Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 02.04.2018

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 02.04.2018

Indlæg af BassogogsVen » 3. apr 2018, 11:21

Ja, man må ikke daske til folk i fodbold. Heller ikke, selvom de har fortjent det. Når det er sagt, så forstår jeg godt Okore. Ham derkæmpenarren kommer jo i fuld sprint med albuen forrest, blot for at ramme Okore. Den ville alle, måske undtagen Jesus, jo reagere på. Og at han så lige dasker til hans støvle, er sgu helt okay. Men reglerne siger vel rødt for den slags småting, selvom BIF-klovnens skulle give dobbelt straf.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 02.04.2018

Indlæg af BassogogsVen » 3. apr 2018, 12:13

PK skrev:- Det var jo egentlig lidt småpinligt at rende rundt derinde i første halvleg. I pausen aftale vi så, at vi skulle forsøge at holde nullet i anden halvleg, og vi skulle forsøge at score et mål.
Der er noget, jeg ikke forstår her: Bagud 0-3, og så skal man forsøge at score et mål. Altså, så man kun taber 1-3?
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 02.04.2018

Indlæg af Pastorius » 3. apr 2018, 12:26

Det er selvfølgelig træls at måtte undvære Okore i tre kampe, særligt når det ikke havde nogle betydning længere i dén kamp.

...men altså. Det er jo også godt at se noget hjerte og nogle frustrationer. Så er der i hvert fald én af vores spillere der ikke erligeglad, så låget røg af bøtten.
Med venlig Hilsen
--
Robert

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 02.04.2018

Indlæg af BassogogsVen » 3. apr 2018, 12:28

Pastorius skrev:Det er selvfølgelig træls at måtte undvære Okore i tre kampe, særligt når det ikke havde nogle betydning længere i dén kamp.

...men altså. Det er jo også godt at se noget hjerte og nogle frustrationer. Så er der i hvert fald én af vores spillere der ikke erligeglad, så låget røg af bøtten.
Jeg er fuldstændig enig med dig. Og igen - det var jo ikke, fordi det var voldeligt eller voldsomt eller til fare for modspilleren.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 02.04.2018

Indlæg af Hanga » 3. apr 2018, 12:30

BassogogsVen skrev:Ja, man må ikke daske til folk i fodbold. Heller ikke, selvom de har fortjent det. Når det er sagt, så forstår jeg godt Okore. Ham derkæmpenarren kommer jo i fuld sprint med albuen forrest, blot for at ramme Okore. Den ville alle, måske undtagen Jesus, jo reagere på. Og at han så lige dasker til hans støvle, er sgu helt okay. Men reglerne siger vel rødt for den slags småting, selvom BIF-klovnens skulle give dobbelt straf.
Helt enig. Brøndby fjolsets aktion er absolut også til rødt kort.

Dog stadig skidt at Okore lader frustrationen løbe af med ham. Udmærket kamp af ham ellers som en af de få.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

nj27
1. div
1. div
Indlæg: 380
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:49

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 02.04.2018

Indlæg af nj27 » 3. apr 2018, 19:23

Man kunne jo have taget Okore ud allerede efter han havde spillet fransk klovn nede foran Brøndby fansene
Så havde vi undgået det røde kort

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3158
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 02.04.2018

Indlæg af Gnu » 3. apr 2018, 20:04

Vi skal jo alligevel bare spille ni træningskampe, så fint nok at det er nu, vi skal undvære ham. Om vi bliver nummer fem eller seks er jo fuldstændig ligegyldigt.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

CphAab
2. div
2. div
Indlæg: 197
Tilmeldt: 18. feb 2018, 14:26
Favoritspiller: Erik bo

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 02.04.2018

Indlæg af CphAab » 3. apr 2018, 20:34

GNU

Det vil være naivt ikke at tro det påvirker holdets overall morale markant hvis vi går ud og får tæsk de næste 9 kampe.
Det kommer til at sidde i spillerne når næste sæson går igang.

man taber ikke 4 måneder i streg, og så går ud til august og er fyr og flamme og klar til at vinde ligaen.

Så selvom der ikke er forskel på nr.5 og nr.6 betyder det enormt meget for selve holdet og hvor klar vi er til næste år.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 02.04.2018

Indlæg af FlæskeFrank » 3. apr 2018, 21:15

Att. CphAaB

Du havde ikke overvejet, at GNU hentydede til alle de debattører, som blot har omtalt slutspillet som 10 træningskampe ? Og som måske mente, at de selvsamme debattører måske nu harcelerede over at vi tabte en af de træningskampe ?
- FlæskeFrank

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3158
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 02.04.2018

Indlæg af Gnu » 3. apr 2018, 23:01

CphAab skrev:GNU

Det vil være naivt ikke at tro det påvirker holdets overall morale markant hvis vi går ud og får tæsk de næste 9 kampe.
Det kommer til at sidde i spillerne når næste sæson går igang.

man taber ikke 4 måneder i streg, og så går ud til august og er fyr og flamme og klar til at vinde ligaen.

Så selvom der ikke er forskel på nr.5 og nr.6 betyder det enormt meget for selve holdet og hvor klar vi er til næste år.
Gu gør det da ej. Spillerne ved sgu da godt, at vi ikke kan nå noget som helst, så de er gået på mental sommerferie. Det eneste mål nu er pokalen, og de sidste kampe i Superligaen skal bare overstås.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Gamen

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 02.04.2018

Indlæg af Gamen » 3. apr 2018, 23:05

FlæskeFrank skrev:Att. CphAaB

Du havde ikke overvejet, at GNU hentydede til alle de debattører, som blot har omtalt slutspillet som 10 træningskampe ? Og som måske mente, at de selvsamme debattører måske nu harcelerede over at vi tabte en af de træningskampe ?
Sålænge spillerne spiller dem som om det var træningskampe, så er det vist omsonst hvad vi bliver enige om herinde. I går så vi en viljeløs, modløs præstation. Lidt á la de præstationer holdet leverede da det var i nedrykningsslutspil sidste sæson. Vi må vel bare konkludere, at uanset om der er noget at spille for eller ej, så har vi et relativt dårligt fodboldhold, der er milevidt fra dér hvor vi som fans gerne ser dem og hvor de burde være.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 02.04.2018

Indlæg af Kristian » 4. apr 2018, 00:18

BassogogsVen skrev:
PK skrev:- Det var jo egentlig lidt småpinligt at rende rundt derinde i første halvleg. I pausen aftale vi så, at vi skulle forsøge at holde nullet i anden halvleg, og vi skulle forsøge at score et mål.
Der er noget, jeg ikke forstår her: Bagud 0-3, og så skal man forsøge at score et mål. Altså, så man kun taber 1-3?
Det beviser jo bare at vi har en træner, der har fået printet alt for meget deffensivt ind i vores spillere.
MW virkede også lettere irriteret over spørgsmålet om taktikken var god nok.

Den mand er presset og han kan ikke få tingene til at fungere som han vil.
------------------
mvh Kristian

CphAab
2. div
2. div
Indlæg: 197
Tilmeldt: 18. feb 2018, 14:26
Favoritspiller: Erik bo

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 02.04.2018

Indlæg af CphAab » 4. apr 2018, 01:44

FlæskeFrank skrev:Att. CphAaB

Du havde ikke overvejet, at GNU hentydede til alle de debattører, som blot har omtalt slutspillet som 10 træningskampe ? Og som måske mente, at de selvsamme debattører måske nu harcelerede over at vi tabte en af de træningskampe ?

Nej har jeg ikke.. og har GNu vist heller ikke.

Besvar