Kamptråd: FC Randers - AaB, 02.09.2018

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Kamptråd: FC Randers - AaB, 02.09.2018

Indlæg af frederikshavneren » 28. aug 2018, 11:51

Rinne
Bytyqi - Okore - KP - Ahlmann
Lesniak - Abildgaard - Risgård
Kusk - Ochs
van Weert

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 02.09.2018

Indlæg af BassogogsVen » 28. aug 2018, 12:10

frederikshavneren skrev:
28. aug 2018, 11:51
Rinne
Bytyqi - Okore - KP - Ahlmann
Lesniak - Abildgaard - Risgård
Kusk - Ochs
van Weert
Jeg er helt med på Bytyqi. Han leverede et fedt indhop i går. Teknisk adskillige niveauer over både Pallesen og Børsting.

Håber, Würtz er klar, og så er jeg ikke fan af den der ret defensive midtbane.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 02.09.2018

Indlæg af BoT » 28. aug 2018, 12:15

Det er fint nok at have et ønske om et formationsskifte, men jeg tvivler meget på, at MW går væk fra den 4-4-2, som han ser ud til at have lagt sig fast på. Det er vel også tvivlsomt, om man kaster en helt ny angriber direkte i startopstillingen uden meget mere end 2-3 træningspas med truppen, så mon ikke start-11 bliver identisk med den i går?

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4716
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 02.09.2018

Indlæg af Maglau » 28. aug 2018, 12:24

BoT skrev:
28. aug 2018, 12:15
Det er fint nok at have et ønske om et formationsskifte, men jeg tvivler meget på, at MW går væk fra den 4-4-2, som han ser ud til at have lagt sig fast på. Det er vel også tvivlsomt, om man kaster en helt ny angriber direkte i startopstillingen uden meget mere end 2-3 træningspas med truppen, så mon ikke start-11 bliver identisk med den i går?
Tror ej heller på at Wert starter på søndag, men håber inderligt på at Risgård finder vej på bekostning af Thellufsen eller Wessam. Så er jeg sådan set ligeglad med om det er på kanten eller som 8 eller 10. Risgård er aldrig lige så anonym eller sløset som de to andre.
En kompakt midtbane med Risgård som styrmand der holde på bolden og fordele den er i mine øjne opskriften på udebane.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 02.09.2018

Indlæg af FIDEL » 28. aug 2018, 12:35

Jeg er tilhænger af at lade Bytyqi starte inde på bekostning af Per Pallesen..! Hvis vi skal have mulighed for at fastholde boldene og samtidig få gavn af Kusk, så skal vi altså satse på spillere med et højt teknisk niveau ift. superligastandard. Vi er jo godt dækket ind med de to 6´ere centralt, så vores backs bør komme flyvende hele tiden!

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9593
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 02.09.2018

Indlæg af Buzz Killington » 28. aug 2018, 12:46

FIDEL skrev:
28. aug 2018, 12:35
Jeg er tilhænger af at lade Bytyqi starte inde på bekostning af Per Pallesen..! Hvis vi skal have mulighed for at fastholde boldene og samtidig få gavn af Kusk, så skal vi altså satse på spillere med et højt teknisk niveau ift. superligastandard. Vi er jo godt dækket ind med de to 6´ere centralt, så vores backs bør komme flyvende hele tiden!
Det er jo så tydeligt, selv på de få minutter han fik, at Bytyqi spiller back på en helt anden langt mere AaB'sk måde end Pallesen. Bardec har helt styr på det positionelle, bliver i sine offensive aktioner stående som en wing og laver de rigtige bevægelser så han gør sig spilbar som en opspilsstation. Helt efter bogen som man også gør i AaB's u-rækker, og som man gjorde under Kent. Det skaber samtidig et større mellemrum til Kusk, da modstanderens back ikke kan trække ind. Pallesen derimod står længere tilbage, og er kun offensiv i hans raids. Han bliver ikke stående højt og evner ikke det offensive småspil.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Gamling
Superliga
Superliga
Indlæg: 631
Tilmeldt: 8. jul 2005, 21:48
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: København

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 02.09.2018

Indlæg af Gamling » 28. aug 2018, 12:49

Vi taler AaB så vores back’s flyver ingen steder. Indtil Van der weert og en ny kantspiller er klar og spillet ind skal vi nærmere skifte til en 4-5-1 og skrabe evt point sammen, dvs beholde Palle-drengen på hb (eller Børsting), sætte Risgård over på venstre kant igen, supplere motorrummet med wurtz eller Lesniak og så have ochs eller Ali alene fremme.
Gamling
"Ib Simonsen forever"

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 02.09.2018

Indlæg af FIDEL » 28. aug 2018, 12:50

Buzz Killington skrev:
28. aug 2018, 12:46
FIDEL skrev:
28. aug 2018, 12:35
Jeg er tilhænger af at lade Bytyqi starte inde på bekostning af Per Pallesen..! Hvis vi skal have mulighed for at fastholde boldene og samtidig få gavn af Kusk, så skal vi altså satse på spillere med et højt teknisk niveau ift. superligastandard. Vi er jo godt dækket ind med de to 6´ere centralt, så vores backs bør komme flyvende hele tiden!
Det er jo så tydeligt, selv på de få minutter han fik, at Bytyqi spiller back på en helt anden langt mere AaB'sk måde end Pallesen. Bardec har helt styr på det positionelle, bliver i sine offensive aktioner stående som en wing og laver de rigtige bevægelser så han gør sig spilbar som en opspilsstation. Helt efter bogen som man også gør i AaB's u-rækker, og som man gjorde under Kent. Det skaber samtidig et større mellemrum til Kusk, da modstanderens back ikke kan trække ind. Pallesen derimod står længere tilbage, og er kun offensiv i hans raids. Han bliver ikke stående højt og evner ikke det offensive småspil.
Jamen sig det til Wieghorst! Det bliver sgu nok aldrig anderledes, og jeg må sige, at jeg har opgivet ham. Det er hele tiden livrem og seler!!
Nå men jeg tror på en heldig 0-0 i Randers.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 02.09.2018

Indlæg af FlæskeFrank » 28. aug 2018, 12:59

BassogogsVen skrev:
28. aug 2018, 12:10
Jeg er helt med på Bytyqi. Han leverede et fedt indhop i går. Teknisk adskillige niveauer over både Pallesen og Børsting.
Var det ikke også på en billig baggrund ? Han kom vel ind, hvor modstanderen skulle forsvare sig.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9593
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 02.09.2018

Indlæg af Buzz Killington » 28. aug 2018, 13:02

FlæskeFrank skrev:
28. aug 2018, 12:59
BassogogsVen skrev:
28. aug 2018, 12:10
Jeg er helt med på Bytyqi. Han leverede et fedt indhop i går. Teknisk adskillige niveauer over både Pallesen og Børsting.
Var det ikke også på en billig baggrund ? Han kom vel ind, hvor modstanderen skulle forsvare sig.
Jo for pokker.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 02.09.2018

Indlæg af BassogogsVen » 28. aug 2018, 13:04

FlæskeFrank skrev:
28. aug 2018, 12:59
BassogogsVen skrev:
28. aug 2018, 12:10
Jeg er helt med på Bytyqi. Han leverede et fedt indhop i går. Teknisk adskillige niveauer over både Pallesen og Børsting.
Var det ikke også på en billig baggrund ? Han kom vel ind, hvor modstanderen skulle forsvare sig.
Tjo, men de situationer har Pallesen og Børsting også været i. Det ændrer jo ikke på, at han virkede til at have noget tempo og et vellykket drive, som de to noget mere pølende typer ikke har.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

PeterS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 31. aug 2008, 23:08
Favoritspiller: Jan Koller

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 02.09.2018

Indlæg af PeterS » 28. aug 2018, 13:15

Man kan både nå i kirke og hjem til aftensmaden, selv hvis man hopper med toget!

https://www.facebook.com/events/689265868102195/

JonasK
2. div
2. div
Indlæg: 171
Tilmeldt: 9. mar 2017, 09:52
Favoritspiller: Martin P

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 02.09.2018

Indlæg af JonasK » 30. aug 2018, 16:25

Med dagens indkøb, må man sige det bliver en spændende kamp i Randers

Rinne

Børsting - Okore - Kasper P - Ahlmann

Kusk - Abildgaard - Magnus - Lucas

Ochs - Van Weert


Tror desværre Lucas ryger på kant, og Risgaard er persona non grata i startopstillingen. Men derfor kan ovenstående godt gøre alvorligt ondt på hestene alligevel. Hvis altså MW går efter sejren :@

Danni
Landshold
Landshold
Indlæg: 790
Tilmeldt: 8. maj 2007, 12:47
Favoritspiller: Nomvethe og Jimmy
Geografisk sted: Vejgaard

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 02.09.2018

Indlæg af Danni » 30. aug 2018, 16:41

JonasK skrev:
30. aug 2018, 16:25
Med dagens indkøb, må man sige det bliver en spændende kamp i Randers

Rinne

Børsting - Okore - Kasper P - Ahlmann

Kusk - Abildgaard - Magnus - Lucas

Ochs - Van Weert


Tror desværre Lucas ryger på kant, og Risgaard er persona non grata i startopstillingen. Men derfor kan ovenstående godt gøre alvorligt ondt på hestene alligevel. Hvis altså MW går efter sejren :@
Jeg er ikke sikker på Lucas starter inde, og hvis ikke, så skal der edderbrodereme laves noget larm, når han kommer ind! Jeg tænker, han får spilletid på den ene eller anden vis.
Længe leve arbejderklassen!

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 02.09.2018

Indlæg af BassogogsVen » 30. aug 2018, 17:09

Jeg er begyndt sådan rigtig at glæde mig til at se AaB spille igen nu.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3025
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 02.09.2018

Indlæg af Frygah » 30. aug 2018, 17:13

BassogogsVen skrev:
30. aug 2018, 17:09
Jeg er begyndt sådan rigtig at glæde mig til at se AaB spille igen nu.
Men hvor lang tålmodighed har du? :P

Især hvis Lucas og vores nye hollænder ikke er totalt sprængfyldt af mål og tryllerier fra start?
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 02.09.2018

Indlæg af BassogogsVen » 30. aug 2018, 17:26

Frygah skrev:
30. aug 2018, 17:13
BassogogsVen skrev:
30. aug 2018, 17:09
Jeg er begyndt sådan rigtig at glæde mig til at se AaB spille igen nu.
Men hvor lang tålmodighed har du? :P

Især hvis Lucas og vores nye hollænder ikke er totalt sprængfyldt af mål og tryllerier fra start?
Jeg skrev 'spille' - deri forskellen;) Tænker, det kan blive svært ikke at spille fodbold med Lucas, Kusk og Ochs på banen.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3826
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 02.09.2018

Indlæg af Gentleman Finn » 30. aug 2018, 17:55

Jeg tror ikke Lucas bliver brugt på kanten, jeg kunne læse mig til at Lucas præsterede bedst inde centralt et sted i Grashoppers. De nye skal lige spille nogle automatismer ind, men super spændt på om det her betyder nogle småjusteringer på systemet. Det kan sagtens betyde en mindre ustabil periode, men so be it.

Uldahl
Allstar
Allstar
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 29. feb 2016, 06:46
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: Spanien

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 02.09.2018

Indlæg af Uldahl » 30. aug 2018, 18:09

Gentleman Finn skrev:
30. aug 2018, 17:55
Jeg tror ikke Lucas bliver brugt på kanten, jeg kunne læse mig til at Lucas præsterede bedst inde centralt et sted i Grashoppers. De nye skal lige spille nogle automatismer ind, men super spændt på om det her betyder nogle småjusteringer på systemet. Det kan sagtens betyde en mindre ustabil periode, men so be it.
Tror også han kommer til at spille centralt, det vil give god mening. Oksen/Risgård på kanten. Kusk på den anden og Lucas dybt centralt for at kunne spille bolden frem i banen.

Ja til det kan betyde en lille ustabil periode, men den tager jeg gerne med. Selvom det er svært at få armene ned. :aabfan:

Sønderhof
Allstar
Allstar
Indlæg: 1046
Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:51
Favoritspiller: Thomas Augustinussen

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 02.09.2018

Indlæg af Sønderhof » 30. aug 2018, 21:29

Uldahl skrev:
30. aug 2018, 18:09
Gentleman Finn skrev:
30. aug 2018, 17:55
Jeg tror ikke Lucas bliver brugt på kanten, jeg kunne læse mig til at Lucas præsterede bedst inde centralt et sted i Grashoppers. De nye skal lige spille nogle automatismer ind, men super spændt på om det her betyder nogle småjusteringer på systemet. Det kan sagtens betyde en mindre ustabil periode, men so be it.
Tror også han kommer til at spille centralt, det vil give god mening. Oksen/Risgård på kanten. Kusk på den anden og Lucas dybt centralt for at kunne spille bolden frem i banen.

Ja til det kan betyde en lille ustabil periode, men den tager jeg gerne med. Selvom det er svært at få armene ned. :aabfan:
Jeg er altså ret sikker på at vi ikke få Ochs at se andre steder end i angrebet, og da han på ingen måde ligner en der kan spille alene fremme, er der ikke mange andre muligheder end at placere Lucas på kanten. Van Weert lyder for øvrigt heller ikke som typen man får mest ud af, hvis han spiller alene i front.

Jeg er for øvrigt ikke SÅ negativt stemt overfor at vi spiller med to 6'ere nu Lucas er hjemme. Spiller vi med Ochs, Kusk og Lucas samtidig, så kan vi 0a forhelvede ikke undgå at ryge over et snit på 1,5 mål pr. kamp. Van Weert er formentlig en bedre fodboldspiller end Pohl, så vores offensiv ser på papiret vandvittig ud.

Men lad os nu se, om MW ikke vil gøre sit for at trække holdet tilbage og kombinere rundt og rundt og rundt, og holde mindst en af de 4 på bænken.

Besvar