Træningskampe vinteren 2018

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Træningskampe vinteren 2018

Indlæg af frederikshavneren » 14. dec 2017, 11:50

Det foreløbige opstartsprogram: https://aabsport.dk/nyheder/2017/decemb ... -5-januar/

Spændende med en fed away lørdag d. 20. januar mod IFK Göteborg

Uldahl
Allstar
Allstar
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 29. feb 2016, 06:46
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: Spanien

Re: Træningskampe vinteren 2018

Indlæg af Uldahl » 14. dec 2017, 12:43

Absolut. Og de tager på trænings lejr 171 km fra hvor jeg bor, der skal spilles et par kampe der. Håber på et par gode hold der vil gøre det køre turen værd der ned. Måske tage et par dage der og overvære en træning eller 2. :aabfan:

Gamen

Re: Træningskampe vinteren 2018

Indlæg af Gamen » 14. dec 2017, 12:49

Færgen til Götet er totalt udsolgt, så der kommer ingen fans med derop, medmindre man har købt færgebillet på forhånd eller rejser dagen i forvejen. Ret ærgerligt. Det er en god tradition.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Træningskampe vinteren 2018

Indlæg af MrBangDK » 14. dec 2017, 13:53

Gamen skrev:Færgen til Götet er totalt udsolgt, så der kommer ingen fans med derop, medmindre man har købt færgebillet på forhånd eller rejser dagen i forvejen. Ret ærgerligt. Det er en god tradition.
Det kommer vel an på hvornår kampen spilles. Der er en færge der ankommer 15.15. Og det kunne jo også tænkes, at der kom fans fra andre steder end netop Aalborg.
Ska' vi hak'?

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Træningskampe vinteren 2018

Indlæg af frederikshavneren » 14. dec 2017, 21:44

MrBangDK skrev:
Gamen skrev:Færgen til Götet er totalt udsolgt, så der kommer ingen fans med derop, medmindre man har købt færgebillet på forhånd eller rejser dagen i forvejen. Ret ærgerligt. Det er en god tradition.
Det kommer vel an på hvornår kampen spilles. Der er en færge der ankommer 15.15. Og det kunne jo også tænkes, at der kom fans fra andre steder end netop Aalborg.
Iflg. IFK Göteborgs hjemmeside er der kickoff kl. 13.00, kampen afvikles i Prioritet Serneke Arena . Det er lidt ærgerligt at kampen spilles tidligt på dagen

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Træningskampe vinteren 2018

Indlæg af MrBangDK » 14. dec 2017, 21:53

frederikshavneren skrev:
MrBangDK skrev:
Gamen skrev:Færgen til Götet er totalt udsolgt, så der kommer ingen fans med derop, medmindre man har købt færgebillet på forhånd eller rejser dagen i forvejen. Ret ærgerligt. Det er en god tradition.
Det kommer vel an på hvornår kampen spilles. Der er en færge der ankommer 15.15. Og det kunne jo også tænkes, at der kom fans fra andre steder end netop Aalborg.
Iflg. IFK Göteborgs hjemmeside er der kickoff kl. 13.00, kampen afvikles i Prioritet Serneke Arena . Det er lidt ærgerligt at kampen spilles tidligt på dagen
Ok - kunne ikke finde starttidspunkt.
Ska' vi hak'?

Gamen

Re: Træningskampe vinteren 2018

Indlæg af Gamen » 15. dec 2017, 00:36

MrBangDK skrev: Det kommer vel an på hvornår kampen spilles. Der er en færge der ankommer 15.15. Og det kunne jo også tænkes, at der kom fans fra andre steder end netop Aalborg.
Har efterhånden set dem deroppe mange gange - vi har altid skullet tage morgenfærgen for at nå kampstart.

Desværre er den totalt udsolgt denne gang. Rigtig ærgerligt, for der plejer at være godt med knald på og en 3-4000 tilskuere.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Træningskampe vinteren 2018

Indlæg af MrBangDK » 15. dec 2017, 05:15

Gamen skrev:
MrBangDK skrev: Det kommer vel an på hvornår kampen spilles. Der er en færge der ankommer 15.15. Og det kunne jo også tænkes, at der kom fans fra andre steder end netop Aalborg.
Har efterhånden set dem deroppe mange gange - vi har altid skullet tage morgenfærgen for at nå kampstart.

Desværre er den totalt udsolgt denne gang. Rigtig ærgerligt, for der plejer at være godt med knald på og en 3-4000 tilskuere.
Så også lige hvad Frederikshavneren skrev om kamptidspunkt. Det er forståeligt nok ift. tidspunkt og vejret. Så er der ikke andet for at det bliver en rigtig away med overnatning, druktur og tømmermændsbold :)
Ska' vi hak'?

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Træningskampe vinteren 2018

Indlæg af frederikshavneren » 5. jan 2018, 13:18

Jeg undrer mig over hvorfor vi altid spiller træningskampe mod FC Randers, dermed kommer vi til at spille mange kampe mod de intetsigende 'heste' hvert eneste år.
Vi møder FC Randers to gange i grundspillet, potentielt to gange i nedrykningsspillet, træningskampe sommer og vinter samt derudover er FC Randers en mulig modstander i pokalsemifinalen såfremt begge hold kvalificerer sig hertil.

Det burde være muligt at finde en mere interessant modstander såsom Vendsyssel FF.

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4406
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Træningskampe vinteren 2018

Indlæg af doukas » 5. jan 2018, 13:29

frederikshavneren skrev:Jeg undrer mig over hvorfor vi altid spiller træningskampe mod FC Randers, dermed kommer vi til at spille mange kampe mod de intetsigende 'heste' hvert eneste år.
Vi møder FC Randers to gange i grundspillet, potentielt to gange i nedrykningsspillet, træningskampe sommer og vinter samt derudover er FC Randers en mulig modstander i pokalsemifinalen såfremt begge hold kvalificerer sig hertil.

Det burde være muligt at finde en mere interessant modstander såsom Vendsyssel FF.
Du har helt ret. Vendsyssel FF er den klart mest interessante modstander, mellem Brønderslev og Hjørring.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Træningskampe vinteren 2018

Indlæg af frederikshavneren » 6. jan 2018, 00:29

doukas skrev:
frederikshavneren skrev:Jeg undrer mig over hvorfor vi altid spiller træningskampe mod FC Randers, dermed kommer vi til at spille mange kampe mod de intetsigende 'heste' hvert eneste år.
Vi møder FC Randers to gange i grundspillet, potentielt to gange i nedrykningsspillet, træningskampe sommer og vinter samt derudover er FC Randers en mulig modstander i pokalsemifinalen såfremt begge hold kvalificerer sig hertil.

Det burde være muligt at finde en mere interessant modstander såsom Vendsyssel FF.
Du har helt ret. Vendsyssel FF er den klart mest interessante modstander, mellem Brønderslev og Hjørring.
Som jeg skrev kan vi komme til at møde FC Randers alt mellem 4-7 gange i løbet af ét kalenderår (sommer-sommer) hvilket må siges at være ret meget. Det må være ret kedeligt at møde den samme modstander så mange gange, om vi så byttede FC Randers ud med FC Thisted, Jetsmark el. lign. så ville der trods være en anden modstander at forholde sig til.

Og ja Vendsyssel FF er en meget interessant modstander

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3244
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Træningskampe vinteren 2018

Indlæg af Brodernumsi » 6. jan 2018, 01:28

frederikshavneren skrev:
doukas skrev:
frederikshavneren skrev:Jeg undrer mig over hvorfor vi altid spiller træningskampe mod FC Randers, dermed kommer vi til at spille mange kampe mod de intetsigende 'heste' hvert eneste år.
Vi møder FC Randers to gange i grundspillet, potentielt to gange i nedrykningsspillet, træningskampe sommer og vinter samt derudover er FC Randers en mulig modstander i pokalsemifinalen såfremt begge hold kvalificerer sig hertil.

Det burde være muligt at finde en mere interessant modstander såsom Vendsyssel FF.
Du har helt ret. Vendsyssel FF er den klart mest interessante modstander, mellem Brønderslev og Hjørring.
Som jeg skrev kan vi komme til at møde FC Randers alt mellem 4-7 gange i løbet af ét kalenderår (sommer-sommer) hvilket må siges at være ret meget. Det må være ret kedeligt at møde den samme modstander så mange gange, om vi så byttede FC Randers ud med FC Thisted, Jetsmark el. lign. så ville der trods være en anden modstander at forholde sig til.

Og ja Vendsyssel FF er en meget interessant modstander
Nok kun for dig.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Brugeravatar
Dr. Holst
1. div
1. div
Indlæg: 310
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:53
Geografisk sted: 9tuz baby baby

Re: Træningskampe vinteren 2018

Indlæg af Dr. Holst » 10. jan 2018, 20:39

Så skal vi til hestebyen og se gutterne dagen efter KMD indendørs, hvor de nok er trætte efter at have væltet pestegnen

Lør d. 13. januar 2018

kl 13:00

Sted: Kunstgræsbanen, Viborgvej 92, Randers NV

Dvs det er lige ved Stadion - eller bioethanol park ;)
https://www.google.dk/maps/place/Viborg ... 10.0095181

Bliver aldrig træt af den her:
https://www.youtube.com/watch?v=qPPH46LsJEM

Brugeravatar
Glenn Francisco
Superliga
Superliga
Indlæg: 724
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:08
Favoritspiller: Søren Frederiksen
Geografisk sted: København

Re: Træningskampe vinteren 2018

Indlæg af Glenn Francisco » 12. jan 2018, 07:26

Andre end mig der synes det er lidt ærgerligt at man vælge at tage med til den indendørsturnering og så overhovedet ikke prioritere den og blot sende ungdomsspillere? Brøndby har hele start 11veren med nærmest.

Måske er jeg bare nostalgisk og husker de gamle turneringer med glæde :)
En rigtig AaB fan råber såååå'uuh!

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Træningskampe vinteren 2018

Indlæg af frederikshavneren » 12. jan 2018, 07:55

Glenn Francisco skrev:Andre end mig der synes det er lidt ærgerligt at man vælge at tage med til den indendørsturnering og så overhovedet ikke prioritere den og blot sende ungdomsspillere? Brøndby har hele start 11veren med nærmest.

Måske er jeg bare nostalgisk og husker de gamle turneringer med glæde :)
Jeg synes at det er rigtig fint at indendørsturneringen er tilbage, der er foretaget ændringer så det bliver meget spændende at følge med i aften. Jeg husker tilbage på indendørsturneringen som et fint indslag i den trælse vinteropstart.

Ja det er en noget ukendt trup vi stiller med, måske man har valgt at prioritere morgendagens træningskamp mod FC Randers, derudover lyder det til i et interview med Friis at man har valgt at stille med tekniske typer til indendørsturneringen.
Hvad Patrick og Augu så laver på holdkortet kan undre

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Træningskampe vinteren 2018

Indlæg af Martino » 12. jan 2018, 08:21

Jrg glæder mig i hvertfald personligt til at se Mathias Johannesen. En lidt lille teknisk stærk højre back med en stor motor. Ellers virker den en smule nedprioriteret, Rasmus Prangsgaard plejer feks at sidde på bænken på U19 holdet men han kan selvfølgelig være en god indendørsspiller.
Mit håb er at se tryllerier fra Rolim og Wessam, og ellers glæde mig over at der igen er denne indendørsturnering.
Jeg savner Winsnes

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Træningskampe vinteren 2018

Indlæg af Forza » 12. jan 2018, 09:49

Fantastisk at indendørs turneringen er tilbage, men decideret pinligt hold vi stiller op med.

Vi sætter endda vores assistent træner på holdet som var notorisk kendt for en elendig teknik og vi spiller som det eneste hold uden målmand.

Ved annonceringen af turneringen skrev de endda "Alle hold i KMD Cup har forpligtet sig til at sende en række profiler i aktion".

Det lever vi vist ikke op til.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1605
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Træningskampe vinteren 2018

Indlæg af Halil » 12. jan 2018, 10:28

Forza skrev:Fantastisk at indendørs turneringen er tilbage, men decideret pinligt hold vi stiller op med.

Vi sætter endda vores assistent træner på holdet som var notorisk kendt for en elendig teknik og vi spiller som det eneste hold uden målmand.

Ved annonceringen af turneringen skrev de endda "Alle hold i KMD Cup har forpligtet sig til at sende en række profiler i aktion".

Det lever vi vist ikke op til.
Godt!

Det er en fucking indendørsturnering i Mordor!
Uden Synd Ingen Frelse

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Træningskampe vinteren 2018

Indlæg af Forza » 12. jan 2018, 10:41

Halil skrev:
Forza skrev:Fantastisk at indendørs turneringen er tilbage, men decideret pinligt hold vi stiller op med.

Vi sætter endda vores assistent træner på holdet som var notorisk kendt for en elendig teknik og vi spiller som det eneste hold uden målmand.

Ved annonceringen af turneringen skrev de endda "Alle hold i KMD Cup har forpligtet sig til at sende en række profiler i aktion".

Det lever vi vist ikke op til.
Godt!

Det er en fucking indendørsturnering i Mordor!
I Mordor alligevel... is på.

Det er en tv-turnering som mange AaB fans skal se. Jeg håber da ligeledes at holdene stiller op med profiler når turneringen kommer til Aalborg.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1605
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Træningskampe vinteren 2018

Indlæg af Halil » 12. jan 2018, 11:12

Det er Mordor.

Der er kun ondskab og lidelse der.
Uden Synd Ingen Frelse

Besvar