DBU pokalen: AaB - FC Helsingør, 06.12.2017

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: DBU pokalen: AaB - FC Helsingør, 06.12.2017

Indlæg af Hovedet » 6. dec 2017, 20:36

Gamen skrev:
Hovedet skrev: Det er altså en underlig kommentar. Frit efter hukommelsen har vi sendt Viborg, Roskilde, Vendsyssel, Horsens, Fredericia, Silkeborg, HB Køge og Vejle ud af pokalen inden for de seneste 5 år! Det ligner ikke ligefrem et 1. divisionsholdskompleks...
Det er jo nemt nok at liste op hvem vi har slået. Faktum er, at stort set samtlige gange vi blev sendt ud fra 2003 og frem til for et par år eller 3 siden var det stort set udelukkende de ringeste Superliga-hold, samt 1. divisions-hold. Det er sjældent vi er røget ud, hvor vi har været underdogs.

Frit efter hukommelsen har Fredericia, Hobro, Vejle, Viborg, Randers og så 3 gange Esbjerg på udebane været blandt dem der slog os ud siden 2003 og frem til for et par år siden. Det er 5 (på tidspunktet for kampen) 1. divisionshold, og så Esbjerg.
Alene det faktum at vi har mødt 8 hold fra 1. division - hvoraf 2 er nedrykkere fra Superligaen - gennem de seneste 5 år og vundet samtlige opgør på udebane, er vel tegn på, at AaB ikke har noget, der bare ligner et kompleks mod hold fra 1. division.

Vi har aldrig tabt til Fredericia i pokalen (vi slog dem i 2008, da vi i øvrigt nåede finalen), Esbjerg spillede i Superligaen, da vi tabte til dem, og tilbage i 2007 røg vi ud efter straffespark til Vejles suveræne tophold i en kamp, hvor vi helt bogstaveligt stillede med vores reservehold. Vi tabte semifinalen til Randers tilbage i 2006 og har vist engang for 100 år siden tabt til Horsens. Hobro spillede i 2. division, da vi tabte til dem tilbage i 2009! I øvrigt sidste gang vi er røget ud til et lavere rangerende hold.

Så dette 1. divisionskompleks har jeg godt nok mere end svært ved at få øje på, og det er da helt absurd at jamre over Fredericia, når alle alternativerne - herunder FCK, Brøndby og FCM - spiller i Superligaen.

Nitten
Superliga
Superliga
Indlæg: 748
Tilmeldt: 18. apr 2015, 20:07
Favoritspiller: Søren dissing
Geografisk sted: Nørresundby

Re: DBU pokalen: AaB - FC Helsingør, 06.12.2017

Indlæg af Nitten » 6. dec 2017, 20:37

Pollack2 skrev:
Gamen skrev:[Safrankos drøm om AaB som springbræt til en karriere i Premier League... jeg tror desværre han har brug for et reality-check
Det har Gaarde eddermame også, hvis han ser superligapotentiale i Safranko. Desværre er Safranko et meget godt billede på, hvor elendig fodboldkundskab Gaarde besidder.
Safranko var klart ringeste mand. Overhovedet ikke farlig på noget tidspunkt. Han ligner et fejlkøb

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: DBU pokalen: AaB - FC Helsingør, 06.12.2017

Indlæg af Funky » 6. dec 2017, 20:37

9000AaB skrev:
Buzz Killington skrev:Så har Rolim 2 mål og 2 assists på ca 2½ kampe. På tide at finde den brasilianske faxmaskine frem Gaarde.
Rolim har i, i alt 10 kampe delt mellem pokal og reservebold scoret 5 mål og 3 assist.
Han har sendt os videre i de sidste 2 pokal kampe i de sidste min. hver gang.
Kan ikke se hvorfor han IKKE skal spille - er der nogle der ved om MW har noget personligt mod ham?
Tror bare han mener, han ikke har haft fysik nok til at arbejde defensivt OG offensivt.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Danni
Landshold
Landshold
Indlæg: 790
Tilmeldt: 8. maj 2007, 12:47
Favoritspiller: Nomvethe og Jimmy
Geografisk sted: Vejgaard

Re: DBU pokalen: AaB - FC Helsingør, 06.12.2017

Indlæg af Danni » 6. dec 2017, 20:40

Funky skrev:Det er satame en kølig scoring af Flores. Hold nu k... et touch på bolden han har. Wow.
Med det dårlige ben, hvis man kan kaldet det det:-)
Længe leve arbejderklassen!

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: DBU pokalen: AaB - FC Helsingør, 06.12.2017

Indlæg af Martino » 6. dec 2017, 20:41

Funky skrev:
9000AaB skrev:
Buzz Killington skrev:Så har Rolim 2 mål og 2 assists på ca 2½ kampe. På tide at finde den brasilianske faxmaskine frem Gaarde.
Rolim har i, i alt 10 kampe delt mellem pokal og reservebold scoret 5 mål og 3 assist.
Han har sendt os videre i de sidste 2 pokal kampe i de sidste min. hver gang.
Kan ikke se hvorfor han IKKE skal spille - er der nogle der ved om MW har noget personligt mod ham?
Tror bare han mener, han ikke har haft fysik nok til at arbejde defensivt OG offensivt.
Og netop derfor skal vi have en mere offensivt tænkende træner. Jeg er klar til at give Jacob Friis chancen, selvom han ikke har en ret stor stjerne herinde.
Jeg savner Winsnes

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: DBU pokalen: AaB - FC Helsingør, 06.12.2017

Indlæg af jonas386 » 6. dec 2017, 20:44

Martino skrev:
Funky skrev:
9000AaB skrev:
Buzz Killington skrev:Så har Rolim 2 mål og 2 assists på ca 2½ kampe. På tide at finde den brasilianske faxmaskine frem Gaarde.
Rolim har i, i alt 10 kampe delt mellem pokal og reservebold scoret 5 mål og 3 assist.
Han har sendt os videre i de sidste 2 pokal kampe i de sidste min. hver gang.
Kan ikke se hvorfor han IKKE skal spille - er der nogle der ved om MW har noget personligt mod ham?
Tror bare han mener, han ikke har haft fysik nok til at arbejde defensivt OG offensivt.
Og netop derfor skal vi have en mere offensivt tænkende træner. Jeg er klar til at give Jacob Friis chancen, selvom han ikke har en ret stor stjerne herinde.
Hvis Jakob Friis har nogle indvendinger imod den måde MW spiller på, så er det vel netop hans job at komme med forslag til forbedringer? Hvis han bare sidder i hjørnet og holder kæft, så er han jo ikke meget værd.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: DBU pokalen: AaB - FC Helsingør, 06.12.2017

Indlæg af Funky » 6. dec 2017, 20:44

Martino skrev:
Funky skrev:
9000AaB skrev:
Buzz Killington skrev:Så har Rolim 2 mål og 2 assists på ca 2½ kampe. På tide at finde den brasilianske faxmaskine frem Gaarde.
Rolim har i, i alt 10 kampe delt mellem pokal og reservebold scoret 5 mål og 3 assist.
Han har sendt os videre i de sidste 2 pokal kampe i de sidste min. hver gang.
Kan ikke se hvorfor han IKKE skal spille - er der nogle der ved om MW har noget personligt mod ham?
Tror bare han mener, han ikke har haft fysik nok til at arbejde defensivt OG offensivt.
Og netop derfor skal vi have en mere offensivt tænkende træner. Jeg er klar til at give Jacob Friis chancen, selvom han ikke har en ret stor stjerne herinde.
Nu er vi videre i pokalen. Hvis vi også overvintrer i top-6, så vil det godt nok være noget mere ballsy af Gaarde at fyre Wieghorst end da han smed Søndergaard på porten for et år siden :D
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

andreasaab89
Allstar
Allstar
Indlæg: 2670
Tilmeldt: 18. maj 2009, 17:08

Re: DBU pokalen: AaB - FC Helsingør, 06.12.2017

Indlæg af andreasaab89 » 6. dec 2017, 20:46

Martino skrev:
Funky skrev:
9000AaB skrev:
Buzz Killington skrev:Så har Rolim 2 mål og 2 assists på ca 2½ kampe. På tide at finde den brasilianske faxmaskine frem Gaarde.
Rolim har i, i alt 10 kampe delt mellem pokal og reservebold scoret 5 mål og 3 assist.
Han har sendt os videre i de sidste 2 pokal kampe i de sidste min. hver gang.
Kan ikke se hvorfor han IKKE skal spille - er der nogle der ved om MW har noget personligt mod ham?
Tror bare han mener, han ikke har haft fysik nok ti
l at arbejde defensivt OG offensivt.
Nu stopper det !!!!!
Vi kan da finde 100 trænere der er bedre end Friis
Har du hørt så meget som et interview med ham vil du vide at de ikke er løsningen .
Hvis det samme som kommer ud af hans mund til medierne også er det som han siger til spillerne undrer det mig ikke at vi er så ringe

Sindsygt lækkert arbejde af både thelufsen og Rolim
Ved 2-1 målet
Og selvfølgelig lækkert sat ind af Flores

mod FCK skal vi spille

Rinne
KP okore Blåberg
Palle/Børsting - wurtz - Risgaard - ahlman
Flores - Pohl - Rolim

Efter min mening . Syntes dog også thelufsen fortjenter at spile . Men langt hellere Risgaard end lesnian
Og Safranko skal helt væk

Og netop derfor skal vi have en mere offensivt tænkende træner. Jeg er klar til at give Jacob Friis chancen, selvom han ikke har en ret stor stjerne herinde.
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud

9000AaB
Superliga
Superliga
Indlæg: 621
Tilmeldt: 30. dec 2013, 15:20
Favoritspiller: M. Lindstrøm

Re: DBU pokalen: AaB - FC Helsingør, 06.12.2017

Indlæg af 9000AaB » 6. dec 2017, 20:47

Funky skrev:
9000AaB skrev:
Buzz Killington skrev:Så har Rolim 2 mål og 2 assists på ca 2½ kampe. På tide at finde den brasilianske faxmaskine frem Gaarde.
Rolim har i, i alt 10 kampe delt mellem pokal og reservebold scoret 5 mål og 3 assist.
Han har sendt os videre i de sidste 2 pokal kampe i de sidste min. hver gang.
Kan ikke se hvorfor han IKKE skal spille - er der nogle der ved om MW har noget personligt mod ham?
Tror bare han mener, han ikke har haft fysik nok til at arbejde defensivt OG offensivt.
Altså en spiller som Rolim skal bar sætte spillet op, og spille offensiv hele dagen lang, så hvis det er MWs argument så han godtnok tabt bag en vogn.....
Og alle kan se han sagtens har fysikken, og at det først var da han kom ind vores offensiv begyndte at virke.
Men håber han kommer på kanten istedet for Børsting eller Ahlman mod FCKhvis vi spiller 3-4-3.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: DBU pokalen: AaB - FC Helsingør, 06.12.2017

Indlæg af Funky » 6. dec 2017, 20:49

Jeg gætter på, at Wieghorst udråber ham til at være "super-sub", og gi'r ham 10 minutter til sidst mod FCK. Med mindre vi mod forventning er foran, og skal forsvare en sejr hjem.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Gamen

Re: DBU pokalen: AaB - FC Helsingør, 06.12.2017

Indlæg af Gamen » 6. dec 2017, 20:50

Hovedet skrev: Vi har aldrig tabt til Fredericia i pokalen (vi slog dem i 2008, da vi i øvrigt nåede finalen), Esbjerg spillede i Superligaen, da vi tabte til dem, og tilbage i 2007 røg vi ud efter straffespark til Vejles suveræne tophold i en kamp, hvor vi helt bogstaveligt stillede med vores reservehold. Vi tabte semifinalen til Randers tilbage i 2006 og har vist engang for 100 år siden tabt til Horsens. Hobro spillede i 2. division, da vi tabte til dem tilbage i 2009! I øvrigt sidste gang vi er røget ud til et lavere rangerende hold.

Så dette 1. divisionskompleks har jeg godt nok mere end svært ved at få øje på, og det er da helt absurd at jamre over Fredericia, når alle alternativerne - herunder FCK, Brøndby og FCM - spiller i Superligaen.
Både Würtz og jeg kan huske det nederlag, for han nævnte det selv i interviewet - mener vi tabte med 4-2 efter forlænget spilletid en hverdagsaften... noget i den stil.

edit: her var det: https://www.bold.dk/fodbold/kamp/fc-fre ... ab/168435/

Måske komplekset er inde i mit hoved så, jeg synes i hvert fald jeg har oplevet min del af irriterende pokal-nederlag til 1. divisionshold live op gennem 00'erne.
Jeg gad godt have haft en hjemmekamp mod f.eks. Randers eller Silkeborg, som vi trods alt har et vist tag på hjemme.

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3246
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: DBU pokalen: AaB - FC Helsingør, 06.12.2017

Indlæg af Brodernumsi » 6. dec 2017, 20:52

Gamen skrev:
Hovedet skrev: Vi har aldrig tabt til Fredericia i pokalen (vi slog dem i 2008, da vi i øvrigt nåede finalen), Esbjerg spillede i Superligaen, da vi tabte til dem, og tilbage i 2007 røg vi ud efter straffespark til Vejles suveræne tophold i en kamp, hvor vi helt bogstaveligt stillede med vores reservehold. Vi tabte semifinalen til Randers tilbage i 2006 og har vist engang for 100 år siden tabt til Horsens. Hobro spillede i 2. division, da vi tabte til dem tilbage i 2009! I øvrigt sidste gang vi er røget ud til et lavere rangerende hold.

Så dette 1. divisionskompleks har jeg godt nok mere end svært ved at få øje på, og det er da helt absurd at jamre over Fredericia, når alle alternativerne - herunder FCK, Brøndby og FCM - spiller i Superligaen.
Både Würtz og jeg kan huske det nederlag, for han nævnte det selv i interviewet - mener vi tabte med 4-2 efter forlænget spilletid en hverdagsaften... noget i den stil.

edit: her var det: https://www.bold.dk/fodbold/kamp/fc-fre ... ab/168435/

Måske komplekset er inde i mit hoved så, jeg synes i hvert fald jeg har oplevet min del af irriterende pokal-nederlag til 1. divisionshold live op gennem 00'erne.
Jeg gad godt have haft en hjemmekamp mod f.eks. Randers eller Silkeborg, som vi trods alt har et vist tag på hjemme.
Fredericia på udebane skal betyde en semifinale, også selvom vi spiller som 2 pund hakket fars.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: DBU pokalen: AaB - FC Helsingør, 06.12.2017

Indlæg af Martino » 6. dec 2017, 20:52

jonas386 skrev:
Martino skrev:
Funky skrev:
9000AaB skrev:
Buzz Killington skrev:Så har Rolim 2 mål og 2 assists på ca 2½ kampe. På tide at finde den brasilianske faxmaskine frem Gaarde.
Rolim har i, i alt 10 kampe delt mellem pokal og reservebold scoret 5 mål og 3 assist.
Han har sendt os videre i de sidste 2 pokal kampe i de sidste min. hver gang.
Kan ikke se hvorfor han IKKE skal spille - er der nogle der ved om MW har noget personligt mod ham?
Tror bare han mener, han ikke har haft fysik nok til at arbejde defensivt OG offensivt.
Og netop derfor skal vi have en mere offensivt tænkende træner. Jeg er klar til at give Jacob Friis chancen, selvom han ikke har en ret stor stjerne herinde.
Hvis Jakob Friis har nogle indvendinger imod den måde MW spiller på, så er det vel netop hans job at komme med forslag til forbedringer? Hvis han bare sidder i hjørnet og holder kæft, så er han jo ikke meget værd.
Det er heller ikke mit indtryk at han gør, men det er jo Wieghorst som har det sidste ord. Har set en del reservekampe, og her har holdet et helt andet offensivt udtryk i min optik - hvorfor mon?
Selvfølgelig bliver Wieghorst ikke fyret, men det er godtnok tit at jeg er uenig i den måde vi stiller op rent personalemæssigt og med selve tilgangen til kampene.
Den gik idag, og så håber jeg på succes i FCK kampen og at Wieghorst tør sadle om til noget mere offensivt fodbold henover vinteren. Vi får se...
Jeg savner Winsnes

EINHILL
1. div
1. div
Indlæg: 337
Tilmeldt: 9. aug 2007, 00:51
Geografisk sted: Aalborg

Re: DBU pokalen: AaB - FC Helsingør, 06.12.2017

Indlæg af EINHILL » 6. dec 2017, 20:56

Rolim der også starter det hele ved 2-1 målet med en lækker detalje efterfulgt af en aflevering fremad, hvorefter han selv tager et løb frem mod boksen.... køb køb køb forhelvede Gaarde!

Gamen

Re: DBU pokalen: AaB - FC Helsingør, 06.12.2017

Indlæg af Gamen » 6. dec 2017, 20:58

Brodernumsi skrev:
Fredericia på udebane skal betyde en semifinale, også selvom vi spiller som 2 pund hakket fars.
Siden 2010 har de altså slået SønderjyskE x 2, OB x 2, Viborg og AGF ud af pokalen, ligesom de tvang et stjernespækket FCK-hold ud i forlænget spilletid i 2015. Kun 3 højererangerende hold har slået dem i ordinær spilletid på hjemmebane i de seneste 10 pokalopgør mod hold fra Superligaen eller tophold fra 1. division. De 2 af kampene smalle 1-måls nederlag. Det bliver ikke nogen walk-over.
Der slipper vi i hvert fald ikke afsted med samme rædderlige indstilling som i dag.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: DBU pokalen: AaB - FC Helsingør, 06.12.2017

Indlæg af FlæskeFrank » 6. dec 2017, 21:04

Gamen skrev:
Brodernumsi skrev:
Fredericia på udebane skal betyde en semifinale, også selvom vi spiller som 2 pund hakket fars.
Siden 2010 har de altså slået SønderjyskE x 2, OB x 2, Viborg og AGF ud af pokalen, ligesom de tvang et stjernespækket FCK-hold ud i forlænget spilletid i 2015. Kun 3 højererangerende hold har slået dem i ordinær spilletid på hjemmebane i de seneste 10 pokalopgør mod hold fra Superligaen eller tophold fra 1. division. De 2 af kampene smalle 1-måls nederlag. Det bliver ikke nogen walk-over.
Der slipper vi i hvert fald ikke afsted med samme rædderlige indstilling som i dag.
Den er jo ikke meget nemmere end Helsingør hjemme. Og det var jo en walk in the park...

Men uanset hvad, så må det være den nemmeste lodtrækning. Silkeborg, Randers eller Hobro hjemme er ikke nemmere.
- FlæskeFrank

Gamen

Re: DBU pokalen: AaB - FC Helsingør, 06.12.2017

Indlæg af Gamen » 6. dec 2017, 21:09

FlæskeFrank skrev: Men uanset hvad, så må det være den nemmeste lodtrækning. Silkeborg, Randers eller Hobro hjemme er ikke nemmere.
Der må jeg så erklære mig uenig - vi har vundet 6 ud af de seneste 7 kampe vi har spillet mod Silkeborg hjemme. Jeg vil til enhver tid hellere møde dem hjemme, end et Fredericia-hold på intime Monjasa Park.

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: DBU pokalen: AaB - FC Helsingør, 06.12.2017

Indlæg af Hovedet » 6. dec 2017, 21:13

Gamen skrev:
Brodernumsi skrev:
Fredericia på udebane skal betyde en semifinale, også selvom vi spiller som 2 pund hakket fars.
Siden 2010 har de altså slået SønderjyskE x 2, OB x 2, Viborg og AGF ud af pokalen, ligesom de tvang et stjernespækket FCK-hold ud i forlænget spilletid i 2015. Kun 3 højererangerende hold har slået dem i ordinær spilletid på hjemmebane i de seneste 10 pokalopgør mod hold fra Superligaen eller tophold fra 1. division. De 2 af kampene smalle 1-måls nederlag. Det bliver ikke nogen walk-over.
Der slipper vi i hvert fald ikke afsted med samme rædderlige indstilling som i dag.
Dét er jeg så til gengæld enig i. Det er jo ikke nogen let kamp, og vi har da ved mange lejligheder bøvlet med 1. divisionshold - som så mange andre Superligahold i øvrigt; det er dog den bedste lodtrækning, vi kunne få så langt fremme i turneringen. Og hov forresten; glemte helt, at vi også slog Roskilde 4-0 for 2 år siden. Så 10 sejre ud af 10 mulige i de seneste kampe mod 1. divisionshold i pokalen :-)

EDIT: Og det passer så alligevel ikke helt. Vi røg faktisk ud efter straffespark mod Viborg i 2011! Tror nogen på mig, hvis jeg siger, at det var Thomas Augustinussen, der missede fra 11-meterpletten :-)

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: DBU pokalen: AaB - FC Helsingør, 06.12.2017

Indlæg af jonas386 » 6. dec 2017, 21:15

Martino skrev: Det er heller ikke mit indtryk at han gør, men det er jo Wieghorst som har det sidste ord. Har set en del reservekampe, og her har holdet et helt andet offensivt udtryk i min optik - hvorfor mon?
Selvfølgelig bliver Wieghorst ikke fyret, men det er godtnok tit at jeg er uenig i den måde vi stiller op rent personalemæssigt og med selve tilgangen til kampene.
Den gik idag, og så håber jeg på succes i FCK kampen og at Wieghorst tør sadle om til noget mere offensivt fodbold henover vinteren. Vi får se...
Reservekampene har jo den fordel at de ikke betyder noget. Altså det er jo ligemeget om vi vinder eller taber 32-0. Derfor kan man også spille mere frit, fordi der ikke rigtigt er noget på spil. Der er selvfølgelig noget på spil for spillerne, der kan spille sig tættere på start-11'eren, men for klubben AaB er det jo ligegyldigt. Det er kun i FCM man tæller den slags titler med.

Ellers er jeg enig. Jeg er også ofte frustreret over måden vi stiller op på.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

seamann

Re: DBU pokalen: AaB - FC Helsingør, 06.12.2017

Indlæg af seamann » 6. dec 2017, 21:24

Brodernumsi skrev: Fredericia på udebane skal betyde en semifinale, også selvom vi spiller som 2 pund hakket fars.
Teoretisk set kan man vel ikke spille som 2 pund hakket fars. Man kan spille som 2 pund fars eller som 2 pund hakket kød.
Eller har jeg mistet orienteringen her?

Besvar