Kamptråd: AaB - AC Horsens, 05.03.2018

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Gamling
Superliga
Superliga
Indlæg: 631
Tilmeldt: 8. jul 2005, 21:48
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: København

Re: Kamptråd: AaB - AC Horsens, 05.03.2018

Indlæg af Gamling » 5. mar 2018, 08:24

Hvad med wurtz - hvem er på bænken ?
Gamling
"Ib Simonsen forever"

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: AaB - AC Horsens, 05.03.2018

Indlæg af Funky » 5. mar 2018, 08:33

nj27 skrev:Tror kampen risikerer at blive aflyst hvis det vejr de lover holder stik
5-10 cm sne og snefygning så ligner det en kamp der bliver svær at gennemføre
7-15 cm. sne, lyder det. Ja, det lugter af udsat kamp.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Kamptråd: AaB - AC Horsens, 05.03.2018

Indlæg af Kristian » 5. mar 2018, 08:52

Martino skrev:
De Fem skrev:
aaballday skrev:Nordjyske:
(4-5-1): Jacob Rinne - Patrick Kristensen, Jores Okore, Kasper Pedersen, Jakob Ahlmann - Frederik Børsting, Filip Lesniak, Oliver Abildgaard, Yann Rolim, Kasper Kusk - Jannik Pohl
Det bliver hvad Red Warshawa kalder en slås- og bollekoncert.
Åh Gud. Både Børsting og PK. Måske man bare skal se den i sofaen...


Pallesen har været ringe, så er jo fair nok.
------------------
mvh Kristian

9000AaB
Superliga
Superliga
Indlæg: 621
Tilmeldt: 30. dec 2013, 15:20
Favoritspiller: M. Lindstrøm

Re: Kamptråd: AaB - AC Horsens, 05.03.2018

Indlæg af 9000AaB » 5. mar 2018, 08:57

Årh hvor jeg hader at læse alle steder, at AaB går efter sejren og at de er klar til at spille om top 6, og at de har gode chancer....
Det er første tegn på vi taber stort iaften - alle ved at når man forventer noget af AaB så sker det modsatte.....

Men krydser fingre!!!! og håber vi spiller med Pallesen istedet for PK og måske Flores istedet for Børsting.
Og så gad jeg godt se Wassam få lidt spilletid iaften - tror han kunne være spændende at se.

Brugeravatar
MortenN
Superliga
Superliga
Indlæg: 663
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:21
Favoritspiller: Strandli
Geografisk sted: Nibe

Re: Kamptråd: AaB - AC Horsens, 05.03.2018

Indlæg af MortenN » 5. mar 2018, 09:22

Den bliver helt sikkert udsat..
The games you play
Make people say
You're either weird or lonely

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Kamptråd: AaB - AC Horsens, 05.03.2018

Indlæg af Yankee » 5. mar 2018, 09:35

9000AaB skrev:Årh hvor jeg hader at læse alle steder, at AaB går efter sejren og at de er klar til at spille om top 6, og at de har gode chancer....
Det er første tegn på vi taber stort iaften - alle ved at når man forventer noget af AaB så sker det modsatte.....
Det er en hjemmekamp mod fucking AC Horsens. Kan vi lige komme ud af den der bundholdsmentalitet, tak.

Tidligere havde det været en katastrofe at sætte point til hjemme mod Horsens og en skandale hvis vi endte sæsonen som nr. 6.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: AaB - AC Horsens, 05.03.2018

Indlæg af Martino » 5. mar 2018, 09:36

Kristian skrev:
Martino skrev:
De Fem skrev:
aaballday skrev:Nordjyske:
(4-5-1): Jacob Rinne - Patrick Kristensen, Jores Okore, Kasper Pedersen, Jakob Ahlmann - Frederik Børsting, Filip Lesniak, Oliver Abildgaard, Yann Rolim, Kasper Kusk - Jannik Pohl
Det bliver hvad Red Warshawa kalder en slås- og bollekoncert.
Åh Gud. Både Børsting og PK. Måske man bare skal se den i sofaen...


Pallesen har været ringe, så er jo fair nok.
Ville stadig forsøge at få gang i Pallesen. Synes han var en af de bedre i efteråret. PK bliver jeg aldrig fan af.
Jeg savner Winsnes

abbifar
Superliga
Superliga
Indlæg: 664
Tilmeldt: 17. sep 2008, 21:32
Favoritspiller: Alle der hedder Prica
Geografisk sted: 6933 Kibæk

Re: Kamptråd: AaB - AC Horsens, 05.03.2018

Indlæg af abbifar » 5. mar 2018, 10:04

MortenN skrev:Den bliver helt sikkert udsat..
Har du reelle oplysninger, eller har du bare et vindue og en holdning?
/Thomas
Proud fan of AaB since 1983

andreasaab89
Allstar
Allstar
Indlæg: 2670
Tilmeldt: 18. maj 2009, 17:08

Re: Kamptråd: AaB - AC Horsens, 05.03.2018

Indlæg af andreasaab89 » 5. mar 2018, 10:05

Yankee skrev:
9000AaB skrev:Årh hvor jeg hader at læse alle steder, at AaB går efter sejren og at de er klar til at spille om top 6, og at de har gode chancer....
Det er første tegn på vi taber stort iaften - alle ved at når man forventer noget af AaB så sker det modsatte.....
Det er en hjemmekamp mod fucking AC Horsens. Kan vi lige komme ud af den der bundholdsmentalitet, tak.

Tidligere havde det været en katastrofe at sætte point til hjemme mod Horsens og en skandale hvis vi endte sæsonen som nr. 6.
Super tak !!

Vi skal have en anden mentalitet . Det gælder lige fra sportsdirektør, til trænerteamet , til spillerne og fansene..

Vi er fucking AaB... top 6 er absolut minimum. Klemmer vi os lige akkurat ind på en 6 plads via dårligt spil er sæsonen ikke godkendt. Den er marginalt bestået med 02 i karakter .. vi skal forvente mere af klubben. Alt andet end top 6 er direkte utilfredsstillende .. jeg ved godt at der er gået politik i det når trænerne snakker om modstanderne og deres styrker osv.
Men hvor ville jeg ønske trænerteamet gik ud inden en hjemmekamp mod fucking Horsens og klargjorde at vi selvfølgelig er farvoritter og skal vinde ..

Det er nærmest ligemeget om man møder FCK eller Helsingør så skal man høre på:” vi har stor respekt for en dygtig modstander der har mange styrke . Vi forvenrrr derfor en svær kamp”
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Kamptråd: AaB - AC Horsens, 05.03.2018

Indlæg af Kristian » 5. mar 2018, 10:10

abbifar skrev:
MortenN skrev:Den bliver helt sikkert udsat..
Har du reelle oplysninger, eller har du bare et vindue og en holdning?
Medmindre alt står i himmel og have 1 time før, så skal der sq nok være bold i aften.
------------------
mvh Kristian

Brugeravatar
MortenN
Superliga
Superliga
Indlæg: 663
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:21
Favoritspiller: Strandli
Geografisk sted: Nibe

Re: Kamptråd: AaB - AC Horsens, 05.03.2018

Indlæg af MortenN » 5. mar 2018, 10:25

abbifar skrev:
MortenN skrev:Den bliver helt sikkert udsat..
Har du reelle oplysninger, eller har du bare et vindue og en holdning?
Vindue, holdning, og DMI.. tænker tilbage på foråret 2013, mod Nordsjælland, der begyndte det at sne en time inden kamp start, og den blev fløjtet af et kvarters tid inde i 1.halvleg
The games you play
Make people say
You're either weird or lonely

Brugeravatar
Mephisto2
Allstar
Allstar
Indlæg: 1027
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:28

Re: Kamptråd: AaB - AC Horsens, 05.03.2018

Indlæg af Mephisto2 » 5. mar 2018, 10:39

Yankee skrev:
9000AaB skrev:Årh hvor jeg hader at læse alle steder, at AaB går efter sejren og at de er klar til at spille om top 6, og at de har gode chancer....
Det er første tegn på vi taber stort iaften - alle ved at når man forventer noget af AaB så sker det modsatte.....
Det er en hjemmekamp mod fucking AC Horsens. Kan vi lige komme ud af den der bundholdsmentalitet, tak.

Tidligere havde det været en katastrofe at sætte point til hjemme mod Horsens og en skandale hvis vi endte sæsonen som nr. 6.
Enig - selv i dårlige år var europacup da målsætningen indtil for nyligt!

Det er en sørgelig forfatning, tingene er i for tiden.

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Kamptråd: AaB - AC Horsens, 05.03.2018

Indlæg af De Fem » 5. mar 2018, 10:45

Kristian skrev:
Martino skrev:
De Fem skrev:
aaballday skrev:Nordjyske:
(4-5-1): Jacob Rinne - Patrick Kristensen, Jores Okore, Kasper Pedersen, Jakob Ahlmann - Frederik Børsting, Filip Lesniak, Oliver Abildgaard, Yann Rolim, Kasper Kusk - Jannik Pohl
Det bliver hvad Red Warshawa kalder en slås- og bollekoncert.
Åh Gud. Både Børsting og PK. Måske man bare skal se den i sofaen...


Pallesen har været ringe, så er jo fair nok.
Jeg vil hellere se Pallesen prøve og fejle end PK ikke prøve og derfor ikke fejle.

330 kampe inde i hans AaB karriere kunne det være fedt hvis han tog en chance eller to.

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4719
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Kamptråd: AaB - AC Horsens, 05.03.2018

Indlæg af Maglau » 5. mar 2018, 10:50

De Fem skrev:
Kristian skrev:
Martino skrev:
De Fem skrev:
aaballday skrev:Nordjyske:
(4-5-1): Jacob Rinne - Patrick Kristensen, Jores Okore, Kasper Pedersen, Jakob Ahlmann - Frederik Børsting, Filip Lesniak, Oliver Abildgaard, Yann Rolim, Kasper Kusk - Jannik Pohl
Det bliver hvad Red Warshawa kalder en slås- og bollekoncert.
Åh Gud. Både Børsting og PK. Måske man bare skal se den i sofaen...


Pallesen har været ringe, så er jo fair nok.
Jeg vil hellere se Pallesen prøve og fejle end PK ikke prøve og derfor ikke fejle.

330 kampe inde i hans AaB karriere kunne det være fedt hvis han tog en chance eller to.
Der er vi så heldigvis forskellige. Jeg og sikkert også trænerteamet vil meget nødigt se en back fejle.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Kamptråd: AaB - AC Horsens, 05.03.2018

Indlæg af De Fem » 5. mar 2018, 10:52

Maglau skrev: Der er vi så heldigvis forskellige. Jeg og sikkert også trænerteamet vil meget nødigt se en back fejle.
Sikkert. Mæhle var heller ikke fejlfri, faktisk kostede han en del mål, men han bragte også noget fremad i banen, havde speed og turde forsøge et indlæg.

andreasaab89
Allstar
Allstar
Indlæg: 2670
Tilmeldt: 18. maj 2009, 17:08

Re: Kamptråd: AaB - AC Horsens, 05.03.2018

Indlæg af andreasaab89 » 5. mar 2018, 10:54

Pallesen et bedre end PK med bolden, er hurtigere og bedre 1-1

Problemet er at Pallesens placeringsevne på banen er direkte forfærdelig .. både offensivt og defensivt står han altid forkert placeret . Som om han aldrig er skolet ordentligt . Og indtil han lærer det skal PK spille
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - AC Horsens, 05.03.2018

Indlæg af Pastorius » 5. mar 2018, 10:55

Prøv engang at tælle hvor mange kvalificerede indlæg de hver især kommer frem til.
Begge har hidtil lidt under manglende dygtige højrekanter, men det burde være afhjulpet nu.

Jeg er klar til PK


Sent from my iPhone using Tapatalk
Med venlig Hilsen
--
Robert

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4719
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Kamptråd: AaB - AC Horsens, 05.03.2018

Indlæg af Maglau » 5. mar 2018, 10:55

Det har ændret sig således at AaB’s økonomiske målsætning er sorte tal på bundlinjen. AaB’s sportslige målsætning er sorte tal på bundlinjen.
Alt andet er fløjtende ligegyldigt for ejerkredsen.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Kamptråd: AaB - AC Horsens, 05.03.2018

Indlæg af De Fem » 5. mar 2018, 10:58

andreasaab89 skrev:Pallesen et bedre end PK med bolden, er hurtigere og bedre 1-1

Problemet er at Pallesens placeringsevne på banen er direkte forfærdelig .. både offensivt og defensivt står han altid forkert placeret . Som om han aldrig er skolet ordentligt . Og indtil han lærer det skal PK spille
Forfærdelig er store ord, men det er rigtigt at taget man en chance, så bliver man også nogle gange fanget ud af position.

Chancen for at spille 0-0 er givetvis større med PK, men kunne godt tænke mig nogle af de der mål.

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4412
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Kamptråd: AaB - AC Horsens, 05.03.2018

Indlæg af le Cid » 5. mar 2018, 11:14

De Fem skrev:
andreasaab89 skrev:Pallesen et bedre end PK med bolden, er hurtigere og bedre 1-1

Problemet er at Pallesens placeringsevne på banen er direkte forfærdelig .. både offensivt og defensivt står han altid forkert placeret . Som om han aldrig er skolet ordentligt . Og indtil han lærer det skal PK spille
Forfærdelig er store ord, men det er rigtigt at taget man en chance, så bliver man også nogle gange fanget ud af position.

Chancen for at spille 0-0 er givetvis større med PK, men kunne godt tænke mig nogle af de der mål.
Men hvor mange af de der mål har Pallesen så været involveret i?
Jeg ville normalt have foretrukket Pallesen over PK, men formmæssigt pejer pilen dog kraftigt væke fra Pallesen for tiden!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

Besvar