Træningskampe vinteren 2018

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Træningskampe vinteren 2018

Indlæg af Kristian » 20. jan 2018, 14:42

Fremragende mål af Patrick Kristensen...godt drejet ind

3-1
------------------
mvh Kristian

Brugeravatar
duncan88
2. div
2. div
Indlæg: 239
Tilmeldt: 24. apr 2008, 12:26
Geografisk sted: 9340!

Re: Træningskampe vinteren 2018

Indlæg af duncan88 » 20. jan 2018, 14:43

Wesam med lækker assist til PK
En stolt herre som blev interviewet under kampen mellem AaB - BIF af TV2 Nord!

Gamen

Re: Træningskampe vinteren 2018

Indlæg af Gamen » 20. jan 2018, 14:43

Så fik Patrick Parcelhus også garnet. Top 4, her kommer vi! Mener at det er 3. gang han scorer i de her vinter-træningskampe mod IFK.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Træningskampe vinteren 2018

Indlæg af Buzz Killington » 20. jan 2018, 14:44

Gamen skrev:Så fik Patrick Parcelhus også garnet. Top 4, her kommer vi!
Nu har du nævnt en del gange herinde, tilsyneladende nedladende, at han har Parcelhus. Hvad er det liiiiige præcis du forsøger at insinuere med det?
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Gamen

Re: Træningskampe vinteren 2018

Indlæg af Gamen » 20. jan 2018, 14:51

Buzz Killington skrev:
Nu har du nævnt en del gange herinde, tilsyneladende nedladende, at han har Parcelhus. Hvad er det liiiiige præcis du forsøger at insinuere med det?
Så lykkedes det dig at kommentere et af mine indlæg igen. Hvordan kan det være nedladende at jeg forbinder ham med at bo i parcelhus?

Han er fra Storvorde ;-)

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Træningskampe vinteren 2018

Indlæg af Buzz Killington » 20. jan 2018, 14:57

Gamen skrev:
Buzz Killington skrev:
Nu har du nævnt en del gange herinde, tilsyneladende nedladende, at han har Parcelhus. Hvad er det liiiiige præcis du forsøger at insinuere med det?
Så lykkedes det dig at kommentere et af mine indlæg igen. Hvordan kan det være nedladende at jeg forbinder ham med at bo i parcelhus?

Den er intern. Han er fra Storvorde ;-)
Hvis du ikke vil have kommentarer, så lad være med at skrive herinde. Deal?

Din generelle antipati mod PK er tydelig for de fleste herinde, og du nævner ofte at han bor i parcelhus eller hvor han er fra når du ellers er efter ham. Derfor mit spørgsmål. Jeg får ud fra alle spillerne bor et eller andet sted, og i en eller anden form for hjem.

viewtopic.php?f=1&t=14732&p=520064&hili ... de#p520064

viewtopic.php?f=25&t=16495&p=519782&hil ... de#p519782

viewtopic.php?f=1&t=16518&p=516097&hili ... de#p516097

viewtopic.php?f=28&t=16368&p=500346&hil ... de#p500346
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Rams
Landshold
Landshold
Indlæg: 965
Tilmeldt: 27. jul 2007, 09:33
Geografisk sted: Brønshøj

Re: Træningskampe vinteren 2018

Indlæg af Rams » 20. jan 2018, 15:02

Tilsyneladende er det noget pis at det slovakiske køleskab og ligusterfacisten scorede og måske ovenikøbet går fra en heldigvis ligegyldig træningskamp med øget tro på egne evner.

Jeg foreslår vi signer Kortegaard tilbage, overhælder ham med bly og rejser en statue foran stadion, så alle frustrerede AaB fans kan afreagere inden de lukkes ind.
In verbis simus faciles

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2475
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Træningskampe vinteren 2018

Indlæg af troelsh » 20. jan 2018, 15:06

Fik lige set 2.halveg, og det var bestemt godkendt, vi spillede med meget mere mod offensivt end normalt.
Det var en spændende opstilling vi havde indtil det 63min. b.la. med Risgård på den centrale midt, og Flores som 10’er, gid MW havde det mod i ligaen.

Plusser til Kasper P, Flores og ikke mindst Safranko der spillede det bedste jeg endnu har set ham spille, han skulle dog have lavet et mål mere.
Minus til Pallesen, der har sine udfordringer defensivt og blev rundet et par gange.

Gamen

Re: Træningskampe vinteren 2018

Indlæg af Gamen » 20. jan 2018, 15:08

Buzz Killington skrev: Hvis du ikke vil have kommentarer, så lad være med at skrive herinde. Deal?

Din generelle antipati mod PK er tydelig for de fleste herinde, og du nævner ofte at han bor i parcelhus eller hvor han er fra når du ellers er efter ham. Derfor mit spørgsmål.

viewtopic.php?f=1&t=14732&p=520064&hili ... de#p520064

viewtopic.php?f=25&t=16495&p=519782&hil ... de#p519782

viewtopic.php?f=1&t=16518&p=516097&hili ... de#p516097

viewtopic.php?f=28&t=16368&p=500346&hil ... de#p500346
Som sagt, ligesom din ven KJ, så er det tilsyneladende kun mine indlæg du gider beskæftige dig med.

Det bliver lidt trættende.

Jeg skriver præcis hvad jeg vil, og hvis du synes det strider mod retningslinjerne, så må du anmelde det. Jeg er helt med på at du tidligere har følt dig trådt over tæerne, men det kan jeg ikke gøre så meget ved.
Jeg har væsentligt mindre travlt med dig, end du har med mig.

Antipati? Jeg er AaB-fan, ikke Patrick Kristensen, Børsting, Rolim eller Rinne-fan. Få spillere efterlader et indtryk, de kommer og går jo med få undtagelser. Så jeg har intet problem med at kritisere spillere, som jeg ikke synes tilfører klubben noget som helst.

Gamen

Re: Træningskampe vinteren 2018

Indlæg af Gamen » 20. jan 2018, 15:12

troelsh skrev:Fik lige set 2.halveg, og det var bestemt godkendt, vi spillede med meget mere mod offensivt end normalt.
Det var en spændende opstilling vi havde indtil det 63min. b.la. med Risgård på den centrale midt, og Flores som 10’er, gid MW havde det mod i ligaen.

Plusser til Kasper P, Flores og ikke mindst Safranko der spillede det bedste jeg endnu har set ham spille, han skulle dog have lavet et mål mere.
Minus til Pallesen, der har sine udfordringer defensivt og blev rundet et par gange.
IFK var miserable i 2. halvleg, blev overspillet gang på gang. Jeg spår dem til at blive blandt de 5 nederste hold igen i år, de har ikke økonomi til at hente andet end sekunda-spillere, og har ingen salgbare spillere. Træneren er en discounttræner.

Jeg synes dog vi så ret pasningsstærke ud, og så tilfører det helt klart noget dynamik med Rolim og Flores på banen samtidig. Positivt med en sejr i første træningskamp. Det positive ved den lange opstart er forhåbentlig, at Wieghorst kan bruge den til at vi får et mere sammenspillet og homogent hold at se.
Kan vi få slovakken og Rolim igang er det jo perfekt. Forhåbningen må stadig være en kreativ spiller mere.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Træningskampe vinteren 2018

Indlæg af Buzz Killington » 20. jan 2018, 15:20

Gamen skrev:
Buzz Killington skrev: Hvis du ikke vil have kommentarer, så lad være med at skrive herinde. Deal?

Din generelle antipati mod PK er tydelig for de fleste herinde, og du nævner ofte at han bor i parcelhus eller hvor han er fra når du ellers er efter ham. Derfor mit spørgsmål.

viewtopic.php?f=1&t=14732&p=520064&hili ... de#p520064

viewtopic.php?f=25&t=16495&p=519782&hil ... de#p519782

viewtopic.php?f=1&t=16518&p=516097&hili ... de#p516097

viewtopic.php?f=28&t=16368&p=500346&hil ... de#p500346
Som sagt, ligesom din ven KJ, så er det tilsyneladende kun mine indlæg du gider beskæftige dig med.

Det bliver lidt trættende.

Jeg skriver præcis hvad jeg vil, og hvis du synes det strider mod retningslinjerne, så må du anmelde det. Jeg er helt med på at du tidligere har følt dig trådt over tæerne, men det kan jeg ikke gøre så meget ved.
Jeg har væsentligt mindre travlt med dig, end du har med mig.

Antipati? Jeg er AaB-fan, ikke Patrick Kristensen, Børsting, Rolim eller Rinne-fan. Få spillere efterlader et indtryk, de kommer og går jo med få undtagelser. Så jeg har intet problem med at kritisere spillere, som jeg ikke synes tilfører klubben noget som helst.
Igen, jeg gider ikke deltage i dramaet. Ignorer mig hvis du ikke vil snakke. Jeg har uddybet at jeg ikke går efter dig.

Nu spurgte du hvorfor jeg tolkede det negativt og det begrundede jeg så. Kom videre.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"


Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Træningskampe vinteren 2018

Indlæg af Jesper Schmidt » 20. jan 2018, 15:48

Rams skrev:Tilsyneladende er det noget pis at det slovakiske køleskab og ligusterfacisten scorede og måske ovenikøbet går fra en heldigvis ligegyldig træningskamp med øget tro på egne evner.

Jeg foreslår vi signer Kortegaard tilbage, overhælder ham med bly og rejser en statue foran stadion, så alle frustrerede AaB fans kan afreagere inden de lukkes ind.
Rørende enig. En retur til Kortegaard's scapegoat tider ville jo nærmest også være en voldsom opgradering i forhold til hvor voldsomt uinteressant debatsiden er i disse tider.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Træningskampe vinteren 2018

Indlæg af Hanga » 20. jan 2018, 16:21

Er det ikke kun 1-3 scoringen der kan ses der? Det er så også en lækker en af slagsen, gode detaljer fra Wessam og flot drejet ind af Paddy.

Edit: Sorry der ligger links i bunden.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Træningskampe vinteren 2018

Indlæg af De Fem » 20. jan 2018, 16:23

Hvad er Wessam for en type og hvad kan man forvente af ham?

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Træningskampe vinteren 2018

Indlæg af Hanga » 20. jan 2018, 16:33

De Fem skrev:Hvad er Wessam for en type og hvad kan man forvente af ham?
Hurtig, teknisk dygtig spiller der kan li at udfordre og drible i de små rum.
Samtidig er han godt med fysisk, især i højden som du kan se i klippet.

Han har mange forudsætninger for at kunne slå igennem, men det er ikke sådan, at han har skilt u19 ligaen ad. De få gange jeg har fået set u19 har han haft det med at falde noget ud af kampene. Så han har også stadig meget at lære.
Bliver spændende om han kan tage de sidste afgørende skridt og om han har mentaliteten til det.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Gamen

Re: Træningskampe vinteren 2018

Indlæg af Gamen » 20. jan 2018, 16:35

Hanga skrev:
Er det ikke kun 1-3 scoringen der kan ses der? Det er så også en lækker en af slagsen, gode detaljer fra Wessam og flot drejet ind af Paddy.

Edit: Sorry der ligger links i bunden.
Ja, det burde jeg måske have pointeret - de lægger altid klippene op separat, medmindre der decideret står höjdpunkter.

Wessam virker til at have noget af en flødefod. Se lige hvor kælent han flytter bolden, inden han med fodsålen lægger den af til Patrick.

Redwhite
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 84
Tilmeldt: 6. jan 2018, 21:17
Favoritspiller: Marcel Desailly

Re: Træningskampe vinteren 2018

Indlæg af Redwhite » 20. jan 2018, 18:03

Wessam er blandt de bedste dribler i u19 ligaen, nok i virkeligheden den bedste og derudover har han et fantastisk spark. Han har ikke domineret i alle u19 ligaen kampe, men han har vidst potentialet og det er rigeligt stort til at sætte Safranko på bænken.

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Træningskampe vinteren 2018

Indlæg af BoT » 20. jan 2018, 18:43

Gamen skrev: Positivt med en sejr i første træningskamp.
Vi vandt vel ret beset også over Randers i sidste weekend. Så altså 2 træningskampe: 2 sejre. Hjemme!

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Træningskampe vinteren 2018

Indlæg af Martino » 20. jan 2018, 20:09

Redwhite skrev:Wessam er blandt de bedste dribler i u19 ligaen, nok i virkeligheden den bedste og derudover har han et fantastisk spark. Han har ikke domineret i alle u19 ligaen kampe, men han har vidst potentialet og det er rigeligt stort til at sætte Safranko på bænken.
Meget enig med dig. Sparker og dribler på et meget højt niveau.
Jeg savner Winsnes

Besvar