Kamptråd: AaB - Esbjerg fB, 27.08.2018

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Gamen

Re: Kamptråd: AaB - Esbjerg fB, 27.08.2018

Indlæg af Gamen » 27. aug 2018, 15:07

Funky skrev:
27. aug 2018, 14:43
Man må sige, at når Wieghorst beslutter sig for at give en ung spiller chancen, så får vedkommende virkelig også chancen. Enten det, eller også er han for vild til træning, for det er jo ikke i kamp han for alvor har ædt sig ind i start-11.
Wessam's store force er også, at han er kold som is. Han er en spasmager og en kølig type, der ikke er ligesom vores oprykkede ungdomsspillere er flest - stille mus, der ikke hverken på eller udenfor banen gør det store væsen af sig (Christensen, Kakeeto m. fl.).
En type man skal værne om, og guide lidt. Han fik sig nok noget af en forskrækkelse, da Wieghorst placerede ham i skammekrogen sidste sæson. Det var en lille advarsel.

Heldigvis er han kommet tilbage efter det - hans ego er også hans styrke. Han vil det 110 %. En type man virkelig håber bliver til noget, for han har samme facon som Spalvis.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: AaB - Esbjerg fB, 27.08.2018

Indlæg af Funky » 27. aug 2018, 15:29

Sauer skrev:
27. aug 2018, 14:56
Funky skrev:
27. aug 2018, 14:43
aaballday skrev:
27. aug 2018, 08:03
NORDJYSKE vurderer, at AaB stiller med følgende opstilling i kampen mod Esbjerg (4-4-2):

Jacob Rinne - Kristoffer Pallesen, Jores Okore, Jakob Blåbjerg, Jakob Ahlmann - Kasper Kusk, Magnus Christensen, Oliver Abildgaard, Rasmus Theluffsen - Philipp Ochs, Wessam Abou Ali.
Man må sige, at når Wieghorst beslutter sig for at give en ung spiller chancen, så får vedkommende virkelig også chancen. Enten det, eller også er han for vild til træning, for det er jo ikke i kamp han for alvor har ædt sig ind i start-11.
Går ud fra, du hentyder til Wessam? Synes, han spillede en rigtig fin kamp i Horsens efter nogle lidt sløje præstationer inden da. Den vej rundt kan jeg godt forstå, han måske foretrækkes frem for Pohl. Omvendt kunne jeg også se idéen i et utroligt pågående angreb med Ochs og Pohl. Alt i alt glæder jeg mig vist mest bare til at se Ochs igen, men de 21 andre må også gerne spille med.
Yep, det var Wessam. Og ja, mine forventninger til Ochs er også store.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Kamptråd: AaB - Esbjerg fB, 27.08.2018

Indlæg af BassogogsVen » 27. aug 2018, 15:43

Funky skrev:
27. aug 2018, 14:38
Yankee skrev:
27. aug 2018, 12:28
BoT skrev:
27. aug 2018, 10:31
I know. Og derfor prøver jeg også at slå fast, at det er MIN holdning til, hvordan AaB bør spille. Jeg synes, det er en gammeldags tilgang til en spilfilosofi. Men det er min private holdning.
Problemet - og hovedpointen - for os på "Gamen-fløjen" er jo heller ikke om vi spiller på den ene eller den anden måde. Problemet er at man ikke har en klar spilfilosofi at købe ind efter. Hvis AaB fastholder at ville spille boldbesiddende og dominere kampene, så er det jo grotesk at købe typer som Holgersson, Pallesen og Safranko og satse på Abildgaard, Pohl og Børsting. Omvendt er det også bizart at satse på Sloth, Flores, Rinne og Kasper Kusk hvis man vil være det nye Horsens.

Og vigtigst af alt - så giver det den nuværende optur lidt et tilfældighedens skær at den er opnået på en måde, der går stik imod hvad Gaarde og AaB har prædiket de sidste mange år. Der er INTET galt med at vinde fodboldkampe som vi har gjort i denne sæson, men det virker bare ikke ret langtidsholdbart. Og derfor fastholdes kritikken af den sportslige ledelse og retning i AaB til trods for den exceptionelt flotte sæsonstart.
Dels bliver det altså lidt forsimplet - enten er man Horsens, eller også er man AaB anno '14 - og nogle af de forskellige, lidt besynderlige spilindkøb er vel ikke ensbetydende med, at man ikke har en spilfilosofi.

De 3 inkøb som nævnes er Holger, Pallesen og Safranko som 'bevis' på, at AaB har købt ind til en anden spillefilosofi end den udmeldte (hvor blev Sloth af i denne sammenhæng?). Første og sidste virker simpelthen til at være dårligt scouted, og Pallesen leverede da på det offensive plan så godt i Viborg, at jeg i alt fald godt kan forstå, man så på ham som en mulig afløser for Dalle.

Abildgaard, Pohl og Børsting, hvordan er de så uforenelige med den spillefilosofi, I mener, at AaB har eller bør have? Bare fordi nogle herinde konsekvent kalder Børsting for "superpøler", så er det ikke ensbetydende med, at han ikke kan mere end pøle. Abildgaard er måske ved at udvikle sig til en naturlig arvtager for Würtz, bare med mere power i hovedspillet, og Pohl er da mere prototypen på en AaB-angriber end de kummefrysere som rituelt foreslås herinde en gang imellem.
AaB er notorisk kendt for at fostre/have goalgetters i truppen. Så det er ganske ved siden af skiven at påstå, at Pohl er prototypen på en AaB-angriber.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: AaB - Esbjerg fB, 27.08.2018

Indlæg af Funky » 27. aug 2018, 15:46

BassogogsVen skrev:
27. aug 2018, 15:43
Funky skrev:
27. aug 2018, 14:38
Yankee skrev:
27. aug 2018, 12:28
BoT skrev:
27. aug 2018, 10:31
I know. Og derfor prøver jeg også at slå fast, at det er MIN holdning til, hvordan AaB bør spille. Jeg synes, det er en gammeldags tilgang til en spilfilosofi. Men det er min private holdning.
Problemet - og hovedpointen - for os på "Gamen-fløjen" er jo heller ikke om vi spiller på den ene eller den anden måde. Problemet er at man ikke har en klar spilfilosofi at købe ind efter. Hvis AaB fastholder at ville spille boldbesiddende og dominere kampene, så er det jo grotesk at købe typer som Holgersson, Pallesen og Safranko og satse på Abildgaard, Pohl og Børsting. Omvendt er det også bizart at satse på Sloth, Flores, Rinne og Kasper Kusk hvis man vil være det nye Horsens.

Og vigtigst af alt - så giver det den nuværende optur lidt et tilfældighedens skær at den er opnået på en måde, der går stik imod hvad Gaarde og AaB har prædiket de sidste mange år. Der er INTET galt med at vinde fodboldkampe som vi har gjort i denne sæson, men det virker bare ikke ret langtidsholdbart. Og derfor fastholdes kritikken af den sportslige ledelse og retning i AaB til trods for den exceptionelt flotte sæsonstart.
Dels bliver det altså lidt forsimplet - enten er man Horsens, eller også er man AaB anno '14 - og nogle af de forskellige, lidt besynderlige spilindkøb er vel ikke ensbetydende med, at man ikke har en spilfilosofi.

De 3 inkøb som nævnes er Holger, Pallesen og Safranko som 'bevis' på, at AaB har købt ind til en anden spillefilosofi end den udmeldte (hvor blev Sloth af i denne sammenhæng?). Første og sidste virker simpelthen til at være dårligt scouted, og Pallesen leverede da på det offensive plan så godt i Viborg, at jeg i alt fald godt kan forstå, man så på ham som en mulig afløser for Dalle.

Abildgaard, Pohl og Børsting, hvordan er de så uforenelige med den spillefilosofi, I mener, at AaB har eller bør have? Bare fordi nogle herinde konsekvent kalder Børsting for "superpøler", så er det ikke ensbetydende med, at han ikke kan mere end pøle. Abildgaard er måske ved at udvikle sig til en naturlig arvtager for Würtz, bare med mere power i hovedspillet, og Pohl er da mere prototypen på en AaB-angriber end de kummefrysere som rituelt foreslås herinde en gang imellem.
AaB er notorisk kendt for at fostre/have goalgetters i truppen. Så det er ganske ved siden af skiven at påstå, at Pohl er prototypen på en AaB-angriber.
Jeg tænkte nu mere på spillestil end målscore. Vi har nu også før haft angribere, som ikke ligefrem lå i toppen af målscorerlisten. Notorisk kendt for at fostre/have goalgetters, ligefrem? Aaaarh....
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - Esbjerg fB, 27.08.2018

Indlæg af Pastorius » 27. aug 2018, 15:58

doukas skrev:
Gamen skrev:
27. aug 2018, 11:22
raekkeettre skrev:
27. aug 2018, 10:54
Mega - spændende!! Jeg tror det bliver en 4-1 kamp eller en 0-2 kamp - du hørte det først her!! :)
Vel første gang i umindelige tider, at Pohl er ude af start-11'eren.
Tror det er rigtig sundt for Pohl, at han lige får en pause fra det pres, der er på hans skuldre, så han måske lige få lidt tid til at fokusere på sine mangler. Og så må han næsten være en genial joker at kunne sætte ind, både hvis der skal jagtes eller hvis der skal forsvares
Det der med om det er sundt for nogen eller ej, er noget vrøvl. Der er ikke nogen der bliver bedre af at komme en tur på bænken - isoleret set.

Man skal selvfølgelig stille med det hold man mener fungerer bedst, og man skal heller ikke tage unge med på holdet, hvis der sidder nogen på bænken der er bedre end de er.

De bedste skal spille, og det mener jeg faktisk er vi er tæt på (jeg ville stadig gerne have Børsting med fremfor Pallesen).

Med venlig Hilsen
--
Robert

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Kamptråd: AaB - Esbjerg fB, 27.08.2018

Indlæg af BassogogsVen » 27. aug 2018, 16:03

Funky skrev:
27. aug 2018, 15:46
BassogogsVen skrev:
27. aug 2018, 15:43
Funky skrev:
27. aug 2018, 14:38
Yankee skrev:
27. aug 2018, 12:28
BoT skrev:
27. aug 2018, 10:31
I know. Og derfor prøver jeg også at slå fast, at det er MIN holdning til, hvordan AaB bør spille. Jeg synes, det er en gammeldags tilgang til en spilfilosofi. Men det er min private holdning.
Problemet - og hovedpointen - for os på "Gamen-fløjen" er jo heller ikke om vi spiller på den ene eller den anden måde. Problemet er at man ikke har en klar spilfilosofi at købe ind efter. Hvis AaB fastholder at ville spille boldbesiddende og dominere kampene, så er det jo grotesk at købe typer som Holgersson, Pallesen og Safranko og satse på Abildgaard, Pohl og Børsting. Omvendt er det også bizart at satse på Sloth, Flores, Rinne og Kasper Kusk hvis man vil være det nye Horsens.

Og vigtigst af alt - så giver det den nuværende optur lidt et tilfældighedens skær at den er opnået på en måde, der går stik imod hvad Gaarde og AaB har prædiket de sidste mange år. Der er INTET galt med at vinde fodboldkampe som vi har gjort i denne sæson, men det virker bare ikke ret langtidsholdbart. Og derfor fastholdes kritikken af den sportslige ledelse og retning i AaB til trods for den exceptionelt flotte sæsonstart.
Dels bliver det altså lidt forsimplet - enten er man Horsens, eller også er man AaB anno '14 - og nogle af de forskellige, lidt besynderlige spilindkøb er vel ikke ensbetydende med, at man ikke har en spilfilosofi.

De 3 inkøb som nævnes er Holger, Pallesen og Safranko som 'bevis' på, at AaB har købt ind til en anden spillefilosofi end den udmeldte (hvor blev Sloth af i denne sammenhæng?). Første og sidste virker simpelthen til at være dårligt scouted, og Pallesen leverede da på det offensive plan så godt i Viborg, at jeg i alt fald godt kan forstå, man så på ham som en mulig afløser for Dalle.

Abildgaard, Pohl og Børsting, hvordan er de så uforenelige med den spillefilosofi, I mener, at AaB har eller bør have? Bare fordi nogle herinde konsekvent kalder Børsting for "superpøler", så er det ikke ensbetydende med, at han ikke kan mere end pøle. Abildgaard er måske ved at udvikle sig til en naturlig arvtager for Würtz, bare med mere power i hovedspillet, og Pohl er da mere prototypen på en AaB-angriber end de kummefrysere som rituelt foreslås herinde en gang imellem.
AaB er notorisk kendt for at fostre/have goalgetters i truppen. Så det er ganske ved siden af skiven at påstå, at Pohl er prototypen på en AaB-angriber.
Jeg tænkte nu mere på spillestil end målscore. Vi har nu også før haft angribere, som ikke ligefrem lå i toppen af målscorerlisten. Notorisk kendt for at fostre/have goalgetters, ligefrem? Aaaarh....
Ikke-kronologiske eksempler:

Peter Rasmussen
Peter Møller
Rade Prica
Søren Andersen
Erik Bo
Frank Strandli
Lukas Spalvis
Mikkel Beck
Morten Duncan
Steffen Højer
Søren Frederiksen
Nicklas Helenius
Christian Lundberg
David Nielsen
Jeppe Curth
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Nitten
Superliga
Superliga
Indlæg: 748
Tilmeldt: 18. apr 2015, 20:07
Favoritspiller: Søren dissing
Geografisk sted: Nørresundby

Re: Kamptråd: AaB - Esbjerg fB, 27.08.2018

Indlæg af Nitten » 27. aug 2018, 16:37


Brugeravatar
Kristian60
1. div
1. div
Indlæg: 307
Tilmeldt: 5. okt 2009, 05:10

Re: Kamptråd: AaB - Esbjerg fB, 27.08.2018

Indlæg af Kristian60 » 27. aug 2018, 16:45

BassogogsVen skrev:
27. aug 2018, 13:31
jonas386 skrev:
27. aug 2018, 13:12

Tak. Kan se der er noget der hedder stjernen i Nansensgade, er det der?
Jeg har hørt, at det er et skod-sted
var din mund

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: AaB - Esbjerg fB, 27.08.2018

Indlæg af Funky » 27. aug 2018, 16:50

BassogogsVen skrev:
27. aug 2018, 16:03
Ikke-kronologiske eksempler:

Peter Rasmussen
Peter Møller
Rade Prica
Søren Andersen
Erik Bo
Frank Strandli
Lukas Spalvis
Mikkel Beck
Morten Duncan
Steffen Højer
Søren Frederiksen
Nicklas Helenius
Christian Lundberg
David Nielsen
Jeppe Curth
En fin liste over gode spillere, men alle sammen folk som mest er kendt som goalgettere? Et par af dem (David, Steffen) ville jeg ikke først og fremmest kalde goalgattere, og nogle af dem er vi langt fra at have fostret og/eller have haft i klubben i længere tid. Duncan bør huskes som GF-bomber. Lundberg var her vist heller ikke så længe? Og så er der dem, som ikke bare var kendt som goalgettere, men også som fejlslagne goalgettere en del af tiden. Becks 2. tur i trøjen heroppe var ikke specielt succesfuld, som jeg husker det. Helenius - den siger vist sig selv. Jeppe fik masser af skældud til sidst i sin karriere. Så altså, jo, goalgattere - men i højere grad end hos andre klubber?
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Kamptråd: AaB - Esbjerg fB, 27.08.2018

Indlæg af doukas » 27. aug 2018, 17:20

Pastorius skrev:
27. aug 2018, 15:58
doukas skrev:
Gamen skrev:
27. aug 2018, 11:22
raekkeettre skrev:
27. aug 2018, 10:54
Mega - spændende!! Jeg tror det bliver en 4-1 kamp eller en 0-2 kamp - du hørte det først her!! :)
Vel første gang i umindelige tider, at Pohl er ude af start-11'eren.
Tror det er rigtig sundt for Pohl, at han lige får en pause fra det pres, der er på hans skuldre, så han måske lige få lidt tid til at fokusere på sine mangler. Og så må han næsten være en genial joker at kunne sætte ind, både hvis der skal jagtes eller hvis der skal forsvares
Det der med om det er sundt for nogen eller ej, er noget vrøvl. Der er ikke nogen der bliver bedre af at komme en tur på bænken - isoleret set.

Man skal selvfølgelig stille med det hold man mener fungerer bedst, og man skal heller ikke tage unge med på holdet, hvis der sidder nogen på bænken der er bedre end de er.

De bedste skal spille, og det mener jeg faktisk er vi er tæt på (jeg ville stadig gerne have Børsting med fremfor Pallesen).
Selvfølgelig kan man blive bedre af at komme en tur på bænken. Nu har har Pohl været fast mand i 2 sæsoner, og jeg har ikke set den store udvikling. Nu kan han komme ind fra bænken når modstanderen er kørt træt og måske have lidt nemmere ved at score og dermed tanke lidt selvtillid. Derudover har Wieghorst forhåbentlig sat Pohl til at træne mere teknisk end taktisk i denne uge.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

AabMaster
2. div
2. div
Indlæg: 129
Tilmeldt: 3. sep 2007, 12:09
Geografisk sted: Aalborg c

Re: Kamptråd: AaB - Esbjerg fB, 27.08.2018

Indlæg af AabMaster » 27. aug 2018, 17:47

Billet til Spar Nord bortgives, da jeg er blevet forhindret. Kom frisk
Intet har været så ødelæggende for fodbolden som da VAR blev indført.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kamptråd: AaB - Esbjerg fB, 27.08.2018

Indlæg af frederikshavneren » 27. aug 2018, 18:01

Startopstillingen:

Rinne
Pallesen - Okore - Blåbjerg - Ahlmann
Kusk - MC - Abildgaard - Thellufsen
Ochs - Wessam

Tyskeren
Allstar
Allstar
Indlæg: 1958
Tilmeldt: 18. jul 2005, 12:26

Re: Kamptråd: AaB - Esbjerg fB, 27.08.2018

Indlæg af Tyskeren » 27. aug 2018, 18:02

Pohl ikke engang med på bænken.. Er et salg på vej?

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Kamptråd: AaB - Esbjerg fB, 27.08.2018

Indlæg af Kokkefar » 27. aug 2018, 18:02

Hmm. Pohl er siet helt fra? Det må være en skade.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kamptråd: AaB - Esbjerg fB, 27.08.2018

Indlæg af frederikshavneren » 27. aug 2018, 18:03

Tyskeren skrev:
27. aug 2018, 18:02
Pohl ikke engang med på bænken.. Er et salg på vej?
Han må være skadet

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: AaB - Esbjerg fB, 27.08.2018

Indlæg af Funky » 27. aug 2018, 18:06

frederikshavneren skrev:
27. aug 2018, 18:03
Tyskeren skrev:
27. aug 2018, 18:02
Pohl ikke engang med på bænken.. Er et salg på vej?
Han må være skadet
Der skal graves, jeg håber da ikke, man er ved at skibbe ham afsted.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Kamptråd: AaB - Esbjerg fB, 27.08.2018

Indlæg af Kokkefar » 27. aug 2018, 18:09

Funky skrev:
27. aug 2018, 18:06
frederikshavneren skrev:
27. aug 2018, 18:03
Tyskeren skrev:
27. aug 2018, 18:02
Pohl ikke engang med på bænken.. Er et salg på vej?
Han må være skadet
Der skal graves, jeg håber da ikke, man er ved at skibbe ham afsted.
Det kan jeg simpelthen ikke se ske. Han skal i så fald sælges på potentialet, og jeg kan simpelthen ikke tro der er nogen der vil tilbyde os nok til vi vil sælge, da det er mit indtryk man stadig har tillid til ham.

aaballday
1. div
1. div
Indlæg: 390
Tilmeldt: 19. jul 2016, 19:35

Re: Kamptråd: AaB - Esbjerg fB, 27.08.2018

Indlæg af aaballday » 27. aug 2018, 18:09

Kokkefar skrev:
27. aug 2018, 18:09
Funky skrev:
27. aug 2018, 18:06
frederikshavneren skrev:
27. aug 2018, 18:03
Tyskeren skrev:
27. aug 2018, 18:02
Pohl ikke engang med på bænken.. Er et salg på vej?
Han må være skadet
Der skal graves, jeg håber da ikke, man er ved at skibbe ham afsted.
Det kan jeg simpelthen ikke se ske. Han skal i så fald sælges på potentialet, og jeg kan simpelthen ikke tro der er nogen der vil tilbyde os nok til vi vil sælge, da det er mit indtryk man stadig har tillid til ham.
Han er netop på vej til udlandet. Melder Ralf Dahl fra 94 via twitter.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: AaB - Esbjerg fB, 27.08.2018

Indlæg af Funky » 27. aug 2018, 18:10

Kokkefar skrev:
27. aug 2018, 18:09
Funky skrev:
27. aug 2018, 18:06
frederikshavneren skrev:
27. aug 2018, 18:03
Tyskeren skrev:
27. aug 2018, 18:02
Pohl ikke engang med på bænken.. Er et salg på vej?
Han må være skadet
Der skal graves, jeg håber da ikke, man er ved at skibbe ham afsted.
Det kan jeg simpelthen ikke se ske. Han skal i så fald sælges på potentialet, og jeg kan simpelthen ikke tro der er nogen der vil tilbyde os nok til vi vil sælge, da det er mit indtryk man stadig har tillid til ham.
Samme her. Eller har han teet sig til træning? Han virker ikke som typen.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Kamptråd: AaB - Esbjerg fB, 27.08.2018

Indlæg af Kokkefar » 27. aug 2018, 18:10

Kokkefar skrev:
27. aug 2018, 18:09
Funky skrev:
27. aug 2018, 18:06
frederikshavneren skrev:
27. aug 2018, 18:03
Tyskeren skrev:
27. aug 2018, 18:02
Pohl ikke engang med på bænken.. Er et salg på vej?
Han må være skadet
Der skal graves, jeg håber da ikke, man er ved at skibbe ham afsted.
Det kan jeg simpelthen ikke se ske. Han skal i så fald sælges på potentialet, og jeg kan simpelthen ikke tro der er nogen der vil tilbyde os nok til vi vil sælge, da det er mit indtryk man stadig har tillid til ham.
I stand corrected.

Besvar