Kamptråd: FC Randers - AaB, 02.09.2018

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3244
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 02.09.2018

Indlæg af Brodernumsi » 2. sep 2018, 19:46

Kokkefar skrev:
2. sep 2018, 19:33
Jeg forstår ikke der er nogle der kan kritisere van Weert i dag. Han har trænet 3 gange og jeg synes allerede han viste sig som en opgradering. Først og fremmest formår han at indgå i kombinationsspillet og kan holde i bolden så vi kan fastholde spillet tættere på på deres felt indtil holdet får skubbet frem. Det er noget vi har manglet. Desuden viser han en flot attitude og så ligner han en type modstanderne virkelig slår sig på. Til sidst kan jeg godt li’ han bliver omkring feltet og lurer. Det kommer til at give nogle ‘lette’ mål fremadrettet på andenbolde og riposter.

Jeg må sige at jeg er positivt overrasket over ham.
Tror også, det er mindretallet, der kritiserer ham. Han viste gode takter, og jeg er sikker på, at vi får stor glæde af ham fremadrettet.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2475
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 02.09.2018

Indlæg af troelsh » 2. sep 2018, 19:50

Kokkefar skrev:
2. sep 2018, 19:33
Jeg forstår ikke der er nogle der kan kritisere van Weert i dag. Han har trænet 3 gange og jeg synes allerede han viste sig som en opgradering. Først og fremmest formår han at indgå i kombinationsspillet og kan holde i bolden så vi kan fastholde spillet tættere på på deres felt indtil holdet får skubbet frem. Det er noget vi har manglet. Desuden viser han en flot attitude og så ligner han en type modstanderne virkelig slår sig på. Til sidst kan jeg godt li’ han bliver omkring feltet og lurer. Det kommer til at give nogle ‘lette’ mål fremadrettet på andenbolde og riposter.

Jeg må sige at jeg er positivt overrasket over ham.
Fuldstændig enig, han er også med i det første mål da han vinder en duel og får sendt bolden videre til Ochs.
Jeg syntes han ligner den type angriber vi har manglet siden Spalvis, men han skal også have noget at arbejde med og idag kom der ikke meget

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 02.09.2018

Indlæg af Pastorius » 2. sep 2018, 19:54

Mine indtryk fra dagens kamp:

1) Okore er vigtig!
2) Lesniak giver mere værdi end man får indtryk af når man læser herinde. Det var ham der brød et Randers angreb umiddelbart inden vores to scoringer. Han havde flere fremadrettede afleveringer end tidligere. Når vi er under pres og bliver trukket med tilbage, er han en katastrofe som markingsspiller.
3) Ochs og Van Weert giver en voldsom dynamik. Der sker noget oppe foran, og jeg tror ikke det er tilfældigt at det netop er i denne kamp vi ser to scoringer fra midtbanen. Jeg håber godt nok det var fordi Ahlmann ikke kunne spille videre at Ochs blev trukket ned på backen.
4) Børsting er voldsomt meget bedre end Pallesen. Der kommer mange flere gode løb fra ham i en kamp, og alligevel fylder han ikke mindre defensivt. Kusk bliver bedre med Børsting på banen.
5) Lucas er lidt rusten, man kan sagtens se talentet, men den sidder ikke i skabet endnu. Han arbejder mere defensivt end da han tog afsted.
6) Det er helt hen i vejret at trænerne snakker om at skulle holde balancen på holdet og ikke blive for offensive, inden de skifter Kusk ud. Fra det øjeblik mister vi grebet om kampen, bliver presset og giver for mange chancer væk.
7) Der er mange gode momenter i vores spil, men vi skaber altså intet i alm. spil, kun på omstillinger bliver vi lidt farlige. Vi er svineholdige med at få point mod et mere end ordinært Randershold.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 02.09.2018

Indlæg af Kokkefar » 2. sep 2018, 20:20

Pastorius skrev:
2. sep 2018, 19:54
Mine indtryk fra dagens kamp:

1) Okore er vigtig!
2) Lesniak giver mere værdi end man får indtryk af når man læser herinde. Det var ham der brød et Randers angreb umiddelbart inden vores to scoringer. Han havde flere fremadrettede afleveringer end tidligere. Når vi er under pres og bliver trukket med tilbage, er han en katastrofe som markingsspiller.
3) Ochs og Van Weert giver en voldsom dynamik. Der sker noget oppe foran, og jeg tror ikke det er tilfældigt at det netop er i denne kamp vi ser to scoringer fra midtbanen. Jeg håber godt nok det var fordi Ahlmann ikke kunne spille videre at Ochs blev trukket ned på backen.
4) Børsting er voldsomt meget bedre end Pallesen. Der kommer mange flere gode løb fra ham i en kamp, og alligevel fylder han ikke mindre defensivt. Kusk bliver bedre med Børsting på banen.
5) Lucas er lidt rusten, man kan sagtens se talentet, men den sidder ikke i skabet endnu. Han arbejder mere defensivt end da han tog afsted.
6) Det er helt hen i vejret at trænerne snakker om at skulle holde balancen på holdet og ikke blive for offensive, inden de skifter Kusk ud. Fra det øjeblik mister vi grebet om kampen, bliver presset og giver for mange chancer væk.
7) Der er mange gode momenter i vores spil, men vi skaber altså intet i alm. spil, kun på omstillinger bliver vi lidt farlige. Vi er svineholdige med at få point mod et mere end ordinært Randershold.
Well said.

P.S. ‘Mere end ordinær’, det er da meget godt 😉

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13607
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 02.09.2018

Indlæg af Funky » 2. sep 2018, 20:24

Pastorius skrev:
2. sep 2018, 19:54
Mine indtryk fra dagens kamp:

1) Okore er vigtig!
2) Lesniak giver mere værdi end man får indtryk af når man læser herinde. Det var ham der brød et Randers angreb umiddelbart inden vores to scoringer. Han havde flere fremadrettede afleveringer end tidligere. Når vi er under pres og bliver trukket med tilbage, er han en katastrofe som markingsspiller.
3) Ochs og Van Weert giver en voldsom dynamik. Der sker noget oppe foran, og jeg tror ikke det er tilfældigt at det netop er i denne kamp vi ser to scoringer fra midtbanen. Jeg håber godt nok det var fordi Ahlmann ikke kunne spille videre at Ochs blev trukket ned på backen.
4) Børsting er voldsomt meget bedre end Pallesen. Der kommer mange flere gode løb fra ham i en kamp, og alligevel fylder han ikke mindre defensivt. Kusk bliver bedre med Børsting på banen.
5) Lucas er lidt rusten, man kan sagtens se talentet, men den sidder ikke i skabet endnu. Han arbejder mere defensivt end da han tog afsted.
6) Det er helt hen i vejret at trænerne snakker om at skulle holde balancen på holdet og ikke blive for offensive, inden de skifter Kusk ud. Fra det øjeblik mister vi grebet om kampen, bliver presset og giver for mange chancer væk.
7) Der er mange gode momenter i vores spil, men vi skaber altså intet i alm. spil, kun på omstillinger bliver vi lidt farlige. Vi er svineholdige med at få point mod et mere end ordinært Randershold.
1. Enig
2. Enig, selv om jeg synes, "katastrofe" er en overdrivelse.
3. Ochs blev vel trukket ned fordi Ahlmann intet leverede til offensiven.
4. Voldsomt meget bedre, ligefrem? Jeg synes, det mindede meget om Pallesen. Men jeg regner med, at Børsting nu får chancen over nogle kampe til at vise, at han er manden, man skal satse på.
5. Jeg synes stadig, han så træt ud efter 15 minutter, og hans defensive arbejde haltede.
6. Det svingede, i nogle perioder - også før Kusk gik ud - var Randers i førersædet. Vi slutter vel bedst.
7. Svineheldige, nej. Men nok lidt mere heldige med at få dette point end vi var uheldig med at miste det mod Esbjerg - trods alt.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

nj27
1. div
1. div
Indlæg: 380
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:49

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 02.09.2018

Indlæg af nj27 » 2. sep 2018, 20:28

Kan ikke rigtig se at Børsting er bedre end Pallesen
Børstning har ingen teknik ,kan ikke lave de indlæg vi har brug for ,det kan Pallesen dog selv om det godt kunne være bedre

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 02.09.2018

Indlæg af Pastorius » 2. sep 2018, 20:29

nj27 skrev:
2. sep 2018, 20:28
Kan ikke rigtig se at Børsting er bedre end Pallesen
Børstning har ingen teknik ,kan ikke lave de indlæg vi har brug for ,det kan Pallesen dog selv om det godt kunne være bedre
Jeg kan slet ikke følge dig - det er vildt man kan se fodbold så forskelligt.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 02.09.2018

Indlæg af Pastorius » 2. sep 2018, 20:40

:-o

Wieghorst siger:
"- Lucas (Andersen, red.) mangler stadig lidt træning, og han skal lige lære sine holdkammerater bedre at kende. Men det var også svært at komme ind i en kamp med så mange offensive spillere på banen"

Det var så fire - hvoraf den ene blev sat ned som back. Hvor mange offensive spillere var vi lige, dengang han gjorde det rigtig godt for os?

https://nordjyske.dk/nyheder/wieghorst- ... aign=sport
Med venlig Hilsen
--
Robert

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 02.09.2018

Indlæg af FIDEL » 2. sep 2018, 20:44

andreasaab89 skrev:
2. sep 2018, 16:54
Jeg tror simpelthen ikke på vi kan spille 4-4-2 med kusk og Lukas på kanten. De er begge luksusspillere som ikke tager returløb. Måske ochs skal have kanten og Lukas som 10’er. Der er mere defensiv i ochs

Jeg syntes btw at Thelufssen gjorde det fornuftigt . Han er med i meget
Skal vi spille med alle 4, Ochs, Weert, Lucas og Kusk så skal Ochs og Weert ihvertfald arbejde stenhårdt defensivt, men det gør de også. Det bliver slemt nogle gange i Kusk´s side, da vi har en Pallesen, som er dårlig defensivt. Et par backs der er bedre defensivt kunne hjælpe, men det er jo ikke realistisk, så de to 6ere fra fremover rigeligt at se til... :thumbsup:

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 02.09.2018

Indlæg af BassogogsVen » 2. sep 2018, 20:45

Pastorius skrev:
2. sep 2018, 20:40
:-o

Wieghorst siger:
"- Lucas (Andersen, red.) mangler stadig lidt træning, og han skal lige lære sine holdkammerater bedre at kende. Men det var også svært at komme ind i en kamp med så mange offensive spillere på banen"

Det var så fire - hvoraf den ene blev sat ned som back. Hvor mange offensive spillere var vi lige, dengang han gjorde det rigtig godt for os?

https://nordjyske.dk/nyheder/wieghorst- ... aign=sport
Og han krydrer det lige med, at AaB ikke er skrøbelige i defensiven.

De to udtalelser siger alt om ham.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 02.09.2018

Indlæg af Martino » 2. sep 2018, 21:06

Jeg blev kritiseret i en anden tråd for at være for naiv i forhold til vores stoppertalenter og manglede indkøb af samme grund. Ross gjorde det fantastisk, og man kan godt se han indimellem har vikariet på midtbanen på U-hold. Lidt en Libero type. Derudover er der Bærtelsen, Konnerup og Thomas Christiansen. Alle spillere jeg tror kan blive Superligaspillere, i større eller mindre grad.

Bytyqi må sidde på bænken og undre sig, shit Børsting var ringe idag. Synes egentlig den centrale midt var okay, og så ringe spillede Lesniak altså ikke.

Van Weert ser spændende ud med tydelige kvaliteter. Vildt i øvrigt at Kusk kan lave det ene forudsigelige lort efter det andet for så fremragende at sætte målet til Abildgaard op.
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4235
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 02.09.2018

Indlæg af Klaus » 2. sep 2018, 21:07

Rart med en kamp, hvor der skete noget i angrebet. Det er vel også helt tydeligt, hvor vigtig Okore er blevet for vores hold. Jeg gider ikke deltage i den der nærmest rituelle nedgørelse af Blåbjerg. I dag var han måske ikke god, men heller ikke dårligere end Kasper Pedersen. Samtidig er Blåbjerg vores eneste rigtige gardering på venstre back, så han er megavigtig for vores hold.

Jeg synes det er fedt at se Abildgaard træde i karakter. Man begynder jo helt at tro på, at der findes et liv efter Wurtz, hvilket jeg oprigtig talt har været i tvivl om. Thellufsen spillede også en rigtig god kamp. Der mangler måske lidt i den sidste aflevering eller afslutning, men han har tegningen til noget godt. Kusk har vel generelt haft et skuffende efterår. Men alligevel er han sgu altid indblandet i vores mål, så noget godt gør han :aabfan:

Himmerland
Superliga
Superliga
Indlæg: 554
Tilmeldt: 20. jan 2007, 10:53
Favoritspiller: Strandli
Geografisk sted: Skørping

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 02.09.2018

Indlæg af Himmerland » 2. sep 2018, 21:16

BassogogsVen skrev:
2. sep 2018, 20:45
Pastorius skrev:
2. sep 2018, 20:40
:-o

Wieghorst siger:
"- Lucas (Andersen, red.) mangler stadig lidt træning, og han skal lige lære sine holdkammerater bedre at kende. Men det var også svært at komme ind i en kamp med så mange offensive spillere på banen"

Det var så fire - hvoraf den ene blev sat ned som back. Hvor mange offensive spillere var vi lige, dengang han gjorde det rigtig godt for os?

https://nordjyske.dk/nyheder/wieghorst- ... aign=sport
Og han krydrer det lige med, at AaB ikke er skrøbelige i defensiven.

De to udtalelser siger alt om ham.
Tydeligvis ikke mange debatøre der ikke er ledere til daglig.🤯 hvor seriøst vil det lige være at en træner går ud og udtaler at man er tynde i forsvaret, når dem man skal bruge er ganske unge, ikke et godt signal eller tillid at sende 😡 men kan selvføldig godt se det vil være godt for Debatside så vi kan se han har forstand på fodbold😂

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2475
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 02.09.2018

Indlæg af troelsh » 2. sep 2018, 21:22

Pastorius skrev:
2. sep 2018, 20:40
:-o

Wieghorst siger:
"- Lucas (Andersen, red.) mangler stadig lidt træning, og han skal lige lære sine holdkammerater bedre at kende. Men det var også svært at komme ind i en kamp med så mange offensive spillere på banen"

Det var så fire - hvoraf den ene blev sat ned som back. Hvor mange offensive spillere var vi lige, dengang han gjorde det rigtig godt for os?

https://nordjyske.dk/nyheder/wieghorst- ... aign=sport
Det er jo helt sort, det er da kun en fordel for en offensiv tænkende spiller som Lucas at der er andre på holdet der kan tænke frem i banen

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2476
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 02.09.2018

Indlæg af baresi » 2. sep 2018, 21:24

BassogogsVen skrev:
2. sep 2018, 20:45
Pastorius skrev:
2. sep 2018, 20:40
:-o

Wieghorst siger:
"- Lucas (Andersen, red.) mangler stadig lidt træning, og han skal lige lære sine holdkammerater bedre at kende. Men det var også svært at komme ind i en kamp med så mange offensive spillere på banen"

Det var så fire - hvoraf den ene blev sat ned som back. Hvor mange offensive spillere var vi lige, dengang han gjorde det rigtig godt for os?

https://nordjyske.dk/nyheder/wieghorst- ... aign=sport
Og han krydrer det lige med, at AaB ikke er skrøbelige i defensiven.

De to udtalelser siger alt om ham.
Præcis
Han et en vanvittig dårlig træner for AaB og får ik de offensive kræfter i spil godt nok

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 02.09.2018

Indlæg af BassogogsVen » 2. sep 2018, 21:38

Himmerland skrev:
2. sep 2018, 21:16
BassogogsVen skrev:
2. sep 2018, 20:45
Pastorius skrev:
2. sep 2018, 20:40
:-o

Wieghorst siger:
"- Lucas (Andersen, red.) mangler stadig lidt træning, og han skal lige lære sine holdkammerater bedre at kende. Men det var også svært at komme ind i en kamp med så mange offensive spillere på banen"

Det var så fire - hvoraf den ene blev sat ned som back. Hvor mange offensive spillere var vi lige, dengang han gjorde det rigtig godt for os?

https://nordjyske.dk/nyheder/wieghorst- ... aign=sport
Og han krydrer det lige med, at AaB ikke er skrøbelige i defensiven.

De to udtalelser siger alt om ham.
Tydeligvis ikke mange debatøre der ikke er ledere til daglig.🤯 hvor seriøst vil det lige være at en træner går ud og udtaler at man er tynde i forsvaret, når dem man skal bruge er ganske unge, ikke et godt signal eller tillid at sende 😡 men kan selvføldig godt se det vil være godt for Debatside så vi kan se han har forstand på fodbold😂
Jeg tror ikke, at du kan drage den konklusion på baggrund af dette. Eller rettere: Det kan jeg fortælle dig, at du ikke kan.

Desuden er Blåbjerg og KP ikke ganske unge. De er heller ikke talenter mere. Og det er bestemt ikke usædvanligt, at en træner siger, at man ser tyndt besat ud hist og her. Sådan er gamet, medmindre tingene skal pakkes ind i vat.

Så spis du bare en kiks (eller brug nogle flere emojis - det er meget leder-agtigt).
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4406
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 02.09.2018

Indlæg af doukas » 2. sep 2018, 21:46

Pastorius skrev:
2. sep 2018, 20:40
:-o

Wieghorst siger:
"- Lucas (Andersen, red.) mangler stadig lidt træning, og han skal lige lære sine holdkammerater bedre at kende. Men det var også svært at komme ind i en kamp med så mange offensive spillere på banen"

Det var så fire - hvoraf den ene blev sat ned som back. Hvor mange offensive spillere var vi lige, dengang han gjorde det rigtig godt for os?

https://nordjyske.dk/nyheder/wieghorst- ... aign=sport
Det er fordi Wieghorst tæller ALLE offensive spillere på banen med.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 02.09.2018

Indlæg af Pastorius » 2. sep 2018, 21:47

Himmerland skrev:
2. sep 2018, 21:16
Tydeligvis ikke mange debatøre der ikke er ledere til daglig.🤯 hvor seriøst vil det lige være at en træner går ud og udtaler at man er tynde i forsvaret, når dem man skal bruge er ganske unge, ikke et godt signal eller tillid at sende 😡 men kan selvføldig godt se det vil være godt for Debatside så vi kan se han har forstand på fodbold😂
Jeg er :-) ...men det var nu heller ikke den del af interviewet jeg brokker mig over. Jeg kunne heller ikke drømme om at indrømme offentligt jeg havde fejlet, hvis jeg havde prioriteret alle de offensive ting fremfor en enkelt defensiv - og dét i en grad, så jeg har så mange offensive kræfter at det åbenbart er et problem at de løber i vejen for hinanden.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Himmerland
Superliga
Superliga
Indlæg: 554
Tilmeldt: 20. jan 2007, 10:53
Favoritspiller: Strandli
Geografisk sted: Skørping

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 02.09.2018

Indlæg af Himmerland » 2. sep 2018, 21:47

BassogogsVen skrev:
2. sep 2018, 21:38
Himmerland skrev:
2. sep 2018, 21:16
BassogogsVen skrev:
2. sep 2018, 20:45
Pastorius skrev:
2. sep 2018, 20:40
:-o

Wieghorst siger:
"- Lucas (Andersen, red.) mangler stadig lidt træning, og han skal lige lære sine holdkammerater bedre at kende. Men det var også svært at komme ind i en kamp med så mange offensive spillere på banen"

Det var så fire - hvoraf den ene blev sat ned som back. Hvor mange offensive spillere var vi lige, dengang han gjorde det rigtig godt for os?

https://nordjyske.dk/nyheder/wieghorst- ... aign=sport
Og han krydrer det lige med, at AaB ikke er skrøbelige i defensiven.

De to udtalelser siger alt om ham.
Tydeligvis ikke mange debatøre der ikke er ledere til daglig.🤯 hvor seriøst vil det lige være at en træner går ud og udtaler at man er tynde i forsvaret, når dem man skal bruge er ganske unge, ikke et godt signal eller tillid at sende 😡 men kan selvføldig godt se det vil være godt for Debatside så vi kan se han har forstand på fodbold😂
Jeg tror ikke, at du kan drage den konklusion på baggrund af dette. Eller rettere: Det kan jeg fortælle dig, at du ikke kan.

Desuden er Blåbjerg og KP ikke ganske unge. De er heller ikke talenter mere. Og det er bestemt ikke usædvanligt, at en træner siger, at man ser tyndt besat ud hist og her. Sådan er gamet, medmindre tingene skal pakkes ind i vat.

Så spis du bare en kiks (eller brug nogle flere emojis - det er meget leder-agtigt).
Sådan som kampen udviklede sig i dag kan jeg regne ud med Okore og Blåbjerg på skades listen, kan han meget nemt skulle bruge den unge mand igen og måske end af mere på samme alder, så ganske fornuftigt at skåne dem. MW er ikke Ståle der pisser på spilleren i pressen, måske fordi FCK’s spiller er ca. 5 år ældre og skal kunne tåle det.
Men tro mig emojis eller ej, så gør man ikke -20 spiller en tjeneste ved at give pressen eller debatsiden ret i af vi er tynde defensivt.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: FC Randers - AaB, 02.09.2018

Indlæg af Martino » 2. sep 2018, 21:55

Mener faktisk at Ross stadig er 2.års U17 spiller i øvrigt.
Jeg savner Winsnes

Besvar