Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 07.10.2018

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 07.10.2018

Indlæg af BoT » 2. okt 2018, 08:58

FlæskeFrank skrev:
1. okt 2018, 22:44
Øv Øv Øv.
Gaxe har lige i fodbold XL udtalt, at han mener Zorninger ryger, hvis de tabte i Aalborg. Ærgerligt vores blodfattige hjemmehold ikke kan vælte det læs.

Det er jo kun selvmål, som kan redde os den oplevelse på søndag.
Og du tror på alting, Gaxe siger?
Selvfølgelig ryger han ikke, selvom de taber til os. Så skal det være fordi, der er noget helt galt i kulissen, vi ikke ved noget om.

Gamen

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 07.10.2018

Indlæg af Gamen » 2. okt 2018, 09:33

seamann skrev:
1. okt 2018, 22:04
Det eneste der bør stoppe er idiotien her på siden. I guder hvor er der primitivt langt fra 1-0 til 0-1 herinde.

MC spillede en absolut godkendt kamp mod OB. Det gjorde hollændren og specielt Kusk ikke. MC skal ikke sætte ofensiven op eller være ansvarlig herfor. Det ansvar ligger på Lucas, Thellufsen, Kusk, hollænderen og 8eren (i seneste kamp en ringe Lesniak}.
Hold op, folk er saglige omkring at fokusere på de store linjer. Og det er altså efterhånden tydeligt at vi ikke har ændret en tøddel spillemæssigt på de seneste 2 år. Stadig intet spilkoncept. Det er det mindste man kan forlange af en træner. Se bare hvor hurtigt Michelsen har forandret OB, der med en smule skarphed havde ligget i top 4 og er blandt ligaens mest afsluttende hold. Eller som AGF har ændret sig til det positive under David Nielsen. Deres aftryk er tydelige! Jeg har stadig til gode at se hvad Wieghorst's aftryk på AaB er - jeg kan i hvert fald ikke få øje på det. Vi skaber endnu mindre end tidligere, afslutter alt for lidt og sådan. Defensiv soliditet har vi da opnået til dels, men det er jo klart, når man ikke tager chancer i sit spil, og så supplerer det op med at have brugt 30-40 mio. på spillere.

Magnus var pivringe, specielt i anden halvleg hvor han smed et utal af bolde væk og så rystende nervøs ud.
Lad os nu bare erkende at vi trænger til en forstærkning på den plads, der kan andet end spille tilbage og sidelæns. Vi har behov for en spiller der kan sætte spillet, og også offensivt gøre en forskel.

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 07.10.2018

Indlæg af Mogens » 2. okt 2018, 11:46

Uldahl skrev:
2. okt 2018, 01:15
FlæskeFrank skrev:
1. okt 2018, 22:44
Øv Øv Øv.
Gaxe har lige i fodbold XL udtalt, at han mener Zorninger ryger, hvis de tabte i Aalborg. Ærgerligt vores blodfattige hjemmehold ikke kan vælte det læs.

Det er jo kun selvmål, som kan redde os den oplevelse på søndag.
Nej det er det ikke. Man kan ikke samligne OB og Brøndby. 2 Helt forskelige spille stile, OB parkerede bussen, og vi har ikke spillerne til at dirke bussen op. BIF vil frem af banen med deres kaos stil + de har et meget svagt centralt forsvar der koster dem mål næsten hver gang de spiller.

Jeg tror på vi vinder den kamp, den spille stil passer os langt bedre end det OB kom med. De er ramt lige nu og tyskeren nægter at at ændre stil og taktik. Han nægter jo pure at skele til modstanderens hold og spille stil, så der skal nok blive plads til vores mellemrums spillere. :cheers:

Wurtz ind fra start, og så skal han spille så længe kræfterne rækker, og BIF har fået fyrret en masse energi af. Vi slår de samspils ramte unger fra vestegnen 2-0 :aabfan:
Om vi vinder eller ej, vil jeg ikke gøre mig klog på. Dog tror jeg ofte på point til AaB (naiv og endeløs kærlighed gør blind???). Således også på søndag, hvor AaB er, om ikke undertippet, så i hvert fald ikke favoritter (uagtet bif´s pauvre resultater samt lettere dårlige stemning i truppen). Vi har det aldrig godt som favoritter og bif´s spillestil er et plus for os, da vi ikke selv skal dominere kampen, men benytte os af de huller, som deres kamikaze-spil ligger op til.

Jeg tror dog stadig, at vi skal være uhyre påpasselige i defensiven, da bif har en uhyre skarp afslutter i wilzek (eller hvordan det nu staves). Selvom det aldrig er godt at komme bagud, så tror jeg ikke, at det lige nøjagtig i denne kamp ikke vil være jordens undergang, da jeg ikke tror det vil ændre en tøddel på bif´s tilgang til kampen.

Konklusion: Jeg håber af hele mit hjerte, at AaB slår (eller i det mindste får point) mod narkomanerne. Det tror jeg også på med følgende opstilling:

Rinne

Børsting Okore KP Ahlmann

Würtz (eller Risgaard) Abildgaard

Kusk Lucas Ochs

Van Weert

Til opstilling vil jeg kort knytte følgende kommentarer:

Jeg håber ved gud, at Børsting og Ahlmann har brugt lang tid i ugen på at lave ordentlige indlæg.
Würtz er faldende i niveau, men bør stadig gå ind fra start i stedet for Magnus, hvis det da ikke skal være Risgaard, der skal ind og prøve at støbe lidt fremadrettet fra den centrale midtbane? Det varer noget tid, før jeg bliver fan af MC, så han må på bænken. Abildgaard er ved at være den sikre starter på midtbanen.

Hvor gerne jeg end vil have Thellufsen til at slå igennem, så mener jeg bare, at Ochs er bedre. Kusk kan der, svingende kvalitet eller ej, ikke herske tvivl om. Lucas er en af de 3 første på holdkortet og endelig foretrækker jeg Van Weert i front. Hans statistik fra Holland taler for, ligesom han MÅ blive bedre jo bedre han lærer spillerne at kende. Wessam er spændende, men har været i truppen noget længere og har endnu ikke overbevist mig om, at han er andet end en talentfuld udviklingsspiller, som bare ikke er klar til start endnu.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1629
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 07.10.2018

Indlæg af Patmand » 2. okt 2018, 16:51

seamann skrev:
1. okt 2018, 22:04
Kristian skrev:
1. okt 2018, 16:40
frederikshavneren skrev:
1. okt 2018, 04:55
Rinne
Børsting - Okore - KP - Ahlmann
Kusk - MC - Abildgaard - Ochs
Lucas
van Weert
MC skal simpelhen ikke spille. Nu må det stoppe!!
Ind med Wurtz og Abildgaard som makker.

Og Børsting skal simpelhen blive bedre. Pallesen er klart bedre teknisk men dumper big time på offensiven.

Men i guder hvor er Børsting da blevet dårlig.
Det eneste der bør stoppe er idiotien her på siden. I guder hvor er der primitivt langt fra 1-0 til 0-1 herinde.

MC spillede en absolut godkendt kamp mod OB. Det gjorde hollændren og specielt Kusk ikke. MC skal ikke sætte ofensiven op eller være ansvarlig herfor. Det ansvar ligger på Lucas, Thellufsen, Kusk, hollænderen og 8eren (i seneste kamp en ringe Lesniak}.

Rinne
Børsting Okore KP Ahlmann
Ochs MC Abildgaard Thellufsen
Lucas Wessam
Jeg er enig med startopstillingen...næsten. Der er nemlig tre problemer - de tre ikke-nordjyder der heller ikke er egen-producerede spillere.

U-19 målmanden
Børsting KP Blåbjerg Ahlmann
Risgård MC Abildgaard Thellufsen
Ali Andersen

Se så kan vi pludselig mønstre ni spillere der aldrig har repræsenteret andre klubber end AaB i deres senior karriere, og så to der har været lidt omkring men er vendt tilbage.

Anfører og mom: Magnus Bagvendt

Patmand - Aalborg fundamentalist

Nitten
Superliga
Superliga
Indlæg: 748
Tilmeldt: 18. apr 2015, 20:07
Favoritspiller: Søren dissing
Geografisk sted: Nørresundby

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 07.10.2018

Indlæg af Nitten » 3. okt 2018, 08:17

Patmand skrev:
2. okt 2018, 16:51
seamann skrev:
1. okt 2018, 22:04
Kristian skrev:
1. okt 2018, 16:40
frederikshavneren skrev:
1. okt 2018, 04:55
Rinne
Børsting - Okore - KP - Ahlmann
Kusk - MC - Abildgaard - Ochs
Lucas
van Weert
MC skal simpelhen ikke spille. Nu må det stoppe!!
Ind med Wurtz og Abildgaard som makker.

Og Børsting skal simpelhen blive bedre. Pallesen er klart bedre teknisk men dumper big time på offensiven.

Men i guder hvor er Børsting da blevet dårlig.
Det eneste der bør stoppe er idiotien her på siden. I guder hvor er der primitivt langt fra 1-0 til 0-1 herinde.

MC spillede en absolut godkendt kamp mod OB. Det gjorde hollændren og specielt Kusk ikke. MC skal ikke sætte ofensiven op eller være ansvarlig herfor. Det ansvar ligger på Lucas, Thellufsen, Kusk, hollænderen og 8eren (i seneste kamp en ringe Lesniak}.

Rinne
Børsting Okore KP Ahlmann
Ochs MC Abildgaard Thellufsen
Lucas Wessam
Jeg er enig med startopstillingen...næsten. Der er nemlig tre problemer - de tre ikke-nordjyder der heller ikke er egen-producerede spillere.

U-19 målmanden
Børsting KP Blåbjerg Ahlmann
Risgård MC Abildgaard Thellufsen
Ali Andersen

Se så kan vi pludselig mønstre ni spillere der aldrig har repræsenteret andre klubber end AaB i deres senior karriere, og så to der har været lidt omkring men er vendt tilbage.

Anfører og mom: Magnus Bagvendt

Patmand - Aalborg fundamentalist
Hvad prøver at du fortælle med det indlæg ?? eller skal det opfattes som småsjovt og komisk

Gamen

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 07.10.2018

Indlæg af Gamen » 3. okt 2018, 09:21

Nitten skrev:
3. okt 2018, 08:17
Hvad prøver at du fortælle med det indlæg ?? eller skal det opfattes som småsjovt og komisk
Mon ikke det var for at tydeliggøre det faktum, at seamann foragter langt de fleste som ikke er lokale drenge og (mildt sagt) lader sig forblænde heraf.
Morsomt skrevet var det da.

seamann

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 07.10.2018

Indlæg af seamann » 3. okt 2018, 09:56

Gamen skrev:
3. okt 2018, 09:21
Nitten skrev:
3. okt 2018, 08:17
Hvad prøver at du fortælle med det indlæg ?? eller skal det opfattes som småsjovt og komisk
Mon ikke det var for at tydeliggøre det faktum, at seamann foragter langt de fleste som ikke er lokale drenge og (mildt sagt) lader sig forblænde heraf.
Morsomt skrevet var det da.
Ja, mon ikke det var en kommentar i den retning.

Jeg foragter nu ikke nogen spillere - og om jeg lader mig forblænde er vist en tolkning - og sådan kan man jo altid argumentere ift brugere man er uenig med.
Men jeg foretrækker da at spille med nordjyske spillere. Jeg kommer aldrig til at kunne sympatisere med rene købehold som fx de fleste PrL hold eller. pt en del danske hold. Jeg syntes det ødelægger fodbolden.
Og jeg er helt med på at et par udefra kommende forstærkninger kan være nødvendigt af konkurrencemæssige hensyn.

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3535
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 07.10.2018

Indlæg af hje1980 » 3. okt 2018, 11:14

seamann skrev:
3. okt 2018, 09:56
Gamen skrev:
3. okt 2018, 09:21
Nitten skrev:
3. okt 2018, 08:17
Hvad prøver at du fortælle med det indlæg ?? eller skal det opfattes som småsjovt og komisk
Mon ikke det var for at tydeliggøre det faktum, at seamann foragter langt de fleste som ikke er lokale drenge og (mildt sagt) lader sig forblænde heraf.
Morsomt skrevet var det da.
Ja, mon ikke det var en kommentar i den retning.

Jeg foragter nu ikke nogen spillere - og om jeg lader mig forblænde er vist en tolkning - og sådan kan man jo altid argumentere ift brugere man er uenig med.
Men jeg foretrækker da at spille med nordjyske spillere. Jeg kommer aldrig til at kunne sympatisere med rene købehold som fx de fleste PrL hold eller. pt en del danske hold. Jeg syntes det ødelægger fodbolden.
Og jeg er helt med på at et par udefra kommende forstærkninger kan være nødvendigt af konkurrencemæssige hensyn.
Forkert... det må og skal KUN være af kvalitetsmæssige årsager at hente udefra.

Gamen

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 07.10.2018

Indlæg af Gamen » 3. okt 2018, 11:19

hje1980 skrev:
3. okt 2018, 11:14
Forkert... det må og skal KUN være af kvalitetsmæssige årsager at hente udefra.
Nu er der jo den lille fodnote, at vi kan ramme 1-2 årgange hvor ungdomsrækkerne ikke producerer noget nævneværdigt, og der kan der da godt være perspektiv i at tage 1-2 unge spillere ind udefra. Nøjagtig som mange af de andre klubber gør, og har succes med.

seamann

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 07.10.2018

Indlæg af seamann » 3. okt 2018, 11:34

hje1980 skrev:
3. okt 2018, 11:14
seamann skrev:
3. okt 2018, 09:56
Gamen skrev:
3. okt 2018, 09:21
Nitten skrev:
3. okt 2018, 08:17
Hvad prøver at du fortælle med det indlæg ?? eller skal det opfattes som småsjovt og komisk
Mon ikke det var for at tydeliggøre det faktum, at seamann foragter langt de fleste som ikke er lokale drenge og (mildt sagt) lader sig forblænde heraf.
Morsomt skrevet var det da.
Ja, mon ikke det var en kommentar i den retning.

Jeg foragter nu ikke nogen spillere - og om jeg lader mig forblænde er vist en tolkning - og sådan kan man jo altid argumentere ift brugere man er uenig med.
Men jeg foretrækker da at spille med nordjyske spillere. Jeg kommer aldrig til at kunne sympatisere med rene købehold som fx de fleste PrL hold eller. pt en del danske hold. Jeg syntes det ødelægger fodbolden.
Og jeg er helt med på at et par udefra kommende forstærkninger kan være nødvendigt af konkurrencemæssige hensyn.
Forkert... det må og skal KUN være af kvalitetsmæssige årsager at hente udefra.
Med konkurrencemæssige hensyn mente jeg muligheden for at kunne konkurrere i den danske superliga (undgå nedrykning som minimum, top 6) - og dermed er det vist det samme som kvalitetsmæssige hensyn.

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3158
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 07.10.2018

Indlæg af Gnu » 3. okt 2018, 11:47

seamann skrev:
3. okt 2018, 09:56
Gamen skrev:
3. okt 2018, 09:21
Nitten skrev:
3. okt 2018, 08:17
Hvad prøver at du fortælle med det indlæg ?? eller skal det opfattes som småsjovt og komisk
Mon ikke det var for at tydeliggøre det faktum, at seamann foragter langt de fleste som ikke er lokale drenge og (mildt sagt) lader sig forblænde heraf.
Morsomt skrevet var det da.
Ja, mon ikke det var en kommentar i den retning.

Jeg foragter nu ikke nogen spillere - og om jeg lader mig forblænde er vist en tolkning - og sådan kan man jo altid argumentere ift brugere man er uenig med.
Men jeg foretrækker da at spille med nordjyske spillere. Jeg kommer aldrig til at kunne sympatisere med rene købehold som fx de fleste PrL hold eller. pt en del danske hold. Jeg syntes det ødelægger fodbolden.
Og jeg er helt med på at et par udefra kommende forstærkninger kan være nødvendigt af konkurrencemæssige hensyn.
Jeg formoder, at du så ikke sympatiserer med det nuværende AaB-hold, for vi har vel sjældent, hvis nogensinde, været i en situation, hvor vi har bundet så mange penge i spillere udefra.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

seamann

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 07.10.2018

Indlæg af seamann » 3. okt 2018, 11:55

Gnu skrev:
3. okt 2018, 11:47
seamann skrev:
3. okt 2018, 09:56
Gamen skrev:
3. okt 2018, 09:21
Nitten skrev:
3. okt 2018, 08:17
Hvad prøver at du fortælle med det indlæg ?? eller skal det opfattes som småsjovt og komisk
Mon ikke det var for at tydeliggøre det faktum, at seamann foragter langt de fleste som ikke er lokale drenge og (mildt sagt) lader sig forblænde heraf.
Morsomt skrevet var det da.
Ja, mon ikke det var en kommentar i den retning.

Jeg foragter nu ikke nogen spillere - og om jeg lader mig forblænde er vist en tolkning - og sådan kan man jo altid argumentere ift brugere man er uenig med.
Men jeg foretrækker da at spille med nordjyske spillere. Jeg kommer aldrig til at kunne sympatisere med rene købehold som fx de fleste PrL hold eller. pt en del danske hold. Jeg syntes det ødelægger fodbolden.
Og jeg er helt med på at et par udefra kommende forstærkninger kan være nødvendigt af konkurrencemæssige hensyn.
Jeg formoder, at du så ikke sympatiserer med det nuværende AaB-hold, for vi har vel sjældent, hvis nogensinde, været i en situation, hvor vi har bundet så mange penge i spillere udefra.
Din formodning er forkert. Der spilles fortsat med en overvægt af nordjyske spillere. Det er, for mig, det afgørende.

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3158
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 07.10.2018

Indlæg af Gnu » 3. okt 2018, 12:58

seamann skrev:
3. okt 2018, 11:55
Gnu skrev:
3. okt 2018, 11:47
seamann skrev:
3. okt 2018, 09:56
Gamen skrev:
3. okt 2018, 09:21
Nitten skrev:
3. okt 2018, 08:17
Hvad prøver at du fortælle med det indlæg ?? eller skal det opfattes som småsjovt og komisk
Mon ikke det var for at tydeliggøre det faktum, at seamann foragter langt de fleste som ikke er lokale drenge og (mildt sagt) lader sig forblænde heraf.
Morsomt skrevet var det da.
Ja, mon ikke det var en kommentar i den retning.

Jeg foragter nu ikke nogen spillere - og om jeg lader mig forblænde er vist en tolkning - og sådan kan man jo altid argumentere ift brugere man er uenig med.
Men jeg foretrækker da at spille med nordjyske spillere. Jeg kommer aldrig til at kunne sympatisere med rene købehold som fx de fleste PrL hold eller. pt en del danske hold. Jeg syntes det ødelægger fodbolden.
Og jeg er helt med på at et par udefra kommende forstærkninger kan være nødvendigt af konkurrencemæssige hensyn.
Jeg formoder, at du så ikke sympatiserer med det nuværende AaB-hold, for vi har vel sjældent, hvis nogensinde, været i en situation, hvor vi har bundet så mange penge i spillere udefra.
Din formodning er forkert. Der spilles fortsat med en overvægt af nordjyske spillere. Det er, for mig, det afgørende.
Så det er i din optik OK at være et købehold, hvis bare man køber nordjysk som Kusk og Lucas? Eller hvordan?

Derudover har vi hældt mange penge efter Rinne, Pallesen, Okore, Lesniak, van Weert, Ochs og Safranko.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

seamann

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 07.10.2018

Indlæg af seamann » 3. okt 2018, 13:31

Gnu skrev:
3. okt 2018, 12:58
seamann skrev:
3. okt 2018, 11:55
Gnu skrev:
3. okt 2018, 11:47
seamann skrev:
3. okt 2018, 09:56
Gamen skrev:
3. okt 2018, 09:21
Nitten skrev:
3. okt 2018, 08:17
Hvad prøver at du fortælle med det indlæg ?? eller skal det opfattes som småsjovt og komisk
Mon ikke det var for at tydeliggøre det faktum, at seamann foragter langt de fleste som ikke er lokale drenge og (mildt sagt) lader sig forblænde heraf.
Morsomt skrevet var det da.
Ja, mon ikke det var en kommentar i den retning.

Jeg foragter nu ikke nogen spillere - og om jeg lader mig forblænde er vist en tolkning - og sådan kan man jo altid argumentere ift brugere man er uenig med.
Men jeg foretrækker da at spille med nordjyske spillere. Jeg kommer aldrig til at kunne sympatisere med rene købehold som fx de fleste PrL hold eller. pt en del danske hold. Jeg syntes det ødelægger fodbolden.
Og jeg er helt med på at et par udefra kommende forstærkninger kan være nødvendigt af konkurrencemæssige hensyn.
Jeg formoder, at du så ikke sympatiserer med det nuværende AaB-hold, for vi har vel sjældent, hvis nogensinde, været i en situation, hvor vi har bundet så mange penge i spillere udefra.
Din formodning er forkert. Der spilles fortsat med en overvægt af nordjyske spillere. Det er, for mig, det afgørende.
Så det er i din optik OK at være et købehold, hvis bare man køber nordjysk som Kusk og Lucas? Eller hvordan?

Derudover har vi hældt mange penge efter Rinne, Pallesen, Okore, Lesniak, van Weert, Ochs og Safranko.
Det er ihvertfald bedre at være en købeklub ved at få gamle spillere tilbage. Helenius, Enevoldsen, Würtz, Risgaard, Lucas, Kusk er alle eksempler på nordjyder, der har været andre steder, og som der er en værdi i at få retur.

Som tidligere nævnt, kan jeg godt se behovet for "at toppe op" med udefra kommende spillere - og det er bestemt underholdende at se en Nomwethe, Marshall, Flores, Rinne, Okore fx spille. At der er spildt penge på Safranko, Holger m.fl. er vel blot udtryk for at der ikke rammes plet hver gang på transfermarkedet.
Igen, det afgørende for mig, er at det er et grundliggende nordjysk hold. Et hold som fx BIF pt er jo helt og aldeles absurd - hvrodan kan man have en relation overhovedet til et sådant hold (tænker ikke på bif i almindelighed, men et hold der ikke benytter lokale spillere)? Så er det jo man lige så godt kan holde med City, Madrid eller noget i den stil - de spiller jo bedre fodbold - og hvem der spiller det, er ligegyldigt.

Det var lidt meget OT, beklager og stopper den her.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 07.10.2018

Indlæg af FlæskeFrank » 3. okt 2018, 16:18

4 point i de næste to kampe sikrer os 3. pladsen ved første pengeuddeling.
- FlæskeFrank

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 07.10.2018

Indlæg af FIDEL » 3. okt 2018, 19:00

Gamen skrev:
2. okt 2018, 09:33
seamann skrev:
1. okt 2018, 22:04
Det eneste der bør stoppe er idiotien her på siden. I guder hvor er der primitivt langt fra 1-0 til 0-1 herinde.

MC spillede en absolut godkendt kamp mod OB. Det gjorde hollændren og specielt Kusk ikke. MC skal ikke sætte ofensiven op eller være ansvarlig herfor. Det ansvar ligger på Lucas, Thellufsen, Kusk, hollænderen og 8eren (i seneste kamp en ringe Lesniak}.
Hold op, folk er saglige omkring at fokusere på de store linjer. Og det er altså efterhånden tydeligt at vi ikke har ændret en tøddel spillemæssigt på de seneste 2 år. Stadig intet spilkoncept. Det er det mindste man kan forlange af en træner. Se bare hvor hurtigt Michelsen har forandret OB, der med en smule skarphed havde ligget i top 4 og er blandt ligaens mest afsluttende hold. Eller som AGF har ændret sig til det positive under David Nielsen. Deres aftryk er tydelige! Jeg har stadig til gode at se hvad Wieghorst's aftryk på AaB er - jeg kan i hvert fald ikke få øje på det. Vi skaber endnu mindre end tidligere, afslutter alt for lidt og sådan. Defensiv soliditet har vi da opnået til dels, men det er jo klart, når man ikke tager chancer i sit spil, og så supplerer det op med at have brugt 30-40 mio. på spillere.

Magnus var pivringe, specielt i anden halvleg hvor han smed et utal af bolde væk og så rystende nervøs ud.
Lad os nu bare erkende at vi trænger til en forstærkning på den plads, der kan andet end spille tilbage og sidelæns. Vi har behov for en spiller der kan sætte spillet, og også offensivt gøre en forskel.
Jamen wieghorsts aftryk er jo netop det vi så imod OB. En DBU - spillestil der er meget indirekte og ineffektivt.
Det BLIVER Aldrig godt under wieghorst!

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 07.10.2018

Indlæg af FIDEL » 3. okt 2018, 23:04

Jeg talte med Weert igår, og nævnte, at jeg synes han er dygtig, men får for lidt at arbejde med i boksen og ikke får støtte nok. Det var han enig i, men sagde, at de arbejder benhårdt hver dag på at forbedre det offensive. Det ville også være mærkeligt andet.. :aabfan:

Jeg håber dælme vi starter med Ochs på toppen sammen med Weert, da vi har brug for en der løber dybt. Vi har 2 kreative i mellemrummene, en boksangriber samt en der løber i dybden. Vi vinder 3-2- :cheers:

Brugeravatar
Nestor
1. div
1. div
Indlæg: 417
Tilmeldt: 21. maj 2009, 17:12

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 07.10.2018

Indlæg af Nestor » 3. okt 2018, 23:24

FlæskeFrank skrev:
3. okt 2018, 16:18
4 point i de næste to kampe sikrer os 3. pladsen ved første pengeuddeling.
Som et resultat af den ringe pointhøst mod hold, som vi i vores egen selvforståelse er bedre end, kan et nederlag på søndag kan til gengæld sende os ned på 6.-plapdsen med ét point ned tiĺ nedrykningsspillet.

seamann

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 07.10.2018

Indlæg af seamann » 6. okt 2018, 12:08

City - Liverpool i flimmeren.
Kim mindekoncert ved musikkens hus.
AaB mistrøstisk spil.

Det bliver nok under 6K på lægterne.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 07.10.2018

Indlæg af Forza » 6. okt 2018, 12:34

FIDEL skrev:
3. okt 2018, 23:04
Jeg talte med Weert igår, og nævnte, at jeg synes han er dygtig, men får for lidt at arbejde med i boksen og ikke får støtte nok. Det var han enig i, men sagde, at de arbejder benhårdt hver dag på at forbedre det offensive. Det ville også være mærkeligt andet.. :aabfan:

Jeg håber dælme vi starter med Ochs på toppen sammen med Weert, da vi har brug for en der løber dybt. Vi har 2 kreative i mellemrummene, en boksangriber samt en der løber i dybden. Vi vinder 3-2- :cheers:
Det med at arbejde benhårdt på at forbedre det offensive har MW jo også sagt siden han blev ansat. Problemet er bare at det er spillestilen der dikterer hvorfor vi har så svært ved at skabe chancer.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Besvar