Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 04.11.2018

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 04.11.2018

Indlæg af Mogens » 5. nov 2018, 14:33

Skuffelsen over det ene point er stadig til stede - galden over MW´s dispositioner og forskellen på 1. og 2. halvleg ligeså.

1. halvleg var umiddelbart noget af det bedste fra AaB i rigtig lang tid - det eneste der manglede, som desværre er ret essentielt, var skarpheden, som ellers kunne have lukket kampen allerede ved pausen.

Efter 1. halvleg var det derfor også et kæmpe antiklimaks at opleve, hvordan vi faldt tilbage i banen samtidig med de mærkværdige dispositioner fra MW. Jeg ankom først til stadion et par minutter inde i kampen og anede således ikke, hvem der var på bænken, men jeg var da helt sikker på, at Blåbjerg IKKE var med, idet han ikke kom ind i stedet for en stadig "uprøvet back" i form af Børsting - endda i venstre side.

MW hænger mig langt ud af halsen. De positive ting jeg tog med fra kampen var:
1. super første halvleg
2. smagen af grillpølserne
3. Rinnes superredning i slutningen
4. De af spillerne, der tog sig tid til at snakke med specielt de små "fans", som ved gud har det hårdt pt, når man har bopæl i Kbh. snakker børne-/fodboldopdragelse med sin 6-årige knægt. Det betyder meget for de små poder.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Indlæg: 6854
Tilmeldt: 7. jul 2005, 09:07
Geografisk sted: Århus

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 04.11.2018

Indlæg af Kenneth K » 5. nov 2018, 14:43

Gamen skrev:
5. nov 2018, 10:53
Kenneth K skrev:
5. nov 2018, 10:44
Dejligt med en kamp, hvor der til en afveksling endelig skete noget. For en gangs skyld var det ikke dræbende kedeligt at se på fra start til slut...
Det skyldes jo så i høj grad modstanderen. FCN spiller stort set uden undtagelse tjubang-fodbold. Og det passer jo vores spillere fint. Problemet er jo i høj grad, at vi aldrig leverer mere end 45 gode min. pr. kamp, og at vi stort set ikke evner at spille godt mod andre hold end dem, der giver vores gode teknikere rum.
Det er en træneropgave, der er mislykkedes fundamentalt.
Jada. Det er jeg 100% enig i.

Det var såmænd også bare for at sige, at det var dejligt for en gangs skyld ikke at kede sig af helvede til. Ikke så meget andet.

Besvar