Træningskampe sommeren 2018

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Træningskampe sommeren 2018

Indlæg af MrBangDK » 7. jul 2018, 22:12

Jakobsen skrev:
7. jul 2018, 22:05
MrBangDK skrev:
7. jul 2018, 21:51
FIDEL skrev:
7. jul 2018, 21:33
MrBangDK skrev:
7. jul 2018, 21:24
FIDEL skrev:
7. jul 2018, 19:22
MrBangDK skrev:
7. jul 2018, 18:58


Jeg var lige ved siden af.. hørte ikke hvad det var manden råbte - Wieghorst råber tilbage at han kan komme ned efter kampen og byde ind med sin viden (eller noget i den dur). Så råber han igen et eller andet. Og efter kampen råber Wieghorst op til ham at an gerne må komme ned og tale direkte med ham - men det turde han så alligevel ikke.. lidt som folk der råber højt på Facebook (BTW - Wieghorst virkede meget sur gennem hele kampen. Flere gange råbte han “gør nu som vi har aftalt”)
Det er da helt iorden, at man råber ad træneren, særligt når han er SÅ dårlig...
Jo bevares...men når manden ikke tør stå ved det og sige det face to face, så bør han måske overveje hvor “sej” han skal agere på tribunen. Det er let et være hård..
Nu var historien jo en lidt anden end der først blev skrevet herinde. Man kan vel sagtens råbe ad en træner og skælde ud uden at skulle bevise sig som en hård nyser bagefter. Wieghorst er bare nødt til at acceptere, at han ikke er populær blandt de fleste fans.
Nu fortalte jeg hvad jeg havde hørt... manden har tydeligvis ikke boller til at sige kritikken direkte. Så lige så pinligt som det er for W at han bliver provokeret, lige så pinlig er manden der troede han var sej at brøle lungerne ud..
At manden der råbte af Wieghorst ikke opfører sig heldigt kan der ikke være to meninger om. For så vidt er det også helt forståeligt, at man som kendt og eksponeret person kan få nok af den slags. Det skræmmende er, at vores træner er ude af balance og tager den salgs nært. Det tyder i den grad på, at det ikke fungerer. Det ærgrer mig virkelig for jeg synes, at vi mod slutnignen af sidste sæson så tegninger til, hvordan man kan bygge noget med det her hold. Jeg vil mene, at man op til denne sæson skulle gå efter at komme i Top 4. Det lyder måske som en vild ambition, men en af de rige kan floppe og FCNs trup bliver splittet ad igen. Når det er sagt har vi dog også stadig en trup med mangler og den falder tilbage på Gaarde, men det nærmer sig en forsømmelse at køre videre med Wieghorst. Derudover kan jeg simpelthen ikke se, hvorfor Wieghorst skulle være en bedre træner end f.eks. Kuhn? Jeg tror Kuhn kunne skabe meget mere tro på egne evner og frigjorthed på det her hold og taktisk ville have modet til at udvikle spillet og spillerne. Wieghorst begynder at ligne et kærlighedsbarn imellem de to Over og vi kunne lige så godt have beholdt Søndergaard.
Jeg er enig i at W ikke skulle have engageret sig i den debat..
Ska' vi hak'?

Dennis Nielsen
Landshold
Landshold
Indlæg: 783
Tilmeldt: 23. okt 2015, 10:07

Re: Træningskampe sommeren 2018

Indlæg af Dennis Nielsen » 7. jul 2018, 22:15

MrBangDK skrev:
7. jul 2018, 22:00
Dennis Nielsen skrev:
7. jul 2018, 21:58
MrBangDK skrev:
7. jul 2018, 21:56
Dennis Nielsen skrev:
7. jul 2018, 21:54
MrBangDK skrev:
7. jul 2018, 21:51
FIDEL skrev:
7. jul 2018, 21:33


Nu var historien jo en lidt anden end der først blev skrevet herinde. Man kan vel sagtens råbe ad en træner og skælde ud uden at skulle bevise sig som en hård nyser bagefter. Wieghorst er bare nødt til at acceptere, at han ikke er populær blandt de fleste fans.
Nu fortalte jeg hvad jeg havde hørt... manden har tydeligvis ikke boller til at sige kritikken direkte. Så lige så pinligt som det er for W at han bliver provokeret, lige så pinlig er manden der troede han var sej at brøle lungerne ud..
Wieghorst nævnte ikke noget om at ville snakke.

Invitationen til at komme ned på græsset lød mere som.diskoteks versionen af "vil du med udenfor"
Satme nej - vild twist af hvad der blev sagt!!
Overhovedet ikke. Din version er en lodret løgn. Vi sad lige bagved og hørte alt hvad Wieghorst sagde i de respektive situationer vedrørende den fan.
Pis of papir... jeg sad så jeg kunne høre alt. Din udlægning er ren overdrivelse. Ja, han var sur, men at sige at han inviterede til nævekamp er løgnen her. Ellers ville der nok også være flere der havde reageret på det!
Komplet vrøvl fra din side.

Wieghorst sagde på intet tidspunkt, at han ville snakke. Det er en lodret løgn. Han sagde heller ikke at han ville slås. Han lignede dog mere end der ville slås end at tale.

Jeg står 100% ved min version af sagen.

3 gange prøver han at få kontakt med den fan der råbte. Det er i sig selv helt uhørt. Hans aggressive mimik ligeså. Wieghorst var yderst konfronterende. Man behøver ikke være et geni for at se det..

Som sagt, jeg står ved min version, at du vil lyve er dit valg.

Det vil jeg ikke spilde min tid på.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Træningskampe sommeren 2018

Indlæg af MrBangDK » 7. jul 2018, 22:16

Dennis Nielsen skrev:
7. jul 2018, 22:15
MrBangDK skrev:
7. jul 2018, 22:00
Dennis Nielsen skrev:
7. jul 2018, 21:58
MrBangDK skrev:
7. jul 2018, 21:56
Dennis Nielsen skrev:
7. jul 2018, 21:54
MrBangDK skrev:
7. jul 2018, 21:51


Nu fortalte jeg hvad jeg havde hørt... manden har tydeligvis ikke boller til at sige kritikken direkte. Så lige så pinligt som det er for W at han bliver provokeret, lige så pinlig er manden der troede han var sej at brøle lungerne ud..
Wieghorst nævnte ikke noget om at ville snakke.

Invitationen til at komme ned på græsset lød mere som.diskoteks versionen af "vil du med udenfor"
Satme nej - vild twist af hvad der blev sagt!!
Overhovedet ikke. Din version er en lodret løgn. Vi sad lige bagved og hørte alt hvad Wieghorst sagde i de respektive situationer vedrørende den fan.
Pis of papir... jeg sad så jeg kunne høre alt. Din udlægning er ren overdrivelse. Ja, han var sur, men at sige at han inviterede til nævekamp er løgnen her. Ellers ville der nok også være flere der havde reageret på det!
Komplet vrøvl fra din side.

Wieghorst sagde på intet tidspunkt, at han ville snakke. Det er en lodret løgn. Han sagde heller ikke at han ville slås. Han lignede dog mere end der ville slås end at tale.

Jeg står 100% ved min version af sagen.

3 gange prøver han at få kontakt med den fan der råbte. Det er i sig selv helt uhørt. Hans aggressive mimik ligeså. Wieghorst var yderst konfronterende. Man behøver ikke være et geni for at se det..

Som sagt, jeg står ved min version, at du vil lyve er dit valg.

Det vil jeg ikke spilde min tid på.
Tro du bare på din egen version!
Ska' vi hak'?

Dennis Nielsen
Landshold
Landshold
Indlæg: 783
Tilmeldt: 23. okt 2015, 10:07

Re: Træningskampe sommeren 2018

Indlæg af Dennis Nielsen » 7. jul 2018, 22:20

Selvfølgelig tror jeg på sandheden.

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Træningskampe sommeren 2018

Indlæg af alithebeast » 7. jul 2018, 22:31

Jeg har hørt at MW havde vinger efter at have drukket Red Bull og Vååådka..
Hader København!

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Træningskampe sommeren 2018

Indlæg af MrBangDK » 7. jul 2018, 22:36

Dennis Nielsen skrev:
7. jul 2018, 22:20
Selvfølgelig tror jeg på sandheden.
Billede
Ska' vi hak'?

Martin Bak
Landshold
Landshold
Indlæg: 794
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:31
Geografisk sted: Vejgaard

Re: Træningskampe sommeren 2018

Indlæg af Martin Bak » 7. jul 2018, 22:38

Jesus en børnehave - og det er ikke mw jeg tænker på
Chief Wiggum: All right, you scrawny beanpoles: becoming a cop is not something that happens overnight. It takes one solid weekend of training to get that badge.

Dennis Nielsen
Landshold
Landshold
Indlæg: 783
Tilmeldt: 23. okt 2015, 10:07

Re: Træningskampe sommeren 2018

Indlæg af Dennis Nielsen » 7. jul 2018, 22:44

MrBangDK skrev:
7. jul 2018, 22:36
Dennis Nielsen skrev:
7. jul 2018, 22:20
Selvfølgelig tror jeg på sandheden.
E
Billede
Sandheden er værd at klappe for 😂

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Træningskampe sommeren 2018

Indlæg af Funky » 7. jul 2018, 23:17

Det skingre retorik lyder som om nogen har et horn i siden på Wieghorst. Det gør jo ikke noget mere troværdigt. Men der er tilsyneladende enighed om, at der var en usædvanlig kontakt fra Wieghorst og ud til en tilskuer, og det var noget af det, der også blev stillet spørgsmålstegn ved da han blev ansat - om han har den rette personlighed, herunder den rette tilgang til medier og fans, om han kan tåle kritik. Han havde nogle kedelige udfald i sin tid i AGF, som der også blev talt lidt om ved ansættelsen. AaB skal vel have en træner som har så meget coolness at han ikke bider på en tilskuers provokationer til en træningskamp, eller kommer i on-screen skænderi med en eller anden ligegyldig sportschef fra mighty Hobro, osv. Her har Wieghorst altså som jeg ser det en akilleshæl. Jeg er helt overbevist om, at det skyldes at manden er en ekstrem vindertype, og han er sikkert også ganske selvkritisk.

Det er ikke fordi vi kun kan have totalt tæmmede typer i AaB, heller ikke på cheftrænerposten, men det er ikke optimalt hvis det er omgivelserne som alt for ensidigt styrer, hvornår man viser tænder.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Dennis Nielsen
Landshold
Landshold
Indlæg: 783
Tilmeldt: 23. okt 2015, 10:07

Re: Træningskampe sommeren 2018

Indlæg af Dennis Nielsen » 7. jul 2018, 23:29

Synes jeg, at han er den forkerte til jobbet, ja. Gider jeg lyve om en episode på et forum, nej.

Nu nævner du selv en række episoder, hvor det er kammet over. Så din kommentar om skinger tone og horn i siden, giver jo ikke mening. Pressede mennesker reagerer ofte på den måde og det viser hans historik så også, at han kan gøre.

Tror jeg, at han havde slået den fan i gulvet, nej. Tror jeg, at han havde lyst, ja. Og lige præcis det kom til udtryk. Han var vred og konfronterende.

Jeg mener ikke, at det kendetegner en professionel attitude, at opsøge en konfrontation med en fam. Det kendetegner heller ikke overblik eller overskud. Wieghorst virkede irritabel og som en presset person fra start til slut.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Træningskampe sommeren 2018

Indlæg af Funky » 7. jul 2018, 23:47

Dennis Nielsen skrev:
7. jul 2018, 23:29
Synes jeg, at han er den forkerte til jobbet, ja. Gider jeg lyve om en episode på et forum, nej.

Nu nævner du selv en række episoder, hvor det er kammet over. Så din kommentar om skinger tone og horn i siden, giver jo ikke mening.

Tror jeg, at han havde slået den fan i gulvet, nej. Tror jeg, at han havde lyst, ja. Og lige præcis det kom til udtryk.
Du er bare ude på tynd is ved at påstå, at Wieghorst havde lyst til at slå nogen ned. Det kan du af gode grunde ikke vide noget om, og det er da en hård beskyldning, al den stund at den alene er baseret på din påstand om et ‘indtryk’ du har fået.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Dennis Nielsen
Landshold
Landshold
Indlæg: 783
Tilmeldt: 23. okt 2015, 10:07

Re: Træningskampe sommeren 2018

Indlæg af Dennis Nielsen » 8. jul 2018, 07:20

Vent lige...

Udfra et par indlæg, så skyder du mig i skoene, at jeg har "et horn i siden på wieghorst" - så har du allerede dommen klar.

Og i samme ombæring så klandrer du mig for, at have et indtryk af en episode ud fra sprog, mimik,kropssprog og gestikuleringer. Ad flere omgange.

Vanvittig hyklerisk, fortsat god dag 😂

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Træningskampe sommeren 2018

Indlæg af Funky » 8. jul 2018, 10:10

Dennis Nielsen skrev:
8. jul 2018, 07:20
Vent lige...

Udfra et par indlæg, så skyder du mig i skoene, at jeg har "et horn i siden på wieghorst" - så har du allerede dommen klar.

Og i samme ombæring så klandrer du mig for, at have et indtryk af en episode ud fra sprog, mimik,kropssprog og gestikuleringer. Ad flere omgange.

Vanvittig hyklerisk, fortsat god dag 😂
“Jeg tror, han havde lyst til at slå ham ned” - “horn i siden”. Kan du se forskellen? Også god dag til dig.

Og så, videre til noget mere interessant; AaB har lagt en fin lille video af testkampen (minus MMA-action fra cheftræneren) ud. Det var da klart en kamp, man skulle have vundet, men jeg synes i øvrigt, det ligner en lidt humørforladt trup. Og jojo, det er da en træningskamp, men kunne man alligevel ikke eks. have brugt lidt energi på at give Bardec et klap på skulderen da han scorer? Hvem er det positive samlingspunkt på holdet? Folk ser ud til at gå rundt og stirre ned i græsset for sig selv. Det synes jeg sgu er mere ildevarslende end resultatet.

Og Blåbjerg havde vist en ret dårlig dag på kontoret.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2475
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Træningskampe sommeren 2018

Indlæg af troelsh » 8. jul 2018, 11:05

Har lige set highlights, og ja jo ja vi skaber da en del halve chancer med skud fra distancen osv. men vi er bare ikke rigtig farlige, og den klassiske fra Wieghorst med “vi havde vundet hvis bare vi havde udnyttet vores chancer”, den holder bare ikke når vi ikke for alvor er farlige.
Silkeborg har trods alt den største chance da skidtlasse rammer stolpen.

Vores offensiv afhænger alt for meget af Kusk, jeg håber virkelig vi får fingrene i Rolim, for Kadrii tror jeg godt vi kan glemme han scorede i FCK’s træningskamp mod cska.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Træningskampe sommeren 2018

Indlæg af Forza » 8. jul 2018, 11:25

troelsh skrev:
8. jul 2018, 11:05
Har lige set highlights, og ja jo ja vi skaber da en del halve chancer med skud fra distancen osv. men vi er bare ikke rigtig farlige, og den klassiske fra Wieghorst med “vi havde vundet hvis bare vi havde udnyttet vores chancer”, den holder bare ikke når vi ikke for alvor er farlige.
Silkeborg har trods alt den største chance da skidtlasse rammer stolpen.

Vores offensiv afhænger alt for meget af Kusk, jeg håber virkelig vi får fingrene i Rolim, for Kadrii tror jeg godt vi kan glemme han scorede i FCK’s træningskamp mod cska.
At bedømme ud fra sammendraget synes jeg faktisk vi har en del store muligheder. Og i modsætningen til mange af sidste sæsons kampe får vi en del afslutninger på tavlen men er ufatteligt uskarpe.

Men jeg vil give dig ret i, at vi er alt for afhængige af Kusk. Uden Rolim har vi reelt set kun en offensiv spiller der kan kreere chancer.

Jeg tror ikke Kadrii kommer til at spille en stor rolle for FCK og kan sagtens se ham skifte. Hvis hans fokus er rettet mod udlandet bør vi dog ikke kun have ham i vores sigte.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Træningskampe sommeren 2018

Indlæg af Jakobsen » 8. jul 2018, 11:35

Forza skrev:
8. jul 2018, 11:25
troelsh skrev:
8. jul 2018, 11:05
Har lige set highlights, og ja jo ja vi skaber da en del halve chancer med skud fra distancen osv. men vi er bare ikke rigtig farlige, og den klassiske fra Wieghorst med “vi havde vundet hvis bare vi havde udnyttet vores chancer”, den holder bare ikke når vi ikke for alvor er farlige.
Silkeborg har trods alt den største chance da skidtlasse rammer stolpen.

Vores offensiv afhænger alt for meget af Kusk, jeg håber virkelig vi får fingrene i Rolim, for Kadrii tror jeg godt vi kan glemme han scorede i FCK’s træningskamp mod cska.
At bedømme ud fra sammendraget synes jeg faktisk vi har en del store muligheder. Og i modsætningen til mange af sidste sæsons kampe får vi en del afslutninger på tavlen men er ufatteligt uskarpe.

Men jeg vil give dig ret i, at vi er alt for afhængige af Kusk. Uden Rolim har vi reelt set kun en offensiv spiller der kan kreere chancer.

Jeg tror ikke Kadrii kommer til at spille en stor rolle for FCK og kan sagtens se ham skifte. Hvis hans fokus er rettet mod udlandet bør vi dog ikke kun have ham i vores sigte.
Det er simpelthen ikke godt nok, hvis de kun har Kadrii i kikkerten som det skrives andetsteds. Eller bevares det er da bedre end flere latterlige nulbonner fra Eksotistan, men Gaarde har haft FEM år til at implementere et brugbart scouting setup, hvilket han før har sagt han identificerede som en svaghed den dag han kom ind ad døren. Andre klubber herhjemme kan ramme rigtigt uden at have voldsomt scouting netværk, hvorimod vi har en sportsdirektør der kun kan hente velkendte navne og famle i blinde. Det er simpelthen ikke godt nok af en mand der lige har rundet fem års jubilæum.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Tyskeren
Allstar
Allstar
Indlæg: 1958
Tilmeldt: 18. jul 2005, 12:26

Re: Træningskampe sommeren 2018

Indlæg af Tyskeren » 8. jul 2018, 11:48

Fandme spot on, Jakobsen!!!!

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Træningskampe sommeren 2018

Indlæg af Forza » 8. jul 2018, 11:50

Jakobsen skrev:
8. jul 2018, 11:35
Forza skrev:
8. jul 2018, 11:25
troelsh skrev:
8. jul 2018, 11:05
Har lige set highlights, og ja jo ja vi skaber da en del halve chancer med skud fra distancen osv. men vi er bare ikke rigtig farlige, og den klassiske fra Wieghorst med “vi havde vundet hvis bare vi havde udnyttet vores chancer”, den holder bare ikke når vi ikke for alvor er farlige.
Silkeborg har trods alt den største chance da skidtlasse rammer stolpen.

Vores offensiv afhænger alt for meget af Kusk, jeg håber virkelig vi får fingrene i Rolim, for Kadrii tror jeg godt vi kan glemme han scorede i FCK’s træningskamp mod cska.
At bedømme ud fra sammendraget synes jeg faktisk vi har en del store muligheder. Og i modsætningen til mange af sidste sæsons kampe får vi en del afslutninger på tavlen men er ufatteligt uskarpe.

Men jeg vil give dig ret i, at vi er alt for afhængige af Kusk. Uden Rolim har vi reelt set kun en offensiv spiller der kan kreere chancer.

Jeg tror ikke Kadrii kommer til at spille en stor rolle for FCK og kan sagtens se ham skifte. Hvis hans fokus er rettet mod udlandet bør vi dog ikke kun have ham i vores sigte.
Det er simpelthen ikke godt nok, hvis de kun har Kadrii i kikkerten som det skrives andetsteds. Eller bevares det er da bedre end flere latterlige nulbonner fra Eksotistan, men Gaarde har haft FEM år til at implementere et brugbart scouting setup, hvilket han før har sagt han identificerede som en svaghed den dag han kom ind ad døren. Andre klubber herhjemme kan ramme rigtigt uden at have voldsomt scouting netværk, hvorimod vi har en sportsdirektør der kun kan hente velkendte navne og famle i blinde. Det er simpelthen ikke godt nok af en mand der lige har rundet fem års jubilæum.
Enig knappen i bund herfra!
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Træningskampe sommeren 2018

Indlæg af Funky » 8. jul 2018, 11:56

Forza skrev:
8. jul 2018, 11:25
troelsh skrev:
8. jul 2018, 11:05
Har lige set highlights, og ja jo ja vi skaber da en del halve chancer med skud fra distancen osv. men vi er bare ikke rigtig farlige, og den klassiske fra Wieghorst med “vi havde vundet hvis bare vi havde udnyttet vores chancer”, den holder bare ikke når vi ikke for alvor er farlige.
Silkeborg har trods alt den største chance da skidtlasse rammer stolpen.

Vores offensiv afhænger alt for meget af Kusk, jeg håber virkelig vi får fingrene i Rolim, for Kadrii tror jeg godt vi kan glemme han scorede i FCK’s træningskamp mod cska.
At bedømme ud fra sammendraget synes jeg faktisk vi har en del store muligheder. Og i modsætningen til mange af sidste sæsons kampe får vi en del afslutninger på tavlen men er ufatteligt uskarpe.

Men jeg vil give dig ret i, at vi er alt for afhængige af Kusk. Uden Rolim har vi reelt set kun en offensiv spiller der kan kreere chancer.

Jeg tror ikke Kadrii kommer til at spille en stor rolle for FCK og kan sagtens se ham skifte. Hvis hans fokus er rettet mod udlandet bør vi dog ikke kun have ham i vores sigte.
Nu arbejdes der forhåbentlig også seriøst på Rolim, men derudover har vi vel også Risgård og Flores. Javel, sidstnævnte er på vej ud af døren, må vi formode, men han har været en del af truppen indtil nu, så billedet med, at Gaarde ikke har sørget for flere offensive midtbanefolk end Kusk, det er ikke helt korrekt.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3643
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Træningskampe sommeren 2018

Indlæg af gravballe » 8. jul 2018, 13:31

Funky skrev:
8. jul 2018, 11:56
Forza skrev:
8. jul 2018, 11:25
troelsh skrev:
8. jul 2018, 11:05
Har lige set highlights, og ja jo ja vi skaber da en del halve chancer med skud fra distancen osv. men vi er bare ikke rigtig farlige, og den klassiske fra Wieghorst med “vi havde vundet hvis bare vi havde udnyttet vores chancer”, den holder bare ikke når vi ikke for alvor er farlige.
Silkeborg har trods alt den største chance da skidtlasse rammer stolpen.

Vores offensiv afhænger alt for meget af Kusk, jeg håber virkelig vi får fingrene i Rolim, for Kadrii tror jeg godt vi kan glemme han scorede i FCK’s træningskamp mod cska.
At bedømme ud fra sammendraget synes jeg faktisk vi har en del store muligheder. Og i modsætningen til mange af sidste sæsons kampe får vi en del afslutninger på tavlen men er ufatteligt uskarpe.

Men jeg vil give dig ret i, at vi er alt for afhængige af Kusk. Uden Rolim har vi reelt set kun en offensiv spiller der kan kreere chancer.

Jeg tror ikke Kadrii kommer til at spille en stor rolle for FCK og kan sagtens se ham skifte. Hvis hans fokus er rettet mod udlandet bør vi dog ikke kun have ham i vores sigte.
Nu arbejdes der forhåbentlig også seriøst på Rolim, men derudover har vi vel også Risgård og Flores. Javel, sidstnævnte er på vej ud af døren, må vi formode, men han har været en del af truppen indtil nu, så billedet med, at Gaarde ikke har sørget for flere offensive midtbanefolk end Kusk, det er ikke helt korrekt.
Næ rolim er tabt. Ejerne ved hvad de vil have for ham, hvilke AaB ikke kan /vil betale. Så med mindre de andre interseret klubber glipper så ser vi ham ikke mere.

Det er det jeg har fået afvide, jeg håber andre kan bidrage med bekræftelse / afkræftede. Rolim selv ville dog meget gerne forsætte I AaB, så det er ikke lønnen der er et problem.

Besvar