Supporteren nr. 2/2018

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
AaB Support Club
AaB Support Club
Indlæg: 826
Tilmeldt: 7. jul 2005, 13:46

Supporteren nr. 2/2018

Indlæg af AaB Support Club » 28. maj 2018, 09:58

Supporteren nr. 2/2018 er nu på gaden :aabfan:

Efter en dejlig karnevalsweekend er Supporteren nu igen på gaden, hvori spillerne tilbage fra mesterskabet 08’ mindes denne dag 😍🕺🏻🚀🦄
Ligeledes er der fyldige interviews med vores keeper Rinne & peruvianske stjerne Eddi, samt meget mere 💪🏼🇵🇪🇸🇪
Læs mere nedenfor 🤙🏼👇🏼

https://aabsupportclub.dk/supporteren-n ... paa-gaden/

Skulle du mod al forventning ikke have modtaget bladet, kan du kontakte distribution@aabsupportlclub.dk, hvori du angiver dit medlemsnummer (står på dit medlemskort) samt hvilken adresse bladet skulle have været leveret på.
En stærkere fanklub - et stærkere AaB!

Brugeravatar
Njak
Landshold
Landshold
Indlæg: 766
Tilmeldt: 9. jul 2005, 15:38
Geografisk sted: Voldum

Re: Supporteren nr. 2/2018

Indlæg af Njak » 28. maj 2018, 14:23

Hej ASC

Vil bare lige sige godt gået med alt det arbejde i ligger i alt hvad de rører sig omkring AaB. Heriblandt også supporteren. Har for år tilbage misset at forlænge mit medlemskab, men har heldigvis rettet fejlen op igen og glæder mig til at læse det nye blad.

Tak for alt det i gør for klubben

Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar
Indlæg: 1205
Tilmeldt: 6. nov 2007, 17:11
Favoritspiller: Risgård og Mini
Geografisk sted: Vodskov

Re: Supporteren nr. 2/2018

Indlæg af Spanky » 28. maj 2018, 14:36

Altid en fornøjelse at læse medlemsbladet.

Jeg tænker, har man I ASC overvejet at kaste sig over podcast? I gamle dage havde vi jo Halftime - måske det kan genoplives som podcast? I har sikkert allerede gjort jer en masse tanker og overvejelser i den sammenhæng, men det kunne være spændende at høre om det herinde :)

AaB Support Club
AaB Support Club
Indlæg: 826
Tilmeldt: 7. jul 2005, 13:46

Re: Supporteren nr. 2/2018

Indlæg af AaB Support Club » 29. maj 2018, 12:16

Spanky skrev:
28. maj 2018, 14:36
Altid en fornøjelse at læse medlemsbladet.

Jeg tænker, har man I ASC overvejet at kaste sig over podcast? I gamle dage havde vi jo Halftime - måske det kan genoplives som podcast? I har sikkert allerede gjort jer en masse tanker og overvejelser i den sammenhæng, men det kunne være spændende at høre om det herinde :)
Hej Spanky,

Det var en fremragende idé :) Vi har naturligvis også haft den oppe og vende et par gange, og har undersøgt lidt om hvilke ting der er påkrævet til opstart af det. Udofrdringen består i at vi er en forening drevet af frivillige kræfter, og det kan til tider knibe med at finde hænder til alle de idéer der er på tegnebrættet.
En stærkere fanklub - et stærkere AaB!

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Supporteren nr. 2/2018

Indlæg af Køllen I Møllen » 29. maj 2018, 12:34

AaB Support Club skrev:
29. maj 2018, 12:16
Spanky skrev:
28. maj 2018, 14:36
Altid en fornøjelse at læse medlemsbladet.

Jeg tænker, har man I ASC overvejet at kaste sig over podcast? I gamle dage havde vi jo Halftime - måske det kan genoplives som podcast? I har sikkert allerede gjort jer en masse tanker og overvejelser i den sammenhæng, men det kunne være spændende at høre om det herinde :)
Hej Spanky,

Det var en fremragende idé :) Vi har naturligvis også haft den oppe og vende et par gange, og har undersøgt lidt om hvilke ting der er påkrævet til opstart af det. Udofrdringen består i at vi er en forening drevet af frivillige kræfter, og det kan til tider knibe med at finde hænder til alle de idéer der er på tegnebrættet.
Jeg vil foreslå at de frivillige samles om at lave en podcast istedetfor et blad der kun læses af et fåtal. Et blad er lidt 80`er-agtigt, ikke? ;)
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
AltidPaaTvaers
Drenge
Drenge
Indlæg: 27
Tilmeldt: 21. dec 2015, 17:57
Favoritspiller: En håndtrold på Vesttribunen
Geografisk sted: 9000

Re: Supporteren nr. 2/2018

Indlæg af AltidPaaTvaers » 29. maj 2018, 15:05

Jo, det er sådan lidt 1885'er-agtigt. Jeg kan godt lide at have et fysisk blad, men derfor ville det være rart med en månedlig podcast om hvad der rører sig, både i fan-miljøet, men også ude på Hornevej. Eventuelt med spillere, trænere, eller andre inputs i ny og næ. Andre Superligaklubber har podcasts, og der gemmer sig, fra tid til anden, mange gode ting.
Det her er internettet. Slap af.

Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar
Indlæg: 1205
Tilmeldt: 6. nov 2007, 17:11
Favoritspiller: Risgård og Mini
Geografisk sted: Vodskov

Re: Supporteren nr. 2/2018

Indlæg af Spanky » 29. maj 2018, 16:07

AaB Support Club skrev:
29. maj 2018, 12:16
Spanky skrev:
28. maj 2018, 14:36
Altid en fornøjelse at læse medlemsbladet.

Jeg tænker, har man I ASC overvejet at kaste sig over podcast? I gamle dage havde vi jo Halftime - måske det kan genoplives som podcast? I har sikkert allerede gjort jer en masse tanker og overvejelser i den sammenhæng, men det kunne være spændende at høre om det herinde :)
Hej Spanky,

Det var en fremragende idé :) Vi har naturligvis også haft den oppe og vende et par gange, og har undersøgt lidt om hvilke ting der er påkrævet til opstart af det. Udofrdringen består i at vi er en forening drevet af frivillige kræfter, og det kan til tider knibe med at finde hænder til alle de idéer der er på tegnebrættet.
Tak for svar. Jeg har stor forståelse for hele foreningen er bygget på frivillige kræfter.

I disse moderne podcast-tider kan jeg dog ikke lade være med at tænke tilbage på Halftime, som stadig er et af de bedste radioprogrammer jeg har oplevet. Der var mange legendariske interview med f.eks. Lynge, Silber med flere.

Riposten gør et godt stykke frivilligt arbejde for at formidle nordjysk fodbold. Jeg savner dog nogen gange, at de er mere kritisk overfor AaB og især ledelsen. Derudover vil man selvfølgelig også gerne have et program som har 100% fokus på AaB.

Blot en tanke, hvis I spørg pænt kan det f.eks. være at I kan benytte jer af Nordjyskes grej til at optage podcast. Så skal der sikkert nævnes at podcasten præsenteres i samarbejde med Nordjyske, men det lever vi med!

Besvar