlæg af frederikshavneren » 24. okt 2017, 05:27

Funky skrev:Jeg ser, at Nordjyske har Blåbjerg som bedste AaB'er. Det er da dybt go'nat. Det var med afstand Rinne. Hallåh, vågn lige op, Nordjyske.
Jeg synes at Rinne og Blåbjerg med afstand var de bedste. Blåbjerg er blevet stærkt kritiseret for pasningsspillet, men i går aftes var han den eneste markspiller der formåede at ramme medspillerne.
Alle de øvrige markspillere smed bolden væk på skift

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 23.10.2017

Indlæg af Gaarde6 » 24. okt 2017, 07:58

Er det ikke snart ved at være på tide at kigge truppen efter i sømmene?
Det er den samme rille det kører i, hver gang AaB ikke vinder. Fyr træneren!
Er der seriøst nogen herinde, som kan kigge sig selv i spejlet og bilde jer ind, at vores trup er god nok til top 6?

Jeg synes ikke truppen er god nok til meget mere end den har præsteret siden mesterskabet.

Jeg tror ikke det er pga dårlig træner eller dårlig taktik. Jeg tror de sidste 2-3 sæsoners spil afspejler sig meget godt i truppens reelle styrke.

Vores start 11'er er jo ikke god nok til at spille med i top 6. Og endnu værre.. Vi har INTET at skyde med fra bænken, som kan vende en kamp for os.
Man hører ofte: Sæt ham og ham på bænken. Fair nok. Men hvem vil folk så ha ind? For som jeg ser det er der da ingen uden for holdet, som springer i øjnene som noget, der kan gøre det bedre!!?

Vi har 1 venstre back med niveau til superligaens top 6. 1 højre back. 1 midterforsvar. 2-3 centrale midtbane spillere. 0 kanter. Og måske 1 angriber. Og så har vi så den bedste målmand i ligaen.
Er der nogen, som er uenige i det?

Vi har ingen spillende midterforsvar. Vi har ingen kanter med gennembruds styrke og ingen målscorer på holdet.
Er der noget at sige til vi spiller som vi har gjort i 2-3 sæsoner.

Jeg synes det helt seriøst ikke!

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 23.10.2017

Indlæg af MrBangDK » 24. okt 2017, 08:12

Gaarde6 skrev:Er det ikke snart ved at være på tide at kigge truppen efter i sømmene?
Det er den samme rille det kører i, hver gang AaB ikke vinder. Fyr træneren!
Er der seriøst nogen herinde, som kan kigge sig selv i spejlet og bilde jer ind, at vores trup er god nok til top 6?

Jeg synes ikke truppen er god nok til meget mere end den har præsteret siden mesterskabet.

Jeg tror ikke det er pga dårlig træner eller dårlig taktik. Jeg tror de sidste 2-3 sæsoners spil afspejler sig meget godt i truppens reelle styrke.

Vores start 11'er er jo ikke god nok til at spille med i top 6. Og endnu værre.. Vi har INTET at skyde med fra bænken, som kan vende en kamp for os.
Man hører ofte: Sæt ham og ham på bænken. Fair nok. Men hvem vil folk så ha ind? For som jeg ser det er der da ingen uden for holdet, som springer i øjnene som noget, der kan gøre det bedre!!?

Vi har 1 venstre back med niveau til superligaens top 6. 1 højre back. 1 midterforsvar. 2-3 centrale midtbane spillere. 0 kanter. Og måske 1 angriber. Og så har vi så den bedste målmand i ligaen.
Er der nogen, som er uenige i det?

Vi har ingen spillende midterforsvar. Vi har ingen kanter med gennembruds styrke og ingen målscorer på holdet.
Er der noget at sige til vi spiller som vi har gjort i 2-3 sæsoner.

Jeg synes det helt seriøst ikke!
Et glimrende emne til transfertråden!!
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5093
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 23.10.2017

Indlæg af Jakobsen » 24. okt 2017, 08:45

Gaarde6 skrev:Er det ikke snart ved at være på tide at kigge truppen efter i sømmene?
Det er den samme rille det kører i, hver gang AaB ikke vinder. Fyr træneren!
Er der seriøst nogen herinde, som kan kigge sig selv i spejlet og bilde jer ind, at vores trup er god nok til top 6?

Jeg synes ikke truppen er god nok til meget mere end den har præsteret siden mesterskabet.

Jeg tror ikke det er pga dårlig træner eller dårlig taktik. Jeg tror de sidste 2-3 sæsoners spil afspejler sig meget godt i truppens reelle styrke.

Vores start 11'er er jo ikke god nok til at spille med i top 6. Og endnu værre.. Vi har INTET at skyde med fra bænken, som kan vende en kamp for os.
Man hører ofte: Sæt ham og ham på bænken. Fair nok. Men hvem vil folk så ha ind? For som jeg ser det er der da ingen uden for holdet, som springer i øjnene som noget, der kan gøre det bedre!!?

Vi har 1 venstre back med niveau til superligaens top 6. 1 højre back. 1 midterforsvar. 2-3 centrale midtbane spillere. 0 kanter. Og måske 1 angriber. Og så har vi så den bedste målmand i ligaen.
Er der nogen, som er uenige i det?

Vi har ingen spillende midterforsvar. Vi har ingen kanter med gennembruds styrke og ingen målscorer på holdet.
Er der noget at sige til vi spiller som vi har gjort i 2-3 sæsoner.

Jeg synes det helt seriøst ikke!
Sådan set enig. Godt nok langede jeg mest ud efter den defensive tilgang igår, men jeg tror ærligtalt Wieghorst spiller sådan her fordi han ikke tror på truppen er bedre og det er han den anden træner der gør nu. Flores, Lesniak og Safranko er måske ok udviklingsprojekter, men den eneste transfer der har styrket holdet de sidste tre år er Rinne. Og så driver man altså rovdrift på de unge. Da Kusk og Thomsen kom ind og shinede var der ro på fordi vi have en stærk stamme af voksne danske spillere der fik holdet til at præstere så de unge kunne komme som en bonus og stille og roligt spille sig bedre. Når vi sætter Thellufsen ind i går eller starter med ham er det nærmest med forventning om at han vinder kampen for os da der ikke er andre. Vi mangler to typer af spillere lige nu.

- De stærkere ledere og solide arbejdsfolk
Ser vi på årene frem til mesterskabet tæller det Augu, Würtz, Wæhler, Bøgelund, Due, Curth og til dels Kenneth Emil.
- Nogle egentlige profiler
Her snakker vi Prica, Nomvethe, Johansson hylden. En enkelt eller to burde vi kunne have i truppen og jeg køber ikke, at der ikke skulle være midler til det når man åbenbart næsten var i mål med Kusk i sommer.

Vi kan da godt hente flere spillere som Safranko, Flores og Lesniak og de skal også nok performe individuelt en gang imellem, men det er bare ikke dem der gør holdet bedre.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Besvar