Kamptråd: FC Helsingør - AaB, 25.11.2017

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Elvis lever
Superliga
Superliga
Indlæg: 559
Tilmeldt: 10. jul 2007, 11:51
Geografisk sted: Don Ø land. Ca.533 skridt fra Stafetten

Re: Kamptråd: FC Helsingør - AaB, 25.11.2017

Indlæg af Elvis lever » 14. jan 2018, 18:14

seamann skrev:
Elvis lever skrev:
BassogogsVen skrev:
Elvis lever skrev:
BassogogsVen skrev:
Elvis lever skrev: Du har en forbløffende evne til ikke at svare på konkrete spørgsmål, men istedet at gribe til nedladenhed.
Skal man svare på uintelligente/irrelevante spørgsmål, så fyldes ens dag hurtigt op med ligegyldigheder. Sådan er livet - lev med det. Tschüss.
Jeg mener det er interessant, at du i andre indlæg angriber AaB spillere for deres ret almindelige aktiviteter i deres fritid, mens du selv bruger en officiel AaB side til at aktivt at eftersøge ulovlige links. Det er dobbelt interessant fordi tv-indtægter er fodboldens hovedindtægtkilde.
Nå, lille pus. Du har det godt nok hårdt. Og logikken i dine sammenligninger har det omend endnu hårdere. Men nu gider jeg ikke rigtig dig mere. Du er simpelthen for dum og åndssvag at bruge tid på. Håber, det er okay. Nyd din søndag.
Det letteste vil vel være, at du forholder dig til mine spørgsmål i stedet for forfalde til nedladenhed eller???
Glem det, han er uden for pædagogisk rækkefølge. Både med nuværende og tidligere bruger.
Seaman, hvilken bruger er det jeg har optrådt under tidligere?
Hvis du er så pisse utilfreds, så køb en aktie og tag til generalforsamlingen.

Brugeravatar
Elvis lever
Superliga
Superliga
Indlæg: 559
Tilmeldt: 10. jul 2007, 11:51
Geografisk sted: Don Ø land. Ca.533 skridt fra Stafetten

Re: Kamptråd: FC Helsingør - AaB, 25.11.2017

Indlæg af Elvis lever » 14. jan 2018, 18:17

Pastorius skrev:
seamann skrev:
Elvis lever skrev:
BassogogsVen skrev:
Elvis lever skrev:
BassogogsVen skrev:
Skal man svare på uintelligente/irrelevante spørgsmål, så fyldes ens dag hurtigt op med ligegyldigheder. Sådan er livet - lev med det. Tschüss.
Jeg mener det er interessant, at du i andre indlæg angriber AaB spillere for deres ret almindelige aktiviteter i deres fritid, mens du selv bruger en officiel AaB side til at aktivt at eftersøge ulovlige links. Det er dobbelt interessant fordi tv-indtægter er fodboldens hovedindtægtkilde.
Nå, lille pus. Du har det godt nok hårdt. Og logikken i dine sammenligninger har det omend endnu hårdere. Men nu gider jeg ikke rigtig dig mere. Du er simpelthen for dum og åndssvag at bruge tid på. Håber, det er okay. Nyd din søndag.
Det letteste vil vel være, at du forholder dig til mine spørgsmål i stedet for forfalde til nedladenhed eller???
Glem det, han er uden for pædagogisk rækkefølge. Både med nuværende og tidligere bruger.
Jeg, og hvis andre så ville lade være med at svare ham, kunne man endda slippe for at høre på vrøvlet, når man har blokeret ham.
I tilfælde af at jeg skulle blive citeret, så ville det vil jo være en del morsommere, hvis du og andre ville diskutere substans Pastorius
Hvis du er så pisse utilfreds, så køb en aktie og tag til generalforsamlingen.

Gamen

Re: Kamptråd: FC Helsingør - AaB, 25.11.2017

Indlæg af Gamen » 14. jan 2018, 19:01

man er vel nødt til at skære det ud i pap for dig.

Det er BassogogsVen og ikke dig, som de to brugere refererer til.

Jeg synes dog også din sammenligning er helt ude i hampen.
At du ikke mener, at det er ret komisk at en AaB-spiller bruger al sin tid på Instagram, fremfor det han bliver betalt for - nemlig at stikke piben ind, spille fodbold og præstere, forstår jeg ikke en lyd af. Det havde næppe været noget problem, hvis man havde haft den opfattelse at Meilinger vitterligt var interesseret i det. Når man allerede gav ham et vink med en vognstang i sommer, og han alligevel ikke har haft travlt med at komme væk fordi han hæver en betragtelig løn, så er folk da i deres fulde ret til at undre sig over at han tilsyneladende ikke kan leve op til den løn han får, men ikke er for fin til at bruge de fleste af sine vågne timer på at få følgere på Instagram.

Man skulle tro, at han ville skrue lidt ned for forbruget af sociale medier, og skrue lidt op for arbejdsindsatsen, hvis han vitterligt var ude i kulden.

Det gør de fleste andre mennesker på deres respektive arbejdspladser hvis lokummet brænder.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: FC Helsingør - AaB, 25.11.2017

Indlæg af Pastorius » 14. jan 2018, 19:37

Elvis lever skrev:
Pastorius skrev:
seamann skrev:
Elvis lever skrev:
BassogogsVen skrev:
Elvis lever skrev:
Jeg mener det er interessant, at du i andre indlæg angriber AaB spillere for deres ret almindelige aktiviteter i deres fritid, mens du selv bruger en officiel AaB side til at aktivt at eftersøge ulovlige links. Det er dobbelt interessant fordi tv-indtægter er fodboldens hovedindtægtkilde.
Nå, lille pus. Du har det godt nok hårdt. Og logikken i dine sammenligninger har det omend endnu hårdere. Men nu gider jeg ikke rigtig dig mere. Du er simpelthen for dum og åndssvag at bruge tid på. Håber, det er okay. Nyd din søndag.
Det letteste vil vel være, at du forholder dig til mine spørgsmål i stedet for forfalde til nedladenhed eller???
Glem det, han er uden for pædagogisk rækkefølge. Både med nuværende og tidligere bruger.
Jeg, og hvis andre så ville lade være med at svare ham, kunne man endda slippe for at høre på vrøvlet, når man har blokeret ham.
I tilfælde af at jeg skulle blive citeret, så ville det vil jo være en del morsommere, hvis du og andre ville diskutere substans Pastorius
Det var nu ham den anden, jeg hentydede til - du er ikke blokeret.
Jeg vil gerne diskutere substans, men ikke gentagne gange, med de brugere der på ingen måde er interesseret i andet end at ride deres kæphest.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9593
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kamptråd: FC Helsingør - AaB, 25.11.2017

Indlæg af Buzz Killington » 14. jan 2018, 20:56

Gamen skrev:man er vel nødt til at skære det ud i pap for dig.

Det er BassogogsVen og ikke dig, som de to brugere refererer til.

Jeg synes dog også din sammenligning er helt ude i hampen.
At du ikke mener, at det er ret komisk at en AaB-spiller bruger al sin tid på Instagram, fremfor det han bliver betalt for - nemlig at stikke piben ind, spille fodbold og præstere, forstår jeg ikke en lyd af. Det havde næppe været noget problem, hvis man havde haft den opfattelse at Meilinger vitterligt var interesseret i det. Når man allerede gav ham et vink med en vognstang i sommer, og han alligevel ikke har haft travlt med at komme væk fordi han hæver en betragtelig løn, så er folk da i deres fulde ret til at undre sig over at han tilsyneladende ikke kan leve op til den løn han får, men ikke er for fin til at bruge de fleste af sine vågne timer på at få følgere på Instagram.

Man skulle tro, at han ville skrue lidt ned for forbruget af sociale medier, og skrue lidt op for arbejdsindsatsen, hvis han vitterligt var ude i kulden.

Det gør de fleste andre mennesker på deres respektive arbejdspladser hvis lokummet brænder.
Påstår du at Meilinger pjækkede fra træning samt at han ikke var til rådighed for træneren - samt at dette var pga hans SoMe aktiviteter?
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Gamen

Re: Kamptråd: FC Helsingør - AaB, 25.11.2017

Indlæg af Gamen » 14. jan 2018, 21:39

Buzz Killington skrev: Påstår du at Meilinger pjækkede fra træning samt at han ikke var til rådighed for træneren - samt at dette var pga hans SoMe aktiviteter?
Hvor i alverden skriver jeg det? Lad venligst være med at lægge ord i munden på mig, også selvom du tilsyneladende (stadig) har et horn i siden på mig. Læs hvad jeg skriver, tak.

Hvis jeg, på min arbejdsplads, var ude i kulden - så ville jeg revanchere mig ved at yde en ekstra indsats, fremfor at bære brænde til bålet omkring at jeg bruger for meget tid på sociale medier. Det er jo ikke kun herinde folk har lagt mærke til det. Mon ikke også man i AaB har været en anelse irritable over, at sko, tøj og billeder på fancy locations har fyldt mere end at kæmpe for sin plads på holdet.

Det er ikke mit indtryk at Meilinger er en dårlig fodboldspiller. Men det er heller ikke mit indtryk, at han ligefrem har gjort et positivt væsen af sig efter han mistede sin plads i startopstillingen. Han er den type hvor man efterhånden tænker: "Lever du for at spille fodbold, eller spiller du fodbold for at leve?"
Hvis det er samme mentalitet han har udvist til træning og på reserveholdet (hvor han tidl. er blevet betegnet som relativt ugidelig, med mindre jeg husker helt galt), så er det da intet under at han er røget helt ud i kulden.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9593
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kamptråd: FC Helsingør - AaB, 25.11.2017

Indlæg af Buzz Killington » 14. jan 2018, 22:11

Gamen skrev:
Buzz Killington skrev: Påstår du at Meilinger pjækkede fra træning samt at han ikke var til rådighed for træneren - samt at dette var pga hans SoMe aktiviteter?
Hvor i alverden skriver jeg det? Lad venligst være med at lægge ord i munden på mig, også selvom du tilsyneladende (stadig) har et horn i siden på mig. Læs hvad jeg skriver, tak.

Hvis jeg, på min arbejdsplads, var ude i kulden - så ville jeg revanchere mig ved at yde en ekstra indsats, fremfor at bære brænde til bålet omkring at jeg bruger for meget tid på sociale medier. Det er jo ikke kun herinde folk har lagt mærke til det. Mon ikke også man i AaB har været en anelse irritable over, at sko, tøj og billeder på fancy locations har fyldt mere end at kæmpe for sin plads på holdet.

Det er ikke mit indtryk at Meilinger er en dårlig fodboldspiller. Men det er heller ikke mit indtryk, at han ligefrem har gjort et positivt væsen af sig efter han mistede sin plads i startopstillingen. Han er den type hvor man efterhånden tænker: "Lever du for at spille fodbold, eller spiller du fodbold for at leve?"
Hvis det er samme mentalitet han har udvist til træning og på reserveholdet (hvor han tidl. er blevet betegnet som relativt ugidelig, med mindre jeg husker helt galt), så er det da intet under at han er røget helt ud i kulden.
Det var ikke et forsøg på at lægge ord i munden på dig, det var et forsøg på at udstille det hvor fjollet sammenkoblingen mellem Instagram og hans manglende præstationer var. De to ting har intet med hinanden at gøre, uagtet at enkelte folk i deres båtnakkethed ønsker at se den sammenkobling.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Gamen

Re: Kamptråd: FC Helsingør - AaB, 25.11.2017

Indlæg af Gamen » 14. jan 2018, 23:24

Buzz Killington skrev: Det var ikke et forsøg på at lægge ord i munden på dig, det var et forsøg på at udstille det hvor fjollet sammenkoblingen mellem Instagram og hans manglende præstationer var. De to ting har intet med hinanden at gøre, uagtet at enkelte folk i deres båtnakkethed ønsker at se den sammenkobling.
Selvfølgelig har de ikke det, men hvis man ikke leverer på banen og har opprioriteret sin tilstedeværelse på sociale medier, så er det da en rød klud i ansigtet på alle dem, der vil se ham levere.
Hvor mange har ikke bemærket det her og på div. sociale medier under den tid han har været her? At hans spillemæssige deroute, samtidig med at han bruger mere og mere tid på div. sociale medier er temmelig bemærkelsesværdig. Han burde koncentrere sig om at spille fodbold i stedet - det er trods alt det han får sin løn for.

Båtnakkethed alligevel... Flatterende beskrivelse af personer du ikke kender.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9593
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kamptråd: FC Helsingør - AaB, 25.11.2017

Indlæg af Buzz Killington » 15. jan 2018, 09:12

Gamen skrev:
Buzz Killington skrev: Det var ikke et forsøg på at lægge ord i munden på dig, det var et forsøg på at udstille det hvor fjollet sammenkoblingen mellem Instagram og hans manglende præstationer var. De to ting har intet med hinanden at gøre, uagtet at enkelte folk i deres båtnakkethed ønsker at se den sammenkobling.
Selvfølgelig har de ikke det, men hvis man ikke leverer på banen og har opprioriteret sin tilstedeværelse på sociale medier, så er det da en rød klud i ansigtet på alle dem, der vil se ham levere.
Hvor mange har ikke bemærket det her og på div. sociale medier under den tid han har været her? At hans spillemæssige deroute, samtidig med at han bruger mere og mere tid på div. sociale medier er temmelig bemærkelsesværdig. Han burde koncentrere sig om at spille fodbold i stedet - det er trods alt det han får sin løn for.

Båtnakkethed alligevel... Flatterende beskrivelse af personer du ikke kender.
Hvis du anerkender at insta ikke har en dyt at gøre med præstationerne, så burde du samtidig drage den konklusion at dem der går op i om spillerne bruger tid på den slags, er galt afmarcheret, i stedet for at udvise forståelse overfor dem. Det er sgu da netop udtryk for båtnakkethed. Det er netop ikke "bemærkelsesværdigt", med mindre han dyrke SoMe i stedet for at træne etc. Og hvem ved, måske er det at dyrke andre interesser end fodbold noget der får hans tanker væk fra hans manglende præstationer. Ville du også have sympati for folk der brokkede sig over hvis han brugte sin fritid på sin modeljernbane?
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3156
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Kamptråd: FC Helsingør - AaB, 25.11.2017

Indlæg af Gnu » 15. jan 2018, 10:05

Gamen skrev:man er vel nødt til at skære det ud i pap for dig.

Det er BassogogsVen og ikke dig, som de to brugere refererer til.

Jeg synes dog også din sammenligning er helt ude i hampen.
At du ikke mener, at det er ret komisk at en AaB-spiller bruger al sin tid på Instagram, fremfor det han bliver betalt for - nemlig at stikke piben ind, spille fodbold og præstere, forstår jeg ikke en lyd af. Det havde næppe været noget problem, hvis man havde haft den opfattelse at Meilinger vitterligt var interesseret i det. Når man allerede gav ham et vink med en vognstang i sommer, og han alligevel ikke har haft travlt med at komme væk fordi han hæver en betragtelig løn, så er folk da i deres fulde ret til at undre sig over at han tilsyneladende ikke kan leve op til den løn han får, men ikke er for fin til at bruge de fleste af sine vågne timer på at få følgere på Instagram.

Man skulle tro, at han ville skrue lidt ned for forbruget af sociale medier, og skrue lidt op for arbejdsindsatsen, hvis han vitterligt var ude i kulden.

Det gør de fleste andre mennesker på deres respektive arbejdspladser hvis lokummet brænder.
En lille stikprøve viser at Marco Meilinger de seneste par måneder har lagt under ét billede om dagen på instagram, og flere af dem er tydeligvis fra den samme foto-session. Hvordan får du det til, at han bruger "al sin tid på instagram" eller "bruger de fleste af sine vågne timer på at få flere følgere"? Hvis man endelig vil være forarget, så bliv dog forarget over det ustyrligt grimme tøj, som manden promoverer.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1605
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Kamptråd: FC Helsingør - AaB, 25.11.2017

Indlæg af Halil » 15. jan 2018, 10:46

Hvis man endelig vil være forarget, så bliv dog forarget over det ustyrligt grimme tøj, som manden promoverer.
Eller bliv forargret over noget der bliver efterspurgt i snart sagt alle kamptråde og, tilsyneladende, er helt acceptabelt efter reglerne på debatside.dk.
Uden Synd Ingen Frelse

Debatjuntaen
Administrator
Administrator
Indlæg: 1668
Tilmeldt: 25. jun 2006, 16:57

Re: Kamptråd: FC Helsingør - AaB, 25.11.2017

Indlæg af Debatjuntaen » 15. jan 2018, 10:56

STOP SÅ!

Vi gider ikke at se på jeres kværuleren mere. Er der nogen I mener bryder retningslinjerne, så anmeld indlæggene.

/Debatjuntaen

Besvar