Kamptråd: AaB - Vendsyssel FF, 28.10.2018

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
MrDomoon
Superliga
Superliga
Indlæg: 591
Tilmeldt: 4. dec 2017, 09:21
Geografisk sted: Geografisk sted

Re: Kamptråd: AaB - Vendsyssel FF, 28.10.2018

Indlæg af MrDomoon » 28. okt 2018, 21:29

Har nogen et Delorian med 1.21 Giggawatts af energi så jeg kan vende tiden tilbage til 2014?
Drengene. Klubben. Byen. | JYLLAND ER RØD OG HVID! | Aalborg Boldklubspil Af 1885

Nitten
Superliga
Superliga
Indlæg: 748
Tilmeldt: 18. apr 2015, 20:07
Favoritspiller: Søren dissing
Geografisk sted: Nørresundby

Re: Kamptråd: AaB - Vendsyssel FF, 28.10.2018

Indlæg af Nitten » 28. okt 2018, 21:40

Kristian skrev:
28. okt 2018, 21:27
BassogogsVen skrev:
28. okt 2018, 21:22
frederikshavneren skrev:
28. okt 2018, 21:16
Ved godt at resultaterne har været fornærmende dårlige især på hjemmebane men alligevel. 6.000 tilskuere til vores første lokalbrag nogensinde mod hjørringenserne i Superligaen på Aalborg Stadion :thumbsdown:
Hvad havde du forventet? Folk havde da set det her komme.
Der var pisse koldt og så skræmmer AaB simpelhen tilskuerne væk med det her spil gang på gang på hjemmebane.

I guder hvor er det sørgeligt
Ja og blev der ikke meldt ud at der var solgt 8000. Så 25% med billet vælger at blive hjemme. Det siger vel alt om AaB’s evne til at trække folk på lægterne

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2475
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Kamptråd: AaB - Vendsyssel FF, 28.10.2018

Indlæg af troelsh » 28. okt 2018, 21:50

Stå lavt og lad AaB varme bolden er en taktik der er yderst effektiv for modstanderne på Aalborg stadion.

AaB - OB = Vi har 0 skud på mål
AaB - Esbjerg = Vi har 3 skud på mål
AaB - Vendsyssel = Vi har 4 skud på mål
AaB - Vejle = Vi har 5 skud på mål

Sammenlagt 12 skud på mål i fire hjemmekampe mod hold vi burde slå.

andreasaab89
Allstar
Allstar
Indlæg: 2670
Tilmeldt: 18. maj 2009, 17:08

Re: Kamptråd: AaB - Vendsyssel FF, 28.10.2018

Indlæg af andreasaab89 » 28. okt 2018, 22:26

Lukas som 10’er fungerer ikke mod de her hold der står så lavt. Det dur måske mod brændby eller FCK...
det er ikke myntet på Lukas som er den eneste der viser initiativ . Men når han forlader angrebet efterlader han først Van weert og derefter Ali mutters alene

Vi SKAL spille med 2 rigtige angribere i boksen mod sådanne hold . Om Lukas så skal som kant eller 8’er ved jeg ikke
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4235
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Kamptråd: AaB - Vendsyssel FF, 28.10.2018

Indlæg af Klaus » 28. okt 2018, 22:43

6000 tilskuere møder op i megamonsterkoldt vejr er ganske flot. Hold da kæft hvor jeg frøs, og tanken melder sig da, at det er dem, der bliver hjemme, der de kloge og os idioter, der trofast bliver ved efter to års kontinuerligt rædselsfuldt spil på hjemmebane. Jeg var på ferie da vi mødte FCM. Så højdepunktet for mig dette efterår har været en heldig 1-0 sejr over Nordsjælland. Jeg har set de følgende 6 hjemmekampe, hvor vi i alt har scoret 3 mål. Den samlede målscore er 3-7 . 3 af kampene tabt 0-1 og det spillemæssige højdepunkt var et nederlag på 1-3 til Brøndby. Sig mig hvad fanden er meningen. I alle mine mange år som fast tilskuer har jeg oplevet mange kriser. Men det plejer at være sådan, at der ind i mellem kommer en god hjemmekamp, så man i det mindste kan drømme om, at der er en chance for at det vil ske igen. Sådan er det ikke længere. Det er bare gråt, kedeligt og forudsigeligt. Vores to bedste kampe har været på udebane, men hjemme har vi intet vist. De plus 2000 som i dag havde billet, men valgte ikke at komme har tydeligvis forstået sagernes tilstand bedre end os andre. Som jeg kunne se omkring mig var der mange sæsonkortholdere, der blev væk. Lamperne burde lyse mørkerødt på Hornevej, for vores krise er massiv. Jeg begriber ikke Wieghorst har så lang snor. Søndergaard præsenterede jo dynamitbold i forhold til det vi får nu..

9800
Superliga
Superliga
Indlæg: 721
Tilmeldt: 17. apr 2014, 11:23
Favoritspiller: Wurtz

Re: Kamptråd: AaB - Vendsyssel FF, 28.10.2018

Indlæg af 9800 » 28. okt 2018, 22:50

Farvel Wieghorst. Det er ikke fordi VFF får et heldigt mål, for alle 90 min forløb på samme måde. Han har simpelthen ikke evnerne! Ny træner, holdet er godt nok.

Hold kæft de må grine i Groningen da de fik byttet Pohl med Van Weert!

Sambaman
2. div
2. div
Indlæg: 177
Tilmeldt: 12. mar 2013, 20:28

Re: Kamptråd: AaB - Vendsyssel FF, 28.10.2018

Indlæg af Sambaman » 28. okt 2018, 23:45

Nitten skrev:
28. okt 2018, 21:40
Kristian skrev:
28. okt 2018, 21:27
BassogogsVen skrev:
28. okt 2018, 21:22
frederikshavneren skrev:
28. okt 2018, 21:16
Ved godt at resultaterne har været fornærmende dårlige især på hjemmebane men alligevel. 6.000 tilskuere til vores første lokalbrag nogensinde mod hjørringenserne i Superligaen på Aalborg Stadion :thumbsdown:
Hvad havde du forventet? Folk havde da set det her komme.
Der var pisse koldt og så skræmmer AaB simpelhen tilskuerne væk med det her spil gang på gang på hjemmebane.

I guder hvor er det sørgeligt
Ja og blev der ikke meldt ud at der var solgt 8000. Så 25% med billet vælger at blive hjemme. Det siger vel alt om AaB’s evne til at trække folk på lægterne
I Hjørring kunne de trække 6400 til det samme opgør. Selvfølgelig med bedre vejr, men dårligere kamptidspunkt og et dårligere stadion.

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3246
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Kamptråd: AaB - Vendsyssel FF, 28.10.2018

Indlæg af Brodernumsi » 29. okt 2018, 03:08

frederikshavneren skrev:
28. okt 2018, 21:16
Ved godt at resultaterne har været fornærmende dårlige især på hjemmebane men alligevel. 6.000 tilskuere til vores første lokalbrag nogensinde mod hjørringenserne i Superligaen på Aalborg Stadion :thumbsdown:
Synes 6000 var meget flot.
Hvad havde du forventet? Der var pisse koldt, AaB spiller elendigt, og VFF får det, trods lokalopgør, ikke rigtigt til at kilde nogen steder.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Kamptråd: AaB - Vendsyssel FF, 28.10.2018

Indlæg af Mogens » 29. okt 2018, 07:48

Pastorius skrev:
28. okt 2018, 20:54
Mogens skrev:
28. okt 2018, 20:43
Selvom alle de negative ikke tror på det, så er følgende helt seriøst. AaB klart bedst, men desværre ufarlige mod et ufarligt knoldesparker-hold, der ikke ville noget, men vandt på et rigtig flot indlæg, der desværre sejlede i mål.
Det er da meget fint - var indlægget ikke sejlet i mål, var det så bare blevet 0-0. Det havde heller ikke været i nærheden af godkendt.
Jeg siger ikke, at det havde været godkendt med 0-0, men det havde dog givet et point. Jeg forbeholder mig også retten til at tro, at vendsyssel ikke havde spillet SÅ defensivt hele kampen, hvis ikke de var kommet foran på det lortemål. Alle ved, at det er umådelig svært at spille mod hold, der stiller sig med 10 mand omkring eget felt. Ydermere er det (qua ovenstående) ikke givet, at kampen var endt 0-0, hvis ikke de havde fået det mål grundet mulige og sandsynlige ændringer i kampbilledet. Gisninger, jovist, men lidt mere nuanceret end blot at fjerne et mål og sige, at det så havde været facit.

Jeg er heller ikke af den tro, at vi havde tabt 2-3 i århus, hvis de havde scoret på deres straffespark - igen jf. et andet kampbillede. Jeg håber du forstår, hvad jeg mener?
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kamptråd: AaB - Vendsyssel FF, 28.10.2018

Indlæg af frederikshavneren » 29. okt 2018, 07:56

Kendelserne var ikke med os i Århus men efter at have set højdepunkter fra kampen var det anderledes i går. Der kunne sagtens være dømt straffespark på Okore da han havde arm på bolden forud for Ninos Gouryes kæmpe chance i 2. halvleg

andreasaab89
Allstar
Allstar
Indlæg: 2670
Tilmeldt: 18. maj 2009, 17:08

Re: Kamptråd: AaB - Vendsyssel FF, 28.10.2018

Indlæg af andreasaab89 » 29. okt 2018, 08:36

Vi mangler godt nok også en ekstra boksspiller vi kan smide en når det er nødvendigt . Kan man ikke hente en billig 2 meget høj fysisk stærk spiller med forfærdeligt teknik til en bankelevløn. Og så fortælle ham at han skal sidde på bænken og kun kommer ind med 30 min igen på hjemmebane mod bundhold .

Shit vi savner at kunne sende bolde i feltet ..
det er fint Lukas trækker ned i banen eller ud i siden. Men så mangler vi i feltet ...

Poul Hansen nævnte det også flere gange ifht at slå flere indlæg og bringe boldene derind... det er ikke sikkert man header den direkte i mål. Men man skaber en masse ravage og tilfældigheder og bringer modstanderne ud af struktur på det.

Og statistik er jo ofte. At skaber man en masse tilfældigheder lige foran modstanderens mål så går tilfældigheden engang imellem til vores side

Det kan også være man skal træne Abildgaard i at kunne hoppe derop når det er nødvendigt ..
som en anden bruger nævner, det var forfærdeligt de sidste 15 min at se Abildgaard som playmaker og Lukas i boksen. Hvorfor bytter de ikke plads. ?
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud

Brugeravatar
Nestor
1. div
1. div
Indlæg: 417
Tilmeldt: 21. maj 2009, 17:12

Re: Kamptråd: AaB - Vendsyssel FF, 28.10.2018

Indlæg af Nestor » 29. okt 2018, 08:40

Endnu en kamp mod en modstander, der pakker sig, men sådan er Superligaen jo. Det er vel kun BIF og Nordsjælland, der som udgangspunkt spiller bare en anelse offensivt.

Vores svar på det er så langsom og dårlig boldomgang, indlæg fra fløjen til en gabende tom boks, og så et håb om, at Lucas Andersen eller Kasper Kusk kan lave noget på egen hånd.

Men det er for let at skyde på MW, for kvaliteten er helt enkelt ikke til stede i truppen.
I øjeblikket er det vel kun Rinne, Ahlmann og Lucas Andersen, som nogle af de andre superligaklubber kunne ønske sig at have i truppen.

Vores oprykkede talenter har en elendig boldomgang, og vi har ikke en goalgetter i truppen. Så bliver det jo også let for modstanderne.

Det er en ommer, Gaarde.

Depression. Fortvivlelse. Resignation. Det er vel det sidste vi nærmer os.

:aabfan:

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Kamptråd: AaB - Vendsyssel FF, 28.10.2018

Indlæg af Køllen I Møllen » 29. okt 2018, 08:47

Nestor skrev:
29. okt 2018, 08:40
Endnu en kamp mod en modstander, der pakker sig, men sådan er Superligaen jo. Det er vel kun BIF og Nordsjælland, der som udgangspunkt spiller bare en anelse offensivt.

Vores svar på det er så langsom og dårlig boldomgang, indlæg fra fløjen til en gabende tom boks, og så et håb om, at Lucas Andersen eller Kasper Kusk kan lave noget på egen hånd.

Men det er for let at skyde på MW, for kvaliteten er helt enkelt ikke til stede i truppen.
I øjeblikket er det vel kun Rinne, Ahlmann og Lucas Andersen, som nogle af de andre superligaklubber kunne ønske sig at have i truppen.

Vores oprykkede talenter har en elendig boldomgang, og vi har ikke en goalgetter i truppen. Så bliver det jo også let for modstanderne.

Det er en ommer, Gaarde.

Depression. Fortvivlelse. Resignation. Det er vel det sidste vi nærmer os.

:aabfan:
Selvfølgelig kan MW bebrejdes hvis vi ikke har spillerne til det spil han vil spille. Hvor mange er hentet ind siden hans rædselsregime startede? Er vi snart oppe på 16-18 spillere der er kommet ind? Hvis ikke Wieghorst har medbestemmelse på hvad der kommer ind skal Gaarde da fyres pr omgående.
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Nestor
1. div
1. div
Indlæg: 417
Tilmeldt: 21. maj 2009, 17:12

Re: Kamptråd: AaB - Vendsyssel FF, 28.10.2018

Indlæg af Nestor » 29. okt 2018, 08:51

Køllen I Møllen skrev:
29. okt 2018, 08:47
Nestor skrev:
29. okt 2018, 08:40
Endnu en kamp mod en modstander, der pakker sig, men sådan er Superligaen jo. Det er vel kun BIF og Nordsjælland, der som udgangspunkt spiller bare en anelse offensivt.

Vores svar på det er så langsom og dårlig boldomgang, indlæg fra fløjen til en gabende tom boks, og så et håb om, at Lucas Andersen eller Kasper Kusk kan lave noget på egen hånd.

Men det er for let at skyde på MW, for kvaliteten er helt enkelt ikke til stede i truppen.
I øjeblikket er det vel kun Rinne, Ahlmann og Lucas Andersen, som nogle af de andre superligaklubber kunne ønske sig at have i truppen.

Vores oprykkede talenter har en elendig boldomgang, og vi har ikke en goalgetter i truppen. Så bliver det jo også let for modstanderne.

Det er en ommer, Gaarde.

Depression. Fortvivlelse. Resignation. Det er vel det sidste vi nærmer os.

:aabfan:
Selvfølgelig kan MW bebrejdes hvis vi ikke har spillerne til det spil han vil spille. Hvor mange er hentet ind siden hans rædselsregime startede? Er vi snart oppe på 16-18 spillere der er kommet ind? Hvis ikke Wieghorst har medbestemmelse på hvad der kommer ind skal Gaarde da fyres pr omgående.
Se nu kommer vi måske langsomt nærmere ondets rod. Ansvaret havner uundgåeligt på Gaardes bord til sidst.

andreasaab89
Allstar
Allstar
Indlæg: 2670
Tilmeldt: 18. maj 2009, 17:08

Re: Kamptråd: AaB - Vendsyssel FF, 28.10.2018

Indlæg af andreasaab89 » 29. okt 2018, 08:51

Nestor skrev:
29. okt 2018, 08:40
Endnu en kamp mod en modstander, der pakker sig, men sådan er Superligaen jo. Det er vel kun BIF og Nordsjælland, der som udgangspunkt spiller bare en anelse offensivt.

Vores svar på det er så langsom og dårlig boldomgang, indlæg fra fløjen til en gabende tom boks, og så et håb om, at Lucas Andersen eller Kasper Kusk kan lave noget på egen hånd.

Men det er for let at skyde på MW, for kvaliteten er helt enkelt ikke til stede i truppen.
I øjeblikket er det vel kun Rinne, Ahlmann og Lucas Andersen, som nogle af de andre superligaklubber kunne ønske sig at have i truppen.

Vores oprykkede talenter har en elendig boldomgang, og vi har ikke en goalgetter i truppen. Så bliver det jo også let for modstanderne.

Det er en ommer, Gaarde.

Depression. Fortvivlelse. Resignation. Det er vel det sidste vi nærmer os.

:aabfan:
Det er ekstremt forkert. Udover FCK , FCM og BIF tror jeg samtlige trænere i ligaen med kyshånd ville overtage vores trup. Vi har ekstrem meget kvalitet på rigtig mange pladser ...
det hele falder tilbage på vores træner .. han skal få mere ud af truppen og få dem til at stråle
En spiller som Van weert har mega godt stats fra Holland
En spiller som kusk har meget mere i sig
Lukas ser god ud på bolden men laver jo ingen mål eller assist ...

Der er så stort potentiale i vores trup. Nu må vi finde en træner der kan få det forløst !
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud

Gamen

Re: Kamptråd: AaB - Vendsyssel FF, 28.10.2018

Indlæg af Gamen » 29. okt 2018, 08:57

Mogens skrev:
29. okt 2018, 07:48
Jeg siger ikke, at det havde været godkendt med 0-0, men det havde dog givet et point. Jeg forbeholder mig også retten til at tro, at vendsyssel ikke havde spillet SÅ defensivt hele kampen, hvis ikke de var kommet foran på det lortemål. Alle ved, at det er umådelig svært at spille mod hold, der stiller sig med 10 mand omkring eget felt. Ydermere er det (qua ovenstående) ikke givet, at kampen var endt 0-0, hvis ikke de havde fået det mål grundet mulige og sandsynlige ændringer i kampbilledet. Gisninger, jovist, men lidt mere nuanceret end blot at fjerne et mål og sige, at det så havde været facit.
Jeg er heller ikke af den tro, at vi havde tabt 2-3 i århus, hvis de havde scoret på deres straffespark - igen jf. et andet kampbillede. Jeg håber du forstår, hvad jeg mener?
Totalt naiv tilgang, at bebrejde modstanderne for at vi ikke får point. Undskyld mig, men 4 udehold har nu spillet fuldstændig ens mod os, uden at vi har været i nærheden af sejren. Hvad får dig til at tro at det næste ikke også spiller sådan (hvis ikke det var fordi det var FCK)?

Kampbilledet har jo netop IKKE været anderledes, selv ved uafgjort. Hvordan så det ud mod Vejle og Esbjerg ved uafgjort?
Vi kunne intet, absolut intet.

Genså studiet sent i går aftes, og både før og efter kampen fokuserer de på hvor stillestående vi er offensivt. Vi har 2-3 spillere der konstant løber rundt om sig selv for at finde åbninger og alle andre står bare stille. Sådan har det set ud nu i 2 år. Det er et træner-problem - selvfølgelig er det ikke nemt at spille mod et etableret forsvar, men man gør ABSOLUT heller intet for at bringe det i ubalance.

Nitten
Superliga
Superliga
Indlæg: 748
Tilmeldt: 18. apr 2015, 20:07
Favoritspiller: Søren dissing
Geografisk sted: Nørresundby

Re: Kamptråd: AaB - Vendsyssel FF, 28.10.2018

Indlæg af Nitten » 29. okt 2018, 09:08

Gamen skrev:
29. okt 2018, 08:57
Mogens skrev:
29. okt 2018, 07:48
Jeg siger ikke, at det havde været godkendt med 0-0, men det havde dog givet et point. Jeg forbeholder mig også retten til at tro, at vendsyssel ikke havde spillet SÅ defensivt hele kampen, hvis ikke de var kommet foran på det lortemål. Alle ved, at det er umådelig svært at spille mod hold, der stiller sig med 10 mand omkring eget felt. Ydermere er det (qua ovenstående) ikke givet, at kampen var endt 0-0, hvis ikke de havde fået det mål grundet mulige og sandsynlige ændringer i kampbilledet. Gisninger, jovist, men lidt mere nuanceret end blot at fjerne et mål og sige, at det så havde været facit.
Jeg er heller ikke af den tro, at vi havde tabt 2-3 i århus, hvis de havde scoret på deres straffespark - igen jf. et andet kampbillede. Jeg håber du forstår, hvad jeg mener?
Totalt naiv tilgang, at bebrejde modstanderne for at vi ikke får point. Undskyld mig, men 4 udehold har nu spillet fuldstændig ens mod os, uden at vi har været i nærheden af sejren. Hvad får dig til at tro at det næste ikke også spiller sådan (hvis ikke det var fordi det var FCK)?

Kampbilledet har jo netop IKKE været anderledes, selv ved uafgjort. Hvordan så det ud mod Vejle og Esbjerg ved uafgjort?
Vi kunne intet, absolut intet.

Genså studiet sent i går aftes, og både før og efter kampen fokuserer de på hvor stillestående vi er offensivt. Vi har 2-3 spillere der konstant løber rundt om sig selv for at finde åbninger og alle andre står bare stille. Sådan har det set ud nu i 2 år. Det er et træner-problem - selvfølgelig er det ikke nemt at spille mod et etableret forsvar, men man gør ABSOLUT heller intet for at bringe det i ubalance.
Meget enig. Igår var der dog en lille forskel ved at der stort set ingen indlæg kom fra Børsting. Istedet løb werth rundt i den offensive højre side og forsøgte et par indspilninger men resultatet var jo at han så manglede inde foran. Det så underligt ud, som om Børsting enten var bange for ingen at levere elendige indlæg eller at han havde fået en direkte ordre på aldrig at løbe med frem

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kamptråd: AaB - Vendsyssel FF, 28.10.2018

Indlæg af FIDEL » 29. okt 2018, 09:48

Gamen skrev:
29. okt 2018, 08:57
Mogens skrev:
29. okt 2018, 07:48
Jeg siger ikke, at det havde været godkendt med 0-0, men det havde dog givet et point. Jeg forbeholder mig også retten til at tro, at vendsyssel ikke havde spillet SÅ defensivt hele kampen, hvis ikke de var kommet foran på det lortemål. Alle ved, at det er umådelig svært at spille mod hold, der stiller sig med 10 mand omkring eget felt. Ydermere er det (qua ovenstående) ikke givet, at kampen var endt 0-0, hvis ikke de havde fået det mål grundet mulige og sandsynlige ændringer i kampbilledet. Gisninger, jovist, men lidt mere nuanceret end blot at fjerne et mål og sige, at det så havde været facit.
Jeg er heller ikke af den tro, at vi havde tabt 2-3 i århus, hvis de havde scoret på deres straffespark - igen jf. et andet kampbillede. Jeg håber du forstår, hvad jeg mener?
Totalt naiv tilgang, at bebrejde modstanderne for at vi ikke får point. Undskyld mig, men 4 udehold har nu spillet fuldstændig ens mod os, uden at vi har været i nærheden af sejren. Hvad får dig til at tro at det næste ikke også spiller sådan (hvis ikke det var fordi det var FCK)?

Kampbilledet har jo netop IKKE været anderledes, selv ved uafgjort. Hvordan så det ud mod Vejle og Esbjerg ved uafgjort?
Vi kunne intet, absolut intet.

Genså studiet sent i går aftes, og både før og efter kampen fokuserer de på hvor stillestående vi er offensivt. Vi har 2-3 spillere der konstant løber rundt om sig selv for at finde åbninger og alle andre står bare stille. Sådan har det set ud nu i 2 år. Det er et træner-problem - selvfølgelig er det ikke nemt at spille mod et etableret forsvar, men man gør ABSOLUT heller intet for at bringe det i ubalance.
100% enig!
Det er et kæmpe problem, at have Gaarde i klubben efterhånden! Ikke nok med, at han ikke kan se, at Wieghorst skal ud, så har han også sammensat en skæv trup, hvor ALT afhænger af Kusk og Lucas. Desuden er vores før så farlige backs helt og aldeles ufarlige. Selv Ahlmann er pivringe!
Wieghorst får slet slet ikke nok ud af truppen. Endvidere skal truppen forstærkes på min. 3 pladser i pausen.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14627
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Kamptråd: AaB - Vendsyssel FF, 28.10.2018

Indlæg af Hanga » 29. okt 2018, 09:54

andreasaab89 skrev:
29. okt 2018, 08:51


Det er ekstremt forkert. Udover FCK , FCM og BIF tror jeg samtlige trænere i ligaen med kyshånd ville overtage vores trup. Vi har ekstrem meget kvalitet på rigtig mange pladser ...
det hele falder tilbage på vores træner .. han skal få mere ud af truppen og få dem til at stråle
En spiller som Van weert har mega godt stats fra Holland
En spiller som kusk har meget mere i sig
Lukas ser god ud på bolden men laver jo ingen mål eller assist ...

Der er så stort potentiale i vores trup. Nu må vi finde en træner der kan få det forløst !
100% enig.
Wieghorst har fået det ene millionindkøb indkøb efter det andet og har haft 2 år at arbejde med holdet. Alligevel er vi fuldstændig ligeså tandløse som vi var da han tog over. Der har ingen udvikling været andet end en lidt forbedret defensiv stabilitet. Hans pointsnit er helt uacceptabelt og når det så samtidig sker med dræbende kedelig fodbold er vi simpelthen nød til at gøre noget.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - Vendsyssel FF, 28.10.2018

Indlæg af NIN » 29. okt 2018, 10:06

Gamen skrev:
29. okt 2018, 08:57
Mogens skrev:
29. okt 2018, 07:48
Jeg siger ikke, at det havde været godkendt med 0-0, men det havde dog givet et point. Jeg forbeholder mig også retten til at tro, at vendsyssel ikke havde spillet SÅ defensivt hele kampen, hvis ikke de var kommet foran på det lortemål. Alle ved, at det er umådelig svært at spille mod hold, der stiller sig med 10 mand omkring eget felt. Ydermere er det (qua ovenstående) ikke givet, at kampen var endt 0-0, hvis ikke de havde fået det mål grundet mulige og sandsynlige ændringer i kampbilledet. Gisninger, jovist, men lidt mere nuanceret end blot at fjerne et mål og sige, at det så havde været facit.
Jeg er heller ikke af den tro, at vi havde tabt 2-3 i århus, hvis de havde scoret på deres straffespark - igen jf. et andet kampbillede. Jeg håber du forstår, hvad jeg mener?
Totalt naiv tilgang, at bebrejde modstanderne for at vi ikke får point. Undskyld mig, men 4 udehold har nu spillet fuldstændig ens mod os, uden at vi har været i nærheden af sejren. Hvad får dig til at tro at det næste ikke også spiller sådan (hvis ikke det var fordi det var FCK)?

Kampbilledet har jo netop IKKE været anderledes, selv ved uafgjort. Hvordan så det ud mod Vejle og Esbjerg ved uafgjort?
Vi kunne intet, absolut intet.

Genså studiet sent i går aftes, og både før og efter kampen fokuserer de på hvor stillestående vi er offensivt. Vi har 2-3 spillere der konstant løber rundt om sig selv for at finde åbninger og alle andre står bare stille. Sådan har det set ud nu i 2 år. Det er et træner-problem - selvfølgelig er det ikke nemt at spille mod et etableret forsvar, men man gør ABSOLUT heller intet for at bringe det i ubalance.
Fuldstændig enig. Syv hjemmekampe og 5 mål. Er dette et resultat af at alle modstander er heldige, plus de optræder usportslige fordi de ikke kommer til Aalborg og vil spille super offensiv fodbold? Herre gud. At Vendsyssel, der endnu ikke har spillet til nul og kæmper for overlevelse og point har den tilgang til kampen, bør og kan ikke overraske nogen og mindst af alle en professionel træner der har haft syv dage til at forberede sig til kampen. Havde vi nu spillet en kamp med tre stolpeskud, fire mirakelredninger på stregen og en målmand der stod sit livskamp, så fair nok. Men vi skaber INTET! Men lad os da hænge vores hat og skæbne på hvis og hvis.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Besvar