Kamptråd: Vendsyssel FF - AaB, 13.04.2019

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4241
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Kamptråd: Vendsyssel FF - AaB, 13.04.2019

Indlæg af Klaus » 13. apr 2019, 20:16

Kristian skrev:
13. apr 2019, 19:41
Kan godt ske det er en menneskelig reaktion, men kan simpelhen ikke passe, at man skal falde så meget i niveau og komme med så elendig et udtryk.
Men er det nu rigtigt???? Er vi reelt faldet i niveau de sidste 3 kampe???? Jeg husker tilbage på en perlerække af elendige kampe i denne sæson med 0-3 mod Randers som højdepunktet, men også hjemmenederlag til Vendsyssel og Esbjerg var der oppe ad. Lige efter vi slap af med Wieghorst fik vi en reaktion fra spillerne, men nu er vi tydeligvis tilbage, hvor vi kom fra. Få chancer, dårlig indstilling og ligegyldig attitude... Den gode nyhed må være, at vores leddelse har evalueret situationen og naturligvis handler derefter. Man valgte at give Friis en ny kontrakt på trods af en yderst dårlig pointhøst, ingen indfrielse af målsætningen og en fortsat pinlig hjemmebane. Det må betyde, at man er sikker på, at man i Friis har den rigtige træner.

Da vi spillemæssigt stadigvæk er pivringe, og det åbenbart ikke er hos træneren problemet ligger, ja så må man jo have analyseret sig frem til, at det er råmaterialet, nemlig spillerne den er gal med. Derfor tænker jeg, vi kan forvente et yderst aggressivt transfervindue, ellers giver den lange kontrakt til Friis ingen mening.

Hvor skal vi så forstærkes. Ja vi har vel følgende spillere, der er klar til et top6-hold lige nu. Rinne, Ahlmann, Okore, Kusk, Lucas og Van Wert. Af talenter tænker jeg Abildgaard også burde være klar til en startopstilling. Det betyder 4 nye spillere der skal kunne gå direkte ind i startopstillingen. 2 i forsvaret og 2 på midtbanen....

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9607
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kamptråd: Vendsyssel FF - AaB, 13.04.2019

Indlæg af Buzz Killington » 13. apr 2019, 20:17

Maglau skrev:
13. apr 2019, 20:10
Aalborg frederikshavner skrev:
13. apr 2019, 20:06
Gamling skrev:
13. apr 2019, 19:54
Strategien er jo som fortsat at forsøge en Blackberry eller videoudlejning fra Block Buster - et uddateret produkt som folk er ligeglade med. Det brede publikum og mulige sponsorer giver ikke en kæft for om 15 eller 17 hjemmesønner er i truppen eller om Aalborg engang var en fabriksby. De vil være en del af en moderne succes og det er AaB på ingen måde i disse år.
For min skyld er jeg bedøvende ligeglad med om vi har 11 nordjyder eller 11 mexicanere i startopstillingen, jeg vil bare opnå de bedst mulige resultater
Det er så din holdning jeg gider ikke se et hold som Brøndby med 11 udlændinge. Heldigvis deler klubben samme holdning og strategi.
Jeg har nu også en snigende fornemmelse om at det langsigtede mål faktisk er at vinde så mange kampe som overhovedet muligt, hvor man så ser talentudviklingen som midlet til det mål og ikke et mål i sig selv. Sà hvis frederikshavnerne 2.0 har en business case for hvordan man på sigt opnår mest økonomisk og dermed sportslig fremgang med udelukkende mexicanere på holdet, så tror jeg da godt man vil lytte.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4329
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Kamptråd: Vendsyssel FF - AaB, 13.04.2019

Indlæg af Kristian » 13. apr 2019, 20:29

Klaus skrev:
13. apr 2019, 20:16
Kristian skrev:
13. apr 2019, 19:41
Kan godt ske det er en menneskelig reaktion, men kan simpelhen ikke passe, at man skal falde så meget i niveau og komme med så elendig et udtryk.
Men er det nu rigtigt???? Er vi reelt faldet i niveau de sidste 3 kampe???? Jeg husker tilbage på en perlerække af elendige kampe i denne sæson med 0-3 mod Randers som højdepunktet, men også hjemmenederlag til Vendsyssel og Esbjerg var der oppe ad. Lige efter vi slap af med Wieghorst fik vi en reaktion fra spillerne, men nu er vi tydeligvis tilbage, hvor vi kom fra. Få chancer, dårlig indstilling og ligegyldig attitude... Den gode nyhed må være, at vores leddelse har evalueret situationen og naturligvis handler derefter. Man valgte at give Friis en 3-årig kontrakt på trods af en yderst dårlig pointhøst, ingen indfrielse af målsætningen og en fortsat pinlig hjemmebane. Det må betyde, at man er sikker på, at man i Friis har den rigtige træner.

Da vi spillemæssigt stadigvæk er pivringe, og det åbenbart ikke er hos trænerens problemet ligger, ja så må man jo have analyseret sig frem til, at det er råmaterialet, nemlig spillerne den er gal med. Derfor tænker jeg, vi kan forvente et yderst aggressivt transfervindue, ellers giver den lange kontrakt til Friis ingen mening.

Hvor skal vi så forstærkes. Ja vi har vel følgende spillere, der er klar til et top6-hold lige nu. Rinne, Ahlmann, Okore, Kusk, Lucas og Van Wert. Af talenter tænker jeg Abildgaard også burde være klar til en startopstilling. Det betyder 4 nye spillere der skal kunne gå direkte ind i startopstillingen. 2 i forsvaret og 2 på midtbanen....
Hvis vi isoleret set lige tager kampen i dag, kan vi vel godt blive enige om at det er "rigtigt".

Jeg er enig med din analyse omkring hvem der er klar til at spile på et top 6 hold af dem vi har i truppen,
Udfordringen ligger på midtbanen og har det gjort længe. ALT for længe.

MC er seriøst bare ikke top 6 materiale. Går dælme for langsomt.
Abildgaard skal have en makker med ro på bolden og overblik og kan vende mod angrebet og sætte spillerne omkring ham op.

I forsvaret gør Ross det jo godt i dag og viser han er fremtiden. Men det er måske lige lovlig hurtigt at give ham det ansvar i foråret.
Lav en kort kontrakt med en etableret der kender ligaen.

Ville gerne se en RIGTIG kantspiller til den venstrekant. Vi har ikke løst problemet siden Thomsen forlod os.
Thellufsen virker ikke til at finde melodien og Børsting er ikke andet end indskifter på et top 6 mandskab.

Højre back er bare et problem og løsningen er ikke PK eller Pallesen.

Angrebet med Weert og Lucas er som sådan ok, og tror AaB smider Kaufmann ind som 3 valg og Wessam er jeg sq lidt ambilivent med. Mener han burde et niveau ned og tage en tørn i 1.div.
------------------
mvh Kristian

Gamling
Superliga
Superliga
Indlæg: 631
Tilmeldt: 8. jul 2005, 21:48
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: København

Re: Kamptråd: Vendsyssel FF - AaB, 13.04.2019

Indlæg af Gamling » 13. apr 2019, 20:37

Maglau skrev:
13. apr 2019, 20:10
Aalborg frederikshavner skrev:
13. apr 2019, 20:06
Gamling skrev:
13. apr 2019, 19:54
Strategien er jo som fortsat at forsøge en Blackberry eller videoudlejning fra Block Buster - et uddateret produkt som folk er ligeglade med. Det brede publikum og mulige sponsorer giver ikke en kæft for om 15 eller 17 hjemmesønner er i truppen eller om Aalborg engang var en fabriksby. De vil være en del af en moderne succes og det er AaB på ingen måde i disse år.
For min skyld er jeg bedøvende ligeglad med om vi har 11 nordjyder eller 11 mexicanere i startopstillingen, jeg vil bare opnå de bedst mulige resultater
Det er så din holdning jeg gider ikke se et hold som Brøndby med 11 udlændinge. Heldigvis deler klubben samme holdning og strategi.
Og den kan de så sidde i bestyrelsen i loungen og klappe sig selv på ryggen over mens de skuer ud over et stadigt mere mennesketomt stadion og oplevelseschefen serverer kaffe for de få fremmødte sponsorer. Siger ikke vi skal være et nyt Brøndby anno 2019, men bare at det totale fokus på bare at optimere antallet af hjemmesønner ikke fører til en skid andet end publikums- og sponsorflugt og deraf følgende økonomisk nedgang.
Gamling
"Ib Simonsen forever"

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4329
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Kamptråd: Vendsyssel FF - AaB, 13.04.2019

Indlæg af Kristian » 13. apr 2019, 20:39

Gamling skrev:
13. apr 2019, 20:37
Maglau skrev:
13. apr 2019, 20:10
Aalborg frederikshavner skrev:
13. apr 2019, 20:06
Gamling skrev:
13. apr 2019, 19:54
Strategien er jo som fortsat at forsøge en Blackberry eller videoudlejning fra Block Buster - et uddateret produkt som folk er ligeglade med. Det brede publikum og mulige sponsorer giver ikke en kæft for om 15 eller 17 hjemmesønner er i truppen eller om Aalborg engang var en fabriksby. De vil være en del af en moderne succes og det er AaB på ingen måde i disse år.
For min skyld er jeg bedøvende ligeglad med om vi har 11 nordjyder eller 11 mexicanere i startopstillingen, jeg vil bare opnå de bedst mulige resultater
Det er så din holdning jeg gider ikke se et hold som Brøndby med 11 udlændinge. Heldigvis deler klubben samme holdning og strategi.
Og den kan de så sidde i bestyrelsen i loungen og klappe sig selv på ryggen over mens de skuer ud over et stadigt mere mennesketomt stadion og oplevelseschefen serverer kaffe for de få fremmødte sponsorer. Siger ikke vi skal være et nyt Brøndby anno 2019, men bare at det totale fokus på bare at optimere antallet af hjemmesønner ikke fører til en skid andet end publikums- og sponsorflugt og deraf følgende økonomisk nedgang.
Som Risgård sagde i Ripodsten senest.

Nordjyderne er ligeglade med om spillerne er nordjyder eller om det er Nomvethe der render rundt. Det er resultaterne det handler om...
------------------
mvh Kristian

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7816
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Kamptråd: Vendsyssel FF - AaB, 13.04.2019

Indlæg af Forza » 13. apr 2019, 20:45

Kristian skrev:
13. apr 2019, 20:39
Gamling skrev:
13. apr 2019, 20:37
Maglau skrev:
13. apr 2019, 20:10
Aalborg frederikshavner skrev:
13. apr 2019, 20:06
Gamling skrev:
13. apr 2019, 19:54
Strategien er jo som fortsat at forsøge en Blackberry eller videoudlejning fra Block Buster - et uddateret produkt som folk er ligeglade med. Det brede publikum og mulige sponsorer giver ikke en kæft for om 15 eller 17 hjemmesønner er i truppen eller om Aalborg engang var en fabriksby. De vil være en del af en moderne succes og det er AaB på ingen måde i disse år.
For min skyld er jeg bedøvende ligeglad med om vi har 11 nordjyder eller 11 mexicanere i startopstillingen, jeg vil bare opnå de bedst mulige resultater
Det er så din holdning jeg gider ikke se et hold som Brøndby med 11 udlændinge. Heldigvis deler klubben samme holdning og strategi.
Og den kan de så sidde i bestyrelsen i loungen og klappe sig selv på ryggen over mens de skuer ud over et stadigt mere mennesketomt stadion og oplevelseschefen serverer kaffe for de få fremmødte sponsorer. Siger ikke vi skal være et nyt Brøndby anno 2019, men bare at det totale fokus på bare at optimere antallet af hjemmesønner ikke fører til en skid andet end publikums- og sponsorflugt og deraf følgende økonomisk nedgang.
Som Risgård sagde i Ripodsten senest.

Nordjyderne er ligeglade med om spillerne er nordjyder eller om det er Nomvethe der render rundt. Det er resultaterne det handler om...
Og Risgård ramte jo hovedet på sømmet - i modsætningen til de meldinger man får fra Hornevej. Jeg er allerede træt af at høre om Nordkraften.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13644
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: Vendsyssel FF - AaB, 13.04.2019

Indlæg af Funky » 13. apr 2019, 21:54

Klaus skrev:
13. apr 2019, 20:16
Kristian skrev:
13. apr 2019, 19:41
Kan godt ske det er en menneskelig reaktion, men kan simpelhen ikke passe, at man skal falde så meget i niveau og komme med så elendig et udtryk.
Men er det nu rigtigt???? Er vi reelt faldet i niveau de sidste 3 kampe???? Jeg husker tilbage på en perlerække af elendige kampe i denne sæson med 0-3 mod Randers som højdepunktet, men også hjemmenederlag til Vendsyssel og Esbjerg var der oppe ad. Lige efter vi slap af med Wieghorst fik vi en reaktion fra spillerne, men nu er vi tydeligvis tilbage, hvor vi kom fra. Få chancer, dårlig indstilling og ligegyldig attitude... Den gode nyhed må være, at vores leddelse har evalueret situationen og naturligvis handler derefter. Man valgte at give Friis en ny kontrakt på trods af en yderst dårlig pointhøst, ingen indfrielse af målsætningen og en fortsat pinlig hjemmebane. Det må betyde, at man er sikker på, at man i Friis har den rigtige træner.

Da vi spillemæssigt stadigvæk er pivringe, og det åbenbart ikke er hos træneren problemet ligger, ja så må man jo have analyseret sig frem til, at det er råmaterialet, nemlig spillerne den er gal med. Derfor tænker jeg, vi kan forvente et yderst aggressivt transfervindue, ellers giver den lange kontrakt til Friis ingen mening.

Hvor skal vi så forstærkes. Ja vi har vel følgende spillere, der er klar til et top6-hold lige nu. Rinne, Ahlmann, Okore, Kusk, Lucas og Van Wert. Af talenter tænker jeg Abildgaard også burde være klar til en startopstilling. Det betyder 4 nye spillere der skal kunne gå direkte ind i startopstillingen. 2 i forsvaret og 2 på midtbanen....
Altid farligt at sætte næste sæsons hold efter så pivringe 55 minutter som i dag, men altså...er Ahlmann virkelig en bærende kraft? Er Kusk? Kan MC og Thellufsen nogensinde blive det? MC så nok engang ud til simpelthen bare ikke at kunne være med så snart tempoet bliver skruet lidt op. Så ryger overblikket.

Noget af det, jeg også bekymrer mig over, det er hvor utroligt svagt vores forsvar står i billedet på høje bolde. Det er altså helt galt med både placeringsevne og luftstyrke, og modstanderne skaber panik og chancer alt, alt for nemt ved at hælde høje bolde ind i feltet.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3168
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Kamptråd: Vendsyssel FF - AaB, 13.04.2019

Indlæg af Gnu » 14. apr 2019, 11:26

baresi skrev:
13. apr 2019, 19:39
Gnu skrev:
13. apr 2019, 19:07
Jeg forstår virkelig ikke, at I kan hidse jer sådan op. For AaB var det her en træningskamp, det var det ikke for Vendsyssel, så det var da et ret forudsigeligt resultat, når den ene part har noget på spil, og den anden ikke har.

Om vi møder det ene eller det andet hold fra den anden pulje er fuldstændig ligegyldigt. I kan roligt forvente samme indstilling på onsdag, for det er jo endnu en træningskamp.
Arrogant at sige de ikke har noget at spille for
Ridser bare lidt op her:
Bedste af bund 6 - mulighed for Europa
Sine fans
Sine aktionærer (heraf mange fans)
Aalborg / Nordjylland
Ikke mindst SIG selv som spiller
Værdighed
Selvtillid
Soonsorer og mulighed for at finde nye
Antal tilskuere
Der ER så meget signalværdi i den måde man angriber sådan en situation her på men magelighed hjælper dem godt nok ikke...
det er pinligt

Men måske det var ironisk ment - svært at tyde 😊
:D :D :D

Seriøst? "Kom så gutter, så er det nu! Vi skal fandme vise at vi er de bedste af de dårligste!"

Tror du selv på det?
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Kamptråd: Vendsyssel FF - AaB, 13.04.2019

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 14. apr 2019, 12:21

Gnu skrev:
14. apr 2019, 11:26
baresi skrev:
13. apr 2019, 19:39
Gnu skrev:
13. apr 2019, 19:07
Jeg forstår virkelig ikke, at I kan hidse jer sådan op. For AaB var det her en træningskamp, det var det ikke for Vendsyssel, så det var da et ret forudsigeligt resultat, når den ene part har noget på spil, og den anden ikke har.

Om vi møder det ene eller det andet hold fra den anden pulje er fuldstændig ligegyldigt. I kan roligt forvente samme indstilling på onsdag, for det er jo endnu en træningskamp.
Arrogant at sige de ikke har noget at spille for
Ridser bare lidt op her:
Bedste af bund 6 - mulighed for Europa
Sine fans
Sine aktionærer (heraf mange fans)
Aalborg / Nordjylland
Ikke mindst SIG selv som spiller
Værdighed
Selvtillid
Soonsorer og mulighed for at finde nye
Antal tilskuere
Der ER så meget signalværdi i den måde man angriber sådan en situation her på men magelighed hjælper dem godt nok ikke...
det er pinligt

Men måske det var ironisk ment - svært at tyde 😊
:D :D :D

Seriøst? "Kom så gutter, så er det nu! Vi skal fandme vise at vi er de bedste af de dårligste!"

Tror du selv på det?
Om ikke andet var der nogle spillere som i den grad havde noget at bevise, her tænker jeg på Thellufsen, Abou Ali og Ross. Der var ingen af dem som formåede at gribe chancen og for Thellufsens vedkommende ligner han endnu en spiller som er gået helt i stå.

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3571
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Kamptråd: Vendsyssel FF - AaB, 13.04.2019

Indlæg af Hovedet » 14. apr 2019, 13:06

Gnu skrev:
13. apr 2019, 19:30
Nitten skrev:
13. apr 2019, 19:21
Gnu skrev:
13. apr 2019, 19:16
MrDomoon skrev:
13. apr 2019, 19:11
Gnu skrev:
13. apr 2019, 19:07
Jeg forstår virkelig ikke, at I kan hidse jer sådan op. For AaB var det her en træningskamp, det var det ikke for Vendsyssel, så det var da et ret forudsigeligt resultat, når den ene part har noget på spil, og den anden ikke har.

Om vi møder det ene eller det andet hold fra den anden pulje er fuldstændig ligegyldigt. I kan roligt forvente samme indstilling på onsdag, for det er jo endnu en træningskamp.
Ah ja! Gad vide hvordan vi er havnet i en situation hvor vi skal spille 6 træningskampe i det første omgang. Hmmmm... 🤔
En stor del af forklaringen er jo en defekt turneringsstruktur, som gør det muligt at indtil flere hold kan komme til at spille en lang række træningskampe midt i sæsonen.

Så det du siger er at profesionelle fodboldspillere ikke formår at sætte sig op til kamp med naboklubben, lillebroren eller hvad man nu kan kalde Vendsyssel. Det er en skændsel og hån mod alle fans, sponsorere osv der følger klubben.

Det værste er faktisk ikke selve nederlaget, men måden. Ingen fight, ingen chancer, intet der bare viser at man gider. Det er hån !
Ja, det er det, jeg siger, og det er der ikke noget som helst underligt i. Der er intet på spil for AaB, og så præsterer man altså ikke helt så godt, som hvis der var noget, man kunne opnå. Det er en helt almindelig menneskelig reaktion.

For Vendsyssel er det derimod lige omvendt. De kæmper for livet, så de løber lige et par meter ekstra og kæmper lidt hårdere. Også dét er helt almindeligt.
Enig. Hvorfor hidse sig så voldsomt op over den kamp? Hvis de havde tabt med 5 mål måske, men faktum er jo, at AaB gik direkte fra at spille med om bronze og europæiske placeringer, indtil et afsindigt drop i overtiden i Esbjerg sendte klubben ud i en ligegyldig træningsturnering i turneringsformen, der garanterer, at ingen hold spiller betydningsløse kampe - haha i øvrigt. Problemet er, hvor langt ned AaB kan komme i kadence, inden de rigtige kampe venter.

DenGamleMand
1. div
1. div
Indlæg: 417
Tilmeldt: 29. maj 2017, 11:34

Re: Kamptråd: Vendsyssel FF - AaB, 13.04.2019

Indlæg af DenGamleMand » 14. apr 2019, 13:07

Gnu skrev:
14. apr 2019, 11:26
baresi skrev:
13. apr 2019, 19:39
Gnu skrev:
13. apr 2019, 19:07
Jeg forstår virkelig ikke, at I kan hidse jer sådan op. For AaB var det her en træningskamp, det var det ikke for Vendsyssel, så det var da et ret forudsigeligt resultat, når den ene part har noget på spil, og den anden ikke har.

Om vi møder det ene eller det andet hold fra den anden pulje er fuldstændig ligegyldigt. I kan roligt forvente samme indstilling på onsdag, for det er jo endnu en træningskamp.
Arrogant at sige de ikke har noget at spille for
Ridser bare lidt op her:
Bedste af bund 6 - mulighed for Europa
Sine fans
Sine aktionærer (heraf mange fans)
Aalborg / Nordjylland
Ikke mindst SIG selv som spiller
Værdighed
Selvtillid
Soonsorer og mulighed for at finde nye
Antal tilskuere
Der ER så meget signalværdi i den måde man angriber sådan en situation her på men magelighed hjælper dem godt nok ikke...
det er pinligt

Men måske det var ironisk ment - svært at tyde 😊
:D :D :D

Seriøst? "Kom så gutter, så er det nu! Vi skal fandme vise at vi er de bedste af de dårligste!"

Tror du selv på det?
Det virker umiddelbart ikke som et problem i Randers?
VAR - nej tak!

Hader AGF.

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3571
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Kamptråd: Vendsyssel FF - AaB, 13.04.2019

Indlæg af Hovedet » 14. apr 2019, 13:08

Maglau skrev:
13. apr 2019, 20:10
Aalborg frederikshavner skrev:
13. apr 2019, 20:06
Gamling skrev:
13. apr 2019, 19:54
Strategien er jo som fortsat at forsøge en Blackberry eller videoudlejning fra Block Buster - et uddateret produkt som folk er ligeglade med. Det brede publikum og mulige sponsorer giver ikke en kæft for om 15 eller 17 hjemmesønner er i truppen eller om Aalborg engang var en fabriksby. De vil være en del af en moderne succes og det er AaB på ingen måde i disse år.
For min skyld er jeg bedøvende ligeglad med om vi har 11 nordjyder eller 11 mexicanere i startopstillingen, jeg vil bare opnå de bedst mulige resultater
Det er så din holdning jeg gider ikke se et hold som Brøndby med 11 udlændinge. Heldigvis deler klubben samme holdning og strategi.
Der er jo bare ikke ret mange, der gider at se på det. Tilskuertallene taler et helt tydeligt sprog.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14707
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Kamptråd: Vendsyssel FF - AaB, 13.04.2019

Indlæg af Hanga » 14. apr 2019, 14:07

Maglau skrev:
13. apr 2019, 20:10
Aalborg frederikshavner skrev:
13. apr 2019, 20:06
Gamling skrev:
13. apr 2019, 19:54
Strategien er jo som fortsat at forsøge en Blackberry eller videoudlejning fra Block Buster - et uddateret produkt som folk er ligeglade med. Det brede publikum og mulige sponsorer giver ikke en kæft for om 15 eller 17 hjemmesønner er i truppen eller om Aalborg engang var en fabriksby. De vil være en del af en moderne succes og det er AaB på ingen måde i disse år.
For min skyld er jeg bedøvende ligeglad med om vi har 11 nordjyder eller 11 mexicanere i startopstillingen, jeg vil bare opnå de bedst mulige resultater
Det er så din holdning jeg gider ikke se et hold som Brøndby med 11 udlændinge. Heldigvis deler klubben samme holdning og strategi.
Der er immervæk meget langt fra AaBs måde at gøre tingene på til Brøndbys. Der er næsten tale om to modpoler. Måske der var en gylden mellemvej?

At spille med 11 nordjyder er jo nemt nok, det er bare at være helt ligeglad med resultaterne. Der er vi selvfølgelig ikke, men vi er nu engang mange der føler, at AaB har tilsidesat resultater i lige lovlig stor grad for at ligge højt på en uefa rangliste over brug af egne spillere. Når sportsdirektøren bliver bedt om at forholde sig til situationen i klubben er det den han taler om, fremfor pladsen i tabellen. "Vi er et rigtig godt sted", siger Gaarde. Tilskuertallene taler sit tydelige sprog om hvad publikum generelt mener om den holdning.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Besvar