Kamptråd: AaB - AGF, 17.03.2019

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 17.03.2019

Indlæg af Pastorius » 2. apr 2019, 15:16

Gamen skrev:https://www.agf.dk/klubben/nyhedsarkiv/ ... 0pkpl_yGiM

Så blev den sag lukket.
Jeg tænker hverken Klaus Egelund eller Jan Schouboe er færdige med at påpege uoverenstemmelser mellem AGF’s udlægning og kildernes forklaringer.

Jeg tænker stadig det her kan koste et hovede eller to i AGF, hvis de kan holde liv i den vinkel.

...men du har nok ret i at der ikke kommer noget sportsligt ud af det herfra.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 17.03.2019

Indlæg af Yankee » 2. apr 2019, 15:16

Gamen skrev:
2. apr 2019, 15:12
https://www.agf.dk/klubben/nyhedsarkiv/ ... 0pkpl_yGiM

Så blev den sag lukket.
Ja, som jeg sagde før, bør det selvfølgelig klares med en påtale og en undskyldning. Glimrende :thumbsup:

Gamen

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 17.03.2019

Indlæg af Gamen » 2. apr 2019, 15:28

Yankee skrev:
2. apr 2019, 15:16
Ja, som jeg sagde før, bør det selvfølgelig klares med en påtale og en undskyldning. Glimrende :thumbsup:
Leverpostejs-AaB under Allan Gaarde :cool:

Mon ikke Schors havde benyttet denne lejlighed til at køre aarhusianerne i sænk. I sidste ende ligger fejlen jo bl.a. hos Sideline Sports, men der er da absolut ingen tvivl om at AGF har et massivt forklaringsproblem.

Det klappes af med en CBS Special - diplomatiets vej. Jeg synes det er lidt tamt.

Nitten
Superliga
Superliga
Indlæg: 748
Tilmeldt: 18. apr 2015, 20:07
Favoritspiller: Søren dissing
Geografisk sted: Nørresundby

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 17.03.2019

Indlæg af Nitten » 2. apr 2019, 15:32

Gamen skrev:
2. apr 2019, 15:28
Yankee skrev:
2. apr 2019, 15:16
Ja, som jeg sagde før, bør det selvfølgelig klares med en påtale og en undskyldning. Glimrende :thumbsup:
Leverpostejs-AaB under Allan Gaarde :cool:

Mon ikke Schors havde benyttet denne lejlighed til at køre aarhusianerne i sænk. I sidste ende ligger fejlen jo bl.a. hos Sideline Sports, men der er da absolut ingen tvivl om at AGF har et massivt forklaringsproblem.
Eller at Allan k har glemt at meddele sideline at han har skiftet klub.

Gamen

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 17.03.2019

Indlæg af Gamen » 2. apr 2019, 15:34

Nitten skrev:
2. apr 2019, 15:32
Eller at Allan k har glemt at meddele sideline at han har skiftet klub.
Ja, han virker heller ikke for smart. Det skrev jeg også i mit første indlæg om den her sag - at det sagtens kunne være tilfældet at han havde begået fejl her.
Det er lidt amatøragtigt, med modsat AGF har han ikke aktivt udnyttet sin adgang. Utroligt, at den får lov til at lande sådan her.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 17.03.2019

Indlæg af Pastorius » 2. apr 2019, 15:41

Gamen skrev:
Yankee skrev:
2. apr 2019, 15:16
Ja, som jeg sagde før, bør det selvfølgelig klares med en påtale og en undskyldning. Glimrende :thumbsup:
Leverpostejs-AaB under Allan Gaarde :cool:

Mon ikke Schors havde benyttet denne lejlighed til at køre aarhusianerne i sænk. I sidste ende ligger fejlen jo bl.a. hos Sideline Sports, men der er da absolut ingen tvivl om at AGF har et massivt forklaringsproblem.

Det klappes af med en CBS Special - diplomatiets vej. Jeg synes det er lidt tamt.
Der er absolut intet at udsætte på AaB eller Gaarde indtil videre.

Medmindre han kan bevise at AGF aktivt har brugt oplysningerne uretmæssigt er det selvfølgelig måden at håndtere det på.

....som sagt er jeg ikke sikker på at sagen dør her. Hvis Stiften og EB’’s kilder er stærke nok, så kommer der til at blive rodet videre i det her, og AaB kan stille og roligt koncentrere sig om at vinde de næste to kampe i pokalturneringen, mens de overskudsagtigt sidder og gnider sig i hænderne mens GF bliver trukket videre rundt i manegen.

Jeg synes det er tæt på perfekt.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 17.03.2019

Indlæg af Hanga » 2. apr 2019, 15:53

Pastorius skrev:
2. apr 2019, 15:41
Gamen skrev:
Yankee skrev:
2. apr 2019, 15:16
Ja, som jeg sagde før, bør det selvfølgelig klares med en påtale og en undskyldning. Glimrende :thumbsup:
Leverpostejs-AaB under Allan Gaarde :cool:

Mon ikke Schors havde benyttet denne lejlighed til at køre aarhusianerne i sænk. I sidste ende ligger fejlen jo bl.a. hos Sideline Sports, men der er da absolut ingen tvivl om at AGF har et massivt forklaringsproblem.

Det klappes af med en CBS Special - diplomatiets vej. Jeg synes det er lidt tamt.
Der er absolut intet at udsætte på AaB eller Gaarde indtil videre.

Medmindre han kan bevise at AGF aktivt har brugt oplysningerne uretmæssigt er det selvfølgelig måden at håndtere det på.

....som sagt er jeg ikke sikker på at sagen dør her. Hvis Stiften og EB’’s kilder er stærke nok, så kommer der til at blive rodet videre i det her, og AaB kan stille og roligt koncentrere sig om at vinde de næste to kampe i pokalturneringen, mens de overskudsagtigt sidder og gnider sig i hænderne mens GF bliver trukket videre rundt i manegen.

Jeg synes det er tæt på perfekt.
Jeg er helt enig.

Som Yankee var inde på var der ingen grund til at AaB skulle trække AGF rundt i det juridiske system da skaden hos os trods alt er meget begrænset. Derimod er der ingen tvivl om at AGF fremstår meget utroværdige i denne her sag, og medierne skal nok grave videre. Jeg tror ikke et sekund på at AGF ikke har brugt materialet som de ellers påstår.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

johnfrank
2. div
2. div
Indlæg: 155
Tilmeldt: 9. mar 2010, 08:31

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 17.03.2019

Indlæg af johnfrank » 2. apr 2019, 16:01

Slap nu af. Alle ved jo at vi ikke scouter. Eller hvis det er gaardes scouting så er det måske godt hvis gf tager dem for næsen af os.





sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 17.03.2019

Indlæg af sulakvelidze » 2. apr 2019, 16:03

Gamen skrev:
2. apr 2019, 15:28
Yankee skrev:
2. apr 2019, 15:16
Ja, som jeg sagde før, bør det selvfølgelig klares med en påtale og en undskyldning. Glimrende :thumbsup:
Leverpostejs-AaB under Allan Gaarde :cool:

Mon ikke Schors havde benyttet denne lejlighed til at køre aarhusianerne i sænk. I sidste ende ligger fejlen jo bl.a. hos Sideline Sports, men der er da absolut ingen tvivl om at AGF har et massivt forklaringsproblem.

Det klappes af med en CBS Special - diplomatiets vej. Jeg synes det er lidt tamt.
Jeg er enig, den kunne godt have fået lidt mere bacon og mindre postej. Om ikke andet kunne Gaarde have ladet Jacob Nielsen svede lidt i mediemøllen - alene som tak for hans ret offensive forsvar i aftes, hvor han forsøgte at spinne historien over på AaB.

Vi kan konstatere, at han siden har rykket sig så meget, at AGF nu vil beklage en sag de for mindre end et døgn siden hårdnakket nægtede at have begået urent trav i. Så om ikke andet har Jacob Nielsen da tabt på troværdigheden.

Jeg synes ikke, det er Gaardes opgave at redde AGF ud af en knibe ved at hjælpe dem med at lukke en sag, der var ubehagelig for dem. AGF holdt kæft om deres viden om datafejlen både før, under og efter kampen i Aalborg. Mens de sad på stadion vidste de, at de havde haft adgang til AaB-info, de ikke måtte se. Og de holdt deres kæft om det. Det burde Gaarde være så pissed over, at han lod dem svede i deres eget fedt, da sagen eksploderede i stedet for at hjælpe dem med at lukke den i løbet af et døgn.

Men man kan jo håbe, at medierne kører den videre og konfronterer Jacob Nielsen med diverse ubehageligheder.

salling23
Superliga
Superliga
Indlæg: 514
Tilmeldt: 22. jan 2010, 17:58

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 17.03.2019

Indlæg af salling23 » 2. apr 2019, 16:48

I behøver ikke være i tvivl om at vi bliver hevet gennem mediemøllen.

Schouby hader Jacob Nielsen - det har han gjort siden Jacob som direktør i Randers kørte ham ud på røv og albuer i en udgave af Fodbold Uden Filter.

Ekstrabladet er allerede ude med en stramning af beklagelsen - nu er den blevet til en breaking historie
AGF Inrømmer : Undskyld AaB

Som GFere er det ikke noget vi ikke har prøvet før, så det klarer vi nok.
Om der skal ryge et hovede eller to på det - det skulle i så fald skyldes et internt problem, hvor én eller flere har løjet for andre
Sex er ligesom bridge. Har man ikke en ordentlig makker må man have en god hånd
(Monrad og Rislund)

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 17.03.2019

Indlæg af Pastorius » 2. apr 2019, 17:12

Nogen der kan læse med her?

https://stiften.dk/artikel/568831
Med venlig Hilsen
--
Robert

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1988
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 17.03.2019

Indlæg af 9520AaB » 2. apr 2019, 17:23

salling23 skrev:I behøver ikke være i tvivl om at vi bliver hevet gennem mediemøllen.

Schouby hader Jacob Nielsen - det har han gjort siden Jacob som direktør i Randers kørte ham ud på røv og albuer i en udgave af Fodbold Uden Filter.

Ekstrabladet er allerede ude med en stramning af beklagelsen - nu er den blevet til en breaking historie
AGF Inrømmer : Undskyld AaB

Som GFere er det ikke noget vi ikke har prøvet før, så det klarer vi nok.
Om der skal ryge et hovede eller to på det - det skulle i så fald skyldes et internt problem, hvor én eller flere har løjet for andre
Det AGF har gjort i dag, ja det skulle de have gjort med det samme.
Jeg vil overhovedet ikke putte det juridiske i dette, for det aner jeg intet om.
Men i min verden, det moralske, indrøm for fanden med det samme at man har dummet sig, stik en undskyldning og kom videre.
Hvis der ruller hoveder i AGF så bør det være den presseansvarlige. Han har sgu guidet direktionen for dumt her.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Gamen

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 17.03.2019

Indlæg af Gamen » 2. apr 2019, 17:30

Pastorius skrev:
2. apr 2019, 17:12
Nogen der kan læse med her?

https://stiften.dk/artikel/568831
Eller her:
https://ekstrabladet.dk/plus/sportogspi ... ma/7578961

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 17.03.2019

Indlæg af Pastorius » 2. apr 2019, 17:33

Og her er en til plus-abo på nordjyske: https://nordjyske.dk/plus/sport/efter-s ... 85b7bbca81
Med venlig Hilsen
--
Robert

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 17.03.2019

Indlæg af Hovedet » 2. apr 2019, 17:44

Pastorius skrev:
2. apr 2019, 15:41
Gamen skrev:
Yankee skrev:
2. apr 2019, 15:16
Ja, som jeg sagde før, bør det selvfølgelig klares med en påtale og en undskyldning. Glimrende :thumbsup:
Leverpostejs-AaB under Allan Gaarde :cool:

Mon ikke Schors havde benyttet denne lejlighed til at køre aarhusianerne i sænk. I sidste ende ligger fejlen jo bl.a. hos Sideline Sports, men der er da absolut ingen tvivl om at AGF har et massivt forklaringsproblem.

Det klappes af med en CBS Special - diplomatiets vej. Jeg synes det er lidt tamt.
Der er absolut intet at udsætte på AaB eller Gaarde indtil videre.

Medmindre han kan bevise at AGF aktivt har brugt oplysningerne uretmæssigt er det selvfølgelig måden at håndtere det på.

....som sagt er jeg ikke sikker på at sagen dør her. Hvis Stiften og EB’’s kilder er stærke nok, så kommer der til at blive rodet videre i det her, og AaB kan stille og roligt koncentrere sig om at vinde de næste to kampe i pokalturneringen, mens de overskudsagtigt sidder og gnider sig i hænderne mens GF bliver trukket videre rundt i manegen.

Jeg synes det er tæt på perfekt.
Men måske vi skulle være gået skridtet videre. Kombinationen af baneinvasionen under pokalsemifinalen mellem AGF og AaB i 2016, hvor tusindevis af AGF-bøller angreb AaBs spillere samt AGFs storstilede industispionage mod samme AaB i år burde retteligt resultere i, at pokalfinalen mellem FCK og AGF i 2016 spilles om med AaB som den ene part. Det åbner så også for en ny doubletitel til AaB i år - denne gang to sejre i pokalturneringen - og flugter således med vores målsætning om at levere et godt resultat hvert femte år :-)

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 17.03.2019

Indlæg af Forza » 2. apr 2019, 17:46

Taler kilderne sandt om at man har været inde over 10 gange på siden, så forstår jeg simpelthen ikke AaB går med til at lukke sagen her.

Allan Gaarde har dog håndteret sagen top professionelt. Vi er som klub over slagsmål i medierne. Jakob Nielsen har ofte brændt nallerne i medierne og hans antydelser igår om at AaB muligvis havde set deres data samt at AaB’s ageren er “mistænkelig” klinger ret hult i dag.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 17.03.2019

Indlæg af Pastorius » 2. apr 2019, 18:19

Forza skrev:
2. apr 2019, 17:46
Taler kilderne sandt om at man har været inde over 10 gange på siden, så forstår jeg simpelthen ikke AaB går med til at lukke sagen her.

Allan Gaarde har dog håndteret sagen top professionelt. Vi er som klub over slagsmål i medierne. Jakob Nielsen har ofte brændt nallerne i medierne og hans antydelser igår om at AaB muligvis havde set deres data samt at AaB’s ageren er “mistænkelig” klinger ret hult i dag.
Hvad tænker du der ville ske, hvis kilderne taler sandt og AaB blev ved med at forfølge det?

Mit bud er:
- Absolut ingen sportslige konsekvenser i denne sæson, så AaB forbliver hvor de er. Det ville være for uoverskueligt at ændre. Muligvis fradrag af point og financiel bøde næste sæson (hvilket er tæt på ligegyldigt).
- AGF kunne blive tvunget til at fyre Jacob Nielsen eller David Nielsen og nogle af de andre involverede, med stor sandsynlighed for at deres afløsere var mere kompetente.
- AaB ville bruge en masse energi på sagen, fremfor at koncentrere sig om pokalkampe og sekundært om kval-kampe, samtidig med at det også ville tage fokus fra hvad der skal ske omkring transfervinduet.

Jeg ser ikke meget upside i at køre sagen til ende.

Som det er nu, bliver AGF stadig vredet gennem møllen, og kommer sandsynligvis til at høre om det her rigtig længe. Samtidig er det langt bedre markedsføring for opgørene mellem AaB og AGF end kampene og den lidt kunstige talen op har været tidligere.

Den del kunne selvfølgelig være blevet endnu skarpere, ved en lang og blodig pressefejde.

Endelig har AaB eftersigende haft advokater på sagen siden kampen, uden de har fundet noget at gå videre med strafferetsligt.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3158
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 17.03.2019

Indlæg af Gnu » 2. apr 2019, 18:56

Pastorius skrev:
2. apr 2019, 15:41
Gamen skrev:
Yankee skrev:
2. apr 2019, 15:16
Ja, som jeg sagde før, bør det selvfølgelig klares med en påtale og en undskyldning. Glimrende :thumbsup:
Leverpostejs-AaB under Allan Gaarde :cool:

Mon ikke Schors havde benyttet denne lejlighed til at køre aarhusianerne i sænk. I sidste ende ligger fejlen jo bl.a. hos Sideline Sports, men der er da absolut ingen tvivl om at AGF har et massivt forklaringsproblem.

Det klappes af med en CBS Special - diplomatiets vej. Jeg synes det er lidt tamt.
Der er absolut intet at udsætte på AaB eller Gaarde indtil videre.

Medmindre han kan bevise at AGF aktivt har brugt oplysningerne uretmæssigt er det selvfølgelig måden at håndtere det på.

....som sagt er jeg ikke sikker på at sagen dør her. Hvis Stiften og EB’’s kilder er stærke nok, så kommer der til at blive rodet videre i det her, og AaB kan stille og roligt koncentrere sig om at vinde de næste to kampe i pokalturneringen, mens de overskudsagtigt sidder og gnider sig i hænderne mens GF bliver trukket videre rundt i manegen.

Jeg synes det er tæt på perfekt.
Men hvad skal pressen gå videre med, når de parter har lukket sagen? Hvor skal de få skyts fra? Jojo, tågehornene Jan Schouby og Allan Olsen kan da godt skrive en “analyse” eller en klumme, men det rykker jo lige præcis intet.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Kamptråd: AaB - AGF, 17.03.2019

Indlæg af Forza » 2. apr 2019, 19:12

Pastorius skrev:
2. apr 2019, 18:19
Forza skrev:
2. apr 2019, 17:46
Taler kilderne sandt om at man har været inde over 10 gange på siden, så forstår jeg simpelthen ikke AaB går med til at lukke sagen her.

Allan Gaarde har dog håndteret sagen top professionelt. Vi er som klub over slagsmål i medierne. Jakob Nielsen har ofte brændt nallerne i medierne og hans antydelser igår om at AaB muligvis havde set deres data samt at AaB’s ageren er “mistænkelig” klinger ret hult i dag.
Hvad tænker du der ville ske, hvis kilderne taler sandt og AaB blev ved med at forfølge det?

Mit bud er:
- Absolut ingen sportslige konsekvenser i denne sæson, så AaB forbliver hvor de er. Det ville være for uoverskueligt at ændre. Muligvis fradrag af point og financiel bøde næste sæson (hvilket er tæt på ligegyldigt).
- AGF kunne blive tvunget til at fyre Jacob Nielsen eller David Nielsen og nogle af de andre involverede, med stor sandsynlighed for at deres afløsere var mere kompetente.
- AaB ville bruge en masse energi på sagen, fremfor at koncentrere sig om pokalkampe og sekundært om kval-kampe, samtidig med at det også ville tage fokus fra hvad der skal ske omkring transfervinduet.

Jeg ser ikke meget upside i at køre sagen til ende.

Som det er nu, bliver AGF stadig vredet gennem møllen, og kommer sandsynligvis til at høre om det her rigtig længe. Samtidig er det langt bedre markedsføring for opgørene mellem AaB og AGF end kampene og den lidt kunstige talen op har været tidligere.

Den del kunne selvfølgelig være blevet endnu skarpere, ved en lang og blodig pressefejde.

Endelig har AaB eftersigende haft advokater på sagen siden kampen, uden de har fundet noget at gå videre med strafferetsligt.
Jeg er egentlig meget enig i det du skriver. Jeg mener dog at såfremt det er korrekt at man har benyttet dette login 10 gange så er Jakob Nielsens ord + AGF’s undskyldning baseret på en lodret løgn. Det synes jeg ikke man skal lade dem slippe afsted med.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Besvar