Kamptråd: AaB - AC Horsens, 09.12.2018

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2988
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Kamptråd: AaB - AC Horsens, 09.12.2018

Indlæg af raekkeettre » 9. dec 2018, 17:32

Hanga skrev:
9. dec 2018, 16:53
OlleBruun skrev:
9. dec 2018, 16:50
Jeg har ALDRIG oplevet en lignende dommerpræstation. Og jeg har aldrig oplevet et helt stadion, være så enige omkring det. Derfor undre det mig EKSTREMT meget at folk herinde siger kampen tabes på bænken osv.
Vi har haft chancen for at se situationerne gentagende gange i langsom gengivelse. Jovist Putros var ikke flink ved os i dag, men de kampafgørende kendelser får han altså dømt korrekt. Okore har intet at komme efter.
Jeg tror der er foregået noget via tv som slet ikke stemmer overens med den ledelse at dommeren havde af kampen idag. I 20 år på stadion har jeg aldrig oplevet en ringer ledet kamp....og den ene manglende kendelse efter den anden, får brikkerne til at falde meget uheldigt ud for AaB idag......og det var konstant! Jeg er 100% sikker på at hvis dommeren havde været en anden havde vi vundet den kamp....spillerne var jo så frustreret allerede i midten af de første 45...at ingen ting kunne hænge sammen idag....men indtil var vi jo altdominerende i chancer...havde 2 store chancer inden vores mål...og følelsen var jo at vi kunne score vi gad...indtil dommeren tog over....så jeg synes det gjorde det så godt de kunne idag under de magtesløse betingelser de var sat under...

nj27
1. div
1. div
Indlæg: 380
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:49

Re: Kamptråd: AaB - AC Horsens, 09.12.2018

Indlæg af nj27 » 9. dec 2018, 17:34

OlleBruun skrev:
9. dec 2018, 16:50
Netop hjemvendt fra stadion, til hvad der er den mest chokerende oplevelse i mange år.

Jeg har ALDRIG oplevet en lignende dommerpræstation. Og jeg har aldrig oplevet et helt stadion, være så enige omkring det. Derfor undre det mig EKSTREMT meget at folk herinde siger kampen tabes på bænken osv. Jeg har aldrig givet dommeren skylden for et nederlag, men i dag gør jeg det og jeg er sikker på, at de folk som valgte at dukke op på stadion, er 100% enige med mig. Sjældent har jeg oplevet så "mærkværdig" en stemning og magtesløshed, som den jeg har oplevet i dag. Jeg er chokeret.

Sandi Putros har i dagens kamp, sat en ny standard for hvor dårlig en dommer kan gøre det. Den ene fejlkendelse efter den anden, både store og små. Jeg forstår satme godt at vi taber kampen i dag.
Fuldstændig enig ,er stadig rystet over at en dommer kan dømme så ensidigt,lave bunker af fejlkendelser
Om så AaB havde spillet perfekt ville de alligevel ikke have haft en chance for at vinde kampen

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kamptråd: AaB - AC Horsens, 09.12.2018

Indlæg af frederikshavneren » 9. dec 2018, 17:37

OlleBruun skrev:
9. dec 2018, 17:01
Hanga skrev:
9. dec 2018, 16:53
OlleBruun skrev:
9. dec 2018, 16:50
Jeg har ALDRIG oplevet en lignende dommerpræstation. Og jeg har aldrig oplevet et helt stadion, være så enige omkring det. Derfor undre det mig EKSTREMT meget at folk herinde siger kampen tabes på bænken osv.
Vi har haft chancen for at se situationerne gentagende gange i langsom gengivelse. Jovist Putros var ikke flink ved os i dag, men de kampafgørende kendelser får han altså dømt korrekt. Okore har intet at komme efter.

Jeg snakker egentlig ikke om Okore situationen. Jovist, jeg har set straffesparket igennem et par gange nu, og jeg synes stadigvæk ikke, at der er straffe. Okore rammer IKKE benet på Horsens-spilleren. I hvert fald ikke som jeg ser det.

I forhold til de situationer jeg snakker om, så er det primært frisparket inden 1-1 scoringen, samt frisparket ved 4-2 scoringen, som IKKE bliver dømt. Derudover er der et UTAL af små situationer, hvor kendelserne absolut ikke giver mening. Jeg forstår godt spillerne føler sig magteløse og bortdømt i dag.

Det er måske vigtigt at understrege, at jeg bestemt er enig i, at spillet i dag var elendigt osv, ingen tvivl om det. Men i mine øjne bliver dagens kamp tabt på grund af dommerkendelser.
Det er selvfølgelig altid dejlig nemt at give andre (læs dommeren) skylden for egne dårligdomme...

Vi har kun os selv at takke for at vi tabte endnu en hjemmekamp

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4235
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Kamptråd: AaB - AC Horsens, 09.12.2018

Indlæg af Klaus » 9. dec 2018, 17:38

Jeg begriber altså heller ikke, hvordan folk helt ædrueligt kan mene dommeren fik de kampafgørende situationer korrekt. Jeg synes heller ikke, der var straffe. Og hvis det endelig kunne dømmes på grund af den minimale kontakt, så må dommeren også have bare et my af forståelse for, at forsvarsspilleren reagerer verbalt. Det andet gule kort var heller ikke stort. Ja Okore holder om ham - ikke fat i ham. Kan frisparket dømmes? Ja, det kan det. Kan man give gult. Ja, det kan vel også forsvares på grund af stedet hvor forseelsen angiveligt skete. Men hvordan man end vender og drejer det, er det 2 tvivlsomme situationer, som dommeren begge gange lader falde ud til Horsens fordel og endda ender med at blive til en udvisning. I forbindelse med opspillet der ender med at udløse straffesparket bliver vi i øvrigt snydt for et klart frispark.

Hver eneste gang der var en tvivlsom nærkamp fik Horsens frispark eller vi blev snydt. I hele første halvleg dømte han to frispark til os. Skudforsøg fra Horsens, der er en meter fra nærmeste AaBer giver hjørnespark til dem. Vi rammer en Horsensspiller på hoften alligevel dømmer han Horsens bold. Dommeren var en skandale uden lige.

Det her frikender ikke Okore. Det frikender heller ikke resten af holdet for den dårlige indsats i 2. Halvleg. Men det hører altså med i billedet når kampen skal evalueres. Og ja, jeg ved godt Kasper P lavede hele to straffespark med hånd på bolden, men da var kampen for alvor afgjort...

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Kamptråd: AaB - AC Horsens, 09.12.2018

Indlæg af doukas » 9. dec 2018, 17:42

OlleBruun skrev:
9. dec 2018, 16:50
Netop hjemvendt fra stadion, til hvad der er den mest chokerende oplevelse i mange år.

Jeg har ALDRIG oplevet en lignende dommerpræstation. Og jeg har aldrig oplevet et helt stadion, være så enige omkring det. Derfor undre det mig EKSTREMT meget at folk herinde siger kampen tabes på bænken osv. Jeg har aldrig givet dommeren skylden for et nederlag, men i dag gør jeg det og jeg er sikker på, at de folk som valgte at dukke op på stadion, er 100% enige med mig. Sjældent har jeg oplevet så "mærkværdig" en stemning og magtesløshed, som den jeg har oplevet i dag. Jeg er chokeret.

Sandi Putros har i dagens kamp, sat en ny standard for hvor dårlig en dommer kan gøre det. Den ene fejlkendelse efter den anden, både store og små. Jeg forstår satme godt at vi taber kampen i dag.
100 % enig. Fuldstændig vanvittig oplevelse at være på stadion i dag. 3 mål til Horsens, hvor der bliver begået 3 klare forseelser imod AaB kort forinden som ikke bliver dømt. Tilskuere, der normalt tager det stille og roligt, var helt oppe i det røde felt i det meste af kampen. Putros havde slet ikke styr på kampen, og det er et mirakel, at det ikke kogte fuldstændigt over. Klart værste dommerpræsentation jeg erindrer.

Brugeravatar
tegner
Allstar
Allstar
Indlæg: 1507
Tilmeldt: 24. sep 2005, 12:16
Geografisk sted: Aalborg Øst

Re: Kamptråd: AaB - AC Horsens, 09.12.2018

Indlæg af tegner » 9. dec 2018, 17:48

Denne kamp opsummerer, på fremragende vis, hele klubbens situation..!!
Guilty of being white-1981
Guilty of being right -1996

AK48hamas
1. div
1. div
Indlæg: 489
Tilmeldt: 30. okt 2012, 12:13

Re: Kamptråd: AaB - AC Horsens, 09.12.2018

Indlæg af AK48hamas » 9. dec 2018, 17:54

På TV var antallet af fejlkendelser altså ikke ud over det normale. Kan hurtigt nævne en kamp i Aarhus hvor Okore også blev udvist. Lod dog til at han mistede grebet på kampen hvor vi blev decideret svinske til sidst. Okore tabte kampen for os idag ved at brokke sig til et gult.

Vigtigt at van weert scorede igen! Glæder mig til OB kampen.

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Kamptråd: AaB - AC Horsens, 09.12.2018

Indlæg af BassogogsVen » 9. dec 2018, 17:58

Augo:
Jeg er tilfreds med de første 15 min af anden halvleg. Nu må vi håbe, at vi kan score på de 1-2 chancer, vi får resten af kampen.
Kasper P:
Vi vil for alt i verden give fansene en god oplevelse her på stadion, og det synes jeg, vi plejer at gøre, men det er bare ikke okay i dag.
Hvad fanden er der gået galt med selvbilledet i den klub? Det stinker jo ikke just af ærgerrighed.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kamptråd: AaB - AC Horsens, 09.12.2018

Indlæg af FIDEL » 9. dec 2018, 18:03

Det er godt nok nogle dyre forstærkninger der er blevet hentet ind - både økonomisk og sportsligt!!
Hvor er den/de ledere vi blev lovet for et par år siden!?

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Kamptråd: AaB - AC Horsens, 09.12.2018

Indlæg af BassogogsVen » 9. dec 2018, 18:06

FIDEL skrev:
9. dec 2018, 18:03
Det er godt nok nogle dyre forstærkninger der er blevet hentet ind - både økonomisk og sportsligt!!
Hvor er den/de ledere vi blev lovet for et par år siden!?
Han spiller da i Helsingborg.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kamptråd: AaB - AC Horsens, 09.12.2018

Indlæg af FIDEL » 9. dec 2018, 18:13

BassogogsVen skrev:
9. dec 2018, 18:06
FIDEL skrev:
9. dec 2018, 18:03
Det er godt nok nogle dyre forstærkninger der er blevet hentet ind - både økonomisk og sportsligt!!
Hvor er den/de ledere vi blev lovet for et par år siden!?
Han spiller da i Helsingborg.
Ja han var vildt god! Og trods alt stabilt dårlig.

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1989
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Kamptråd: AaB - AC Horsens, 09.12.2018

Indlæg af 9520AaB » 9. dec 2018, 18:13

Hjemvendt fra stadion har jeg kun denne kommentar. Ufattelig ringe dommerpræstation, men det er Okore der taber kampen for os.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Bum
Junior
Junior
Indlæg: 56
Tilmeldt: 6. mar 2018, 17:06

Re: Kamptråd: AaB - AC Horsens, 09.12.2018

Indlæg af Bum » 9. dec 2018, 18:15

Det kan vel koges ned til tre ting i dag.

1. En fuldstændig horribel indsats af Okore. Lige så god han kan være i én kamp, ligeså forfærdelig kan han være i den næste. Desværre spiller han i dag ikke bare dårligt... nærmere decideret dumt. Det er uacceptabelt at sælge sit hold på den måde - og så som anfører. Gennem hele kampen skøjtede han rundt, og det var vel bare et spørgsmål om tid, hvornår han ville koste, hvilket han så gjorde flere gange.
2. En fucking elendig dommer med håbløse kendelser undervejs.
3. En forfærdelig indstilling eller taktik i 2. halvleg.

2`eren kan vi ikke gøre noget ved. 3`eren fatter jeg ikke - hvad gik det dog ud på? 1`eren har jeg godt nok svært ved at acceptere.

Edit: Og når man så hører Okore bagefter, at han ikke kan gøre noget anderledes ift sine røde kort, så tænker man godt nok, at han ikke må være for klog (desværre er det ikke første gang man bliver ramt af den indskydelse).

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Kamptråd: AaB - AC Horsens, 09.12.2018

Indlæg af BassogogsVen » 9. dec 2018, 18:26

9520AaB skrev:
9. dec 2018, 18:13
Hjemvendt fra stadion har jeg kun denne kommentar. Ufattelig ringe dommerpræstation, men det er Okore der taber kampen for os.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Naturligvis er det ikke det. Hold nu op med det pjat.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kamptråd: AaB - AC Horsens, 09.12.2018

Indlæg af FIDEL » 9. dec 2018, 19:08

BassogogsVen skrev:
9. dec 2018, 18:26
9520AaB skrev:
9. dec 2018, 18:13
Hjemvendt fra stadion har jeg kun denne kommentar. Ufattelig ringe dommerpræstation, men det er Okore der taber kampen for os.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Naturligvis er det ikke det. Hold nu op med det pjat.
Det er forhåbentligt en joke?!

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1989
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Kamptråd: AaB - AC Horsens, 09.12.2018

Indlæg af 9520AaB » 9. dec 2018, 19:18

FIDEL skrev:
BassogogsVen skrev:
9. dec 2018, 18:26
9520AaB skrev:
9. dec 2018, 18:13
Hjemvendt fra stadion har jeg kun denne kommentar. Ufattelig ringe dommerpræstation, men det er Okore der taber kampen for os.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Naturligvis er det ikke det. Hold nu op med det pjat.
Det er forhåbentligt en joke?!
Mit indlæg er ikke ment som en joke. Okore sælger hele holdet ved hans stupide aktioner. Vi havde vundet den kamp 11 mod 11.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Kamptråd: AaB - AC Horsens, 09.12.2018

Indlæg af BassogogsVen » 9. dec 2018, 20:07

9520AaB skrev:
9. dec 2018, 19:18
FIDEL skrev:
BassogogsVen skrev:
9. dec 2018, 18:26
9520AaB skrev:
9. dec 2018, 18:13
Hjemvendt fra stadion har jeg kun denne kommentar. Ufattelig ringe dommerpræstation, men det er Okore der taber kampen for os.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Naturligvis er det ikke det. Hold nu op med det pjat.
Det er forhåbentligt en joke?!
Mit indlæg er ikke ment som en joke. Okore sælger hele holdet ved hans stupide aktioner. Vi havde vundet den kamp 11 mod 11.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Den slags viden må være dejlig at ligge inde med.
Én mand er naturligvis aldrig skyld i et nederlag alene. Et hold på dette niveau må aldrig klappe sådan sammen, fordi én mand bliver udvist.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

andreasaab89
Allstar
Allstar
Indlæg: 2670
Tilmeldt: 18. maj 2009, 17:08

Re: Kamptråd: AaB - AC Horsens, 09.12.2018

Indlæg af andreasaab89 » 9. dec 2018, 20:10

Btw spiller Lukas en svag kamp
2. Halvleg måske undskyldt men 1 var svag

Jeg forstod aldrig hvorfor vi tog Van weert ud? Vi gjorde det også sidste kamp vi kom i undertal

Når vi spiller 4-2-3-1 giver det ingen mening at ofre den eneste mand i front

Man kunne tage Lukas ud efter hans dårlige halvleg eller tage Thelufssen ud og Lukas på kanten eller Abildgaard og Lukas ned centralt
Det var tydeligt de kunne forsvare fuldstændig som de ville i anden fordi Van weert manglede til at lægge pres og Lukas flagrede meget
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kamptråd: AaB - AC Horsens, 09.12.2018

Indlæg af FIDEL » 9. dec 2018, 21:52

9520AaB skrev:
9. dec 2018, 19:18
FIDEL skrev:
BassogogsVen skrev:
9. dec 2018, 18:26
9520AaB skrev:
9. dec 2018, 18:13
Hjemvendt fra stadion har jeg kun denne kommentar. Ufattelig ringe dommerpræstation, men det er Okore der taber kampen for os.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Naturligvis er det ikke det. Hold nu op med det pjat.
Det er forhåbentligt en joke?!
Mit indlæg er ikke ment som en joke. Okore sælger hele holdet ved hans stupide aktioner. Vi havde vundet den kamp 11 mod 11.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det er heller ikke dig jeg citerer....?

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Kamptråd: AaB - AC Horsens, 09.12.2018

Indlæg af BassogogsVen » 9. dec 2018, 21:54

Endnu et gensyn med det påståede straffespark. For mig at se er det et af de tyndest dømte i historien.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Besvar