Billetter

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
buckster
Superliga
Superliga
Indlæg: 664
Tilmeldt: 6. jul 2005, 16:03
Geografisk sted: for langt væk

Billetter

Indlæg af buckster » 8. nov 2018, 20:17

Virkelig et langskud.
Har fået et gavekort i farsdags gave så jeg kunne tage ungerne med op og se deres første kamp med AaB.
Nu har vi så fundet ud af at det er det "forkerte" gavekort som åbenbart kun gælder i merchandise delen.
Så mit spørgsmål er, er der nogen der har 4 sponsore eller andet billetter, siddeplads og ved siden af hinanden, der vil bytte med et gavekort til AaB shoppen.
Ved godt det er et langskud men prøver alligevel.

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Billetter

Indlæg af doukas » 9. nov 2018, 10:17

buckster skrev:
8. nov 2018, 20:17
Virkelig et langskud.
Har fået et gavekort i farsdags gave så jeg kunne tage ungerne med op og se deres første kamp med AaB.
Nu har vi så fundet ud af at det er det "forkerte" gavekort som åbenbart kun gælder i merchandise delen.
Så mit spørgsmål er, er der nogen der har 4 sponsore eller andet billetter, siddeplads og ved siden af hinanden, der vil bytte med et gavekort til AaB shoppen.
Ved godt det er et langskud men prøver alligevel.
Hej

Det var da en træls situation du er havnet i.

Jeg har 2 billetter til AaB-Horsens den 9. december, du kan få kvit og frit. Troede faktisk jeg havde 2 fribilletter på min sæsonkort, men det har man åbenbart ikke længere.

Hvis jeg kunne koordinere med en anden, som også vil give billetter væk til den kamp, kunne vi nok finde 4 pladser ved siden af hinanden.

Alternativt skal I tage 3F-tribunen, hvor der er free seating - så skal I bare komme i god tid
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
buckster
Superliga
Superliga
Indlæg: 664
Tilmeldt: 6. jul 2005, 16:03
Geografisk sted: for langt væk

Re: Billetter

Indlæg af buckster » 9. nov 2018, 19:56

hey doukas.
tusinde tak for tilbudet.
har snakket med dem inde fra AaB der har med billetter at gøre og de vendte tilbage og sagede at de havde anulleret gavekortet til shoppen og lavet et nyt til billetter.
så der er bestilt billetter til på søndag så knægten og datteren kan komme op og mærke stemingen på stadion istedet for i tv.
ellers tak for det flotte tilbud endnu engang.

Hilsen Jimmi
:danmarkfan: :aabfan: :danmarkfan: :aabfan: :danmarkfan: :aabfan:

Besvar