Gaarde og Wieghorst raus tråden

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Lyfe
Allstar
Allstar
Indlæg: 1475
Tilmeldt: 6. aug 2013, 14:25
Favoritspiller: Eric Cantona

Re: Gaarde og Wieghorst raus tråden

Indlæg af Lyfe » 27. nov 2018, 12:21

Gamen skrev:
27. nov 2018, 11:22
le Cid skrev:
27. nov 2018, 11:14
Måske fortolker jeg meget, men Risgaard lignede bestemt ikke en person, der lige havde grædt, da han kommenterede situationen på tv i aftes! Det smørrede grin på hans ansigt siger mig, at han er en elendig pokerspiller!
Han er nok også den af alle spillerne i truppen, der er blevet allermest "parkeret" af Wieghorst. Vi skulle omkring 3/4 ind i hans regeringstid før Würtz og Risgård igen fik lov at spille sammen, og offentligt er hans manglende fart og andet blevet omtalt af træneren. Jeg tror ikke ligefrem han er ked af at Wieghorst er væk.
Risgård er også blevet valgt fra i de kampe MW mente at hovedstøds spillet blev afgørende. Han har selv sagt at det var mere det argument end fart - i hvert fald det han fik afvide :)
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona

Fabbe
Allstar
Allstar
Indlæg: 2148
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:41
Favoritspiller: Henrik Vandet Kristensen
Geografisk sted: Der, Kjeld Thorst kommer fra

Re: Gaarde og Wieghorst raus tråden

Indlæg af Fabbe » 27. nov 2018, 13:44

BoT skrev:
27. nov 2018, 10:04
Man sidder nu og tænker, at Lars Søndergaard faktisk ville have fået væsentligt mere ud af det materiale, som Wieghorst har haft til rådighed.
Søndergaard var nok ikke det største problem, vi havde.
Ceterum censeo Hafnium esse delendam

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Gaarde og Wieghorst raus tråden

Indlæg af Elscorpio » 27. nov 2018, 14:14

Håber på Kasper Hjulmand, man har lov at drømme.

Han har tidligere bevist at han kan få spillere til at blomstre.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Gaarde og Wieghorst raus tråden

Indlæg af Pastorius » 27. nov 2018, 14:23

Fabbe skrev:
BoT skrev:
27. nov 2018, 10:04
Man sidder nu og tænker, at Lars Søndergaard faktisk ville have fået væsentligt mere ud af det materiale, som Wieghorst har haft til rådighed.
Søndergaard var nok ikke det største problem, vi havde.
Søndergaard havde (heller) ikke det format jeg forventer af en AaB træner. Det er muligt han kunne få mere ud af det materiale vi nu har til rådighed - det ved jeg ikke - men det er 100% sikkert han kunne have fået meget mere ud af det materiale han selv havde til rådighed. Manden panikkede fuldstændig, hvor han burde have holdt hovedet koldt og frøs, da han burde have handlet!
Med venlig Hilsen
--
Robert

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Gaarde og Wieghorst raus tråden

Indlæg af BassogogsVen » 27. nov 2018, 16:15

Han mener desuden, at Allan Gaarde allerede har bevist sit værd som sportsdirektør med sine indkøb til spillertruppen.

- Med tilgange af Jores Okore, Jacob Rinne, Philipp Ochs og Tom van Weert har han da vist, at pilen sidder nogenlunde i plet der, siger han.
Hvor er det indlysende, opfølgende spørgsmål, Nordjyske-dude?
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1606
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Gaarde og Wieghorst raus tråden

Indlæg af Halil » 27. nov 2018, 16:33

BassogogsVen skrev:
27. nov 2018, 16:15
Han mener desuden, at Allan Gaarde allerede har bevist sit værd som sportsdirektør med sine indkøb til spillertruppen.

- Med tilgange af Jores Okore, Jacob Rinne, Philipp Ochs og Tom van Weert har han da vist, at pilen sidder nogenlunde i plet der, siger han.
Hvor er det indlysende, opfølgende spørgsmål, Nordjyske-dude?
Hvem siger det?

Jeg ønsker et svar. Det kunne være nu.
Uden Synd Ingen Frelse

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Gaarde og Wieghorst raus tråden

Indlæg af BassogogsVen » 27. nov 2018, 17:33

Halil skrev:
27. nov 2018, 16:33
BassogogsVen skrev:
27. nov 2018, 16:15
Han mener desuden, at Allan Gaarde allerede har bevist sit værd som sportsdirektør med sine indkøb til spillertruppen.

- Med tilgange af Jores Okore, Jacob Rinne, Philipp Ochs og Tom van Weert har han da vist, at pilen sidder nogenlunde i plet der, siger han.
Hvor er det indlysende, opfølgende spørgsmål, Nordjyske-dude?
Hvem siger det?

Jeg ønsker et svar. Det kunne være nu.
Det siger Torben Fristrup.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Gaarde og Wieghorst raus tråden

Indlæg af Forza » 27. nov 2018, 17:59

Pastorius skrev:
27. nov 2018, 14:23
Fabbe skrev:
BoT skrev:
27. nov 2018, 10:04
Man sidder nu og tænker, at Lars Søndergaard faktisk ville have fået væsentligt mere ud af det materiale, som Wieghorst har haft til rådighed.
Søndergaard var nok ikke det største problem, vi havde.
Søndergaard havde (heller) ikke det format jeg forventer af en AaB træner. Det er muligt han kunne få mere ud af det materiale vi nu har til rådighed - det ved jeg ikke - men det er 100% sikkert han kunne have fået meget mere ud af det materiale han selv havde til rådighed. Manden panikkede fuldstændig, hvor han burde have holdt hovedet koldt og frøs, da han burde have handlet!
Enig. Jeg tror Søndergaard havde været bedre for os end Wieghorst, men dermed ikke sagt det havde været godt nok. Fyringen var rigtig i sin tid, desværre var erstatningen helt horribel.

Konsekvente udskiftninger i start 11’eren, underlige taktiske beslutninger, mangel på handling når kampene ikke gik som vi ønskede prægede MW’s tid. Meget muligt han nåede det erklærede mål placeringsmæssigt, men han gjorde os til ligaens kedeligste spillende hold uden nogen former for initiativ offensivt. Endda med et kæmpe budget og store indkøb til offensiven. Hans point snit i AaB siger det hele.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Gaarde og Wieghorst raus tråden

Indlæg af sulakvelidze » 27. nov 2018, 19:11

Jeg har ikke helt styr på forløbet med rygterne om utilfredse spillere. Kom det herfra og blev taget op Dennis Søndergaard? Eller var han først?

Soren
1. div
1. div
Indlæg: 290
Tilmeldt: 19. jan 2006, 00:11

Re: Gaarde og Wieghorst raus tråden

Indlæg af Soren » 27. nov 2018, 19:38

Gertjan Verbeek er favorit hos en bookmaker: https://twitter.com/contenestor/status/ ... 52736?s=12

andreasaab89
Allstar
Allstar
Indlæg: 2670
Tilmeldt: 18. maj 2009, 17:08

Re: Gaarde og Wieghorst raus tråden

Indlæg af andreasaab89 » 27. nov 2018, 19:44

Soren skrev:
27. nov 2018, 19:38
Gertjan Verbeek er favorit hos en bookmaker: https://twitter.com/contenestor/status/ ... 52736?s=12

Han ligner sq Karl Mar Møller
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud

Gamen

Re: Gaarde og Wieghorst raus tråden

Indlæg af Gamen » 27. nov 2018, 19:49

Soren skrev:
27. nov 2018, 19:38
Gertjan Verbeek er favorit hos en bookmaker: https://twitter.com/contenestor/status/ ... 52736?s=12
Nogen må have læst mine ønsker herinde...

Tyskeren
Allstar
Allstar
Indlæg: 1958
Tilmeldt: 18. jul 2005, 12:26

Re: Gaarde og Wieghorst raus tråden

Indlæg af Tyskeren » 27. nov 2018, 19:50

Har lige hørt at KEP er en mulighed som assistent.. Han har vel samme verbale udtryk som Kuhn!! Ham og hans kæreste flytter vist til Aalborg når han er færdig i Odense.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Gaarde og Wieghorst raus tråden

Indlæg af Pastorius » 27. nov 2018, 19:51

Gamen skrev:
27. nov 2018, 19:49
Soren skrev:
27. nov 2018, 19:38
Gertjan Verbeek er favorit hos en bookmaker: https://twitter.com/contenestor/status/ ... 52736?s=12
Nogen må have læst mine ønsker herinde...
Der var en af kommentatorne der nævnte en hollandsk eller tysk træner som det mest sandsynlige. Der har helt sikkert været noget på vandrørene når det kommer frem på den måde og bookies har fanget den (men det kan lige så godt være en agent der prøver at skabe interesse).
Med venlig Hilsen
--
Robert

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Gaarde og Wieghorst raus tråden

Indlæg af jonas386 » 27. nov 2018, 19:52

Soren skrev:
27. nov 2018, 19:38
Gertjan Verbeek er favorit hos en bookmaker: https://twitter.com/contenestor/status/ ... 52736?s=12
Hans Wiki side er ikke helt opløftende. Været hos nogle fine adresser, men er blevet fyret hvert eneste sted siden Heracles (2004). Enten efter dårlige resultater eller fordi han ikke fungerede sammen med spillerne..

Jeg kan sagtens se ham have et godt netværk, i og med han har været i både Holland og Tyskland, men derudover virker han ikke ligefrem som en oplagt kandidat.

EDIT: Han havde en enkelt sæson hos Heracles i 2009/10 hvor han heller ikke blev fyret, men ansat hos AZ
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Gaarde og Wieghorst raus tråden

Indlæg af Pastorius » 27. nov 2018, 19:53

jonas386 skrev:
27. nov 2018, 19:52
Soren skrev:
27. nov 2018, 19:38
Gertjan Verbeek er favorit hos en bookmaker: https://twitter.com/contenestor/status/ ... 52736?s=12
Hans Wiki side er ikke helt opløftende. Været hos nogle fine adresser, men er blevet fyret hvert eneste sted siden Heracles (2004). Enten efter dårlige resultater eller fordi han ikke fungerede sammen med spillerne..

Jeg kan sagtens se ham have et godt netværk, i og med han har været i både Holland og Tyskland, men derudover virker han ikke ligefrem som en oplagt kandidat.
En mand der sidder på et pressemøde og kalder folk røvhuller, og i det hele taget har et møggrimt sprog, virker ikke som det mest oplagte AaB-materiale.
En farverig person, må man sige. Dem der vil have karisma må klappe i hænderne.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Gaarde og Wieghorst raus tråden

Indlæg af MrBangDK » 27. nov 2018, 19:57

Pastorius skrev:
27. nov 2018, 19:53
jonas386 skrev:
27. nov 2018, 19:52
Soren skrev:
27. nov 2018, 19:38
Gertjan Verbeek er favorit hos en bookmaker: https://twitter.com/contenestor/status/ ... 52736?s=12
Hans Wiki side er ikke helt opløftende. Været hos nogle fine adresser, men er blevet fyret hvert eneste sted siden Heracles (2004). Enten efter dårlige resultater eller fordi han ikke fungerede sammen med spillerne..

Jeg kan sagtens se ham have et godt netværk, i og med han har været i både Holland og Tyskland, men derudover virker han ikke ligefrem som en oplagt kandidat.
En mand der sidder på et pressemøde og kalder folk røvhuller, og i det hele taget har et møggrimt sprog, virker ikke som det mest oplagte AaB-materiale.
En farverig person, må man sige. Dem der vil have karisma må klappe i hænderne.
På debatten hedder det “kant” og “anti-leverpostej”
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Gaarde og Wieghorst raus tråden

Indlæg af Buzz Killington » 27. nov 2018, 19:58

Pastorius skrev:
27. nov 2018, 19:53
jonas386 skrev:
27. nov 2018, 19:52
Soren skrev:
27. nov 2018, 19:38
Gertjan Verbeek er favorit hos en bookmaker: https://twitter.com/contenestor/status/ ... 52736?s=12
Hans Wiki side er ikke helt opløftende. Været hos nogle fine adresser, men er blevet fyret hvert eneste sted siden Heracles (2004). Enten efter dårlige resultater eller fordi han ikke fungerede sammen med spillerne..

Jeg kan sagtens se ham have et godt netværk, i og med han har været i både Holland og Tyskland, men derudover virker han ikke ligefrem som en oplagt kandidat.
En mand der sidder på et pressemøde og kalder folk røvhuller, og i det hele taget har et møggrimt sprog, virker ikke som det mest oplagte AaB-materiale.
En farverig person, må man sige. Dem der vil have karisma må klappe i hænderne.
Lidt den anden grøft. Måske det de unge indadvendte Nordjyder trænger til. Han får næppe mange at matche ego med i truppen.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Gaarde og Wieghorst raus tråden

Indlæg af Buzz Killington » 27. nov 2018, 20:00

Gamen skrev:
27. nov 2018, 19:49
Soren skrev:
27. nov 2018, 19:38
Gertjan Verbeek er favorit hos en bookmaker: https://twitter.com/contenestor/status/ ... 52736?s=12
Nogen må have læst mine ønsker herinde...
BT nævner at vi har været interesserede i ham tidligere. Kan du genkende den historie?
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Gaarde og Wieghorst raus tråden

Indlæg af Forza » 27. nov 2018, 20:25

Tyskeren skrev:
27. nov 2018, 19:50
Har lige hørt at KEP er en mulighed som assistent.. Han har vel samme verbale udtryk som Kuhn!! Ham og hans kæreste flytter vist til Aalborg når han er færdig i Odense.
Lyder oplagt. Har meget af det som vi har manglet på bænken i form af hans humør og attitude.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Besvar