DBU pokalen: AaB - FC Helsingør, 06.12.2017

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2988
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: DBU pokalen: AaB - FC Helsingør, 06.12.2017

Indlæg af raekkeettre » 5. dec 2017, 17:11

Gamen skrev:
Jakobsen skrev:Nu kan jeg se, at andre forkaster Lesniak som stopper, men er det ikke noget med at han har spillet midteforsvarer for Spurs eller Slovakiet? Jeg mener AaB skrev i præsentationen at han har spillet midterforsvar.
Hvilket igen må være tågesnak fra Gaarde - han har været brugt der til nøds i en kort periode på nogle få kampe på Tottenhams ungdomshold, men det er ikke en plads han befinder sig særligt godt på. Kan vi ikke godt stoppe den der trend med at skulle spille spillere totalt ude af position...
Trenden kan vise sig guld værd, specielt når vi ikke har andre til de positioner når vi spiller med en 3 back kæde. Vi har en anden tråd, som vist meget godt beskriver, at der er flere eksempler på, at det ikke bare er tågesnak og trendy. Men du har ret i - når først spillerne når op over 20 år, så skal pladsen altså være fundet, med mindre de bliver 32 og ikke kan løbe længere, at de så bliver rykket tilbage i kæderne.

Danni
Landshold
Landshold
Indlæg: 790
Tilmeldt: 8. maj 2007, 12:47
Favoritspiller: Nomvethe og Jimmy
Geografisk sted: Vejgaard

Re: DBU pokalen: AaB - FC Helsingør, 06.12.2017

Indlæg af Danni » 5. dec 2017, 17:18

FIDEL skrev:
Buzz Killington skrev:
FIDEL skrev:
Kenneth K skrev:
Buzz Killington skrev:
FIDEL skrev:
Vi er en klub med stolte traditioner. Der skal simpelthen bare være forventninger og krav. Alt andet vil være taber-mentalitet.
Hvad har traditioner med noget som helst at gøre? Hvis vores spillermateriale ikke er til mere, så er det absurd og virkelighedsfjernt at stille sådan et krav til dem.
Det argument om stolte traditioner har jeg heller aldrig forstået. Det er vel heller ikke fordi, at fansene fra Vejle og AB er ved at flippe helt skråt over, at de ikke skal spille mesterskabsslutspil.
Det er fint nok hvis vi vinder kampen 1-0.
Men tidligere resultater, mesterskaber forpligter altså! Det gør det i alle klubber. Der skal være krav og store forventninger i en klub som AaB, ellers kan klubben ikke avle vindere, og alt det her processnak Gaarde har gang i er en gang mundlort. AaB har så åbenbart været i en lang proces siden 2014.. Det er typisk snak når ens hold ikke præsterer, og når man selv har fejlet. Det var samme jammer Thomas Frank havde gang i, i sin Brøndby-tid.
Hvorfor/hvordan forpligter de mesterskaber, og hvad har det med process og mundlort at gøre? Vi snakker om den næste kamp her.
Mesterskaber forpligter fordi de typisk hæver fans forventninger, økonomiske indtjening og tilmed tiltrækker bedre spillere. Men AaB formøblede fuldstændigt det momentum, og afviklede istedet et mesterhold,smed Kuhn på gaden og har ladet inkompetente Gaarde stå for sammensætningen af truppen. Det er godt nok meget dårligt arbejde af AaB.
Det er altså lidt mere nuanceret end som så, at holde momentum, når en klub, der ikke har det største budget vinder mesterskabet. De bedste spillere bliver jo også attraktive for andre klubber med større økonomiske muskler, som det også er sket de sidste gange, vi er blevet mestre. Man ser det jo også gang på gang ude i europa, at de mindre stikker hovedet frem og vinder mesteskaber, men ikke kan holde på profilerne. Se bare på mesterskaberne til Valencia, La Coruna, Leicester, Alkmaar, Twente, Bremen, Wolfsburg osv. Det er altså meget naturligt.
Længe leve arbejderklassen!

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: DBU pokalen: AaB - FC Helsingør, 06.12.2017

Indlæg af FIDEL » 5. dec 2017, 17:20

Buzz Killington skrev:
FIDEL skrev:
Buzz Killington skrev:
FIDEL skrev:
Kenneth K skrev:
Buzz Killington skrev:
Hvad har traditioner med noget som helst at gøre? Hvis vores spillermateriale ikke er til mere, så er det absurd og virkelighedsfjernt at stille sådan et krav til dem.
Det argument om stolte traditioner har jeg heller aldrig forstået. Det er vel heller ikke fordi, at fansene fra Vejle og AB er ved at flippe helt skråt over, at de ikke skal spille mesterskabsslutspil.
Det er fint nok hvis vi vinder kampen 1-0.
Men tidligere resultater, mesterskaber forpligter altså! Det gør det i alle klubber. Der skal være krav og store forventninger i en klub som AaB, ellers kan klubben ikke avle vindere, og alt det her processnak Gaarde har gang i er en gang mundlort. AaB har så åbenbart været i en lang proces siden 2014.. Det er typisk snak når ens hold ikke præsterer, og når man selv har fejlet. Det var samme jammer Thomas Frank havde gang i, i sin Brøndby-tid.
Hvorfor/hvordan forpligter de mesterskaber, og hvad har det med process og mundlort at gøre? Vi snakker om den næste kamp her.
Mesterskaber forpligter fordi de typisk hæver fans forventninger, økonomiske indtjening og tilmed tiltrækker bedre spillere. Men AaB formøblede fuldstændigt det momentum, og afviklede istedet et mesterhold,smed Kuhn på gaden og har ladet inkompetente Gaarde stå for sammensætningen af truppen. Det er godt nok meget dårligt arbejde af AaB.
Så det er bare brok over at vi ikke er så gode længere. Fair nok, det skal det måske også være lidt plads til.
Tja ingen røg uden ild.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: DBU pokalen: AaB - FC Helsingør, 06.12.2017

Indlæg af Funky » 5. dec 2017, 23:01

raekkeettre skrev:
Funky skrev:Hvad er det for noget med at ville spare Okore? Jeg vil da mene, at vi er bedst tjent med at holde fast i det forsvar, som er ved at fungere.
Jeg synes bare, at både Okore, Pølsen, Alhman, Pohl etc....går rundt rigtig slidt i slutningen af kampen....jeg synes de ser slidte ud! Som Pohl også sagde i slutningen af Lyngby kampen, at den sidste store chance han havde, viste han ikke hvor han sparkede hen, han havde krampe i begge ben....Okore mod Midtjylland, jeg vil mene i starten af kampen laver han ikke den fejl der føre til deres mål....Alhman og Pølsen er begge blevet skiftet ud med krampe og helt færdige i hver af de sidste kampe vi har spillet....

Men ja - du har selvfølgelig også ret i - at det er de sidste 2 kampe vi skal spille, men vil dog gerne have alle fit for fight mod FUCK....
Så må de hvile lidt mere mellem kampen i morgen og FCK-kampen. Det lyder dog også til, at Wieghorst måske lader et par folk fra bænken starte inde, og så kan de normale startere komme ind midt i kampen, hvis der er behov for det. Mon Kakeeto får lov at starte?
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

andreasaab89
Allstar
Allstar
Indlæg: 2670
Tilmeldt: 18. maj 2009, 17:08

Re: DBU pokalen: AaB - FC Helsingør, 06.12.2017

Indlæg af andreasaab89 » 6. dec 2017, 06:58

Nogle der ved om kampen sendes i fjernsynet ?
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud

aaballday
1. div
1. div
Indlæg: 390
Tilmeldt: 19. jul 2016, 19:35

Re: DBU pokalen: AaB - FC Helsingør, 06.12.2017

Indlæg af aaballday » 6. dec 2017, 08:03

andreasaab89 skrev:Nogle der ved om kampen sendes i fjernsynet ?
Vises på tv3max (det gamle tv3sport2)

aaballday
1. div
1. div
Indlæg: 390
Tilmeldt: 19. jul 2016, 19:35

Re: DBU pokalen: AaB - FC Helsingør, 06.12.2017

Indlæg af aaballday » 6. dec 2017, 08:03

Nordjyskes bud:


(3-4-3): Jacob Rinne - Kasper Pedersen, Jores Okore, Jakob Blåbjerg - Frederik Børsting, Oliver Abildgaard, Robert Kakeeto, Patrick Kristensen - Edison Flores, Pavol Safranko, Rasmus Thellufsen.

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4412
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: DBU pokalen: AaB - FC Helsingør, 06.12.2017

Indlæg af le Cid » 6. dec 2017, 08:38

Det giver absolut nul mening at spare nogen i denne kamp. Der er kun to kampe tilbage inden en lang vinterpause. De spillere, som er klar, skal spille. PUNKTUM!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: DBU pokalen: AaB - FC Helsingør, 06.12.2017

Indlæg af Buzz Killington » 6. dec 2017, 08:48

le Cid skrev:Det giver absolut nul mening at spare nogen i denne kamp. Der er kun to kampe tilbage inden en lang vinterpause. De spillere, som er klar, skal spille. PUNKTUM!
Nul mening alligevel, punktum? Der skal spilles tre kampe på otte dage, på nogle tunge baner. I forhold til slutspillet er det ekstremt vigtigt at vi tager point fra en direkte konkurrent på søndag. Derfor kan det da godt forsvares at spare et par spillere når vi nu møder nummer sjok i ligaen. Helsingør møder også Lyngby allerede på Lørdag, så mon ikke også de spekulerer lidt i samme. De vinder næppe pokalturneringen alligevel.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Uldahl
Allstar
Allstar
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 29. feb 2016, 06:46
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: Spanien

Re: DBU pokalen: AaB - FC Helsingør, 06.12.2017

Indlæg af Uldahl » 6. dec 2017, 11:07

Buzz Killington skrev:
le Cid skrev:Det giver absolut nul mening at spare nogen i denne kamp. Der er kun to kampe tilbage inden en lang vinterpause. De spillere, som er klar, skal spille. PUNKTUM!
Nul mening alligevel, punktum? Der skal spilles tre kampe på otte dage, på nogle tunge baner. I forhold til slutspillet er det ekstremt vigtigt at vi tager point fra en direkte konkurrent på søndag. Derfor kan det da godt forsvares at spare et par spillere når vi nu møder nummer sjok i ligaen. Helsingør møder også Lyngby allerede på Lørdag, så mon ikke også de spekulerer lidt i samme. De vinder næppe pokalturneringen alligevel.
Selvfølgelig spare Helsingør sine spillere mod os. Deres fokus må være overlevelse i suppen, så det vil være dumt ikke at gøre det. Så selvfølgelig skal der spares et par spillere med henblik på den vigtige kamp mod FCK. En kamp vi bør og skal vinde med FCK's nuværende form i mente. :aabfan:

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4412
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: DBU pokalen: AaB - FC Helsingør, 06.12.2017

Indlæg af le Cid » 6. dec 2017, 11:37

Denne kamp er altså vigtigere end kampen mod FCK. Selv hvis vi skulle ende i top-6, er chancerne for at nå Europa-pladserne i slutspillet lig nul. Pokalen er og bliver den letteste vej til Europa for AaB.
Jeg kan gå med til at give Würtz en enkelt halvleg, hvis tingene flasker sig i aften - og selvfølgelig ikke spille med småskadede spillere, men ud over det, så skal de bedste spille indtil kampen forhåbentlig er afgjort!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: DBU pokalen: AaB - FC Helsingør, 06.12.2017

Indlæg af FlæskeFrank » 6. dec 2017, 12:06

Helsingør er uden Akharraz og Mikkel Basse. Jeg synes, at Basse har spillet rigtig godt i de kampe, som jeg har set med dem, så det bør være en fordel. Akharraz kan være god, men er det langt fra altid.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: DBU pokalen: AaB - FC Helsingør, 06.12.2017

Indlæg af Funky » 6. dec 2017, 12:29

aaballday skrev:Nordjyskes bud:


(3-4-3): Jacob Rinne - Kasper Pedersen, Jores Okore, Jakob Blåbjerg - Frederik Børsting, Oliver Abildgaard, Robert Kakeeto, Patrick Kristensen - Edison Flores, Pavol Safranko, Rasmus Thellufsen.
Abildgaard / Kakeeto. Spændende at se, hvordan den kombo kan fungere. Med MC ude har Abildgaard en sjælden chance for at vise sig frem. Og Pavol må også være sulten for at vise lidt fremgang før vinterpausen.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Danni
Landshold
Landshold
Indlæg: 790
Tilmeldt: 8. maj 2007, 12:47
Favoritspiller: Nomvethe og Jimmy
Geografisk sted: Vejgaard

Re: DBU pokalen: AaB - FC Helsingør, 06.12.2017

Indlæg af Danni » 6. dec 2017, 12:34

aaballday skrev:Nordjyskes bud:


(3-4-3): Jacob Rinne - Kasper Pedersen, Jores Okore, Jakob Blåbjerg - Frederik Børsting, Oliver Abildgaard, Robert Kakeeto, Patrick Kristensen - Edison Flores, Pavol Safranko, Rasmus Thellufsen.
Hvis det er tilfældet, ser det svært ud for Risgaard, med mindre det er fordi, han skal spille på søndag. Det tvivler jeg dog meget på han skal.
Længe leve arbejderklassen!

9000AaB
Superliga
Superliga
Indlæg: 621
Tilmeldt: 30. dec 2013, 15:20
Favoritspiller: M. Lindstrøm

Re: DBU pokalen: AaB - FC Helsingør, 06.12.2017

Indlæg af 9000AaB » 6. dec 2017, 12:58

Danni skrev:
aaballday skrev:Nordjyskes bud:


(3-4-3): Jacob Rinne - Kasper Pedersen, Jores Okore, Jakob Blåbjerg - Frederik Børsting, Oliver Abildgaard, Robert Kakeeto, Patrick Kristensen - Edison Flores, Pavol Safranko, Rasmus Thellufsen.
Hvis det er tilfældet, ser det svært ud for Risgaard, med mindre det er fordi, han skal spille på søndag. Det tvivler jeg dog meget på han skal.
Håber virkelig ikke det der er tilfældet, for tror det bliver svært at vinde kampen så.
Håber han spiller med nogenlunde samme trup som skal spille på søndag, så det kan tanke selvtillid sammen, og at der kun er max 2 udskiftninger i forhold til kampen i weekenden.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: DBU pokalen: AaB - FC Helsingør, 06.12.2017

Indlæg af Funky » 6. dec 2017, 13:30

Danni skrev:
aaballday skrev:Nordjyskes bud:


(3-4-3): Jacob Rinne - Kasper Pedersen, Jores Okore, Jakob Blåbjerg - Frederik Børsting, Oliver Abildgaard, Robert Kakeeto, Patrick Kristensen - Edison Flores, Pavol Safranko, Rasmus Thellufsen.
Hvis det er tilfældet, ser det svært ud for Risgaard, med mindre det er fordi, han skal spille på søndag. Det tvivler jeg dog meget på han skal.
Ja, jeg havde da lige glemt Risgaard. Det må siges at være markant, hvis Kakeeto/Abildgaard fortrænger ham fra startopstillingen mod et svækket Helsingør-mandskab, i en situation hvor han angiveligt er fit for fight.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2988
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: DBU pokalen: AaB - FC Helsingør, 06.12.2017

Indlæg af raekkeettre » 6. dec 2017, 14:33

Funky skrev:
raekkeettre skrev:
Funky skrev:Hvad er det for noget med at ville spare Okore? Jeg vil da mene, at vi er bedst tjent med at holde fast i det forsvar, som er ved at fungere.
Jeg synes bare, at både Okore, Pølsen, Alhman, Pohl etc....går rundt rigtig slidt i slutningen af kampen....jeg synes de ser slidte ud! Som Pohl også sagde i slutningen af Lyngby kampen, at den sidste store chance han havde, viste han ikke hvor han sparkede hen, han havde krampe i begge ben....Okore mod Midtjylland, jeg vil mene i starten af kampen laver han ikke den fejl der føre til deres mål....Alhman og Pølsen er begge blevet skiftet ud med krampe og helt færdige i hver af de sidste kampe vi har spillet....

Men ja - du har selvfølgelig også ret i - at det er de sidste 2 kampe vi skal spille, men vil dog gerne have alle fit for fight mod FUCK....
Så må de hvile lidt mere mellem kampen i morgen og FCK-kampen. Det lyder dog også til, at Wieghorst måske lader et par folk fra bænken starte inde, og så kan de normale startere komme ind midt i kampen, hvis der er behov for det. Mon Kakeeto får lov at starte?
Det ser ud til det - spændende at se den kombi, men som jeg sagde Pølsen, Alhman og Pohl, starter ude - og jeg tror altså også Okore ville, hvis vi havde den back-up som vi skriger efter i det 3 mandsforsvar.

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2475
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: DBU pokalen: AaB - FC Helsingør, 06.12.2017

Indlæg af troelsh » 6. dec 2017, 14:56

raekkeettre skrev:
Funky skrev:
raekkeettre skrev:
Funky skrev:Hvad er det for noget med at ville spare Okore? Jeg vil da mene, at vi er bedst tjent med at holde fast i det forsvar, som er ved at fungere.
Jeg synes bare, at både Okore, Pølsen, Alhman, Pohl etc....går rundt rigtig slidt i slutningen af kampen....jeg synes de ser slidte ud! Som Pohl også sagde i slutningen af Lyngby kampen, at den sidste store chance han havde, viste han ikke hvor han sparkede hen, han havde krampe i begge ben....Okore mod Midtjylland, jeg vil mene i starten af kampen laver han ikke den fejl der føre til deres mål....Alhman og Pølsen er begge blevet skiftet ud med krampe og helt færdige i hver af de sidste kampe vi har spillet....

Men ja - du har selvfølgelig også ret i - at det er de sidste 2 kampe vi skal spille, men vil dog gerne have alle fit for fight mod FUCK....
Så må de hvile lidt mere mellem kampen i morgen og FCK-kampen. Det lyder dog også til, at Wieghorst måske lader et par folk fra bænken starte inde, og så kan de normale startere komme ind midt i kampen, hvis der er behov for det. Mon Kakeeto får lov at starte?
Det ser ud til det - spændende at se den kombi, men som jeg sagde Pølsen, Alhman og Pohl, starter ude - og jeg tror altså også Okore ville, hvis vi havde den back-up som vi skriger efter i det 3 mandsforsvar.
Hvis 3-4-3 opstillingen er den man satser på fremover, har vi ihvertfald brug for at hente endnu en centerforsvarer så vi ikke er tvunget til at skifte formation hvis en af de tre bagerste skulle blive skadet.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: DBU pokalen: AaB - FC Helsingør, 06.12.2017

Indlæg af Jakobsen » 6. dec 2017, 15:41

troelsh skrev:
raekkeettre skrev:
Funky skrev:
raekkeettre skrev:
Funky skrev:Hvad er det for noget med at ville spare Okore? Jeg vil da mene, at vi er bedst tjent med at holde fast i det forsvar, som er ved at fungere.
Jeg synes bare, at både Okore, Pølsen, Alhman, Pohl etc....går rundt rigtig slidt i slutningen af kampen....jeg synes de ser slidte ud! Som Pohl også sagde i slutningen af Lyngby kampen, at den sidste store chance han havde, viste han ikke hvor han sparkede hen, han havde krampe i begge ben....Okore mod Midtjylland, jeg vil mene i starten af kampen laver han ikke den fejl der føre til deres mål....Alhman og Pølsen er begge blevet skiftet ud med krampe og helt færdige i hver af de sidste kampe vi har spillet....

Men ja - du har selvfølgelig også ret i - at det er de sidste 2 kampe vi skal spille, men vil dog gerne have alle fit for fight mod FUCK....
Så må de hvile lidt mere mellem kampen i morgen og FCK-kampen. Det lyder dog også til, at Wieghorst måske lader et par folk fra bænken starte inde, og så kan de normale startere komme ind midt i kampen, hvis der er behov for det. Mon Kakeeto får lov at starte?
Det ser ud til det - spændende at se den kombi, men som jeg sagde Pølsen, Alhman og Pohl, starter ude - og jeg tror altså også Okore ville, hvis vi havde den back-up som vi skriger efter i det 3 mandsforsvar.
Hvis 3-4-3 opstillingen er den man satser på fremover, har vi ihvertfald brug for at hente endnu en centerforsvarer så vi ikke er tvunget til at skifte formation hvis en af de tre bagerste skulle blive skadet.
Ja i det hele taget er det relevante vel også hvordan 3-4-3 skal besættes fremover, hvis det bliver formationen. Tilgangen af en god stopper ville dog IMO også åbne for, at vi kan spille 4-4-2 igen og så vil man i 3-4-3 kunne switche lidt mellem P og Blåbjerg alt efter modstanderen. Jeg er dog vild med 3-4-3 da jeg synes den giver en del dynamik til hvilke typer vi kan spille indenfor samme formation. Tag nu Flores og Thellufsens pladser. De kan jo i princippet besættes med alt fra Lukas Spalvis til Bassogog alt efter vi har brug for ligesom vi kan variere vores backtyper hvis der virkelig skal satses og smide egentlige offensivspillere ud på backen. Derudover kan man vel også forestille sig at i kampe, hvor vi har meget spil så erstatter vi en stopper med en 6'er i tre back kæden for måske at styrke forsvarets pasningsstyrke.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: DBU pokalen: AaB - FC Helsingør, 06.12.2017

Indlæg af frederikshavneren » 6. dec 2017, 16:25

Uldahl skrev:
Buzz Killington skrev:
le Cid skrev:Det giver absolut nul mening at spare nogen i denne kamp. Der er kun to kampe tilbage inden en lang vinterpause. De spillere, som er klar, skal spille. PUNKTUM!
Nul mening alligevel, punktum? Der skal spilles tre kampe på otte dage, på nogle tunge baner. I forhold til slutspillet er det ekstremt vigtigt at vi tager point fra en direkte konkurrent på søndag. Derfor kan det da godt forsvares at spare et par spillere når vi nu møder nummer sjok i ligaen. Helsingør møder også Lyngby allerede på Lørdag, så mon ikke også de spekulerer lidt i samme. De vinder næppe pokalturneringen alligevel.
Selvfølgelig spare Helsingør sine spillere mod os. Deres fokus må være overlevelse i suppen, så det vil være dumt ikke at gøre det. Så selvfølgelig skal der spares et par spillere med henblik på den vigtige kamp mod FCK. En kamp vi bør og skal vinde med FCK's nuværende form i mente. :aabfan:
FC Helsingør stiller med et decimeret hold, de må undvære følgende spillere:

Andreas Holm, Johannes Ritter, Anders Holst, Martin Fisch, Christian Køhler, Osama Akharraz og Mikkel Basse.

Selv om vi sparer nogle spillere skal vi selvfølgelig vinde kampen

Besvar