Kamptråd: AC Horsens - AaB, 04.05.2018

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
seamann

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 04.05.2018

Indlæg af seamann » 4. maj 2018, 21:03

Krage skrev:
raekkeettre skrev:For at snakke om noget positivt.....så kan Lyngø altså blive god!!!
Helt enig! Han spillede faktisk en god kamp. Og var rigtig positivt at se en forsvarer som var god til at spille bolden op i banen. Gad godt se mere til ham. Specielt med Okore ved sin side.
Første ganng jeg har set ham. God på bolden.

Ser lidt langsom ud. Blevheldigvis hjulpet igennem af Blåbjerg.

Han skal selvfølgelig have nogle chancer - gerne i stedet for den evige karantæne.

Nitten
Superliga
Superliga
Indlæg: 748
Tilmeldt: 18. apr 2015, 20:07
Favoritspiller: Søren dissing
Geografisk sted: Nørresundby

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 04.05.2018

Indlæg af Nitten » 4. maj 2018, 21:03

raekkeettre skrev:
Forza skrev:Godt nok er Gaarde selv alvorligt fyringstruet, men på trods af en plads i top 6 har jeg sjældent set en mere åbenlys nødvendig fyring til en træner.

Hvis det ikke sker i sommerpausen er min sidste spinkle tiltro til Gaarde helt tabt. Så kan de smutte sammen efter en katastrofal og fantasiløs start på næste sæson.
Jeg kan altså finde 10 kampe mere håbløs end den her...med 6-7 ude med skader...og en masse unge spillere....så ja...håbløs sidste 45...Men...Jeg synes den her kamp godt kan pege fremad...det er sygt primitivt fuld skrue engelske 1. Div fodbold....som ikke er andet end resultat orientere og ingen ambitioner i udvikling af spillet mod at blive et tophold...Dette kan være okay!! Men jeg skal lige have et glas rødvin mere...:)

Edit: Men...Flores skal altså afsted....Jeg vil hellere bruge en u17 spiller på den plads...
god ide. drik noget mere vin og glem den her.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 04.05.2018

Indlæg af Forza » 4. maj 2018, 21:04

raekkeettre skrev:
Forza skrev:Godt nok er Gaarde selv alvorligt fyringstruet, men på trods af en plads i top 6 har jeg sjældent set en mere åbenlys nødvendig fyring til en træner.

Hvis det ikke sker i sommerpausen er min sidste spinkle tiltro til Gaarde helt tabt. Så kan de smutte sammen efter en katastrofal og fantasiløs start på næste sæson.
Jeg kan altså finde 10 kampe mere håbløs end den her...med 6-7 ude med skader...og en masse unge spillere....så ja...håbløs sidste 45...Men...Jeg synes den her kamp godt kan pege fremad...det er sygt primitivt fuld skrue engelske 1. Div fodbold....som ikke er andet end resultat orientere og ingen ambitioner i udvikling af spillet mod at blive et tophold...Dette kan være okay!! Men jeg skal lige have et glas rødvin mere...:)
Det var nu også mere som endnu en kamp til samlingen hvor vi har en handlingslammet træner. Horsens har en træner der rent faktisk skruer på nogle knapper i pausen.
Vi møder op som så ofte før til 2. halvleg uden en plan, uden gejst og hvor vi overlader ALT til Horsens.

Så kommer vi bagud 2-1 og intet sker resten af kampen. Vores store sats til sidst er at bytte Kakeeto ud med MC. Så vinder man altså ikke mange point.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Silver77
2. div
2. div
Indlæg: 246
Tilmeldt: 14. nov 2017, 15:13

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 04.05.2018

Indlæg af Silver77 » 4. maj 2018, 21:05

endnu en pinlig indsats.

Gad vide hvornår Wieghorst bliver fyret han formår ikke at sætte holdet op, der er godt nok langt imellem snapsene.

Vågn nu op AaB der er noget helt galt i vores elskede klub

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1606
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 04.05.2018

Indlæg af Halil » 4. maj 2018, 21:08

Efter Wessam ryger ud på en KO af voldsforbryderen Nsiembe, der burde ryge i brummen for det vanvittige krænkelsesovergreb mod menneskeheden, så går AaB helt i stå. Som i fuldstændigt.

Intet fungerer i anden halvleg. Intet i angrebet eller forsvaret.

Det er lige til at brække sig over i vrede.

Get Well, Wessam!
Uden Synd Ingen Frelse

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 04.05.2018

Indlæg af MrBangDK » 4. maj 2018, 21:09

Halil skrev:Efter Wessam ryger ud på en KO af voldsforbryderen Nsiembe, der burde ryge i brummen for det vanvittige krænkelsesovergreb mod menneskeheden, så går AaB helt i stå. Som i fuldstændigt.

Intet fungerer i anden halvleg. Intet i angrebet eller forsvaret.

Det er lige til at brække sig over i vrede.

Get Well, Wessam!
Det så godt nok uhyggeligt ud da han gik fra banen.. han kunne knapt stå op!
Ska' vi hak'?

Nitten
Superliga
Superliga
Indlæg: 748
Tilmeldt: 18. apr 2015, 20:07
Favoritspiller: Søren dissing
Geografisk sted: Nørresundby

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 04.05.2018

Indlæg af Nitten » 4. maj 2018, 21:09

raekkeettre skrev:
Forza skrev:Godt nok er Gaarde selv alvorligt fyringstruet, men på trods af en plads i top 6 har jeg sjældent set en mere åbenlys nødvendig fyring til en træner.

Hvis det ikke sker i sommerpausen er min sidste spinkle tiltro til Gaarde helt tabt. Så kan de smutte sammen efter en katastrofal og fantasiløs start på næste sæson.
Jeg kan altså finde 10 kampe mere håbløs end den her...med 6-7 ude med skader...og en masse unge spillere....så ja...håbløs sidste 45...Men...Jeg synes den her kamp godt kan pege fremad...det er sygt primitivt fuld skrue engelske 1. Div fodbold....som ikke er andet end resultat orientere og ingen ambitioner i udvikling af spillet mod at blive et tophold...Dette kan være okay!! Men jeg skal lige have et glas rødvin mere...:)

Edit: Men...Flores skal altså afsted....Jeg vil hellere bruge en u17 spiller på den plads...
god ide. drik noget mere vin og glem den her.

Brugeravatar
Krage
1. div
1. div
Indlæg: 303
Tilmeldt: 16. maj 2010, 20:05
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 04.05.2018

Indlæg af Krage » 4. maj 2018, 21:13

MrBangDK skrev:
Halil skrev:Efter Wessam ryger ud på en KO af voldsforbryderen Nsiembe, der burde ryge i brummen for det vanvittige krænkelsesovergreb mod menneskeheden, så går AaB helt i stå. Som i fuldstændigt.

Intet fungerer i anden halvleg. Intet i angrebet eller forsvaret.

Det er lige til at brække sig over i vrede.

Get Well, Wessam!
Det så godt nok uhyggeligt ud da han gik fra banen.. han kunne knapt stå op!
Ja de skadede en af vores bedste i 1. halvleg og så bliver vi tvunget til at sætte Safranko ind som overhovedet intet har vist i sæsonen og spillede en usynlig kamp - rørte han overhovedet bolden? Ihvertfald ikke de første 20-30 minutter han var inde.
Billede

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2988
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 04.05.2018

Indlæg af raekkeettre » 4. maj 2018, 21:17

Nitten skrev:
raekkeettre skrev:
Forza skrev:Godt nok er Gaarde selv alvorligt fyringstruet, men på trods af en plads i top 6 har jeg sjældent set en mere åbenlys nødvendig fyring til en træner.

Hvis det ikke sker i sommerpausen er min sidste spinkle tiltro til Gaarde helt tabt. Så kan de smutte sammen efter en katastrofal og fantasiløs start på næste sæson.
Jeg kan altså finde 10 kampe mere håbløs end den her...med 6-7 ude med skader...og en masse unge spillere....så ja...håbløs sidste 45...Men...Jeg synes den her kamp godt kan pege fremad...det er sygt primitivt fuld skrue engelske 1. Div fodbold....som ikke er andet end resultat orientere og ingen ambitioner i udvikling af spillet mod at blive et tophold...Dette kan være okay!! Men jeg skal lige have et glas rødvin mere...:)

Edit: Men...Flores skal altså afsted....Jeg vil hellere bruge en u17 spiller på den plads...
god ide. drik noget mere vin og glem den her.
:cheers: ;)

Brugeravatar
Glenn Francisco
Superliga
Superliga
Indlæg: 724
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:08
Favoritspiller: Søren Frederiksen
Geografisk sted: København

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 04.05.2018

Indlæg af Glenn Francisco » 4. maj 2018, 21:18

Jeg havde helt glemt kampen... :O

Men det passer jo meget godt på hvor uinteressant et hold/trænerteam og ligastruktur vi har i år.

Og jeg har ikke glemt en kamp i 15 år :thumbsdown:
En rigtig AaB fan råber såååå'uuh!

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2475
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 04.05.2018

Indlæg af troelsh » 4. maj 2018, 21:23

Første halveg var faktisk godkendt i mine øjne, Kusk, Wessam og Lyngø var gode.
2.Halveg blev vi bare most, længere er den ikke. Vi kunne slet ikke stå imod deres fysiske pres og det lignede drenge mod mænd.

Hvis man var i tvivl kan følgende kan konkluderes ud fra dagens:
1. Wessam er trods sine 19 år allerede en langt langt bedre fodboldspiller i Safranko der (igen) ikke formåede at tæmme en bold i det tid han var på banen.
2. Flores ved jeg simpelthen ikke hvad vi skal bruge til, han er et fejlcast af dimensioner.
3. Kakeeto fin boldspiller, men fylder bare alt alt for lidt på den midtbane, han skal videre.
4. Lyngø leverede en overbevisende indsats, god fysik og god med bolden. Noget vi har savnet fra vores centrale forsvarsspilere de senere år.
5. Rinne er den bedste keeper der har båret en AaB trøje (Sorry Jimmy).

EINHILL
1. div
1. div
Indlæg: 337
Tilmeldt: 9. aug 2007, 00:51
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 04.05.2018

Indlæg af EINHILL » 4. maj 2018, 21:30

MW overlever sikkert på, at disse kampe er “gratis” testkampe, så vi kommer nok til at se samme omgang lort endnu en halvsæson som minimum..

Brugeravatar
Krage
1. div
1. div
Indlæg: 303
Tilmeldt: 16. maj 2010, 20:05
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 04.05.2018

Indlæg af Krage » 4. maj 2018, 21:44

EINHILL skrev:MW overlever sikkert på, at disse kampe er “gratis” testkampe, så vi kommer nok til at se samme omgang lort endnu en halvsæson som minimum..
Frygter at du har ret :S
Billede

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 04.05.2018

Indlæg af BassogogsVen » 4. maj 2018, 21:57

Tænk engang fire år tilbage. Godt nok var Gaarde tiltrådt, men var endnu ikke sluppet løs i sit dødsraid med elendige spillere og ditto trænere.
Tænk fire år tilbage, og forestil jer så, at nogen ville sige, at AaB bliver presset totalt i bund af AC Horsens.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Imer
2. div
2. div
Indlæg: 249
Tilmeldt: 28. apr 2008, 15:24

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 04.05.2018

Indlæg af Imer » 4. maj 2018, 22:01

Krage skrev:
Klawn skrev:flores var bedre på de knoldede vinterbaner
Jeg mindes aldrig at Flores har haft en god kamp for AaB? Håber fandme han har et godt VM så vi trods alt kan få lidt mønt for ham...
Men han har også spillet fuldstændig forkert de sidste kampe. Han spiller en venstre fløj, hvor han skal dække helt i bund. Det er vel en position, hvor hans spidskompetencer ikke kommer til sin ret. Uden at være helt klar over det, så spillede han forhåbentlig ikke den position, da vi scoutede ham og det er heller ikke der, hvor han spiller på landsholdet.

Jeg forstår ikke, at man ikke bruger ham bag ved Wessam. Det har tidligere været prøvet, hvor det har været markant bedre (ift. venstre fløj), da han kan spille bold med Kusk og Rolim dengang.

Men ja - lad os håbe på, at Peru og Flores individuelt får et godt VM.

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3643
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 04.05.2018

Indlæg af gravballe » 4. maj 2018, 22:30

Imer skrev:
Krage skrev:
Klawn skrev:flores var bedre på de knoldede vinterbaner
Jeg mindes aldrig at Flores har haft en god kamp for AaB? Håber fandme han har et godt VM så vi trods alt kan få lidt mønt for ham...
Men han har også spillet fuldstændig forkert de sidste kampe. Han spiller en venstre fløj, hvor han skal dække helt i bund. Det er vel en position, hvor hans spidskompetencer ikke kommer til sin ret. Uden at være helt klar over det, så spillede han forhåbentlig ikke den position, da vi scoutede ham og det er heller ikke der, hvor han spiller på landsholdet.

Jeg forstår ikke, at man ikke bruger ham bag ved Wessam. Det har tidligere været prøvet, hvor det har været markant bedre (ift. venstre fløj), da han kan spille bold med Kusk og Rolim dengang.

Men ja - lad os håbe på, at Peru og Flores individuelt får et godt VM.
Helt enig, dengang vi stillede op med ROlim, Flores og Kusk, så vores offensiv altså super god ud, og flores gjorde det godt, kunne have været intersandt at se det samme bare med wesam på toppen.

at flores konstant bliver brugt forkert, falder i støre grad tilbage på MW... Han er ikke kant spiller, det er han for langsom til.

Nitten
Superliga
Superliga
Indlæg: 748
Tilmeldt: 18. apr 2015, 20:07
Favoritspiller: Søren dissing
Geografisk sted: Nørresundby

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 04.05.2018

Indlæg af Nitten » 4. maj 2018, 22:38

gravballe skrev:
Imer skrev:
Krage skrev:
Klawn skrev:flores var bedre på de knoldede vinterbaner
Jeg mindes aldrig at Flores har haft en god kamp for AaB? Håber fandme han har et godt VM så vi trods alt kan få lidt mønt for ham...
Men han har også spillet fuldstændig forkert de sidste kampe. Han spiller en venstre fløj, hvor han skal dække helt i bund. Det er vel en position, hvor hans spidskompetencer ikke kommer til sin ret. Uden at være helt klar over det, så spillede han forhåbentlig ikke den position, da vi scoutede ham og det er heller ikke der, hvor han spiller på landsholdet.

Jeg forstår ikke, at man ikke bruger ham bag ved Wessam. Det har tidligere været prøvet, hvor det har været markant bedre (ift. venstre fløj), da han kan spille bold med Kusk og Rolim dengang.

Men ja - lad os håbe på, at Peru og Flores individuelt får et godt VM.
Helt enig, dengang vi stillede op med ROlim, Flores og Kusk, så vores offensiv altså super god ud, og flores gjorde det godt, kunne have været intersandt at se det samme bare med wesam på toppen.

at flores konstant bliver brugt forkert, falder i støre grad tilbage på MW... Han er ikke kant spiller, det er han for langsom til.
Lad bare Peru få et ok VM bare ikke d 16 juni

JonasK
2. div
2. div
Indlæg: 171
Tilmeldt: 9. mar 2017, 09:52
Favoritspiller: Martin P

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 04.05.2018

Indlæg af JonasK » 4. maj 2018, 22:43

gravballe skrev:
Imer skrev:
Krage skrev:
Klawn skrev:flores var bedre på de knoldede vinterbaner
Jeg mindes aldrig at Flores har haft en god kamp for AaB? Håber fandme han har et godt VM så vi trods alt kan få lidt mønt for ham...
Men han har også spillet fuldstændig forkert de sidste kampe. Han spiller en venstre fløj, hvor han skal dække helt i bund. Det er vel en position, hvor hans spidskompetencer ikke kommer til sin ret. Uden at være helt klar over det, så spillede han forhåbentlig ikke den position, da vi scoutede ham og det er heller ikke der, hvor han spiller på landsholdet.

Jeg forstår ikke, at man ikke bruger ham bag ved Wessam. Det har tidligere været prøvet, hvor det har været markant bedre (ift. venstre fløj), da han kan spille bold med Kusk og Rolim dengang.

Men ja - lad os håbe på, at Peru og Flores individuelt får et godt VM.
Helt enig, dengang vi stillede op med ROlim, Flores og Kusk, så vores offensiv altså super god ud, og flores gjorde det godt, kunne have været intersandt at se det samme bare med wesam på toppen.

at flores konstant bliver brugt forkert, falder i støre grad tilbage på MW... Han er ikke kant spiller, det er han for langsom til.
Hov hov, iflg Komiske Allan (som flere debatører mener skal fortsætte som sportsdirektør) dækker Flores alle offensive pladser, og er en hurtig spiller
Edison Flores har et enormt potentiale og dækker alle de offensive pladser, hvorfra han med sin hurtighed, sin energi, sit veludviklede venstreben og sit blik for spillet er farlig både som målscorer og som assistspiller, siger Allan Gaarde.

https://aabsport.dk/nyhedsarkiv/AaB-koe ... fil-i-peru

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 04.05.2018

Indlæg af Martino » 4. maj 2018, 23:28

Jeg kommer aldrig til at forstå dem som klappede i hænderne da der blev forlænget med Kakeeto. Hvad er det manden kan? Har set utallige reservekampe, og jeg synes han er lige ringe hver gang. Løber en masse og presser, men hans overblik med og uden bold er ikke godt nok til superligaen.
Jeg har længe været stor fan af Lyngø, så dejligt at se han gjorde det fint i sin debut. Han kan nemlig modsat vores andre centrale forsvarsspillere spille bold frem i banen.
Abou Ali gjorde det igen godt.

Få nu for fanden sendt Safranko, PK, Kakeeto, Pallesen og evt Abildgaard videre. Det er mig en gåde at feks Hallur ikke kunne bruges i AaB. Ved godt det var en anden situation dengang men alligevel...

Wieghorst skal ud, hvis man skal få troen på AaB tilbage.
Jeg savner Winsnes

AK48hamas
1. div
1. div
Indlæg: 489
Tilmeldt: 30. okt 2012, 12:13

Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 04.05.2018

Indlæg af AK48hamas » 5. maj 2018, 02:51

Kakeeto havde 2 gode kampe hvor han havde nogle fine afleveringer fremad i banen. Gaarde som jo er eneste man i scoutingafdelingen tænkte "Fedt nok en ny Risgaard, så skal jeg ikke bruge tid på den position de næste to år" og giver ham en kontraktforlængelse.

Besvar