Gaarde og Wieghorst raus tråden

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: RE: Gaarde og Wieghorst raus tråden

Indlæg af Hanga » 11. apr 2018, 22:16

Lyfe skrev:Troede aldrig jeg skulle sige det men jeg håber at vi taber de næste kampe stort! Tror det er det eneste der kan blive hans sæde i fare... Hadede guld Glen men ser ham som et godt bud nu!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Blasfemi!!! Aldrig nogensinde Glen I spidsen for AaB!

Sendt fra min D5803 med Tapatalk
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: RE: Gaarde og Wieghorst raus tråden

Indlæg af Jakobsen » 11. apr 2018, 22:20

Hanga skrev:
Lyfe skrev:Troede aldrig jeg skulle sige det men jeg håber at vi taber de næste kampe stort! Tror det er det eneste der kan blive hans sæde i fare... Hadede guld Glen men ser ham som et godt bud nu!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Blasfemi!!! Aldrig nogensinde Glen I spidsen for AaB!

Sendt fra min D5803 med Tapatalk
Enig, en hvilken som helst mandagstræner fra debatside.dk fremfor Glen. Selv dem der har plæderet for en 3-4-3 / 5-4-1 med kantspillere som Thellufsen på wingbacksene.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Gaarde og Wieghorst raus tråden

Indlæg af BassogogsVen » 11. apr 2018, 22:21

Lyfe skrev:Troede aldrig jeg skulle sige det men jeg håber at vi taber de næste kampe stort! Tror det er det eneste der kan blive hans sæde i fare... Hadede guld Glen men ser ham som et godt bud nu!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Stop stop stop stop stop stop stop stop stop stop!
Så hellere Wieghorst på en uopsigelig, ubrydelig kontrakt i 20 år og en evig eksistens i Danmarksserien. Der er også noget, der hedder ære i fodbold.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Gaarde og Wieghorst raus tråden

Indlæg af FIDEL » 11. apr 2018, 22:33

Jeg vil faktisk hellere have Glen som træner end Wieghorst. Seriøst! Så er der i det mindste mulighed for lidt vildskab.

CphAab
2. div
2. div
Indlæg: 197
Tilmeldt: 18. feb 2018, 14:26
Favoritspiller: Erik bo

Re: Gaarde og Wieghorst raus tråden

Indlæg af CphAab » 12. apr 2018, 00:52

jeg har det med Glen som jeg har det med kød og øl.

ja.. jeg ved godt for meget kød og øl slår mig ihjel, men jeg vil ikke undvære det.
og jeg er ligeglad om Glen kan føre os til guld eller ej.. jeg vil ikke have ham.

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Gaarde og Wieghorst raus tråden

Indlæg af alithebeast » 12. apr 2018, 06:16

CphAab skrev:jeg har det med Glen som jeg har det med kød og øl.

ja.. jeg ved godt for meget kød og øl slår mig ihjel, men jeg vil ikke undvære det.
og jeg er ligeglad om Glen kan føre os til guld eller ej.. jeg vil ikke have ham.
Er det ikke modsætninger? Du vil have det ene, men ikke det andet.
Hader København!

JonasK
2. div
2. div
Indlæg: 171
Tilmeldt: 9. mar 2017, 09:52
Favoritspiller: Martin P

Re: Gaarde og Wieghorst raus tråden

Indlæg af JonasK » 12. apr 2018, 06:22

Gaarde og MW har spillet fallit, nu må vores bestyrelse vise handlekraft.
Hvis man kan fyre en direktør, fordi salgschefen og hans medarbejdere ikke får resultater, så kan man også fyre en sportsdirektør og træner som har formøblet penge og trup

andreasaab89
Allstar
Allstar
Indlæg: 2670
Tilmeldt: 18. maj 2009, 17:08

Re: Gaarde og Wieghorst raus tråden

Indlæg af andreasaab89 » 12. apr 2018, 07:28

Ikke ligefrem fordi han freder MW

https://nordjyske.dk/nyheder/aalborg/ry ... aign=sport

Vil først hjem og tegne de store linjer senere


Jeg er helt enig i at MW skal ud. Vores trup har mangler flere steder, men jeg syntes den er langt bedre end det MW har fået ud af den...
herunder savner jeg et AaB hold der viser ville og engagement på banen. Det sætter MW og Friis dem ikke op til
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud

swfc
Landshold
Landshold
Indlæg: 913
Tilmeldt: 8. jul 2005, 18:11
Geografisk sted: Midthimmerland

Re: Gaarde og Wieghorst raus tråden

Indlæg af swfc » 12. apr 2018, 09:58

CphAab skrev:jeg har det med Glen som jeg har det med kød og øl.

ja.. jeg ved godt for meget kød og øl slår mig ihjel, men jeg vil ikke undvære det.
og jeg er ligeglad om Glen kan føre os til guld eller ej.. jeg vil ikke have ham.
Det giver da ingen mening??
AaB i hjertet

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Indlæg: 6854
Tilmeldt: 7. jul 2005, 09:07
Geografisk sted: Århus

Re: Gaarde og Wieghorst raus tråden

Indlæg af Kenneth K » 12. apr 2018, 10:20

Alting i den her klub sejler for tiden, og det er vel efterhånden ved at være umuligt at se, hvordan det nuværende setup kan få vendt skuden. Derfor er tiden selvfølgelig moden til, at der skal ske noget drastisk.

Som Kunji siger det:
Vi har et slutspil + en sæson til Wieghorsts kontrakt udløber. Det er for længe.
Men der er også en kæmpe pil, der peger på Gaarde. Og så synes jeg også godt, man kan tillade sig at spørge kritisk ind til, om timingen af bestyrelsens fyring af Schors ikke var helt fucked. Tilbage til starten: Alting i den her klub sejler for tiden.

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Gaarde og Wieghorst raus tråden

Indlæg af doukas » 12. apr 2018, 10:41

MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

9000AaB
Superliga
Superliga
Indlæg: 621
Tilmeldt: 30. dec 2013, 15:20
Favoritspiller: M. Lindstrøm

Re: Gaarde og Wieghorst raus tråden

Indlæg af 9000AaB » 12. apr 2018, 10:44

Sidder og trykker min finger til blods efter alle de gange jeg har trykket F5 idag.

Fyr nu Gaarde, og sæt Lynge ind midlertidig til der er fundet de rigtige direktører og få så Kuhn in istedet for MW.
Så kan Kuhn selv få lov at vælge assistenter og psillere til sommer, og sætte sit dream team i god tid.

9000AaB
Superliga
Superliga
Indlæg: 621
Tilmeldt: 30. dec 2013, 15:20
Favoritspiller: M. Lindstrøm

Re: Gaarde og Wieghorst raus tråden

Indlæg af 9000AaB » 12. apr 2018, 10:47

andreasaab89 skrev:Ikke ligefrem fordi han freder MW

https://nordjyske.dk/nyheder/aalborg/ry ... aign=sport

Vil først hjem og tegne de store linjer senere


Jeg er helt enig i at MW skal ud. Vores trup har mangler flere steder, men jeg syntes den er langt bedre end det MW har fået ud af den...
herunder savner jeg et AaB hold der viser ville og engagement på banen. Det sætter MW og Friis dem ikke op til
Det eneste vi mangler er en ekstra forsvarer og en målsluger, men derudover kan vi sku sætte et ganske fint hold.
Dette er 100% MW, assistenerne og Gaarde, der leger lidt for meget "rød hyggestue" i Aalborg, og de skal ud ASAP.

Brugeravatar
kkoldsoe
2. div
2. div
Indlæg: 196
Tilmeldt: 23. jul 2006, 16:52
Favoritspiller: Wayne Rooney
Geografisk sted: Thisted
Kontakt:

Re: Gaarde og Wieghorst raus tråden

Indlæg af kkoldsoe » 12. apr 2018, 11:17

FIDEL skrev:
kkoldsoe skrev:Useriøst !

Du kan ytre dine holdninger i tråden under transferønsker, der er over 1000 indlæg i den tråd.
Det handler jo ikke om transfers! Og det er da i høj grad seriøst..!
U

Hvad mener du med, at det ikke handler om transfers. ? Transfers er sgu ikke kun spillere ind og ud. Synes bare det er særdeles dumt, at have to tråde der omhandler det samme.

Uldahl
Allstar
Allstar
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 29. feb 2016, 06:46
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: Spanien

Re: Gaarde og Wieghorst raus tråden

Indlæg af Uldahl » 12. apr 2018, 11:31

9000AaB skrev:
andreasaab89 skrev:Ikke ligefrem fordi han freder MW

https://nordjyske.dk/nyheder/aalborg/ry ... aign=sport

Vil først hjem og tegne de store linjer senere


Jeg er helt enig i at MW skal ud. Vores trup har mangler flere steder, men jeg syntes den er langt bedre end det MW har fået ud af den...
herunder savner jeg et AaB hold der viser ville og engagement på banen. Det sætter MW og Friis dem ikke op til
Det eneste vi mangler er en ekstra forsvarer og en målsluger, men derudover kan vi sku sætte et ganske fint hold.
Dette er 100% MW, assistenerne og Gaarde, der leger lidt for meget "rød hyggestue" i Aalborg, og de skal ud ASAP.
Plus 2 back's Pallesen ikke god nok fremad banen, back up/ konkurent til Ahlman. Og ikke mindst en 8 istedet for alle de 6ere vi har. Gaarde har fejlet big time. Både i valg af spillere, men også trænere.
Med hans ageren på markedet sætter jeg et stort ? tegn ved hans udtalelser omkring Kuhn ikke evner at være chef træner. En ting er sikkert at Gaarde på trods af hans fine uddanelse ikke evner jobbet som sportsdirektør. Og han burde melde det ud, og tage sit tøj og forlade jobbet.
Han er alt for dyr i drift, selvom han er AaB dreng. :thumbsdown:

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Gaarde og Wieghorst raus tråden

Indlæg af De Fem » 12. apr 2018, 11:34

MW fik en fair chance i AaB. På 1½ år fik han solidt placeret klubben på en midterplads i turneringen og opnåede intet i pokalen. Det er ikke horribelt ringe, men stadig ikke godt nok for en klub som stræber efter noget større. Det trækker også meget ned at offensiven er så forkølet som den er.

Jeg er ikke 100 % solgt på Jakob Michelsen, men kunne klubben og træneren prøve hinanden af i et meningsløst forår så kunne det være til begges fordel. Ellers så synes jeg det er tid til at hente et navn ind som ikke har været prøvet i SL før. Priske eller Vejles Sormani kunne være muligheder.

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Gaarde og Wieghorst raus tråden

Indlæg af Elscorpio » 12. apr 2018, 11:49

andreasaab89 skrev:Ikke ligefrem fordi han freder MW

https://nordjyske.dk/nyheder/aalborg/ry ... aign=sport

Vil først hjem og tegne de store linjer senere


Jeg er helt enig i at MW skal ud. Vores trup har mangler flere steder, men jeg syntes den er langt bedre end det MW har fået ud af den...
herunder savner jeg et AaB hold der viser ville og engagement på banen. Det sætter MW og Friis dem ikke op til
Han har uld i munden Gaarde, hvorfor siger han det dog ikke klart. Håber både hans og Wieghorsts taburet brænder.

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Indlæg: 6854
Tilmeldt: 7. jul 2005, 09:07
Geografisk sted: Århus

Re: Gaarde og Wieghorst raus tråden

Indlæg af Kenneth K » 12. apr 2018, 11:50

You bastard!

Mit hjerte sprang lige et par slag over dér.

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4976
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: Gaarde og Wieghorst raus tråden

Indlæg af Mr. Larsen » 12. apr 2018, 12:09

Nu er det på høje tider Bestyrelsen viser noget ansvar og gir Gaarde & Weighorst sparket, de ødelægger ligeså stille vores dejlige klub.

Der er igen fremgang at spore overhovedet, at vi er kommet i mesterskabsspillet er mere en forklaring på hvor ringe niveauet i Superligaen efterhånden er blevet, for vi har INTET at lave i den gruppe. top 4 er milevis fra os niveaumæssigt og vi får flere røvfulde inden sæsonen er færdig.

Vi skal simpelthen ha noget gejst og tro ind i spillerne, det får vi bedst med ansættelsen af Kuhn, han kender klubben ud og ind og menneskerne i den, så sæt igang kære bestyrelse !!

Også må vi ud og headhunte en sportsdirektør der evner at vurderer det spillermateriale han kigger på og ikke mindst får maksimalt ud af pengene, præcis som i tiden med Lynge, for der halter vi dælme bagefter !
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1606
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Gaarde og Wieghorst raus tråden

Indlæg af Halil » 12. apr 2018, 12:30

Bestyrelsen kan tidligst sparke Gaarde ud, når der er ansat en ny administrerende direktør.
Uden Synd Ingen Frelse

Besvar