Kamptråd: AaB - FC Randers, 11.03.2018

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kamptråd: AaB - FC Randers, 11.03.2018

Indlæg af FIDEL » 12. mar 2018, 17:15

BoT skrev:
FIDEL skrev:Desuden er Pohl heller ikke en ørn på dødbolde, hverken defensivt eller offensivt, så MC bidrager med styrke i luften og duelspillet.
Du har godt lagt mærke til, at Pohl har spillet en afgørende rolle i vores hjørnesparksscoringer, ikke?
Jo absolut, og vi har scoret på hjørne i 4 kampe i streg. Det er helt vildt.
Jeg mente selvfølgelig, at Pohl jo ikke er en ørn i luften til at dække op defensivt og score via hovedstød. Derfor var det fornuftigt at starte med MC, da vi ellers kun ville have 2 gode headere på banen igår (KP og Okore).

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Kamptråd: AaB - FC Randers, 11.03.2018

Indlæg af BassogogsVen » 12. mar 2018, 17:28

BoT skrev:
BassogogsVen skrev:
Min pointe er bare, at jeg synes, man begynder at lede efter mere eller mindre paniske halmstrå for at forsvare Pohls berettigelse på dette hold, når nu de mest indlysende for en angriber ikke kan bruges.
Og ja, jeg mener bestemt, at Pohl skal være en del af AaB's superligatrup!
Der gik fuck i citeringen. Det var ovennævnte, jeg mente.
Jeg bemærker blot en tendens på dette forum. At nogle brugere, når de godt kan indse, at kritikerne har ret, finder på nye ting at klynge sig til for at påpege en berettigelse. Og at disse ting bliver mere og mere søgte.

Altså, prøv lige at slå skyklapperne fra i to sekunder, Bo. Hvis nu jeg i transfertråden havde foreslået en eller anden transferfri angriber fra, lad os sige Polen, Eritrea eller Nepal, som ikke kostede alverden i løn til dette hold. Et hold, virkelig trænger til at få scoret nogle mål generelt og længe har manglet en angriber, der kan gøre det, og jeg så skrev:
"Altså, han scorer ikke ret mange mål, han har et virkelig skidt slutprodukt, når han kommer til chancer, men han er helt vildt god til at screene keeperen på hjørnespark", så ville du jo kalde mig verdens største idiot, samt sikkert også mobbe mig på alle sociale medier tilgængelige.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4719
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Kamptråd: AaB - FC Randers, 11.03.2018

Indlæg af Maglau » 12. mar 2018, 17:29

Broendum skrev:
BassogogsVen skrev:
Pastorius skrev:Hvis der nu er nogen der skulle være i tvivl om hvorfor det hold vi mødte var i så dårlig forfatning, så læs med her:

https://www.bt.dk/superligaen/michael-g ... -klogt-agf

Et lille uddrag:
"Flere af Superliga-klubberne har for meget fokus på det, som sker på banen. Men alle kan jo ikke vinde på banen eller øge kvaliteten til det, vi kan se fra de store ligaer. Sportslig succes gør det afgjort nemmere, men der er også andre veje til at påvirke interessen – for eksempel som Randers FC har gjort med 'Backstage'-programmerne."

Der er slet ikke refleksion til at kunne ane en sammenhæng mellem den sportslige nedtur og så hans egen ledelse, der jo så åbenbart har fokuseret på andet end det der sker på banen.
Hvor er jeg glad for, at vi ikke har sådan en type i AaB, trods alt. Han formår jo at gøre det på banen til noget sekundært - måske endda tertiært, eller det, der er værre - i forhold til den uudholdelige dyne af flad, intetsigende, fordummende underholdning, der præger dansk fodbold disse år.
Jeg er rørende enig ... manden er ragende vanvittig. Han har lige smadret en fodboldklub bl.a. med konesagen, en hollandsk psykopattræner, et reality show, en vanvittig transfer politik ... for så "frivilligt" at stoppe før tid og købe et konkursramt tøjmærke. Mage til opmærksomhedssøgende idiot tror jeg ikke engang man kan finde i Herning.

Vi er altså ikke så dårligt stillet på ledelsesniveau.
og så lige kritisere en superliga konkurrent/kollega for at gøre noget andet end han selv ville have gjort.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Kamptråd: AaB - FC Randers, 11.03.2018

Indlæg af BoT » 12. mar 2018, 17:36

BassogogsVen skrev:
BoT skrev:
BassogogsVen skrev:
Min pointe er bare, at jeg synes, man begynder at lede efter mere eller mindre paniske halmstrå for at forsvare Pohls berettigelse på dette hold, når nu de mest indlysende for en angriber ikke kan bruges.
Og ja, jeg mener bestemt, at Pohl skal være en del af AaB's superligatrup!
Der gik fuck i citeringen. Det var ovennævnte, jeg mente.
Jeg bemærker blot en tendens på dette forum. At nogle brugere, når de godt kan indse, at kritikerne har ret, finder på nye ting at klynge sig til for at påpege en berettigelse. Og at disse ting bliver mere og mere søgte.

Altså, prøv lige at slå skyklapperne fra i to sekunder, Bo. Hvis nu jeg i transfertråden havde foreslået en eller anden transferfri angriber fra, lad os sige Polen, Eritrea eller Nepal, som ikke kostede alverden i løn til dette hold. Et hold, virkelig trænger til at få scoret nogle mål generelt og længe har manglet en angriber, der kan gøre det, og jeg så skrev:
"Altså, han scorer ikke ret mange mål, han har et virkelig skidt slutprodukt, når han kommer til chancer, men han er helt vildt god til at screene keeperen på hjørnespark", så ville du jo kalde mig verdens største idiot, samt sikkert også mobbe mig på alle sociale medier tilgængelige.
Nu er jeg jo ikke mobbe-typen, så det ville jeg bestemt ikke. Og jeg synes også, du drejer debatten lidt væk fra det, den oprindeligt var - altså at jeg hæfter mig ved, at Pohl bliver beskrevet som værende "ikke en ørn på hjørne". Det var ikke en generel argumentation for Pohls berettigelse på holdet.

Den debat tager jeg gerne - men det er du jo enig i (altså at han har en berettigelse).

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Kamptråd: AaB - FC Randers, 11.03.2018

Indlæg af BoT » 12. mar 2018, 17:37

FIDEL skrev:
BoT skrev:
FIDEL skrev:Desuden er Pohl heller ikke en ørn på dødbolde, hverken defensivt eller offensivt, så MC bidrager med styrke i luften og duelspillet.
Du har godt lagt mærke til, at Pohl har spillet en afgørende rolle i vores hjørnesparksscoringer, ikke?
Jo absolut, og vi har scoret på hjørne i 4 kampe i streg. Det er helt vildt.
Jeg mente selvfølgelig, at Pohl jo ikke er en ørn i luften til at dække op defensivt og score via hovedstød. Derfor var det fornuftigt at starte med MC, da vi ellers kun ville have 2 gode headere på banen igår (KP og Okore).
Så det er mest defensive dødbolde, du mener? - For det kan jeg godt være enig i.
Det virker dog til, at Okore og KP er rigeligt til at fungere som lufttrusler pt. Det er en fornøjelse.

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Kamptråd: AaB - FC Randers, 11.03.2018

Indlæg af BassogogsVen » 12. mar 2018, 17:41

BoT skrev:
BassogogsVen skrev:
BoT skrev:
BassogogsVen skrev:
Min pointe er bare, at jeg synes, man begynder at lede efter mere eller mindre paniske halmstrå for at forsvare Pohls berettigelse på dette hold, når nu de mest indlysende for en angriber ikke kan bruges.
Og ja, jeg mener bestemt, at Pohl skal være en del af AaB's superligatrup!
Der gik fuck i citeringen. Det var ovennævnte, jeg mente.
Jeg bemærker blot en tendens på dette forum. At nogle brugere, når de godt kan indse, at kritikerne har ret, finder på nye ting at klynge sig til for at påpege en berettigelse. Og at disse ting bliver mere og mere søgte.

Altså, prøv lige at slå skyklapperne fra i to sekunder, Bo. Hvis nu jeg i transfertråden havde foreslået en eller anden transferfri angriber fra, lad os sige Polen, Eritrea eller Nepal, som ikke kostede alverden i løn til dette hold. Et hold, virkelig trænger til at få scoret nogle mål generelt og længe har manglet en angriber, der kan gøre det, og jeg så skrev:
"Altså, han scorer ikke ret mange mål, han har et virkelig skidt slutprodukt, når han kommer til chancer, men han er helt vildt god til at screene keeperen på hjørnespark", så ville du jo kalde mig verdens største idiot, samt sikkert også mobbe mig på alle sociale medier tilgængelige.
Nu er jeg jo ikke mobbe-typen, så det ville jeg bestemt ikke. Og jeg synes også, du drejer debatten lidt væk fra det, den oprindeligt var - altså at jeg hæfter mig ved, at Pohl bliver beskrevet som værende "ikke en ørn på hjørne". Det var ikke en generel argumentation for Pohls berettigelse på holdet.

Den debat tager jeg gerne - men det er du jo enig i (altså at han har en berettigelse).
Jeg tog ikke udgangspunkt i FIDELS udtryk, men mere i den generelle søgen efter ting, Pohl gør godt, som er en meget dynamisk søgen, når man indser, at kritikerne egentlig har ret i deres kritikpunkter. Så formodentlig kommunikerer vi bare med hvert sit afsæt her.

Og ja, Pohl har bestemt en berettigelse på dette hold - men derfor kunne man måske godt ønske sig en tilføjelse af en angriber, der kan afslutte kompetent i åbent spil. Ikke som en erstatning, men som et supplement.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Kamptråd: AaB - FC Randers, 11.03.2018

Indlæg af BassogogsVen » 12. mar 2018, 17:43

Broendum skrev:
BassogogsVen skrev:
Pastorius skrev:Hvis der nu er nogen der skulle være i tvivl om hvorfor det hold vi mødte var i så dårlig forfatning, så læs med her:

https://www.bt.dk/superligaen/michael-g ... -klogt-agf

Et lille uddrag:
"Flere af Superliga-klubberne har for meget fokus på det, som sker på banen. Men alle kan jo ikke vinde på banen eller øge kvaliteten til det, vi kan se fra de store ligaer. Sportslig succes gør det afgjort nemmere, men der er også andre veje til at påvirke interessen – for eksempel som Randers FC har gjort med 'Backstage'-programmerne."

Der er slet ikke refleksion til at kunne ane en sammenhæng mellem den sportslige nedtur og så hans egen ledelse, der jo så åbenbart har fokuseret på andet end det der sker på banen.
Hvor er jeg glad for, at vi ikke har sådan en type i AaB, trods alt. Han formår jo at gøre det på banen til noget sekundært - måske endda tertiært, eller det, der er værre - i forhold til den uudholdelige dyne af flad, intetsigende, fordummende underholdning, der præger dansk fodbold disse år.
Jeg er rørende enig ... manden er ragende vanvittig. Han har lige smadret en fodboldklub bl.a. med konesagen, en hollandsk psykopattræner, et reality show, en vanvittig transfer politik ... for så "frivilligt" at stoppe før tid og købe et konkursramt tøjmærke. Mage til opmærksomhedssøgende idiot tror jeg ikke engang man kan finde i Herning.

Vi er altså ikke så dårligt stillet på ledelsesniveau.
Gravgaard står for alt det, der er så gyseligt ved moderne fodbolds transition fra fodbold til underholdning. Han er så meget indbegrebet af alt det, som TV-stationerne elsker - og elsker at smadre. Og lur mig, om ikke han er ansat hos en af dem om kort tid.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kamptråd: AaB - FC Randers, 11.03.2018

Indlæg af FIDEL » 12. mar 2018, 18:36

BoT skrev:
FIDEL skrev:
BoT skrev:
FIDEL skrev:Desuden er Pohl heller ikke en ørn på dødbolde, hverken defensivt eller offensivt, så MC bidrager med styrke i luften og duelspillet.
Du har godt lagt mærke til, at Pohl har spillet en afgørende rolle i vores hjørnesparksscoringer, ikke?
Jo absolut, og vi har scoret på hjørne i 4 kampe i streg. Det er helt vildt.
Jeg mente selvfølgelig, at Pohl jo ikke er en ørn i luften til at dække op defensivt og score via hovedstød. Derfor var det fornuftigt at starte med MC, da vi ellers kun ville have 2 gode headere på banen igår (KP og Okore).
Så det er mest defensive dødbolde, du mener? - For det kan jeg godt være enig i.
Det virker dog til, at Okore og KP er rigeligt til at fungere som lufttrusler pt. Det er en fornøjelse.
Ja det er det. Der kan vi godt se lidt tynde ud med kun KP og Okore som gode i luften. Derfor fornuftigt med MC fra start.
Men generelt er jeg glad for Pohl. Han er den bedste angriber vi har pt. Og igår var han impliceret i 3 mål. Fremragende mål han lavede.

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4719
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Kamptråd: AaB - FC Randers, 11.03.2018

Indlæg af Maglau » 12. mar 2018, 19:25

Angående Pohl så var der faktisk et par gode kommentarer fra kommentatorerne til kampen. Morten Bruhn siger flere gange at Pohl er super god giftig - hvorefter han pludselig begynder at snakke med sig selv om man kan sige det om en angriber der scorer så lidt. Så siger han - det må vi lade folk selv bedømme.
Derefter bryder den anden kommmtator ind med - jo men faktum er at hver gang vi snakker med modstander trænerne før en kamp om hvad de skal forholde sig til og være specielt opmærksom på ved AaB, svarer de alle Pohl.
Det er altså en kvalitet.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Kamptråd: AaB - FC Randers, 11.03.2018

Indlæg af Hovedet » 12. mar 2018, 20:27

BassogogsVen skrev:
CphAab skrev:
JonasK skrev:Mht vores offensive trio, så er det godt nok skidt at Rolim kan vise sig svær at forlænge med. Flores er højst sandsynlig også væk.

Dvs Gaarde skal scoute og hente 2 x erstatning med fart og teknik.... det lover ikke godt :S

Hvad bygger du på Flores er væk?
Fordi du tror han koster 70million efter VM?

De ryger ud i gruppe spillet sansynligvis. Bassogog vandt african Nations.

Forstår ikke folk taler som om Real Madrid allerede har købt ham. Hvad hvis de taber mod Danmark og Frankrig 4-0 og 5-0.
Flores har hele tiden været er projekt, der skal sælges videre med fortjeneste, så jo, det er blot et spørgsmål om tid, inden han er videre.
Skidegod aflevering til Kusk, men det er dæleme ikke meget, Flores har vist for AaB. Skulle vi vitterlig sælge ham for et solidt beløb, er tabet - foreløbig - til at overse for AaB, og så vil pengene for salget - i teorien da - give mulighed for at hente en fornuftig erstatning. Men det er sateme ærgerligt med ham Rolim, der ligner Gaardes bedste lejeaftale desværre.

svendpoulsen
2. div
2. div
Indlæg: 192
Tilmeldt: 2. okt 2008, 18:07

Re: Kamptråd: AaB - FC Randers, 11.03.2018

Indlæg af svendpoulsen » 12. mar 2018, 21:15

Jeg forstår ikke altid de udtalelser der kommer fra AaB fans - især om Flores. Jeg anser ham absolut for at være blandt de 3-4 bedste på holdet, og da især når de rigtige medspillere også er på holdkortet, som de var mod RFC. lad os se ham sammen med dem flere gange, inden han bliver bedømt for alvor.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Kamptråd: AaB - FC Randers, 11.03.2018

Indlæg af Yankee » 13. mar 2018, 09:47

svendpoulsen skrev:Jeg forstår ikke altid de udtalelser der kommer fra AaB fans - især om Flores. Jeg anser ham absolut for at være blandt de 3-4 bedste på holdet, og da især når de rigtige medspillere også er på holdkortet, som de var mod RFC. lad os se ham sammen med dem flere gange, inden han bliver bedømt for alvor.
Problemet er jo bare at han meget sjældent spiller flere kampe i streg. Det ville klæde ham at springe Perus USA-tur over nu her, så han kan komme sig 100% over sin skade og være klar til mesterskabsspillet, men han plejer jo desværre at vende hjem med en skade eller i markant dårligere form end før landsholdspauserne.

Derudover er jeg meget uenig i at han er blandt de 3-4 bedste på holdet. Han er klart god nok til at være stamspiller, men jeg synes Rinne, Okore, Würtz, Rolim og Kusk er klart bedre og vigtigere.

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Kamptråd: AaB - FC Randers, 11.03.2018

Indlæg af BoT » 13. mar 2018, 09:56

Yankee skrev:Derudover er jeg meget uenig i at han er blandt de 3-4 bedste på holdet. Han er klart god nok til at være stamspiller, men jeg synes Rinne, Okore, Würtz, Rolim og Kusk er klart bedre og vigtigere.
Forhåbentlig kan han vise sig at blive den brik, der binder vores 3 offensive esser sammen fra en central placering. Både Kusk og Rolim viser nogle gange tegn på at ville for meget på egen hånd, hvor de og hele holdet ville lukrere klart mere på at sætte en række pasninger sammen - som vi så ved det første mål i søndags. I den forbindelse kan Flores' pasnings- og spilfortåelsesevner komme godt i spil!

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3643
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Kamptråd: AaB - FC Randers, 11.03.2018

Indlæg af gravballe » 13. mar 2018, 10:15

MrBangDK skrev:
BassogogsVen skrev:
BoT skrev:
BassogogsVen skrev:
BoT skrev:
FIDEL skrev:Desuden er Pohl heller ikke en ørn på dødbolde, hverken defensivt eller offensivt, så MC bidrager med styrke i luften og duelspillet.
Du har godt lagt mærke til, at Pohl har spillet en afgørende rolle i vores hjørnesparksscoringer, ikke?
Jo, det er debatsidens nye mantra, når Pohls vigtighed skal findes, siden han nu ikke er en målørn: Han screener keeperen vildt godt!
Anerkender du, at Pohl har haft en afgørende betydning ved i hvert fald 3 af vores seneste 4 hjørnesparksscoringer? i så fald skal man næppe puttes ind i kategorien "ikke nogen ørn på dødbolde hverken defensivt eller offensivt".
Jo, det er da skide godt, at han screener keeperen, og hvis ikke han havde gjort det, så var sandsynligheden for de 3 mål meget mindre. Men jeg synes sgu stadig, at det er sådan lidt søgt leden efter halmstrå, at nu skal vi til at rose Pohl for det, fordi han nu ikke scorer mål.
Det er vigtigt, at en spiller screener keeperen, men altså, på dette niveau, kan du jo reelt set sætte enhver fysisk stærk spiller til dette.

Min pointe er bare, at jeg synes, man begynder at lede efter mere eller mindre paniske halmstrå for at forsvare Pohls berettigelse på dette hold, når nu de mest indlysende for en angriber ikke kan bruges.
Og ja, jeg mener bestemt, at Pohl skal være en del af AaB's superligatrup!
Helt enig i, at manden skal score mere. Det er dét han er på holdet for. Nuancen er blot, at han bidrager med en masse andet. Jeg tror også på ham - ud fra det indslag der var med ham i går, så lyder han som en som har haft svært ved at finde selvtilliden af personlige årsager. Læg dertil et kollektiv, som ikke har fungeret. Kommer vi i slutspillet og kan spille mere frigjort, så tror jeg vi får flere mål at se.
Hvilke indslag var det? noget man kan se online?

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Kamptråd: AaB - FC Randers, 11.03.2018

Indlæg af MrBangDK » 13. mar 2018, 10:17

gravballe skrev:
MrBangDK skrev:
BassogogsVen skrev:
BoT skrev:
BassogogsVen skrev:
BoT skrev: Du har godt lagt mærke til, at Pohl har spillet en afgørende rolle i vores hjørnesparksscoringer, ikke?
Jo, det er debatsidens nye mantra, når Pohls vigtighed skal findes, siden han nu ikke er en målørn: Han screener keeperen vildt godt!
Anerkender du, at Pohl har haft en afgørende betydning ved i hvert fald 3 af vores seneste 4 hjørnesparksscoringer? i så fald skal man næppe puttes ind i kategorien "ikke nogen ørn på dødbolde hverken defensivt eller offensivt".
Jo, det er da skide godt, at han screener keeperen, og hvis ikke han havde gjort det, så var sandsynligheden for de 3 mål meget mindre. Men jeg synes sgu stadig, at det er sådan lidt søgt leden efter halmstrå, at nu skal vi til at rose Pohl for det, fordi han nu ikke scorer mål.
Det er vigtigt, at en spiller screener keeperen, men altså, på dette niveau, kan du jo reelt set sætte enhver fysisk stærk spiller til dette.

Min pointe er bare, at jeg synes, man begynder at lede efter mere eller mindre paniske halmstrå for at forsvare Pohls berettigelse på dette hold, når nu de mest indlysende for en angriber ikke kan bruges.
Og ja, jeg mener bestemt, at Pohl skal være en del af AaB's superligatrup!
Helt enig i, at manden skal score mere. Det er dét han er på holdet for. Nuancen er blot, at han bidrager med en masse andet. Jeg tror også på ham - ud fra det indslag der var med ham i går, så lyder han som en som har haft svært ved at finde selvtilliden af personlige årsager. Læg dertil et kollektiv, som ikke har fungeret. Kommer vi i slutspillet og kan spille mere frigjort, så tror jeg vi får flere mål at se.
Hvilke indslag var det? noget man kan se online?
Det var et DR indslag.. tror ASC linkede til det på Facebook.
Ska' vi hak'?

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3643
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Kamptråd: AaB - FC Randers, 11.03.2018

Indlæg af gravballe » 13. mar 2018, 10:23

MrBangDK skrev:
gravballe skrev:
MrBangDK skrev:
BassogogsVen skrev:
BoT skrev:
BassogogsVen skrev:
Jo, det er debatsidens nye mantra, når Pohls vigtighed skal findes, siden han nu ikke er en målørn: Han screener keeperen vildt godt!
Anerkender du, at Pohl har haft en afgørende betydning ved i hvert fald 3 af vores seneste 4 hjørnesparksscoringer? i så fald skal man næppe puttes ind i kategorien "ikke nogen ørn på dødbolde hverken defensivt eller offensivt".
Jo, det er da skide godt, at han screener keeperen, og hvis ikke han havde gjort det, så var sandsynligheden for de 3 mål meget mindre. Men jeg synes sgu stadig, at det er sådan lidt søgt leden efter halmstrå, at nu skal vi til at rose Pohl for det, fordi han nu ikke scorer mål.
Det er vigtigt, at en spiller screener keeperen, men altså, på dette niveau, kan du jo reelt set sætte enhver fysisk stærk spiller til dette.

Min pointe er bare, at jeg synes, man begynder at lede efter mere eller mindre paniske halmstrå for at forsvare Pohls berettigelse på dette hold, når nu de mest indlysende for en angriber ikke kan bruges.
Og ja, jeg mener bestemt, at Pohl skal være en del af AaB's superligatrup!
Helt enig i, at manden skal score mere. Det er dét han er på holdet for. Nuancen er blot, at han bidrager med en masse andet. Jeg tror også på ham - ud fra det indslag der var med ham i går, så lyder han som en som har haft svært ved at finde selvtilliden af personlige årsager. Læg dertil et kollektiv, som ikke har fungeret. Kommer vi i slutspillet og kan spille mere frigjort, så tror jeg vi får flere mål at se.
Hvilke indslag var det? noget man kan se online?
Det var et DR indslag.. tror ASC linkede til det på Facebook.
Tak det må være denne her :)

https://www.dr.dk/sporten/fodbold/super ... dboldbanen

Besvar