Friis indtil 2022

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Pollack2
Allstar
Allstar
Indlæg: 1253
Tilmeldt: 26. jun 2008, 23:06

Re: Friis indtil 2022

Indlæg af Pollack2 » 12. apr 2019, 14:39

Brodernumsi skrev:
12. apr 2019, 14:31
Ala skrev:
12. apr 2019, 12:10
Brodernumsi skrev:
12. apr 2019, 11:28
Gaarde er vel bare opmærksom på sine egen manglende evne til, at finde en der er bedre.
Jamen smid da lige et navn eller to på bordet? Gerne med nogle valide begrundelser andet end 'han ser spændende ud'.
Jeg får ikke 600-700k for at være sportschef i AaB.
Det gør Gaarde heller ikke - han er betragteligt nærmere en million (måske over).

MrDomoon
Superliga
Superliga
Indlæg: 591
Tilmeldt: 4. dec 2017, 09:21
Geografisk sted: Geografisk sted

Re: Friis indtil 2022

Indlæg af MrDomoon » 12. apr 2019, 14:46

Super!

Så mangler vi bare at smide Gaarde fra porten! :thumbsup:
Drengene. Klubben. Byen. | JYLLAND ER RØD OG HVID! | Aalborg Boldklubspil Af 1885

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6375
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Friis indtil 2022

Indlæg af Gaarde6 » 12. apr 2019, 14:57

Jeg er tilfreds.

En ordentlig oprydning i truppen, kan sættes i værk allerede nu.

Med 2 - 3 forstærkninger, tror jeg meget på projekt Friis.

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1635
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Friis indtil 2022

Indlæg af Patmand » 12. apr 2019, 15:24

Pollack2 skrev:
12. apr 2019, 14:39
Brodernumsi skrev:
12. apr 2019, 14:31
Ala skrev:
12. apr 2019, 12:10
Brodernumsi skrev:
12. apr 2019, 11:28
Gaarde er vel bare opmærksom på sine egen manglende evne til, at finde en der er bedre.
Jamen smid da lige et navn eller to på bordet? Gerne med nogle valide begrundelser andet end 'han ser spændende ud'.
Jeg får ikke 600-700k for at være sportschef i AaB.
Det gør Gaarde heller ikke - han er betragteligt nærmere en million (måske over).
Enig. 6-700k var måske hans startløn. Siden fik han titel som sportsdirektør og blev en del af direktionen.
Jeg vil tro han er over en million.

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1635
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Friis indtil 2022

Indlæg af Patmand » 12. apr 2019, 15:38

Ala skrev:
12. apr 2019, 13:22
Patmand skrev:
12. apr 2019, 12:23
Ala skrev:
12. apr 2019, 12:12
slammer skrev:
12. apr 2019, 11:00
Det er sjovt hvordan mange er så sikre på Friis' manglende taktiske kompetencer...

Jeg er ikke selv fagligt dygtig nok til at vurdere det og jeg er ikke med ved taktiktavlen, men når man enkelte gange har hørt eksterne trænere og eksperter snakke om Friis, så er det netop hans vilde kompetencer på taktikfronten som bliver fremhævet.

Jeg er enig i frygten omkring om det bliver "vildt" nok, om den her flinkeskole politik bliver for markant, men i forhold til hvad man hører så tror jeg at vi er godt stillet på det taktiske aspekt.
Præcis min tanke. Det er jo grinagtigt hvor mange fra debatsiden, der åbenbart står foran køen til cheftrænerjobbet i AaB. Jeg har heller ikke hørt andet end Friis netop er enormt dygtig taktisk.
Nu bliver jeg nysgerrig - hvem er det helt præcist der har udtalt sådan om Friis?
Det blev f.eks. sagt i Mediano sidst på året af Frederik Birk, tidligere U19-assistenttræner fra Brøndby. Han sagde ordret, at de blev spillet ud af brættet. Men hør selv fra ca. 22.30 min.:

Her: http://www.mediano.nu/oversigt/2018/12/ ... -kronjyder

Jeg har personlig ikke særlig stor viden taktisk, hvilket de fleste herinde vel heller ikke har? Flere gange har Friis forklaret forholdsvis dybdegående, omkring sine taktiske dispositioner. Bl.a. i 'det taktiske værksted', også Mediano, samt Ripodsten (hvis jeg ikke husker forkert).

Der er altså rig mulighed for detaljeret at forklare, hvor man er utilfreds med netop de dispositioner. Men ofte er argumentet, at han burde skifte en spiller med en anden - men sjældent de taktiske overvejelser bag. Med så skarpe holdninger, så bør debatøren i det mindste underbygge hvorfor.
Men at udråbe ham til at være enormt dygtig taktisk på superliganiveau, på baggrund af én U-19 træners oplevelse af én U-19 kamp, er det ikke også lidt tyndt?

Ikke for at smide ham under bussen, men syntes lige han skal have lov at bevise den påstand (i Superligaen).

Ala
1. div
1. div
Indlæg: 350
Tilmeldt: 4. apr 2014, 20:57

Re: Friis indtil 2022

Indlæg af Ala » 12. apr 2019, 16:11

Patmand skrev:
12. apr 2019, 15:38
Ala skrev:
12. apr 2019, 13:22
Patmand skrev:
12. apr 2019, 12:23
Ala skrev:
12. apr 2019, 12:12
slammer skrev:
12. apr 2019, 11:00
Det er sjovt hvordan mange er så sikre på Friis' manglende taktiske kompetencer...

Jeg er ikke selv fagligt dygtig nok til at vurdere det og jeg er ikke med ved taktiktavlen, men når man enkelte gange har hørt eksterne trænere og eksperter snakke om Friis, så er det netop hans vilde kompetencer på taktikfronten som bliver fremhævet.

Jeg er enig i frygten omkring om det bliver "vildt" nok, om den her flinkeskole politik bliver for markant, men i forhold til hvad man hører så tror jeg at vi er godt stillet på det taktiske aspekt.
Præcis min tanke. Det er jo grinagtigt hvor mange fra debatsiden, der åbenbart står foran køen til cheftrænerjobbet i AaB. Jeg har heller ikke hørt andet end Friis netop er enormt dygtig taktisk.
Nu bliver jeg nysgerrig - hvem er det helt præcist der har udtalt sådan om Friis?
Det blev f.eks. sagt i Mediano sidst på året af Frederik Birk, tidligere U19-assistenttræner fra Brøndby. Han sagde ordret, at de blev spillet ud af brættet. Men hør selv fra ca. 22.30 min.:

Her: http://www.mediano.nu/oversigt/2018/12/ ... -kronjyder

Jeg har personlig ikke særlig stor viden taktisk, hvilket de fleste herinde vel heller ikke har? Flere gange har Friis forklaret forholdsvis dybdegående, omkring sine taktiske dispositioner. Bl.a. i 'det taktiske værksted', også Mediano, samt Ripodsten (hvis jeg ikke husker forkert).

Der er altså rig mulighed for detaljeret at forklare, hvor man er utilfreds med netop de dispositioner. Men ofte er argumentet, at han burde skifte en spiller med en anden - men sjældent de taktiske overvejelser bag. Med så skarpe holdninger, så bør debatøren i det mindste underbygge hvorfor.
Men at udråbe ham til at være enormt dygtig taktisk på superliganiveau, på baggrund af én U-19 træners oplevelse af én U-19 kamp, er det ikke også lidt tyndt?

Ikke for at smide ham under bussen, men syntes lige han skal have lov at bevise den påstand (i Superligaen).
Klart - og jeg forstår din pointe. Men nu handler mit opslag mest af alt om de 'trænere' på debatsiden, der ikke underbygge deres argumentation for, hvorfor han taktisk er bagefter.

Tit er det jo bare: Jeg fatter ikke han ikke spiller med Risgaard frem for MC - eller noget i den dur.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6080
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Friis indtil 2022

Indlæg af FIDEL » 12. apr 2019, 16:16

Gaarde6 skrev:
12. apr 2019, 14:57
Jeg er tilfreds.

En ordentlig oprydning i truppen, kan sættes i værk allerede nu.

Med 2 - 3 forstærkninger, tror jeg meget på projekt Friis.
Hmmm jeg tror sådan nogenlunde på projekt-Friis, men kun hvis der sker noget ift. truppen, som du skriver.
Bliver vi ved med at spille med 2 moslere centralt på banen, så tror jeg faktisk ikke vi får succes. Tjo måske en 6. eller 5. plads max. Men vi er simpelthen nødt til at adressere problemet vi har på den centrale midtbane, hvor der mangler meget tempo og teknik.
Yderligere afhænger meget jo af hvilke erstatninger vi får ind 1:1 for de profiler vi sandsynligvis sælger, Rinne og Okore, samt om vi kan få solgt de 2 fiaskoer Lesniak og Safranko. De hæver en fin løn de to.

For mig gør det ikke noget at satse på talenterne, men så skal AaB satme spille noget positivt fodbold med spillere, der reelt kan noget med bolden, og så give dem lang snor og meget tillid. Det kan ikke nytte noget, at det kun er Kusk og Lucas, som kan noget med bolden. Som jeg har skrevet før, mangler vores hold et par seværdige talenter, såsom Kaufmann og Ross. Det der leverpostej, der løber rundt inde centralt, det er simpelthen ikke noget der får optimismen til at blomstre i Nordjylland...

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6080
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Friis indtil 2022

Indlæg af FIDEL » 12. apr 2019, 16:18

Ala skrev:
12. apr 2019, 16:11
Patmand skrev:
12. apr 2019, 15:38
Ala skrev:
12. apr 2019, 13:22
Patmand skrev:
12. apr 2019, 12:23
Ala skrev:
12. apr 2019, 12:12
slammer skrev:
12. apr 2019, 11:00
Det er sjovt hvordan mange er så sikre på Friis' manglende taktiske kompetencer...

Jeg er ikke selv fagligt dygtig nok til at vurdere det og jeg er ikke med ved taktiktavlen, men når man enkelte gange har hørt eksterne trænere og eksperter snakke om Friis, så er det netop hans vilde kompetencer på taktikfronten som bliver fremhævet.

Jeg er enig i frygten omkring om det bliver "vildt" nok, om den her flinkeskole politik bliver for markant, men i forhold til hvad man hører så tror jeg at vi er godt stillet på det taktiske aspekt.
Præcis min tanke. Det er jo grinagtigt hvor mange fra debatsiden, der åbenbart står foran køen til cheftrænerjobbet i AaB. Jeg har heller ikke hørt andet end Friis netop er enormt dygtig taktisk.
Nu bliver jeg nysgerrig - hvem er det helt præcist der har udtalt sådan om Friis?
Det blev f.eks. sagt i Mediano sidst på året af Frederik Birk, tidligere U19-assistenttræner fra Brøndby. Han sagde ordret, at de blev spillet ud af brættet. Men hør selv fra ca. 22.30 min.:

Her: http://www.mediano.nu/oversigt/2018/12/ ... -kronjyder

Jeg har personlig ikke særlig stor viden taktisk, hvilket de fleste herinde vel heller ikke har? Flere gange har Friis forklaret forholdsvis dybdegående, omkring sine taktiske dispositioner. Bl.a. i 'det taktiske værksted', også Mediano, samt Ripodsten (hvis jeg ikke husker forkert).

Der er altså rig mulighed for detaljeret at forklare, hvor man er utilfreds med netop de dispositioner. Men ofte er argumentet, at han burde skifte en spiller med en anden - men sjældent de taktiske overvejelser bag. Med så skarpe holdninger, så bør debatøren i det mindste underbygge hvorfor.
Men at udråbe ham til at være enormt dygtig taktisk på superliganiveau, på baggrund af én U-19 træners oplevelse af én U-19 kamp, er det ikke også lidt tyndt?

Ikke for at smide ham under bussen, men syntes lige han skal have lov at bevise den påstand (i Superligaen).
Klart - og jeg forstår din pointe. Men nu handler mit opslag mest af alt om de 'trænere' på debatsiden, der ikke underbygge deres argumentation for, hvorfor han taktisk er bagefter.

Tit er det jo bare: Jeg fatter ikke han ikke spiller med Risgaard frem for MC - eller noget i den dur.
Nu er argumentationerne jo blevet underbygget med hvad vi kan "se" når holdet spiller. Det man ser er jo, at Friis ikke ændrer noget i løbet af en kamp - nøjagtig ligesom Wieghorst ikke gjorde...
Endvidere er vores hold kommet ud til kampene noget uheldigt flere gange...

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6375
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Friis indtil 2022

Indlæg af Gaarde6 » 12. apr 2019, 18:44

FIDEL skrev:
12. apr 2019, 16:16
Gaarde6 skrev:
12. apr 2019, 14:57
Jeg er tilfreds.

En ordentlig oprydning i truppen, kan sættes i værk allerede nu.

Med 2 - 3 forstærkninger, tror jeg meget på projekt Friis.
Hmmm jeg tror sådan nogenlunde på projekt-Friis, men kun hvis der sker noget ift. truppen, som du skriver.
Bliver vi ved med at spille med 2 moslere centralt på banen, så tror jeg faktisk ikke vi får succes. Tjo måske en 6. eller 5. plads max. Men vi er simpelthen nødt til at adressere problemet vi har på den centrale midtbane, hvor der mangler meget tempo og teknik.
Yderligere afhænger meget jo af hvilke erstatninger vi får ind 1:1 for de profiler vi sandsynligvis sælger, Rinne og Okore, samt om vi kan få solgt de 2 fiaskoer Lesniak og Safranko. De hæver en fin løn de to.

For mig gør det ikke noget at satse på talenterne, men så skal AaB satme spille noget positivt fodbold med spillere, der reelt kan noget med bolden, og så give dem lang snor og meget tillid. Det kan ikke nytte noget, at det kun er Kusk og Lucas, som kan noget med bolden. Som jeg har skrevet før, mangler vores hold et par seværdige talenter, såsom Kaufmann og Ross. Det der leverpostej, der løber rundt inde centralt, det er simpelthen ikke noget der får optimismen til at blomstre i Nordjylland...
Jeg tror sådan set vi kunne ansætte en top top top træner uden det ville flytte os en hel masse.
Det er økonomi og indkæb/salg som skal få os ud af denne her leverpostejs tilstand, som vi har været i en rum tid nu,

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13644
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Friis indtil 2022

Indlæg af Funky » 12. apr 2019, 21:50

Det bliver ja-hatten herfra. Ikke fordi jeg har været blæst bagover af alt hvad Friis har vist indtil videre, men han kalder en spade for en spade, og pakker ikke dårlige præstationer ind i nonsens.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Pollack2
Allstar
Allstar
Indlæg: 1253
Tilmeldt: 26. jun 2008, 23:06

Re: Friis indtil 2022

Indlæg af Pollack2 » 12. apr 2019, 22:02

FIDEL skrev:
12. apr 2019, 16:18
Ala skrev:
12. apr 2019, 16:11
Patmand skrev:
12. apr 2019, 15:38
Ala skrev:
12. apr 2019, 13:22
Patmand skrev:
12. apr 2019, 12:23
Ala skrev:
12. apr 2019, 12:12


Præcis min tanke. Det er jo grinagtigt hvor mange fra debatsiden, der åbenbart står foran køen til cheftrænerjobbet i AaB. Jeg har heller ikke hørt andet end Friis netop er enormt dygtig taktisk.
Nu bliver jeg nysgerrig - hvem er det helt præcist der har udtalt sådan om Friis?
Det blev f.eks. sagt i Mediano sidst på året af Frederik Birk, tidligere U19-assistenttræner fra Brøndby. Han sagde ordret, at de blev spillet ud af brættet. Men hør selv fra ca. 22.30 min.:

Her: http://www.mediano.nu/oversigt/2018/12/ ... -kronjyder

Jeg har personlig ikke særlig stor viden taktisk, hvilket de fleste herinde vel heller ikke har? Flere gange har Friis forklaret forholdsvis dybdegående, omkring sine taktiske dispositioner. Bl.a. i 'det taktiske værksted', også Mediano, samt Ripodsten (hvis jeg ikke husker forkert).

Der er altså rig mulighed for detaljeret at forklare, hvor man er utilfreds med netop de dispositioner. Men ofte er argumentet, at han burde skifte en spiller med en anden - men sjældent de taktiske overvejelser bag. Med så skarpe holdninger, så bør debatøren i det mindste underbygge hvorfor.
Men at udråbe ham til at være enormt dygtig taktisk på superliganiveau, på baggrund af én U-19 træners oplevelse af én U-19 kamp, er det ikke også lidt tyndt?

Ikke for at smide ham under bussen, men syntes lige han skal have lov at bevise den påstand (i Superligaen).
Klart - og jeg forstår din pointe. Men nu handler mit opslag mest af alt om de 'trænere' på debatsiden, der ikke underbygge deres argumentation for, hvorfor han taktisk er bagefter.

Tit er det jo bare: Jeg fatter ikke han ikke spiller med Risgaard frem for MC - eller noget i den dur.
Nu er argumentationerne jo blevet underbygget med hvad vi kan "se" når holdet spiller. Det man ser er jo, at Friis ikke ændrer noget i løbet af en kamp - nøjagtig ligesom Wieghorst ikke gjorde...
Endvidere er vores hold kommet ud til kampene noget uheldigt flere gange...
Jeg skal da ikke afvise, at Friis er rigtig dygtig til at flytte magneter rundt på et whiteboard, men summa summarum er, at det spilerne leverer (i modgang) på banen virker uden taktisk strategi. I stedet ser jeg en træner, der ind til videre er i gang med at gøre vores profiler til præcis samme leverpostej som de to forrige trænere. Som Hausgaard ville sige om de kommende år med Friis: "Spændende!"

Olev74
Junior
Junior
Indlæg: 67
Tilmeldt: 25. aug 2018, 09:43

Re: Friis indtil 2022

Indlæg af Olev74 » 12. apr 2019, 22:45

Pollack2 skrev:
12. apr 2019, 14:39
Brodernumsi skrev:
12. apr 2019, 14:31
Ala skrev:
12. apr 2019, 12:10
Brodernumsi skrev:
12. apr 2019, 11:28
Gaarde er vel bare opmærksom på sine egen manglende evne til, at finde en der er bedre.
Jamen smid da lige et navn eller to på bordet? Gerne med nogle valide begrundelser andet end 'han ser spændende ud'.
Jeg får ikke 600-700k for at være sportschef i AaB.
Det gør Gaarde heller ikke - han er betragteligt nærmere en million (måske over).
Direktionen (Bælum og Gaarde) deler 2,5 mio inkl. pension ifl. regnskabet.

Gamling
Superliga
Superliga
Indlæg: 631
Tilmeldt: 8. jul 2005, 21:48
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: København

Re: Friis indtil 2022

Indlæg af Gamling » 13. apr 2019, 04:37

Gaarde6 skrev:
12. apr 2019, 14:57
Jeg er tilfreds.

En ordentlig oprydning i truppen, kan sættes i værk allerede nu.

Med 2 - 3 forstærkninger, tror jeg meget på projekt Friis.
Begge dele er yderst tvivlsom. Vi mister wurtz, Risgaard, ochs, kp og sandsynligvis også Rinne og Okore. Og det lykkes nok også at komme af med Lesniak og Safranko. Ialt 8 spillere. Men vi har stadig spillere som Pallesen, kakeeto og blåbjerg i truppen.

Og erstatningerne er primært 4-5 nyoprykkede u19 spillere (+ Ross, bærtelsen og Ali som er rykket op)
samt, Jf Gaarde kun 1-2 indkøb.

Dvs at man erstatter en kæmpe portion rutine primært nyoprykkede og skævhederne i truppen vil fortsat være der.

Minder skræmmende om sommervinduet 16/17. Men jeg håber da at min skepsis bliver bragt til skamme.
Gamling
"Ib Simonsen forever"

Uldahl
Allstar
Allstar
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 29. feb 2016, 06:46
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: Spanien

Re: Friis indtil 2022

Indlæg af Uldahl » 13. apr 2019, 05:02

Gamling skrev:
13. apr 2019, 04:37
Gaarde6 skrev:
12. apr 2019, 14:57
Jeg er tilfreds.

En ordentlig oprydning i truppen, kan sættes i værk allerede nu.

Med 2 - 3 forstærkninger, tror jeg meget på projekt Friis.
Begge dele er yderst tvivlsom. Vi mister wurtz, Risgaard, ochs, kp og sandsynligvis også Rinne og Okore. Og det lykkes nok også at komme af med Lesniak og Safranko. Ialt 8 spillere. Men vi har stadig spillere som Pallesen, kakeeto og blåbjerg i truppen.

Og erstatningerne er primært 4-5 nyoprykkede u19 spillere (+ Ross, bærtelsen og Ali som er rykket op)
samt, Jf Gaarde kun 1-2 indkøb.

Dvs at man erstatter en kæmpe portion rutine primært nyoprykkede og skævhederne i truppen vil fortsat være der.

Minder skræmmende om sommervinduet 16/17. Men jeg håber da at min skepsis bliver bragt til skamme.
Håber det samme. Men med udsigt til et nyt underskud på 15 - 20 mio. kommer det næppe til at ske. Med mindre Gaarde får Rinne og Okore solgt til urealistiske høje priser, samt der er hold i rygtet om en rekord stor vidersalgs klausul på Mæhle og han bliver solgt til +100 mio.

At vi ender op med spillere som Pallesen Kaketo og Blåbjerg i truppen er en naturlig konsekvens af Bilbao moddelen. Vi hænger på det affald der ikke kan sælges videre. :thumbsdown:

9000AA
Superliga
Superliga
Indlæg: 678
Tilmeldt: 7. aug 2016, 18:28

Re: Friis indtil 2022

Indlæg af 9000AA » 13. apr 2019, 07:25

Jeg tror sgu det er et fint valg. Man kan ikke bedømme Friis på de her træningskampe hvor spillerne tydeligvis allerede er gået på sommerferie. Nej lad os se når den nye sæson starter.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Friis indtil 2022

Indlæg af MrBangDK » 13. apr 2019, 07:43

Post slettet - debatsiden vs Bang : 1000-0 :D
Ska' vi hak'?

DenGamleMand
1. div
1. div
Indlæg: 417
Tilmeldt: 29. maj 2017, 11:34

Re: Friis indtil 2022

Indlæg af DenGamleMand » 13. apr 2019, 08:34

MrBangDK skrev:
13. apr 2019, 07:43
9000AA skrev:
13. apr 2019, 07:25
Jeg tror sgu det er et fint valg. Man kan ikke bedømme Friis på de her træningskampe hvor spillerne tydeligvis allerede er gået på sommerferie. Nej lad os se når den nye sæson starter.
Mindre end et døgn tidligere
9000AaB skrev:
12. apr 2019, 10:15
Kæft det er uambitiøst... AaB kan fandme gør mig rasende for tiden!

Hvorfor er det AaB ALTID skal ansætte egne folk istedet for at prøve lidt nydt engang imellem og prøve end evt- udenlandsk træner eller en U landsholds træner istedet.

har det med Friis som jeg har det med MW - Skide god assistenttræner men ikke en cheftræner.
Hvad gav dig klarsyn?
Psst... det er ikke samme brugernavn 😃
VAR - nej tak!

Hader AGF.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Friis indtil 2022

Indlæg af MrBangDK » 13. apr 2019, 08:46

DenGamleMand skrev:
13. apr 2019, 08:34

Psst... det er ikke samme brugernavn 😃
Fuuuck.... beklager til alle involverede. Det gav simpelthen heller ikke mening!! :D Det burde i øvrigt forbydes at have brugernavne der ligger så tæt op af hinanden :)
Ska' vi hak'?

9000AA
Superliga
Superliga
Indlæg: 678
Tilmeldt: 7. aug 2016, 18:28

Re: Friis indtil 2022

Indlæg af 9000AA » 13. apr 2019, 09:47

MrBangDK skrev:
13. apr 2019, 08:46
DenGamleMand skrev:
13. apr 2019, 08:34

Psst... det er ikke samme brugernavn 😃
Fuuuck.... beklager til alle involverede. Det gav simpelthen heller ikke mening!! :D Det burde i øvrigt forbydes at have brugernavne der ligger så tæt op af hinanden :)
Men jeg er alligevel enig med min med debattør. Det er utroligt man ikke tør noget nyt - og det her må os være absolut sidste skud i bøssen for Gaarde. Han kan ikke blive ved med at lave forkerte signinger.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Friis indtil 2022

Indlæg af Pastorius » 13. apr 2019, 10:24

Gamling skrev:
13. apr 2019, 04:37

Begge dele er yderst tvivlsom. Vi mister wurtz, Risgaard, ochs, kp og sandsynligvis også Rinne og Okore. Og det lykkes nok også at komme af med Lesniak og Safranko. Ialt 8 spillere. Men vi har stadig spillere som Pallesen, kakeeto og blåbjerg i truppen.

Og erstatningerne er primært 4-5 nyoprykkede u19 spillere (+ Ross, bærtelsen og Ali som er rykket op)
samt, Jf Gaarde kun 1-2 indkøb.

Dvs at man erstatter en kæmpe portion rutine primært nyoprykkede og skævhederne i truppen vil fortsat være der.

Minder skræmmende om sommervinduet 16/17. Men jeg håber da at min skepsis bliver bragt til skamme.
Jeg tror ikke på vi mister/får solgt Rinne og Okore. Den måde holdet (og de) har præsteret på er simpelthen ikke stærk nok, til at vi kan få så meget for dem at det giver mening. Begge har et fint (mere end det) top-niveau, men har også vist at det kan se rigtig skidt ud på andre tidspunkter.

Der kommer i hvert fald ikke umiddelbart transfer-milliioner ind, der gør det nemt at erstatte dem med nogen i samme klasse, og så ville jeg hellere beholde dem.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Besvar