Træningskampe 2019

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Træningskampe 2019

Indlæg af frederikshavneren » 29. jan 2019, 18:04

FlæskeFrank skrev:
29. jan 2019, 18:00
frederikshavneren skrev:
29. jan 2019, 17:48
Derimod udtrykker han igen bekymring over spillet
AaBs klip vidner også om rigtig dårlig præstation. Det var næsten på Wieghorst-niveau. Forhåbentlig en enlig svale.
Det var lidt den samme historie mod Desna

Sønderhof
Allstar
Allstar
Indlæg: 1046
Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:51
Favoritspiller: Thomas Augustinussen

Re: Træningskampe 2019

Indlæg af Sønderhof » 29. jan 2019, 22:38

Hvor er det vildt at van Weert gennemfører et interview, PÅ DANSK, hvor man forstår alt hvad han siger. Sådan noget fremtvinger respekt, og viser han vil AaB. Kæmpe :thumbsup: herfra! Four more years.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Træningskampe 2019

Indlæg af Buzz Killington » 29. jan 2019, 22:56

Sønderhof skrev:
29. jan 2019, 22:38
Hvor er det vildt at van Weert gennemfører et interview, PÅ DANSK, hvor man forstår alt hvad han siger. Sådan noget fremtvinger respekt, og viser han vil AaB. Kæmpe :thumbsup: herfra! Four more years.
Det er hans danske kæreste der har haft ham i træningslejr. Han kunne vist allerede kommunikere på dansk med medspillerne da han ankom.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3643
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Træningskampe 2019

Indlæg af gravballe » 29. jan 2019, 23:41

Sønderhof skrev:
29. jan 2019, 22:38
Hvor er det vildt at van Weert gennemfører et interview, PÅ DANSK, hvor man forstår alt hvad han siger. Sådan noget fremtvinger respekt, og viser han vil AaB. Kæmpe :thumbsup: herfra! Four more years.
han gav vist allerede et dansk interview allerede da han ankom til AaB til viasat eller eurosport.

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Indlæg: 6854
Tilmeldt: 7. jul 2005, 09:07
Geografisk sted: Århus

Re: Træningskampe 2019

Indlæg af Kenneth K » 30. jan 2019, 12:01

Flot assist af Lukas Klitten ved det andet mål.

Nu kan man selvfølgelig ikke sidde og drage konklusioner på baggrund af en enkeltaktion som den, men det viser da umiddelbart et overblik og en teknik, som ikke er alle backs forundt. Man ser i hvert fald ofte backs, som sparker indlæg nærmest i blinde, når de når mod baglinjen efter et højintenst raid som dét. I stedet en meget behersket og præcis tilbagelægning, der sætter van Weert perfekt op til at score. En stor Jeppe Curth til ham. :thumbsup:

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Træningskampe 2019

Indlæg af jonas386 » 30. jan 2019, 12:32

Kenneth K skrev:
30. jan 2019, 12:01
Flot assist af Lukas Klitten ved det andet mål.

Nu kan man selvfølgelig ikke sidde og drage konklusioner på baggrund af en enkeltaktion som den, men det viser da umiddelbart et overblik og en teknik, som ikke er alle backs forundt. Man ser i hvert fald ofte backs, som sparker indlæg nærmest i blinde, når de når mod baglinjen efter et højintenst raid som dét. I stedet en meget behersket og præcis tilbagelægning, der sætter van Weert perfekt op til at score. En stor Jeppe Curth til ham. :thumbsup:
Glæder mig til vi sælger ham for 7 millioner om et års tid. Hvilket er et godt salg fordi det kun er Molde der er interesserede.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Gamen

Re: Træningskampe 2019

Indlæg af Gamen » 30. jan 2019, 12:35

Fuldstændig galimatias, hvis PK nu har overhalet Børsting og Pallesen på den højre back. Der må være noget i drikkevandet ude i parcelhuskvarteret i Storvorde.

Få nu fundet fremtidens højre back, Gaarde - og få så skibet 1 af de 3 videre til sommer. Der er ingen af dem der har skyggen af top 6-niveau.

Sanchez94
Superliga
Superliga
Indlæg: 671
Tilmeldt: 20. apr 2015, 16:02
Geografisk sted: Aalborg

Re: Træningskampe 2019

Indlæg af Sanchez94 » 30. jan 2019, 13:20

Gamen skrev:
30. jan 2019, 12:35
Fuldstændig galimatias, hvis PK nu har overhalet Børsting og Pallesen på den højre back. Der må være noget i drikkevandet ude i parcelhuskvarteret i Storvorde.

Få nu fundet fremtidens højre back, Gaarde - og få så skibet 1 af de 3 videre til sommer. Der er ingen af dem der har skyggen af top 6-niveau.
Jeg tror vi begge er enige om PKs niveau eller mangel på samme, men jeg har undret mig over, hvorfor du altid har brug for at fortælle at han bor i parcelhus i Storvorde?

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Træningskampe 2019

Indlæg af BassogogsVen » 30. jan 2019, 13:23

Gamen skrev:
30. jan 2019, 12:35
Fuldstændig galimatias, hvis PK nu har overhalet Børsting og Pallesen på den højre back. Der må være noget i drikkevandet ude i parcelhuskvarteret i Storvorde.

Få nu fundet fremtidens højre back, Gaarde - og få så skibet 1 af de 3 videre til sommer. Der er ingen af dem der har skyggen af top 6-niveau.
2 at de 3, tak. Og ja, det er virkelig Wahnsinn.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Stefanovic
2. div
2. div
Indlæg: 226
Tilmeldt: 8. jul 2018, 20:07

Re: Træningskampe 2019

Indlæg af Stefanovic » 30. jan 2019, 13:30

Sanchez94 skrev:
30. jan 2019, 13:20
Gamen skrev:
30. jan 2019, 12:35
Fuldstændig galimatias, hvis PK nu har overhalet Børsting og Pallesen på den højre back. Der må være noget i drikkevandet ude i parcelhuskvarteret i Storvorde.

Få nu fundet fremtidens højre back, Gaarde - og få så skibet 1 af de 3 videre til sommer. Der er ingen af dem der har skyggen af top 6-niveau.
Jeg tror vi begge er enige om PKs niveau eller mangel på samme, men jeg har undret mig over, hvorfor du altid har brug for at fortælle at han bor i parcelhus i Storvorde?
Gamen plejer her at undskylde sig med, at det er en intern joke. Men der er en historie som vedrører AaB og Gamens bror, som tilsyneladende har gjort Gamen bitter og i hans eget sind ophøjet ham til en selvretfærdig bøddel over de AaB-spillere, som klarede mosten.

Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar
Indlæg: 1205
Tilmeldt: 6. nov 2007, 17:11
Favoritspiller: Risgård og Mini
Geografisk sted: Vodskov

Re: Træningskampe 2019

Indlæg af Spanky » 30. jan 2019, 13:48

Jeg kan ikke se noget galimatias i at PK lader til at have generoberet pladsen på HB. Jeg er da fuldstændig enig i, at det ikke er en langsigitet løsning og det er den plads på banen, sammen med offesiv central midt, hvor vi først om fremmest trænger til forstærkninger. En skadesfri PK i kampform er, i min optik, samlet set langt foran både Børsting og Pallesen. Han er bl.a. bedre i pasningsspillet og i spilforståelsen. Derudover synes jeg også Kusk er bedre med PK bag sig fremfor de to ander, hvilket også er væsentligt.

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3158
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Træningskampe 2019

Indlæg af Gnu » 30. jan 2019, 13:56

BassogogsVen skrev:
30. jan 2019, 13:23
Gamen skrev:
30. jan 2019, 12:35
Fuldstændig galimatias, hvis PK nu har overhalet Børsting og Pallesen på den højre back. Der må være noget i drikkevandet ude i parcelhuskvarteret i Storvorde.

Få nu fundet fremtidens højre back, Gaarde - og få så skibet 1 af de 3 videre til sommer. Der er ingen af dem der har skyggen af top 6-niveau.
2 at de 3, tak. Og ja, det er virkelig Wahnsinn.
Det er vel ikke så vanvittigt at Patrick tager den back, for han er jo nogenlunde pålidelig uden på nogen måde at være spektakulær. Det er meget sovs og kartofler.

Det vanvittige består i, at AaB har betalt millioner for Pallesen for dernæst at stikke Børsting en fireårig forlængelse i en situation, hvor der i forvejen var to middelmådige spillere til pladsen. Dét er galimatias.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Gamen

Re: Træningskampe 2019

Indlæg af Gamen » 30. jan 2019, 14:36

Stefanovic skrev:
30. jan 2019, 13:30
Gamen plejer her at undskylde sig med, at det er en intern joke. Men der er en historie som vedrører AaB og Gamens bror, som tilsyneladende har gjort Gamen bitter og i hans eget sind ophøjet ham til en selvretfærdig bøddel over de AaB-spillere, som klarede mosten.
Det bliver du ved med at fable om. Du er meget velkommen til at fortælle historien, hvis du mener der er noget at fortælle. Jeg har absolut ingen anelse om hvad du snakker om :-)
Det har omtrent ligeså lidt relevans, som at du er ungdomstræner i AaB.

Gamen

Re: Træningskampe 2019

Indlæg af Gamen » 30. jan 2019, 14:40

Gnu skrev:
30. jan 2019, 13:56
Det er vel ikke så vanvittigt at Patrick tager den back, for han er jo nogenlunde pålidelig uden på nogen måde at være spektakulær. Det er meget sovs og kartofler.
Men det ændrer ikke på, at han 2 gange, af to forskellige trænere, og tidl. af egen sportschef er vurderet til at være så ringe, at der skulle hentes et alternativ, eller bruges en anden spiller på pladsen.
Ergo er han vejet og fundet for let, trods erfaring og alt det yada-yada der hører med til beskrivelsen. Desuden er der absolut intet fremtidsperspektiv i ham.
Dalsgaard, Mæhle, Pallesen, Børsting. Alle har fortrængt ham i lange perioder, hvoraf de to af spillerne er omskolede. Hvis ikke det er en indikation på at han bare ikke er god nok, hvad er det så?

Stefanovic
2. div
2. div
Indlæg: 226
Tilmeldt: 8. jul 2018, 20:07

Re: Træningskampe 2019

Indlæg af Stefanovic » 30. jan 2019, 14:52

Gamen skrev:
30. jan 2019, 14:36
Stefanovic skrev:
30. jan 2019, 13:30
Gamen plejer her at undskylde sig med, at det er en intern joke. Men der er en historie som vedrører AaB og Gamens bror, som tilsyneladende har gjort Gamen bitter og i hans eget sind ophøjet ham til en selvretfærdig bøddel over de AaB-spillere, som klarede mosten.
Det bliver du ved med at fable om. Du er meget velkommen til at fortælle historien, hvis du mener der er noget at fortælle. Jeg har absolut ingen anelse om hvad du snakker om :-)
Det har omtrent ligeså lidt relevans, som at du er ungdomstræner i AaB.
Det er nu ikke en fabel. Hvis din bror havde brugt lige så meget tid på træningsbanen, som du bruger på at tilsvine enkelte AaB-spillere og -trænere herinde, ville det måske være gået ham bedre.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Træningskampe 2019

Indlæg af jonas386 » 30. jan 2019, 14:53

Børsting blev vel heller ikke forlænget som back. Jeg husker ikke præcis hvornår han forlængede, eller hvornår han blev brugt som back første gang, men man skal også huske, at Børsting i en længere periode blev brugt som 10'er, fordi Wieghorst har forstand som en snegl.

Jeg synes derudover at Børsting er ok som trupspiller. Han skal ikke være fast mand, men som reserve synes jeg han er udmærket. Kan dække flere pladser, og er altid garant for en god arbejdsindsats.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Træningskampe 2019

Indlæg af BassogogsVen » 30. jan 2019, 14:57

Gnu skrev:
30. jan 2019, 13:56
BassogogsVen skrev:
30. jan 2019, 13:23
Gamen skrev:
30. jan 2019, 12:35
Fuldstændig galimatias, hvis PK nu har overhalet Børsting og Pallesen på den højre back. Der må være noget i drikkevandet ude i parcelhuskvarteret i Storvorde.

Få nu fundet fremtidens højre back, Gaarde - og få så skibet 1 af de 3 videre til sommer. Der er ingen af dem der har skyggen af top 6-niveau.
2 at de 3, tak. Og ja, det er virkelig Wahnsinn.
Det er vel ikke så vanvittigt at Patrick tager den back, for han er jo nogenlunde pålidelig uden på nogen måde at være spektakulær. Det er meget sovs og kartofler.

Det vanvittige består i, at AaB har betalt millioner for Pallesen for dernæst at stikke Børsting en fireårig forlængelse i en situation, hvor der i forvejen var to middelmådige spillere til pladsen. Dét er galimatias.
Ja, det er jo netop dét, jeg mener, er gakket.
Og nej, det er ikke vanvittigt, at PK sidder på den nu - det er bare drønende uambitiøst.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Træningskampe 2019

Indlæg af BassogogsVen » 30. jan 2019, 14:58

Spanky skrev:
30. jan 2019, 13:48
Jeg kan ikke se noget galimatias i at PK lader til at have generoberet pladsen på HB. Jeg er da fuldstændig enig i, at det ikke er en langsigitet løsning og det er den plads på banen, sammen med offesiv central midt, hvor vi først om fremmest trænger til forstærkninger. En skadesfri PK i kampform er, i min optik, samlet set langt foran både Børsting og Pallesen. Han er bl.a. bedre i pasningsspillet og i spilforståelsen. Derudover synes jeg også Kusk er bedre med PK bag sig fremfor de to ander, hvilket også er væsentligt.
Men det understreger jo bare, hvor patetisk tyndt besat vi er på den plads.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Træningskampe 2019

Indlæg af BassogogsVen » 30. jan 2019, 15:01

Stefanovic skrev:
30. jan 2019, 14:52
Gamen skrev:
30. jan 2019, 14:36
Stefanovic skrev:
30. jan 2019, 13:30
Gamen plejer her at undskylde sig med, at det er en intern joke. Men der er en historie som vedrører AaB og Gamens bror, som tilsyneladende har gjort Gamen bitter og i hans eget sind ophøjet ham til en selvretfærdig bøddel over de AaB-spillere, som klarede mosten.
Det bliver du ved med at fable om. Du er meget velkommen til at fortælle historien, hvis du mener der er noget at fortælle. Jeg har absolut ingen anelse om hvad du snakker om :-)
Det har omtrent ligeså lidt relevans, som at du er ungdomstræner i AaB.
Det er nu ikke en fabel. Hvis din bror havde brugt lige så meget tid på træningsbanen, som du bruger på at tilsvine enkelte AaB-spillere og -trænere herinde, ville det måske være gået ham bedre.
Kunne du ikke holde det der personlige og dybt irrelevante, infantile tøsefnidder for dig selv?
Det er da ufatteligt langt under lavmålet - og alle os andre inderligt ligegyldigt, hvordan du ser på en anden brugers bror. Tag dig dog sammen, menneske.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Gamen

Re: Træningskampe 2019

Indlæg af Gamen » 30. jan 2019, 15:12

Stefanovic skrev:
30. jan 2019, 14:52
Det er nu ikke en fabel. Hvis din bror havde brugt lige så meget tid på træningsbanen, som du bruger på at tilsvine enkelte AaB-spillere og -trænere herinde, ville det måske være gået ham bedre.
Hvad vil du så kalde det?

Det er fri fantasi, og du må vitterligt tro at jeg er en anden end jeg er.

Besvar