Direktøren for det hele

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Lyfe
Allstar
Allstar
Indlæg: 1475
Tilmeldt: 6. aug 2013, 14:25
Favoritspiller: Eric Cantona

Re: Direktøren for det hele

Indlæg af Lyfe » 12. nov 2018, 19:29

FIDEL skrev:Som jeg forstår det på Bælum, så er der ting i støbeskeen til os fans også, bl. A en bedre og større fanzone mm.
Tiltaget med at arbejde på en rød og hvid hjemmebane er også god!


Sent from my iPhone using Tapatalk
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Direktøren for det hele

Indlæg af BassogogsVen » 21. nov 2018, 21:28

Bælum mener, at kommer der flere gavlmalerier med AaB-trøjer i Aalborg, vil pøblen blive aktiveret og begynde at komme på Communale igen.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Direktøren for det hele

Indlæg af frederikshavneren » 21. nov 2018, 22:09

BassogogsVen skrev:
21. nov 2018, 21:28
Bælum mener, at kommer der flere gavlmalerier med AaB-trøjer i Aalborg, vil pøblen blive aktiveret og begynde at komme på Communale igen.
Fint at der er fokus på tiltrængte tiltag såsom manglende synlighed i gadebilledet men jeg tror desværre ikke at det ændrer noget. Uanset hvad der ændres på stadion mv. er det kun en topplacering der kan lokke nordjyderne på stadion.

AaB mister tilskuere og det skal tages alvorligt, derudover er den ligegyldighed som jeg også oplever mindst et lige så stort problem. Hvis nordjyderne ikke gider forholde sig til AaB hvorfor skal resten af fodbold Danmark så gøre det?

Jeg kender flere tidligere trofaste sæsonkortholdere som i dag knap nok følger holdets resultater bl.a. fordi klubben nu fremstår som en grå mus og i udmeldingerne virker til at være tilfreds med at være et ligegyldigt midterhold. En sæson uden Europa er en dumpet sæson det er den målsætning vi skal tilbage til.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Direktøren for det hele

Indlæg af jonas386 » 21. nov 2018, 23:04

Bælum har vel ikke meget indflydelse på hvad der sker på banen, udover det budget Gaarde får at arbejde med. Hans arbejde omhandler vel nærmere fortællingen om AaB. Det der gør, at folk kommer på stadion selvom resultaterne og spillet ikke lige flasker sig - som nu. I den henseende synes jeg at synlighed og ikke mindst information om AaB hører ind under. Ikke-fodboldinteresserede der er bosiddende i Aalborg er vel dårligt klar over, at der spilles hjemmekamp, selvom de måske bor få hundrede meter fra stadion. Der gøres en del fra fanscenen, når man arrangerer sociale arrangementer før hjmmekampe, men i selve bybilledet mangler der den der tilfældige AaB identifikation der går ud over pissoirs på byens brune beværtninger. Det kan være små ting som flag på bybusserne, når der spilles hjemmekamp, eller de større ting som nogen af de mange gavlmalerier der skyder op i byen.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

johnfrank
2. div
2. div
Indlæg: 155
Tilmeldt: 9. mar 2010, 08:31

Re: Direktøren for det hele

Indlæg af johnfrank » 21. nov 2018, 23:47

Folk efterspørger mere form og gejl. Måske er det bare mig. Men for mig er det ligegyldigt når det meste af det de forsøger signalerer ligegyldigt halløj som kunne være lavet som et førsteårsprojekt på AaU.
Kommunikation, personerne, spillestilen skriger bare af noget kunstigt og konstrueret middelmådighed. Tror sgu ikke der er nogen sammenhæng mellem tilskuertal og de lidt sølle forsøg på at gejle tingene. Det folk vil ha er ægte og reelle personer de kan spejle sig i og en spillestil der ikke er fimset og overinstrueret.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Direktøren for det hele

Indlæg af Forza » 22. nov 2018, 06:09

johnfrank skrev:
21. nov 2018, 23:47
Folk efterspørger mere form og gejl. Måske er det bare mig. Men for mig er det ligegyldigt når det meste af det de forsøger signalerer ligegyldigt halløj som kunne være lavet som et førsteårsprojekt på AaU.
Kommunikation, personerne, spillestilen skriger bare af noget kunstigt og konstrueret middelmådighed. Tror sgu ikke der er nogen sammenhæng mellem tilskuertal og de lidt sølle forsøg på at gejle tingene. Det folk vil ha er ægte og reelle personer de kan spejle sig i og en spillestil der ikke er fimset og overinstrueret.
Det undrer mig, at Bælum er med i ripodsten som tidligere AaB spiller og nuværende direktør uden at vil kommentere på det sportslige.

Jeg er med på at han ikke vil træde andre over tæerne eller kritisere Gaardes arbejde, men det er sgu en tøsefornærmet holdning synes jeg. Skab nu noget interesse om AaB og sørg for at folk kan mærke din passion for klubben.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Direktøren for det hele

Indlæg af MrBangDK » 22. nov 2018, 09:55

Forza skrev:
22. nov 2018, 06:09
johnfrank skrev:
21. nov 2018, 23:47
Folk efterspørger mere form og gejl. Måske er det bare mig. Men for mig er det ligegyldigt når det meste af det de forsøger signalerer ligegyldigt halløj som kunne være lavet som et førsteårsprojekt på AaU.
Kommunikation, personerne, spillestilen skriger bare af noget kunstigt og konstrueret middelmådighed. Tror sgu ikke der er nogen sammenhæng mellem tilskuertal og de lidt sølle forsøg på at gejle tingene. Det folk vil ha er ægte og reelle personer de kan spejle sig i og en spillestil der ikke er fimset og overinstrueret.
Det undrer mig, at Bælum er med i ripodsten som tidligere AaB spiller og nuværende direktør uden at vil kommentere på det sportslige.

Jeg er med på at han ikke vil træde andre over tæerne eller kritisere Gaardes arbejde, men det er sgu en tøsefornærmet holdning synes jeg. Skab nu noget interesse om AaB og sørg for at folk kan mærke din passion for klubben.
Det er da ikke noget med at være tøsefornærmet. Der er en klar fordeling mellem kommerciel- og sportslig direktør. Det ville svare til at Gaarde skal sidde og tale i detaljer om hvordan han synes Martin Stigsgaard klarer ærterne.

Jeg synes det er interessant, at Bælum siger, at nu har man fokuseret på sponsorer i mange år, men ikke på de andre tribuner. Det skal ændres. Og jeg kan ikke forstå problematikken med at der nu handles på det med fortællingen og synligheden. Det er lige præcis noget af dét som folk har brokket sig over de sidste mange år.
Ska' vi hak'?

Gamen

Re: Direktøren for det hele

Indlæg af Gamen » 22. nov 2018, 09:59

MrBangDK skrev:
22. nov 2018, 09:55
Jeg synes det er interessant, at Bælum siger, at nu har man fokuseret på sponsorer i mange år, men ikke på de andre tribuner. Det skal ændres. Og jeg kan ikke forstå problematikken med at der nu handles på det med fortællingen og synligheden. Det er lige præcis noget af dét som folk har brokket sig over de sidste mange år.
Problemet er bare, at det ikke er første gang vi hører det.
Jeg har prædiket at man arbejder på fortællingen om AaB, tilhørsforholdet til Aalborg osv. til 2 af de sidste 3 fanmøder. For mig er det fint at der bliver handlet på det. Jeg håber blot, at AaB ikke løser det ved at hyre et kommunikationsbureau, men prøver at give bolden op til fans, klubbens medlemmer eller andre interessenter der har tilhørsforhold til AaB og Aalborg, og at klubben blot optræder som finansieringskilde - noget klubben ALDRIG har villet gøre før, hverken ifht. merchandise eller andet. Her har man betalt sig fra pinlige fabriksløsninger, i stedet for at give f.eks. fans frit spillerum, selvom pengene var bedre givet ud.

Fortællingen skal ikke tage afsæt i et eller andet popsmart, som en brilleabe fra et århusiansk kommunikationsforetagende har fundet på, men i virkeligheden. I rødderne, traditionerne, byen, klubben - for fortællingen betyder noget alle de steder, hvor man har succes med at lokke folk til fodbold uagtet at man ikke har sportslig succes.

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3643
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Direktøren for det hele

Indlæg af gravballe » 22. nov 2018, 10:04

Den største grund til folk ikke gider at komme på stadion er spillet, og det konstant altid er lige ved og næsten. Efter hver mesterskab, tror vi jo at vi endelig skal til at sætte os i toppen fast, men hvergang ender det med hele lortet falder sammen og vi skal starte forfra.

Når man så ovenikøbet spiller en del kampe hvor AaB ikke engang får et skud på mål, så tror det da fanden folk til sidst får nok.

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1606
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Direktøren for det hele

Indlæg af Halil » 22. nov 2018, 10:05

BassogogsVen skrev:
21. nov 2018, 21:28
Bælum mener, at kommer der flere gavlmalerier med AaB-trøjer i Aalborg, vil pøblen blive aktiveret og begynde at komme på Communale igen.
AaB-spillere der skriver autografer i Bilka skal nok få folk på stadion!

1 autograf med SuperPøleren generer 1 årskort.
Uden Synd Ingen Frelse

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Direktøren for det hele

Indlæg af MrBangDK » 22. nov 2018, 10:06

Gamen skrev:
22. nov 2018, 09:59
MrBangDK skrev:
22. nov 2018, 09:55
Jeg synes det er interessant, at Bælum siger, at nu har man fokuseret på sponsorer i mange år, men ikke på de andre tribuner. Det skal ændres. Og jeg kan ikke forstå problematikken med at der nu handles på det med fortællingen og synligheden. Det er lige præcis noget af dét som folk har brokket sig over de sidste mange år.
Problemet er bare, at det ikke er første gang vi hører det.
Jeg har prædiket at man arbejder på fortællingen om AaB, tilhørsforholdet til Aalborg osv. til 2 af de sidste 3 fanmøder. For mig er det fint at der bliver handlet på det. Jeg håber blot, at AaB ikke løser det ved at hyre et kommunikationsbureau, men prøver at give bolden op til fans, klubbens medlemmer eller andre interessenter der har tilhørsforhold til AaB og Aalborg, og at klubben blot optræder som finansieringskilde - noget klubben ALDRIG har villet gøre for, hverken ifht. merchandise eller andet. Her han man betalt sig fra fabriksløsninger, i stedet for at give f.eks. fans frit spillerum, selvom pengene var bedre givet ud.

Fortællingen skal ikke tage afsæt i et eller andet popsmart, som en brilleabe fra et århusiansk kommunikationsforetagende har fundet på, men i virkeligheden. I rødderne, traditionerne, byen, klubben - for fortællingen betyder noget alle de steder, hvor man har succes med at lokke folk til fodbold uagtet at man ikke har sportslig succes.
Det synes jeg lyder som en fed idé. Har du hørt podcasten? Bælum sidder jo nærmest og rykker i dillermanden over de klubber, som netop KAN engagere fans - bl.a. dit elskede Hammerby! Så i stedet for straks at tage sorgerne på forskud, så kunne det måske være en idé at tæppebombe Bælum med idéer - eller på foranledning af podcasten at opfordre til et ekstraordinært fanmøde med fuld fokus på fortællingen (gennem SLO'en?). Det er vel oplagt med en ny direktør?
Ska' vi hak'?

Gamen

Re: Direktøren for det hele

Indlæg af Gamen » 22. nov 2018, 10:19

MrBangDK skrev:
22. nov 2018, 10:06
Det synes jeg lyder som en fed idé. Har du hørt podcasten? Bælum sidder jo nærmest og rykker i dillermanden over de klubber, som netop KAN engagere fans - bl.a. dit elskede Hammerby! Så i stedet for straks at tage sorgerne på forskud, så kunne det måske være en idé at tæppebombe Bælum med idéer - eller på foranledning af podcasten at opfordre til et ekstraordinært fanmøde med fuld fokus på fortællingen (gennem SLO'en?). Det er vel oplagt med en ny direktør?
Nej, har ikke hørt Riposten siden de begyndte med for meget mikrofonholderi.

Ja, der er da masser af muligheder, hvis AaB byder op til dans. Det vil jeg dog gerne se, før jeg tror på det. Det er en sang som man har hørt før.

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1606
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Direktøren for det hele

Indlæg af Halil » 22. nov 2018, 10:24

Bælum har vel ikke meget indflydelse på hvad der sker på banen, udover det budget Gaarde får at arbejde med. Hans arbejde omhandler vel nærmere fortællingen om AaB
Bælums væsentligste opgaver er:
- Umiddelbart bliver Thomas’ væsentligste opgaver at bidrage til at øge vores sponsorindtægter – herunder synliggørelse af værdien for vores sponsorer, styrke kampoplevelsen på Aalborg Portland Park før, under og efter kampene samt kigge på hvordan vi kan udnytte de digitale muligheder, og hvordan disse kan skabe endnu større værdi for vores sponsorer, siger Torben Fristrup.
SPONSOR SPONSOR SPONSOR SPONSOR

Det bliver peljemærket Bælum skal vurderes efter.

Jeg fatter stadig ikke, at Schoors røg på porten. Løber udgifterne løbsk under Bælum... ævs.
Uden Synd Ingen Frelse

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Direktøren for det hele

Indlæg af MrBangDK » 22. nov 2018, 10:32

Gamen skrev:
22. nov 2018, 10:19
MrBangDK skrev:
22. nov 2018, 10:06
Det synes jeg lyder som en fed idé. Har du hørt podcasten? Bælum sidder jo nærmest og rykker i dillermanden over de klubber, som netop KAN engagere fans - bl.a. dit elskede Hammerby! Så i stedet for straks at tage sorgerne på forskud, så kunne det måske være en idé at tæppebombe Bælum med idéer - eller på foranledning af podcasten at opfordre til et ekstraordinært fanmøde med fuld fokus på fortællingen (gennem SLO'en?). Det er vel oplagt med en ny direktør?
Nej, har ikke hørt Riposten siden de begyndte med for meget mikrofonholderi.

Ja, der er da masser af muligheder, hvis AaB byder op til dans. Det vil jeg dog gerne se, før jeg tror på det. Det er en sang som man har hørt før.
Nå, men så er det jo omsonst at diskutere med dig, hvis du ikke gider høre hvad Bælum siger!
Ska' vi hak'?

Gamen

Re: Direktøren for det hele

Indlæg af Gamen » 22. nov 2018, 10:51

MrBangDK skrev:
22. nov 2018, 10:32
Nå, men så er det jo omsonst at diskutere med dig, hvis du ikke gider høre hvad Bælum siger!
Jeg har hørt den samme sang de sidste 8-10 år, og jeg sad selv til samtale som mulig fankoordinator da den blev slået op første gang, og talte om præcis det samme.
Jeg vil som sagt gerne se noget handling fremfor ord.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Direktøren for det hele

Indlæg af FIDEL » 22. nov 2018, 10:51

Jeg synes Bælum slipper godt afsted med sin optræden i Ripodsten, og jeg kan sagtens forstå, at han ikke vil kommentere på det sportslige. Selvfølgelig kunne det være fedt, at han sagde noget med, at de selvfølgelig ikke er tilfredse med resultaterne pt., men at der arbejdes hårdt på at få offensiven forløst.
Jeg synes faktisk Bælum lyder meget engageret og tændt på, at AaB skal have rigtig gang i fanscenen. Han siger jo også direkte, at nu har man i AaB i flere år haft fokus på sponsorer og sponsorfaciliteter, så nu handler det om at gøre noget for fansne. Om det er varm luft må tiden jo vise, men det bliver svært for Bælum og Co. at vende udviklingen og få skabt noget mere hype omkring AaB.

Det er klart det bliver en svært opgave når spillet og spillestilen pt. er lidt for finkulturagtig, og at både klub og spillertrup mangler typer, der går forrest med noget attitude og optimisme. Det gør Bælum selvfølgelig nu, men det er bare ikke nok til at redde et falmende brand som AaBs.
Endvidere synes jeg helt klart, at der mangler 1 til 2 ledere, der med deres udstråling og ærgerrighed rusker op i resten af holdet.

Det der med, at AaB skal være Guardiola-light er kvalmende, og jeg tror virkelig ikke på det er det Aalborgenserne og nordjyderne ønsker at se. Jeg tror helt seriøst, at de fleste AaB tilhængere ønsker at se et hårdt fightende hold med en fysisk og direkte spillestil, istedet for possesion-stilen. Det er dræbende kedeligt. Folk ønsker at se mål og målchancer, og det får man bare ikke på Aalborg stadion!!

Som der var en anden debattør, som skrev tidligere, så gider nordjyderne ikke den lidt ligegyldige facon Gaarde og AaB har praktiseret i flere år. Der mangler simpelthen ambitioner sportsligt, og Gaardes politiker-tilgang til alting er ødelæggende for klubben. Vi mangler at virkelig TRO på den sportslige ledelse i klubben.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Direktøren for det hele

Indlæg af MrBangDK » 22. nov 2018, 10:56

Gamen skrev:
22. nov 2018, 10:51
MrBangDK skrev:
22. nov 2018, 10:32
Nå, men så er det jo omsonst at diskutere med dig, hvis du ikke gider høre hvad Bælum siger!
Jeg har hørt den samme sang de sidste 8-10 år, og jeg sad selv til samtale som mulig fankoordinator da den blev slået op første gang, og talte om præcis det samme.
Jeg vil som sagt gerne se noget handling fremfor ord.
Nej, men hvis du nu hørte hvad Bælum siger, så kunne det være der kunne komme et håb i dir meget mørke sind!
Ska' vi hak'?

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4719
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Direktøren for det hele

Indlæg af Maglau » 22. nov 2018, 11:27

FIDEL skrev:
22. nov 2018, 10:51
Jeg synes Bælum slipper godt afsted med sin optræden i Ripodsten, og jeg kan sagtens forstå, at han ikke vil kommentere på det sportslige. Selvfølgelig kunne det være fedt, at han sagde noget med, at de selvfølgelig ikke er tilfredse med resultaterne pt., men at der arbejdes hårdt på at få offensiven forløst.
Jeg synes faktisk Bælum lyder meget engageret og tændt på, at AaB skal have rigtig gang i fanscenen. Han siger jo også direkte, at nu har man i AaB i flere år haft fokus på sponsorer og sponsorfaciliteter, så nu handler det om at gøre noget for fansne. Om det er varm luft må tiden jo vise, men det bliver svært for Bælum og Co. at vende udviklingen og få skabt noget mere hype omkring AaB.

Det er klart det bliver en svært opgave når spillet og spillestilen pt. er lidt for finkulturagtig, og at både klub og spillertrup mangler typer, der går forrest med noget attitude og optimisme. Det gør Bælum selvfølgelig nu, men det er bare ikke nok til at redde et falmende brand som AaBs.
Endvidere synes jeg helt klart, at der mangler 1 til 2 ledere, der med deres udstråling og ærgerrighed rusker op i resten af holdet.

Det der med, at AaB skal være Guardiola-light er kvalmende, og jeg tror virkelig ikke på det er det Aalborgenserne og nordjyderne ønsker at se. Jeg tror helt seriøst, at de fleste AaB tilhængere ønsker at se et hårdt fightende hold med en fysisk og direkte spillestil, istedet for possesion-stilen. Det er dræbende kedeligt. Folk ønsker at se mål og målchancer, og det får man bare ikke på Aalborg stadion!!

Som der var en anden debattør, som skrev tidligere, så gider nordjyderne ikke den lidt ligegyldige facon Gaarde og AaB har praktiseret i flere år. Der mangler simpelthen ambitioner sportsligt, og Gaardes politiker-tilgang til alting er ødelæggende for klubben. Vi mangler at virkelig TRO på den sportslige ledelse i klubben.
Jeg gider fysisk spillestil så vi ligner FCM. Jeg elsker Guardiola light ideen.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Gamen

Re: Direktøren for det hele

Indlæg af Gamen » 22. nov 2018, 11:35

MrBangDK skrev:
22. nov 2018, 10:56
Nej, men hvis du nu hørte hvad Bælum siger, så kunne det være der kunne komme et håb i dir meget mørke sind!
Mit meget mørke sind? Jeg er af natur optimist, Michael!

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Direktøren for det hele

Indlæg af frederikshavneren » 22. nov 2018, 11:54

FIDEL skrev:
22. nov 2018, 10:51
Jeg synes Bælum slipper godt afsted med sin optræden i Ripodsten, og jeg kan sagtens forstå, at han ikke vil kommentere på det sportslige. Selvfølgelig kunne det være fedt, at han sagde noget med, at de selvfølgelig ikke er tilfredse med resultaterne pt., men at der arbejdes hårdt på at få offensiven forløst.
Jeg synes faktisk Bælum lyder meget engageret og tændt på, at AaB skal have rigtig gang i fanscenen. Han siger jo også direkte, at nu har man i AaB i flere år haft fokus på sponsorer og sponsorfaciliteter, så nu handler det om at gøre noget for fansne. Om det er varm luft må tiden jo vise, men det bliver svært for Bælum og Co. at vende udviklingen og få skabt noget mere hype omkring AaB.

Det er klart det bliver en svært opgave når spillet og spillestilen pt. er lidt for finkulturagtig, og at både klub og spillertrup mangler typer, der går forrest med noget attitude og optimisme. Det gør Bælum selvfølgelig nu, men det er bare ikke nok til at redde et falmende brand som AaBs.
Endvidere synes jeg helt klart, at der mangler 1 til 2 ledere, der med deres udstråling og ærgerrighed rusker op i resten af holdet.

Det der med, at AaB skal være Guardiola-light er kvalmende, og jeg tror virkelig ikke på det er det Aalborgenserne og nordjyderne ønsker at se. Jeg tror helt seriøst, at de fleste AaB tilhængere ønsker at se et hårdt fightende hold med en fysisk og direkte spillestil, istedet for possesion-stilen. Det er dræbende kedeligt. Folk ønsker at se mål og målchancer, og det får man bare ikke på Aalborg stadion!!

Som der var en anden debattør, som skrev tidligere, så gider nordjyderne ikke den lidt ligegyldige facon Gaarde og AaB har praktiseret i flere år. Der mangler simpelthen ambitioner sportsligt, og Gaardes politiker-tilgang til alting er ødelæggende for klubben. Vi mangler at virkelig TRO på den sportslige ledelse i klubben.
Der mangler virkelig sportslige ambitioner, det er mig en gåde hvordan klubben og MW kan udtrykke tilfredshed med sidste sæsons pauvre 5. plads hvor vi var flere kilometre fra de sjove pladser.

Derudover har vi en grå spillertrup uden typer som stikker ud som eksempelvis Califf, David N., Solbakken, Strandli, KEP mv. Nu er det hele så pænt og desto kedeligere :S
Der mangler nogle spillere med kant som kan lokke folk på stadion

Besvar