Gaarde og Wieghorst raus tråden

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
CphAab
2. div
2. div
Indlæg: 197
Tilmeldt: 18. feb 2018, 14:26
Favoritspiller: Erik bo

Re: Gaarde og Wieghorst raus tråden

Indlæg af CphAab » 17. apr 2018, 15:36

Gnu skrev:
CphAab skrev:Mit bud er når vi kan hente Kusk til 4,7mill i følge transfermarkt for blot 3 måneder siden, så kan vi nok også hente en til 300.000kr mere, tænker du ikke det?
Man hey lad os bare sige 4,7millioner er max. Det lever jeg fint med, det er stadig mere end vi gav for Pallesen eller Holgersson, hvilket var min pointe, at der er forskel på de hylder.

At du så gerne vil holde fast i de 5mill+ jeg skrev igen og igen, fair nok

Så kan vi blive enige om vi faktuelt har gjort det før. At du så mener det er en anden virkelighed i dag står virkelig for din egen regning,
jeg behøver ikke forholde mig til du føler vi kan tiltrække dårligere i dag end vi kunne for 8 år siden, for det er din holdning ikke min,
Jeg blev bedt om at underbygge vi kan hente spillere til +5mill og der er en hel liste af spillere der har kostet mere end det.

Og så tænker jeg vi kan stoppe den her, medmindre du gerne vil debattere emnet.
Hvilke spillere på den liste kostede +5 millioner? Flere af dem kom transferfrit.

Men dine indlæg drypper desperationens triste dråber, så jeg vil gerne hjælpe dig lidt. Vi har to gange hentet spillere til den pris: Anders Due og Andres Oper. Begge for over ti og knap 20 år siden, hvor AaB's position og forskerordningen var en helt anden.
Ved du hvad.. du vil tydeligvis bare slås, du gider slet ikke debattere emnet så vi dropper den.
Du har fluekneppet jeg sagde 5mil i flere timer nu og vi netop har hentet Kusk til mellem 4,5 og 5mill.. måske 5mill (du ved det ikke)
Hele pointen var forskellen på at hente en til 5mill (SOM Kusk har kostet op mod) eller hente en 1 divisions spiller til 1mill.
Det var ikke lige pointen om han kostede 5,1 eller 4,9 ..

Men det kan du slet ikke sætte dig udover, så fair nok.
Faktum er dog stadig Medierne siger Kusk kostede ca. 5mill.. så det forholder jeg mig til.
Hvem er din kilde? Transfermarkt nævner du?
Jeg kan fortælle dig de mener Anders Due kom til AaB på fri transfer, så god en kilde er de.

Nitten
Superliga
Superliga
Indlæg: 748
Tilmeldt: 18. apr 2015, 20:07
Favoritspiller: Søren dissing
Geografisk sted: Nørresundby

Re: Gaarde og Wieghorst raus tråden

Indlæg af Nitten » 20. apr 2018, 14:42

I snakken om AaB og utilfredsheden fra fans i den seneste ripodsten er Ole Nielsen godt nok dum at høre på når han siger at fans i Nordjylland skulle være særligt krævende.
Han ævler også noget om at det efter nogle nederlag skal der bare lidt sejr til at stille fans tilfredse.
Han har åbenlyst ikke fattet at utilfredsheden stikker langt dybere og mere handler om at AaB stilen igennem de seneste år er blevet udvandet .

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Gaarde og Wieghorst raus tråden

Indlæg af FIDEL » 20. apr 2018, 14:56

Nitten skrev:I snakken om AaB og utilfredsheden fra fans i den seneste ripodsten er Ole Nielsen godt nok dum at høre på når han siger at fans i Nordjylland skulle være særligt krævende.
Han ævler også noget om at det efter nogle nederlag skal der bare lidt sejr til at stille fans tilfredse.
Han har åbenlyst ikke fattet at utilfredsheden stikker langt dybere og mere handler om at AaB stilen igennem de seneste år er blevet udvandet .
Tror ikke vi skal lægge så meget i hvad Ole Nielsen udtaler om AaB. Mon ikke Ole går stille med dørene, og helst undgår at kritisere AaB, da en sportsdirektør-stilling i AaB må være et decideret drømmejob for Ole. Jeg tror nu ikke han får jobbet, såfremt Gaarde fyres.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Gaarde og Wieghorst raus tråden

Indlæg af Forza » 23. apr 2018, 20:35

Til de af jer der lytter til podcasts kan jeg varmt anbefale Mediano Superliga snak i fredags med Allan Kuhn og Anders Jochumsen.

Anders giver en enorm kritik af Wieghorst og rammer helt præcist den store kritik de fleste AaB fans har af ham.

Befriende at høre en ekspert der er så ærlig og som samtidig rammer hovedet på sømmet. Den kan høres her:

http://www.mediano.nu/oversigt/2018/4/1 ... -superliga

(Snakken om AaB starter ved det 32. minut).
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Gaarde og Wieghorst raus tråden

Indlæg af Hanga » 23. apr 2018, 20:54

Forza skrev:Til de af jer der lytter til podcasts kan jeg varmt anbefale Mediano Superliga snak i fredags med Allan Kuhn og Anders Jochumsen.

Anders giver en enorm kritik af Wieghorst og rammer helt præcist den store kritik de fleste AaB fans har af ham.

Befriende at høre en ekspert der er så ærlig og som samtidig rammer hovedet på sømmet. Den kan høres her:

http://www.mediano.nu/oversigt/2018/4/1 ... -superliga

(Snakken om AaB starter ved det 32. minut).
Helt enig! Han rammer den lige i øjet og pakker det ikke ind... og det gælder ikke kun hans kritik af Wieghorst, men om alt hvad han siger om AaB i dette interview.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar
Indlæg: 2161
Tilmeldt: 29. mar 2009, 12:00
Geografisk sted: København

Re: Gaarde og Wieghorst raus tråden

Indlæg af Sauer » 23. apr 2018, 21:06

Hanga skrev:
Forza skrev:Til de af jer der lytter til podcasts kan jeg varmt anbefale Mediano Superliga snak i fredags med Allan Kuhn og Anders Jochumsen.

Anders giver en enorm kritik af Wieghorst og rammer helt præcist den store kritik de fleste AaB fans har af ham.

Befriende at høre en ekspert der er så ærlig og som samtidig rammer hovedet på sømmet. Den kan høres her:

http://www.mediano.nu/oversigt/2018/4/1 ... -superliga

(Snakken om AaB starter ved det 32. minut).
Helt enig! Han rammer den lige i øjet og pakker det ikke ind... og det gælder ikke kun hans kritik af Wieghorst, men om alt hvad han siger om AaB i dette interview.
Meget lytteværdigt. Tak for tippet!

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Gaarde og Wieghorst raus tråden

Indlæg af Buzz Killington » 23. apr 2018, 21:19

Forza skrev:Til de af jer der lytter til podcasts kan jeg varmt anbefale Mediano Superliga snak i fredags med Allan Kuhn og Anders Jochumsen.

Anders giver en enorm kritik af Wieghorst og rammer helt præcist den store kritik de fleste AaB fans har af ham.

Befriende at høre en ekspert der er så ærlig og som samtidig rammer hovedet på sømmet. Den kan høres her:

http://www.mediano.nu/oversigt/2018/4/1 ... -superliga

(Snakken om AaB starter ved det 32. minut).
Jeg syntes nu det er en ret tynd analyse. Noget med at han er i tvivl om hvorvidt MW virkelig brænder for trænergerningen i AaB, og noget om at MW ikke er manden der får Kusk igang igen, alt baseret på ikke ret meget andet at MW er en stille person udadtil. Er der noget substans jeg har overset?
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Gaarde og Wieghorst raus tråden

Indlæg af Forza » 23. apr 2018, 22:08

Buzz Killington skrev:
Forza skrev:Til de af jer der lytter til podcasts kan jeg varmt anbefale Mediano Superliga snak i fredags med Allan Kuhn og Anders Jochumsen.

Anders giver en enorm kritik af Wieghorst og rammer helt præcist den store kritik de fleste AaB fans har af ham.

Befriende at høre en ekspert der er så ærlig og som samtidig rammer hovedet på sømmet. Den kan høres her:

http://www.mediano.nu/oversigt/2018/4/1 ... -superliga

(Snakken om AaB starter ved det 32. minut).
Jeg syntes nu det er en ret tynd analyse. Noget med at han er i tvivl om hvorvidt MW virkelig brænder for trænergerningen i AaB, og noget om at MW ikke er manden der får Kusk igang igen, alt baseret på ikke ret meget andet at MW er en stille person udadtil. Er der noget substans jeg har overset?
Jeg hører det bare som den eneste og første ekspert der kommenterer på Wieghorst motivation, manglende udvikling og fejldispositioner.

Oftest vælger man udelukkende nederlaget til Fredericia som baggrund for vores kritik og stiller spørgsmålstegn ved hvorfor man er utilfreds med en 5 plads i ligaen, hvilket jo absolut ikke er det kritikken går på.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Gaarde og Wieghorst raus tråden

Indlæg af FIDEL » 23. apr 2018, 22:11

Buzz Killington skrev:
Forza skrev:Til de af jer der lytter til podcasts kan jeg varmt anbefale Mediano Superliga snak i fredags med Allan Kuhn og Anders Jochumsen.

Anders giver en enorm kritik af Wieghorst og rammer helt præcist den store kritik de fleste AaB fans har af ham.

Befriende at høre en ekspert der er så ærlig og som samtidig rammer hovedet på sømmet. Den kan høres her:

http://www.mediano.nu/oversigt/2018/4/1 ... -superliga

(Snakken om AaB starter ved det 32. minut).
Jeg syntes nu det er en ret tynd analyse. Noget med at han er i tvivl om hvorvidt MW virkelig brænder for trænergerningen i AaB, og noget om at MW ikke er manden der får Kusk igang igen, alt baseret på ikke ret meget andet at MW er en stille person udadtil. Er der noget substans jeg har overset?
Jeg synes Jochumsen rammer helt rigtigt. Han nævner jo også at spillerne i AaB ikke udvikles og blomstrer under wieghorst.
Man kan sige at Fredericia-kampen har givet et boost til holdet, men jeh tror ikke de kan holde dampen oppe på sigt. Wieghorst skal ud. Han mangler simpelthen power, energi og noget karisma, der smitter af på holdet.

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Gaarde og Wieghorst raus tråden

Indlæg af astonvilla » 25. apr 2018, 11:18

FIDEL skrev:
Buzz Killington skrev:
Forza skrev:Til de af jer der lytter til podcasts kan jeg varmt anbefale Mediano Superliga snak i fredags med Allan Kuhn og Anders Jochumsen.

Anders giver en enorm kritik af Wieghorst og rammer helt præcist den store kritik de fleste AaB fans har af ham.

Befriende at høre en ekspert der er så ærlig og som samtidig rammer hovedet på sømmet. Den kan høres her:

http://www.mediano.nu/oversigt/2018/4/1 ... -superliga

(Snakken om AaB starter ved det 32. minut).
Jeg syntes nu det er en ret tynd analyse. Noget med at han er i tvivl om hvorvidt MW virkelig brænder for trænergerningen i AaB, og noget om at MW ikke er manden der får Kusk igang igen, alt baseret på ikke ret meget andet at MW er en stille person udadtil. Er der noget substans jeg har overset?
Jeg synes Jochumsen rammer helt rigtigt. Han nævner jo også at spillerne i AaB ikke udvikles og blomstrer under wieghorst.
Man kan sige at Fredericia-kampen har givet et boost til holdet, men jeh tror ikke de kan holde dampen oppe på sigt. Wieghorst skal ud. Han mangler simpelthen power, energi og noget karisma, der smitter af på holdet.
Enig. Og speaking of Fredericia kampen: så fatter jeg stadig intet af, hvorfor MW ikke fik sparket minuttet efter den kamp var fløjtet af. Underlig disposition ikke at gøre det, synes jeg.
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Gaarde og Wieghorst raus tråden

Indlæg af Hanga » 25. apr 2018, 11:40

astonvilla skrev: Enig. Og speaking of Fredericia kampen: så fatter jeg stadig intet af, hvorfor MW ikke fik sparket minuttet efter den kamp var fløjtet af. Underlig disposition ikke at gøre det, synes jeg.
Det er måske der at top6 redder ham. Hvis vi ikke havde klemt os med, havde sæsonen været en ubetinget fiasko. Nu fik vi lige nøjagtigt klemt os med, og det kan Gaarde og MW så "gemme sig bag". Med det mener jeg, at man kan sige at man nåede sin målsætning, og så lidt ignorere at spillet har været ynk i det meste af sæsonen, og at udviklingen har været yderst begrænset.

Gaarde fyrer ikke MW med mindre det er helt uundgåeligt - for hans skæbne må hænge en del sammen med projekt Wieghorst.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Wildwonder
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 94
Tilmeldt: 31. jul 2007, 09:40
Geografisk sted: 9000 AA

Re: Gaarde og Wieghorst raus tråden

Indlæg af Wildwonder » 25. apr 2018, 13:03

FIDEL skrev:
Buzz Killington skrev:
Forza skrev:Til de af jer der lytter til podcasts kan jeg varmt anbefale Mediano Superliga snak i fredags med Allan Kuhn og Anders Jochumsen.

Befriende at høre en ekspert der er så ærlig og som samtidig rammer hovedet på sømmet. Den kan høres her:

http://www.mediano.nu/oversigt/2018/4/1 ... -superliga

(Snakken om AaB starter ved det 32. minut).
Jeg syntes nu det er en ret tynd analyse. Noget med at han er i tvivl om hvorvidt MW virkelig brænder for trænergerningen i AaB, og noget om at MW ikke er manden der får Kusk igang igen, alt baseret på ikke ret meget andet at MW er en stille person udadtil. Er der noget substans jeg har overset?
Jeg synes Jochumsen rammer helt rigtigt. Han nævner jo også at spillerne i AaB ikke udvikles og blomstrer under wieghorst.
Man kan sige at Fredericia-kampen har givet et boost til holdet, men jeh tror ikke de kan holde dampen oppe på sigt. Wieghorst skal ud. Han mangler simpelthen power, energi og noget karisma, der smitter af på holdet.
Det er sjovt at sammenligne med Kusks stats for AaB, efter han er kommet tilbage:
Kusk slutspil: 5 kampe, 1 mål, 3 assists
Kusk første kampe: 7 kampe, 1 mål, 2 assists - 1 brændt straffe

I alt 12 kampe, 2 mål og 5 assists.
Hvor mange offensive midtbanespillere i superligaen, ud over Muktar, Fischer, Mathias Jensen og Jakob Poulsen har bedre stats end det over de sidste 12 kampe? Og har de været i form siden vi gik i gang eller ej?
Vi har altså en spille, der har haft 7 kampinterventioner, som har været afgørende. Han kom ikke til AaB i kampform, men set på de sidste 5-8 kampe, så har han virkeligt oppet sig, og han virker til at være kommet i kampform. Så virker kritikken om, at Wieghorst ikke kan få ham i gang, som skudt virkeligt ved siden af. En pointe som han rammer rigtigt er dog, at der mangler spillere, der kan tage over efter Risgaard og Würtz.
I øvrigt mener jeg, at kampene mod både FCK og FCM har vist, at der er hjerte og power i vores spil.
LOooooooooooorrrrrrrrrttteeee Flag

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Gaarde og Wieghorst raus tråden

Indlæg af FIDEL » 25. apr 2018, 13:10

Hanga skrev:
astonvilla skrev: Enig. Og speaking of Fredericia kampen: så fatter jeg stadig intet af, hvorfor MW ikke fik sparket minuttet efter den kamp var fløjtet af. Underlig disposition ikke at gøre det, synes jeg.
Det er måske der at top6 redder ham. Hvis vi ikke havde klemt os med, havde sæsonen været en ubetinget fiasko. Nu fik vi lige nøjagtigt klemt os med, og det kan Gaarde og MW så "gemme sig bag". Med det mener jeg, at man kan sige at man nåede sin målsætning, og så lidt ignorere at spillet har været ynk i det meste af sæsonen, og at udviklingen har været yderst begrænset.

Gaarde fyrer ikke MW med mindre det er helt uundgåeligt - for hans skæbne må hænge en del sammen med projekt Wieghorst.
AaB MÅ og SKAL have noget prof. scouting op at køre inden sommerferien. Her er Gaarde helt blank, og det bliver essentielt at få de helt rette spillere ind fremover - Gaarde må have lært lektien nu.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Gaarde og Wieghorst raus tråden

Indlæg af FIDEL » 25. apr 2018, 13:13

Wildwonder skrev:
FIDEL skrev:
Buzz Killington skrev:
Forza skrev:Til de af jer der lytter til podcasts kan jeg varmt anbefale Mediano Superliga snak i fredags med Allan Kuhn og Anders Jochumsen.

Befriende at høre en ekspert der er så ærlig og som samtidig rammer hovedet på sømmet. Den kan høres her:

http://www.mediano.nu/oversigt/2018/4/1 ... -superliga

(Snakken om AaB starter ved det 32. minut).
Jeg syntes nu det er en ret tynd analyse. Noget med at han er i tvivl om hvorvidt MW virkelig brænder for trænergerningen i AaB, og noget om at MW ikke er manden der får Kusk igang igen, alt baseret på ikke ret meget andet at MW er en stille person udadtil. Er der noget substans jeg har overset?
Jeg synes Jochumsen rammer helt rigtigt. Han nævner jo også at spillerne i AaB ikke udvikles og blomstrer under wieghorst.
Man kan sige at Fredericia-kampen har givet et boost til holdet, men jeh tror ikke de kan holde dampen oppe på sigt. Wieghorst skal ud. Han mangler simpelthen power, energi og noget karisma, der smitter af på holdet.
Det er sjovt at sammenligne med Kusks stats for AaB, efter han er kommet tilbage:
Kusk slutspil: 5 kampe, 1 mål, 3 assists
Kusk første kampe: 7 kampe, 1 mål, 2 assists - 1 brændt straffe

I alt 12 kampe, 2 mål og 5 assists.
Hvor mange offensive midtbanespillere i superligaen, ud over Muktar, Fischer, Mathias Jensen og Jakob Poulsen har bedre stats end det over de sidste 12 kampe? Og har de været i form siden vi gik i gang eller ej?
Vi har altså en spille, der har haft 7 kampinterventioner, som har været afgørende. Han kom ikke til AaB i kampform, men set på de sidste 5-8 kampe, så har han virkeligt oppet sig, og han virker til at være kommet i kampform. Så virker kritikken om, at Wieghorst ikke kan få ham i gang, som skudt virkeligt ved siden af. En pointe som han rammer rigtigt er dog, at der mangler spillere, der kan tage over efter Risgaard og Würtz.
I øvrigt mener jeg, at kampene mod både FCK og FCM har vist, at der er hjerte og power i vores spil.
Nu var podcasten jo også fra før FCM-kampen, hvor Kusk spillede sin nok bedste kamp siden han kom tilbage. I den kamp lavede han 2 assists, så dine stats fortæller ikke hele sandheden. Men selve kritikken af, at Wieghorst ikke kan få Kusk igang er meget søgt i mine øjne. Men alt andet Jockumsen siger om AaB er egentlig spot on.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Gaarde og Wieghorst raus tråden

Indlæg af Pastorius » 25. apr 2018, 20:25

astonvilla skrev: Enig. Og speaking of Fredericia kampen: så fatter jeg stadig intet af, hvorfor MW ikke fik sparket minuttet efter den kamp var fløjtet af. Underlig disposition ikke at gøre det, synes jeg.
Jeg tænker at man vil have en ny direktør på plads og så lade ham om at vurdere hvad der skal til for at rette skuden op. Det kan godt være fornuftigt nok, hvis det er den rigtige mand vi får ind.
Med venlig Hilsen
--
Robert

OmkringAarhus
2. div
2. div
Indlæg: 205
Tilmeldt: 11. nov 2014, 09:50
Favoritspiller: Larsen

Re: Gaarde og Wieghorst raus tråden

Indlæg af OmkringAarhus » 1. maj 2018, 09:12

Pastorius skrev:
astonvilla skrev: Enig. Og speaking of Fredericia kampen: så fatter jeg stadig intet af, hvorfor MW ikke fik sparket minuttet efter den kamp var fløjtet af. Underlig disposition ikke at gøre det, synes jeg.
Jeg tænker at man vil have en ny direktør på plads og så lade ham om at vurdere hvad der skal til for at rette skuden op. Det kan godt være fornuftigt nok, hvis det er den rigtige mand vi får ind.
Jeg synes, at de begge skal have chancen for at styrke truppen og spillet i starten af næste sæson. Hvis der ikke er forbedringer omkring november måned, kan de begge få sparket. Så kommer vi godt nok til at starte forfra midt i sæsonen, men det behøves ikke være skidt.

Jeg tænker, der er foretaget mange investeringer under Gaarde, og at Wieghorst er oplagt til at forløse de unge spillere, som jo stadig er en del af strategien. Det ville da være skønt, hvis det kunne lykkes med de to... men der mangler nok en ekstra midterforsvarer og en ny 8'er - eller også skal truppen reduceres og de, der bliver tilbage, skal oppe sig.

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Gaarde og Wieghorst raus tråden

Indlæg af BassogogsVen » 1. maj 2018, 10:23

OmkringAarhus skrev:
Pastorius skrev:
astonvilla skrev: Enig. Og speaking of Fredericia kampen: så fatter jeg stadig intet af, hvorfor MW ikke fik sparket minuttet efter den kamp var fløjtet af. Underlig disposition ikke at gøre det, synes jeg.
Jeg tænker at man vil have en ny direktør på plads og så lade ham om at vurdere hvad der skal til for at rette skuden op. Det kan godt være fornuftigt nok, hvis det er den rigtige mand vi får ind.
Jeg synes, at de begge skal have chancen for at styrke truppen og spillet i starten af næste sæson. Hvis der ikke er forbedringer omkring november måned, kan de begge få sparket. Så kommer vi godt nok til at starte forfra midt i sæsonen, men det behøves ikke være skidt.

Jeg tænker, der er foretaget mange investeringer under Gaarde, og at Wieghorst er oplagt til at forløse de unge spillere, som jo stadig er en del af strategien. Det ville da være skønt, hvis det kunne lykkes med de to... men der mangler nok en ekstra midterforsvarer og en ny 8'er - eller også skal truppen reduceres og de, der bliver tilbage, skal oppe sig.
Og de chancer har de ikke haft? Gaarde har nu haft 10 transfervinduer i sin tid. Wieghorst har haft 1 1/2 som træner. Og hvad betyder "forbedringer"? Skal det måles på placering? Antal mål? Subjektive bedømmelser af den enkelte spiller? Spillet på banen - i forhold til hvad?
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4412
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Gaarde og Wieghorst raus tråden

Indlæg af le Cid » 1. maj 2018, 10:28

Jeg vil give Gaarde et sidste forsøøg til at finde en acceptabel træner. Lykkes det ikke, må han være fortid.
Truppen er måske ikke til top-3, men jeg mener helt sikkert, at der findes uforløst potentiale i flere af spillerne, og det får vi næppe nogensinde at se under Wieghorst. Søndergaard havde en overgang fat i noget, inden han blev bange for at fejle.
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

JonasK
2. div
2. div
Indlæg: 171
Tilmeldt: 9. mar 2017, 09:52
Favoritspiller: Martin P

Re: Gaarde og Wieghorst raus tråden

Indlæg af JonasK » 1. maj 2018, 10:47

OmkringAarhus skrev:
Jeg synes, at de begge skal have chancen for at styrke truppen og spillet i starten af næste sæson. Hvis der ikke er forbedringer omkring november måned, kan de begge få sparket. Så kommer vi godt nok til at starte forfra midt i sæsonen, men det behøves ikke være skidt.

Jeg tænker, der er foretaget mange investeringer under Gaarde, og at Wieghorst er oplagt til at forløse de unge spillere, som jo stadig er en del af strategien. Det ville da være skønt, hvis det kunne lykkes med de to... men der mangler nok en ekstra midterforsvarer og en ny 8'er - eller også skal truppen reduceres og de, der bliver tilbage, skal oppe sig.
Helt uenig, Gaardes manglende scouting evner skal ikke have endnu et transfervindue. Prøv at se på hans indkøb, de er jo stort set håbløse fra en ende af. En ting er selve spilleren, men han scouter jo helt forkert mht de evner truppen skriger på

Listen af indkøb, som ikke har bidraget med mere end Højest gennemsnittet er lang. Hvis man ser på vores pressemeddelse, virker det ikke altid som om komiske Allan har set spillerne

Meilinger - “hurtighed og driblinger”
https://aabsport.dk/nyhedsarkiv/AaB-sik ... stria-wien

Flores “hurtig, målscorer og Assist”
https://aabsport.dk/nyhedsarkiv/AaB-koe ... fil-i-peru

Lesniak “dynamisk, dækker 6’er og 8’er”
https://aabsport.dk/nyheder/2017/juli/l ... -aar-i-AaB

Safranko “snu, målnæse, skaber plads til holdkammerater”
https://aabsport.dk/nyheder/2017/august ... ebsprofil/


Gaarde er en HÅBLØS sportsdirektør, og han skal ud hurtigst muligt. Han har spildt så MANGE penge på dumme handler, at vi nu igen igen igen skal skifte ud i truppen hvis vi skal op i den sjove ende

At vi derudover spiller som Horsens på en kedelig dag, og tilskuerne og Nordjydernes interesse dermed er forsvundet, gør ikke sagen bedre

Gaarde RAUS

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Gaarde og Wieghorst raus tråden

Indlæg af BassogogsVen » 1. maj 2018, 10:59

JonasK skrev:
OmkringAarhus skrev:
Jeg synes, at de begge skal have chancen for at styrke truppen og spillet i starten af næste sæson. Hvis der ikke er forbedringer omkring november måned, kan de begge få sparket. Så kommer vi godt nok til at starte forfra midt i sæsonen, men det behøves ikke være skidt.

Jeg tænker, der er foretaget mange investeringer under Gaarde, og at Wieghorst er oplagt til at forløse de unge spillere, som jo stadig er en del af strategien. Det ville da være skønt, hvis det kunne lykkes med de to... men der mangler nok en ekstra midterforsvarer og en ny 8'er - eller også skal truppen reduceres og de, der bliver tilbage, skal oppe sig.
Helt uenig, Gaardes manglende scouting evner skal ikke have endnu et transfervindue. Prøv at se på hans indkøb, de er jo stort set håbløse fra en ende af. En ting er selve spilleren, men han scouter jo helt forkert mht de evner truppen skriger på

Listen af indkøb, som ikke har bidraget med mere end Højest gennemsnittet er lang. Hvis man ser på vores pressemeddelse, virker det ikke altid som om komiske Allan har set spillerne

Meilinger - “hurtighed og driblinger”
https://aabsport.dk/nyhedsarkiv/AaB-sik ... stria-wien

Flores “hurtig, målscorer og Assist”
https://aabsport.dk/nyhedsarkiv/AaB-koe ... fil-i-peru

Lesniak “dynamisk, dækker 6’er og 8’er”
https://aabsport.dk/nyheder/2017/juli/l ... -aar-i-AaB

Safranko “snu, målnæse, skaber plads til holdkammerater”
https://aabsport.dk/nyheder/2017/august ... ebsprofil/


Gaarde er en HÅBLØS sportsdirektør, og han skal ud hurtigst muligt. Han har spildt så MANGE penge på dumme handler, at vi nu igen igen igen skal skifte ud i truppen hvis vi skal op i den sjove ende

At vi derudover spiller som Horsens på en kedelig dag, og tilskuerne og Nordjydernes interesse dermed er forsvundet, gør ikke sagen bedre

Gaarde RAUS
Touché. Jeg har virkelig svært ved at forstå, hvordan nogen skulle ønske at se Gaarde fortsætte i jobbet. Hans kompetencer inden for hans primære felt er jo ikke-eksisterende, hvilket du på glimrende vis viser. Og for sjovs skyld kan vi da krydre med:

"Markus Holgersson er en stærk forsvarsspiller, og han har båret anførerbindet i de fleste af sine klubber, hvilket vidner om karakter og gode lederegenskaber."

Eller:

"Vi ser Kristoffer som en stærk signing for vores hold og trup såvel på som uden for banen, og vi glæder os til at nyde godt af hans kvaliteter, hvor ikke mindst hans indstilling og hans drev fremad banen er velkendte faktorer, der kan være med til at styrke os"
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Besvar