Kamptråd: AaB - AC Horsens, 05.03.2018

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Kamptråd: AaB - AC Horsens, 05.03.2018

Indlæg af De Fem » 2. mar 2018, 22:02

Forza skrev:
Gamen skrev:
9800 skrev:Er der andre end mig der stirrer intenst på den øjeblikkelige top 6?
Det slår mig at AaB ikke har vundet en eneste kamp mod nogen i top 6! jeg tror at det vi har brug for er 10 kampe vi kan spille uden pres.
10 kampe uden pres ændrer ikke meget, hvis vi bliver ved med at spille kujonbold. Nu er vi gået defensivt til værks i snart 2 sæsoner. Måske det var på tide at prøve det der med at gå ind til hver kamp med ønsket om at VINDE, ikke undgå at tabe. Og i det mindste prøve at spille en god gang fodbold, i stedet for at krybe ned på egen 16-meter så snart man har noget der ligner et resultat.
Især når man konsekvent er i medierne og snakker om at vi i AaB vil spille fremad i banen og spille offensivt. Det er efterhånden patetisk. Vi er jo det kedeligste hold i superligaen for 2 år i træk.
Så glæd dig til næste uge modstander.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Kamptråd: AaB - AC Horsens, 05.03.2018

Indlæg af Forza » 2. mar 2018, 22:30

De Fem skrev:
Forza skrev:
Gamen skrev:
9800 skrev:Er der andre end mig der stirrer intenst på den øjeblikkelige top 6?
Det slår mig at AaB ikke har vundet en eneste kamp mod nogen i top 6! jeg tror at det vi har brug for er 10 kampe vi kan spille uden pres.
10 kampe uden pres ændrer ikke meget, hvis vi bliver ved med at spille kujonbold. Nu er vi gået defensivt til værks i snart 2 sæsoner. Måske det var på tide at prøve det der med at gå ind til hver kamp med ønsket om at VINDE, ikke undgå at tabe. Og i det mindste prøve at spille en god gang fodbold, i stedet for at krybe ned på egen 16-meter så snart man har noget der ligner et resultat.
Især når man konsekvent er i medierne og snakker om at vi i AaB vil spille fremad i banen og spille offensivt. Det er efterhånden patetisk. Vi er jo det kedeligste hold i superligaen for 2 år i træk.
Så glæd dig til næste uge modstander.

De har de mindste en spidskompetence og en konkret taktik de spiller efter.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1989
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Kamptråd: AaB - AC Horsens, 05.03.2018

Indlæg af 9520AaB » 3. mar 2018, 08:18

BassogogsVen skrev:
9520AaB skrev:
9800 skrev:Er der andre end mig der stirrer intenst på den øjeblikkelige top 6?
Det slår mig at AaB ikke har vundet en eneste kamp mod nogen i top 6! jeg tror at det vi har brug for er 10 kampe vi kan spille uden pres.
Halv fyldt eller halv tomt?
3 af holdene i top 6 har vi ikke tabt til i denne sæsonBillede


Sent from my iPhone using Tapatalk
Nej, sådan kan du ikke stille det op, thi en sejr giver 3 point, mens en uafgjort giver 1 - rykker marginalt mere end et nederlag. Det var også derfor man ændrede til 3-pointsystemet.
Nu var postulatet at vi ikke havde vundet over top 6?, ikke noget med point.
Jeg synes da også at det er bekymrende at vi ikke har fået 3 point mod top 6, samtidig kan vi da også godt anerkende at top 6 rent faktisk har svært ved at vinde over os.
Derfor må det da i sagens natur med i billedet at vi måske ikke er så langt fra en sejr mod top 6, som postulatet at “bekymrende at vi ikke har vundet over top 6 er”??


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Kamptråd: AaB - AC Horsens, 05.03.2018

Indlæg af Kristian » 3. mar 2018, 10:29

9520AaB skrev:
BassogogsVen skrev:
9520AaB skrev:
9800 skrev:Er der andre end mig der stirrer intenst på den øjeblikkelige top 6?
Det slår mig at AaB ikke har vundet en eneste kamp mod nogen i top 6! jeg tror at det vi har brug for er 10 kampe vi kan spille uden pres.
Halv fyldt eller halv tomt?
3 af holdene i top 6 har vi ikke tabt til i denne sæsonBillede


Sent from my iPhone using Tapatalk
Nej, sådan kan du ikke stille det op, thi en sejr giver 3 point, mens en uafgjort giver 1 - rykker marginalt mere end et nederlag. Det var også derfor man ændrede til 3-pointsystemet.
Nu var postulatet at vi ikke havde vundet over top 6?, ikke noget med point.
Jeg synes da også at det er bekymrende at vi ikke har fået 3 point mod top 6, samtidig kan vi da også godt anerkende at top 6 rent faktisk har svært ved at vinde over os.
Derfor må det da i sagens natur med i billedet at vi måske ikke er så langt fra en sejr mod top 6, som postulatet at “bekymrende at vi ikke har vundet over top 6 er”??


Sent from my iPhone using Tapatalk
Lad os kigge på kampene så:

FCK vs AaB - 1-1 - premiere og godkendt flot resultat

FCN vs AaB - 3-2 - egentlig en ok kamp hvor vi ikke får et fortjent point. Vi spillede chancen.

Horsens vs AaB - kedelig 0-0 og ikke godkendt. Vi burde have vundet den kamp.

BIF vs AaB - AaB tættest på sejren og godkendt kamp. Flot point i et nyt 3-5-1 system.

FCM vs AaB - 4-1 - spillemæssigt med men FCM var desværre bare bedre og vi taber vel fortjent.

AaB vs OB - 0-2 - bestemt ikke godkendt deffensivt og vi skabte ikke nok. Dårligste kamp indtil videre mod top 6.

AaB - FCM - et point havde været fair men. Score i 88 min og huske vi brænder nogle ret store chancer. Spillemæssigt godkendt.

AaB vs FCK - overordnet set godkendt med 1 point.

AaB vs Brøndby - 1-1 - tja, rødt kort overskygger det lidt. Hvis og hvis med Kusk scoring eller ej. BIF var gode i undertal og 1 point godkendt trodsalt.

AaB vs FCN - 1-1 - virkelig skidt 1 halvleg og vel mest skuffende hjemmekamp siden OB kampen. Men redder 1 point hjem og tæt på 3.

Overordnet set har vi haft 3 kampe hvor vi kunne forvente mere. Horsens, OB og FCN.

På papieret ser det skidt ud, men med vores problemer synes jeg sq vi har fået rimeligt ud af de kampe. Med held kunne vi have haft 6 point mere som jeg ser det.

Det positive er, at vi har fornået at slå til mod de hold der ligger under os. Vi har vundet de kampe vi simpelhen skal vinde og som AaB tidligere har haft problemer med.

Tror sq på 2 sejre mod Horsens og Randers og så kan vi forhåbenligt gå et slutspil i møde, hvor spillerne viser en helt anden frihed.
------------------
mvh Kristian

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - AC Horsens, 05.03.2018

Indlæg af Pastorius » 3. mar 2018, 10:54

Kristian skrev:
9520AaB skrev:
BassogogsVen skrev:
9520AaB skrev:
9800 skrev:Er der andre end mig der stirrer intenst på den øjeblikkelige top 6?
Det slår mig at AaB ikke har vundet en eneste kamp mod nogen i top 6! jeg tror at det vi har brug for er 10 kampe vi kan spille uden pres.
Halv fyldt eller halv tomt?
3 af holdene i top 6 har vi ikke tabt til i denne sæsonBillede


Sent from my iPhone using Tapatalk
Nej, sådan kan du ikke stille det op, thi en sejr giver 3 point, mens en uafgjort giver 1 - rykker marginalt mere end et nederlag. Det var også derfor man ændrede til 3-pointsystemet.
Nu var postulatet at vi ikke havde vundet over top 6?, ikke noget med point.
Jeg synes da også at det er bekymrende at vi ikke har fået 3 point mod top 6, samtidig kan vi da også godt anerkende at top 6 rent faktisk har svært ved at vinde over os.
Derfor må det da i sagens natur med i billedet at vi måske ikke er så langt fra en sejr mod top 6, som postulatet at “bekymrende at vi ikke har vundet over top 6 er”??


Sent from my iPhone using Tapatalk
Lad os kigge på kampene så:

FCK vs AaB - 1-1 - premiere og godkendt flot resultat

FCN vs AaB - 3-2 - egentlig en ok kamp hvor vi ikke får et fortjent point. Vi spillede chancen.

Horsens vs AaB - kedelig 0-0 og ikke godkendt. Vi burde have vundet den kamp.

BIF vs AaB - AaB tættest på sejren og godkendt kamp. Flot point i et nyt 3-5-1 system.

FCM vs AaB - 4-1 - spillemæssigt med men FCM var desværre bare bedre og vi taber vel fortjent.

AaB vs OB - 0-2 - bestemt ikke godkendt deffensivt og vi skabte ikke nok. Dårligste kamp indtil videre mod top 6.

AaB - FCM - et point havde været fair men. Score i 88 min og huske vi brænder nogle ret store chancer. Spillemæssigt godkendt.

AaB vs FCK - overordnet set godkendt med 1 point.

AaB vs Brøndby - 1-1 - tja, rødt kort overskygger det lidt. Hvis og hvis med Kusk scoring eller ej. BIF var gode i undertal og 1 point godkendt trodsalt.

AaB vs FCN - 1-1 - virkelig skidt 1 halvleg og vel mest skuffende hjemmekamp siden OB kampen. Men redder 1 point hjem og tæt på 3.

Overordnet set har vi haft 3 kampe hvor vi kunne forvente mere. Horsens, OB og FCN.

På papieret ser det skidt ud, men med vores problemer synes jeg sq vi har fået rimeligt ud af de kampe. Med held kunne vi have haft 6 point mere som jeg ser det.

Det positive er, at vi har fornået at slå til mod de hold der ligger under os. Vi har vundet de kampe vi simpelhen skal vinde og som AaB tidligere har haft problemer med.

Tror sq på 2 sejre mod Horsens og Randers og så kan vi forhåbenligt gå et slutspil i møde, hvor spillerne viser en helt anden frihed.
FCK - AaB og de to kampe mod BIF skulle klart have givet 9 point.
Med venlig Hilsen
--
Robert

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kamptråd: AaB - AC Horsens, 05.03.2018

Indlæg af FIDEL » 3. mar 2018, 11:42

Pastorius skrev:
Kristian skrev:
9520AaB skrev:
BassogogsVen skrev:
9520AaB skrev:
9800 skrev:Er der andre end mig der stirrer intenst på den øjeblikkelige top 6?
Det slår mig at AaB ikke har vundet en eneste kamp mod nogen i top 6! jeg tror at det vi har brug for er 10 kampe vi kan spille uden pres.
Halv fyldt eller halv tomt?
3 af holdene i top 6 har vi ikke tabt til i denne sæsonBillede


Sent from my iPhone using Tapatalk
Nej, sådan kan du ikke stille det op, thi en sejr giver 3 point, mens en uafgjort giver 1 - rykker marginalt mere end et nederlag. Det var også derfor man ændrede til 3-pointsystemet.
Nu var postulatet at vi ikke havde vundet over top 6?, ikke noget med point.
Jeg synes da også at det er bekymrende at vi ikke har fået 3 point mod top 6, samtidig kan vi da også godt anerkende at top 6 rent faktisk har svært ved at vinde over os.
Derfor må det da i sagens natur med i billedet at vi måske ikke er så langt fra en sejr mod top 6, som postulatet at “bekymrende at vi ikke har vundet over top 6 er”??


Sent from my iPhone using Tapatalk
Lad os kigge på kampene så:

FCK vs AaB - 1-1 - premiere og godkendt flot resultat

FCN vs AaB - 3-2 - egentlig en ok kamp hvor vi ikke får et fortjent point. Vi spillede chancen.

Horsens vs AaB - kedelig 0-0 og ikke godkendt. Vi burde have vundet den kamp.

BIF vs AaB - AaB tættest på sejren og godkendt kamp. Flot point i et nyt 3-5-1 system.

FCM vs AaB - 4-1 - spillemæssigt med men FCM var desværre bare bedre og vi taber vel fortjent.

AaB vs OB - 0-2 - bestemt ikke godkendt deffensivt og vi skabte ikke nok. Dårligste kamp indtil videre mod top 6.

AaB - FCM - et point havde været fair men. Score i 88 min og huske vi brænder nogle ret store chancer. Spillemæssigt godkendt.

AaB vs FCK - overordnet set godkendt med 1 point.

AaB vs Brøndby - 1-1 - tja, rødt kort overskygger det lidt. Hvis og hvis med Kusk scoring eller ej. BIF var gode i undertal og 1 point godkendt trodsalt.

AaB vs FCN - 1-1 - virkelig skidt 1 halvleg og vel mest skuffende hjemmekamp siden OB kampen. Men redder 1 point hjem og tæt på 3.

Overordnet set har vi haft 3 kampe hvor vi kunne forvente mere. Horsens, OB og FCN.

På papieret ser det skidt ud, men med vores problemer synes jeg sq vi har fået rimeligt ud af de kampe. Med held kunne vi have haft 6 point mere som jeg ser det.

Det positive er, at vi har fornået at slå til mod de hold der ligger under os. Vi har vundet de kampe vi simpelhen skal vinde og som AaB tidligere har haft problemer med.

Tror sq på 2 sejre mod Horsens og Randers og så kan vi forhåbenligt gå et slutspil i møde, hvor spillerne viser en helt anden frihed.
FCK - AaB og de to kampe mod BIF skulle klart have givet 9 point.
Vi må også bare erkende, at vi har en træner, som ikke har særlig stor tillid til defensiven på holdet, eftersom vi sjældent går efter sejren sidst i kampene.
Det kan så undre, at AaB ikke har hentet en central forsvarer mere ind, men måske har Gaarde sagt nej, da vi jo helst skal spille med lokale drenge.
Jeg synes efterhånden, at AaB er lidt for pladderromantiske it. Spillestil, strategi m. Lokale drenge, hele Nordjyllands hold mm. Jeg vil hellere se resultater end pladder må jeh sige.

Reyad
Allstar
Allstar
Indlæg: 1186
Tilmeldt: 27. jul 2005, 13:05
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: 5500

Re: Kamptråd: AaB - AC Horsens, 05.03.2018

Indlæg af Reyad » 3. mar 2018, 12:33

Altså jeg vil hellere se nordjyske drenge, end jeg vil se Safranko, Blomquist, Holgersson eller lign.

Træfsikkerheden med transfers er faldende, og det er bare afgørende, når budgetterne er små. Der er ikke plads til at ramme så meget forbi. Succes i 'Suppen' hænger ofte sammen med, at man rammer plet på transfermarkedet - og får nogle talenter til at peake. FCN hæderkrones for talentarbejde, men har også ramt plet med Lobotka, Mor, Asante, Donyoh, Mtilliga, Bartolec osv. Så er det nemmere at være talent.

Vi har ikke ramt plet - også er det sværere for Pohl, Blåbjerg, Børsting, MC og resten af blive profiler. Lad os håbe på, at Okore, Kusk, Rolim, Flores udvikler sig til deciderede pletskud. Nogle er godt på vej.

Men tilbage til kampen mod Horsens. Vi bliver presset på de lange indkast, men Horsens form er ikke fremragende, hvis du spørger mig. Vejret er til deres fordel, men får vi sat vores bedste spillere i scene (Kusk, Rolim, Ahlmann, Pohl), så tror jeg vi vinder. Formentlig kun med et enkelt mål.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kamptråd: AaB - AC Horsens, 05.03.2018

Indlæg af FIDEL » 3. mar 2018, 17:42

Reyad skrev:Altså jeg vil hellere se nordjyske drenge, end jeg vil se Safranko, Blomquist, Holgersson eller lign.

Træfsikkerheden med transfers er faldende, og det er bare afgørende, når budgetterne er små. Der er ikke plads til at ramme så meget forbi. Succes i 'Suppen' hænger ofte sammen med, at man rammer plet på transfermarkedet - og får nogle talenter til at peake. FCN hæderkrones for talentarbejde, men har også ramt plet med Lobotka, Mor, Asante, Donyoh, Mtilliga, Bartolec osv. Så er det nemmere at være talent.

Vi har ikke ramt plet - også er det sværere for Pohl, Blåbjerg, Børsting, MC og resten af blive profiler. Lad os håbe på, at Okore, Kusk, Rolim, Flores udvikler sig til deciderede pletskud. Nogle er godt på vej.

Men tilbage til kampen mod Horsens. Vi bliver presset på de lange indkast, men Horsens form er ikke fremragende, hvis du spørger mig. Vejret er til deres fordel, men får vi sat vores bedste spillere i scene (Kusk, Rolim, Ahlmann, Pohl), så tror jeg vi vinder. Formentlig kun med et enkelt mål.
Det er helt rigtigt at det er langt sværere for talenter når profilerne kæmper med deres niveau. Men spillere som KP og Blåbjerg er vel ikke talenter længere, og de har dælme nogle udfordringer med niveauet i suppen. Jeh fatter ganske enkelt, at, Blåbjerg har fået så mange kampe.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kamptråd: AaB - AC Horsens, 05.03.2018

Indlæg af FlæskeFrank » 4. mar 2018, 11:49

Hvis vi fans har lært noget overhovedet af kampen mod Horsens i december 2016, så er det, at i den situation og tidspunkt kan uafgjort være et tåleligt resultat. Der var ingen her på debatsiden(mig selv inklusiv), som ikke så en sejr ligge og vente. Det blev et smerteligt nederlag og trænerfyring i stedet.

Selvom vi alle håber og (forventer) at AaB smadrer Horsens 4-0, så kan 0-0 være et tåleligt.

Og nej til alle tosserne - det er ikke et udtryk for manglende ambitioner. Men nogen gange skal man hive den fisk i land, man kan fange og ikke sulte i stedet for at stirre sig blind på en større fisk(flot spil og stor sejr). Og i dette tilfælde kan 0-0 være med til at vi kommer med i slutspillet og indfrier nogle budgetmål og faktisk får nogle kampe, hvor vi kan spille uden at være bange.

Hvis man kigger på Brøndby og AGF, så har de netop alt alt for sent erkendt, at de ikke var bedre og derfor gået i skuffelse år efter år. Og pt. er vi ikke til at slaske Horsens 4-0, desværre. Jeg håber stadig på sejr og forventer det, men har det også, at hvis ikke så er uafgjort til at leve med.
- FlæskeFrank

DonSilicone
1. div
1. div
Indlæg: 263
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:08
Geografisk sted: Aalborg

Re: RE: Re: Kamptråd: AaB - AC Horsens, 05.03.2018

Indlæg af DonSilicone » 4. mar 2018, 12:41

FlæskeFrank skrev:Hvis vi fans har lært noget overhovedet af kampen mod Horsens i december 2016, så er det, at i den situation og tidspunkt kan uafgjort være et tåleligt resultat. Der var ingen her på debatsiden(mig selv inklusiv), som ikke så en sejr ligge og vente. Det blev et smerteligt nederlag og trænerfyring i stedet.

Selvom vi alle håber og (forventer) at AaB smadrer Horsens 4-0, så kan 0-0 være et tåleligt.

Og nej til alle tosserne - det er ikke et udtryk for manglende ambitioner. Men nogen gange skal man hive den fisk i land, man kan fange og ikke sulte i stedet for at stirre sig blind på en større fisk(flot spil og stor sejr). Og i dette tilfælde kan 0-0 være med til at vi kommer med i slutspillet og indfrier nogle budgetmål og faktisk får nogle kampe, hvor vi kan spille uden at være bange.

Hvis man kigger på Brøndby og AGF, så har de netop alt alt for sent erkendt, at de ikke var bedre og derfor gået i skuffelse år efter år. Og pt. er vi ikke til at slaske Horsens 4-0, desværre. Jeg håber stadig på sejr og forventer det, men har det også, at hvis ikke så er uafgjort til at leve med.
Jeg tror ingen herinde i sin vildeste fantasi forestiller sig, at AaB smadrer Horsens med noget der ligner 4-0.
Det jeg synes vi skal lære af den Horsens kamp er, at vi på ingen måde får noget godt ud af at lege Horsens light med fx Holgersson som midtbanespoiler. Hvis vi gør noget lignende igen taber vi og taber den sidste rest af det der er tilbage af selvforståelse som en klub, der lægger vægt på seværdigt og offensivt fodbold. Derfor skal vi fortsætte med de små skridt af fremgang ved at fastholde Rolim og Kusk og rigtig gerne Flores også, hvis han bliver klar. Så kan vi i bedste fald "smadre" dem med 1-0. Men vigtigst af alt skal udtrykket være, at vi faktisk går efter sejren. Det kan så godt være, at vi må nøjes med en uafgjort.

Brugeravatar
bedstefar
Landshold
Landshold
Indlæg: 767
Tilmeldt: 20. sep 2017, 15:09

Re: Kamptråd: AaB - AC Horsens, 05.03.2018

Indlæg af bedstefar » 4. mar 2018, 16:38

3-0 AaB sejr! 2 * Pohl og 1 * Rolim. I hørte det her først :cool: :cool:

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1989
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Kamptråd: AaB - AC Horsens, 05.03.2018

Indlæg af 9520AaB » 4. mar 2018, 16:44

bedstefar skrev:3-0 AaB sejr! 2 * Pohl og 1 * Rolim. I hørte det her først :cool: :cool:

Sgu da ikke noget at sige til at der er dalende tilskuertal, når man kender resultatet på forhånd. Øv øv spoiler.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

CphAab
2. div
2. div
Indlæg: 197
Tilmeldt: 18. feb 2018, 14:26
Favoritspiller: Erik bo

Re: Kamptråd: AaB - AC Horsens, 05.03.2018

Indlæg af CphAab » 4. mar 2018, 17:30

jeg kan ikke se kampen i morgen.

kan først efterfølgende. altså fra ca 21.00 af.
ved i hvor på der er nogen måde jeg kan komme til at genudse kampen? har forsøgt med
mit yousee men de putter aldrig kampene i deres arkiv efterfølgende.

martinaalborg
Allstar
Allstar
Indlæg: 1258
Tilmeldt: 12. jun 2007, 11:11
Favoritspiller: Søren Thorst
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: AaB - AC Horsens, 05.03.2018

Indlæg af martinaalborg » 4. mar 2018, 18:46

bedstefar skrev:3-0 AaB sejr! 2 * Pohl og 1 * Rolim. I hørte det her først :cool: :cool:

2 straffespark i en kamp!

Ja hvorfor ikke....

Brugeravatar
the-ripper
Drenge
Drenge
Indlæg: 40
Tilmeldt: 11. sep 2005, 23:01
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: AaB - AC Horsens, 05.03.2018

Indlæg af the-ripper » 4. mar 2018, 19:01

CphAab skrev:jeg kan ikke se kampen i morgen.

kan først efterfølgende. altså fra ca 21.00 af.
ved i hvor på der er nogen måde jeg kan komme til at genudse kampen? har forsøgt med
mit yousee men de putter aldrig kampene i deres arkiv efterfølgende.
Du kunne evt optage den via din yousee-boks?
Schnell Schnell, Achtung Achtung, Blitzkrieg Aus Wiedersehen

Spritten
2. div
2. div
Indlæg: 111
Tilmeldt: 5. jul 2016, 23:47

Re: Kamptråd: AaB - AC Horsens, 05.03.2018

Indlæg af Spritten » 4. mar 2018, 19:04

CphAab skrev:jeg kan ikke se kampen i morgen.

kan først efterfølgende. altså fra ca 21.00 af.
ved i hvor på der er nogen måde jeg kan komme til at genudse kampen? har forsøgt med
mit yousee men de putter aldrig kampene i deres arkiv efterfølgende.
Viaplay har kampen til at ligge 48 timer efter den er blevet vist. Det kræver selvfølgelig et abonnement, men kan betale sig i den lange ende, hvis man misser flere kampe pga arbejde eller lign.

nj27
1. div
1. div
Indlæg: 380
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:49

Re: Kamptråd: AaB - AC Horsens, 05.03.2018

Indlæg af nj27 » 4. mar 2018, 19:38

Tror kampen risikerer at blive aflyst hvis det vejr de lover holder stik
5-10 cm sne og snefygning så ligner det en kamp der bliver svær at gennemføre

aaballday
1. div
1. div
Indlæg: 390
Tilmeldt: 19. jul 2016, 19:35

Re: Kamptråd: AaB - AC Horsens, 05.03.2018

Indlæg af aaballday » 5. mar 2018, 07:34

Nordjyske:
(4-5-1): Jacob Rinne - Patrick Kristensen, Jores Okore, Kasper Pedersen, Jakob Ahlmann - Frederik Børsting, Filip Lesniak, Oliver Abildgaard, Yann Rolim, Kasper Kusk - Jannik Pohl

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Kamptråd: AaB - AC Horsens, 05.03.2018

Indlæg af De Fem » 5. mar 2018, 07:50

aaballday skrev:Nordjyske:
(4-5-1): Jacob Rinne - Patrick Kristensen, Jores Okore, Kasper Pedersen, Jakob Ahlmann - Frederik Børsting, Filip Lesniak, Oliver Abildgaard, Yann Rolim, Kasper Kusk - Jannik Pohl
Det bliver hvad Red Warshawa kalder en slås- og bollekoncert.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: AaB - AC Horsens, 05.03.2018

Indlæg af Martino » 5. mar 2018, 08:19

De Fem skrev:
aaballday skrev:Nordjyske:
(4-5-1): Jacob Rinne - Patrick Kristensen, Jores Okore, Kasper Pedersen, Jakob Ahlmann - Frederik Børsting, Filip Lesniak, Oliver Abildgaard, Yann Rolim, Kasper Kusk - Jannik Pohl
Det bliver hvad Red Warshawa kalder en slås- og bollekoncert.
Åh Gud. Både Børsting og PK. Måske man bare skal se den i sofaen...
Jeg savner Winsnes

Besvar