Kamptråd: AaB - OB, 29.10.2017

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Kamptråd: AaB - OB, 29.10.2017

Indlæg af Forza » 29. okt 2017, 20:02

Gaarde6 skrev:
Forza skrev:
Gaarde6 skrev:
Forza skrev:
Gaarde6 skrev:
FIDEL skrev:
Ja vi har ligaens ringeste trænerteam og sportsdirektør.
Det modsiger da lidt sig selv.?
Hvis Gaarde ikke har gjort sit arbejde godt nok, kan man vel ikke skyde på træner teamet?
Og hvis træner teamet er for ringe, må Gaardes arbejde vel være gjort godt nok??

Jeg mener det samme som jeg gjorde for 2.5 år siden. Vi kan sætte verdens bedste træner på bænken og resultatet vil være næsten det samme.
Truppen er SLET IKKE god nok! Pilen peger på Gaarde og bestyrelsen. Ikke på søndergaard og nu wieghorst! Gaarde sætter sine trænere under latterligt pres når han står og siger truppen er god nok.
Men så fejer man selvfølgelig foran egen dør.
Det er da ikke nødvendigvis selvmodsigende. Træneren er ikke fredet blot fordi sportschefen ikke har præsteret.

Jeg synes i den grad vores trænerteam bærer noget af skylden. Vores trup ER bedre end dette.
Hvad er det i løbet af de sidste 2.5 år der gør at du mener truppen er bedre end den har vist?
Jeg synes lige nøjagtig truppen er ca til en 6-8 plads og jeg er pænt sikker på vi ender der.
Jeg har skrevet det til dig en gang i tråden. Jeg gør det gerne igen. Vores trup er væsentligt anderledes i forhold til den vi havde for 2-3 år siden. Jeg mener vi har et trænerteam der gang på gang foretager underlige valg i opstillingerne, indskiftningerne samt i taktikken.

Dette var både tilfældet under Søndergaard OG Wieghorst.
Jamen for pokker da! Vi har for pokker da ikke engang 11 spillere som hører hjemme på et top 6 hold. Og trænere (først søndergaard og nu wieghorst) leder og leder og leder for at lave en opstilling der er god nok. Det kommer ikke til at ske med det materiale de har haft og har til rådighed! Du er da nød til at kigge på hvilke resultater vi har lavet i 2.5 år nu! Det er ikke pga træner fejl. Det er pga kvaliteten i truppen.

Materialet er blevet forbedret. Du kan ikke blive ved med at sammenligne med holdet vi havde for 2,5 år siden.

Ud fra din tese skal en træner vel aldrig fyres? For resultaterne er jo ud fra spillernes formåen.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Mascis
1. div
1. div
Indlæg: 256
Tilmeldt: 25. feb 2017, 17:30

Re: Kamptråd: AaB - OB, 29.10.2017

Indlæg af Mascis » 29. okt 2017, 20:07

Synes egentligt også der er ting vi kan være ok tilfredse med i den her kamp, meget af opspillet så godt ud i perioder, og Okore spiller en super kamp.
Problemet er jo så, at sådan har det været mange gange det sidste stykke tid, og vi kan for fanden da ikke blive ved med at være igang med at bygge op..

Brugeravatar
bedstefar
Landshold
Landshold
Indlæg: 767
Tilmeldt: 20. sep 2017, 15:09

Re: Kamptråd: AaB - OB, 29.10.2017

Indlæg af bedstefar » 29. okt 2017, 20:08

Synes nu spillet i dag var bedre end det længe har været.. Tror på en sejr nede i Hobro!

Brugeravatar
Califfen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2064
Tilmeldt: 17. maj 2007, 18:13
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Re: Kamptråd: AaB - OB, 29.10.2017

Indlæg af Califfen » 29. okt 2017, 20:08

raekkeettre skrev:Jeg sidder sgu tilbage med en følelse af at vi gjorde det godt! Meget mere direkte end før...Okora var da syg vild idag...OB...er jo 8 spillere der kan spille og spille og spille..og ikke komme nogle vejne.....og derfor mega svære at spille imod...men vi skaber da mange chancer....kun 2 helt 100%. Men OB score et offside mål og et mål med et måske frispark til vores målmand...eller rettere den var jo 100% ude inden...og de havde jo INGENTING..så jeg betegner den her som yders uheldig tabt kamp!

Byg videre på det her....
Det kan du ikke mene.
Vi er absurd kedelige. Det er OB for så vidt også.
Men for fanden. Det er jo ikke til at holde ud at kigge på længere.

AalBoyeBK
1. div
1. div
Indlæg: 391
Tilmeldt: 29. jan 2009, 14:53

Re: Kamptråd: AaB - OB, 29.10.2017

Indlæg af AalBoyeBK » 29. okt 2017, 20:10

Synes ikke vi kan blive ved med at fyre trænere, ellers kører vi bare i ring. Stemmer mest for en total udskiftning af den sportslige ledelse, hvis man mener det er nødvendigt at skifte på noget. Meget afhænger nok af Hobro-kampen, for hvis vi fortsætter det niveau vi har haft siden Brøndby-kampen, så er det sgu svært at tro på det.

Tænker Kuhn ind som caretaker til vinter og derefter en ny permanent træner og sportsdirektør.

Er dog i tvivl om hvor langt en ny træner ville kunne tage os. Der er heller ikke ligefrem nogle oplagte navne på markedet, men måske det kan betyde man ikke vælger Søndergaard/Wieghorst-typen.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Kamptråd: AaB - OB, 29.10.2017

Indlæg af Forza » 29. okt 2017, 20:11

AalBoyeBK skrev:Synes ikke vi kan blive ved med at fyre trænere, ellers kører vi bare i ring. Stemmer mest for en total udskiftning af den sportslige ledelse, hvis man mener det er nødvendigt at skifte på noget. Meget afhænger nok af Hobro-kampen, for hvis vi fortsætter det niveau vi har haft siden Brøndby-kampen, så er det sgu svært at tro på det.

Tænker Kuhn ind som caretaker til vinter og derefter en ny permanent træner og sportsdirektør.

Er dog i tvivl om hvor langt en ny træner ville kunne tage os. Der er heller ikke ligefrem nogle oplagte navne på markedet, men måske det kan betyde man ikke vælger Søndergaard/Wieghorst-typen.
Man kunne jo give Kuhn chancen med en funktionær kontrakt. Han kan ikke gøre det dårligere end de 2 foregående trænere uanset hvad.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kamptråd: AaB - OB, 29.10.2017

Indlæg af FIDEL » 29. okt 2017, 20:13

Funky skrev:
FIDEL skrev:
Aab84 skrev:Vi skal vel snart til og kikke efter en ny træner og en ny sportsdirektør, for det se godt nok skidt ud.
Det hjælper ikke noget.
Jeg sendte en mail til et par af de høje herrer i AaB for nogle måneder siden, hvor jeg skrev om min bekymring over wieghorst og Gaarde.
Men hvad tror I de to herrer i bestyrelsen gjorde?
Jep... De videresendt min mail til den sportslige ledelse i klubben=Gaarde. Så er vi jo lige vidt!
Det var da komplet hjernedødt af dem at sende det til Wieghorst. Til Gaarde, ok, som direktør må han vel principielt forholde sig til klager. Men nogen i den bestyrelse fatter da ikke en skid hvis de sender klager videre til træneren, med alle de undertoner, det kan indeholde. Altså...seriøst...det er da helt galt.
Tror nu ikke de sendte mailen til Wieghorst.
Min pointe var bare, at det er useriøst at videresende min mail til en af dem der er problemet. Og så iøvrigt ikke tage sig mere af det...

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - OB, 29.10.2017

Indlæg af NIN » 29. okt 2017, 20:14

Forza skrev:
AalBoyeBK skrev:Synes ikke vi kan blive ved med at fyre trænere, ellers kører vi bare i ring. Stemmer mest for en total udskiftning af den sportslige ledelse, hvis man mener det er nødvendigt at skifte på noget. Meget afhænger nok af Hobro-kampen, for hvis vi fortsætter det niveau vi har haft siden Brøndby-kampen, så er det sgu svært at tro på det.

Tænker Kuhn ind som caretaker til vinter og derefter en ny permanent træner og sportsdirektør.

Er dog i tvivl om hvor langt en ny træner ville kunne tage os. Der er heller ikke ligefrem nogle oplagte navne på markedet, men måske det kan betyde man ikke vælger Søndergaard/Wieghorst-typen.
Man kunne jo give Kuhn chancen med en funktionær kontrakt. Han kan ikke gøre det dårligere end de 2 foregående trænere uanset hvad.
Ryger MW ryger Gaarde. Så det bliver ikke ham der fyrer ham.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kamptråd: AaB - OB, 29.10.2017

Indlæg af FIDEL » 29. okt 2017, 20:16

NIN skrev:
Forza skrev:
AalBoyeBK skrev:Synes ikke vi kan blive ved med at fyre trænere, ellers kører vi bare i ring. Stemmer mest for en total udskiftning af den sportslige ledelse, hvis man mener det er nødvendigt at skifte på noget. Meget afhænger nok af Hobro-kampen, for hvis vi fortsætter det niveau vi har haft siden Brøndby-kampen, så er det sgu svært at tro på det.

Tænker Kuhn ind som caretaker til vinter og derefter en ny permanent træner og sportsdirektør.

Er dog i tvivl om hvor langt en ny træner ville kunne tage os. Der er heller ikke ligefrem nogle oplagte navne på markedet, men måske det kan betyde man ikke vælger Søndergaard/Wieghorst-typen.
Man kunne jo give Kuhn chancen med en funktionær kontrakt. Han kan ikke gøre det dårligere end de 2 foregående trænere uanset hvad.
Ryger MW ryger Gaarde. Så det bliver ikke ham der fyrer ham.
Direktøren i AaB ved intet om fodbold, så det er svært at forestille sig hvem der skal fyre knold og tot!
Men noget må der ske. Vi kunne lave et kup!

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9593
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kamptråd: AaB - OB, 29.10.2017

Indlæg af Buzz Killington » 29. okt 2017, 20:19

FIDEL skrev:
NIN skrev:
Forza skrev:
AalBoyeBK skrev:Synes ikke vi kan blive ved med at fyre trænere, ellers kører vi bare i ring. Stemmer mest for en total udskiftning af den sportslige ledelse, hvis man mener det er nødvendigt at skifte på noget. Meget afhænger nok af Hobro-kampen, for hvis vi fortsætter det niveau vi har haft siden Brøndby-kampen, så er det sgu svært at tro på det.

Tænker Kuhn ind som caretaker til vinter og derefter en ny permanent træner og sportsdirektør.

Er dog i tvivl om hvor langt en ny træner ville kunne tage os. Der er heller ikke ligefrem nogle oplagte navne på markedet, men måske det kan betyde man ikke vælger Søndergaard/Wieghorst-typen.
Man kunne jo give Kuhn chancen med en funktionær kontrakt. Han kan ikke gøre det dårligere end de 2 foregående trænere uanset hvad.
Ryger MW ryger Gaarde. Så det bliver ikke ham der fyrer ham.
Direktøren i AaB ved intet om fodbold, så det er svært at forestille sig hvem der skal fyre knold og tot!
Men noget må der ske. Vi kunne lave et kup!
Kup dig selv
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

andreasaab89
Allstar
Allstar
Indlæg: 2670
Tilmeldt: 18. maj 2009, 17:08

Re: Kamptråd: AaB - OB, 29.10.2017

Indlæg af andreasaab89 » 29. okt 2017, 20:23

Safranko er igen for 3 kamp banens absolut ringeste
Han taber alle bolde og har nærmest ingen tilstedeværelse i feltet selvom han er eneste angriber

Han bruger efter min mening alt for mange kræfter defensivt og i presset og løber rundt ude på kanten og vil være opspil station selvom teknikken slet ikke er til det

Det gør så at han konstant mangler i feltet på alle indlæg såvel høje som flade . Han er aldrig de steder hvor spillet skal afgøres hvilket er der en angriber bare SKAL stå

Okore rigtig god idag
Kan se et potentiale i rolim . Spiller gode første 60 min men laver mange fejl til sidst hvor han ser lidt brugt ud og lidt for ivrig

Vores klart største mangel er stadig den angriber der er i feltet og kommer først på boldene
Vi har mange indlæg - Pallesens er så elendige og meget spil omkring feltet .
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud

EINHILL
1. div
1. div
Indlæg: 337
Tilmeldt: 9. aug 2007, 00:51
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: AaB - OB, 29.10.2017

Indlæg af EINHILL » 29. okt 2017, 20:27

Buzz Killington skrev:
FIDEL skrev:
NIN skrev:
Forza skrev:
AalBoyeBK skrev:Synes ikke vi kan blive ved med at fyre trænere, ellers kører vi bare i ring. Stemmer mest for en total udskiftning af den sportslige ledelse, hvis man mener det er nødvendigt at skifte på noget. Meget afhænger nok af Hobro-kampen, for hvis vi fortsætter det niveau vi har haft siden Brøndby-kampen, så er det sgu svært at tro på det.

Tænker Kuhn ind som caretaker til vinter og derefter en ny permanent træner og sportsdirektør.

Er dog i tvivl om hvor langt en ny træner ville kunne tage os. Der er heller ikke ligefrem nogle oplagte navne på markedet, men måske det kan betyde man ikke vælger Søndergaard/Wieghorst-typen.
Man kunne jo give Kuhn chancen med en funktionær kontrakt. Han kan ikke gøre det dårligere end de 2 foregående trænere uanset hvad.
Ryger MW ryger Gaarde. Så det bliver ikke ham der fyrer ham.
Direktøren i AaB ved intet om fodbold, så det er svært at forestille sig hvem der skal fyre knold og tot!
Men noget må der ske. Vi kunne lave et kup!
Kup dig selv
Så så!!
Du er vel bare sur over, at din positive holdning kamp efter kamp, har vidst sig at være total forfejlet :thumbsup:
Eller er vi stadig bare en flok negative fjolser? :cool:

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3533
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Kamptråd: AaB - OB, 29.10.2017

Indlæg af Hovedet » 29. okt 2017, 20:30

andreasaab89 skrev:Safranko er igen for 3 kamp banens absolut ringeste
Han taber alle bolde og har nærmest ingen tilstedeværelse i feltet selvom han er eneste angriber

Han bruger efter min mening alt for mange kræfter defensivt og i presset og løber rundt ude på kanten og vil være opspil station selvom teknikken slet ikke er til det

Det gør så at han konstant mangler i feltet på alle indlæg såvel høje som flade . Han er aldrig de steder hvor spillet skal afgøres hvilket er der en angriber bare SKAL stå

Okore rigtig god idag
Kan se et potentiale i rolim . Spiller gode første 60 min men laver mange fejl til sidst hvor han ser lidt brugt ud og lidt for ivrig

Vores klart største mangel er stadig den angriber der er i feltet og kommer først på boldene
Vi har mange indlæg - Pallesens er så elendige og meget spil omkring feltet .
Jeg forstår simpelthen ikke det indkøb, og det virker som om, AaB gang på gang ender med 3. sorteringsspillere i sidste øjeblik; efterhånden virker det som om, at vi permanent er ved at indtage en position som en slags subbundhold. Jeg får sværere og sværere ved at se noget perspektiv i det her. Det ville være en monumental fiasko, om vi to sæsoner i træk ikke er i stand til at indtage en top 6 - position. Nedturen efter doublesæsonen har været direkte ubeskrivelig. Hvem kunne have forudset sådan en deroute?

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kamptråd: AaB - OB, 29.10.2017

Indlæg af FIDEL » 29. okt 2017, 20:34

AaB er blevet en fucking joke! Sindssygt hvad Gaarde har forvandlet os til...

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kamptråd: AaB - OB, 29.10.2017

Indlæg af FIDEL » 29. okt 2017, 20:36

Buzz Killington skrev:
FIDEL skrev:
NIN skrev:
Forza skrev:
AalBoyeBK skrev:Synes ikke vi kan blive ved med at fyre trænere, ellers kører vi bare i ring. Stemmer mest for en total udskiftning af den sportslige ledelse, hvis man mener det er nødvendigt at skifte på noget. Meget afhænger nok af Hobro-kampen, for hvis vi fortsætter det niveau vi har haft siden Brøndby-kampen, så er det sgu svært at tro på det.

Tænker Kuhn ind som caretaker til vinter og derefter en ny permanent træner og sportsdirektør.

Er dog i tvivl om hvor langt en ny træner ville kunne tage os. Der er heller ikke ligefrem nogle oplagte navne på markedet, men måske det kan betyde man ikke vælger Søndergaard/Wieghorst-typen.
Man kunne jo give Kuhn chancen med en funktionær kontrakt. Han kan ikke gøre det dårligere end de 2 foregående trænere uanset hvad.
Ryger MW ryger Gaarde. Så det bliver ikke ham der fyrer ham.
Direktøren i AaB ved intet om fodbold, så det er svært at forestille sig hvem der skal fyre knold og tot!
Men noget må der ske. Vi kunne lave et kup!
Kup dig selv
Hvordan gør man det? Altså jeg HAR prøvet det der med at kneppe mig selv, men kuppe mig selv... Hmm

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4406
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Kamptråd: AaB - OB, 29.10.2017

Indlæg af doukas » 29. okt 2017, 20:44

Jeg synes det er ekstremt bekymrende, hvor selvtillidsforladt holdet er og jeg kan slet ikke set det vende med det nuværende træner-setup
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Indlæg: 1287
Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Re: Kamptråd: AaB - OB, 29.10.2017

Indlæg af Kasper » 29. okt 2017, 20:49

Vi rykker ned med den træner.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2475
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Kamptråd: AaB - OB, 29.10.2017

Indlæg af troelsh » 29. okt 2017, 20:51

Dejligt vi trods alt spillede mere direkte idag, vi mangler bare gode omstillingsspillere i truppen, en Kusk ville i den grad pynte på vores hold!

Okore så brølstærk ud idag han ligner en der er ved at fonde formen igen

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9593
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kamptråd: AaB - OB, 29.10.2017

Indlæg af Buzz Killington » 29. okt 2017, 20:54

EINHILL skrev:
Buzz Killington skrev:
FIDEL skrev:
NIN skrev:
Forza skrev:
AalBoyeBK skrev:Synes ikke vi kan blive ved med at fyre trænere, ellers kører vi bare i ring. Stemmer mest for en total udskiftning af den sportslige ledelse, hvis man mener det er nødvendigt at skifte på noget. Meget afhænger nok af Hobro-kampen, for hvis vi fortsætter det niveau vi har haft siden Brøndby-kampen, så er det sgu svært at tro på det.

Tænker Kuhn ind som caretaker til vinter og derefter en ny permanent træner og sportsdirektør.

Er dog i tvivl om hvor langt en ny træner ville kunne tage os. Der er heller ikke ligefrem nogle oplagte navne på markedet, men måske det kan betyde man ikke vælger Søndergaard/Wieghorst-typen.
Man kunne jo give Kuhn chancen med en funktionær kontrakt. Han kan ikke gøre det dårligere end de 2 foregående trænere uanset hvad.
Ryger MW ryger Gaarde. Så det bliver ikke ham der fyrer ham.
Direktøren i AaB ved intet om fodbold, så det er svært at forestille sig hvem der skal fyre knold og tot!
Men noget må der ske. Vi kunne lave et kup!
Kup dig selv
Så så!!
Du er vel bare sur over, at din positive holdning kamp efter kamp, har vidst sig at være total forfejlet :thumbsup:
Eller er vi stadig bare en flok negative fjolser? :cool:
Altså, jeg syntes du er en virkelig træls fætter, da du syntes at decideret tænde på når det går dårligt i AaB. Din indlægshistorik viser at du tilsyneladende kun trives i AaB-modgang og at du overhovedet ikke deltager i debatten herinde. Det er lidt suspekt, syntes du ikke? Det lugter lidt af hest, omend en doven en af slagsen.

Angående om at have ret eller tage fejl, så får jeg meget lidt glæde ved at have ret, eller modsat når jeg tager fejl. Det handler 100% om hvorvidt argumentet som konklusionerne er en del af, er solidt, ikke om konklusionerne tilfældigvis er rigtige eller forkerte. Jeg har dog på det seneste ikke argumenteret for at det går skide godt i AaB, så jeg ved ikke hvad du henviser til.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: AaB - OB, 29.10.2017

Indlæg af Martino » 29. okt 2017, 21:04

troelsh skrev:Dejligt vi trods alt spillede mere direkte idag, vi mangler bare gode omstillingsspillere i truppen, en Kusk ville i den grad pynte på vores hold!

Okore så brølstærk ud idag han ligner en der er ved at fonde formen igen
Okore og Rolim(indtil han gik død for kræfter) var klart AaBs bedste. Hvordan Børsting kan få 90min fatter jeg hat af.
Wieghorst skal ud, hvis dette hold for alvor skal rykke sig. Truppen ER bedre og vi er et bedre fodboldhold end feks OB, men holdet og taktikken er som jeg ser det, ikke de rigtige. Jeg drømmer ikke nødvendigvis om Kuhn - men jeg drømte bestemt ikke om Søndergaard og endnu mindre om Wieghorst - så Gaarde er også ved at være en presset mand. Synes egentlig indkøbene i det overståede vindue har været gode nok.
Jeg savner Winsnes

Besvar