Kamptråd: AaB - OB, 30.09.2018

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kamptråd: AaB - OB, 30.09.2018

Indlæg af FIDEL » 30. sep 2018, 18:36

BassogogsVen skrev:
30. sep 2018, 18:13
BassogogsVen skrev:
28. sep 2018, 22:38
Kampen mod OB giver vel et meget fint billede af niveauet mod et hold, som på papiret er i samme klasse som os.
Den vil byde på mange svar på, om 2 x 5-0 udelukkende er et udtryk for virkelig svage modstandere, eller om holdet - især offensiven - reelt har rykket sig.
Ret skelsættende kamp, som jeg ser det.
Lakmusprøven blev vel dumpet. To sejre mod to uhyggeligt dårlige hold kunne man klare, men da modstanderen var på lidt højere niveau, så man det AaB, vi har kendt gennem snart 2-3 år. Der er simpelthen folk på dette hold, der bare ikke er gode nok:

Lesniak, Børsting, Christensen og Thellufsen er simpelhen for ringe, når modstanderen ikke er Roskilde eller Hobro. Van Weert ikke-eksisterende, men fik heller intet at arbejde med. Paradoksalt er det den nye generation af nabo-sønner, der igen er nederst på MoM-listen - men de skal jo spille.

That aside, er der nogen fodboldkyndige her på linjen, der kan forklare mig, hvad det egentlig er, der er galt?
AaB har nu en offensiv med forrygende spillere som Lucas, Kusk, Ochs og en van Weert, der stabilt har scoret i Eresdivisie, men alligevel præsterer man endnu engang at komme frem til NUL skud på mål og vel nærmest ikke noget, der ligner en reel chance. Taktik? Mentalitet? System?
Ja. 2 ting går galt når vi spiller hjemme.
1. Vores centrale midtbane er for svag med bolden og kan ikke sætte offensiven op. Er overbevist om der hentes ind her i næste vindue. Vi kan ikke skabe kampe uden en central midtbane med højere kvalitet på bolden. På trods af det nægter wieghorst at bruge Risgård på pladsen.
2. Wieghorst. Spillerne tror ikke helt på konceptet, og har ikke nok selvtillid. Wieghorst bringer ikke det optimale frem i hver spiller. Så enkelt er det.

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Kamptråd: AaB - OB, 30.09.2018

Indlæg af BassogogsVen » 30. sep 2018, 18:41

Godt at høre, at alle er enige med mig i diagnosen, for jeg kan heller ikke rigtig finde andre grunde. Udover de 3-4 alt for ringe spillere (Lesniak, Christensen, Børsting fx), så er der altså mange virkelig gode spillere i truppen.

Men jeg kunne godt tænke mig, om nogen har et bud lidt mere i substansen. For altså, det er jo ikke Wieghorsts skyld, at Lucas fx ikke spiller den ind til van Weert eller at vores backs ikke kan lægge indlæg.

Én til vil jeg dog rose Wieghorst for: Hans store loyalitet over for spillere og klub, som sidst set her i post match-interview.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Kamptråd: AaB - OB, 30.09.2018

Indlæg af Forza » 30. sep 2018, 18:45

Elscorpio skrev:
30. sep 2018, 18:23
gravballe skrev:
30. sep 2018, 18:11
Endnu engang ser vi hvor elendig en træner mw er. Lige som de sidste mange kampe (Hobro undtaget) magter han ikke at sætte holdet op. Samtidig bliver lestinak ved med at få chancer selv om pilen kun peger mere og mere ned af. Jeg håber man er igang med at kigge efter ny træner, for jeg kan ikke se nogen grund til at forlænge med ham, der er intet sket i 3 år.
+ ny sportschef, kan ikke passe at indkøbene svinger så meget i kvalitet
I mine øjne har Gaarde leveret et sublimt transfervindue denne sommer. De kan dog ikke levere hvis man sætter en spillestil op der hverken tilgodeser dem eller spillerne omkring dem.

Om vi så havde hentet Ronaldo ville han heller ikke lave mål for os. Medmindre en spiller selv går ned og stjæler bolden fra vores bold trillende 6’ere og afdribler alle modstandere så kreerer vi bare alt for få muligheder.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

seamann

Re: Kamptråd: AaB - OB, 30.09.2018

Indlæg af seamann » 30. sep 2018, 18:49

En lige kamp.

Bund 3

Kusk
Weert
Lesniak

Tip 3

MC (klart mom for AaB)
Ahlmann
Lucas

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Kamptråd: AaB - OB, 30.09.2018

Indlæg af Forza » 30. sep 2018, 18:53

BassogogsVen skrev:
30. sep 2018, 18:41
Godt at høre, at alle er enige med mig i diagnosen, for jeg kan heller ikke rigtig finde andre grunde. Udover de 3-4 alt for ringe spillere (Lesniak, Christensen, Børsting fx), så er der altså mange virkelig gode spillere i truppen.

Men jeg kunne godt tænke mig, om nogen har et bud lidt mere i substansen. For altså, det er jo ikke Wieghorsts skyld, at Lucas fx ikke spiller den ind til van Weert eller at vores backs ikke kan lægge indlæg.

Én til vil jeg dog rose Wieghorst for: Hans store loyalitet over for spillere og klub, som sidst set her i post match-interview.
Enig i det sidste du skriver. Medierne prøver til tider at lokke kontroversielle udtalelser frem, men det er han god til at komme udenom.

I mine øjne er det spillestilen den er galt med i forhold til de spillere vi har. Taktikken lyder på bold massage a la Danmark under Morten Olsen de sidste år.

Det kræver i særdeleshed spillere centralt som kan lægge præcise afleveringer, hvilket vi ikke har (med undtagelse af Risgård, som paradoksalt nok ikke må spille denne plads).

Uden denne type spillere er vi alt for forudsigelige, vi mister enhver kontra chance og skal bekæmpe en hær af modspillere. Alle hold vi møder der stiller sig ned når vi har bolden har vi umådelig svært ved at bekæmpe.

De kan med lethed afvente at vi laver fejlafleveringer som resulterer i store chancer til dem.

Når vi kommer bagud i kampe bliver der sjældent ændret på taktikken eller skiftet ud før tidligst i det 60 minut.

Jeg savner større taktisk fleksibilitet, en taktik der passer til materialet, en træner der tør forsøge at ændre slagets gang hvis den oprindelige taktik ikke virker.

Ingen af delene får man med Wieghorst.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kamptråd: AaB - OB, 30.09.2018

Indlæg af frederikshavneren » 30. sep 2018, 18:56

seamann skrev:
30. sep 2018, 18:49
En lige kamp.

Bund 3

Kusk
Weert
Lesniak

Tip 3

MC (klart mom for AaB)
Ahlmann
Lucas
Stor boldbesiddelse men vi skaber intet, målt på chancer kunne vi sagtens ha' tabt kampen med minimum tre mål. Som skrevet før kampen er odenseanerne blevet lidt af en skrækmodstander for os i de seneste år, dagens kamp var vist den 5. i træk hvor vi ikke formår at nette mod odenseanerne.

Aalborgmanden
2. div
2. div
Indlæg: 141
Tilmeldt: 6. maj 2008, 10:18

Re: Kamptråd: AaB - OB, 30.09.2018

Indlæg af Aalborgmanden » 30. sep 2018, 19:11

Forza skrev:
30. sep 2018, 18:53
BassogogsVen skrev:
30. sep 2018, 18:41
Godt at høre, at alle er enige med mig i diagnosen, for jeg kan heller ikke rigtig finde andre grunde. Udover de 3-4 alt for ringe spillere (Lesniak, Christensen, Børsting fx), så er der altså mange virkelig gode spillere i truppen.

Men jeg kunne godt tænke mig, om nogen har et bud lidt mere i substansen. For altså, det er jo ikke Wieghorsts skyld, at Lucas fx ikke spiller den ind til van Weert eller at vores backs ikke kan lægge indlæg.

Én til vil jeg dog rose Wieghorst for: Hans store loyalitet over for spillere og klub, som sidst set her i post match-interview.
Enig i det sidste du skriver. Medierne prøver til tider at lokke kontroversielle udtalelser frem, men det er han god til at komme udenom.

I mine øjne er det spillestilen den er galt med i forhold til de spillere vi har. Taktikken lyder på bold massage a la Danmark under Morten Olsen de sidste år.

Det kræver i særdeleshed spillere centralt som kan lægge præcise afleveringer, hvilket vi ikke har (med undtagelse af Risgård, som paradoksalt nok ikke må spille denne plads).

Uden denne type spillere er vi alt for forudsigelige, vi mister enhver kontra chance og skal bekæmpe en hær af modspillere. Alle hold vi møder der stiller sig ned når vi har bolden har vi umådelig svært ved at bekæmpe.

De kan med lethed afvente at vi laver fejlafleveringer som resulterer i store chancer til dem.

Når vi kommer bagud i kampe bliver der sjældent ændret på taktikken eller skiftet ud før tidligst i det 60 minut.

Jeg savner større taktisk fleksibilitet, en taktik der passer til materialet, en træner der tør forsøge at ændre slagets gang hvis den oprindelige taktik ikke virker.

Ingen af delene får man med Wieghorst.
Spot on

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - OB, 30.09.2018

Indlæg af Pastorius » 30. sep 2018, 19:21

Nå, jeg ville hellere bruge dagen på en U15mesterrække indplaceringsstævne i basketball, end at se AaB-OG, Formel og Ryder Cup.

Blev der sagt noget om hvorfor Abildgaard ikke var med?
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1606
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Kamptråd: AaB - OB, 30.09.2018

Indlæg af Halil » 30. sep 2018, 19:42

Pastorius skrev:
30. sep 2018, 19:21
Nå, jeg ville hellere bruge dagen på en U15mesterrække indplaceringsstævne i basketball, end at se AaB-OG, Formel og Ryder Cup.

Blev der sagt noget om hvorfor Abildgaard ikke var med?
Det var også lort.

Ob og Michelsen stod perfekt kampen igennem og havde fuldstændig styr på AaBs vage og tamme offensiv.

Samtidigt havde OB nogle giftige kontraangreb.

Håbløs lorte AaB kamp, hvor ob minimum var på niveau med AaB.
Uden Synd Ingen Frelse

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Kamptråd: AaB - OB, 30.09.2018

Indlæg af Forza » 30. sep 2018, 19:46

Halil skrev:
30. sep 2018, 19:42
Pastorius skrev:
30. sep 2018, 19:21
Nå, jeg ville hellere bruge dagen på en U15mesterrække indplaceringsstævne i basketball, end at se AaB-OG, Formel og Ryder Cup.

Blev der sagt noget om hvorfor Abildgaard ikke var med?
Det var også lort.

Ob og Michelsen stod perfekt kampen igennem og havde fuldstændig styr på AaBs vage og tamme offensiv.

Samtidigt havde OB nogle giftige kontraangreb.

Håbløs lorte AaB kamp, hvor ob minimum var på niveau med AaB.
OB var langt bedre end os. De valgte en taktik der kunne stække vores og havde mange kæmpe chancer. Vi havde ingen.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Kamptråd: AaB - OB, 30.09.2018

Indlæg af Hovedet » 30. sep 2018, 19:46

frederikshavneren skrev:
30. sep 2018, 18:56
seamann skrev:
30. sep 2018, 18:49
En lige kamp.

Bund 3

Kusk
Weert
Lesniak

Tip 3

MC (klart mom for AaB)
Ahlmann
Lucas
Stor boldbesiddelse men vi skaber intet, målt på chancer kunne vi sagtens ha' tabt kampen med minimum tre mål. Som skrevet før kampen er odenseanerne blevet lidt af en skrækmodstander for os i de seneste år, dagens kamp var vist den 5. i træk hvor vi ikke formår at nette mod odenseanerne.
Ja, de har jo traditionelt været en god modstander for AaB og et hold, vi traditionelt har samlet mange point mod. Siden vores 5-1-sejr tilbage i august 2015 har vi imidlertid ikke kunnet slå dem og i de sidste mange kampe end ikke scoret mod dem. Det er særligt i Aalborg, hvor vi vist har tabt de sidste 3 kampe til dem.

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2475
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Kamptråd: AaB - OB, 30.09.2018

Indlæg af troelsh » 30. sep 2018, 19:50

Ufatteligt at tænke på at vi for bare tre-fire år siden var så hamrende skarpe og direkte på omstillingerne, at alle hold i ligaen frygtede vores offensiv.

Idag er vi en drømmemodstander for ethvert forsvar, fordi vi flytter bolden langsomt fra side til side, hvilket resulterer i, at vi er ufattelig nemme at læse og kan spille en hel hjemmekamp uden skud på mål.

Giv Wieghorst sparket, så vi kan få bygget noget ordenligt op, for vi har sgu materialet til at kunne gøre ondt på alle hold i ligaen.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Kamptråd: AaB - OB, 30.09.2018

Indlæg af Forza » 30. sep 2018, 19:52

troelsh skrev:
30. sep 2018, 19:50
Ufatteligt at tænke på at vi for bare tre-fire år siden var så hamrende skarpe og direkte på omstillingerne, at alle hold i ligaen frygtede vores offensiv.

Idag er vi en drømmemodstander for ethvert forsvar, fordi vi flytter bolden langsomt fra side til side, hvilket resulterer i, at vi er ufattelig nemme at læse og kan spille en hel hjemmekamp uden skud på mål.

Giv Wieghorst sparket, så vi kan få bygget noget ordenligt op, for vi har sgu materialet til at kunne gøre ondt på alle hold i ligaen.
I interviewet med Wieghorst med dertilhørende indslag fra Gaarde blev der også talt udenom ift. Om en forlængelse med MW var i tankerne.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Kamptråd: AaB - OB, 30.09.2018

Indlæg af BassogogsVen » 30. sep 2018, 19:58

Forza skrev:
30. sep 2018, 19:52
troelsh skrev:
30. sep 2018, 19:50
Ufatteligt at tænke på at vi for bare tre-fire år siden var så hamrende skarpe og direkte på omstillingerne, at alle hold i ligaen frygtede vores offensiv.

Idag er vi en drømmemodstander for ethvert forsvar, fordi vi flytter bolden langsomt fra side til side, hvilket resulterer i, at vi er ufattelig nemme at læse og kan spille en hel hjemmekamp uden skud på mål.

Giv Wieghorst sparket, så vi kan få bygget noget ordenligt op, for vi har sgu materialet til at kunne gøre ondt på alle hold i ligaen.
I interviewet med Wieghorst med dertilhørende indslag fra Gaarde blev der også talt udenom ift. Om en forlængelse med MW var i tankerne.
Naturligvis. Gaarde kan da ikke gøre andet som chef. Spild af tid at stille det spørgsmål, endsige gentage det. Gaarde er nødt til at udvise samme loyalitet over for Wieghorst, som Wieghorst så flot gør over for Lesniak.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Brugeravatar
strangecap
1. div
1. div
Indlæg: 258
Tilmeldt: 22. maj 2011, 07:41
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Sulsted

Re: Kamptråd: AaB - OB, 30.09.2018

Indlæg af strangecap » 30. sep 2018, 20:03

seamann skrev:
30. sep 2018, 18:49
En lige kamp.

Bund 3

Kusk
Weert
Lesniak

Tip 3

MC (klart mom for AaB)
Ahlmann
Lucas

Jeg tror jeg så en anden kamp MC var sku ikke mom han tog alt fart ud af omstillingerne og der var en del boldtab.

Vi servicerede slet ikke vores farlige 9er alt skulle over kanterne i dag og det havde OB læst, vi var slet ikke farlige trods en god indsats fra flere

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Kamptråd: AaB - OB, 30.09.2018

Indlæg af Hanga » 30. sep 2018, 20:14

strangecap skrev:
30. sep 2018, 20:03
seamann skrev:
30. sep 2018, 18:49
En lige kamp.

Bund 3

Kusk
Weert
Lesniak

Tip 3

MC (klart mom for AaB)
Ahlmann
Lucas

Jeg tror jeg så en anden kamp MC var sku ikke mom han tog alt fart ud af omstillingerne og der var en del boldtab.

Vi servicerede slet ikke vores farlige 9er alt skulle over kanterne i dag og det havde OB læst, vi var slet ikke farlige trods en god indsats fra flere
Enig. Byt MC ud med Okore i den top3 og den passer.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3643
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Kamptråd: AaB - OB, 30.09.2018

Indlæg af gravballe » 30. sep 2018, 20:40

troelsh skrev:
30. sep 2018, 19:50
Ufatteligt at tænke på at vi for bare tre-fire år siden var så hamrende skarpe og direkte på omstillingerne, at alle hold i ligaen frygtede vores offensiv.

Idag er vi en drømmemodstander for ethvert forsvar, fordi vi flytter bolden langsomt fra side til side, hvilket resulterer i, at vi er ufattelig nemme at læse og kan spille en hel hjemmekamp uden skud på mål.

Giv Wieghorst sparket, så vi kan få bygget noget ordenligt op, for vi har sgu materialet til at kunne gøre ondt på alle hold i ligaen.
Dengang spillede vi på vores styrke. Idag og de sidste mange år har man spillet DBU stilen. En stil Lynge gjorde grin med i 2014

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2475
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Kamptråd: AaB - OB, 30.09.2018

Indlæg af troelsh » 30. sep 2018, 20:47

gravballe skrev:
30. sep 2018, 20:40
troelsh skrev:
30. sep 2018, 19:50
Ufatteligt at tænke på at vi for bare tre-fire år siden var så hamrende skarpe og direkte på omstillingerne, at alle hold i ligaen frygtede vores offensiv.

Idag er vi en drømmemodstander for ethvert forsvar, fordi vi flytter bolden langsomt fra side til side, hvilket resulterer i, at vi er ufattelig nemme at læse og kan spille en hel hjemmekamp uden skud på mål.

Giv Wieghorst sparket, så vi kan få bygget noget ordenligt op, for vi har sgu materialet til at kunne gøre ondt på alle hold i ligaen.
Dengang spillede vi på vores styrke. Idag og de sidste mange år har man spillet DBU stilen. En stil Lynge gjorde grin med i 2014
Trist men sandt

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3643
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Kamptråd: AaB - OB, 30.09.2018

Indlæg af gravballe » 30. sep 2018, 20:55

troelsh skrev:
30. sep 2018, 20:47
gravballe skrev:
30. sep 2018, 20:40
troelsh skrev:
30. sep 2018, 19:50
Ufatteligt at tænke på at vi for bare tre-fire år siden var så hamrende skarpe og direkte på omstillingerne, at alle hold i ligaen frygtede vores offensiv.

Idag er vi en drømmemodstander for ethvert forsvar, fordi vi flytter bolden langsomt fra side til side, hvilket resulterer i, at vi er ufattelig nemme at læse og kan spille en hel hjemmekamp uden skud på mål.

Giv Wieghorst sparket, så vi kan få bygget noget ordenligt op, for vi har sgu materialet til at kunne gøre ondt på alle hold i ligaen.
Dengang spillede vi på vores styrke. Idag og de sidste mange år har man spillet DBU stilen. En stil Lynge gjorde grin med i 2014
Trist men sandt
Dengang var det fuldt offensivt, hvilke betød holdene blev tvunget til at bruge energi på at forholde sig til vores spillere. Idag forholder vi os defensivt til vores modstander og bruger mere energi på at forsvare end at lave mål. Man er alt for bange for at de laver mål end spille det spil der gør os gode.

Vi bliver aldrig andet end en billig kopi af fcn og landsholdet under Morten Olsen med mw. Det er tydeligt han ikke magter noget som helst. Jeg håber man allerede nu kigger efter en ny træner, så man kan skifte til vinter, så kan mw også komme til udlandet som han jo tror han er god til. Men kender jeg AaB ret så er det slet ikke noget man har i tankerne, man venter sikkert til sidste øjeblik og så forlænger man med mw, eller må bruge hele sommeren på at jagte en træner.

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2475
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Kamptråd: AaB - OB, 30.09.2018

Indlæg af troelsh » 30. sep 2018, 21:11

gravballe skrev:
30. sep 2018, 20:55
troelsh skrev:
30. sep 2018, 20:47
gravballe skrev:
30. sep 2018, 20:40
troelsh skrev:
30. sep 2018, 19:50
Ufatteligt at tænke på at vi for bare tre-fire år siden var så hamrende skarpe og direkte på omstillingerne, at alle hold i ligaen frygtede vores offensiv.

Idag er vi en drømmemodstander for ethvert forsvar, fordi vi flytter bolden langsomt fra side til side, hvilket resulterer i, at vi er ufattelig nemme at læse og kan spille en hel hjemmekamp uden skud på mål.

Giv Wieghorst sparket, så vi kan få bygget noget ordenligt op, for vi har sgu materialet til at kunne gøre ondt på alle hold i ligaen.
Dengang spillede vi på vores styrke. Idag og de sidste mange år har man spillet DBU stilen. En stil Lynge gjorde grin med i 2014
Trist men sandt
Dengang var det fuldt offensivt, hvilke betød holdene blev tvunget til at bruge energi på at forholde sig til vores spillere. Idag forholder vi os defensivt til vores modstander og bruger mere energi på at forsvare end at lave mål. Man er alt for bange for at de laver mål end spille det spil der gør os gode.

Vi bliver aldrig andet end en billig kopi af fcn og landsholdet under Morten Olsen med mw. Det er tydeligt han ikke magter noget som helst. Jeg håber man allerede nu kigger efter en ny træner, så man kan skifte til vinter, så kan mw også komme til udlandet som han jo tror han er god til. Men kender jeg AaB ret så er det slet ikke noget man har i tankerne, man venter sikkert til sidste øjeblik og så forlænger man med mw, eller må bruge hele sommeren på at jagte en træner.
Enig, jeg tror og håber dog ikke på man har tænkt sig at forlænge med mw, utilfredsheden med Wieghorst må efterhånden være til at tage og føle på i AaB’s bagland, der er postet utrolig mange millioner i det her hold, og vi er stadig nemmere at læse end en pixibog

Besvar