Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 02.04.2018

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 02.04.2018

Indlæg af doukas » 2. apr 2018, 20:20

Jeg forventer, at Wieghorst bevilliger 3 fridage til spillene ovenpå succesen med at holde Brøndby på 0 mål i 2. halvleg.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 02.04.2018

Indlæg af Funky » 2. apr 2018, 20:26

Forza skrev:
Funky skrev:
NIN skrev:
Funky skrev:
NIN skrev:
doukas skrev:Så blev MC skifter ud. Bare vi nu ikke har smadret hans selvtillid :'(
Han er en knækket mand.
Jeg er sikker på, at I ville køre en meget strammere linie, og at det ville være den sikre vej til succes. Ærgerligt at det ikke er jer, der træner AaB.
Pjat. MW har vist og ikke kun i AaB, men de steder han har været træner, at han har den helt rigtige indgangsvinkel. Resultaterne taler for sig selv.
Ja, og hvor er det godt vi kun har for vane at ansætte trænere med ene guldpokaler på cv'et, ellers kunne vi jo have fyret dem tusind gange før de rent faktisk stoppede i AaB.
Vi burde aldrig fyre vores trænere. Pehrsson, Rioch og Søndergaard var jo fremragende indslag i AaB.
Hvis vi nu lige skal prøve at få såvel pulsen som sarkasme-niveauet lidt ned igen, så kan jeg da sagtens forestille mig, at det ender i en afsked med Wieghorst. Selvfølgelig - han er da ikke fredet på nogen måde, bare fordi han hedder Wieghorst. Jeg tror bare, helt nøgternt konstateret, ikke at det i så fald vil have noget som helst at gøre med, at han i en kamp som denne siger som han gør ved halftime, eller at han ikke skifter 1-2 mand ud. Der foregår noget i AaB omkring, hvilke spillere man satser på, som jeg som udenforstående har svært ved at se logikken i, og her er de to midtbane-startere i dag gode eksempler på det. Jeg tvivler bare på, det er noget, der afgøres af cheftræneren helt alene, at det er spillere, man satser på. Og i dette forår har han altså ofte sat hold, som har haft de offensive spillere på banen, som folk herinde har efterspurgt. Vi har krævet at se mere til Rolim - det har vi fået. Vi har sukket efter Kusk - ham har vi fået hjem, og han er fast mand. Vi har en offensiv mand i Flores, som er genial på sit landshold, og som han bliver ved med at spille med. Han bruger Pohl, og helt ærligt, hvad ville en anden træner gøre, når man ser på AaB's øvrige trup? Så jeg synes altså, det bliver meget ensidigt negativt, og så ud fra nogle småting, i denne kamp.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Bundgaard
1. div
1. div
Indlæg: 350
Tilmeldt: 27. mar 2008, 17:41
Geografisk sted: 9670

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 02.04.2018

Indlæg af Bundgaard » 2. apr 2018, 20:26

Hold nu op !!!! Temlig flad fornemmelse, ingen spillere kan være sin indsats bekendt, syntes faktisk at pilen peger på MW han må ud, jeg har vøret tilhænger af ham længe, men at stille defensivt op med 2 sekser hvor der intet pres er på holdet !! Så mangler MW sku nogle nossere
, uha jeg er skuffe nu
AaB 4ever resten er Skod

GULDET ER VORES

Gamen

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 02.04.2018

Indlæg af Gamen » 2. apr 2018, 20:29

I det mindste sætter dette alle de blåøjede naivister på plads. Vi blev UDSPILLET i 1. halvleg.
Alt det jeg og mange andre har skrevet herinde mange gange fik vi bekræftet:

Patrick Kristensen har intet at gøre blandt de startende 11. Magnus C. heller ikke. Pohl kan ikke score på oplagte chancer, heller ikke om 30-40 kampe.
Vi er milevidt fra at være i nærheden af de 4 hold som ligger foran os. Vi har et mediokert hold, mediokre spillere og en medioker træner. Vi har fået meget lidt ud af Bassogog-pengene, og fremtiden tegner alt andet end lys. Sådanne kampe kan gøre én dybt deprimeret. Det er ikke mit AaB der spiller så kujonagtig fodbold.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 02.04.2018

Indlæg af Funky » 2. apr 2018, 20:33

BassogogsVen skrev:
Funky skrev:
BassogogsVen skrev:
Funky skrev:
NIN skrev:
doukas skrev:Så blev MC skifter ud. Bare vi nu ikke har smadret hans selvtillid :'(
Han er en knækket mand.
Jeg er sikker på, at I ville køre en meget strammere linie, og at det ville være den sikre vej til succes. Ærgerligt at det ikke er jer, der træner AaB.
Kunne vi ikke komme ud over den der platte pseudoargumentation? Nej, det er ikke os, der træner AaB. For i modsætning til Wieghorst har de færreste herinde den påkrævede uddannelse og licens samt er ikke blevet headhuntet til det job. Det er sådan et inderligt ligegyldigt argument.

Du kan sikkert også fint have en holdning til, at den håndværker, der bygger et lortehus til dig, er en idiot til sit arbejde, selvom du er revisor.

Så kan vi droppe den nu?
Vil du fortælle mig noget om, hvordan man hæver niveauet, efter jeg reagerer forholdsvis på niveau med de par platte kommentarer om MC's mentale velbefindende, som udelukkende har til formål at latterliggøre mit indledende argument? Seriøst?
Næ, men nu har jeg vist dig, hvad der i hvert fald er et virkelig dårligt modargument.
Prøv lige at læse igen, hvad jeg skriver.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 02.04.2018

Indlæg af doukas » 2. apr 2018, 20:36

Nå, kampen i aftes var desværre et historisk lavpunkt. Aldrig før har AaB været nede med 3-0 ved pausen på hjemmebane i Superligaen.

:@
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 02.04.2018

Indlæg af Hovedet » 2. apr 2018, 20:42

doukas skrev:Nå, kampen i aftes var desværre et historisk lavpunkt. Aldrig før har AaB været nede med 3-0 ved pausen på hjemmebane i Superligaen.

:@
Vi var pudsigt nok meget tæt på i mesterskabssæsonen 2007/2008, hvor vi i efterårets sidste hjemmekamp var bagud 0-3 mod Lyngby kort før pausen, men endte med at vinde 5-3.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 02.04.2018

Indlæg af Funky » 2. apr 2018, 20:43

Gamen skrev:I det mindste sætter dette alle de blåøjede naivister på plads. Vi blev UDSPILLET i 1. halvleg.
Alt det jeg og mange andre har skrevet herinde mange gange fik vi bekræftet:

Patrick Kristensen har intet at gøre blandt de startende 11. Magnus C. heller ikke. Pohl kan ikke score på oplagte chancer, heller ikke om 30-40 kampe.
Vi er milevidt fra at være i nærheden af de 4 hold som ligger foran os. Vi har et mediokert hold, mediokre spillere og en medioker træner. Vi har fået meget lidt ud af Bassogog-pengene, og fremtiden tegner alt andet end lys. Sådanne kampe kan gøre én dybt deprimeret. Det er ikke mit AaB der spiller så kujonagtig fodbold.
Ligesom man ikke skal bestille mesterskabsmedaljerne efter én god kamp, så skal man vel heller ikke male alt sort-i-sort efter én dårlig. Om det er holdet eller træneren eller begge som er på det jævne, det er lidt svært at sige. I denne kamp skulle vi i hvert fald have have 2-3-4 andre spillere på banen end dem, som startede, for at kunne udfordre det BIF-hold, som stillede op i dag, og vel at mærke spillere med et væsentligt højere niveau på dagen. Sad de ude på bænken? Næppe...men jeg synes også, der satses meget hårdt på spillere som MC og Lesniak, uden jeg for alvor synes, der er payback på det endnu. Kakeeto må godt nok være dårligere i træning end i kamp, siden han ikke får mere belønning for de gode kampe, han HAR leveret.
Ahlmann havde også en svag dag på kontoret, og jeg synes ikke, han for alvor har fundet tilbage til sin gamle form endnu. Det er bekymrende. Kampen på højre back mellem PK og Pallesen, ja, jamen det siger vel også sig selv, at det ikke er den situation, klubben nok havde håbet på, da man hentede Pallesen.
Blåbjerg får nu en gylden mulighed for at vise sig frem på sin yndlingsposition. Så kan man jo sidde og interessere sig lidt for, hvordan et kommer til at gå.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 02.04.2018

Indlæg af BassogogsVen » 2. apr 2018, 20:43

doukas skrev:Nå, kampen i aftes var desværre et historisk lavpunkt. Aldrig før har AaB været nede med 3-0 ved pausen på hjemmebane i Superligaen.

:@
Ja, det er vel også en slags bemærkelsesværdig rekord, man her har rundet.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 02.04.2018

Indlæg af Forza » 2. apr 2018, 20:44

Funky skrev:
Forza skrev:
Funky skrev:
NIN skrev:
Funky skrev:
NIN skrev:
Han er en knækket mand.
Jeg er sikker på, at I ville køre en meget strammere linie, og at det ville være den sikre vej til succes. Ærgerligt at det ikke er jer, der træner AaB.
Pjat. MW har vist og ikke kun i AaB, men de steder han har været træner, at han har den helt rigtige indgangsvinkel. Resultaterne taler for sig selv.
Ja, og hvor er det godt vi kun har for vane at ansætte trænere med ene guldpokaler på cv'et, ellers kunne vi jo have fyret dem tusind gange før de rent faktisk stoppede i AaB.
Vi burde aldrig fyre vores trænere. Pehrsson, Rioch og Søndergaard var jo fremragende indslag i AaB.
Hvis vi nu lige skal prøve at få såvel pulsen som sarkasme-niveauet lidt ned igen, så kan jeg da sagtens forestille mig, at det ender i en afsked med Wieghorst. Selvfølgelig - han er da ikke fredet på nogen måde, bare fordi han hedder Wieghorst. Jeg tror bare, helt nøgternt konstateret, ikke at det i så fald vil have noget som helst at gøre med, at han i en kamp som denne siger som han gør ved halftime, eller at han ikke skifter 1-2 mand ud. Der foregår noget i AaB omkring, hvilke spillere man satser på, som jeg som udenforstående har svært ved at se logikken i, og her er de to midtbane-startere i dag gode eksempler på det. Jeg tvivler bare på, det er noget, der afgøres af cheftræneren helt alene, at det er spillere, man satser på. Og i dette forår har han altså ofte sat hold, som har haft de offensive spillere på banen, som folk herinde har efterspurgt. Vi har krævet at se mere til Rolim - det har vi fået. Vi har sukket efter Kusk - ham har vi fået hjem, og han er fast mand. Vi har en offensiv mand i Flores, som er genial på sit landshold, og som han bliver ved med at spille med. Han bruger Pohl, og helt ærligt, hvad ville en anden træner gøre, når man ser på AaB's øvrige trup? Så jeg synes altså, det bliver meget ensidigt negativt, og så ud fra nogle småting, i denne kamp.
En træner bliver jo aldrig afskediget på baggrund af en enkelt kampe. Det er jo netop en lang række af mærkelige beslutninger der gør at Wieghorst burde fyres.

At man stiller sig tilfreds med 0-3 og håber på at holde resultat på hjemmebane skriger til himlen.

Jeg vil give dig ret i at han (ENDELIG) er begyndt at sætte nogle offensive spillere fra start. Dog spiller vi stadig konsekvent med 2 6’ere som intet kan med en bold. Vi skifter altid sent ud uanset resultat og vi udviser ingen moral og fightermentalitet.

Det kan du så koble oveni at det tog ham over et år at begynde med mere end én offensiv spiller på banen fra start selvom man udadtil proklameret man vil spille offensivt.

Jeg kan slet ikke se noget positivt i hans tid som træner i AaB og havde Gaarde ikke haft Søndergaards fyring på samvittigheden så havde Wieghorst heller ikke været her længere i min optik.

Gaarde ved godt at hans sidste strå hænger på Wieghorst.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 02.04.2018

Indlæg af BassogogsVen » 2. apr 2018, 20:47

Funky skrev:
Gamen skrev:I det mindste sætter dette alle de blåøjede naivister på plads. Vi blev UDSPILLET i 1. halvleg.
Alt det jeg og mange andre har skrevet herinde mange gange fik vi bekræftet:

Patrick Kristensen har intet at gøre blandt de startende 11. Magnus C. heller ikke. Pohl kan ikke score på oplagte chancer, heller ikke om 30-40 kampe.
Vi er milevidt fra at være i nærheden af de 4 hold som ligger foran os. Vi har et mediokert hold, mediokre spillere og en medioker træner. Vi har fået meget lidt ud af Bassogog-pengene, og fremtiden tegner alt andet end lys. Sådanne kampe kan gøre én dybt deprimeret. Det er ikke mit AaB der spiller så kujonagtig fodbold.
Ligesom man ikke skal bestille mesterskabsmedaljerne efter én god kamp, så skal man vel heller ikke male alt sort-i-sort efter én dårlig. Om det er holdet eller træneren eller begge som er på det jævne, det er lidt svært at sige. I denne kamp skulle vi i hvert fald have have 2-3-4 andre spillere på banen end dem, som startede, for at kunne udfordre det BIF-hold, som stillede op i dag, og vel at mærke spillere med et væsentligt højere niveau på dagen. Sad de ude på bænken? Næppe...men jeg synes også, der satses meget hårdt på spillere som MC og Lesniak, uden jeg for alvor synes, der er payback på det endnu. Kakeeto må godt nok være dårligere i træning end i kamp, siden han ikke får mere belønning for de gode kampe, han HAR leveret.
Ahlmann havde også en svag dag på kontoret, og jeg synes ikke, han for alvor har fundet tilbage til sin gamle form endnu. Det er bekymrende. Kampen på højre back mellem PK og Pallesen, ja, jamen det siger vel også sig selv, at det ikke er den situation, klubben nok havde håbet på, da man hentede Pallesen.
Blåbjerg får nu en gylden mulighed for at vise sig frem på sin yndlingsposition. Så kan man jo sidde og interessere sig lidt for, hvordan et kommer til at gå.
Helt ærligt, kan I blive ved med at snakke om én kamp? Der har jo ikke været en generel forbedring af dette hold under Wieghorst. Nuvel, vi har nået den meget ambitiøse og prangende målsætning, men generelt er det jo elendig fodbold gennem hans 14-15 måneder ved roret.
Så nej, det handler ingenlunde om at male noget i nogen som helst farver efter én kamp. Og jeg kender Gamen godt nok til, at hvis AaB havde noget ordentlig fodbold at byde på, så ville han jo også acceptere sådan nogle nederlag. Men dagens indsats er jo blot én ud af mange lignende under Wieghorst (og Søndergaard).
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 02.04.2018

Indlæg af Funky » 2. apr 2018, 20:56

Forza skrev:
En træner bliver jo aldrig afskediget på baggrund af en enkelt kampe. Det er jo netop en lang række af mærkelige beslutninger der gør at Wieghorst burde fyres.

At man stiller sig tilfreds med 0-3 og håber på at holde resultat på hjemmebane skriger til himlen.

Jeg vil give dig ret i at han (ENDELIG) er begyndt at sætte nogle offensive spillere fra start. Dog spiller vi stadig konsekvent med 2 6’ere som intet kan med en bold. Vi skifter altid sent ud uanset resultat og vi udviser ingen moral og fightermentalitet.

Det kan du så koble oveni at det tog ham over et år at begynde med mere end én offensiv spiller på banen fra start selvom man udadtil proklameret man vil spille offensivt.

Jeg kan slet ikke se noget positivt i hans tid som træner i AaB og havde Gaarde ikke haft Søndergaards fyring på samvittigheden så havde Wieghorst heller ikke været her længere i min optik.

Gaarde ved godt at hans sidste strå hænger på Wieghorst.
Det sidste du skriver kan godt tænkes at være rigtigt. Nu hvor Gaarde er både direktør og sportschef i AaB er der næppe en fyringsseddel på vej til ham så det...
At Wieghorst først spillede med så mange offensive spillere fra start dette forår, det hænger jo også sammen med, at Kusk ikke var her før, at Rolim åbenbart ikke var i form, og at de øvrige offensive spillere i truppen var og er noget mere svingende i kvalitet. Han spillede trods alt nærmest fast med Flores i de fleste kampe. Så jeg har altså svært ved at se, hvor meget anderledes han KUNNE have gjort dér. I dag var Pohl-Flores-Rolim-Kusk på banen samtidig, men kun den ene leverede varen.
Ingen moral og fightermentalitet, det er jeg nu ikke helt enig i. I dag var det bare ringe.
Jeg synes, han har fået skruet et forsvar sammen som vel fungerer så godt, som det næsten kan, med de spillere, vi har til rådighed. I angrebet ved jeg ikke, om det ville fungere bedre med Pohl og Safranko på samme tid. Men den store anke, også fra mig, er, at han ikke har formået at skabe en bedre midtbane, og ja, som du også skriver, så virker det som om der er en fascination af MC og Lesniak, som er lidt svær at forstå.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 02.04.2018

Indlæg af NIN » 2. apr 2018, 20:57

14 hjemmekampe. 4 sejre og en målscore på 16-17. Der bliver rift om sæsonkortene.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

andreasaab89
Allstar
Allstar
Indlæg: 2670
Tilmeldt: 18. maj 2009, 17:08

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 02.04.2018

Indlæg af andreasaab89 » 2. apr 2018, 21:02

Jeg er ikke læge

Men forhåbentlig ikke okore spark/stempling der kan være skyld i dette ?

https://brondby.com/nyhed/2018/04/02/tr ... an-kliment
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 02.04.2018

Indlæg af Funky » 2. apr 2018, 21:03

andreasaab89 skrev:Jeg er ikke læge

Men forhåbentlig ikke okore spark/stempling der kan være skyld i dette ?

https://brondby.com/nyhed/2018/04/02/tr ... an-kliment
Det har jeg umiddelbart meget svært ved at tro. Det var et tjat. til gengæld kan det sagtens være selvforskyldt, da klovnen bare buldrede for fuld skrald ind i Okore.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 02.04.2018

Indlæg af MrBangDK » 2. apr 2018, 21:12

Funky skrev:
andreasaab89 skrev:Jeg er ikke læge

Men forhåbentlig ikke okore spark/stempling der kan være skyld i dette ?

https://brondby.com/nyhed/2018/04/02/tr ... an-kliment
Det har jeg umiddelbart meget svært ved at tro. Det var et tjat. til gengæld kan det sagtens være selvforskyldt, da klovnen bare buldrede for fuld skrald ind i Okore.
Helt sikkert ikke sparket. Han ramte ham ved anklen/foden.
Ska' vi hak'?

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 02.04.2018

Indlæg af BassogogsVen » 2. apr 2018, 21:20

andreasaab89 skrev:Jeg er ikke læge

Men forhåbentlig ikke okore spark/stempling der kan være skyld i dette ?

https://brondby.com/nyhed/2018/04/02/tr ... an-kliment
Men det er jeg, og nej, Okores lille tjat havde intet med det at gøre. Et overrevet korsbånd kræver meget mere kraft, så hans vanvidsløb var sikkert den udløsende faktor.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 02.04.2018

Indlæg af Funky » 2. apr 2018, 21:54

Risgård sukker forståeligt nok efter spilletid, og siger, at en forlængelse med AaB ikke ligefrem ligger i kortene.
Ikke mindst efter dagens kamp kan man vel kun håbe på, han får chancen igen.

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/bae ... spilletid/
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 02.04.2018

Indlæg af Kristian » 2. apr 2018, 21:56

Funky skrev:Risgård sukker forståeligt nok efter spilletid, og siger, at en forlængelse med AaB ikke ligefrem ligger i kortene.
Ikke mindst efter dagens kamp kan man vel kun håbe på, han får chancen igen.

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/bae ... spilletid/
Synes det er at pisse på manden, at han ikke sættes i spil i dag. Alt ære og respekt for magnus, abildgaard og kakeeto men hallo..MW er ved at ødelægge en af vores drenge..
------------------
mvh Kristian

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 02.04.2018

Indlæg af Forza » 2. apr 2018, 21:57

Funky skrev:Risgård sukker forståeligt nok efter spilletid, og siger, at en forlængelse med AaB ikke ligefrem ligger i kortene.
Ikke mindst efter dagens kamp kan man vel kun håbe på, han får chancen igen.

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/bae ... spilletid/
Kan godt forstå ham. Selv bagud med 3 på hjemmebane og uden Würtz bliver 4 6’ere foretrukket fremfor ham. Ved ikke hvad han har gjort Wieghorst udover at have evner fremad i banen som bestemt ikke er trænerens kop the.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Besvar