Kamptråd: AaB - FC København, 13.05.2018

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3025
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: Kamptråd: AaB - FC København, 13.05.2018

Indlæg af Frygah » 14. maj 2018, 20:18

Halil skrev:Jeg var yderst tilfreds med indsatsen mod fck.

Fight og til tider godt spil. Sådan bør det altid være!

Børsting har fundet sin plads på højrebacken og det er godt. Han hører til der med sin fine pøleevne.

Abildgård er stoppet med at være lillebror og har fået nogle kilo på kroppen. Samtidigt går han ikke af vejen for nogle grisefrispark og noget attitude. Det er godt og har manglet. Spændende, hvad han kan drive det til.

Telle viser noget, men skal nok score en pind. Forhåbentligt bygger han meget på hen over sommeren.

Og målet var fandme rart. Overtidsmål er altid mega fede. Glimrende af Pohl!
Og Ahlmann var vanvittig god især i første halvleg, hvor han bare udnyttede sin motorvej på venstrekanten til at komme i raids fremad banen. Ved ikke om det også var Thellufsen som fløj der gjorde det muligt. Men det gjorde Kusk endnu bedre sammen med Flores at have en back der som på den måde.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Kamptråd: AaB - FC København, 13.05.2018

Indlæg af Forza » 15. maj 2018, 00:01

frederikshavneren skrev:
Maglau skrev:Jeg synes kampen i gav nogle spændende spørgsmål.
Er Abildgaard den nye augu på midtbanen. Er thellufsen den nye kusk eller den nye Andreas Bruhn.
Er blåbjerg foran KP pga større potentiale.
Bliver MW ved med at ville spille fodbold eller vil han slås
Kampen fik mig til at overveje om Würtz kan spille sig tilbage på holdet, han er ikke længere uundværlig. Abildgaard har bygget på sit spil mens Würtz gradvist er blevet dårligere
Jeg frygter dog at MW med glæde spiller med to 6’ere igen når Würtz er klar. Det har været hans mantra lige siden han tiltrådte til de fleste AaB fans’ store frustration.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Meelsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2142
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:40
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Nordens Paris

Re: Kamptråd: AaB - FC København, 13.05.2018

Indlæg af Meelsen » 15. maj 2018, 18:23

Bliv medlem af Vesttribunen på Facebook: http://www.facebook.com/Vesttribunen - Fællesskab, udebaneture, merchandise og meget mere!

Brugeravatar
mich1596
Allstar
Allstar
Indlæg: 1120
Tilmeldt: 4. dec 2007, 10:34
Favoritspiller: Peter Rasmussen, IB, minni og Lucas Andersen.
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - FC København, 13.05.2018

Indlæg af mich1596 » 27. aug 2018, 23:51

Nitten skrev:
8. maj 2018, 08:52
Klaus skrev:
mich1596 skrev:Har vel og mærke sæsonkort jeg ikke benytter, fan gennem 46 år, har været der på vej op og ned, har set alt og tak for det. men jeg er fg færdig med at betale penge for det produkt Aad levere hele vejen rundt.
Har det på samme måde. Jeg har i denne sæson for første gang i mange år fravalgt en hjemmekamp, fordi jeg simpelthen ikke magtede det mere. Knægten og jeg diskuterer meget om vi skal forlænge sæsonkortene. Lige nu peger pilen nedad, det er simpelthen blevet for kedeligt.
Jeg har samme overvejelse. Vi er en gruppe der alle har haft sæsonkort gennem mange år og vi har aldrig før talt så meget om vi måske skulle sige stop nu. Og det til trods for at vi både har oplevet Rioch og Pehrson.
Og det kan ses og mærkes, desværre.
Flyt capoen ind på midten !! udvid spar nord. skab stemning som før:-)

Besvar