Kamptråd: FC Randers - AaB, 23.10.2017

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Nestor
1. div
1. div
Indlæg: 417
Tilmeldt: 21. maj 2009, 17:12

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 23.10.2017

Indlæg af Nestor » 23. okt 2017, 21:01

MOM: Rinne.
At han så nok også er AaBeren med flest boldberøringer og pasninger siger vel alt.
Fantastisk reklame for kampen mod ligaens kedeligste hold OB næste weekend.

:aabfan:

Gamen

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 23.10.2017

Indlæg af Gamen » 23. okt 2017, 21:02

MrBangDK skrev:
Ud fra hvad man kunne se på tv, så var det satme også et tyndt et af slagsen!
Ah, det er en typisk Okore, han buser lidt for meget på i en situation hvor han skal bevare roen. Pisse ærgerligt, at det lige får de konsekvenser det gør, for han spillede ellers en god kamp.

Bortset fra det, så er det lang tid siden jeg har set så ringe en fodboldkamp - ærgerligt, at ens eget hold skal være en del af den.

Brugeravatar
Glenn Francisco
Superliga
Superliga
Indlæg: 724
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:08
Favoritspiller: Søren Frederiksen
Geografisk sted: København

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 23.10.2017

Indlæg af Glenn Francisco » 23. okt 2017, 21:03

Det er simpelthen så dårligt det som det træner team har gang i. Jeg kan slet ikke holde det ud.......

Safranko spiller det dårligste jeg nogensinde har set nogle spille, han kunne ikke tæmme en bold og fejlede i alle aktioner undtagen skudet i starten af kampen..

MC og lesniak er bare tilbage og til siden, hvis de altså rammer en medspiller...

Pohl behøver ingen forklaring...

Ej hvor er det op ad bakke, og mest af alt alle de dispositioner mw og kedeligere end at se maling tørre Friis tager hele tiden med spillere på uvante positioner, se bare PK på venstre backen, ALLE ved han IKKE er VB.

Jeg kan ikke mere.
En rigtig AaB fan råber såååå'uuh!

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 23.10.2017

Indlæg af Buzz Killington » 23. okt 2017, 21:03

Ja, det kan et eller andet sted være ligegyldigt om de scorer i det første eller sidste minut. Det var en 1-1 kamp, og det var elendigt. Specielt Flores og Safranko havde meget lidt berettigelse på holdet i dag, og det var svært at fremhæve nogen positivt, udover Rinne, igen igen.

Mht. til udskiftningen til sidst, så forstår jeg ikke harmen herinde. Det var en kamp hvor hverken vi eller Randers ikke skabte alverden, så at gøre det endnu sværere for dem at score, uden nogen offensiv omkostning for os giver god mening. Det ville da være vanvittigt hvis træneren ikke bør improvisere i lyset af kampændrende omstændigheder som målet. Hvis Wieghorst skal have kritik, skal det være for hele det taktiske udgangspunkt, som tilsyneladende lever i en tid før 3-pointsejre blev indført.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 23.10.2017

Indlæg af MrBangDK » 23. okt 2017, 21:04

Gamen skrev:
MrBangDK skrev:
Ud fra hvad man kunne se på tv, så var det satme også et tyndt et af slagsen!
Ah, det er en typisk Okore, han buser lidt for meget på i en situation hvor han skal bevare roen. Pisse ærgerligt, at det lige får de konsekvenser det gør, for han spillede ellers en god kamp.

Bortset fra det, så er det lang tid siden jeg har set så ringe en fodboldkamp - ærgerligt, at ens eget hold skal være en del af den.
Det er jeg simpelthen ikke enig i.. Det var ultra tyndt dømt!
Ska' vi hak'?

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 23.10.2017

Indlæg af FlæskeFrank » 23. okt 2017, 21:05

Jeg har ikke noget imod at holdet en gang imellem spiller som røv og nøgler. Det kan forekomme - desværre tit i 2017. Det er selvfølgelig øv, at misse sejren på den sidste bold.

Men det jeg har sværest med denne kamp, er nok, at træneren ikke skifter ud tidligere. Det er fint nok, at give dem 15 min. af 2. halvleg for ligesom at se det an, men så skal der altså skiftes ud. Det var svært på TV at se, at holdet var på vej til bedre tider og så må man sige, at de har fået en fair chance, men nye folk skal til. Så skift nu ud noget tidligere.
- FlæskeFrank

Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2290
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 23.10.2017

Indlæg af Dalbjerg » 23. okt 2017, 21:05

MrBangDK skrev:
Hanga skrev:Hvorfor laver Okore det frispark? Helt unødvendigt.

Åååååhhhhh... Men ih guder hvor fortjente vi heller ikke at få sejren med hjem :@
Ud fra hvad man kunne se på tv, så var det satme også et tyndt et af slagsen!
Aaarh, det var sgu klokkeklart...

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 23.10.2017

Indlæg af doukas » 23. okt 2017, 21:05

Det er vildt som Wieghorst falmer. Så sats sgu da på det der har virket bare lidt!

Hvis LS skulle fyres for ringe spil, så må Wieghorst være next in line. Det eneste positive man kan sige om dagens kamp, er at Rinne er klasse
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 23.10.2017

Indlæg af Forza » 23. okt 2017, 21:05

Glenn Francisco skrev:Det er simpelthen så dårligt det som det træner team har gang i. Jeg kan slet ikke holde det ud.......

Safranko spiller det dårligste jeg nogensinde har set nogle spille, han kunne ikke tæmme en bold og fejlede i alle aktioner undtagen skudet i starten af kampen..

MC og lesniak er bare tilbage og til siden, hvis de altså rammer en medspiller...

Pohl behøver ingen forklaring...

Ej hvor er det op ad bakke, og mest af alt alle de dispositioner mw og kedeligere end at se maling tørre Friis tager hele tiden med spillere på uvante positioner, se bare PK på venstre backen, ALLE ved han IKKE er VB.

Jeg kan ikke mere.
Jeg er SÅ enig. Det trænerteam er virkelig en falliterklæring. Selv Mourinho ville skamme sig over en så defensiv tilgang.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 23.10.2017

Indlæg af MrBangDK » 23. okt 2017, 21:06

Dalbjerg skrev:
MrBangDK skrev:
Hanga skrev:Hvorfor laver Okore det frispark? Helt unødvendigt.

Åååååhhhhh... Men ih guder hvor fortjente vi heller ikke at få sejren med hjem :@
Ud fra hvad man kunne se på tv, så var det satme også et tyndt et af slagsen!
Aaarh, det var sgu klokkeklart...
Nej, det var det ikke.
Ska' vi hak'?

Nitten
Superliga
Superliga
Indlæg: 748
Tilmeldt: 18. apr 2015, 20:07
Favoritspiller: Søren dissing
Geografisk sted: Nørresundby

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 23.10.2017

Indlæg af Nitten » 23. okt 2017, 21:07

Der skal selvfølglig nedlægges protest med krav om at overtiden skal spilles om ;)

Gamen

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 23.10.2017

Indlæg af Gamen » 23. okt 2017, 21:07

Rolim ifølge en bruger herinde også tydeligt frustreret - og man kan næppe bebrejde hesten at han vælger en anden løsning, men i sådan en kamp her ville jeg nok gerne have set vores brasilianske dåseåbner noget før, evt. i stedet for vores slovakiske ven som i dag var fuldstændig ved siden af sig selv. Jeg har også lidt svært ved at se hvordan Wieghorst vil få sin filosofi igennem, med de spillertyper han insisterer på at bruge. De skal åbenbart være så lidt teknisk bevendt som muligt.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 23.10.2017

Indlæg af Pastorius » 23. okt 2017, 21:08

doukas skrev:Det er vildt som Wieghorst falmer. Så sats sgu da på det der har virket bare lidt!

Så LS skulle fyres for ringe spil, så må Wieghorst være next in line. Det eneste positive man kan sige om dagens kamp, er at Rinne er klasse
Igen. Søndergaard blev ikke fyret for spillet eller resultaterne, han blev fyret for at miste tilliden til det han selv havde gang i.

...og for at miste omklædningsrummet.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 23.10.2017

Indlæg af Pastorius » 23. okt 2017, 21:09

Pastorius skrev:Jeg ville også have det fint med en fyreseddel til Wieghorst, men det kommer ikke til at ske inden vinterpausen - og så kommer det også an på hvem de ellers har i kikkerten.
Det her udtrykker nok min holdning meget godt:
Med venlig Hilsen
--
Robert

Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2290
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 23.10.2017

Indlæg af Dalbjerg » 23. okt 2017, 21:09

MrBangDK skrev:
Dalbjerg skrev:
MrBangDK skrev:
Hanga skrev:Hvorfor laver Okore det frispark? Helt unødvendigt.

Åååååhhhhh... Men ih guder hvor fortjente vi heller ikke at få sejren med hjem :@
Ud fra hvad man kunne se på tv, så var det satme også et tyndt et af slagsen!
Aaarh, det var sgu klokkeklart...
Nej, det var det ikke.
Så du ville ikke være sur, hvis der ikke var blevet dømt frispark til AaB, hvis det havde været omvendt..

Okore sparker ind på foden af Randers-manden, han rammer ikke bolden.. Det er altså et frispark..

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 23.10.2017

Indlæg af Buzz Killington » 23. okt 2017, 21:10

MrBangDK skrev:
Dalbjerg skrev:
MrBangDK skrev:
Hanga skrev:Hvorfor laver Okore det frispark? Helt unødvendigt.

Åååååhhhhh... Men ih guder hvor fortjente vi heller ikke at få sejren med hjem :@
Ud fra hvad man kunne se på tv, så var det satme også et tyndt et af slagsen!
Aaarh, det var sgu klokkeklart...
Nej, det var det ikke.
Det lignede et af dem der engang i mellem bliver fløjtet, men tydeligt var det nu ikke på mit stream.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 23.10.2017

Indlæg af MrBangDK » 23. okt 2017, 21:11

Dalbjerg skrev:
MrBangDK skrev:
Dalbjerg skrev:
MrBangDK skrev:
Hanga skrev:Hvorfor laver Okore det frispark? Helt unødvendigt.

Åååååhhhhh... Men ih guder hvor fortjente vi heller ikke at få sejren med hjem :@
Ud fra hvad man kunne se på tv, så var det satme også et tyndt et af slagsen!
Aaarh, det var sgu klokkeklart...
Nej, det var det ikke.
Så du ville ikke være sur, hvis der ikke var blevet dømt frispark til AaB, hvis det havde været omvendt..

Okore sparker ind på foden af Randers-manden, han rammer ikke bolden.. Det er altså et frispark..
Nej - det var et tyndt frispark.. Samme mener Gravgaard også (ikke at hans ord er lov)
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 23.10.2017

Indlæg af doukas » 23. okt 2017, 21:11

Pastorius skrev:
doukas skrev:Det er vildt som Wieghorst falmer. Så sats sgu da på det der har virket bare lidt!

Så LS skulle fyres for ringe spil, så må Wieghorst være next in line. Det eneste positive man kan sige om dagens kamp, er at Rinne er klasse
Igen. Søndergaard blev ikke fyret for spillet eller resultaterne, han blev fyret for at miste tilliden til det han selv havde gang i.

...og for at miste omklædningsrummet.
Nå, men så lyver Gaarde.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 23.10.2017

Indlæg af Forza » 23. okt 2017, 21:12

doukas skrev:
Pastorius skrev:
doukas skrev:Det er vildt som Wieghorst falmer. Så sats sgu da på det der har virket bare lidt!

Så LS skulle fyres for ringe spil, så må Wieghorst være next in line. Det eneste positive man kan sige om dagens kamp, er at Rinne er klasse
Igen. Søndergaard blev ikke fyret for spillet eller resultaterne, han blev fyret for at miste tilliden til det han selv havde gang i.

...og for at miste omklædningsrummet.
Nå, men så lyver Gaarde.
Nej, han formulerer sig bare som en 10 årig.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 23.10.2017

Indlæg af Pastorius » 23. okt 2017, 21:13

doukas skrev:
Pastorius skrev:
doukas skrev:Det er vildt som Wieghorst falmer. Så sats sgu da på det der har virket bare lidt!

Så LS skulle fyres for ringe spil, så må Wieghorst være next in line. Det eneste positive man kan sige om dagens kamp, er at Rinne er klasse
Igen. Søndergaard blev ikke fyret for spillet eller resultaterne, han blev fyret for at miste tilliden til det han selv havde gang i.

...og for at miste omklædningsrummet.
Nå, men så lyver Gaarde.
Hvis du regner med at Gaarde - eller en hvilken som helst anden nogenlunde fornuftig sportsdirektør - går i mange detaljer om hvad man ikke var tilfreds med, med en tidligere ansat, så er du mere end almindeligt naiv.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Besvar