Træningskampe vinteren 2018

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
PeterS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 31. aug 2008, 23:08
Favoritspiller: Jan Koller

Re: Træningskampe vinteren 2018

Indlæg af PeterS » 21. mar 2018, 14:40

Argh, knapt så spændende. Bagud 5-1

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2988
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Træningskampe vinteren 2018

Indlæg af raekkeettre » 21. mar 2018, 15:02

Hvad dælen skete der lige der!!??

Gamling
Superliga
Superliga
Indlæg: 631
Tilmeldt: 8. jul 2005, 21:48
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: København

Re: Træningskampe vinteren 2018

Indlæg af Gamling » 21. mar 2018, 15:08

De dyre indkøb og øvrige sl bænkevarmere vidste sandelig sult og klasse. Godt vi trods alt kan stille til sl-start med 10-11 andre mere kompetente spillere. Der er basis for en større runde udlejning til 2 division til sommer !!!
Gamling
"Ib Simonsen forever"

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Træningskampe vinteren 2018

Indlæg af Martino » 21. mar 2018, 15:15

Hold nu kæft en sørgelig omgang! Den eneste som bare holdte nogenlunde niveau var Abildgaard. Fejl på fejl og ingen gnist. Risgård, Blåbjerg og Abou Ali var decideret elendige og Pallesen slår dårligere indlæg end jeg gør!
Jeg savner Winsnes

Gamen

Re: Træningskampe vinteren 2018

Indlæg af Gamen » 21. mar 2018, 15:19

Martino skrev:Hold nu kæft en sørgelig omgang! Den eneste som bare holdte nogenlunde niveau var Abildgaard. Fejl på fejl og ingen gnist. Risgård, Blåbjerg og Abou Ali var decideret elendige og Pallesen slår dårligere indlæg end jeg gør!
Det lader til at spillerne også er i granatchok over gårsdagens beslutning. Anden forklaring kan der næppe være på sådan en blamage af rang, mod et Viking-hold som var ELENDIGE i Tippeligaen sidste år.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Træningskampe vinteren 2018

Indlæg af Martino » 21. mar 2018, 15:22

Gamen skrev:
Martino skrev:Hold nu kæft en sørgelig omgang! Den eneste som bare holdte nogenlunde niveau var Abildgaard. Fejl på fejl og ingen gnist. Risgård, Blåbjerg og Abou Ali var decideret elendige og Pallesen slår dårligere indlæg end jeg gør!
Det lader til at spillerne også er i granatchok over gårsdagens beslutning. Anden forklaring kan der næppe være på sådan en blamage af rang, mod et Viking-hold som var ELENDIGE i Tippeligaen sidste år.
Det er en mulighed ;) Ernemann lignede en ren Pirlo på deres midtbane, så meget plads fik han. Deres nr 9 var iøvrigt god. Fik ikke lige fat i navnet samt deres nr 30 Stian Michalsen(tror jeg han hed). Deres 1-1 udligning var iøvrigt en perle.
Jeg savner Winsnes

Gamen

Re: Træningskampe vinteren 2018

Indlæg af Gamen » 21. mar 2018, 15:29

Martino skrev: Det er en mulighed ;) Ernemann lignede en ren Pirlo på deres midtbane, så meget plads fik han. Deres nr 9 var iøvrigt god. Fik ikke lige fat i navnet samt deres nr 30 Stian Michalsen(tror jeg han hed). Deres 1-1 udligning var iøvrigt en perle.
Ja, ifølge deres live-update lavede de to perlemål.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Træningskampe vinteren 2018

Indlæg af Martino » 21. mar 2018, 15:34

Gamen skrev:
Martino skrev: Det er en mulighed ;) Ernemann lignede en ren Pirlo på deres midtbane, så meget plads fik han. Deres nr 9 var iøvrigt god. Fik ikke lige fat i navnet samt deres nr 30 Stian Michalsen(tror jeg han hed). Deres 1-1 udligning var iøvrigt en perle.
Ja, ifølge deres live-update lavede de to perlemål.
Altså hvis ham Stian altid sparker så godt til en bold, skal Gaarde da fluks ringe til sine gamle venner i Norge.
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2475
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Træningskampe vinteren 2018

Indlæg af troelsh » 21. mar 2018, 16:16

Hvordan hulan kan vi tabe 5-1 til et hold der netop er rykket ned i den næstbedste norske række? Vi stillede jo ikke op med et u17 hold, der mangler godt nok noget kvalitet hos reserverne, tiltrods for det nok er det dyreste reservehold AaB har haft i mange år

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Træningskampe vinteren 2018

Indlæg af Martino » 21. mar 2018, 17:55

troelsh skrev:Hvordan hulan kan vi tabe 5-1 til et hold der netop er rykket ned i den næstbedste norske række? Vi stillede jo ikke op med et u17 hold, der mangler godt nok noget kvalitet hos reserverne, tiltrods for det nok er det dyreste reservehold AaB har haft i mange år
Det lignede lidt at indstillingen manglede må jeg indrømme, mere end manglende niveau, selvom jeg nok havde sendt flere videre i systemet, hvis jeg var sportsdirektør. Men ja en decideret off-day.
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5105
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Træningskampe vinteren 2018

Indlæg af Jakobsen » 21. mar 2018, 21:58

Martino skrev:
troelsh skrev:Hvordan hulan kan vi tabe 5-1 til et hold der netop er rykket ned i den næstbedste norske række? Vi stillede jo ikke op med et u17 hold, der mangler godt nok noget kvalitet hos reserverne, tiltrods for det nok er det dyreste reservehold AaB har haft i mange år
Det lignede lidt at indstillingen manglede må jeg indrømme, mere end manglende niveau, selvom jeg nok havde sendt flere videre i systemet, hvis jeg var sportsdirektør. Men ja en decideret off-day.
Omvendt tegner der sig også bare en tendens for nogen.

- Risgård: Stærkt navn at have rendende, men lever mest på fortidens præstationer. Slet ikke den Risgård der scorer når han vil eller tager de gode løb og vendinger han gjorde en gang. Jeg tror det er ved at være slut - desværre for det er en af mine absolutte favoritter.
- Jakob Blåbjerg: Det giver simpelthen ikke mening at forlænge når vi ikke spiller 3-4-3 længere. Dur hverken som back eller stopper i en 4-back kæde og ofte negativt involveret. Derudover kunne man måske godt savne, at Blåbjerg nogen gange stopper modstanderne lidt mere kontant.
- Thellufsen: Håber egentlig rigtig meget på ham og jeg tror på han har talentet men han skal altså snart til at brænde igennem.
- Pallesen: Dælme svært at forestille sig, at han har været betragtet som profil på et Viborg hold der udover deres kiks mod Helsingør virkede yderst robuste. Det siger alt han har mistet pladsen til Patrick og han er en dyr reserve jvf. vi betalte penge for ham. Gid man havde smidt et par mill mere og snuppet Gammelby.

Synes det er unfair at skyde på Wesam som er et af de yderste mandater i truppen. Selvfølgelig kan han vise sig frem på egne skills, men når holdet taber 5 - 1 er det lidt unfair at skyde efter en grøn angriber der næppe fik alverden at arbejde med.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

AK48hamas
1. div
1. div
Indlæg: 489
Tilmeldt: 30. okt 2012, 12:13

Re: Træningskampe vinteren 2018

Indlæg af AK48hamas » 22. mar 2018, 04:29

Håber på at Blaabjerg bliver udlejet til sommer. Helt vildt så mange fejl han laver mod selv så ringe modstandere som Viking.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Træningskampe vinteren 2018

Indlæg af Martino » 22. mar 2018, 07:15

Jakobsen skrev:
Martino skrev:
troelsh skrev:Hvordan hulan kan vi tabe 5-1 til et hold der netop er rykket ned i den næstbedste norske række? Vi stillede jo ikke op med et u17 hold, der mangler godt nok noget kvalitet hos reserverne, tiltrods for det nok er det dyreste reservehold AaB har haft i mange år
Det lignede lidt at indstillingen manglede må jeg indrømme, mere end manglende niveau, selvom jeg nok havde sendt flere videre i systemet, hvis jeg var sportsdirektør. Men ja en decideret off-day.
Omvendt tegner der sig også bare en tendens for nogen.

- Risgård: Stærkt navn at have rendende, men lever mest på fortidens præstationer. Slet ikke den Risgård der scorer når han vil eller tager de gode løb og vendinger han gjorde en gang. Jeg tror det er ved at være slut - desværre for det er en af mine absolutte favoritter.
- Jakob Blåbjerg: Det giver simpelthen ikke mening at forlænge når vi ikke spiller 3-4-3 længere. Dur hverken som back eller stopper i en 4-back kæde og ofte negativt involveret. Derudover kunne man måske godt savne, at Blåbjerg nogen gange stopper modstanderne lidt mere kontant.
- Thellufsen: Håber egentlig rigtig meget på ham og jeg tror på han har talentet men han skal altså snart til at brænde igennem.
- Pallesen: Dælme svært at forestille sig, at han har været betragtet som profil på et Viborg hold der udover deres kiks mod Helsingør virkede yderst robuste. Det siger alt han har mistet pladsen til Patrick og han er en dyr reserve jvf. vi betalte penge for ham. Gid man havde smidt et par mill mere og snuppet Gammelby.

Synes det er unfair at skyde på Wesam som er et af de yderste mandater i truppen. Selvfølgelig kan han vise sig frem på egne skills, men når holdet taber 5 - 1 er det lidt unfair at skyde efter en grøn angriber der næppe fik alverden at arbejde med.
Konstaterede blot at nærmest alle undtagen Abildgaard og egentlig også Ahlmann havde en decideret off-day inklusiv Wessam, det synes jeg slet ikke er at skyde på ham. Kan vildt godt lide ham, og har fulgt ham siden U17.
Risgård - tja han coacher og dirigerer, men spillet igår var ikke prangende for at sige det mildt.
Blåbjerg forstår jeg ikke forlængelsen af - synes altid Lyngø outshiner ham, når jeg ser de to sammen og igår var det så Abildgaard selvom han lå i højre side af forsvaret, som udpræget venstrebensspiller.
Thellufsen prøvede rigtig meget, og første 25-30 min var egentlig godkendt, men faldt med holdet.
Pallesen - han kunne ikke slå indlæg og han havde ret store mangler defensivt - håber han finder et højere niveau i løbet af foråret.
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Njak
Landshold
Landshold
Indlæg: 766
Tilmeldt: 9. jul 2005, 15:38
Geografisk sted: Voldum

Re: Træningskampe vinteren 2018

Indlæg af Njak » 14. nov 2018, 23:16

Er der nogen som har en fornemmelse om den KMD-cup som var i starten af året bliver til noget? Syntes der er helt dødt med info.
Mindes det skulle være i Odense, Aalborg eller Århus næste gang

Besvar